• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:09
Die review van IGN klopt wel vind ik.
Ik heb gisteravond een tijdje ultimate team gespeeld.
Ik heb een Nederlands team met in de aanval Boetius, Dost en Narsingh.
Wat speelt dat lekker zeg, gewoon a la Feyenoord van vorig seizoen, verdedigend spelen lange bal op Dost en dan door op Narsingh met zijn superversnelling of op Boetius die er even op los dribbelt.

En dat lenen is ook wel geinig, zo had ik voor mijn laatste 2 wedstrijden Ronaldo geleend en die zette ik in de 2e helft in de spits. Wat een fenomeen :)

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:46
Mars18 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:49:
[...]

Wat een lachwekkende review van pu.
De echte review van Pu komt dan ook altijd in het blad zelf en die gaan ze natuurlijk niet op de website zetten. Over het algemeen vind ik de meeste wel positief over de game, eurogamer is nog nooit heel positief over FIFA geweest volgens mij. Terwijl ze vorig jaar pes 2014 een 9 gaven 8)7, maar een review blijft sowieso altijd een mening van een bepaald persoon. En dan heb je altijd een aantal reviewers die vinden dat ze ook een update uit hadden kunnen brengen, wat ik persoonlijk ook weer onzin vind.

Meestal kan je pas over een paar weken zeggen hoe goed de game echt is vind ik, dan heb je het een tijdje online kun spelen, en gaan bepaalde zaken vaak pas opvallen. De demo vond ik in ieder geval wel lekker wegspelen, en voelde weer iets beter/mooier als FIFA 14.

[ Voor 18% gewijzigd door Matedeor op 24-09-2014 11:02 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Wat ik alvast kan zeggen is dat de menu opbouw in Fifa 15 niet mooi soepel loopt. Het doet niets af aan de daadwerkelijke gameplay, maar ik stoor me er wel aan. Zoiets zou tegenwoordig toch niet meer mogen gebeuren.

Verder ben ik er nog niet achter gekomen hoe ik gewoon een nationaal kampioenschap kan spelen, maar ik zal wel met m'n neus zitten te zoeken? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Rossi46 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:04:
Wat ik alvast kan zeggen is dat de menu opbouw in Fifa 15 niet mooi soepel loopt. Het doet niets af aan de daadwerkelijke gameplay, maar ik stoor me er wel aan. Zoiets zou tegenwoordig toch niet meer mogen gebeuren.

Verder ben ik er nog niet achter gekomen hoe ik gewoon een nationaal kampioenschap kan spelen, maar ik zal wel met m'n neus zitten te zoeken? :?
Dat kan al een aantal jaar niet meer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Rossi46
Mars18 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:05:
[...]

Dat is zonde :/ Hoezo dat eigenlijk...

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Mars18 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:05:
[...]

In career mode kun je bondcoach worden, niet de ideale weg, maar vond dat toch altijd wel leuk :D

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Vraagje.. bij die User Gameplay Customisation zou ik graag injury severity op laagste zetten voor me eigen in career, maar wat is nu het laagste?

slider helemaal naar 0 of naar 100. Ik zou denken naar 0, maar in de uitleg staat dan:
"this will increase/reduce the severity of that injury" met dus increase aan linker kant?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Rossi46 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:04:

Is dat trage op de PS4 of?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Rossi46
Op de Xbox One. Zou dus easy soepel moeten lopen.
SmokingCrop schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:08:
Vraagje.. bij die User Gameplay Customisation zou ik graag injury severity op laagste zetten voor me eigen in career, maar wat is nu het laagste?

slider helemaal naar 0 of naar 100. Ik zou denken naar 0, maar in de uitleg staat dan:
"this will increase/reduce the severity of that injury" met dus increase aan linker kant?
Als ik je uitleg zo lees dan zal het op 100 zetten van de instelling het increasen. Je "increast" immers ook het getal (van 0 naar 100).

Verwijderd

Is het al bekend welke winkels er vanavond tot 12 uur openblijven?

• SmokingCrop
  • Niet online
Zal het dan idd maar op 0 zetten :P
We zullen zien of er opeens een blessure is van een paar maand, lol.

Ze zouden beter gewoon een woord naast elke kant van de slider zetten ipv een getal met een mis te interpreteren uitleg..

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Matedeor schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:56:
[...]

De echte review van Pu komt dan ook altijd in het blad zelf en die gaan ze natuurlijk niet op de website zetten. Over het algemeen vind ik de meeste wel positief over de game, eurogamer is nog nooit heel positief over FIFA geweest volgens mij. Terwijl ze vorig jaar pes 2014 een 9 gaven 8)7, maar een review blijft sowieso altijd een mening van een bepaald persoon. En dan heb je altijd een aantal reviewers die vinden dat ze ook een update uit hadden kunnen brengen, wat ik persoonlijk ook weer onzin vind.

Meestal kan je pas over een paar weken zeggen hoe goed de game echt is vind ik, dan heb je het een tijdje online kun spelen, en gaan bepaalde zaken vaak pas opvallen. De demo vond ik in ieder geval wel lekker wegspelen, en voelde weer iets beter/mooier als FIFA 14.
Eurogamer heeft imo weldegelijk een punt over dat EA Sports de laatste paar jaren de game vooral verandert om het veranderen zelf.
Er zit geen enkele lijn in die veranderingen want waar in 14 fysieke spelers in het voordeel waren en zelfs de linksback van Bal op het Dak 7 Raheem Sterling nog bij kon houden, is het in 15 weer precies andersom, nu kan de linksbuiten van datzelfde Bal op het Dak 7 de snelste rechstback uit het spel nog makkelijk voorblijven.

Men weet bij EA Sports Canada gewoonweg niet meer welke kant ze nou precies op willen met de game.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Kan iemand vertellen of de gameplay tussen de oude en nieuwe consoles bij FIFA15 identiek is?
Ik meende ergens gelezen te hebben (kan op het moment even niet terug vinden) dat er bepaalde features enkel in de PS4 en Xbox One versie zouden zitten. Een voorbeeld hiervan zou de verbeterde AI van de keepers zijn.

Iemand die hier meer over weet ?

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:27:
Kan iemand vertellen of de gameplay tussen de oude en nieuwe consoles bij FIFA15 identiek is?
Ik meende ergens gelezen te hebben (kan op het moment even niet terug vinden) dat er bepaalde features enkel in de PS4 en Xbox One versie zouden zitten. Een voorbeeld hiervan zou de verbeterde AI van de keepers zijn.

In ieder geval de engine, deze is niet terug te vinden op de old-gen versies.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

@Revision
iCy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:05:
[...]

Een tegenvallertje inderdaad, maar dan mag voor mij de pret sowieso niet drukken.

Hier de andere verschillen mocht men het willen weten: http://www.onpause.org/20...ons-fifa-15-revealed.html
Heb iPodKiller en MyUtd4Life gedm-ed of ze de link in de TS willen zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 24-09-2014 11:35 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• SmokingCrop
  • Niet online
Zoveel blunders nog met de keepers.. zowel eigen als enemy keeper

[ Voor 28% gewijzigd door SmokingCrop op 24-09-2014 11:43 ]

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Schijnbaar verkoopt Bartsmit Fifa al..nu nog iemand met een bonnetje en het feest kan beginnen !

http://inthegame.nl/nieuws/waar-fifa-15-al-te-koop/?

Verwijderd

iCy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:34:
@Revision

Heb iPodKiller en MyUtd4Life gedm-ed of ze de link in de TS willen zetten.
Bedankt, daar had ik blijkbaar overheen gelezen. Zit nog steeds te twijfelen of ik nu toch maar voor een Next Gen console moet gaan. Probleem is dat ik eigenlijk niet zoveel meer game om zo'n aankoop te verantwoorden.

Maar om dan nu FIFA15 voor de Xbox360 te kopen en dan over een paar maanden toch voor de XBOne of PS4 is ook zonde.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:45:
[...]

Bedankt, daar had ik blijkbaar overheen gelezen. Zit nog steeds te twijfelen of ik nu toch maar voor een Next Gen console moet gaan. Probleem is dat ik eigenlijk niet zoveel meer game om zo'n aankoop te verantwoorden.

Maar om dan nu FIFA15 voor de Xbox360 te kopen en dan over een paar maanden toch voor de XBOne of PS4 is ook zonde.
Zoals ik kan lezen valt het wel mee, uiteraard heeft de nextgen wel wat meer opties. Ik zou het gewoon doen. Heb de centen nu niet voor een PS4, maar wel op de planning. Wellicht koop ik dan wederom Fifa15, maar misschien dan wel 2ehands voor een habbekrats ipv de volle pond.

Het is iig geen Legacy fifa met enkel roster updates. Er is wel degelijk iets aan gesleuteld, maar wel iets minder

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:27:

Fifa 15 op de last gen (PS3 en Xbox360) maken nog steeds niet gebruik van de laatste Engine.
De engine die ze ook in Fifa 14 hebben gebruikt.
In Fifa 15 is deze engine nog wat verbeterd en uitgebreid.
Op de PS3 en Xbox360 heb je nog steeds de oude keepers en de emotionele engine (om het zo maar even te noemen) is ook niet aanwezig op de last-gen consoles.

Qua gameplay wilt dat dus zeggen dat er niet zo heel erg veel veranderd is.

ook heel de engelse competitie (dus de gebruikersinterface(scoreboard etc) is NIET aangepast op de last-gen en zal gewoon een generieke uiterlijk hebben (paar pagina;s terug kan je dit terug lezen met een bron vermelding erbij)

De volgende zaken hebben ze wel aangepast:
1. Nieuwe stadions
2. Nieuwe rooster (team updates)
3. Nieuwe tenues
4. Nieuwe catelogus artikelen
5. FUT mode is uitgebreid
6. Vast kunnen leggen van team opstellingen (voorheen kon je alleen de formate aanpassen en niet de opstelling zelf.
7.Nieuwe menu/gebruikers interface
8. Nieuwe zinnen voor de commentatoren.

Wil je echt genieten van Fifa 15, dan moet je toch overgaan naar de PS4 of XboxOne.
Daar is de sfeer erg verbeterd en ga zo maar even door en lees even alle nieuwtjes over fifa 15.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Mortalboy[NL]
Pykow schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:55:
[...]

Wil je echt genieten van Fifa 15, dan moet je toch overgaan naar de PS4 of XboxOne.
Daar is de sfeer erg verbeterd en ga zo maar even door en lees even alle nieuwtjes over fifa 15.
of PC }:O

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Pykow schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:55:
[...]

Fifa 15 op de last gen (PS3 en Xbox360) maken nog steeds niet gebruik van de laatste Engine.
De engine die ze ook in Fifa 14 hebben gebruikt.
In Fifa 15 is deze engine nog wat verbeterd en uitgebreid.
Op de PS3 en Xbox360 heb je nog steeds de oude keepers en de emotionele engine (om het zo maar even te noemen) is ook niet aanwezig op de last-gen consoles.

Qua gameplay wilt dat dus zeggen dat er niet zo heel erg veel veranderd is.
Volgende aanpassingen op de engine: Namelijk op gameplay gebied zullen er elementen van de next-gen versie overgezet worden, zoals: ‘Agility and Control’, ‘Man-to-Man Battles’, ‘Correct Contacts’ en ‘Set Piece Control’.

Geciteerd:
Zo komt er geen Profclub modus meer in de current-gen versie van FIFA 15. Wel zullen alle 20 stations, 200 gezichten, Doellijntechnologie en meer van de Premier League beschikbaar zijn, ook de Turkse Süper Lig komt naar de PS3 en Xbox 360. Op gameplay gebied zullen er elementen van de next-gen versie overgezet worden, zoals: ‘Agility and Control’, ‘Man-to-Man Battles’, ‘Correct Contacts’ en ‘Set Piece Control’. Daarnaast zie je het vernieuwde Team Management en de nieuwe Team Tactieken terug in deze versie. Op spelersgebied zal de Authentieke spelersweergave ook worden overgezet en zullen spelers onder andere een vernieuwde spelersmodel krijgen. Tevens zullen de tenues vies worden van het gras en modder tijdens de wedstrijd. Tot slot zullen er nieuwe skillgames aanwezig zijn en komt er een nieuwe modus genaamd: ‘Learn-to-Play (FIFA Basics)’. Hierin zul je hoogstwaarschijnlijk oefenen en leren om de basis van FIFA 15 onder de knie te krijgen. Meer over deze nieuwe modus is nog niet bekend.

• Pykow
als iemand het over een PS3 of Xbox360 heeft, dan ga ik de PC versie er niet bijhalen ;)
PC is inderdaad nu gelijk getrokken met de PS4 en XboxOne Editie.
Maar ik ben bang dat Fifa 16 weer gaat achterlopen.
Ze ondersteunen de PC niet altijd even goed.

Playerbase op de Consoles is ook groter volgens mij.

en spelen met een controller is fijner dan met een toetsenboard bij voetbal games ;)

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Fifa 14 (PS3) had ik overgeslagen; het crashte namelijk net wanneer je de arena binnen kwam. Fifa 15 besteld voor de PS4. Ik vind de demo erg goed, zeker ten opzichte van Fifa 13.

Heb in de demo al diverse potjes gespeeld en wat mij opvalt (zowel positief als negatief):
- AI dribbelt soms wel een minuut lang heen en weer, het heel veld over, maar een bal overspelen doen ze niet. (Ik ben waanzinnig slecht in ballen afpakken)
- Messi is behoorlijk overpowered
- De eerste keer was het leuk om bij het commentaar te horen over het afgelopen WK, maar om dit verhaaltje nou bijna iedere wedstrijd te herhalen gaat wat ver.
- Het uittrappen van de keeper is echt irritant. Hetzelfde geldt voor een corner. Dit is gewoon de speelduur van het spel rekken.
- Met vrije trappen / uit trappen is het soms onduidelijk waar de bal nou naar toe gaat en trap je 'm zo in de voeten van de tegenstander .
- Scoren uit een corner is moeilijker geworden. Dat is vooral leuk als je tegen mij een potje Fifa speelt, voor mij is het jammer :P
- Het gras is op zich een leuke wijziging, maar je ziet het pas echt goed als men inzoomt op een speler natuurlijk.
- Het heeft natuurlijk met gewenning en wat meer oefenen te maken, maar als jij beter bent dan de AI schieten ze meteen raak. Ben je slechter dan gaan ze kansen missen.
- De AI is heel voorspelbaar met een uitgooi en daar kun je vaak gewoon tussen gaan staan.
- Ik kan de AI er vaak niet uitsprinten, ik zonder de bal en de AI met. Het gaat hier dan niet eens om een bijzonder snelle speler van de AI. De andere kant van dit verhaal is dat spelers zo snel zijn dat je een rondje om de tegenstander kunt lopen :S

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Pykow schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:01:
[...]

als iemand het over een PS3 of Xbox360 heeft, dan ga ik de PC versie er niet bijhalen ;)
PC is inderdaad nu gelijk getrokken met de PS4 en XboxOne Editie.
Maar ik ben bang dat Fifa 16 weer gaat achterlopen.
Ze ondersteunen de PC niet altijd even goed.

Playerbase op de Consoles is ook groter volgens mij.

en spelen met een controller is fijner dan met een toetsenboard bij voetbal games ;)
Werkt prima met een controller, je hebt ook veel meer keuze uit controllers (DS4, Xbone, X360, Logitech, etc.). Game ziet er ook veel mooier uit dan op de PS4 met wat tweaks. En met de mods die er al zijn word de game een stuk realistischer, sneller en mooier. Daar hebben we EA niet voor nodig :)

Steam/XBL: Avioto

• Mortalboy[NL]
[...]

of je gebruikt een gamecontroller voor de pc, ik doe het met mijn Logitech controller, werkt echt goed, precies dezelfde knoppen als de PS3.

• Carnivoor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik vind het opvallend dat de meeste, Nederlandse, websites het hebben over keepers die sterk verbeterd zijn. In de demo waren de keepers inderdaad erg goed, wellicht te goed. Ik stuitte op deze video waarin wordt gezegd dat in de uiteindelijk versie de keepers heel anders zijn..goede zaak?

YouTube: Fifa 15 Editorial - Nederlands

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 09:19
Is er al iemand die een exemplaar bij een Media Markt heeft weten te bemachtigen?

Zojuist bij de Bart Smit in Utrecht geprobeerd, daar kreeg ik hem helaas nog niet.

• Avioto
Carnivoor schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:14:
Ik vind het opvallend dat de meeste, Nederlandse, websites het hebben over keepers die sterk verbeterd zijn. In de demo waren de keepers inderdaad erg goed, wellicht te goed. Ik stuitte op deze video waarin wordt gezegd dat in de uiteindelijk versie de keepers heel anders zijn..goede zaak?

YouTube: Fifa 15 Editorial - Nederlands
Keepers zijn erg slecht in de full game. Zelfs op legendary schiet ik ze zo door de benen. Ik heb de Keeper Ability slider op 55 (mijn keeper ook) gezet en nu gaat het opzich wel.

• SmokingCrop
  • Niet online
Keepers zijn gewoon een beetje vreemd, soms nemen ze de best geschoten ballen ooit en kunnen ze dan de simpele niet vangen..

Verwijderd

KaasNinja schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:44:
Schijnbaar verkoopt Bartsmit Fifa al..nu nog iemand met een bonnetje en het feest kan beginnen !

http://inthegame.nl/nieuws/waar-fifa-15-al-te-koop/?
In Zwolle heb ik 4 maal "nee" te horen gekregen. Bij de Media Markt, Bart Smit, Intertoys en Game Mania.

Toevoeging: Bij de Bart Smit vermeldden ze er wel bij dat als ze een 'seintje' kregen dat andere winkels hem verkochten, dat zij hem ook vandaag zouden verkopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 13:20 ]

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Weet niet of jullie dit ook gebruiken, maar ik heb (weer) een game face aangemaakt en kan dus nu met m'n eigen hoofd rondlopen in Fifa 15. (PS4)

Nou is mijn vraag: vrijdagavond ga ik met vrienden bij mij thuis lekker Fifa 15 spelen en zou ik het supertof vinden als we voor hun twee ook een eigen game face zouden kunnen maken en gebruiken.

Weet iemand dus of het mogelijk is om in lokale multiplayer meerdere game faces te importeren?
We spelen op een PS4 en ik heb al door dat ik onder mijn eigen EA account helaas maar 1 game face kan opslaan.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
Gisteren ook weer paar uurtjes gespeeld op de pc. 2 potten online seasons verloren, het spel lijkt een stuk sneller dan fifa 14. Daarna FIFA co-op seaons (De modus die ik uiteindelijk het meeste speel) ff seizoen gedaan en gepromoveerd naar de volgende divisie. Moet zeggen dat het grafisch een stuk beter is geworden en de beleving is duidelijk toegenomen. De impact engine en de keepers blijven echter soms voor rare capriolen zorgen... Al met is de eerste indruk wel dat het beter is dan fifa 14

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Rossi46
Hmmm, er zitten nog wat foutjes in... Het speelschema van mijn bekerseizoen was ineens door elkaar gehaald. Zat ik eerst met mijn team in het rechter gedeelte van het schema, nadat ik de game opnieuw opstartte zat ik links!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
[...]

http://www.mijn-gadgets.n...r-Gaming-Receiver-PC.html

• Mortalboy[NL]
FIFA 15 voor PC heeft game-breaking bug
FIFA 15 is al uit in de Verenigde Staten, en gamers die de PC-versie spelen rapporteren een bug die de game onmogelijk maakt om behoorlijk te spelen. Een wedstrijd begint zonder geluid, en zodra de wedstrijd begint rennen alle spelers direct naar de middenlijn, dus ook de keeper.

Op het EA Forum zijn al enkele oplossingen voorgesteld door EA, zoals Origin uitschakelen en met muis in plaats van keyboard spelen. Tot dusver lijkt niets te werken. Op het forum hebben 110 personen aangegeven dat zij last hebben van dezelfde bug. Eén gebruiker meldt ook dat de knoppen lay-out automatisch veranderd wordt door de bug.

De bug werd 22 september voor het eerst gemeld, en er is op het moment van schrijven nog niks bekendgemaakt over een patch. Wel werd er op het forum gezegd dat er momenteel naar een oplossing gezocht wordt, en dat gebruikers die last hebben van de bug hun DxDiag gegevens door moeten geven, zodat EA Sports kan onderzoeken wat er aan de hand is.

FIFA 15 bug ook in Europese versie?
In de Benelux verschijnt FIFA 15 op 25 september, een app voor iOS en Android is nu al gratis te downloaden. Of de Europese PC-versie van de game ook last zal krijgen van dezelfde bug is nog maar de vraag. Het is niet ongebruikelijk voor een game om een grote patch te krijgen op de eerste dag.

• Hendrik A
Rossi46 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:31:
Hmmm, er zitten nog wat foutjes in... Het speelschema van mijn bekerseizoen was ineens door elkaar gehaald. Zat ik eerst met mijn team in het rechter gedeelte van het schema, nadat ik de game opnieuw opstartte zat ik links!
is geen fout maar wel onhandig;

ze loten iedere ronde, zoals dat Europees ook gaat, maar gebruiken een schema..

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Weet je toevallig ook een goede draadloze PS-controller voor op de PC?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mortalboy[NL] schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:44:
[i]FIFA 15 voor PC heeft game-breaking bug
Op het EA Forum zijn al enkele oplossingen voorgesteld door EA, zoals Origin uitschakelen en met muis in plaats van keyboard spelen. Tot dusver lijkt niets te werken.
Met een muis ipv keyboard spelen op de PC? Lijkt me verre van praktisch. En komt dit probleem altijd voor?

• Hendrik A
BB333 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:45:
[...]
De Playstation controller zelf..? ;) hoe dat gaat; lmgtfy

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

Ik zou ergens een goedkope bedrade Xbox 360 controller vandaan toveren, die werken perfect op de PC. :)

Ik heb op mijn Xbox ONE de preload klaar staan, hopelijk kan ik vanavond 1 minuut over 12 spelen, weet iemand hoe dat precies zit? :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

FiXeR.nl schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:49:
[...]

Ik zou ergens een goedkope bedrade Xbox 360 controller vandaan toveren, die werken perfect op de PC. :)

Ik heb op mijn Xbox ONE de preload klaar staan, hopelijk kan ik vanavond 1 minuut over 12 spelen, weet iemand hoe dat precies zit? :)
Ga ervan uit dat je gewoon kunt spelen om die tijd ja. Zo ging dat met andere EA games in het verleden wel in ieder geval.

• Mortalboy[NL]
[...]

Ik gebruik de Logitech F710, en die bevalt mij prima.

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
FiXeR.nl schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:49:
[...]

Bij mij staat hij ook op preload en staat er dat ik vanaf 26/09 00:00 kan spelen. Dus ik denk dat je om 00:01 aan de bak kan, ja.

• Pykow
vannacht kijk ik even of ik hem kan starten en dan morgen avond even paar potjes spelen ;)
Ben zeer benieuwd of het wat verbeterd is in vergelijking met de Demo versie.

Ik had in de demo een bug dat een speler aan het klagen was (Nieuwe engine dingetje) en hij liep maar naar de zijlijn tot dat die niet meer verder kon lopen en toen ging hij langs het veld lopen en dat duurde behoorlijk lang.

BTW hebben jullie ook de bug gehad dat je speler terug springt ?
bijvoorbeeld bij een lobje? ik had in de demo vaak dat me speler terug schoof naar achteren.
dus eerst heb je de bal op 5 cm voor je voeten liggen en dan opeens spring je naar achter en sta je zo 1 meter van de bal, maar je hebt wel gewoon de bal onder controlle enzo. Leek een grote animatie fout, maar dat zag er echt heel vaag uit.

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
[...]

Waarom niet, misschien hebben ze wel een ps3 of 360 en een goeie gamepc erbij.

En waarom blijven mensen maar denken dat je op de PC alleen met TB en muis kan spelen 8)7 ik lees dat overal weer terug...

• Katala
Ik was vroeger zo enorm gewend aan spelen met het toetsenbord (zonder muis) dat me dat zoveel beter afging dan een controller.

Dat zal nu wel anders zijn, sinds fifa 12 zit het op de Playstation in plaats van PC.

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Weet iemand toevallig of je fifa punten kan kopen via de nl store als je fifa zelft hebt gekocht via de usa store. Of is dit zoals met alle andere dlc's van games dat je dit ook via de usa store dient te kopen. Ik heb namelijk nog 30 eu op me nl account staan dat zou weer geld overmaken schelen.

• Mortalboy[NL]
G2play Twitter: FIFA 15 Pre-orders are being sent now! Thank you for your patience! ;)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb de key binnen en ben nu de game aan het pre-loaden!

Op welk land zou ik hem kunnen zetten om het nu alvast te spelen? (Heb VPN)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

brazilië, usa, canada, chili, korea

• Avioto
HollowGamer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:38:
Heb de key binnen en ben nu de game aan het pre-loaden!

Op welk land zou ik hem kunnen zetten om het nu alvast te spelen? (Heb VPN)
Amerika ;)

• Mortalboy[NL]
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/99hsap.png

:o

[ Voor 90% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-09-2014 15:09 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Voor wie alle rankings wil zien: http://www.futhead.com/15/players/?page=1&sort_direction=desc

Edit: Alle Nederlanders: http://www.futhead.com/15/nations/netherlands/

[ Voor 28% gewijzigd door tweaker2010 op 24-09-2014 15:14 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd

Pc is dus al een hele grote bug gevonden. YouTube: Fifa 15 bug? Heb hem gepreorderd voor pc. hoop dat hij morgen gepatcht is.

• Sjurm
  • Laatst online: 15:35
Ik wacht nog wel even met de aanschaf.

Schijnt dat het formatteren van de PC helpt. Dan wil je het wel erg graag zo snel mogelijk spelen.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:29:
Pc is dus al een hele grote bug gevonden. YouTube: Fifa 15 bug? Heb hem gepreorderd voor pc. hoop dat hij morgen gepatcht is.
Dát is wel erg slordig!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Sjurm schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:38:
Ik wacht nog wel even met de aanschaf.

Schijnt dat het formatteren van de PC helpt. Dan wil je het wel erg graag zo snel mogelijk spelen.
Dit kunnen 2 dingen zijn:
1. Een troll reactie.
2. Je bedoeld defragmenteren.(goed punt Razorbite, als je een SSD heb is die sowieso een no-go)

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 24-09-2014 15:44 ]

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
the_virus26 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:16:
Weet iemand toevallig of je fifa punten kan kopen via de nl store als je fifa zelft hebt gekocht via de usa store. Of is dit zoals met alle andere dlc's van games dat je dit ook via de usa store dient te kopen. Ik heb namelijk nog 30 eu op me nl account staan dat zou weer geld overmaken schelen.
Geen probleem.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:41:
[...]

Dit kunnen 2 dingen zijn:
1. Een troll reactie.
2. Je bedoeld defragmenteren.
En wat als je bij optie 2 een SSD hebt? -> optie 1 dus!

• Katala
En als beide spelers nu de keeper laten uitkomen? Krijg je dan niet toevallig dit ? :)

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Als er nou voor half 5 iemand even een kassabon post van Fifa op de PS4 dan kan ik zo nog ff langs de Gamemania :P

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
dunn0w schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:44:
Als er nou voor half 5 iemand even een kassabon post van Fifa op de PS4 dan kan ik zo nog ff langs de Gamemania :P
Ik heb gebeld met Gamemani Groningen. Geen release vandaag en ook geen nacht release.

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 18:22
En hoe groot is de kans op die gamebreaking bug? Heb in mn eerste 15-20 potten nog niets gamebreaking gezien behalve m'n eigen spel :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:51:
En hoe groot is de kans op die gamebreaking bug? Heb in mn eerste 15-20 potten nog niets gamebreaking gezien behalve m'n eigen spel :)
Wat voor console speel je? :O

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Is er een (grote) kans dat EA mij bant als ik vandaag voor of vlak na 00:00 Fifa 15 zou spelen op mijn PS4 met de retailversie?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Guzanni schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:05:
Is er een (grote) kans dat EA mij bant als ik vandaag voor of vlak na 00:00 Fifa 15 zou spelen op mijn PS4 met de retailversie?
Hoe kom je aan de retail versie ?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Guzanni schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:05:
Als je hem nu al heb, gewoon lekker gaan spelen!

• SmokingCrop
  • Niet online
Lol 8)7
Zelf nog niets van gemerkt overigens na tal van uren te spelen.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het schijnt dat je je PC Naam moet vervangen door één van meer dan 5 karakters. Lijkt mij raar maar het zou kunnen natuurlijk.

Last.fm | Code Talks

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
dunn0w schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:06:
[...]

Hoe kom je aan de retail versie ?
Heb hem op dit moment niet, maar een vriend van me kan hem vanavond misschien meenemen uit de winkel waar hij werkt.

Verwijderd

Ik heb FIFA 15 uit de US store, helaas ondersteund deze maar 3 talen. (Engels, Frans en Spaans) heel raar dat dat nu zo is. FIFA 14 heb ik uit de US geïmporteerd, gewoon de disc versie. En die bevat wel alle talen!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:31:
Ik heb FIFA 15 uit de US store, helaas ondersteund deze maar 3 talen. (Engels, Frans en Spaans) heel raar dat dat nu zo is. FIFA 14 heb ik uit de US geïmporteerd, gewoon de disc versie. En die bevat wel alle talen!
Ik heb zojuist een iPhone 6 gehaald en die buigt. De iPhone 5s had dat niet!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• SmokingCrop
  • Niet online
Scrummie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:35:
[...]
Verkeerde thread? :?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[...]

Goed verhaal :)

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Ligt hij al bij de Media Markt (PS4) of houden ze zich netjes aan de release datum?

Verwijderd

Blijkbaar in België vrij gegeven.
bron. https://www.facebook.com/GameManiaBelgie?fref=ts
Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1320/2153/original.jpg?w=800&h

Verwijderd

Zou je zeggen dat ze toch ook hier over de toonbank mogen gaan?

Verwijderd

Meestal gaat iedereen dan los. Nou ja. Meestal. Ik hoop het gewoon. Kan ik zo nog even langs de MM en vanavond al gamen.

Verwijderd

[...]

Bijdehandje

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:46:
Meestal gaat iedereen dan los. Nou ja. Meestal. Ik hoop het gewoon. Kan ik zo nog even langs de MM en vanavond al gamen.
Hoeft niet hoor, want origin moet hem ook vrijgeven. Bij mij telt die gewoon af naar 12 uur vanacht.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:45:
[...]

Zou je zeggen dat ze toch ook hier over de toonbank mogen gaan?
GameMania Assen in ieder geval niet :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:46:
Vooral dit, ik merk toch dat ik na mate de release dichterbij komt steeds ongeduldiger word. Vooral omdat andere ook al aan het spelen zijn :'(

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

[...]

Mijn FIFA 15 buigt wel terwijl mijn FIFA 14 dat niet doet, best raar.

hoidoei

• Justdoit
  • Laatst online: 09-05 12:35
Nouja.. potverdikkie.. ik testte het uit met mijn zonnebril.. die is nu ook gebogen... Dat heb ik nog nooit gehad!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Thanks, it worked! :P

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

[...]

Gewoon even in de magnetron opladen, dan buigtie wel weer terug.

PSN: LinQ-NL

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:31:
FIFA 14 uit de US store had ook maar 3 talen, dus zo raar is het niet dat het bij FIFA15 uit de US store hetzelfde is.
http://community.us.plays...-in-FIFA-14/td-p/42555929

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 24-09-2014 16:58 ]

• Mortalboy[NL]
Ik heb het op de PC kunnen spelen (Amerikaanse VPN) en ik heb geen last van die bug op de pc.

Ik heb Windows 8.

Ik heb 2 potjes ultimate team gespeeld, moet zo eten... 8)

En met die 15 gold packs.. dacht dat ik die ineenkeer kreeg hihi... maar elke week krijg je maar 1 pack :+

[ Voor 44% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-09-2014 17:10 ]

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:08:

En met die 15 gold packs.. dacht dat ik die ineenkeer kreeg hihi... maar elke week krijg je maar 1 pack :+
En als je niet iedere week inlogt om ze te openen ben je ze gewoon kwijt ;)

Nee, ik ben géén Belg!

• Mortalboy[NL]
EvEs0r schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:22:
[...]

En als je niet iedere week inlogt om ze te openen ben je ze gewoon kwijt ;)
ach... voor 38 euro mag ik eigenlijk ook niet klagen... 8)

• Grotman
  • Niet online
Ik heb gisteren ook al een aantal potjes gespeeld op de PC, geen bugs tegengekomen. Het ziet er goed uit en speelt ook wel lekker moet ik zeggen. Wel eerst VPN activeren voor je Origin start en dan Fifa starten. Daarna kun je je VPN uitgooien en zolang je Origin niet afsluit kun je steeds Fifa weer afsluiten en opstarten zonder je VPN. Werkt prima, ik gebruik gratis trial account voor FlyVPN.

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Fifa net gekocht voa PSN, 8minuten downloaden en dan morgen eindelijk spelen. Bestand is nog geen 3GB groot, valt mee op zich toch. Er was ook al een update beschikbaar.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
PM_Petrol schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:28:
Fifa net gekocht voa PSN, 8minuten downloaden en dan morgen eindelijk spelen. Bestand is nog geen 3GB groot, valt mee op zich toch. Er was ook al een update beschikbaar.
Valt mee idd ware het niet dat je morgen dan nog 14GB moet binnenhalen. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Jongens een heel raar probleem. Heb FIFA 15 voor de pc aangeschaft. Geactiveerd met VPN, dus nu al te spelen. Maar nu komt het: het commentaar roept geen spelersnamen. Alleen: "what a nice pass", "that's a beautiful goal" enz enz. Als ik een team pak die ook speelbaar was in de demo dan hoor ik wel de spelersnamen :?. Heel vreemd. Heeft iemand hier hetzelfde probleem of een oplossing voor?

Ik hoor het graag :)

• Mortalboy[NL]
Haswell schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:56:
Jongens een heel raar probleem. Heb FIFA 15 voor de pc aangeschaft. Geactiveerd met VPN, dus nu al te spelen. Maar nu komt het: het commentaar roept geen spelersnamen. Alleen: "what a nice pass", "that's a beautiful goal" enz enz. Als ik een team pak die ook speelbaar was in de demo dan hoor ik wel de spelersnamen :?. Heel vreemd. Heeft iemand hier hetzelfde probleem of een oplossing voor?

Zou best kunnen! Nog niet zo op gelet eigenlijk... :o

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

iCy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:47:
[...]

Zoals ik kan lezen valt het wel mee, uiteraard heeft de nextgen wel wat meer opties. Ik zou het gewoon doen. Heb de centen nu niet voor een PS4, maar wel op de planning. Wellicht koop ik dan wederom Fifa15, maar misschien dan wel 2ehands voor een habbekrats ipv de volle pond.

Het is iig geen Legacy fifa met enkel roster updates. Er is wel degelijk iets aan gesleuteld, maar wel iets minder
Weet je misschien of de nieuwe chants van supporters wel op de 360 en PS3 aanwezig zijn?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Pykow
Haswell schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:56:

Speel je wel met een top club ?
speel je met een team uit de eredivisie, dan zal je zien dat heel veel spelers niet genoemd worden.
dat is in alle fifa delen zo geweest

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Klopt het dat je in de nl store nog geen fifa punten kan kopen of ligt het aan de usa versie
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste