Om hem in een andere store te kopen, moet je er naar toe gaan via vpn (of hola plugin) en in winkelmandje steken en door klikken tot ze je vragen om in te loggen. dan doe je hola uit, log je in en kan je normaal gezien gewoon betalen.
Verwijderd
Hij zegt dat hij geen adres heeftSmokingCrop schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:17:
Om hem in een andere store te kopen, moet je er naar toe gaan via vpn (of hola plugin) en in winkelmandje steken en door klikken tot ze je vragen om in te loggen. dan doe je hola uit, log je in en kan je normaal gezien gewoon betalen.
Verwijderd
Kan je op de PS4 ook dat trucje met die VPN uithalen? Of is er een andere manier waardoor ik al de game/of wat FUT punten kopen?
Thanks
Thanks
Op marktplaats vandaag al meerdere aanbieders gezien. Ook 1 in amsterdam die ultimate editions verkoop voor 60.-Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:26:
Kan je op de PS4 ook dat trucje met die VPN uithalen? Of is er een andere manier waardoor ik al de game/of wat FUT punten kopen?
Thanks
Helaas nog niets in regio utrecht. Heb erg veel zin om te spelen. Zou bijna naar amsterdam rijden, maar kan me nog net in houden
Verwijderd
e hebt de game FIFA 15 bij ons besteld met de releasedatum van 25 september. Inmiddels hebben wij van de leverancier vernomen dat het grootste deel van de bestellers de game op de 25e zal ontvangen.Barns schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:34:
Net mail van Wehkamp dat de levering 26-09 wordt. Grmbl!
Jij behoort tot de gelukkige klanten die op de 25e bezorgd krijgt.
Wij wensen je veel plezier met FIFA 15!
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
Even wachten dan maar. Wat een shitzooi in die us store. Wat heb je dan aan paypal als hij het daar niet doet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 17:42 ]
Hier net precies dezelfde mail. Krijg hem gewoon op de 25eVerwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:41:
[...]
e hebt de game FIFA 15 bij ons besteld met de releasedatum van 25 september. Inmiddels hebben wij van de leverancier vernomen dat het grootste deel van de bestellers de game op de 25e zal ontvangen.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
Even wachten dan maar. Wat een shitzooi in die us store. Wat heb je dan aan paypal als hij het daar niet doet.
Heb mijn europese key al binnen
Steam/XBL: Avioto
Waar kan ik nu het beste goedkoop een EU key kopen, voor de PC. Moet hem nog ff bestellen. Een wel dan wel ff pre-loaden.
Ik ga vanavond met VPN aan de gang. Dan is ie al uit in Amerika geloof ik.Grotman schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:01:
Ik ook en al ge-preload, maar dan kun je verder nog niks helaas
Zelfde mail, gelukkig maarVerwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:41:
[...]
e hebt de game FIFA 15 bij ons besteld met de releasedatum van 25 september. Inmiddels hebben wij van de leverancier vernomen dat het grootste deel van de bestellers de game op de 25e zal ontvangen.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
Je kan wel betalen via Paypal, maar je moet daar dan een apart account voor hebben met US adres.
makkelijker is ok tegoed te kopen via bijvoorbeeld Offgamers.
Heeft iemand een aanbeveling voor een winkel waar ik de pre-order voor fifa 15 op de PC kan kopen?
Ik zag dat Naxu.nl staan, maar niet helemaal happig om daar te bestellen als ik de reviews op tweakers lees.
Ik zag dat Naxu.nl staan, maar niet helemaal happig om daar te bestellen als ik de reviews op tweakers lees.
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Ik las dat Fifa 15 op de PeeCee dezelfde engine gebruikt als de PS4 en Xbone? Kan ik hiervoor dan mijn logitech gamecontroller gebruiken?
Is het ook te doen op mijn laptop met een Geforce 630M 2 GB videokaart? (Asus N76V)
Is het ook te doen op mijn laptop met een Geforce 630M 2 GB videokaart? (Asus N76V)
Als ik hem nu online bestel voor de ps4, waar krijg ik hem dan gegarandeerd op donderdag in mijn brievenbus?
Fifa 15 in the pocket.
Zat bij de XB bundle begin v/d maand. Destijds heb ik de console op US ingesteld en tot mijn verbazing kan ik al gamen.
I don't want no cake, I want me some pie!
Ik vind het wel jammer dat de eisen voor de PC nu best hoog worden. Normaal was FIFA altijd een heel toegankelijke game. Nu kan ik Fifa 14 draaien met de hoogste settings, maar voor Fifa 15 heeft het veel moeite gekost om het speelbaar te krijgen.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:23:
Ik las dat Fifa 15 op de PeeCee dezelfde engine gebruikt als de PS4 en Xbone? Kan ik hiervoor dan mijn logitech gamecontroller gebruiken?
Maar ik denk dat je hem wel aan de praat krijgt. Ik heb een Geforce 540m en hij werkt wel. Ik heb de settings best wel laag staan en na wat aanpassingen bij Nvidea configuratie loopt de game tijdens het spelen bijna zonder lag. Ik zou de demo eerst even proberen.
Hier ook de 25ePBP schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:44:
[...]
Hier net precies dezelfde mail. Krijg hem gewoon op de 25e
Ja lijkt me een goed ideeMaverick! schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:36:
[...]
Ach, helemaal niet bij stilgestaan...
Dan moet ik de topic titel laten wijzigen.
Maar dat zal sowieso moeten gebeuren als we er een gezamenlijk Xbox / PS topic van willen maken.
@Mathijs: zal ik jou mede editor maken, kun je je gang gaan wat mij betreft?
Hier over 50 min. Even wachten tot m'n download klaar is van de Us store.
M'n eerste FIFA in jaren. Heb er zin in
PSN ID Binloading_nl
Het ligt ook deels aan je processor, maar op lage settings moet je het toch kunnen spelen. Probeer anders eerst gratis de demoMortalboy[NL] schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:23:
Heb zelf de Asus N56V (met een 650M 2GB videokaart), hierop draait in elk geval de demo soepel na wat in de instellingen te hebben veranderd. Heb goede hoop dat het ook de volledige versie goed draait, ben 'm nu aan het downloaden.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:23:
Da's een goeie, de demo proberen
De processor is een i7 3610QM 2.3 GHz
Mag ik weten welke instellingen je zoal hebt veranderd? Ik zoek nog een beetje naar de ideale instellingen om het met zo min mogelijk lag te kunnen spelen. Videokaart van mij is wel iets minder.Martell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:01:
[...]
Heb zelf de Asus N56V (met een 650M 2GB videokaart), hierop draait in elk geval de demo soepel na wat in de instellingen te hebben veranderd. Heb goede hoop dat het ook de volledige versie goed draait, ben 'm nu aan het downloaden.
Is het trouwens een garantie dat als hij met de demo zo goed als soepel draait, hij dat met de volledige game ook zal doen? Heb geen zin om het aan te schaffen en dat het vervolgens onspeelbaar blijkt. Geld terug kan alleen via Origin Store, maar het liefst schaf ik het spel iets goedkoper aan.
Zometeen denk ik fifa 15 maar even pre-orderen op G2A. Daar is ie maar 34,99
Succes met het pre-orderen. Volgens mij is het niet de bedoeling dat dit een slow-chat levertijden topic wordt.Momentumlol schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:07:
Zometeen denk ik fifa 15 maar even pre-orderen op G2A. Daar is ie maar 34,99
Werkt perfect!Avioto schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:03:
[...]
Ik ga vanavond met VPN aan de gang. Dan is ie al uit in Amerika geloof ik.
Aanrader voor mensen met de nieuwe maxwell gpu's, zet DSR aan en zet de resolutie ingame op 4K. Ziet er echt prachtig uit!
My bad. Ik zal het over ingame zaken hebben.tweaker2010 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:13:
[...]
Succes met het pre-orderen. Volgens mij is het niet de bedoeling dat dit een slow-chat levertijden topic wordt.
OT: Weten jullie of er nog veranderingen aangebracht zijn aan de career-modus? Ik vond namelijk dat je bij Fifa 14 toch relatief snel bij een goed team aan de slag kon.. Ik vind het persoonlijk altijd leuker als je bij een heel klein teampje moet beginnen en je dan langzaam omhoog moet werken
[ Voor 12% gewijzigd door Momentumlol op 23-09-2014 19:49 ]
Tip voor allen:Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:41:
[...]
Ga naar xbox.com en voeg creditcard of paypal toe. Sla over als je dat al gedaan hebt
Start je xbox op en schakel over naar nederlandse regio.
Koop wat je wilt kopen met je paypal/cc die nu wel werkt en wel nu wel verschijnt op je one
Na downloaden, schakel terug naar USA
Game on!!
Ik heb gisteren ondervonden dat dit werkt. Wilde een nederlandse creditcard toevoegen om lid te worden van EA Access maar dat ging niet omdat hij op USA staat ingesteld. Op de site wel een nederlandse creditcard toe kunnen. Verscheen niet in de xbox. Toen xbox op regio NL gezet en plots kon ik wel betalen met mijn NL creditcard.
Nederlandse EA Access gedownload en betaalt, toen FIFA15 gedownload en gespeeld. Daarna terug geschakeld naar regio USA en de hele game gekocht. Kon gelijk spelen.
Tip voor iedereen die h en gepreload heeft, zet je Xbox op regio US en speel. Zet je hem de 25ste weer op NL. Gaat toch geen 2 dagen wachten als je de game al hebt?
Ik overweeg het ook, alleen vraag ik me nu af of je de ultimate team packs wel kan kopen als je op je EU account speelt?steefje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:55:
Hier over 50 min. Even wachten tot m'n download klaar is van de Us store.
PSN: Kjujay
Verwijderd
Ik zal je vandaag of morgen wel even toevoegen.delaitinho schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:21:
Voor de PS4 gamers. Al jaren hebben we een clan (via tweakers) opgericht die zich voornamelijk focust op COD. Maar veel van ons ook fanatieke FIFA/PES gamers.
Voor pro club zoeken we nog talentjes!! Tot nu toe;
Spits, AMC, vleugelspits en waarschijnlijk nog een verdediger.
Voeg me toe op PSN als je wilt mee doen; delaitinho (berichtje erbij is wel fijn!)
Wel interesse om mee te doen
psn: jjstyle333
Ik heb hem ook werkend via origin door een USA VPN.
Maar heb verder geen idee of mijn FUT-team helemaal ok blijft als ik straks de VPN niet meer gebruik en mn region weer op NL zet in Origin.
Maar heb verder geen idee of mijn FUT-team helemaal ok blijft als ik straks de VPN niet meer gebruik en mn region weer op NL zet in Origin.
[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 23-09-2014 20:09 ]
Alles in Fifa blijft goed zonder VPN, die VPN heb je enkel nodig om de Europese release date op Origin te omzeilen. (vanaf dat de settings & start launcher erop komt, kan je eigenlijk al je vpn uitzetten)
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 23-09-2014 20:10 ]
Niet echt iets heel spannends, in de map 'data' het bestandje VideoCardsLevelDetails aangepast. Je hebt daar 4 regels staan, bij mij stonden de eerste 2 op 1280 en de onderste 2 op 1920 als resolutie. Heb de 3e en 4e ook op 1280 gezet en sindsdien is het niet meer hakkelig zoals het voorheen wel was. Dit werkt overigens voor mij ook in het volledige spel zelf.Sjurm schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:07:
[...]
Mag ik weten welke instellingen je zoal hebt veranderd? Ik zoek nog een beetje naar de ideale instellingen om het met zo min mogelijk lag te kunnen spelen. Videokaart van mij is wel iets minder.
Is het trouwens een garantie dat als hij met de demo zo goed als soepel draait, hij dat met de volledige game ook zal doen? Heb geen zin om het aan te schaffen en dat het vervolgens onspeelbaar blijkt. Geld terug kan alleen via Origin Store, maar het liefst schaf ik het spel iets goedkoper aan.
Ik heb de demo gespeeld, en wat speelt het toch lekker op de nieuwe engine.. Speelde hem bij een kameraad op de PS4, heb er zelf nog geen geld voor. Kan het wel voor de PS3 kopen, maar heb dan het gevoel dat ik een half product koop na de nieuwe engine geproefd te hebben. (Veel meer nieuwe situaties)
Ik ga het kopen voor mijn laptop, hij stottert soms heel iets, maar niet heel storend.
Ik ga het kopen voor mijn laptop, hij stottert soms heel iets, maar niet heel storend.
T downloaden ging erg snel. Het instaleren daarin tegen.....
Je kan dan wel tegelijkertijd een oefenpotje spelen. Vreemd genoeg win ik het eerste potje met 6-1. Lijkt wel alsof daarna de moeilijkheid omhoog is gegaan want wordt helemaal afgeslacht. Niks in te brengen. IK zie ook niet of ik de moeilijkheid kan instellen tijdens de wedstrijd
Je kan dan wel tegelijkertijd een oefenpotje spelen. Vreemd genoeg win ik het eerste potje met 6-1. Lijkt wel alsof daarna de moeilijkheid omhoog is gegaan want wordt helemaal afgeslacht. Niks in te brengen. IK zie ook niet of ik de moeilijkheid kan instellen tijdens de wedstrijd
PSN ID Binloading_nl
Ach ik zie wel, eerste fifa game sinds 2012, dat fut komt wel een keer. Ben nu aan het downloaden, nog 5 minuten.. daarna nog installerenKju schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:51:
[...]
Ik overweeg het ook, alleen vraag ik me nu af of je de ultimate team packs wel kan kopen als je op je EU account speelt?

Bedankt!Martell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:26:
[...]
Niet echt iets heel spannends, in de map 'data' het bestandje VideoCardsLevelDetails aangepast. Je hebt daar 4 regels staan, bij mij stonden de eerste 2 op 1280 en de onderste 2 op 1920 als resolutie. Heb de 3e en 4e ook op 1280 gezet en sindsdien is het niet meer hakkelig zoals het voorheen wel was. Dit werkt overigens voor mij ook in het volledige spel zelf.
Na heel wat aanpassingen is de gameplay smooth. In kwaliteit ga ik er zo wel op achteruit in vergelijking met Fifa 14, maar ach. Ik wil graag FUT spelen in de 15
Wat me opvalt na een paar uur spelen met de PC versie:
- Zoekfunctie in career mode werkt voor geen meter. Als ik Van Persie zoek krijg ik Djibril Cisse
- Je hebt veel minder opties dan vorig jaar in team management. Je kan geen custom formatie meer maken en je hebt veel minder opties om je spelers te laten lopen zoals jij wil. Of ik moet deze dingen compleet over het hoofd zien.
- Ik krijg mijn spelers niet verkocht. Ik ben Dordrecht, heb 8 spelers te koop gezet, en na een maand nog niemand verkocht. Ze weigeren steeds de contractaanbieding die ze krijgen van de kopende club.
- Animaties zijn soms erg ongemakkelijk
- Legendary is een stuk moeilijker, eindelijk! Soms wel oneerlijk moeilijk, maar dit kan ik hopelijk fixen met de sliders
- Krijg wel erg makkelijk een rode kaart
- Ojo is OP
- Zoekfunctie in career mode werkt voor geen meter. Als ik Van Persie zoek krijg ik Djibril Cisse
- Je hebt veel minder opties dan vorig jaar in team management. Je kan geen custom formatie meer maken en je hebt veel minder opties om je spelers te laten lopen zoals jij wil. Of ik moet deze dingen compleet over het hoofd zien.
- Ik krijg mijn spelers niet verkocht. Ik ben Dordrecht, heb 8 spelers te koop gezet, en na een maand nog niemand verkocht. Ze weigeren steeds de contractaanbieding die ze krijgen van de kopende club.
- Animaties zijn soms erg ongemakkelijk
- Legendary is een stuk moeilijker, eindelijk! Soms wel oneerlijk moeilijk, maar dit kan ik hopelijk fixen met de sliders
- Krijg wel erg makkelijk een rode kaart
- Ojo is OP
Je kan ook gewoon simpel de game in de US kopen, en spelen. heb je helemaal jouw omweg niet nodigRickNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:51:
[...]
Tip voor allen:
Ga naar xbox.com en voeg creditcard of paypal toe. Sla over als je dat al gedaan hebt
Start je xbox op en schakel over naar nederlandse regio.
Koop wat je wilt kopen met je paypal/cc die nu wel werkt en wel nu wel verschijnt op je one
Na downloaden, schakel terug naar USA
Game on!!
[wat een verhaal .... ]
Ik heb vorige week pre order in de US gedaan. Kan nu gewoon zonder problemen spelen.. Geen VPN, geen gedoe gewoon spelen..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de BPL licentie op de Xbox 360 en PS3? Zit die erin met het officiele uiterlijk? En zijn er nieuwe animaties? Ik heb op Youtube gekeken maar daar lijkt het op de last gen niet meer dan een roster update..
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
De 360 en PS3 zullen idd kwa uiterlijk minder zijn dan de XBO en PS4
De 360 en PS3 zullen ook een steeds meer achtergeschoven kindje worden..
Ontwikkelaars steken liever geld in de Next Gen dan Last Gen.. Gezien ontwikkelen op Next Gen een groter geld potje aan het worden is.. ..
De 360 en PS3 zullen ook een steeds meer achtergeschoven kindje worden..
Ontwikkelaars steken liever geld in de Next Gen dan Last Gen.. Gezien ontwikkelen op Next Gen een groter geld potje aan het worden is.. ..
Nee, die zit er niet in. Zie ook onderstaande video:BroWohsEdis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:24:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de BPL licentie op de Xbox 360 en PS3? Zit die erin met het officiele uiterlijk? En zijn er nieuwe animaties? Ik heb op Youtube gekeken maar daar lijkt het op de last gen niet meer dan een roster update..
"However, the official Premier League graphics are only visible on the PC, PS4 and Xbox One versions of the game. The PS3 and Xbox 360 versions will continue to use generic EA Sports branded graphics for these matches."
Dat is wel weer een flinke tegenvaller.. weet nog niet zeker of ik het spel dan ga halen.tweaker2010 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:44:
[...]
Nee, die zit er niet in. Zie ook onderstaande video:
[video]
"However, the official Premier League graphics are only visible on the PC, PS4 and Xbox One versions of the game. The PS3 and Xbox 360 versions will continue to use generic EA Sports branded graphics for these matches."
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Een tegenvallertje inderdaad, maar dan mag voor mij de pret sowieso niet drukken.BroWohsEdis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:48:
[...]
Dat is wel weer een flinke tegenvaller.. weet nog niet zeker of ik het spel dan ga halen.
Hier de andere verschillen mocht men het willen weten: http://www.onpause.org/20...ons-fifa-15-revealed.html
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Volgens mij is het voor de old gen ook alleen een roster update. Daarom haal ik het voor mijn laptop sinds jaaaaaren. Die versie gebruikt de next gen engine.
Nog twee dagen wachten tot ik FIFA 15 heb. Kan niet wachten zeg verdikkie.
Hier draait Fifa 15 al
Heeft dat ermee te maken dat ik mijn X1 op US heb staan?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
jups en mogelijk in de US gekocht
Mn zwagertje heeft FIFA 15 bij zijn XBO bundel genomen. Die key werkt niet ook al staat de XBO ingesteld op de US..
Mn zwagertje heeft FIFA 15 bij zijn XBO bundel genomen. Die key werkt niet ook al staat de XBO ingesteld op de US..
Mijn XBO zegt wat anders.To_Tall schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:47:
jups en mogelijk in de US gekocht![]()
die vat ik niet wat zou jouw xbox zeggen??
Nouja, je hebt gelijk. Praten doet 'ie niet. Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik op mijn XBO prima Fifa 15 kan spelen. Gaat idd om een Fifa (en Forza) bundel.
Code gebruiken terwijl je Xbox One op US staat --> Fifa 15 is al te spelen
Code gebruiken terwijl je Xbox One op NL staat en je schakelt deze over naar US --> Fifa 15 is nog niet te spelen
Code gebruiken terwijl je Xbox One op NL staat en je schakelt deze over naar US --> Fifa 15 is nog niet te spelen
Donderdag kan ik pas aan de slag
Angelo NL / Global Cargo VTC
Game in de US store kopen heb ik ook gedaan. Mijn omweg gaat er om dat nederlandse paypal en creditcards niet te gebruiken zijn in de US store. Zo omzeil je dit probleemTo_Tall schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:13:
[...]
Je kan ook gewoon simpel de game in de US kopen, en spelen. heb je helemaal jouw omweg niet nodig![]()
Ik heb vorige week pre order in de US gedaan. Kan nu gewoon zonder problemen spelen.. Geen VPN, geen gedoe gewoon spelen..
Ja, ik speel ook al sinds gisteravond op mijn US regio settingsRossi46 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:45:
Hier draait Fifa 15 alHeeft dat ermee te maken dat ik mijn X1 op US heb staan?
Nee is iets meer dan een update. De legacy edition, dat is enkel een update van spelers (Wii, Vita, etc). De X360 en PS3 hebben zeker veranderingen, alleen niet alles.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:05:
Volgens mij is het voor de old gen ook alleen een roster update. Daarom haal ik het voor mijn laptop sinds jaaaaaren. Die versie gebruikt de next gen engine.
Welk team gaan jullie pakken online?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat ik mij deze keer volledig ga richten op FUT.
Mijn fifa 15 van Bart Smit is verzonden volgens de mail. Dag te vroeg lijkt me dan? Ben benieuwd of ie er dan ook daadwerkelijk is vanmiddag
Ik heb de xbox one launch met daarin FIFA 15. Deze heb ik begin september al gedownload.
Maar als ik nu kijk (instelling is US) dan staat hij nog steeds pre purchase. Schakel ik de xbox terug naar instelling NL dan staat er, beschikbaar 25 september.
Ik kan hem dus nog niet spelen. Meer mensen hier last van? Of wat kan ik doen om hem WEL te spelen.
Als ik op de game klik in US setting dan moet ik hem kopen.... Heel vreemd allemaal
Maar als ik nu kijk (instelling is US) dan staat hij nog steeds pre purchase. Schakel ik de xbox terug naar instelling NL dan staat er, beschikbaar 25 september.
Ik kan hem dus nog niet spelen. Meer mensen hier last van? Of wat kan ik doen om hem WEL te spelen.
Als ik op de game klik in US setting dan moet ik hem kopen.... Heel vreemd allemaal
Als hij vandaag is verzonden krijg je hem morgen pas binnen.HansAnders07 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:28:
Mijn fifa 15 van Bart Smit is verzonden volgens de mail. Dag te vroeg lijkt me dan? Ben benieuwd of ie er dan ook daadwerkelijk is vanmiddag
Iemand al geprobeerd om 2 vs 2 online te spelen met iemand naast zicht?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ben toch benieuwd of ik vandaag al een smsje van Gamemania ga krijgen om hem op te halen. Volgens de medewerker was er een kleine kans.
Maar goed, een kleine kans is ook een kans
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Nu maak je mij ook nieuwsgierig. Welke GM haal jij hem?EricNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:53:
Ben toch benieuwd of ik vandaag al een smsje van Gamemania ga krijgen om hem op te halen. Volgens de medewerker was er een kleine kans.
Ik heb een key besteld via g2play, inclusief 15 gold packs voor 38 euro
Laten we het hopenEricNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:53:
Laatste jaren niet echt meer voorgekomen, dus ben benieuwd!
Nee, ik ben géén Belg!
Gisteravond laat dan eindelijk kunnen spelen op de PS4, één tegen de CPU (op amateur, moet nog inkomen, laatste keer was fifa 12) 4-0, daarna de FUT intro-wedstrijd (ben nog niet uit over FUT, althans of ik er tijd in zal steken) ook 4-0, daarna maar een online wedstrijd gespeeld die ik met 2-1 heb verloren (penalty tegen gehad, nog steeds niet duidelijk waarom die gegeven werd) met Ajax tegen Valencia.
De US PSN cards heb ik bij Amazon gekocht, gewoon afgerekend met mijn american express en als adres mijn borderlinx adres opgegeven.
De US PSN cards heb ik bij Amazon gekocht, gewoon afgerekend met mijn american express en als adres mijn borderlinx adres opgegeven.
RoosendaaliCy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:00:
[...]
Nu maak je mij ook nieuwsgierig. Welke GM haal jij hem?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Als je op de track & trace link klikt die erbij staat zie je dat hij morgen bezorgd wordt.HansAnders07 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:28:
Ik ben in Amsterdam op de Nieuwendijk geweest. Tegen mij zeiden ze hetzelfde. Donderdag, maar misschien ook wel woensdagiCy schreef op woensdag 24 september 2014 @ 08:00:
[...]
Nu maak je mij ook nieuwsgierig. Welke GM haal jij hem?
Hij unlocked op Origin in ieder geval vannacht, 0:00Ryiuuz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:36:
Is vanaaf de release of morgen aaf:)!?
Hopelijk krijg ik dan mijn key om die tijd
[ Voor 10% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-09-2014 09:38 ]
Is er geen slowchat topic waar iedereen elkaar op de hoogte kan houden over leveringen etc. Niet zo heel erg boeiend in dit topic namelijk
PSN ID Binloading_nl
Het is bijna de dag van de release, we praten over het spel, weliswaar de levering maar goed. Ik vind dat deze "discussie" over levertijden ect. gewoon hier thuis hoort.steefje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:45:
Is er geen slowchat topic waar iedereen elkaar op de hoogte kan houden over leveringen etc. Niet zo heel erg boeiend in dit topic namelijk
Als het goed is krijg ik hem morgen incl. PS4 binnen

Haha oké iemand nog goede site voort cdkey rond 30~40 euro
Via VPN mag ook mits er betrouw bare links zijn..
http://www.g2play.net/fifa-15Ryiuuz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:51:
Haha oké iemand nog goede site voort cdkey rond 30~40 euro
Ik was gisteren avond al lekker aan het spelen hoor op de xbox one. Us release was gisteren
Verwijderd
Ik lees wel dat mensen hem spelen maar hoe bevalt het spel?????
Lees nog niet zoveel positieve verhalen....
Lees nog niet zoveel positieve verhalen....
Wat wil je weten?
De graphics zien er mooi uit en het speelt een stuk realistischer dan zijn voorgangers.
Het enige waar ik mij aan stoor zijn de keepers. Die zijn realistisch slecht.
Je moet dus nog beter je best doen met verdedigen, wat ook een stuk moeilijker is geworden omdat de slidings niet meer automatisch naar de bal gaan voor mijn gevoel en je soms makkelijk weggedribbeld kan worden.
De graphics zien er mooi uit en het speelt een stuk realistischer dan zijn voorgangers.
Je moet dus nog beter je best doen met verdedigen, wat ook een stuk moeilijker is geworden omdat de slidings niet meer automatisch naar de bal gaan voor mijn gevoel en je soms makkelijk weggedribbeld kan worden.
Dit, Iemand al geprobeerd om 2 vs 2 online te spelen met iemand naast zicht?jovael schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:06:
Wat wil je weten?
Ik vindt de nieuwe engine echt veel beter. (PS4/XBONE/PC)
Hierdoor ontstaan er ook veel meer nieuwe situaties, en eindelijk "beschadigd" het veld ook eens.
Het menu is ook flink verbeterd/sneller. Ook tijdens een wedstrijd een speler wisselen is nu veel handiger gemaakt, je hoeft niet een ellendig lange lijst door te scrollen om om zoek te gaan naar de speler die je wilt wisselen.
Hierdoor ontstaan er ook veel meer nieuwe situaties, en eindelijk "beschadigd" het veld ook eens.
Het menu is ook flink verbeterd/sneller. Ook tijdens een wedstrijd een speler wisselen is nu veel handiger gemaakt, je hoeft niet een ellendig lange lijst door te scrollen om om zoek te gaan naar de speler die je wilt wisselen.
[ Voor 42% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 24-09-2014 10:11 ]
Dixons zegt stiekem dat je 'm bij sommige vestigingen op kan halen vandaag. Nu deden ze dat ook bij Destiny en was het helaas ook niet waar, maar wie weet....
http://www.dixons.nl/game...nic-arts-fifa-15-xbox-one
Als er 1 los is.....
Zelf wacht ik ook tot die in de verkoop is; wil toch liever een hoesje dan een met een downloadcode (hoewel het kriebelt....;)).
Als er 1 los is.....
Zelf wacht ik ook tot die in de verkoop is; wil toch liever een hoesje dan een met een downloadcode (hoewel het kriebelt....;)).
[ Voor 3% gewijzigd door RothaNL op 24-09-2014 10:09 ]
Verwijderd
Vertel maar zoveel als je kan.. Dat is wel vervelend ze zouden toch juist die keepers aanpakken?
Gaat het spel echt zoveel sneller dan in 14? Hoe is de AI van de computer dit keer?
En het schieten op goal beter of zelfde?
Dank
Gaat het spel echt zoveel sneller dan in 14? Hoe is de AI van de computer dit keer?
Dank
Wel als je FIFA 15 met die key gewoon uit de US Store download. Wanneer je 'm in de NL Store download en je Xbox op US region zet dan werkt het niet nee. Je moet het spel dan ook wel uit de US Store gedownload hebben. Sowieso.. wie koopt er nu spullen uit de NL Store.To_Tall schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:47:
jups en mogelijk in de US gekocht![]()

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
op de website van MM staat: Online verkrijgbaar vanaf 25-9-14Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:27:
Is al bekend of de Media Markt/Saturn hem verkoopt?
Keepers zijn aangepakt, waar ze bij fifa 14 de meeste ballen standaard pakte gaat het nu vaak mis.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:09:
Vertel maar zoveel als je kan.. Dat is wel vervelend ze zouden toch juist die keepers aanpakken?
Dank
Vaak lukt het niet om hem in 1 keer te klemmen en dus krijg je leuke en minder leuke situaties.
De computer heb ik nog niet veel tegen gespeeld, buiten de demo om.
Schieten is ook realistischer, niet alle ballen zijn hetzelfde. Maar scoren in een 1 op 1 is wel makkelijker als je goed rustig blijft.
apart dat bij sommige winkels staat nu afhalen.RothaNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:08:
Dixons zegt stiekem dat je 'm bij sommige vestigingen op kan halen vandaag. Nu deden ze dat ook bij Destiny en was het helaas ook niet waar, maar wie weet....
Als er 1 los is.....
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk of ze hem fysiek al in de winkel verkopen.garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:28:
[...]
op de website van MM staat: Online verkrijgbaar vanaf 25-9-14
Saturn Tilburg is vannacht geopend voor de mensen die echt niet langer kunnen wachten:Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:27:
Is al bekend of de Media Markt/Saturn hem verkoopt?
Fifa 15 nachtopening (morgen)woensdag op donderdag nacht om 0.00 uur! 49,99!
https://twitter.com/SaturnTilburg
Op welk niveau?jovael schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:06:
Offline zijn de keepers op hogere niveau's wel te pruimen dus dat moet te patchen zijn...
Aan de andere kant is het wel goed, zo krijg je namelijk veel meer rebound goals net als in het echt.
Je moet gewoon goed meelopen met je verdediging tot aan de doellijn.
Je moet gewoon goed meelopen met je verdediging tot aan de doellijn.
Er zijn vandaag een hoop nieuwe FIFA 15 reviews online gekomen. De cijfers verschillen nogal:
http://nl.ign.com/fifa-15-ps4-1/72368/review/fifa-15-review (8,5)
http://www.pu.nl/artikelen/review/fifa-15-review/ (9,1)
http://www.gamekings.tv/videos/fifa-15-review/
http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-23-fifa-15-review (7,0)
http://www.gamespot.com/fifa-15/reviews/ (8,0)
Wat een lachwekkende review van pu.tweaker2010 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:43:
Er zijn vandaag een hoop nieuwe FIFA 15 reviews online gekomen. De cijfers verschillen nogal: