Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:20
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:49:
[...]

En voor de zekerheid: ik bedoel dus tekst inspreken die vervolgens omgezet wordt naar tekst. In het standaard ios toetsenbord kan dat nu, in whatsapp krijg ik via de microfoon alleen dat ok de ingesproken tekst, als geluidsfragment verstuur ipv als tekst.
Laat maar. Ik schaam me diep. In WhatsApp werkt het dicteren ook prima met de microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:20
mister9 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:53:
En helaas. Dat quik-reply werkt dus niet met whatsapp...
Komt er helaas ook niet. Api wordt niet vrijgegeven voor 3rd party apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 02:02:
[...]

hoezo, Facebook en twitter gebruiken het toch ook:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.iphonehacks.com/wp-content/uploads/2014/06/facebook-interactive-notifications-e1410777091563.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.iphonehacks.com/wp-content/uploads/2014/09/ios-notifications-twitter.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door funk-e op 19-09-2014 04:19 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 02:02:
[...]

De API is gewoon vrij gegeven hoor. Facebook en Twitter zijn daar goede voorbeelden van. Het probleem ligt bij WhatsApp. Het is echt een van de traagste ontwikkelaars ooit. Ze komen elke keer 5 maanden later met een update na een major iOS release 8)7 8)7 Heb maanden met zwarte balkjes op mn iPhone 5 gelopen en maanden met een lelijk iOS6 thema op iOS7. Achja ik ben al maanden lang af van WhatsApp. Telegram, die heeft al sinds vandaag een iOS8 update uitgerold, tevens ondersteuning voor de iPhone 6.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ethirty schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:24:
[...]

Hè, waarom zou je dat nou willen :?

[...]
Tja...vaak al handig geweest hoor. D'r kunnen 1000'den contacten in zo'n iPhone. Waarom dan niet delen? Heb je toch geen last van? Als ik een nr van een vriend, vakantiebestemming, dokter, school, etc. Opsla dan heeft mijn vriendin dat nr ook meteen. Handig toch?

En handoff op 4 aparaten ipv 2. Ook handig toch? En het werk sneller dan airdrop zag ik
al!

Dus:
Delen van contacten en hamdoff. Werkt op basis van Apple ID en werkt niet wanneer je Familysharing gaat gebruiken, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

ASNNetworks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 04:22:
[...]

De API is gewoon vrij gegeven hoor. Facebook en Twitter zijn daar goede voorbeelden van. Het probleem ligt bij WhatsApp. Het is echt een van de traagste ontwikkelaars ooit. Ze komen elke keer 5 maanden later met een update na een major iOS release 8)7 8)7 Heb maanden met zwarte balkjes op mn iPhone 5 gelopen en maanden met een lelijk iOS6 thema op iOS7. Achja ik ben al maanden lang af van WhatsApp. Telegram, die heeft al sinds vandaag een iOS8 update uitgerold, tevens ondersteuning voor de iPhone 6.
Voor mij is het nog steeds de droom als ik telegram zou kunnen gebruiken. Liever zie ik iedereen op iMessage, maar je je niet iedereen helaas overtuigen om een fatsoenlijke telefoon te kopen ;)

Maar helaas, ik zit met vrienden die alleen maar op whatsapp zitten en vinden het onzin om over te stappen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 13:39
Ik vind persoonlijk dit ook wel echt een top functie:

Ik begon met hey siri can you shazam this song for me?

zij zegt let me listen

en na een paar seconden komt hij er uit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24124354/IMG_1200.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Psycho_Mantis schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:23:
[...]

Voor mij is het nog steeds de droom als ik telegram zou kunnen gebruiken. Liever zie ik iedereen op iMessage, maar je je niet iedereen helaas overtuigen om een fatsoenlijke telefoon te kopen ;)

Maar helaas, ik zit met vrienden die alleen maar op whatsapp zitten en vinden het onzin om over te stappen. ;(
Telegram zag er redelijk uit, tot ik wat meer ging lezen over de beveiliging, die is niet zo goed als men ons wilt doen geloven, zie bijvoorbeeld:
http://www.cryptofails.co...ams-cryptanalysis-contest

Ik heb nog enige hoop voor hemlis, maar ook daar is het natuurlijk afwachten of het echt veilig is. Wat volgens mij moeilijk wordt is om mesnen ervan te overtuigen dat ze moeten betalen voor een messanging app, het is dokken of je prive leven inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Hebben al meer mensen handoff geprobeerd tussen de ipad (air) en iphone (5s) ?
Bij mail komt keurig wat ik al getyped heb er in te staan, maar bij messages krijg ik wel de conversatie met de persoon te zien waar ik wat naar aan het typen was, maar niet de tekst die ik al getyped heb maar nog niet verzonden. zou wel moeten vlgs mij ?

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Dacht ik ook? Maar eerlijk gezegd is dat best ongebruikelijk natuurlijk. Het is geen lap tekst he, zo'n iMessage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Moet zeggen dat de functie om een gesprek te voeren met de iPad best goed werkt! Telefoon lag nog boven en heb kunnen telefoneren via de iPad op de bank, ideaal! :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

jctjepkema schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:35:

zij zegt let me listen

[afbeelding]
Mooi hé :D Ook als laatste "but please don't ask me to sing it"

Zit hier zelf wel te klote met "de sleutelhanger", ik wil mijn wachtwoorden restoren, maar het smsje komt niet :(

edit:
Volgens Applesupport een storing op dit moment

[ Voor 15% gewijzigd door JB op 19-09-2014 09:56 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:43

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

jctjepkema schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:35:

zij zegt let me listen

[afbeelding]
Werkt uitstekend inderdaad, maar gewoon vragen "which song is this" werkt ook prima en is gemakkelijker :P

Zijn er hier mensen die handoff hebben werken op een iPad 3? Google geeft nogal tegenstrijdige "feiten" dat het wel of niet zou werken en een lading tegenstrijdige ervaringen beide kanten op.
Ik heb hier in instellingen de handoff optie helemaal niet.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Wel handig. Daarnet plots een telefoontje op mijn iPad gehad via m'n iPhone die een verdieping hoger zit. Dat zal dus wel via WiFi gaan.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
[...]

De API is gewoon vrij gegeven hoor. Het probleem ligt bij WhatsApp. Het is echt een van de traagste ontwikkelaars ooit. Ze komen elke keer 5 maanden later met een update na een major iOS release 8)7 8)7 Heb maanden met zwarte balkjes op mn iPhone 5 gelopen en maanden met een lelijk iOS6 thema op iOS7. Achja ik ben al maanden lang af van WhatsApp. Telegram, die heeft al sinds vandaag een iOS8 update uitgerold, tevens ondersteuning voor de iPhone 6.
Het probleem zit m er alleen in dat de massa WhatsApp is blijven gebruiken waardoor je 90% van de gevallen een WhatsApp krijgt en niet een iMessage of Telegram bericht. WhatsApp is belachelijk traag daar in ja.

Het kan overigens nog erger. Al hebben ze beloofd dat er deze week eindelijk een iOS7/8 app aankomt voor de iPhone (met ook optie om reclame weg te kopen en buienradars voor buitenland) namelijk die van WeerOnline die heeft nog steeds een lelijke iOS6 look (laatste update september 2013!) en zit vol met reclame banners die je (nog) niet weg kunt kopen. Qua informatie wel vrij betrouwbaar, dat is enige reden dat ik die naast andere weer apps nog dagelijks gebruik. De iPad versie hebben ze in januari van dit jaar nog wel een fraaie iOS7 look gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wat problemen met handoff
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb een iphone 5 en ipad mini generatie 1
nu heb ik ze allebei geüpdatet naar iOS 8.
Handoff ingeschakeld op zowel de iphone en ipad.
maar handoff werkt niet.
als ik bijvoorbeeld een webpagina open heb staan op de iphone en mijn ipad in het vergrendel scherm staat zou er normaal gesproken links in de hoek op de ipad het safari teken moeten verschijnen maar bij mij gebeurd dat niet.
waarom werkt het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik neem aan dat je Safari gebruikt als browser? .Bluetooth aanstaan op beide devices? Beide op zelfde wifi? Zo te zien zijn ze van jezelf en hebben ze dus vast wel hetzelfde iCloud account?

Allemaal ja? Dan weet ik het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:20:
Ik neem aan dat je Safari gebruikt als browser? .Bluetooth aanstaan op beide devices? Beide op zelfde wifi? Zo te zien zijn ze van jezelf en hebben ze dus vast wel hetzelfde iCloud account?

Allemaal ja? Dan weet ik het ook niet...
safari gebruik ik.
Bluetooth staat aan op beide devices.
ze zitten beiden op het zelfde wifi
en allebei het zelfde iCloud account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Opzich werkt dat dicteren best aardig wanneer je Siri enabled, baal alleen weer dat Voicedail dan op Engels staat en mijn contactpersonen niet snapt...

[ Voor 8% gewijzigd door JB op 19-09-2014 10:32 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Bij mij ging handoff pas werken nadat ik een keer ook even airdrop aan had gehad. (wel weer uit nu en werkt nog steeds)
Ook duurde het even voor alles werkte, ik had eerst alleen mail, en pas na een uur of wat werkte het ook met safari.

@JB, ja dat blijft vreemd helaas.
Er wordt dus gewoon officeel dicteren in t nederlands gesupport, maar daarvoor is wel je voicedial opeens engels, en ook siri snapt nederlands niet als je dan bv een sms via siri wilt sturen.
hey Siri, send message to .. "Hoi ben wat later" verbastert ze dan compleet.

[ Voor 40% gewijzigd door LoneWolf op 19-09-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
Hoe browse je op je iOS device door je iCloud drive?

[ Voor 8% gewijzigd door smeerbartje op 19-09-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:31:
Bij mij ging handoff pas werken nadat ik een keer ook even airdrop aan had gehad. (wel weer uit nu en werkt nog steeds)
Ook duurde het even voor alles werkte, ik had eerst alleen mail, en pas na een uur of wat werkte het ook met safari.

@JB, ja dat blijft vreemd helaas.
Er wordt dus gewoon officeel dicteren in t nederlands gesupport, maar daarvoor is wel je voicedial opeens engels .
Oke
maar wat zou ik moeten doen om het te laten werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Handoff moet aan staan, en ik heb dus even airdrop aangezet + wifi + bluetooth
alles op zelfde netwerk/accesspoint/ssid. (werkt hier niet als 1vd apparaten op 5ghz zit en de ander op 2.4ghz!)
Dan alles ff geforceerd afsluiten, en op 1 vd apparaten mail starten, nieuwe mail gaan typen, niet versturen, dan zie ik op de andere het icoontje onder in beeld op het lockscreen.
(en nu ondertussen ook in de appswitcher links van het dashboard de app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
smeerbartje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:35:
Hoe browse je op je iOS device door je iCloud drive?
(nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Ik kan sinds iOS8 geen wachtwoorden meer opslaan in de keychain van websites die het opslaan niet accepteren. In iOS7 had je een optie om het opslaan te forceren in Settings, Safari, Passwords & Autofill, maar deze setting is nu pleite.. Zelfde geldt voor OS X Mavericks sinds de nieuwe Safari update van gisteren.. :(

Iemand iets over gelezen toevallig? Of zit het nu ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Kun je dicteren in het nl ook op de ipad aan de gang krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:01:
Kun je dicteren in het nl ook op de ipad aan de gang krijgen?
Ja vanaf de iPad 3 werkt dit. Je dient wel Siri in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Toch wel apart dat op het lockscreen bij notificaties nog steeds teksten staan als "Schuif om te view" of "schuif om te view message". Is dat bij jullie ook?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Tourniquet schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:05:
Toch wel apart dat op het lockscreen bij notificaties nog steeds teksten staan als "Schuif om te view" of "schuif om te view message". Is dat bij jullie ook?
Nee, heb hem op engels staan :+. Vind die Nederlandse vertalingen altijd zo knullig aan doen, en je kunt ook nooit wat op internet vinden als je een probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
De Telegraaf app werkt nog niet zo soepel met iOS 8. Krijg het niet meer opgestart. Meer mensen hier last van?

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waneer komt de update die de bug in healtkit verhelpt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
[...]

funk-e schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 03:46:
[...]

hoezo, Facebook en twitter gebruiken het toch ook:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat zijn action buttons, en meer ook niet. Als je naar twitter kijkt dan staat er idd reply, maar dan wordt je naar de app gebracht om te reageren. Dit is bij iMessage anders waar je dus echt quick reply krijgt. Dit zal bij whatsapp hetzelfde zijn. Je wordt nog altijd naar de app gebracht om een reactie te geven, en dat maakt het ontzettend teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

homemix25 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:20:
De Telegraaf app werkt nog niet zo soepel met iOS 8. Krijg het niet meer opgestart. Meer mensen hier last van?
Hier heb ik het zelfde probleem. De eerste keer openen werkt wel, daarna crasht de app naar homescreen.
Heb even alle open app's gesloten en de Telegraaf-app opnieuw opgestart, dan werkt hij wel ineens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:43

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Untouchablezz20 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:24:
[...]

[...]

Dat zijn action buttons, en meer ook niet. Als je naar twitter kijkt dan staat er idd reply, maar dan wordt je naar de app gebracht om te reageren. Dit is bij iMessage anders waar je dus echt quick reply krijgt. Dit zal bij whatsapp hetzelfde zijn. Je wordt nog altijd naar de app gebracht om een reactie te geven, en dat maakt het ontzettend teleurstellend.
Het verschil daar is natuurlijk wel dat een iMessage plain text is en je in Twitter en Facebook een heleboel tags en namen toe kan voegen welke door de app zelf opgezocht een aangedragen zullen moeten worden. Dat verwerken in het OS is compleet onlogisch.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Iemand een idee hoe je kan voorkomen dat de Gezondheid app steeds je stappen aan het tellen is? Volgens mij maakt deze app veel gebruik van GPS en ik zie daarom steeds het Kompas icoontje op mijn scherm (wat weer resulteert in een snel teruglopende batterij).

Als ik vervolgens bij Locatievoorzieningen kijk, dan zie ik geen app erbij staan die gebruik maakt van Locatievoorziengen.
Ben echter bang dat als ik Locatievoorzieningen uitzet, dat "Find my iPhone" en Locatie delen met Familie het niet meer doet, en dit wil ik wel blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Die app maakt gebruikt van de pedometer en niet GPS :).. voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Spike_wolf schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:26:
[...]

Het verschil daar is natuurlijk wel dat een iMessage plain text is en je in Twitter en Facebook een heleboel tags en namen toe kan voegen welke door de app zelf opgezocht een aangedragen zullen moeten worden. Dat verwerken in het OS is compleet onlogisch.
Het zal me benieuwen of het in whatsapp wel kan. Toch lees ik op macrumors dat die quick reply api alleen voor iMessage is. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik merk in m'n omgeving steeds meer dat mensen iMessage gaan gebruiken, i.p.v. Whatsapp (of varianten). Goede ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
smeerbartje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:32:
Ik merk in m'n omgeving steeds meer dat mensen iMessage gaan gebruiken, i.p.v. Whatsapp (of varianten). Goede ontwikkeling!
Jammer dat iMessage alleen op iOS bruikbaar is, de meeste mensen waarmee ik communiceer zijn helaas Android gebruikers :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Kwestie van tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tot ze allemaal Android hebben bedoel je? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Nielsvr schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:30:
Die app maakt gebruikt van de pedometer en niet GPS :).. voor zover ik weet.
Ook al is het de pedometer: hoe kan je voorkomen dat die app informatie verzameld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Madje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:39:
[...]

Ook al is het de pedometer: hoe kan je voorkomen dat die app informatie verzameld?
Voor zover ik weet niet. Maar ik denk niet dat die App het probleem is. De stappen worden in de motion processor geteld, en dat deed hij al voor iOS 8, dus dat is niet het probleem. Die Health app slaat de gegevens alleen op, doet er verder niet heel veel mee, dus ik kan mij niet voorstellen dat die het probleem veroorzaakt.

Je kunt ook proberen om location services voor Health uit te zetten, dan kun je in ieder geval controleren of dat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Het valt mij nu op dat als ik een video (website, facebook, etc) afspeel, dat deze niet meer draait als je de telefoon draait.. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SideSwipe schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:50:
Het valt mij nu op dat als ik een video (website, facebook, etc) afspeel, dat deze niet meer draait als je de telefoon draait.. Of zie ik iets over het hoofd?
Dat had ik dus ook al...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
Madje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:39:
[...]

Niet, dat zit standaard in de coprocessor. Die verwerkte het eerder ook al, maar nu kun je het ook nog eens aflezen in de health app.
Als je gps-icoontje aanstaat, kun je gewoon in de settings zien welke app jouw gps loopt te bepalen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Typisch... iOS 8 loopt op mijn 4S echt super. Merk totaal geen verschil in snelheid, in tegenstelling tot de berichten op internet waarbij er gezegd wordt dat het op een 4S een stuk langzamer zou lopen. Maar als je dan kijkt naar de cijfers die ze erbij plaatsen dan hebben we het over 0,3 seconden langzamer ;w...

Op mijn iPad 3 merk ik wel het een en ander. Animaties die niet smooth lopen, Safari tab's die blijven hangen en ik dus niet meer kan sluiten en alles loopt echt een heel stuk trager. Vreemd, want ik had het juist andersom verwacht: dus 4S slecht en iPad 3 juist smooth. Heb net mijn iPad maar weer teruggezet naar iOS 7, zolang het nog kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Mick1990 op 19-09-2014 12:12 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Hier op de ipad Air ook dramatische wifi, vrijwel geen data doorheen te krijgen. Een scan met Fing leert wel dat ipadressen gewoon gevonden worden. Heb het zowel thuis als op werk, wifi uit en aan zetten helpt niet. Netwerkinstellingen resetten ook niet :(

Installatie van ios8 is verzorgd middels een full backup in itunes, dan update via recovery mode, daarna backup teruggeplaatst.

Op https://discussions.apple...6538458?start=45&tstart=0 zijn nog veel meer mensen te vinden met dit probleem. Nu maar hopen dat Apple er iets aan doet.

[ Voor 3% gewijzigd door rik op 19-09-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

JB schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:12:
[...]

Mooi hé :D Ook als laatste "but please don't ask me to sing it"

Zit hier zelf wel te klote met "de sleutelhanger", ik wil mijn wachtwoorden restoren, maar het smsje komt niet :(

edit:
Volgens Applesupport een storing op dit moment
Aha thanks, ik zat ook al met die SMS te klooien. Wel raar dat ze er zo laat achterkomen want het werkte gistermorgen heel even met haperingen en daarna niet meer. Dit is toch iets wat betrouwbaar moet werken,want je kan gewoon niet verder.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Moet ik nu ook nieuwe sms berichten vanaf m'n ipad kunnen versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
rik schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:13:
Hier op de ipad Air ook dramatische wifi, vrijwel geen data doorheen te krijgen. Een scan met Fing leert wel dat ipadressen gewoon gevonden worden. Heb het zowel thuis als op werk, wifi uit en aan zetten helpt niet.

Installatie van ios8 is verzorgd middels een full backup in itunes, dan update via recovery mode, daarna backup teruggeplaatst.

Op https://discussions.apple...6538458?start=45&tstart=0 zijn nog veel meer mensen te vinden met dit probleem. Nu maar hopen dat Apple er iets aan doet.
Je hebt je netwerkinstellingen hersteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreammm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 15:45
Zijn er nog mensen met ontvangst problemen sinds IOS 8?

Met IOS 7.1 had ik bijna overal 5 bolletjes ontvangst, nu heb ik overal 1 à 2 bolletjes en soms zelfs geen ontvangst.
In IOS 7.1 schakelde ik 3G uit om betere ontvangst te hebben omdat ik met 3G slechts 1 à 2 bolletjes had, maar nu is er geen 3G optie meer.
Ik schakel sowieso Mobiele data uit, en in IOS 8 is er dan geen switch zichtbaar om 3G of 4G uit te schakelen.
Ik zet nu Mobiele data aan en schakel 4G uit, en dan zet ik mobiele data ook uit. Helaas zonder resultaat.

Ik hoop maar dat IOS 8 niet default gebruik maakt van 3G ...
Iemand een idee hoe ik terug op 2G geraak (als dat nog niet zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
De 3G-switch is al een hele tijd weg, maar blijkbaar niet voor jouw provider destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Heel vervelend dat het toetsenbord het scherm niet veel meer naar boven schuift. Nu heb ik een minimale reply box, of ik zie niet meer wat ik tik.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreammm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 15:45
Ja, ik kreeg in IOS 7 af en toe de melding om mijn provider instellingen te wijzigen en dit negeerde ik. Vermoedelijk dat die nieuwe provider instellingen betrekking hadden op die 4G switch.

Enig idee of ik nog terug kan naar IOS 7 (kan dat helaas pas deze avond uitproberen).
SidewalkSuper schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:59:
De 3G-switch is al een hele tijd weg, maar blijkbaar niet voor jouw provider destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Hier op de ipad Air ook dramatische wifi, vrijwel geen data doorheen te krijgen. Een scan met Fing leert wel dat ipadressen gewoon gevonden worden. Heb het zowel thuis als op werk, wifi uit en aan zetten helpt niet.

Ik zie brakkere Wifi op m'n iPhonr 5, maar verschilt van locatie tot locatie. Thuis is het ok. Hier op het werk is het een drama. Appstore is amper bereikbaar, kan me niet voorstellen dat ze ivm de iOS8 rollout bepaalde IPs throttelen. KPN hotspots lijken ook, zelfde als iOS7. Misschien dat het met de manier van beveiligen te maken heeft / router specified ik. Op het werk hangen overal Cisco routers.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
icecreammm schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:03:
Ja, ik kreeg in IOS 7 af en toe de melding om mijn provider instellingen te wijzigen en dit negeerde ik. Vermoedelijk dat die nieuwe provider instellingen betrekking hadden op die 4G switch.

Enig idee of ik nog terug kan naar IOS 7 (kan dat helaas pas deze avond uitproberen).

[...]
Ik denk dat het weinig zin heeft, je hebt de ipcc al geaccepteerd door iOS8 te installeren.
Weinig kans dat teruggaan zin heeft, maar je kan het proberen.
Moet je wel HEEL snel zijn, het zal niet lang duren vooraleer ze 7.1.2 niet meer signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste bevindingen hier is toch dat enkele apps het niet meer doen.
RTV Oost app crasht, Telegraaf idem en is hierboven ook beschreven.
NOS app scrollen gaat opeens schokkerig? Ipad Air compleet schone install..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Gisteren Family sharing aangezet. Waar we vroeger met het hele gezin op 1 Apple ID zaten voor Agenda, contacten en Safari en een eigen Apple ID voor iMessage en Facetime, wat toch voor de nodige problemen zorgde. Het was een behoorlijke klus om alles om te zetten, maar volgens mij staat nu alles goed en heeft iedereen binnen huis zijn eigen Apple ID. :)

Het enige probleem is nog dat mijn dochter nog als volwassene staat omdat ik haar Apple ID al had aangemaakt voordat de kind Apple ID's werden geintroduceerd. En ik zou niet weten of en hoe ik dit nog kan veranderen.. Maar dat is niet het grootste probleem :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

ddZ

Handoff werkt eindelijk tussen de iPhone 5 & iPad Mini Retina. Wel irritant dat je persé Bluetooth aan moet zetten, maar dat zal natuurlijk haar redenen hebben :)

Ik kreeg in het begin wel een time-out, maar de aanhouder wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Inmiddels zowel mijn iPhone 4S als mijn iPad 3 weer gedowngrade naar iOS 7.1.2. iPad liep met iOS 8 enorm lomp en traag terwijl het op mijn 4S juist goed werkte maar wel last had van nog niet ondersteunde Apps. Ik wacht voorlopig wel op iOS 8.x en tot de Apps wel ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:34
Mick1990 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:21:
Inmiddels zowel mijn iPhone 4S als mijn iPad 3 weer gedowngrade naar iOS 7.1.2. iPad liep met iOS 8 enorm lomp en traag terwijl het op mijn 4S juist goed werkte maar wel last had van nog niet ondersteunde Apps. Ik wacht voorlopig wel op iOS 8.x en tot de Apps wel ondersteund worden.
Heb je op je Ipad 3 een schone installatie met iOS8, of alleen een update uitgevoerd? Heb zelf ook een Ipad 3 en heb hem (nog) op iOS7. Mijn Iphone 5S wel op iOS8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Laatst online: 13-04 12:37
Probleem met internet sinds de update naar IOS 8 (iPhone 5S), als ik safari open met wifi verbinding of Vodafone G4 maakt niet uit, maar heb dan geen internet. Herstarten iPhone lost het probleem even op.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Netwerk instellingen al gereset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
Banshee schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:16:
Netwerk instellingen al gereset ?
Nog niet, Maar dan ben ik al mijn opgeslagen wifi netwerken kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

el frikandel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:22:
[...]

Nog niet, Maar dan ben ik al mijn opgeslagen wifi netwerken kwijt?
Jup

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Ja die zijn dan wel weg idd 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals bij iedere grote update, ook nu weer, houdt mijn iPhone 5 het nog maar een half dagje vol. Bij normaal gebruik (iMessage, beetje safari), zie ik de procenten gewoon bijna per 2-3 seconden dalen. Lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is dan ook aan te raden een backup te maken, je telefoon te herstellen en daarna je backup terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik iets typ in iMessage op de ipad dan verschijnt het gesprek niet op de iphone en andersom ook niet
hoe kan dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
Postjuh schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:28:
Het is dan ook aan te raden een backup te maken, je telefoon te herstellen en daarna je backup terug te zetten.
Heb ik. maar komt met het terugzetten van de back-up het probleem ook niet terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:32:
als ik iets typ in iMessage op de ipad dan verschijnt het gesprek niet op de iphone en andersom ook niet
hoe kan dat ?
Dat lijkt me ook niet echt handig :+ Het icoontje verschijnt in het lockscherm van het andere device. Werkt prima hier.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:26:
Zoals bij iedere grote update, ook nu weer, houdt mijn iPhone 5 het nog maar een half dagje vol. Bij normaal gebruik (iMessage, beetje safari), zie ik de procenten gewoon bijna per 2-3 seconden dalen. Lekker..
Ja bij mij ook, niet elke paar seconden, maar ik raak op het oog toch wel een procent per paar minuten kwijt, terwijl ik gewoon naar mijn settings zit te kijken.

Volgens de stats gebruikt mijn lockscreen het meeste juice :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
M@cer schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:22:
Gisteren Family sharing aangezet. Waar we vroeger met het hele gezin op 1 Apple ID zaten voor Agenda, contacten en Safari en een eigen Apple ID voor iMessage en Facetime, wat toch voor de nodige problemen zorgde. Het was een behoorlijke klus om alles om te zetten, maar volgens mij staat nu alles goed en heeft iedereen binnen huis zijn eigen Apple ID. :)

Het enige probleem is nog dat mijn dochter nog als volwassene staat omdat ik haar Apple ID al had aangemaakt voordat de kind Apple ID's werden geintroduceerd. En ik zou niet weten of en hoe ik dit nog kan veranderen.. Maar dat is niet het grootste probleem :)
Je kon in iOS7 ook al verschillende iCloud-accounts aanmaken voor het hele gezin. Je hoeft namelijk niet hetzelfde account als te gebruiken als degene waarmee je apps koopt.

Family Sharing biedt natuurlijk wel veel andere voordelen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

SidewalkSuper schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:44:
[...]

Je hebt je netwerkinstellingen hersteld?
Had ik idd al geprobeerd, omdat binnen ios7 dat nog weleens problemen wilde oplossen. In ios8 bood het helaas niet de oplossing.

Wifi geeft vol bereik aan, maar internetten is er niet bij. Thuis viel me op dat de XBMC afstandbediening continu verbinding verloor, mogelijk ook dankzij dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blubber schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:40:
[...]

Ja bij mij ook, niet elke paar seconden, maar ik raak op het oog toch wel een procent per paar minuten kwijt, terwijl ik gewoon naar mijn settings zit te kijken.

Volgens de stats gebruikt mijn lockscreen het meeste juice :s.
Exact hetzelfde hiero. ik denk dat met 8.0.1 dit wel verholpen zal worden.. Althans, het is te hopen voor ons haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:52:
[...]

Exact hetzelfde hiero. ik denk dat met 8.0.1 dit wel verholpen zal worden.. Althans, het is te hopen voor ons haha.
Ja dat is wel de ervaring die ik eerder heb gehad, maar het is toch altijd jammer als je het opeens niet meer een dag op 1 accu trekt :s.

Overigens lijkt de energieopname sterk te fluctueren. Terwijl ik mijn vorige post intiepte zat ik die settings te browsen, en in die tijd is de accu een paar procent omlaag gegaan, nu zet ik hem al een half uur af en toe aan, maar de accu is nu weer stabiel.

Nouja, zolang dat ding het een werkdag vol houdt ben ik semi-tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Hier ook een lichte verzwakking van de batterijduur onder de Iphone 5s op ios8. Ik denk dat dit wel word verholpen na nieuwe subversies. Hoewel bij mij de batterijduur in ios7 wisselde ook. Soms kon ik 1,5-2 dagen op een accu, en soms haalde ik de dag niet. Heb het idee dat dit met bepaalde updates van apps te maken heeft.

Paar dingen de me opvallen verder: berichtencentrum kan ik soms niet omlaag vegen?

Op safari als ik bv op tweakers druk op desktopaankoopadvies dan reageert hij niet (of niet direct). Dit gebeurt ook niet continue gelukkig.

Iemand die deze laatste problemen herkent? Zou dit opgelost worden in 8.x?

[ Voor 36% gewijzigd door dennis_rsb op 19-09-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:38:
Werkt de icloud photo library alleen met icloud drive geactiveerd?
Nee, dat staat los van iCloud Drive. iCloud Photo is nu in beta en als je het als developer niet al had geactiveerd kun je er nu dus (nog) niks mee... wellicht bij Yosemite (die dan ook een Photos app krijgt om iPhoto te vervangen). Weer een thumbs down als je het mij vraagt.
Ethirty schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:22:
Hadden ze niet iets gezegd over dat ze iPhoto zouden uitfaseren of integreren ergens anders in? Kan de exacte context van WWDC niet meer herinneren.
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:22:
Waarom werkt iPhoto niet meer?!?! Waar ga ik nu al m'n foto's in bewerken? Werkt iPhoto ook niet meer in Yosemity?
Volgens mij wel. De functionaliteit van iPhoto (more or less) zit nu in Photos. Die later dit jaar ook iPhoto/Aperture op de Mac gaat vervangen ;w
Wil je meer bewerkingen dan moet je zorgen dat je een app krijgt die integratie met de Photos app heeft zodat je foto's direct kan bewerken.
Dupje schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:18:
Die Hey Siri is trouwens geniaal! :D
Het werkt alleen als je iPhone aan een lader hangt... geniaal maar handig dus niet echt.

[ Voor 57% gewijzigd door iAR op 19-09-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Wordt een 3rd party keyboard ook gebruikt als je vanaf de lock screen wilt reageren op bijv iMessage of krijg je dan Apple toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Untouchablezz20 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:30:
Wordt een 3rd party keyboard ook gebruikt als je vanaf de lock screen wilt reageren op bijv iMessage of krijg je dan Apple toetsenbord?
Overal. Ik heb nu op mijn iPhone alleen Fleksy als keyboard. Het probleem is alleen dat ik soms geen keyboard krijg of soms ineens een Apple keyboard (die uit staat in de settings). Bug? Buggy? Buggiest! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blubber schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:01:
[...]

Ja dat is wel de ervaring die ik eerder heb gehad, maar het is toch altijd jammer als je het opeens niet meer een dag op 1 accu trekt :s.

Overigens lijkt de energieopname sterk te fluctueren. Terwijl ik mijn vorige post intiepte zat ik die settings te browsen, en in die tijd is de accu een paar procent omlaag gegaan, nu zet ik hem al een half uur af en toe aan, maar de accu is nu weer stabiel.

Nouja, zolang dat ding het een werkdag vol houdt ben ik semi-tevreden :).
Dat vielt mij inderdaad ook op: doe je niks met de iPhone, dan zit je met een prima accuduur, maar zodra je de iPhone gaat gebruiken dan is het feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Ik heb het gevoel dat alles vlotter draait op mn i5. Geïnstalleerd via DFU mode, net zoals ios7. Batterij hebk ook een beter gevoel bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:07
Hier op de ipad Air ook dramatische wifi, vrijwel geen data doorheen te krijgen. Een scan met Fing leert wel dat ipadressen gewoon gevonden worden. Heb het zowel thuis als op werk, wifi uit en aan zetten helpt niet. Netwerkinstellingen resetten ook niet :(

Hier ook last van, maar even flink 4G gebruiken tot het opgelost is. Overigens heb ik er minder last van als ik op een 2,4 GHz i.p.v. 5 GHz netwerk zit (Airport Extreme & Express).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
dennis_rsb schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:49:
[...]

Heb je op je Ipad 3 een schone installatie met iOS8, of alleen een update uitgevoerd? Heb zelf ook een Ipad 3 en heb hem (nog) op iOS7. Mijn Iphone 5S wel op iOS8.
Ik doe bij elke hoofdversie altijd een schone install. Als ik jou was zou ik nog geen iOS 8 op je iPad 3 zetten, maar het zou kunnen dat het bij jou wel lekker loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Net de upgrade uitgevoerd... Het eerste dat me opvalt is dat het "quick menu" (swipe van onder naar boven) er véél lelijker uitziet dan op iOS 7 :/

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Mick1990 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:10:
[...]

Ik doe bij elke hoofdversie altijd een schone install. Als ik jou was zou ik nog geen iOS 8 op je iPad 3 zetten, maar het zou kunnen dat het bij jou wel lekker loopt...
Thanks voor de info, was er al bang voor daarom niet geupdate. Ik denk dat ik ios7 erop laat totdat apps niet meer werken, of vlak voor release ios9, dan 8 installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Bij een collega ook WiFi-problemen gezien op een aaipet retina na update naar iOS 8... Ik denk dat ik de andere 100 collega's met iDevices maar ga afraden om te updaten voorlopig... Jammer!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:35
Mx. Alba schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:36:
Bij een collega ook WiFi-problemen gezien op een aaipet retina na update naar iOS 8... Ik denk dat ik de andere 100 collega's met iDevices maar ga afraden om te updaten voorlopig... Jammer!
Gelukkig kan je nog downgraden.

Ik wacht eerst nog met mijn iPad 3, hij moet eerst maar wat soepeler lopen.
Wat betreft de iPhone 5s van mij blijft ook op iOS 7, ik kan niet zonder mijn jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 17:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Mx. Alba schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:36:
Toch vreemd, mijn iPad 2 met IOS8 loopt als een zonnetje, geen enkel probleem gedetecteerd .Wellicht help een keer hard uit en aanzetten?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Of misschien een restore in plaats van een update? Ook helemaal geen problemen hier met een restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 18:06
Ben ik de enige die de functie van het handmatig kiezen van de iCloud backup MAKEN mist?
Ik kan het met geen mogelijkheid meer vinden. Ik wil een handmatige backup maken kiezen, maar die keuze is verdwenen, voor zover ik (niet) kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
nanoChip schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:52:
[...]

Hier ook last van, maar even flink 4G gebruiken tot het opgelost is. Overigens heb ik er minder last van als ik op een 2,4 GHz i.p.v. 5 GHz netwerk zit (Airport Extreme & Express).
Hier op op 5 GHz ook soms wat problemen met iPhone 5s, ff WiFi aan/uit helpt vaak.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Laatst online: 12-09 12:54
Djuroen schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:21:
Ben ik de enige die de functie van het handmatig kiezen van de iCloud backup MAKEN mist?
Ik kan het met geen mogelijkheid meer vinden. Ik wil een handmatige backup maken kiezen, maar die keuze is verdwenen, voor zover ik (niet) kan vinden...
Instellingen -> iCloud -> Reservekopie -> Maak nu reservekopie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
martinusz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:23:
[...]

Hier op op 5 GHz ook soms wat problemen met iPhone 5s, ff WiFi aan/uit helpt vaak.
Als ik switch van Wi-Fi netwerk dan werkt het even goed. Daarna wordt het weer traag. Zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
Myrdhin schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:32:
[...]

Instellingen -> iCloud -> Reservekopie -> Maak nu reservekopie
Nope... Na de optie iCloud vanuit Instellingen krijg ik diverse opties en mogelijkheden, maar geen optie "Reservekopie". En dus ook geen optie "maak nu reseverkopie"

[ Voor 47% gewijzigd door Djuroen op 19-09-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
Djuroen schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:36:
[...]

Nope... Na de optie iCloud vanuit Instellingen krijg ik diverse opties en mogelijkheden, maar geen optie "Reservekopie". En dus ook geen optie "maak nu reseverkopie"
Maak je al gebruik van iCloud Drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
nanoChip schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:38:
[...]

Maak je al gebruik van iCloud Drive?
Ja, heb ik inderdaad aangevinkt.
Als ik daarvan de opties bekijk, zit ook de optie voor het maken van een reservekopie er niet bij.
Ook in het menu "beheer opslag" kan het niet. Daar kun je wel vinden wanneer de laatste backup is geweest, en hoe groot de volgende backup moet gaan worden. Ook de optie om de reservekopie te verwijderen staat er bij... reservekopie MAKEN wordt nergens vermeld. Ik heb denk ik wel alle menu-items een aantal keren bekeken... Ben ik de enige met dit issue???

[ Voor 25% gewijzigd door Djuroen op 19-09-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
Djuroen schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:41:
[...]

Ja, heb ik inderdaad aangevinkt.
Als ik daarvan de opties bekijk, zit ook de optie voor het maken van een reservekopie er niet bij.
Ook in het menu "beheer opslag" kan het niet. Daar kun je wel vinden wanneer de laatste backup is geweest, en hoe groot de volgende backup moet gaan worden. Ook de optie om de reservekopie te verwijderen staat er bij... reservekopie MAKEN wordt nergens vermeld. Ik heb denk ik wel alle menu-items een aantal keren bekeken... Ben ik de enige met dit issue???
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.tekrevue.com/wp-content/uploads/2014/09/ios8-icloud-backup-enable.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.tekrevue.com/wp-content/uploads/2014/09/ios8-icloud-backup.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door nanoChip op 19-09-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuroen
Daar stond de mijne niet tussen...
Heb de boel gereset... Even zien wat daar mee opgelost wordt...
Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste