PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik zou het doen!

[ Voor 3% gewijzigd door aerofreak op 02-06-2014 19:37 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Beiden waren er natuurlijk al, maar "private mode" was Safari breed en iCloud integratie was app-based i.p.v. file-based (dus je hoeft niet te weten waar die files staan). Verbaast me eerlijk gezegd wel dat ze dat laatste loslaten.polopolo150 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:35:
Naja, het zoeken en een private window, integrated cloud dienst. Het zijn voor mij gewoon shockers als Windows gebruiker dat Apple dat nu heeft.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ik zag in de plaatjes op Engadget wel een iChair en een iKnive geloof ik, of mis ik iets...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 33% gewijzigd door aerofreak op 02-06-2014 19:38 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Nope, alleen nog over OS X Yosemite.Fiber schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:37:
Shit, helemaal vergeten, is de iWatch if IGlass al aangekondigd?
Ik zag in de plaatjes op Engadget wel een iChair en een iKnive geloof ik, of mis ik iets...?
Na het event komt daar een link naar een video zonder spoilers. Als ze linken naar Apple, dan geven ze ook precies aan van "Beperk de hoogte van je browser, want onder de video staan de aankondigingen..."Dancing_Animal schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:35:
Ben ik de enige die de spoiler free video stream page van Macrumors niet begrijpt? Dat is een page waar alleen een link naar de recorded video verschijnt zodra die er is. Dan kun je toch net zo goed naar de site van Apple gaan?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 02-06-2014 19:39 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat is idd uit de tijd als er geen live stream isUniciteit schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:38:
[...]
Na het event komt daar een link naar een video zonder spoilers. Als ze linken naar Apple, dan geven ze ook precies aan van "Beperk de hoogte van je browser, want onder de video staan de aankondigingen..."
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En telefoongesprekken ook!
[ Voor 31% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 02-06-2014 19:39 ]
Ik zou het doen!
~Leonardo Da Vinci~
Dat is erg bijzonder nice inderdaad!CyBeR schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:38:
SMS en telefonie via Messages op osx, nice!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Lijkt mij alleen iMessageoohh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:39:
Maar kun je ook SMS versturen vanaf je Mac?
connected via de iphoneoohh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:39:
Je kunt notabene bellen vanaf je mac, denk dat sms geen probleem isoohh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:39:
Supernice, dit soort integratie is waarom ik iPhones gebruik.
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 02-06-2014 19:41 ]
Dit wil ik dus ook met Apps, maar dat zal wel kn ios9 en 10.11 groots aangekondigd worden
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zal wel gewoon via het telefoonnetwerk zijn en alles moet in hetzelfde wifinetwerk zitten.RRCreations schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:40:
Providers zullen er niet blij mee zijn!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik zou het doen!
Inderdaad, hij maakt gebruik van je telefoon.Touchdomex schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:41:
[...]
Zal wel gewoon via het telefoonnetwerk zijn en alles moet in hetzelfde wifinetwerk zitten.
Dat kon ik onder Windows 95 al geloof ik...Chrisjuh_15 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:39:
Bellen via je Mac! Dat is handig!!
(Maar voor bellen gebruik ik sowieso liever een (mobiele) telefoon...)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je zal maar ergens een Android of Windows apparaat hebben erbij, kan je niks mee.
Ik liever headsets maar die dingen zijn 300/400 euro voor een beetje echt fijneFiber schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:42:
[...]
Dat kon ik onder Windows 95 al geloof ik...
(Maar voor bellen gebruik ik sowieso liever een (mobiele) telefoon...)
De enige reden voor SMS is non-Apple devices, dus je kunt er vanuit gaan dat dat gewoon gaat werken.Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:42:
Maar gaat dat nou via SMS of schakelt ie dan niet gewoon via iMessage? Want dat laatste is weer onhandig.
Dat hoort dus bij die humor...Squ1zZy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:42:
Neeeeee, geen Dre!
Dat hele dre verhaal is 1 grote grap, dan snap ik de humor wel.
Hij geeft aan dat ie bijvoorbeeld in en tas, maart wel in je eigen huis moet liggen. Waarschijnlijk dis via wifi oidDonstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:43:
Maar hoe ziet Yosimite dat mijn iPhone in de buurt is?
Wel een grapje van een paar miljardmr.DJ95 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:43:
[...]
Grap van 3.2 miljard dollar.mr.DJ95 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:43:
[...]
Verwijderd
Juist wel want dit gaat gewoon nog over voice. Liever iets als Skype (of FaceTime Audio only).RRCreations schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:40:
Providers zullen er niet blij mee zijn!
Was niet nodig geweest, want er komt een beta program
Ja lijkt me ook, maar ze hebben ook dat NFC ding toch.dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:44:
[...]
Hij geeft aan dat ie bijvoorbeeld in en tas, maart wel in je eigen huis moet liggen. Waarschijnlijk dis via wifi oid
(Waar ik ff de naam van kwijt ben)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
BT LE?Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Ja lijkt me ook, maar ze hebben ook dat NFC ding toch.
Beta Program pas vanaf de zomer. Developers Preview vanaf vandaag.Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:45:
[...]
Was niet nodig geweest, want er komt een beta program
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
iBeacons.Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Maar dat is volgens mijn wat anders dan NFC.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 19:47 ]
iBeacon, maar da's gewoon Bluetooth, dus ik neem aan dat een Bluetooth-verbinding ook gaat werken.Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:46:
[...]
iBeacon, mogelijk dat het daar via gaat gedeeltelijk inderdaad.Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Ik hoor en zie geen verschil met eerdere presentaties.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:46:
wtf is op met Tim Cook: hij klinkt echt gammel en ziet er uit alsof hij vannacht niet geslapen heeft.
Zo praat hij altijd.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:46:
WTF is up met Tim Cook: hij klinkt echt gammel en ziet er uit alsof hij vannacht niet geslapen heeft.

Tesla M3LR '21
Triest zeg...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
ExactLas Vegas schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:47:
Jammerlijk dat bashen van concurrenten. Dat heeft Apple helemaal niet nodig.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Sorry hoor maar je concurrenten benoemen en aanwijzen waarom jij iets anders (en in jouw idee beter) doet is geen bashen.Las Vegas schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:47:
Jammerlijk dat bashen van concurrenten. Dat heeft Apple helemaal niet nodig.
Verwijderd
en daarom..Whatson schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:49:
Maar dit is gewoon terecht. Niemand zit op Kitkat
Ik zou het doen!
Sorry hoor, maar Android is echt wel beter als ios
Dat loopt nou eenmaal een beetje achter...
Dat al die Chinezen nu ook en iphone kunnen kopen lijkt ineens voor en drastische overgang van ios naar Android te gaan..
Hij is wel heel erg aan het bashen... Just don't
Dit topic is gesloten.
In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 3 juni 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.