Bye bye Alfred
Nu nog een verbeterde Open GL en het wordt een volwaardig alternatief (op grafisch gebied) met Microsoft's Direct X 12.
An a day keeps the doctor away.
Ik vrees nu al dat ze 'widgets' op dezelfde manier in iOS 8 gaan introduceren. Allerlei widgets in the Notification Center onder "Today", mm, niet ideaal, lijkt mij.
Hij is niet echt handig met die trackpad zeg.
Op kantoor heeft hij er een logitech muisje aan zeker
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
hij is altijd wat zenuwachtig. had je em 2 jaar geleden moeten zien!Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:21:
Hij is niet echt handig met die trackpad zeg.
Ik zou het doen!
Die bestaat al, roteer je device maar eens.dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:21:
Week view voor kalender in iOS incoming.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
itunes nieuw icoontje...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Wel grappig.. MS is juist compleet afgestapt van doorzichtige windows, gaat OSX het implementeren. Ik weet niet of ik er zo fan van ben.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ooh echt? Ben normaal niet al thuis dus kijk sinds een lange tijd weer live ipv terug.rammes schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:21:
[...]
hij is altijd wat zenuwachtig. had je em 2 jaar geleden moeten zien!
krijg toch echt heel veel Windows gevoel met 10.10
In iOS en hier is het minder "aanwezig" dan in Vista imho.Felyrion schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:22:
Wel grappig.. MS is juist compleet afgestapt van doorzichtige windows, gaat OSX het implementeren. Ik weet niet of ik er zo fan van ben.
Waarschijnlijk wel, maar verkeerd... In je berichten centrumiApp schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:22:
Widgets voor iOS 8? Eindelijk!
True, het is wat minder schreeuwerig. Ik hoop wel dat het uit kanZpAz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:22:
[...]
In iOS en hier is het minder "aanwezig" dan in Vista imho.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Dat translucency is wel het volgende wereldwonder he. Ziet er wel netjes uit, maar hoeft ook niet bij elke app benadrukt te worden hoe cool het is.
Als Microsoft iets probeert en het werkt niet en als daarna Apple het gaat implementeren, tja...dan wordt het een knallerFelyrion schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:22:
Yup, ik vrees er nu al voor. Ik heb het natuurlijk nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt mij dat zoiets niet fijn gaat werken...dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:23:
[...]
Waarschijnlijk wel, maar verkeerd... In je berichten centrum
Op dit moment blijven er twee woorden hangen: "translucent" & "awesome"
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Apple: "Mission accomplished"S913 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:23:
Kun je nou gewoon beginnen met tikken? En dan opent spotlight?
en AAAEPSS913 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:23:
Ik zou het doen!
humm eigen google in het OS gebakken
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Inderdaad, na 3 keer hebben we het wel begrepen. Wauwjip_86 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:23:
Dat translucency is wel het volgende wereldwonder he. Ziet er wel netjes uit, maar hoeft ook niet bij elke app benadrukt te worden hoe cool het is.
Wat kost de Mac Pro waar 'ie dit op demo't precies? 
Never mind 't was een iMac.
Never mind 't was een iMac.
[ Voor 22% gewijzigd door CyBeR op 02-06-2014 19:24 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Je vergeet really gorgeousS913 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:23:
Volgens mij nergens voor nodig.Uniciteit schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:23:
[...]
Yup, ik vrees er nu al voor. Ik heb het natuurlijk nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt mij dat zoiets niet fijn gaat werken...
Apple begrijpt vast prima dat widgets op het lockscreen van een telefoon prima is terwijl dat compleet nutteloos is bij een PC. Dus plaats je die op een PC ergens anders.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
iCloud Drive incoming!
Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
Dingen zoals Spotify, Philips Hue en misschien zelfs ING saldochecker zou onwijs handig zijn als widget! Laat maar komen.Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:24:
Leuk die widgets, maar gaan ze dat ook actief ontwikkelen? Want ik heb maar weinig zinvolle dingen in mn huidige zijbalk zitten op dit moment.
"iCloud Drive", reacties "ooooh" *klap klap*. Best grappig om te zien, want er is helemaal niks over bekend
Bye Bye Dropbox?
hebben hebben hebben ... hopen dat hij straks al beschikbaar is ... meteen maar proberen te installeren 
(ja heb dev account
)
(ja heb dev account
[ Voor 10% gewijzigd door ankhie op 02-06-2014 19:26 ]
Jammer dat een hoop van die integratie dingetjes (bioscoop agenda, Yelp, etc.) niet (goed) werken in Nederland
Windows compitabel!
Boeie, niemand in deze thread draait WindowsSjoerdfoto schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:26:
Windows compitabel!
Hopelijk lekker veel opslag voor weinig geld, 30 euro voor 100gb per jaar vind ik niet meer reëel.
5gig mailen.. mooi!
Ik zou het doen!
Nice, 5 gig mail attachment service.
@xplodwild staat ook weer in trollmodus hoor 

Benadrukken dat je ze beveiligd kunt downloaden, terwijl bijlagen in iOS mail onversleuteld zijn door een bug
Ligt 't aan mij of heeft geen enkele window meer een title bar met de daadwerkelijke titel erin?
Ja, als de tegenpartij een mac heeft (als ik zijn woorden goed verstaan heb).alwaysleft schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:28:
Bye bye Wetransfer!
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Heeft iOS ook niet.CyBeR schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:28:
Ligt 't aan mij of heeft geen enkele window meer een title bar met de daadwerkelijke titel erin?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee, zonder Mail krijg je een dowload link.Glashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Ja, als de tegenpartij een mac heeft (als ik zijn woorden goed verstaan heb).
En anders krijgen ze een linkGlashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Geen mac (of pre-yosemite mac) == link in je mail om te downloadenGlashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
secure download voor anderen, 5 gig is veelGlashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
In het geval van een andere client krijgt de ontvanger een downloadlinkje (zoals WeTransfer dat ook doet).Glashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Non mac users krijgen een downloadlink.Glashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
nee hij demonstreerde met yahooGlashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Ik zou het doen!
Nee hoor, als de tegenpartij geen mac heeft krijgen ze een direct link. Heeft de tegenpartij wel een mac dan zien ze direct de attachmentGlashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Jullie zijn net aasgieren zeg.
Nope, maakt niks uit....Als jij hem verstuurd kan diegene de file later downloaden...Glashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Ook Windows, maar bij Windows krijg je een aparte link. Op Macs wordt het getoond alsof het een gewone bijlage is (oftewel: de Mac email client verwerkt die link automatisch).Glashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:29:
[...]
1080p video 2 uur extra op een Macbook Air? Hallo Retina Macbook Air!
>2 uren is wel groot verschil qua load dan
Dat is het verschil tussen het streamen binnen Safari en het gebruiken van de app?RRCreations schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:30:
1080p video 2 uur extra op een Macbook Air? Hallo Retina Macbook Air!
Hé die man is nieuw voor mij!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
En ben ik nou echt de enige die helemaal geen zak gelooft van die statistieken die wie nu zien?
voor mij ook!aerofreak schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:31:
Hé die man is nieuw voor mij!
Ik zou het doen!
Ik vind het nieuws van Safari altijd jammer, omdat de webdiensten en extensies van Chrome zo goed zijn..
Vast met bepaalde benchmarks. Net als enige andere browser met de benchmarks die hun tonen bovenaan staan. Maar imho is Safari een prima vlotte browser. En doet niet onder aan anderen.Glashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:31:
En ben ik nou echt de enige die helemaal geen zak gelooft van die statistieken die wie nu zien?
Maar waarom zou je 1080p streamen als het scherm niet de resolutie ervoor heeft?Squ1zZy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:31:
[...]
Dat is het verschil tussen het streamen binnen Safari en het gebruiken van de app?
geen IE in de vergelijking?Glashelder schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:31:
Tab-scrolling, nice.
allen top3 browsers
Ik zou het doen!
Nee, het verschil tussen het gebruiken van Safari met een plug-in (Silverlight) zoals nu de standaard is en het gebruiken van Safari met HTML5 Premium.Squ1zZy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:31:
[...]
Dat is het verschil tussen het streamen binnen Safari en het gebruiken van de app?
Nee inderdaad, en tijdens een previewvideo net stond IE nog in de launch bar.
Als desktop Windows gebruiker voelt dit echt heel raar aan om naar te kijken. Krijg spontaan het gevoel dat OS X gewoon jaren lang heeft achtergelopen. Kan toch niet?
In wat voor zin dan?polopolo150 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:33:
Als desktop Windows gebruiker voelt dit echt heel raar aan om naar te kijken. Krijg spontaan het gevoel dat OS X gewoon jaren lang heeft achtergelopen. Kan toch niet?
Je moet dit ook voornamelijk zien als entertainment. Gewoon een leuke show om naar te kijken.polopolo150 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:33:
Dat gevoel had ik ook jaren, totdat ik aan OS X gewend werd. Ik ben blij dat ze de stap nu weer ruimschoots inhalen.polopolo150 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:33:
Ben ik de enige die de spoiler free video stream page van Macrumors niet begrijpt? Dat is een page waar alleen een link naar de recorded video verschijnt zodra die er is. Dan kun je toch net zo goed naar de site van Apple gaan?
Naja, het zoeken en een private window, integrated cloud dienst. Het zijn voor mij gewoon shockers als Windows gebruiker dat Apple dat nu heeft.
Wow paint in mail, hoef je geen photoshop meer te installeren voor simpele dingen
Je had geen "direct disk" inderdaad. Maar tussen apps ging het al prima. Als in. In Pages zie je een overzicht van je spul op zowel iOS als OSX.
Het zoeken was al wel aanwezig, maar is nu uitgebreid. Imho was het zoeken altijd beter dan onder Windows.
Het zoeken was al wel aanwezig, maar is nu uitgebreid. Imho was het zoeken altijd beter dan onder Windows.
[ Voor 27% gewijzigd door ZpAz op 02-06-2014 19:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 3 juni 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 3 juni 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.