Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• voorstad
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:51
Whiskey48 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 21:10:
Npo app werkt goed idd! Ook oa speciaal voor de mibox s gemaakt stond ergens op hun site.

Staat in de playstore.
Yup! Helaas wordt je inlog niet goed onthouden wanneer je box in standby zet:

voorstad in "[Ervaringen / Discussie] NPO Start [Plus] en NLZiet"

• DikkieD
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06-12 11:27
Kan iemand mij misschien van wat advies voorzien. Ik kom in TS meerdere versies tegen en bij de webshops zijn ze allemaal even duur (zo goed als).

Ik kom er nauwelijks achter welke ik het beste kan nemen. Is de Mi Box S de meest voor de hand liggende keuze? Is dit de 'nieuwste'? Of kan ik beter voor de internationale versie gaan?

Of is de 4 veel nieuwer/beter (hoewel de specs minder goed lijken te zijn)?

DikkieD wijzigde deze reactie 17-06-2019 17:00 (7%)

• DanielAlm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08:45
En we hebben weer een update..

• jaroen89
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 16:04
jelleeelco schreef op zondag 19 mei 2019 @ 21:34:
Hebben meer mensen last van het feit dat Netflix het niet meer doet? Laadt alle films en series maar als je op afspelen drukt krijg je foutmelding dat titel niet beschikbaar is.

Heb de MiBox 3 (meegenomen uit de US) en laatste updates geïnstalleerd....
heb ik ook wel eens gehad, even opnieuw opstarten werkt voor mij

• mennoo
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Sinds kort de Mi Box S inclusief external USB storage. Weet iemand of het mogelijk is om remote je externe HD te schrijven via SSH, Samba, FTP of wathever?

Ik loop telkens tegen schijf permissies aan.

• Theodor
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 04-12 09:15
mennoo schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:58:
Sinds kort de Mi Box S inclusief external USB storage. Weet iemand of het mogelijk is om remote je externe HD te schrijven via SSH, Samba, FTP of wathever?

Ik loop telkens tegen schijf permissies aan.
Als het je al lukt zul je er snel mee stoppen,transfer snelheden zullen erg laag zijn....
Dacht ook dat Andriod dat niet meer toelaat....

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 06-12 13:52
DikkieD schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:56:
Kan iemand mij misschien van wat advies voorzien. Ik kom in TS meerdere versies tegen en bij de webshops zijn ze allemaal even duur (zo goed als).

Ik kom er nauwelijks achter welke ik het beste kan nemen. Is de Mi Box S de meest voor de hand liggende keuze? Is dit de 'nieuwste'? Of kan ik beter voor de internationale versie gaan?

Of is de 4 veel nieuwer/beter (hoewel de specs minder goed lijken te zijn)?
Vraag me dat ook al tijdje af. Omdat ik er niet aan uit geraakte, besloten om te wachten of er iets nieuws komt van Nvidia en dan proberen het oud model op de kop te tikken

• MovieBit
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 21:08
Eric_Cantona schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:48:
[...]

Werkt hier ook prima, wel moet ik regelmatig bij opnieuw opstarten m'n inloggegevens weer invoeren, ik kan nergens "onthouden" aanvinken of zo.
Hier werkt hij ook op de Mi Box S, enkel loopt live TV "vast" na een paar minuten, terug kijken en films&series werken wel... Iemand anders ook dit probleem? Credits voor de uploader!

• MovieBit
eniux schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:11:
[...]

Same here. Werkt bijzonder goed ook trouwens die app.
Hebben jullie op dit moment ook problemen dat live tv niet soepel loopt, kanalen lopen na paar minuten vast bij mij op de Mi Box S. Heb de APK gebruikt die hier op het forum aangeboden word. Weet niet of het aan de app ligt of aan iets anders?...

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:53

Dxue

PSN:EvilDrunk

Ik gebruik hem amper, maar een week of 2 terug liep die redelijk goed hier

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• danman15
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13:28
MovieBit schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 19:22:
[...]

Hebben jullie op dit moment ook problemen dat live tv niet soepel loopt, kanalen lopen na paar minuten vast bij mij op de Mi Box S. Heb de APK gebruikt die hier op het forum aangeboden word. Weet niet of het aan de app ligt of aan iets anders?...
Helaas heb ik sinds een aantal weken hier ook last van. Dit is zowel via de "Live" TV knop als via de Ziggo app. Met Netflix heb ik geen last.

Edit:
Voor de liefhebbers heb ik beide APKs toegevoegd. De eerste versie (1.0) en de laatste (4.16.3). Ze zijn ook netjes in het Nederlands. Voor mij is het bufferprobleem ook met de nieuwste versie niet opgelost. Hopelijk voor een ander wel :-).

https://ufile.io/4lekxvij

danman15 wijzigde deze reactie 30-06-2019 10:50 (21%)

• MovieBit
Versie 4.16.3 doet het langer goed dan v1 maar alsnog op beide AndroidTV kastjes (Xiaomi en Nexus) loopt hij na +- 20 minuten vast en moet ik zappen om weer live beeld te krijgen.

Hopelijk is dit binnenkort verholpen in een nieuwe build want het is wel erg prettig zo op de AndroidTV zonder extra decoder of COAX :-)

• Dxue

Dxue

Heb gisteren de wk halve finale erop staan en ben ergens rond de 60e minuut ingeschakeld. De ziggo app deed het perfect. Heb wel de oude versie zonder nederlandse taal, alleen mogelijkheid om naar engels te schakelen en land van origine is ergens oost europa

Even iets anders, iemand hier die weet hoe het met hdr zit? Ik heb met 4k 60hz alleen color 444 8 bit mogelijkheid in de xiaomi interface. De 4k hdr youtube filmpjes zien er zo goed als hetzelfde eruit in youtube app als wanneer het via smart YouTube app gaat waarbij het in de laatste geforceerd 4k hdr uitgestuurd wordt. Het is alleen vervelend als je na het stoppen van het fimpje alles wat geen hdr is, vaak ineens erg lelijk uitziet.

Dxue wijzigde deze reactie 04-07-2019 15:03 (46%)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• MovieBit
Dxue schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:59:
Heb gisteren de wk halve finale erop staan en ben ergens rond de 60e minuut ingeschakeld. De ziggo app deed het perfect. Heb wel de oude versie zonder nederlandse taal, alleen mogelijkheid om naar engels te schakelen en land van origine is ergens oost europa

Even iets anders, iemand hier die weet hoe het met hdr zit? Ik heb met 4k 60hz alleen color 444 8 bit mogelijkheid in de xiaomi interface. De 4k hdr youtube filmpjes zien er zo goed als hetzelfde eruit in youtube app als wanneer het via smart YouTube app gaat waarbij het in de laatste geforceerd 4k hdr uitgestuurd wordt. Het is alleen vervelend als je na het stoppen van het fimpje alles wat geen hdr is, vaak ineens erg lelijk uitziet.
Welke APK gebruik jij? Ik heb zowel v1 als de nieuwe versie die hierboven aangeboden is geprobeerd maar geen succes op de Xiaomi Mi Box S en de Nexus AndroidTV.

Ben benieuwd of jouw Engelse versie goed werkt met deze apparaten.

• Dxue

Dxue

MovieBit schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:37:
[...]

Welke APK gebruik jij? Ik heb zowel v1 als de nieuwe versie die hierboven aangeboden is geprobeerd maar geen succes op de Xiaomi Mi Box S en de Nexus AndroidTV.

Ben benieuwd of jouw Engelse versie goed werkt met deze apparaten.
Het is de originele apk die het eerst werd aangeboden die alleen aangepast is dat het ook in nl werkt. Als ik eraan denk, zal ik het vanavond uploaden en je een pm met link sturen. Mocht ik het vergeten, schroom niet om ff een reminder te sturen. (beste is na 21.00, meer kans dat ik thuis ben en het kan uploaden dan)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danman15
Op het forum van Ziggo las ik dat er ergens in Juli een update van de GO app uit zou moeten komen. Hopelijk komt er ook een update van de Horizon TV :-).

https://community.ziggo.n...omecast-29273/index4.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: augustus 2006

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hier ook het probleem dat de Ziggo app vastloopt. Via de Chromecast functie gaat het vooralsnog wel goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hebben meer mensen last van het feit dat Netflix het niet meer doet? Laadt alle films en series maar als je op afspelen drukt krijg je foutmelding dat titel niet beschikbaar is.

Ik heb dat ook! Heb je de mi box op een receiver aangesloten? Heb het idee dat het aan een HDCP handshake ligt. Dat krijg ik in ieder geval als ik op de foutcode Google.

Mn ziggobox heeft er opeens ook last van bij het weergeven van zenders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: augustus 2006

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Gisteren de hele middag en avond op NPO 1 afgestemd en geen enkele vastloper gehad. Ik heb niks aangepast in de tussentijd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• danman15
Is er al iemand gelukt om deze te downloaden?: https://play.google.com/s...d=com.lgi.orionandroid.tv
Dit is versie 4.17.6. Misschien zijn daar wel bugs in geplet :-).

Bij deze, gedownload en aangepast :-). Ik heb nog te kort gekeken of er echt een verbetering is.

danman15 wijzigde deze reactie 09-07-2019 22:15 (28%)

• Ceejay
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:44
danman15 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:56:
Bij deze, gedownload en aangepast :-). Ik heb nog te kort gekeken of er echt een verbetering is.
Snelheid van de menus is verhoogd. En hij werkt, de vorige die ik had vertikte het ineens.
Vind het wel handig, die app. Zal ook wel andere dingen zijn veranderd, maar dat weet ik niet meer

• Budha
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 06-12 17:46

Budha

Online ergo sum

danman15 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:56:
Is er al iemand gelukt om deze te downloaden?: https://play.google.com/s...d=com.lgi.orionandroid.tv
Dit is versie 4.17.6. Misschien zijn daar wel bugs in geplet :-).

Geprobeerd tijdens Formule 1, maar nog altijd bufferproblemen.

• MonkeyJohn
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 11:48
Hebben andere mensen ook dat de NPO Start app opeens niet meer opstart? :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• voorstad
MonkeyJohn schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 01:29:
Hebben andere mensen ook dat de NPO Start app opeens niet meer opstart? :/
Ja ik ;w . Ik heb 'm gedeinstalleerd en opnieuw geinstaleerd en nu lijkt het weer te werken.

• Richard89
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15-11 07:51
danman15 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:44:
[...]

Helaas heb ik sinds een aantal weken hier ook last van. Dit is zowel via de "Live" TV knop als via de Ziggo app. Met Netflix heb ik geen last.

Edit:
Voor de liefhebbers heb ik beide APKs toegevoegd. De eerste versie (1.0) en de laatste (4.16.3). Ze zijn ook netjes in het Nederlands. Voor mij is het bufferprobleem ook met de nieuwste versie niet opgelost. Hopelijk voor een ander wel :-).

Da's gek, als ik de nieuwe versie installeer is deze niet meer in het Nederlands, ben ik hierin de enige?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 06-12 11:48
Weet niet of het hier al eerder gepost is maar Kruidvat heeft de Xiaomi Mi TV Box 4k Internationale versie 8GB in hun webshop voor 75 euro. Dus bijna 15 euro minder dan bij Amazon.de die als enige in de pricewatch staat.

• DanielAlm
  • Registratie: september 2011
wmn79 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:07:
Weet niet of het hier al eerder gepost is maar Kruidvat heeft de Xiaomi Mi TV Box 4k Internationale versie 8GB in hun webshop voor 75 euro. Dus bijna 15 euro minder dan bij Amazon.de die als enige in de pricewatch staat.
https://www.kruidvat.nl/xiaomi-4k-ultra-hd-set-top-mi-box/p/4771670

• voorstad
wmn79 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:07:
Coolblue heeft 'm al maanden in de webshop....

Het is toch gewoon de MiBox 3s? Of zijn dit 2 verschillende versies?

pricewatch: Xiaomi Mi Box S 8GB

pricewatch: Xiaomi Mi TV Box 4k Internationale versie 8GB

*update*
Ja, verschillend dus. Het model van Kruidvat is een ouder model: met nog Android TV versie 6, minder intern geheugen, geen voice input & duurder.

voorstad wijzigde deze reactie 18-07-2019 08:57 (27%)

• wmn79
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 06-12 11:48
voorstad schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:45:
[...]

Coolblue heeft 'm al maanden in de webshop....

Het is toch gewoon de MiBox 3s? Of zijn dit 2 verschillende versies?

pricewatch: Xiaomi Mi Box S 8GB

pricewatch: Xiaomi Mi TV Box 4k Internationale versie 8GB

*update*
Ja, verschillend dus. Het model van Kruidvat is een ouder model: met nog Android TV versie 6, minder intern geheugen, geen voice input & duurder.
Ah verschillende modellen dus... dat verschil in intern geheugen zie ik alleen niet zo snel. Ze hebben toch allebei 8gb opslag. Maar zou toch voor de nieuwere versie gaan dan met Android 8 en die is ook 70 euro als goedkoopst dus inderdaad nog 5 euro goedkoper dan die van Kruidvat.

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-12 13:08
Ik heb mn Box S ok de receiver aangesloten maar het geluid is belabberd. Het ligt niet aan de receiver en de kabel (getest) maar dus aan de instellingen. Nu heeft de box niet zoveel instellingen qua geluid dus ben benieuwd hoe ik dit fix?

De muziek is erg hol en als ik YouTube aanzet hoor ik geen eens stemmen. Alsof ik een center speaker mis zal maar zeggen.

Wat kan ik nog proberen?

• Trichoglossus
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:56
De opties voor instellingen op de mi box S staan op standaard, bij settings, onderaan, kan je die wijzigen in expert.
De nu zichtbare opties van audio passthrough stonden bij niet allemaal aangevinkt in mijn geval.

• SemperFidelis
Ik kan dat expert settings dus nergens vinden. Welke versie zit jij?

• Whiskey48
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15:18
Trichoglossus schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:33:
De opties voor instellingen op de mi box S staan op standaard, bij settings, onderaan, kan je die wijzigen in expert.
De nu zichtbare opties van audio passthrough stonden bij niet allemaal aangevinkt in mijn geval.
Ik kan die expert instellingen ook niet vinden.
Ben intussen naar Bluetooth gedaan ipv de Ugreen HDMI-SPDIF adapter. (zou een érg goed ding moeten zijn, maar geluid stopt regelmatig even kort en gaat dan weer verder)

• Trichoglossus
SemperFidelis schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:57:
Ik kan dat expert settings dus nergens vinden. Welke versie zit jij?
Zou ik morgen even moeten kijken. Dit scherm komt je niet bekend voor?:

Trichoglossus wijzigde deze reactie 27-07-2019 00:29 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dxue

Dxue

om even te verduidelijken, tandwiel met expert erachter is klikbaar, je kan die veranderen van basic, advanced en expert dacht ik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whiskey48
Trichoglossus schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:27:
[...]

[Afbeelding]
Huh, is dat normale kodi? Zoja, welke versie van Kodi is dat?
En welke versie van je mediabox heb je idd. ... ik heb deze opties niet in kodi helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trichoglossus
Whiskey48 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:35:
[...]

Huh, is dat normale kodi? Zoja, welke versie van Kodi is dat?
En welke versie van je mediabox heb je idd. ... ik heb deze opties niet in kodi helaas.
Kodi 17.6
Systeeminstelling geeft aan Mibox4, version 8.1.0.
Deze dus: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27424c4dAbdkTV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whiskey48
Trichoglossus schreef op zondag 28 juli 2019 @ 19:31:
[...]

Kodi 17.6
Systeeminstelling geeft aan Mibox4, version 8.1.0.
Deze dus: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27424c4dAbdkTV
Vaag..... Ben iig jaloers, heb dezelfde configuratie, maar geen dts-hd setting!

• SemperFidelis
Trichoglossus schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 00:27:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb het inmiddels gefixt. Dit was enkel in Kodi ja, maar bv de Youtube app werkte ook niet.
Maar alles werkt thank god :)

• effem
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 13:38
Xiaomi Mi TV Box 2GB RAM+ 8GB ROM Official International Version - Black EU Plug
$ 49.99 op https://www.gearbest.com/...41072044.html?wid=1349303
De mijne kwam via DHL Duitsland.

Ik kon ook zonder problemen de getweakte slowaakse versie van de UPC Horizon app installeren.

effem wijzigde deze reactie 01-08-2019 15:39 (20%)

• Zyron
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 29-11 01:16
De Ziggo Go/Horizon Go-app werkt sinds enige tijd niet meer op mijn Xiami Mi Box 4.

Ook met de nieuwere versie kan ik eenmalig inloggen en werkt de hele meuk, daarna niet meer, dan krijg ik iedere keer zodra ik de app sta een melding 'Er is iets fout gegaan'. Gegevens wissen, cache legen, opnieuw inloggen, opnieuw installeren.. het werkt allemaal niet.

Iemand enig idee? Heb nog niet heel veel zin in een factoryreset maar wellicht zal dat dan moeten..

• Whiskey48
effem schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:36:
Xiaomi Mi TV Box 2GB RAM+ 8GB ROM Official International Version - Black EU Plug
$ 49.99 op https://www.gearbest.com/...41072044.html?wid=1349303
De mijne kwam via DHL Duitsland.

Ik kon ook zonder problemen de getweakte slowaakse versie van de UPC Horizon app installeren.
Oh wacht, dat is de mibox 3?
Daar werkt dts-hd nog op dus??

• Whiskey48
danman15 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:44:
[...]

Edit:

Kan je tv kijken via de live tv knop? Ik krijg enkel trailers te zien van films die ik kan kopen via de playstore. (heb de ziggo NL v1 android tv app)

• Whiskey48

Heb je dit nog gehad?
Ik lees dit probleem wel met de Telebee versie (witte doos).

https://c.mi.com/thread-1857100-1-0.html

Via Aliexpress voor een doosje uit Spanje werd me verteld dat Netflix ook niet meer werd ondersteund??

• voorstad
Whiskey48 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:35:
[...]
(heb de ziggo NL v1 android tv app)
Hoe kom je daar aan??

• Whiskey48
Hier in dit topic ergens.

• SemperFidelis
Ik zoek ook nog een werkende Ziggo app voor de box. Heb nu Pools en niks werkt.

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:07
Is de Ziggo app niet werkend te krijgen middels de methode die in maart op de FP voorbij is gekomen?
geek: Tweaker krijgt Slowaakse Ziggo GO-app in Nederland werkend op Android TV
Even de reacties lezen (filteren op +3 helpt :)).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• voorstad
Ik volg dit topic al geruime tijd. Een Ziggo nl v1 android tv app heb ik nog niet langs zien komen. Ben erg benieuwd naar de link. Kun je iets preciezer zijn? Kun je een foto van het buildnummer / versie maken?

(Overigens, ik gebruik al maanden de aangepaste slowaakse horizon go android tv app v4.17.6 naar volle tevredenheid op de Mi Box. Ik begrijp niet waarom Ziggo 'm niet released. Het zal wel een commerciele/marketing reden zijn, want technisch gezien heb ik er zeer weinig op aan te merken. Net zoals het "onder het mom van rechten" niet kunnen casten van replay tv in de reguliere ziggo go app. Ik kan me niet voorstellen welke rechten je schendt door te kunnen casten, terwijl het wel werkt vanaf een windows pc met chromebrowser of hdmi kabel. Om te voorkomen dat de Nextbox al weer achterhaald is wellicht O-) ?)

• effem
SemperFidelis schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:18:
Ik zoek ook nog een werkende Ziggo app voor de box. Heb nu Pools en niks werkt.
Ik heb de slowaakse verise gepatcht en dat werkt gewoon.
Zie ook de post van alesandro_46

Afgelopen week gebruikt om een film op SBS9 te kijken (die kun je anders zonder smartcard (op een tweede TV) niet aan. Ging redelijk, tegen het end een paar hiccups, waarschijnlijk te wijten aan de WiFi.
De USB to wired ethernet dongle die ik nog had liggen doet het helaas niet, dus daar moet ik nog even een andere dongle voor scoren. Iemand suggesties? Misschien anders dadelijk even naar de action om te kijken of daar iets is wat werkt.

• effem
voorstad schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 17:18:
[...]
(Overigens, ik gebruik al maanden de aangepaste slowaakse horizon go android tv app v4.17.6 naar volle tevredenheid op de Mi Box. Ik begrijp niet waarom Ziggo 'm niet released. Het zal wel een commerciele/marketing reden zijn, want technisch gezien heb ik er zeer weinig op aan te merken. Net zoals het "onder het mom van rechten" niet kunnen casten van replay tv in de reguliere ziggo go app. Ik kan me niet voorstellen welke rechten je schendt door te kunnen casten, terwijl het wel werkt vanaf een windows pc met chromebrowser of hdmi kabel. Om te voorkomen dat de Nextbox al weer achterhaald is wellicht O-) ?)
Same here. Ik snap het ook niet maar omdat casten niet werkt heb ik de mi box aangeschaft.

BTW ik heb ook wat ge-experimenteerd om via de mi box de belgische commerciele zenders zoals vier.be te streamen, maar ondanks VPN naar Brussel is me dat niet gelukt (Philippe Goebbels is een orde grappiger dan Maarten van Rossum).
En als er nog iemand suggesties heeft voor andere leuke apps of streaming kanalen: altijd welkom natuurlijk.

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:07
effem schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:05:
[...]

Ik heb de slowaakse verise gepatcht en dat werkt gewoon.
Zie ook de post van alesandro_46

Afgelopen week gebruikt om een film op SBS9 te kijken (die kun je anders zonder smartcard (op een tweede TV) niet aan. Ging redelijk, tegen het end een paar hiccups, waarschijnlijk te wijten aan de WiFi.
De USB to wired ethernet dongle die ik nog had liggen doet het helaas niet, dus daar moet ik nog even een andere dongle voor scoren. Iemand suggesties? Misschien anders dadelijk even naar de action om te kijken of daar iets is wat werkt.
Zelf gebruik ik deze (de USB 3.0 versie met 3 USB poorten):
https://nl.aliexpress.com/item/32401431234.html
Die ben ik toen via dit topic tegen gekomen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Whiskey48
alesandro_46 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Zelf gebruik ik deze (de USB 3.0 versie met 3 USB poorten):
https://nl.aliexpress.com/item/32401431234.html
Die ben ik toen via dit topic tegen gekomen.
Heb ikook, fijn ding.

• dennis_rsb
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:47
@effem uit nieuwsgierigheid, waarom deed die usb> lan adapter het niet? Was ie kapot, of niet compatible? Dat laatste zou me verbazen, dacht dat zoiets op ieder device zou werken. Zelf zit ik te kijken naar een belkin of tp link verloop voor de mi box s, hoewel ie met wifi ook goed werkt hier.

• effem
dennis_rsb schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:36:
@effem uit nieuwsgierigheid, waarom deed die usb> lan adapter het niet? Was ie kapot, of niet compatible? Dat laatste zou me verbazen, dacht dat zoiets op ieder device zou werken. Zelf zit ik te kijken naar een belkin of tp link verloop voor de mi box s, hoewel ie met wifi ook goed werkt hier.
Ik denk dat het niet werkte omdat het al een erg oude 10/100 adapter was. Iets van 12 jaaar oud denk ik. Waarschijnlijk zit het kernel module wat er voor nodig is niet in de mi box.
Ik zal vanavond wel even kijken op mijn linux pc of ik kan achterhalen welke chipset het is.

• Robin20VT
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 05-12 10:41
Nu zelf een tijdje in het bezit van de Mi Box S en ik ben erg tevreden.

Ik heb wel last van een soort buffer probleem, als ik (bijvoorbeeld) ComedyCentral aan heb staan (ik gebruik de meest recente Horizon app uit dit topic) dan krijg ik na een tijdje een raar fenomeen. Het geluid loopt gewoon door, maar het beeld "freezed" even, om er vervolgens in verhoogt tempo door te spoelen zodat hij weer gelijk loopt met het geluid voor 10 sec waarna het beeld weer freezed. Erg vaag.

Vreemdgenoeg heb ik wel F1 kunnen kijken zonder dit probleem vorige week :?

Voor de slimme mensen die de HorizonTV app iedere keer "kraken", is er een mogelijkheid om de inactive counter eruit te slopen? Die mag er van mij wel uit :)

Bovenstaand probleem kan ook aan mijn internet liggen, ik zit tijdelijk op een 40Mbps lijntje van KPN via Unifi wifi..

What seems to be the officer, problem?

• SemperFidelis
Maar hoe kraak je die HorizonTV app dan? Moet je in de config kutten? Heb namelijk gewoon een Ziggo account maar t lukt mij nog niet om hem te draaien.

• effem
SemperFidelis schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 16:57:
Maar hoe kraak je die HorizonTV app dan? Moet je in de config kutten? Heb namelijk gewoon een Ziggo account maar t lukt mij nog niet om hem te draaien.
Zie geek: Tweaker krijgt Slowaakse Ziggo GO-app in Nederland werkend op Android TV

• effem
dennis_rsb schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:36:
Ik had deze dongle geprobeerd:

[ 200.880806] usb 3-2: New USB device found, idVendor=083a, idProduct=b004
[ 200.880810] usb 3-2: New USB device strings: Mfr=1, Product=2, SerialNumber=3
[ 200.880812] usb 3-2: Product: Philips CPWUE001 USB/Ethernet Adapter
[ 200.880815] usb 3-2: Manufacturer: Philips
[ 200.880817] usb 3-2: SerialNumber: 1
[ 200.915754] pegasus 3-2:1.0: setup Pegasus II specific registers
[ 201.075122] pegasus 3-2:1.0: eth1, Philips USB 10/100 Ethernet, 0

Is dus een pegasus II chipset.
Wordt in de kernel geselecteerd via CONFIG_USB_PEGASUS
Omdat dit een erg oude chipset is is het kernel module waarschijnlijk niet aanwezig op de mi box (mijn ubuntu 18.04 systeem herkende de dongle wel.

Als je de kernel zou kunnen hercompileren kun jje wel een kernel module bouwen, maar dan moet je dan nog op de box zien te krijgen ik weet niet of je de mi box kunt rooten, en ik kon zo 1-2-3 geen kernel sources vinden bij xiaomi (zou vanwege GPL wel moeten)

• dennis_rsb
@effem heb even gezocht naar model Philips, zo te zien komt ie uit 2004. Dat is idd erg oud. Maar toch goed om te weten dat niet alles zal werken.

Zelf had ik deze op t oog.

https://www.megekko.nl/pr...b-Silver-Ethernet-Adapter

Aluminium body, gigabit (maar die poort op de mi box s is vgm USB 2.0, dus misschien heb je dan geen gigabit ?) , En handig wat USB poorten voor bv een externe schijf, toetsenbordje, controller.

• SemperFidelis
Ja daar staat dat hij de apk heeft bewerkt, maar hoe exact?

Edit: Oh excuus stonden hoop reacties gefilterd. Ik ga gelijk eens aan de slag.

SemperFidelis wijzigde deze reactie 13-08-2019 19:27 (8%)

• Elazz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:10
Kan iemand me vertellen of Chromecast ook werkt als het apparaat in stand-by staat en of de televisie (via HDMI-cec) ook opspringt?

In een review (met score 1.5/5) las ik dat Chromecast enkel mogelijk was als je het apparaat fysiek aan doet en dat het zelfs dan niet altijd vloeiend werkt. (Review is van 15 - 16 maanden geleden dus geen idee of dat nog relevant is)

Wil graag dit apparaat halen om zo de Nvidia Shield door te schuiven naar de hoofd TV.

• Whiskey48
dennis_rsb schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:19:
@effem heb even gezocht naar model Philips, zo te zien komt ie uit 2004. Dat is idd erg oud. Maar toch goed om te weten dat niet alles zal werken.

Zelf had ik deze op t oog.

https://www.megekko.nl/pr...b-Silver-Ethernet-Adapter

Aluminium body, gigabit (maar die poort op de mi box s is vgm USB 2.0, dus misschien heb je dan geen gigabit ?) , En handig wat USB poorten voor bv een externe schijf, toetsenbordje, controller.
Deze zijn getest te werken. (niet alle nieuwe werken zomaar):

https://www.amazon.de/Ama...bit-Schwarz/dp/B00M77HMU0

https://www.amazon.de/dp/B00MYTSN18

Whiskey48 wijzigde deze reactie 17-08-2019 10:54 (3%)

• Illusion
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:10

Illusion

(the art of)

Elazz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:24:
Kan iemand me vertellen of Chromecast ook werkt als het apparaat in stand-by staat en of de televisie (via HDMI-cec) ook opspringt?

In een review (met score 1.5/5) las ik dat Chromecast enkel mogelijk was als je het apparaat fysiek aan doet en dat het zelfs dan niet altijd vloeiend werkt. (Review is van 15 - 16 maanden geleden dus geen idee of dat nog relevant is)

Wil graag dit apparaat halen om zo de Nvidia Shield door te schuiven naar de hoofd TV.
Bij mij gaat regelmatig de tv in de slaapkamer aan omdat we de verkeerde mibox selecteren bij het casten. Dus dat lijkt te werken :)

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• dennis_rsb
Thanks alleen jammer dat ze geen extra usb poorten hebben. Door wie zijn ze getest? Welke van de twee is het beste? Raar dat niet zomaar een willekeurige usb naar lan verloop werkt?!

• mpx200_05
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 06-12 13:31
Deze werkt bij mij. Al wel lang geleden besteld (2014): https://www.dx.com/p/usb-...hite-2021171#.XVkuLugzbRY

• dennis_rsb
@mpx200_05 Maar ik snap niet hoe je kan weten welke wel en niet werkt? Diegene die @Whiskey48 post schijnen te werken, zegt hij. Maar waarom zou een willekeurige usb>lan adapter van bijv. Sharkoon of Belkin niet werken? Ik zou heel graag deze willen. Aluminium Body, extra usb poorten. https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

• DikkieD
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06-12 11:27
Is er ergens een tijdlijn bekend wanneer horizon go op de mi box gaat komen? Of is alles in nevelen gehuld hieromtrent?

• voorstad
DikkieD schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:16:
Is er ergens een tijdlijn bekend wanneer horizon go op de mi box gaat komen? Of is alles in nevelen gehuld hieromtrent?
Ziggo go.....

Nog even en de aankondiging dat de Ziggogo Android tv app er komt, ,gaat verjaren. 🎂. Zullen we een feestje organiseren?

voorstad wijzigde deze reactie 19-08-2019 22:56 (13%)

• dq1
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 12:17
Vorige week ook de Mi Box S aangeschaft. Het doel was om mijn huidige setup te vervangen:
- Google Chromecast
- Ziggo Horizon box
- Windows laptop voor Netflix, Videoland, RTL XL & andere streamingsdiensten

Na de boel opgezet te hebben en o.a. de Horizon app gesideload, kom ik een paar kleine en grote issues tegen:
- Horizon app loopt soms vast, zappen helpt (klein issue, acceptabel tot de officiele versie uitkomt)
- Chromecast functie werkt helaas niet met alle commando's van Google Home, waarschijnlijk omdat de Mi Box officieel niet als Cast device ondersteund wordt. Hierdoor ben ik genoodzaakt om voorlopig de Chromecast in mijn setup te behouden
- Netflix beeld is een paar keer vastgelopen, hopelijk was dit een hickup
- HDMI CEC werkt niet via passthrough door de Harman Kardon receiver, waardoor de TV niet vanzelf aangaat
- Screensaver werkt niet, maar dit schijnt volgens een ander forum makkelijk opgelost te worden door de chromecast cache te verwijderen, ga ik vanavond proberen

Gelukkig heb ik ook nog Home Assistant draaien op een Raspberry Pi, waardoor ik in ieder geval de TV automatisch aan kan laten gaan wanneer de Mi Box opstart.

Vervolgstappen zijn o.a.:
- Notificaties weergeven vanuit Home Assistant (bijvoorbeeld wanneer de deurbel gaat, of voor reminders)

Al met al tot nu toe een goede aankoop, om in ieder geval de laptop en de (crappy!) ziggo Horizon box te verwijderen uit mijn setup. Ondertussen blijf ik veel lezen om te zien wat je allemaal nog meer met zo'n Android box kan doen.

• effem
dennis_rsb schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:29:
@mpx200_05 Maar ik snap niet hoe je kan weten welke wel en niet werkt? Diegene die @Whiskey48 post schijnen te werken, zegt hij. Maar waarom zou een willekeurige usb>lan adapter van bijv. Sharkoon of Belkin niet werken? Ik zou heel graag deze willen. Aluminium Body, extra usb poorten. https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc
Het ligt eraan welke chipset er in de adapter zit en of er een linux kernel module voor die chipset op de box geinstalleerd is.
Mijn (zeer oude) pegasus II gebaseerde dongle doet het wel onder ubuntu maar niet op de mi box 3.
Dit omdat iemand bij Xiaomi bij de kernel config deze optie niet aangezet heeft.
Heb je een dongle met een chipset die wel door de mi box 3 kernel ondersteund wordt dan werkt het, anders niet.

Enige andere optie is rooten (weet niet of dat kan, niet naar gezocht) en zelf het kernel module bouwen (maar ik weet niet of Xiaomi ergens sources beschikbaar stelt, ik heb ze in ieder geval niet gevonden)

• dennis_rsb
@effem ik ga snel een knoop doorhakken. Of ik neem mijn genoemde sharkoon, en hopen dat het werkt en anders terugsturen?

Of ik ga direct voor zo'n ugreen bv. Die extra USB poorten zijn leuk maar geen noodzaak.

• effem
Ik heb een noname adapter besteld via ebay
https://www.ebay.nl/itm/U...-Hub-White-1/264186042980
geen GB, maar 100 Mb is voor die mi box wel voldoende.
En de $3 kan me de kop ook niet kosten.
Als ik hem heb (zal nog wel even duren) laat ik wel weten of ie het doet.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 05-12 13:24
Even een link naar het Nvidia topic, de Slowaakse Ziggo Go app schijnt niet meer te werken: headphoneguy in "[NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie"

• RiCk
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:59
Joster schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:54:
Even een link naar het Nvidia topic, de Slowaakse Ziggo Go app schijnt niet meer te werken: headphoneguy in "[NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie"
Kan het dan - soort van - bevestigen. Gistermiddag (voor het eerst) geinstalleerd en kreeg ook niet meer dan de icoontjes/menu's maar dus geen bewegend beeld!

Edit...
De bevestiging: https://www.totaaltv.nl/n...e-android-tvapp-ziggo-go/

RiCk wijzigde deze reactie 21-08-2019 13:52 (10%)

• MovieBit
Ik gebruik de Mi Box S (2 stuks) nu een kleine 2 maanden in volle tevredenheid.
Ze werken snel, zijn stil en content speelt vloeiend af.

Enkel kan ik op beide TV's geen Netflix in 4K streamen, mijn internet (bedraad aangesloten is glasvezel 500/500Mbit en beide TV's draaien op 4K 60fps.

Kunnen jullie wel Netflix in 4K / HDR streamen of enkel HD? Bij mij staan bij 4K series enkel de tekst HD terwijl ik het duurste abo heb.

• Joster
RiCk schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:58:
[...]

Kan het dan - soort van - bevestigen. Gistermiddag (voor het eerst) geinstalleerd en kreeg ook niet meer dan de icoontjes/menu's maar dus geen bewegend beeld!

Edit...
De bevestiging: https://www.totaaltv.nl/n...e-android-tvapp-ziggo-go/
Er zijn al mensen die de blokkade alweer omzeild hebben, ik ben er alleen nog niet achter hoe :Y)

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kun je niet de gewone Android App van Ziggo installeren? Die gebruik ik voor NLZiet (niet omdat het handiger/beter is, want dat is het niet, maar omdat de Android TV app niet beschikbaar is).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Niekb1982
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 06-12 21:37
https://imgshare.io/image/E9hnX

Ik heb met regelmaat op mijn Mi Box S dit soort verstoringen bij 4K content op Netflix. Dit probleem treed ook op bij gebruik van een andere Mi Box S. Bij de ene serie op Netflix komt het meer voor dan de andere, maar altijd enkel bij 4K content. Als ik de resolutie naar 2K wijzig zie ik deze verstoringen niet. Het treed meestal op in de rechter onderhoek. Ik heb al geprobeerd Hdmi UHD color mode uit te schakelen, ook heb ik al een en ander gewijzigd op de Mi box in kleurinstellingen zonder resultaten. Wat kan dit zijn?

• iklucas
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:54
Niekb1982 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:28:
https://imgshare.io/image/E9hnX

Ik heb met regelmaat op mijn Mi Box S dit soort verstoringen bij 4K content op Netflix. Dit probleem treed ook op bij gebruik van een andere Mi Box S. Bij de ene serie op Netflix komt het meer voor dan de andere, maar altijd enkel bij 4K content. Als ik de resolutie naar 2K wijzig zie ik deze verstoringen niet. Het treed meestal op in de rechter onderhoek. Ik heb al geprobeerd Hdmi UHD color mode uit te schakelen, ook heb ik al een en ander gewijzigd op de Mi box in kleurinstellingen zonder resultaten. Wat kan dit zijn?
Ik heb precies dit, ook vooral rechtsonderin! Ik was in de veronderstelling dat het alleen bij hdr content gebeurde, maar zou inderdaad ook 4k kunnen zijn!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 06-12 16:16
https://www.totaaltv.nl/n...r-blokkade-ziggo-omzeilt/

Ben benieuwd wanneer de apk weer verspreid gaat worden.

• Niekb1982
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 06-12 21:37
iklucas schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:39:
[...]

Ik heb precies dit, ook vooral rechtsonderin! Ik was in de veronderstelling dat het alleen bij hdr content gebeurde, maar zou inderdaad ook 4k kunnen zijn!
Bij sommige 4K series en films komt dit effect totaal niet voor, waar ik het voornamelijk zie is inderdaad HDR content. Maar ook bij 4K content als Formula1 en bij de documentaire Terra op Netflix is het heel duidelijkte zien tussen de 8 en 10de minuut. Bij 4K content via YouTube heb ik dit effect overigens nooit gezien.

• eniux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:47
Marzman schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:38:
Kun je niet de gewone Android App van Ziggo installeren? Die gebruik ik voor NLZiet (niet omdat het handiger/beter is, want dat is het niet, maar omdat de Android TV app niet beschikbaar is).
NLziet heeft een app voor android TV? Heb alleen mijn abbonement niet doorgezet omdat ik die ziggo horizon app aan het werken had gekregen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

eniux schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:46:
[...]

NLziet heeft een app voor android TV? Heb alleen mijn abbonement niet doorgezet omdat ik die ziggo horizon app aan het werken had gekregen.
Ja, maar die is dus niet beschikbaar.

/▌

• eniux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:47
Marzman schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:50:
[...]

hxxps://m.apkpure.com/nlziet-online-tv-kijken/nl.nlziet

Downloaden op je Google drive zetten en met file commander installeren?

eniux wijzigde deze reactie 22-08-2019 22:05 (13%)

• Joster
Niet. Degenen die de beveiliging weer omzeild hebben zullen hetgeen ze gedaan hebben onder de pet willen houden. Ik vind het dan ook belachelijk dat totaaltv zo'n artikel schrijft en op Twitter ook nog eens Ziggo en Ziggowebcare gaat mentionen. Daarmee gooit die Jarco weer een hoop ruiten in, idiot :X

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15:49
wat een onzin, als tweakers het online zet vinden we het allemaal prima, nu doet andere site het is het idioot.....

• Whiskey48
devil-strike schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:29:
wat een onzin, als tweakers het online zet vinden we het allemaal prima, nu doet andere site het is het idioot.....
Had ik er nog steeds van gebaald, maakte er veel gebruik van.

• voorstad
Er loopt nu een apart topic over de discussie Ziggogo voor Android TV / aangepast Horizon app. Niet alleen gebruikers van de Mi Box, maar ook gebruikers van andere apparaten als de Nvidia shield lopen tegen het irritante Ziggo beleid aan.

• Elazz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:10
Ik weet niet of andere tegen dezelfde issues aanlopen maar om één of andere reden moet ik om de dag of twee de Mi Box S herstarten alvorens terug te kunnen casten met de Chromecast functionaliteit. Dit zowel op 2.4GHz en 5GHz netwerken.

Het blijft altijd op het laadscherm hangen en een reboot lost dit op voor een korte duur. Issue komt voor met iedere telefoon en applicatie om te casten.

Ik heb momenteel nog wel een Dubbele NAT wat ook voor issues met de Xbox heeft gezorgd dus misschien ligt het hieraan. (dit wordt dit weekend opgelost door de telenet router met een modem only te vervangen).

Mi Box S is verbonden met een AX88u

Edit: Inmiddels opgelost. Heb nu geen dubbele NAT meer (modem/router vervangen door modem only) maar zag ook dat ik Chromecast nog moest updaten. Hierdoor heb ik geen issues meer gezien.

Elazz wijzigde deze reactie 02-09-2019 09:23 (13%)

• Rocky-154
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:16
MovieBit schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:13:
Ik gebruik de Mi Box S (2 stuks) nu een kleine 2 maanden in volle tevredenheid.
Ze werken snel, zijn stil en content speelt vloeiend af.

Enkel kan ik op beide TV's geen Netflix in 4K streamen, mijn internet (bedraad aangesloten is glasvezel 500/500Mbit en beide TV's draaien op 4K 60fps.

Kunnen jullie wel Netflix in 4K / HDR streamen of enkel HD? Bij mij staan bij 4K series enkel de tekst HD terwijl ik het duurste abo heb.
Je Moet daarvoor in de Instellingen van de mibox de resolutie even op 4K 60 hz zetten.
Verder Moet de hdmi poort op je tv ook 4K ondersteunen en met de bij de mibox geleverde hdmi Kabel lukte het mij ook niet om Netflix in 4K te kijken, heb er een andere HDMI kabel voor moeten kopen.

• VivaAtloni
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 03-12 22:11
Ik heb een Mi Box MDZ-16-AB. Ik draai de laatste versie en de box loopt eigenlijk erg goed. Ik heb wel 2 issues:
- De box geeft na een tijd een vervelende pieptoon (nauwelijks hoorbaar, maar mijn vrouw hoort het wel)
- De box komt vaak niet uit standby. Dan moet ik de stroom er weer afhalen en opdoen en dan functioneert het weer

Heeft iemand dezelfde problemen en weet hoe ik dit op kan lossen?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• vwtune
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:49
VivaAtloni schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:08:
Ik heb een Mi Box MDZ-16-AB. Ik draai de laatste versie en de box loopt eigenlijk erg goed. Ik heb wel 2 issues:
- De box geeft na een tijd een vervelende pieptoon (nauwelijks hoorbaar, maar mijn vrouw hoort het wel)
- De box komt vaak niet uit standby. Dan moet ik de stroom er weer afhalen en opdoen en dan functioneert het weer

Heeft iemand dezelfde problemen en weet hoe ik dit op kan lossen?
- Al een andere voeding geprobeerd?
- CEC uitzetten.

• bvandeh
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:05
Marzman schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:50:
[...]

Schijnbaar is het nu een beta.

Ik heb dit vorige week gevolgd en het werkte

https://www.nlziet.nl/nl/...lleer-beta-op-android-tv/

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bvandeh schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:04:
[...]

Schijnbaar is het nu een beta.

Ik heb dit vorige week gevolgd en het werkte

https://www.nlziet.nl/nl/...lleer-beta-op-android-tv/
Hij is ook al uit beta, maar alleen in de Nederlandse Playstore en ik heb niet de Nederlandse playstore. NLZiet werkt verder wel in heel Europa, maar ik kan het dus niet installeren. Alleen met apk's, maar die zijn altijd de gewone Androidversie.

/▌

• killabee.nl
  • Laatst online: 29-11 09:58
dennis_rsb schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:17:
@effem ik ga snel een knoop doorhakken. Of ik neem mijn genoemde sharkoon, en hopen dat het werkt en anders terugsturen?

Of ik ga direct voor zo'n ugreen bv. Die extra USB poorten zijn leuk maar geen noodzaak.
De Sharkoon met extra usb poorten heb ik in gebruik op mijn mi box. Dat werkt prima.

• dennis_rsb
@killabee.nl degene die ik gelinkt had? Dezelfde ?

https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

dennis_rsb wijzigde deze reactie 05-09-2019 14:41 (60%)

• killabee.nl
Ja dat is precies degene die ik ook heb.

• dennis_rsb
@killabee.nl dankje! Op de mi box s ook echt ? Of de normale mi box? Als het op de S is dan ga ik m bestellen. Had express nog ff afgewacht .

• killabee.nl
dennis_rsb schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:07:
@killabee.nl dankje! Op de mi box s ook echt ? Of de normale mi box? Als het op de S is dan ga ik m bestellen. Had express nog ff afgewacht .
Ik heb niet de mi box s maar de normale mi box.
De mi box 3 is dat geloof ik. Type e.d. kan ik nu even niet voor je nakijken want ik ben op vakantie.

Vraag blijft dan natuurlijk wel voor jou of de sharkoon werkt op de mi box s. Dus een 100% garantie kan ik je helaas ook niet geven.
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True