Acties:
  • 0 Henk 'm!
HammerNL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:06:
[...]

Was hij misschien toen al aan het updaten?
Had ik ook aan gedacht, maar denk het niet want dan had ik een melding gezien. Ook was er nog geen update beschikbaar gisteren op mijn tv (na herstart check gedaan en later 's avonds nogmaals).

Maar.......zojuist wel de update gezien en meteen geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:59
dafmay schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Ah mooi zo. Vanavond eens installeren.

Ik had gisteravond toch wel iets vreemds aan de hand met mijn tv. Deze ging niet meer op standby :? Normaal geen problemen mee. Je hoort de tv uitgaan en ziet daarna het rode lampje branden rechtsonderin.

Dus dan maar de stekker uit tv getrokken en de aan/uitknop achter op de tv een 10 seconden ingedrukt om alle sap eruit te trekken. Daarna stekker weer in de tv en vervolgens was het probleem verholpen.

Toch wel vreemd te noemen...maar even afwachten of het nogmaals voorkomt.

Iemand dit wel eens gehad?
Ja dat herkenik en heeft een link met "de update" maar hoe en wat...? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
Ik heb "Samsung Instant Aan" inmiddels op uit staat, dus elke keer een frisse herstart, maar nog steeds heb ik niet het gevoel dat de software super stabiel is.

Alles werkt prima, maar CI+ stopt er soms na een uur of 4-5 mee, foutmelding in beeld, het beeld wordt zwart en het hele apparaat herstart dan na ongeveer een minuut.

Mijn CI+ 1.3 modules (ik heb zowel de Smit als de Quantis, er kan er maar 1 in overigens) zijn nieuw, Ziggo smartcard is nieuw dus daar kan het echt niet aan liggen.

Is dit iets wat met de nieuwe firmware update opgelost wordt of heeft iemand nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Heb ik ook wel eens, zet hem dan meteen uit en aan. Heb meer het idee dat die CI module of smartcard niet helemaal lekker werkt en het niet aan de TV zelf ligt maar kan dat verder niet bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13
Ik heb sinds de laatste update dat de apps rommelig worden weergegeven.
Mijn favorieten niet meer op volgorde. En ze worden net goed weergegeven. In in het screenshot staan ze nog naast elkaar maar soms verschijnen er maar 4 in een vierkant.
Meer hier last van?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WjH6ERskKieTkyrSXqEg9N7b/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Bij mij hebben ze afgelopen vrijdag ivm het trage EPG probleem (ik heb de trage hardware met 10XX firmware) mijn mobo vervangen. Dit heeft uiteraard niets geholpen. En als extratje heb ik nu dat mijn geluid om de zoveel tijd weer voor een seconde of 4/5 wegvalt.... Geweldig dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:00:
Ik heb sinds de laatste update dat de apps rommelig worden weergegeven.
Mijn favorieten niet meer op volgorde. En ze worden net goed weergegeven. In in het screenshot staan ze nog naast elkaar maar soms verschijnen er maar 4 in een vierkant.
Meer hier last van?

[afbeelding]
toestel al een cold-reboot gegeven?
tv al een factory reset gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:48:
[...]

toestel al een cold-reboot gegeven?
tv al een factory reset gegeven?
nee. wel de SmartHub maar dat maakte geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:18:
[...]

nee. wel de SmartHub maar dat maakte geen verschil.
smarthub reset alleen gaat geen verschil uitmaken,
probeer mijn advies in mijn vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 14:47
Verdorie.

Mijn ARC (HDMI4) werkt niet meer. Heb een bose 130 eraan hangen. Tot voor kort geen problemen. Alles wat naar de tv toe gaat van geluid doet het nog wel, alleen van de tv naar de bose doet het niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Stroom er af en weer op, op Tools knop van normale AB drukken en dan bij Luidspr.select. de Bose selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 14:47
Probleem is opgelost. Ik heb sinds kort een kastje erbij. TV kijken via glasvezel. Ondanks dat het kastje op standby staat houdt hij blijkbaar toch een kanaal van het ARC bezet, waardoor als de bose op TV staat het kanaal niet beschikbaar is. Kastje nu rechtstreeks aan HDMI van de tv en het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt exact op het probleem dat ik tegrnkwam nadat ik de (Ziggo) Horizon mediabox erbij had geplaatst. Nadat deze in Eco mode ging was er totaal geen ARC verbinding meer mogelijk, tussen geen van mijn apparaten. Deze Eco modus verbreekt blijkbaar alle stroom waardoor de tv geen 'lus' meer heeft tussen de verschillende apparaten en daardoor ARC niet meer functioneerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Net terug van een dikke vakantie en wilde even via de Smarthub, de app Hardware Info TV starten. Ben er nu al een paar keer doorgelopen maar ik zie wel een aantal, niet om gevraagd, nieuwe apps staan maar volgens mij is Hardware Info TV pleite. Ligt het aan mij of is deze echt ingeruild.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ja-Roen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 14:34
Hallo,
Ik wil graag een pricewatch: Samsung UE48HU7500L Zwart kopen. Maar ik zie in dit topic dat veel mensen de Samsung SEK 3500 Evolution Kit kopen. Deze kost zo'n 400 euro. Is het dan wel slim deze tv te kopen? Want voor dat bedrag kun je een veel betere en nieuwere tv kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
"veel mensen", denk dat dat wel meevalt. Stuk of 5 in dit topic ofzo?
Ik vind het de meerprijs vooralsnog niet waard.

Maar waarom zou je nu voor een 2014 model gaan, tenzij hij veel goedkoper is zou ik inderdaad verder kijken.
De HU7500 is wel een top tv hoor, maar voor bijv. YouTube kijken in UHD heb je die SEK3500 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bovendien, als je een televisietoestel koopt van 2015, heeft dan zo'n SEK35003000 of -3500 nog wel enige toegevoegde waarde? In mijn beleving heeft een smart-tv alles aan boord. Mist er dan echt iets als je die SEK gewoon laat voor wat het is? Ik lees in de beschrijvingen namelijk alleen maar teksten als:

Voor diegenen die een ‘oude’ Samsung Smart TV hebben is de Samsung SEK-3500U UHD Evolution Kit een uitkomst!

Daar lees ik uit dat die uitkomst er niet is als je wel een nieuwere tv hebt.
Is het dan ook niet gewoon weggegooid geld als je een tv-model van dit jaar hebt? Afgezien van zo'n kastje erbij moeten hebben dat je misschien alleen maar in de weg staat?

Ik ben het dan ook wel eens met de vraag over waarom je nu nog een tv zou kopen uit 2014. Met die tv, ook al is hij misschien een stuk goedkoper dan vorig jaar, ben je samen met die SEK waarschijnlijk toch veel duurder uit dan met enkel een tv van dit jaar waar al die snufjes al in zitten.
Ik verbaas me een beetje over deze discussie, vandaar mijn vraag of me misschien ontgaat. Want uiteraard is dat niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de aanschaf van de OneConnectBox voor iedereen persoonlijk zal zijn. Ik heb er over nagedacht en zelfs een keer besteld en in huis gehad (helaas met verouderde FW waardoor het toen nog niet werkte), maar er uiteindelijk vanaf gezien. Ik vind persoonlijk de kosten (eur 400) te hoog tov de aanschafprijs van de tv. Mijn HU7500 heeft helaas een iets langzamere CPU aan boord waardoor ie retetraag is in Guide, Menu, en overige zaken. Dit zou voor mij de hoofdreden zijn om over te stappen...

edit : ahum, inmiddels besloten om de OCB toch nog een kans te geven O-)

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 17-11-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Techneut schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:12:
Bovendien, als je een televisietoestel koopt van 2015, heeft dan zo'n SEK35003000 of -3500 nog wel enige toegevoegde waarde?
Dit topic gaat over de 2014 modellen, de HU7500 specifiek.
Je hebt gelijk dat 2015 modellen uiteraard niks van doen hebben met de SEK3500, die is juist bedoeld om 2013 en 2014 modellen op hetzelfde niveau te trekken als de 2015 (wat deels lukt, want panel zelf wordt er niet natuurlijk beter door.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ja-Roen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 14:34
Techneut schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:12:
Ik verbaas me een beetje over deze discussie, vandaar mijn vraag of me misschien ontgaat. Want uiteraard is dat niet onmogelijk.
Nou, de vraag komt voort uit mijn zoektoch naar een uhd tv met een budget van 900 tot 1200 euro. Deze tv valt eronder, maar als ik 400 euro extra moet betalen om uberhaupt uhd content te kunnen zien betwijfel ik of dit wel nuttig is. Dan is het beter om een een nieuwe series 8 of 9 tv te kopen, die zijn echter een stuk duurder. Misschien is het slimmer nu een goedekopere fullhd tv te kopen en te wachten tot uhd content echt beschikbaar en afspeelbaar is op tv's. Of zeggen jullie dat het met de huidige fullhd aanbod en upscaling wel al nuttig is een uhd tv te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De HU7500 is zonder de OCB al een uitstekende tv, waarop je alles kunt bekijken (muv bijv Youtube 4k...maar dat weet ikzelf niet precies) en gebruiken/aansluiten. Kortom je kunt voor nog geen eur 1100 momenteel de 48" versie aanschaffen en je bent eigenlijk spekkoper vwb 4K tv. Ik heb zelf nog zo'n eur 1700-1800 betaald en dat was nog geen half jaar geleden (!).

Ps ik heb erg veel plezier van mijn aankoop (48HU7500). Ik stond toentertijd ook voor de keuze die jij nu hebt...wel of niet al voor 4K gaan? 4K aanbod is nog niet giga, maar toch heb ik al veel Netflix series bekeken in 4K...en dat is wel erg gaaf.

Ook is de upscaling van deze tv erg goed te noemen. Normaal tv materiaal en (m.n.) bluray 1080p content kijken op de Samsung is een genot...vooral de uitmuntende zwartwaardes springen eruit voor mij. Ik heb hiervoor de F8000 serie gehad en heel kort de H8000 serie (krom scherm). De 1e had prima beeld (wel de relatief kleine 40") en de laatste was verschrikkelijk qua vlekken in beeld en slechte zwartwaardes...een wereld van verschil met de HU7500! De beeldkwaliteit van de HU7500 series is echt heel erg goed.

Enfin...iets meer gebruikers-ervaringen waar je wellicht nog iets aan hebt. Succes met je keuze :)

[ Voor 55% gewijzigd door dafmay op 16-11-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Melding: Onderhoud op de service SmartHub 25-11 van 03:00 / 11:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
Heb even wat advies nodig. Ik heb een 55HU7500 en een oude sony stereo (R700). Op dit moment loopt het geluid naar de stereo via de koptelefoon uitgang op de tv. Dit werkt maar geluid is nog niet zo optimaal. Als je het geluid harder zet hoor je bij stilte wat ruis/gezoem.

Nu heeft de stereo ook een optische ingang (digital in, oorspronkelijk bedoeld om een minidisk op aan te sluiten en vanaf op te nemen ofzoiets). Kan ik mijn tv verbinden met deze optische ingang via een optische toslink kabel? Dit zal vast gaan, maar ik vraag me af wat voor signaal de tv naar de sterio stuurt. Is dit gewoon audio signaal net als bij de koptelefoon aansluiting of moet de stereo nog iets omzetten. Als het laatste het geval is dan heeft het geen zin. De stereo kan volgens mij zelf geen signaal omzetten (alleen afspelen wat hij aangeleverd krijgt).

[ Voor 10% gewijzigd door Bart1983 op 17-11-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe FW versie 1050 is beschikbaar (OTA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
dafmay schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:15:
Nieuwe FW versie 1050 is beschikbaar (OTA).
ok bij mij staat hij nog steeds op 2290, zal ook niet lang meer duren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goed...ook ik ben (voorlopig) over op de SEK-3500. Gisteren de OCB geinstalleerd en dat verliep perfect. Meteen de nieuwste FW opgehaald.

Min eerste indrukken zijn :

- alles loopt nu zoveel sneller en soepeler dan voorheen (dat was het grote probleem op mijn HU7500 met langzamere CPU). Dat is heel erg fijn en plezierig op deze manier.
- beeldkwaliteit...hmm daar ben ik nog niet uit. Het lijkt allemaal wel iets scherper op sommige HD kanalen, maar de beeldkwaliteit in z'n algemeen lijkt niet zo mooi als voorheen. Zeer moelijk te kwantificeren of aan te duiden precies hoe en wat. Ik heb alle beeld settings teruggezet zoals ze voorheen waren. Lastig testen, je kunt de TV niet opsplitsen ;)
- Tizen OS is nice en clean.
- Nieuwe AB is prettig, m.n. de pointer werkt erg fijn (ga waarschijnlijk wel mijn eigen universele Logitech AB blijven gebruiken)
- de OCB hoor je overigens wel. De fan draait namelijk continue. Maar met de tv op normaal volume dan valt het eigenlijk niet of nauwelijks op.

Dat zijn de indrukken op dag 1. De komende dagen eens verder testen en pielen.

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Haha, tot zover je principes :D
Mooi dat het dit keer beter verloopt.

Ik wacht wel op goedkope apparatuur om VP9 mee te kunnen streamen via HDMI (want dat is het enige wat ik soort van mis (eigenlijk niet)), of wacht de OCB van 2016 af.
Haha indeed :) Principes...who needs em ;)

Ik blijf tweaker en dus altijd benieuwd naar nieuwe technische snufjes...de OCB voldoet 100%.

Zoals gezegd de komende dagen eens verder en uitgebreid testen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFDev
Ik vind het gewoon zwaar kansloos dat de guide/menu zo traag loopt. Dat mag toch niet op een tv met een adviesprijs van 3500 (bij introductie zelfs 3800) voor een 65HU7500... Ik ben nogsteeds bezig met samsung/selectro ivm de mijne. Ze lossen het maar op, maar zoals het nu is werkt het gewoon bagger...
Mee eens! Ik blijf het ook een behoorlijke tekortkoming vinden van mijn specifieke HU7500. Jammer is het dan ook zeker want het is het enige minpunt aan het verder geweldige toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doser
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-04 15:59
Hallo,

Ik wil graag een usb schijf aan de TV hangen, echter krijg ik niet de mogelijkheid tot formatteren.
Ik heb een Externe usb schijf zonder voeding en met voeding geprobeerd.
Niks lukt.

Heeft iemand een idee.

Groetjes,

Doser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Ik heb een 2,5" HD aangesloten via de USB poort. (geen externe voeding) en die draait als een zonnetje. Ik kan me herinneren dat ik ook wat moeite had om het geheel eerst aan de praat te krijgen maar ik heb de stappen gevolgd die in de interactieve handleiding staan. Deze handleiding staat op de TV zelf,

Heb je deze stappen al geprobeerd? Wanneer gaat het fout of wat lukt er niet. Herkent hij de schijf wel?

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie3
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2024
Bij mij draait de 2,5" HD ook prima. Ik heb even nagekeken hoe kunt formateren en verdere instellingen zoals kunnen opnemen.
'Sourceknop' indrukken - kies je HD - ga naar 'opties' - en vervolgens naar 'beheerapparaten'
Succes er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doser
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-04 15:59
Yep, ik heb alles geprobeerd.
Als ik via source naar mijn usb ga en de entertoets ingedruk houd, dan krijg ik alleen de optie:
Anynet + Hdmi cec
informatie
usb verwijderen
Als ik alleen druk op de schijf vanuit source moet ik kiezen : type inhoud"
vervolgens zie ik wat er op de schijf staat, maar de optie formatteren zie ik nergens.

Nu is het wel zo dat ik tv heb van Telfort, dus geen Ziggo, en dus met de tv geen zenders heb ingeladen.
Ik lees wel iets over dat opnemen alleen kan met digitale zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Vreemd..ik had deze vraag geplaatst maar is onvindbaar.
Dus nog maar een keer 😉

Sinds kort krijg ik op mijn 65HU7500 de melding over "gamefly" wat beschikbaar zou zijn.
Even gegoogeld wat het inhoudt en het schijnt dat je hiermee games kan streamen rechtstreeks op je tv. Beetje zoals Netflix maar dan voor games.
Hoe kan ik deze optie installeren? Ik zie hem nergens in de Appstore staan.
Overigens iemand die hier al ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:17
Geen idee en ook nog nooit iets van gezien/gehoord/gelezen (heb zelf ook de 65HU7500).

[ Voor 18% gewijzigd door remzor op 22-11-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
Voor degene die nieuwsgroepen gebruiken, als je zoekt op "trolluhd" vind je veel 2160p materiaal. geript van amazone prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
melly schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:44:
Vreemd..ik had deze vraag geplaatst maar is onvindbaar.
Dus nog maar een keer 😉

Sinds kort krijg ik op mijn 65HU7500 de melding over "gamefly" wat beschikbaar zou zijn.
Even gegoogeld wat het inhoudt en het schijnt dat je hiermee games kan streamen rechtstreeks op je tv. Beetje zoals Netflix maar dan voor games.
Hoe kan ik deze optie installeren? Ik zie hem nergens in de Appstore staan.
Overigens iemand die hier al ervaring mee heeft?
Als je naar het tablad met geïnstalleerde apps gaat, zie je bovenaan je scherm drie icoontjes. Het tweede icoontje is een gamecontroller oid, deze moet je hebben. Vervolgens zie je een overzicht van wat games en daarnaast wordt ook gamefly gepromoot, welke je dan vervolgens kunt downloaden.

Heb er verder geen ervaring mee, Tweakers.net heeft er kort aandacht aan besteed in de review van de JS8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsie25
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11-2023

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Ik krijg tegenwoordig bovenin beeld informatiemeldingen in mijn scherm voorbij komen. Ik denk dat deze van smarthub komen. Ik kan dan rechtsbovenin klikken om ze weg te halen. Ik wil deze meldingen helemaal niet.
Iemand enig idee hoe je deze kunt uitzetten?

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit mijn hoofd zijn die info meldingen dacht ik niet uit te schakelen. Je kunt de meldingen overigens wel verwijderen vanuit het Menu (Systeem Settings? )

Komt niet vaak voor, ik gok eens in de paar amanden. Toevallig was er net vannacht onderhoud voor de Smarthub ingepland.

[ Voor 35% gewijzigd door dafmay op 25-11-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Iemand enig idee/ervaring met prijsdalingen van de evolution kits?

400 vind ik echt te gortig voor die beperkte upgrade, maar wat meer snelheid/vp9 is wel fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 06:07

Stefano

Ondertitel Not Found

Kijk naar de kits van vorig jaar, die kan je nu voor minder dan 200 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Check, maar ik kan alleen niet vinden per wanneer die daling in prijs is gestart, dan weet ik een beetje hoe lang ik nog geduld moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
boefje79 schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:17:
Check, maar ik kan alleen niet vinden per wanneer die daling in prijs is gestart, dan weet ik een beetje hoe lang ik nog geduld moet hebben...
Prijsverloop van de SEK-2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Aah, thanks!
Dus medio mei naar 300, eind zomer naar 200, rond het voorjaar dus maar even ebay in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Laatst online: 07-12-2023
Indien interesse in de SEK-2500, ik heb hier nog een liggen wegens aankoop van de 3500. Voor 100 € mag ie weg.
Wel enkel af te halen en ik woon in de omgeving van Gent (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweettoch13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:53
Ik heb de laatste tijd last van screen reboots met de 65" hu7500. Dit komt vrijwel alleen voor via pc out (hdmi 2.0)
Ik weet dat mn videokaarten het probleem niet zijn, kan het wellicht aan de hdmi 2.0 kabel liggen? Of zou de tv nog niet lekker zijn na de blikseminslag van 2 maanden terug? Er is toen een nieuw moederbord in gegaan onder garantie. Ik hoor graag ideeën :)

Don't dream your life, Live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

-----------------------------------------------

[ Voor 100% gewijzigd door jdwrist op 02-12-2015 16:54 ]

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Vanishd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 05:29:
Indien interesse in de SEK-2500, ik heb hier nog een liggen wegens aankoop van de 3500. Voor 100 € mag ie weg.
Wel enkel af te halen en ik woon in de omgeving van Gent (België).
Is dit een merkbare verbetering ten opzichte van de standaard TV?

Dafmay jij hebt deze toch in huis gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
jokapo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:39:
[...]

Is dit een merkbare verbetering ten opzichte van de standaard TV?

Dafmay jij hebt deze toch in huis gehad?
Die SEK2500 is bedoeld als upgrade voor 2013 modellen, zodat die features krijgen gelijk aan de 2014 modellen. Als 2014 model eigenaar schiet je daar niet veel mee op (als het überhaupt al ondersteund wordt) en moet je dus kijken naar de SEK3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
En net gebeld door selectro. Ze willen de tv weer terugbrengen. Wederom niets gevonden. Problemen; geluid dat wegvalt bij externe geluidsbron voor 4/5 sec. Soms 1x per dag, soms 5x in 5 min. Totaal willekeurig. Gekomen na vervangen van het moederbord ivm de trage gids, welke nogsteeds onnoemelijk traag is. Dat was ook klacht 2. Vervolgens nog last van behoorlijke vertical banding, welke ook erger lijkt te worden. Maar daar in het "lab" is er niets aan de hand hoor.... ben dr klaar mee. Ik ga contact opnemen met de verkopende partij en ze lossen het maar op. Met deze tv ben ik klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Ik ben aan het kijken voor een TV voor m'n ouders, ze willen een flinke en wel lekker modern om er een tijd mee te doen.
Opzich krijgt pricewatch: Samsung UE55HU7500L Zwart een hoog cijfer, maar ik zie wel erg veel minpunten.
Is deze TV nou wel of geen aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:06
Ik vind de tv nog steeds een aanrader, heb geen spijt van de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
iemand al abo op Gamefly?
ik heb een bluetooth gamepad besteld en wil het uitproberen.
Kan nog wel de games opstarten maar nog niet spelen omdat ik nog geen geschikte controller heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjant2 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:07:
Same here...zelfs met het rete-trage Menu en Guide blijft het belangrijkste wel uitmuntend...de beelkwaliteit.

Ik kan mij overigens zeer goed voorstellen dat je flink genomen voelt indien zo'n fikse aankoop niet goed is/werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik heb eigenlijk geen last van een traag menu.
In ieder geval niet in die mate dat het me stoort.

[ Voor 36% gewijzigd door Arjant2 op 02-12-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjant2 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:11:
Ik heb eigenlijk geen last van een traag menu.
In ieder geval niet in die mate dat het me stoort.
Lees dan voor de gein dit topic nog even door...het is namelijk afhankelijk welke cpu er in het toestel zit. Bij mij de langzamere cpu (en zonder ventilator aan achterzijde toestel). Bij anderen zit er een snellere cpu in (en meestal met ventilator) waardoor alles wel vlot loopt.

Nogmaals...het is een minpuntje, maar voor mij zeker te doen gezien de prachtige beeldkwaliteit van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Arjant2 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:07:
Hej jij van C!T :P
dafmay schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:26:
[...]
Lees dan voor de gein dit topic nog even door...het is namelijk afhankelijk welke cpu er in het toestel zit. Bij mij de langzamere cpu (en zonder ventilator aan achterzijde toestel). Bij anderen zit er een snellere cpu in (en meestal met ventilator) waardoor alles wel vlot loopt.
Dat heeft dus te maken met:
Louike1980 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:10:
[...]
V1 = heeft de Golf-p Chipset (snellere cpu en meer memory)
V2 = heeft de Novatek chipset (tragere cpu minder memory)

Als je een versie 2 tv hebt heb je waarschijnlijk al tragere menu's en is de upgrade meer zinvol als wanneer je een snellere v1 tv hebt.
Maar is het dan ook zo dat de huidige modellen die geleverd worden voornamelijk V2 modellen zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 02-12-2015 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
[...]

Nogmaals...het is een minpuntje, maar voor mij zeker te doen gezien de prachtige beeldkwaliteit van het toestel.
hehe ik volg dit topic dagelijks ;) ook niet mijn eerste reactie hier.
Maar daarom zeg ik ook, dat ik er weinig last van heb. Of ik v1 of v2 heb, geen idee.

Het beeld is in ieder geval fantastisch. Dat de tv geen 4k van youtube/netflix afspeelt zonder de kit boeit mij eigenlijk niet want dat gebruik ik niet en wellicht voor Vandread zijn ouders ook niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 02-12-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
hehe Vandread ;) jij ook (weer) hier, long time no see!
ps ff gechecked maar zo te zien zitten wij in totaal andere subfora hier ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Arjant2 op 02-12-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

[...]

En hoe kom ik erachter welke versie ik heb?

Volgende "probleempje"

Ik luister eigenlijk altijd over de versterker naar hetgeen ik kijk op TV. Nu heb ik alleen het probleem dat iedere keer dat ik de TV uitzet en op een later tijdstip weer aan dat ik hem iedere keer handmatig in het menu van PCM op DTS Neo moet zetten.

Hebben andere mensen ook dit "probleem" of is er een oplossing/workaround dat ik dit niet elke keer hoef te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
jokapo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:54:
[...]

En hoe kom ik erachter welke versie ik heb?
Luisteren of je een fan hoort, of even kijken naar de versie van je firmware. Volgens mij hebben 'snelle' modellen firmware versie in de 2000 reeks en de 'slome' modellen in de 1000 reeks. En achter op de sticker staat ook een modelnummer. (bij mij 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Ik heb de laatste tijd dat de TV niet altijd onthoudt welke apps ik voor het laatst heb gebruikt. Als ik op de smartmenu knop druk zijn de laatst gebruikte apps niet meer zichtbaar.

Ik gebruik vaak plex en netflix en die moet ik dan telkens via de optie aanbevolen apps etc weer terug halen. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen. Boven heb ik namelijk een andere samsung staan (uit 2015) die het wel keurig onthoudt.

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
fritsie25 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:49:
Ik heb de laatste tijd dat de TV niet altijd onthoudt welke apps ik voor het laatst heb gebruikt. Als ik op de smartmenu knop druk zijn de laatst gebruikte apps niet meer zichtbaar.

Ik gebruik vaak plex en netflix en die moet ik dan telkens via de optie aanbevolen apps etc weer terug halen. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen. Boven heb ik namelijk een andere samsung staan (uit 2015) die het wel keurig onthoudt.
Je kan ze toch ook vastzetten (pinnen)? Als je op een icoon blijft staan met je muisaanwijzer, dan verschijnt er een icoon (pijl omhoog).......ga je daar op staan dan kan je kiezen voor verwijderen of pinnen. Als je Netflix pinned dan blijft deze vaststaan als je het snelmenu oproept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Flex schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:31:
[...]

Je kan ze toch ook vastzetten (pinnen)? Als je op een icoon blijft staan met je muisaanwijzer, dan verschijnt er een icoon (pijl omhoog).......ga je daar op staan dan kan je kiezen voor verwijderen of pinnen. Als je Netflix pinned dan blijft deze vaststaan als je het snelmenu oproept.
Ik zie alleen de optie vergrendelen en dan moet ik ene pincode intypen. Is dat het zelfde als pinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
fritsie25 schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:57:
[...]
Ik zie alleen de optie vergrendelen en dan moet ik ene pincode intypen. Is dat het zelfde als pinnen?
Dit werkt niet als je in het apps menu zit, je moet hem gewoon op tv zetten, en dan de smarthub knop indrukken.

Als je de smarthub knop indrukt op je afstandsbediening, dan zie je toch je laatste gebruikte apps?
Als je op een app gaat staan met je cursor dan verschijnt er een icoon (pijl omhoog).......ga je daar op staan dan kan je kiezen voor verwijderen of pinnen. Als je Netflix pinned dan blijft deze vaststaan als je het snelmenu oproept.

Dit pinnen werkt achterstevoren, de app die je helemaal rechts in het scherm wilt hebben pin je als eerste, apps die je helemaal links in het scherm wilt hebben pin je als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWhizzle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-09 05:00
Ik heb sindskort mijn 55hu7500 aangesloten via optical (geluid naar de versterker).

Heb nog geen sek-3500 maar kan nu wel al 4k video van YouTube streamen. Of zit dat tussen mijn oren? Het beeld is prachtig.

Wel minder dat de ethernet poort plat aan de achterkant zit waardoor ik alleen 4k content middels WiFi kan streamen. De tv hangt namelijk aan de muur.

Trouwens, De Netflix serie Narcos is prachtig in 4K!!

Kan iemand mij concreet vertellen welke toegevoegde waarde de sek 3500 zou hebben op mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
4K streamen zonder de SEK-3500 zit tussen je oren, was ook zeer onder de indruk, maar dat is dus de goede 'upscaler' in actie.
De vraag is wel hoe groot het verschil is, Youtube is toch behoorlijk gecomprimeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:09:
4K streamen zonder de SEK-3500 zit tussen je oren, was ook zeer onder de indruk, maar dat is dus de goede 'upscaler' in actie.
De vraag is wel hoe groot het verschil is, Youtube is toch behoorlijk gecomprimeerd.
De compressie valt behoorlijk mee op Youtube.

Als je in youtube de videogegevens weergeven aanzet kan je de 'connection speed' zien (de eennalaatste optie bij instellingen, helemaal naar rechts). Bij 4K materiaal op de SEK3500 ligt dat boven de 70Mbit per seconde. Bij 'NASA Thermonuclear art the sun' is dit rond de 75Mbit. 'Costa Rica' van Jacob en Katie Schwarz gaat richting de 80Mbit.

Je zou eens kunnen kijken wat deze snelheid is zonder SEK in 1080P. Ik heb de SEK in een bedraad netwerk met een max internet snelheid van 200Mbit (Ziggo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Ok, dan zal het toch wel stuk beter beeld geven. 'Costa Rica' zit hier op 30 Mbps bij 1080p (wireless)
Grappig trouwens die video info van Youtube ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 07-12-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik lees in het Panasonic en Sony topic dat RTLXL niet meer als app aangeboden wordt. Hier werkt deze nog prima op mijn Samsung uit 2013. Kan iemand me aangeven of deze app nog ondersteund wordt op een Samsung uit 2015?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Aghanim schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:08:
Ik lees in het Panasonic en Sony topic dat RTLXL niet meer als app aangeboden wordt. Hier werkt deze nog prima op mijn Samsung uit 2013. Kan iemand me aangeven of deze app nog ondersteund wordt op een Samsung uit 2015?
Doet het hier (nog), gebruik het echter bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWhizzle
CyBeRSPiN schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:28:
[...]

Ik gebruik hem wel. Doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWhizzle
CyBeRSPiN schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:09:
Weet ik dat ook weer. Dank voor jouw reactie. Zou jij adviseren de SEK-3500 aan te schaffen? Of kan ik beter wachten tot de opvolger gelanceerd wordt?

Ik kan nu nergens vinden welke functies toegevoegd worden op een 55HU7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:28:
[...]

Mooi dat het nog werkt. Lijkt er dus op dat als RTLXL een must is, andere merken dan Samsung sowieso al afvallen. Tenzij op Android TV de RTL XL app werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
IMWhizzle schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:21:
[...]

Weet ik dat ook weer. Dank voor jouw reactie. Zou jij adviseren de SEK-3500 aan te schaffen? Of kan ik beter wachten tot de opvolger gelanceerd wordt?

Ik kan nu nergens vinden welke functies toegevoegd worden op een 55HU7500
Ik heb geen SEK-3500, omdat ik 400 euro veel te veel vind voor het kunnen streamen van Youtube in 4K en de nieuwe 'Tizen' look and feel van het menu. Heb zelf de eerste generatie van de 55HU7500, met snelle CPU en vloeiende Guide, dus dat is voor mij ook geen reden om te upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
sek-3500 firmware 1421.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:19
Hallo,

Ik heb zojuist de sek3500 aangesloten op mijn hu7500 en krijg het beeld op zijn kop te zien.
Via Samsung helpdesk een stappenplan gekregen en uitgevoerd zonder resultaat. Hierna terug gebeld naar de helpdesk en de volgende persoon vertelde mij dat deze kit niet geschikt was voor mijn tv ( alleen voor de s en f series.
Nu lees ik hier dat er wel gebruikers zijn waarbij de kit werkt op een hu versie, hebben jullie nog tips om dit probleem op te lossen?

P.s. Ik heb ook eerst de tv en daarna de kit een update laten doen,

Groeten,

Laurens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Na de update van de kit een factory reset (zie servicemenu van de kit) en dan wederom stappenplan doorlopen. Op welke firmware zat de kit? 1212? Je hebt minimaal 1216 nodig om de procedure te kunnen doorlopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Stefano op 08-12-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens1970
Welke firmware erop zat weet ik niet meer. Nu zit de 1421 erop.
Ik ga nu die reset doen en de stappen nogmaals.
Alvast bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens1970
Helaas, het beeld blijft op zijn kop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Jammer, zou er dan toch hardwarematig verschil zijn tussen de eerste en tweede batch sek's? Van Samsung krijgen we het niet te horen uiteraard. Staat op de sticker van de doos welke firmware je had? 1212 is eerste batch en teruggeroepen door Samsung.

Heb je wel de Nederlandse tunerinstellingen en eventuele HD zenders? Oftewel, werkt alles behalve beeld op zijn kop? Dan kan je in het servicemenu van de HU7500 het paneltype uitlezen en in het servicemenu van de sek hetzelfde paneltype selecteren, dit draaide bij mij destijds het beeld. (NL tunerinstellingen en ontbreken van HD zenders kreeg ik niet opgelost)

[ Voor 8% gewijzigd door Stefano op 08-12-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Flex schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:08:
[...]

Dit werkt niet als je in het apps menu zit, je moet hem gewoon op tv zetten, en dan de smarthub knop indrukken.

Als je de smarthub knop indrukt op je afstandsbediening, dan zie je toch je laatste gebruikte apps?
Als je op een app gaat staan met je cursor dan verschijnt er een icoon (pijl omhoog).......ga je daar op staan dan kan je kiezen voor verwijderen of pinnen. Als je Netflix pinned dan blijft deze vaststaan als je het snelmenu oproept.

Dit pinnen werkt achterstevoren, de app die je helemaal rechts in het scherm wilt hebben pin je als eerste, apps die je helemaal links in het scherm wilt hebben pin je als laatste.
Thnx! Het is gelukt...ergernis voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens1970
Stefano schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:16:
Jammer, zou er dan toch hardwarematig verschil zijn tussen de eerste en tweede batch sek's? Van Samsung krijgen we het niet te horen uiteraard. Staat op de sticker van de doos welke firmware je had? 1212 is eerste batch en teruggeroepen door Samsung.

Heb je wel de Nederlandse tunerinstellingen en eventuele HD zenders? Oftewel, werkt alles behalve beeld op zijn kop? Dan kan je in het servicemenu van de HU7500 het paneltype uitlezen en in het servicemenu van de sek hetzelfde paneltype selecteren, dit draaide bij mij destijds het beeld. (NL tunerinstellingen en ontbreken van HD zenders kreeg ik niet opgelost)
Zeker jammer ook omdat ik met de helpdesk helemaal niet verder kom dan elke keer in de wacht gezet te worden.
Bij mij staat alles op zijn kop, ook de menu's.
Zelfs bij opstarten staat het logo verkeerd om.
Ik kan dat "paneltype"nergens terugvinden, in welk submenu staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

In het servicemenu; dus
- INFO MENU MUTE POWER
- Option (waar ook factory reset staat)
- Type uitlezen in HU, type aanpassen in sek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens1970
In het menu bij type geeft mijn tv (zonder kit) 75A1UU8EH.
En met kit. 55A1UU8EHN

Aangepast in het menu en het werkt!!!!
Hartstikke bedankt voor je uitleg en hulp Stefano _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Laurens1970 op 09-12-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Dus je hebt een 75" panel maar de sek stuurt een 55" panel aan. Pas het eens aan, klikken op type geeft een nieuw menu met alle mogelijke paneltypes

Edit, top!

[ Voor 7% gewijzigd door Stefano op 09-12-2015 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurens1970
Heb ik gedaan (zie mijn bovenstaande blije reactie) en het werkt
Dank je wel nogmaals

[ Voor 14% gewijzigd door Laurens1970 op 09-12-2015 13:26 ]

• boefje79
Wil je de sek nu voor 200 aan mij verkopen, nu het werkt? 😜

• Vanishd
Ik heb hier nog een SEK-2500 liggen, voor 100 euro mag ie de deur uit.

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Vanishd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:21:
Ik heb hier nog een SEK-2500 liggen, voor 100 euro mag ie de deur uit.
De SEK-2500 is niet compatible met de HU7500.. Lijkt me niet het goede topic..

• Laurens1970
boefje79 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:08:
Wil je de sek nu voor 200 aan mij verkopen, nu het werkt? 😜
Nu niet meer.
Toen ik hem niet aan de praat kreeg had je een kans, maar nu geniet ik er zelf van :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Haha, enjoy! Ik wacht even totdat hij wat daalt...

• Laurens1970
Dank je wel!
Waarschijnlijk zal die over een paar maandjes al fiks in prijs gedaald zijn.

• Vanishd
CyBeRSPiN schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:50:
[...]

De SEK-2500 is niet compatible met de HU7500.. Lijkt me niet het goede topic..
Dat weet ik nog zo niet, gezien ik deze gedurende een jaar gebruikt heb met de 65HU8500.

Verwijderd

Vanishd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:22:
[...]
Dat weet ik nog zo niet, gezien ik deze gedurende een jaar gebruikt heb met de 65HU8500.
De HU8500 is standaard voorzien van een one connect box, de SEK2500. De HU7500 kent alleen een OCB voor upgrades, de SEK3500 is daar de eerste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:52:
[...]

De HU8500 is standaard voorzien van een one connect box, de SEK2500. De HU7500 kent alleen een OCB voor upgrades, de SEK3500 is daar de eerste van.
OK, sorry dan. Weer iets bijgeleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de UE55JU6800 vandaag in de aanbieding is bij Redcoon.

Is deze TV aanstuurbaar vanaf een PC op 3840 x 2160 op 60 Hz? In de specs van deze TV zie ik 50 Hz en 1400 Hz staan.

En ik zie ook 4 maal HDMI staan, maar niet of dit 1.4 of 2.0 is. Ik heb wel eens gelezen dat sommige 4k TV's niet eens over HDMI 2.0 beschikken, zodat ze niet eens vanaf een computer die resolutie ondersteunen. Of is dit alleen bij sommige oude 4k televisies het geval geweest?

Ik heb in de specs gekeken op de Samsung site en in dit topic gezocht over HDMI 2.0 maar kon over deze tv even niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:34
er is een lange thread op AVS. Er was wat onduidelijkheid of de 55 inch versie nu een IPS-paneel zou hebben ipv VA panels. Volgens mij is dat uiteindelijk toch niet het geval (nog niet hele thread gelezen).
Ben zelf in de markt voor een 55JU6000. Voor 200 euro extra heb je nu een beter design, dingen als bluetooth en nano crystal pixels.
zit zelf te twijfelen of ik toch voor de Panasonic CX700 ga (720) of wacht tot de JU7000 betaalbaarder wordt.

https://www.avforums.com/...ers-thread.1979754/page-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Hier is zojuist een monteur langsgeweest om de fan van mijn 1e generatie 55HU7500 te vervangen. 10 minuten werk om de fan te vervangen, eindelijk weer stilte (hoor hem alleen als ik erboven ga hangen).

Voor de duidelijkheid, het probleem was een met stof volgelopen fan. Dit gaat over 1,5 jaar dus weer een issue worden - maar dan reinig ik hem zelf wel ;-)
Pagina: 1 ... 35 ... 42 Laatste