• jjk47
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:52
Wij hebben de update hier ook, en even snel zappen via de favorieten is er niet meer bij.
Volgens de samsung chat service is die functionaliteit eruit gehaald, en dus niet meer in te stellen.
Zelfs na een fabrieksreset werkt het misschien niet aangezien het niet meer ondersteund word.
Echt waardeloos dat ze zoiets handigs (voor ons dan) zomaar uit zon dure televisie halen.
Bij normaal gebruik ga je er dus gigantisch op achteruit, en die smart afstandsbediening is nu onhandig omdat er geen cijfer knopjes op zitten en je toch die ''ouderwetse'' weer nodig hebt om snel te kunnen zappen. :(

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:10
Ja klopt belachelijk, hoop dat ze de favorieten terug zetten. Maar dat zal wel niet, lijkt als of ze steeds meer functies eruit halen. Misschien omdat ze dan denken dat je dan maar een sek moet kopen. Tabbladen van games en die met youtube mogen ze er dan ook wel uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben meer mensen er last van dat de verbinding regelmatig wegvalt via wifi wanneer je een film streamt vanaf een NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjk47
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:52
Bedoel je sinds de update, of had je dit eerder ook al?
Wij hebben hem op de Kabel aangesloten omdat we er niks mee konden via wifi, afstand was 10m met 2 deuren er tussen, maar de router is ook uit 2009 wifi N dus daar kan het ook aan liggen.

Samsung meld schijnbaar niet wat ze allemaal veranderd hebben met de huidige update 2270, maar zozo hebben ze de handige smart hub om zeep geholpen. :(
Wat ik verder nog merkte is dat het beeld iets donkerder is, en ik heb het idee dat wat instellingen bij zijn gekomen in het menu, vooral qua beeldkwaliteit.
Verder stond na de update onze tv op wifi ingesteld, terwijl dat voorheen op de internet kabel was.
Om nog maar even kort terug te komen op de SEK3500U evolution kit.

Ik lees op de diverse forums (fora?) dat vanwege de nieuwe hardware plus het feit dat alle externe apparatuur nu rechtstreeks op de OCB wordt aangesloten, dit betekent dat je een nieuwe prof. calibratie nodig hebt (indien je dit hiervoor had laten doen...zoals voor mijn tv), aangezien de kleurwaardes, zwartwaardes, en eigenlijk alles qua beeld instellingen dusdanig is veranderd. Dit klinkt inderdaad logisch. Dat houdt mij tot nu toe tegen om de overstap te maken...is anders zonde van de kosten van prof. calibratie (van nog geen jaar geleden).

Kunnen huidige gebruikers van de EVO kit bevestigen dat na het aansluiten van de OCB het beeld (kleuren, wit/zwartwaardes, contrast, enz) compleet anders is tov voorheen (door een complete reset van de settings)? En zo ja, hebben jullie dit door het terugzetten van jullie specifieke instellingen (voorafgaand aan gebruik OCB) het beeld terug gekregen zoals je voorheen gewend was?

Alvast bedankt voor de input!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:14:
Kunnen huidige gebruikers van de EVO kit bevestigen dat na het aansluiten van de OCB het beeld (kleuren, wit/zwartwaardes, contrast, enz) compleet anders is tov voorheen (door een complete reset van de settings)? En zo ja, hebben jullie dit door het terugzetten van jullie specifieke instellingen (voorafgaand aan gebruik OCB) het beeld terug gekregen zoals je voorheen gewend was?
Wat ik kan bevestigen is dat na het aansluiten de waardes allemaal op de 'out of the box' fabrieksstand staan. Deze waren niet bij de restore van de instellingen opnieuw ingesteld. Voor de meeste gebruikers zal dit ervaren worden als compleet anders dan voorheen, aangezien bijna iedereen wel met de instellingen heeft gesleuteld.

Als je de instellingen zo als ze nu ingesteld zijn opschrijft voor je de OCB aansluit, dan kan je al deze instellingen 1 op 1 weer instellen in de box. En bij mij leverde dat weer het vertrouwde prachtige beeld op. Het zou ook vreemd zijn als er met de zelfde instellingen een ander beeld zou ontstaan, het beeldpaneel blijft hetzelfde. En met dat beeldpaneel is bij jou de calibratie gedaan.

Nieuwe hardware, nieuwe software, origineel beeldpaneel. 👍
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:40:
[...]

Wat ik kan bevestigen is dat na het aansluiten de waardes allemaal op de 'out of the box' fabrieksstand staan. Deze waren niet bij de restore van de instellingen opnieuw ingesteld. Voor de meeste gebruikers zal dit ervaren worden als compleet anders dan voorheen, aangezien bijna iedereen wel met de instellingen heeft gesleuteld.

Als je de instellingen zo als ze nu ingesteld zijn opschrijft voor je de OCB aansluit, dan kan je al deze instellingen 1 op 1 weer instellen in de box. En bij mij leverde dat weer het vertrouwde prachtige beeld op. Het zou ook vreemd zijn als er met de zelfde instellingen een ander beeld zou ontstaan, het beeldpaneel blijft hetzelfde. En met dat beeldpaneel is bij jou de calibratie gedaan.

Nieuwe hardware, nieuwe software, origineel beeldpaneel. 👍
Bedankt voor het duidelijke antwoord....dat klinkt uitstekend!

Sh*t...weer een reden minder om de OCB niet aan te schaffen ;)
Oh vergeten te vragen....heeft de SEK-3500U eigenlijk een ventilator aan boord? Maw hoor je het apparaat, of is deze gewoon fluisterstil?

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
Ik heb sterk het gevoel dat de "Samsung Instant On" feature voor diverse instabiliteit zorgt.

O.a. de NetFlix app is al een bekende: YouTube: Fix for Neflix app not working on Smart TV

Zouden de sporadische CI+ foutmeldingen of vastlopers er ook mee te maken kunnen hebben?

Als je "Samsung Instant On" op "Off" zet heb je volgens mij iedere keer een frisse start van het OS en niet een ontwaking vanuit een soort hibernate mode waardoor de boel instabieler kan worden.

Any thoughts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb in ieder geval nadat ik die optie heb uitgezet nooit meer issues met CI+ module of Netflix (of andere zaken) gehad...

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:17:
Oh vergeten te vragen....heeft de SEK-3500U eigenlijk een ventilator aan boord? Maw hoor je het apparaat, of is deze gewoon fluisterstil?
Zie onderstaand wat ik op 11 september in dit topic daarover schreef.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:21:
Moet zeggen dat ik de fan van de tv nog nooit gehoord heb. Ik heb het 65hu7500 model eerste versie met fan, maar de tv staat hier helemaal vrij en kan de warmte goed kwijt. Als ik het goed heb gelezen heeft de sek 3500 een eigen fan, die hoor ik ook niet. Dus als je gevoelig bent voor het geluid van een fan, er komt er eentje bij.

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Waarom verkiest bijna iedereen de HU7500 boven de JU7500 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Omdat de JU7500 gebogen is en de HU7500 niet ? Dat kan 1 van de redenen zijn. Ik wil zelf geen gebogen tv.

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
De JU7000 is de "platte equivalent" van de HU7500, alleen 2x zo dik en daarom hoefde ik hem niet,
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:55:
[...]

Zie onderstaand wat ik op 11 september in dit topic daarover schreef.

[...]
Ah dank je...heb ik over het hoofd gezien.

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Rockvee2 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 02:06:
Omdat de JU7500 gebogen is en de HU7500 niet ? Dat kan 1 van de redenen zijn. Ik wil zelf geen gebogen tv.
Is het voor de rest identiek ? Zelfde contrast, kleuren, 100hz, input lag etc ?
Ik zie namelijk dat de HU7500 uit 2014 is en de JU7500 uit 2015.

[ Voor 9% gewijzigd door Karakartal op 24-09-2015 13:38 ]

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Karakartal schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:28:
[...]

Is het voor de rest identiek ? Zelfde contrast, kleuren, 100hz, input lag etc ?
Ik zie namelijk dat de HU7500 uit 2014 is de JU7500 uit 2015.
Ben zelf op zoek naar een nieuwe tv en op dit moment denk ik aan de HU7500.
De vergelijkbare HU8500 is minimaal 300 euro meer en curved. Gezien de negatieve lichtinval van curved en de minimale toevoeging is dat niet mijn keus. Op technisch vlak zijn er uiteraard ook verschillen.
Zie hiervoor een google search " HU7500 vs HU8500 ".

De JU7500 is ook curved en zoals de J aangeeft een 2015 model. Hierdoor is prijsverschil tussen deze twee best wel groot. Je betaald gewoon voor 'nieuw' en dat geld is na 6 maanden verdampt.
Uiteraard zijn er technische verbeteringen maar ik ben van mening dat die niet de meerprijs waard zijn.

Vandaar dat de HU7500 populair is gezien de goede reviews en de (inmiddels) aantrekkelijke prijs.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

@xenad...

Ik denk dat je met de HU7500 inderdaad spekkoper bent...het is een tv met geweldig goede beeldkwaliteit en momenteel zoals je aangeeft een mooie prijs, zeker tov de nieuwere modellen (is natuurlijk logisch).

Ik heb zelf kort een Samsung gebogen model gehad en daar heel snel van terug gekomen...de weerspiegelingen waren gewoonweg extreem...je zag jezelf bijvoorbeeld 4x zo groot duidelijk op de beeldbuis. Verder heeft een gebogen scherm meer last van lichtinval en heb je al sneller vertekeningen (en meer weerspiegeling). Ik was er snel van genezen en heb daarna de HU7500 aangeschaft :)

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

dafmay schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:19:
@xenad...

Ik denk dat je met de HU7500 inderdaad spekkoper bent...het is een tv met geweldig goede beeldkwaliteit en momenteel zoals je aangeeft een mooie prijs, zeker tov de nieuwere modellen (is natuurlijk logisch).

Ik heb zelf kort een Samsung gebogen model gehad en daar heel snel van terug gekomen...de weerspiegelingen waren gewoonweg extreem...je zag jezelf bijvoorbeeld 4x zo groot duidelijk op de beeldbuis. Verder heeft een gebogen scherm meer last van lichtinval en heb je al sneller vertekeningen (en meer weerspiegeling). Ik was er snel van genezen en heb daarna de HU7500 aangeschaft :)
net via plattetv.nl ook gekeken naar de UE55JU7000L omdat de uh7500 niet direct op voorraad was. Mag hem daar voor 1699 ophalen.
Kijk dan is het verschil niet zo groot meer met het 2014 model en wordt het ineens interessant.
Maar wel weer een nieuw keuze....

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

_Xenad_ schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:12:
[...]

net via plattetv.nl ook gekeken naar de UE55JU7000L omdat de uh7500 niet direct op voorraad was. Mag hem daar voor 1699 ophalen.
Kijk dan is het verschil niet zo groot meer met het 2014 model en wordt het ineens interessant.
Maar wel weer een nieuw keuze....
Yep yep...zo gaat dat :)

Succes met je beslissing (je zit sowieso goed :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:33
Ik wilde m.b.v. de youtube app weer eens een aantal 4K filmpjes bekijken op mijn 65hu7500, echter gaat de kwaliteit niet verder dan 1080p :(. Ik heb bij de instellingen van de app aangezet dat de video gegevens weergegeven moeten worden en dan zie je dus dat hij niet verder gaat dan 1920x1080. Meer mensen hier last van of weten hoe dit te fixen is? TV is via wifi aangesloten op een 5Ghz netwerk, netflix streamt altijd wel gewoon in 4k....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55
FireSonus schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:52:
Meer mensen hier last van of weten hoe dit te fixen is?
Dit is op te lossen door een SEK3500 aan te schaffen. De HU7500 ondersteunt niet de VP9 codec alleen HEVC (die Netflix gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
FireSonus schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:52:
Ik wilde m.b.v. de youtube app weer eens een aantal 4K filmpjes bekijken op mijn 65hu7500, echter gaat de kwaliteit niet verder dan 1080p :(. Ik heb bij de instellingen van de app aangezet dat de video gegevens weergegeven moeten worden en dan zie je dus dat hij niet verder gaat dan 1920x1080. Meer mensen hier last van of weten hoe dit te fixen is? TV is via wifi aangesloten op een 5Ghz netwerk, netflix streamt altijd wel gewoon in 4k....
Het toestel beschikt niet over Google's VP9-decoder en kan dus geen YouTube in 4K afspelen. Daarvoor zul je de Samsung SEK-3500 moeten aanschaffen.

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:27
Net met mijn pa een 55JU7500 opgehaald bij Plattetv.nl.
Flinke korting kunnen krijgen en ik hou er een S6 32gb aan over vanwege de promotieactie.

Ik zou zelf nooit voor een gebogen scherm zijn gegaan maar mijn pa wilde dat juist wel en ik moet zeggen dat het helemaal niet verkeerd kijkt!
Erg weinig reflecties en man, wat geeft dat ding een mooi beeld.
Geen clouding, veel mooiere kleuren dan mijn 60H7000, veel beter zwart en uiteraard scherper omdat het een UHD scherm is.

Nu zit ik hier nog met zijn "oude" Samsung plasmascherm van 2 jaar en 3 mnd oud waar een verticale streep over het scherm loopt.
Kan ik daar nog iets mee of is het gewoon weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel valt nog in de coulance regeling.
Plasma waar een verticale streep over het scherm loopt is panel defect, zal vervangen moeten worden.
coob schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:23:
Flinke korting kunnen krijgen en ik hou er een S6 32gb aan over vanwege de promotieactie.

Ik zou zelf nooit voor een gebogen scherm zijn gegaan maar mijn pa wilde dat juist wel en ik moet zeggen dat het helemaal niet verkeerd kijkt!
Erg weinig reflecties en man, wat geeft dat ding een mooi beeld.
Geen clouding, veel mooiere kleuren dan mijn 60H7000, veel beter zwart en uiteraard scherper omdat het een UHD scherm is.

Nu zit ik hier nog met zijn "oude" Samsung plasmascherm van 2 jaar en 3 mnd oud waar een verticale streep over het scherm loopt.
Kan ik daar nog iets mee of is het gewoon weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:51:
toestel valt nog in de coulance regeling.
Plasma waar een verticale streep over het scherm loopt is panel defect, zal vervangen moeten worden.

[...]
Klopt maar dan moet er sowieso voorrijkosten á 80€ en een deel van de reparatie betaald worden.
En dat voor een plasma tv die mijn pa voor 675€ in de aanbieding gekocht had.
Had ie er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
coob schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:23:
Wat heb je ervoor betaald dan als ik vragen mag? Hij staat voor 2499 te koop toch? Probeer mijn ouders een nieuwe uhd aan te smeren en mijn moeder moet toevallig een nieuwe telefoon. 😉 Had de actie al gezien toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
opa_paul schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:22:
[...]

Wat heb je ervoor betaald dan als ik vragen mag? Hij staat voor 2499 te koop toch? Probeer mijn ouders een nieuwe uhd aan te smeren en mijn moeder moet toevallig een nieuwe telefoon. 😉 Had de actie al gezien toevallig.
Hij staat te koop voor 2299€ en we hebben hem voor 1925€ meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Thanks! Coob

Btw, mijn cursor van de smart remote blijft steeds hangen. Het witte bolletje ging eerst zeer soepel over het scherm heen. Nu blijft ie na 10 seconden steeds hangen en klik ik ernaast. Heb al geprobeerd de gevoeligheid te veranderen. -> geen verschil. Stroom eraf -> geen verschil. Update van 2060 naar 2070 -> heeft het alleen erger gemaakt. Het lijkt wel alsof de tv de laatste tijd traag geworden is?! Terwijl de mijne steeds super snel was en ik niets snapte van mensen die klagen over de snelheid. (Heb ook het snelle type) Zou fabrieksinstellingen nog kunnen proberen, maar dan moet ik ALLES weer opnieuw instellen!
Iemand tips?

[ Voor 98% gewijzigd door opa_paul op 28-09-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
opa_paul schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:13:
Thanks! Coob

Btw, mijn cursor van de smart remote blijft steeds hangen. Het witte bolletje ging eerst zeer soepel over het scherm heen. Nu blijft ie na 10 seconden steeds hangen en klik ik ernaast. Heb al geprobeerd de gevoeligheid te veranderen. -> geen verschil. Stroom eraf -> geen verschil. Update van 2060 naar 2070 -> heeft het alleen erger gemaakt. Het lijkt wel alsof de tv de laatste tijd traag geworden is?! Terwijl de mijne steeds super snel was en ik niets snapte van mensen die klagen over de snelheid. (Heb ook het snelle type) Zou fabrieksinstellingen nog kunnen proberen, maar dan moet ik ALLES weer opnieuw instellen!
Iemand tips?
Met de smart remote heb ik ook gehad.
Een keer opnieuw paren met de TV loste dat weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
coob schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 06:52:
[...]

Met de smart remote heb ik ook gehad.
Een keer opnieuw paren met de TV loste dat weer op.
En hoe kan ik die weer opnieuw 'paren' dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Bij die van mij staat de knopcombinatie die je moet hebben onder het klepje van de batterij.
Ik heb wel een ander type maar ik neem aan dat dat hetzelfde is gebleven.

• fritsie25
  • Laatst online: 27-11-2023

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Ik ben ook geinteresseerd in de SEK-3500. Ik heb op de HU7500 (Ziggo abonnement in een oud UPC gebied) last van traag zappen met CI+ (1.2, kan nog geen 1.3 omdat het een oud upc gebied is).

Mijn vraag is of het zappen met de SEK-3500 met een CI+ sneller zal gaan? Heeft iemand hier ervaring mee?

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Dimens schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:07:
[...]

Het toestel beschikt niet over Google's VP9-decoder en kan dus geen YouTube in 4K afspelen. Daarvoor zul je de Samsung SEK-3500 moeten aanschaffen.
Waar kan je vinden welke tc welke decoders heeft.
Ik heb interesse in de de 48JU7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
made schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:09:
[...]

Waar kan je vinden welke tc welke decoders heeft.
Ik heb interesse in de de 48JU7000.
Meestal staat in de handleiding beschreven welke decoders ondersteund worden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MfiXxyQ.png

http://downloadcenter.sam...8/ENG_HMUDVBEUJ-1.312.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
JU serie is 2015, graag in Samsung 2015 modellen bespreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

fritsie25 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:36:
Ik ben ook geinteresseerd in de SEK-3500. Ik heb op de HU7500 (Ziggo abonnement in een oud UPC gebied) last van traag zappen met CI+ (1.2, kan nog geen 1.3 omdat het een oud upc gebied is).

Mijn vraag is of het zappen met de SEK-3500 met een CI+ sneller zal gaan? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb hem besteld dus ga het ondervinden...iemand benieuwd naar het antwoord?

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
fritsie25 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Heb er geen ervaring mee, maar verwacht dat het niet/nauwelijks sneller zal zijn. Voornaamste reden waarom zappen via de tv vaak langzamer is dan met een settopbox is omdat tv's de CI+ module gebruiken, en de SEK gebruikt die volgens mij ook dus daar zal je dan niks in winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPMY
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik wil mijn 55HU7500 gaan ophangen aan de muur. De kabels wil ik gaan wegwerken. Op dit moment lopen er nogal wat kabels naar de TV... 4x HDMI, remote control extender, ethernet.... Met de SEK3500 zou ik dus maar 2 kabels (elektriciteit en de kabel van de SEK) hoeven te weg werken? Correct?

En de SEK3500 zelf. Moet ik die in het zicht staan (ivm afstandsbediening). of kan deze in een kastje?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fritsie25 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

You bet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPMY schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:18:
Ik wil mijn 55HU7500 gaan ophangen aan de muur. De kabels wil ik gaan wegwerken. Op dit moment lopen er nogal wat kabels naar de TV... 4x HDMI, remote control extender, ethernet.... Met de SEK3500 zou ik dus maar 2 kabels (elektriciteit en de kabel van de SEK) hoeven te weg werken? Correct?

En de SEK3500 zelf. Moet ik die in het zicht staan (ivm afstandsbediening). of kan deze in een kastje?

Thanks!
Kabels: ja, klopt.
Afstandsbediening: dit gaat gewoon via de tv, de nieuwe afstandsbediening heeft een bluetooth verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPMY
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:59:
[...]

Kabels: ja, klopt.
Afstandsbediening: dit gaat gewoon via de tv, de nieuwe afstandsbediening heeft een bluetooth verbinding.
Drankje! Behalve het feit dat het wat eerootjes kost, geen reden om hem niet aan te schaffen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPMY schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

Drankje! Behalve het feit dat het wat eerootjes kost, geen reden om hem niet aan te schaffen dus?
Heb de sek nu 4 weken, en er is geen reden geweest om het apparaat terug te sturen. Zie eerdere postings van mij en anderen in dit topic. De klok is het enige issue bij mij, en dan alleen in de guide. Daar loopt de klok al op wintertijd. Maar daar heb ik geen last van. Voor de rest alleen maar zeer tevreden.

PS: Een biertje is altijd goed! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieZulu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:35
CPMY schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:18:

Thanks!
Let wel dat de meegeleverde kabel om de SEK aan te sluiten op de TV vrij kort is, ik dacht zo'n 1m. Kan iemand de exacte afmeting doorgeven? Ik heb ook interesse in de SEK, echter is 2,5m lengte echt nodig in mijn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 05:42

waztone

de enige echte

Ben heel erg aan het twijfelen tussen de HU7500L en de JU7000L.
Punten waar ik mee zit is de inputlag. Begrijp ik het goed dat de HU een veel hogere lag heeft dan de JU? En maakt dit erg veel uit? Bij mijn huidige TV (Philips 42PFL3605/12) merk ik er nagenoeg niks van, maar ik kan nergens vinden wat daar de input lag van is. Weet iemand dat?
Een kennis raadde een Sony aan. Ik heb gekeken naar de 55X8508c of 9c (zijn gelijk, ik kan de verschillen niet vinden). Is deze echt zoveel beter dan?

All is fair in God of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SjakieZulu schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:48:
[...]

Let wel dat de meegeleverde kabel om de SEK aan te sluiten op de TV vrij kort is, ik dacht zo'n 1m. Kan iemand de exacte afmeting doorgeven? Ik heb ook interesse in de SEK, echter is 2,5m lengte echt nodig in mijn situatie.
Echt opmeten lukt niet zonder de boel te ontmantelen, maar de lengte is zeker 2 meter. Op een Amerikaans forum staat dit:
i personally measured it and posted the length earlier, it's 9 feet 9 and 1/2 inches
Dat is 2,98 meter. Weet niet of de kabels in Amerika langer zijn of dat ik een slecht timmermansoog heb. Misschien dat andere bezitters wel de mogelijkheid tot meten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 06:07

Stefano

Ondertitel Not Found

De SEK kabel is lang genoeg, ik heb zeker een meter over na 30cm goot onder een 85 inch aan de muur.

De tijd op de SEK is inderdaad een probleem, lijkt me een eenvoudige software fix. Een andere bug is de motion control, die werkt slecht en kent een eigen leven (detecteert beweging als hij dat niet moet doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem lekker de http://www.saturn.de/mcs/...angId=-3#technische-daten in duitsland voor een prikke van €779,- een tv met 4k en 800 hz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Je zit (lekker) in het verkeerde topic 35, probeer het 2015 modellen topic eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist nieuwe FW 1040 geinstalleerd op mijn HU7500 en nu opeens doet anynet het niet meer...althans mijn Sony receiver wordt niet meer herkend, met als gevolg :

1. geluid van tv niet meer over de receiver
2. receiver uit (standby) dan ook geen beeld op tv van apparaten via hdmi aangesoten op receiver (pass through)

Beiden werkten voor installatie van FW 1040 nog gewoon normaal.

:X

Anderen toevallig deze FW ook al geinstalleerd en hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef hem eens een factory reset,
dafmay schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:13:
Zojuist nieuwe FW 1040 geinstalleerd op mijn HU7500 en nu opeens doet anynet het niet meer...althans mijn Sony receiver wordt niet meer herkend, met als gevolg :

1. geluid van tv niet meer over de receiver
2. receiver uit (standby) dan ook geen beeld op tv van apparaten via hdmi aangesoten op receiver (pass through)

Beiden werkten voor installatie van FW 1040 nog gewoon normaal.

:X

Anderen toevallig deze FW ook al geinstalleerd en hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:17:
geef hem eens een factory reset,

[...]
Een factory reset van de tv...shit...daar zit een mens nooit op te wachten. Maar de enige mogelijkheid wellicht.

Ik heb al geprobeerd : anynet op tv uit en aanzetten, opnieuw apparaten zoeken (vind niets), op receiver anynet instellingen opnieuw, ARC hdmi op tv ontkoppelen en opnieuw aansluiten.

Ik kan mij verder even niets bedenken...

[ Voor 29% gewijzigd door dafmay op 07-10-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in sommige gevallen is een cold reboot noodzakelijk om bepaalde wijzigingen door te voeren.
laat maar weten hoe het is afgelopen.
dafmay schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

Een factory reset van de tv...shit...daar zit een mens nooit op te wachten. Maar de enige mogelijkheid wellicht.

Ik heb al geprobeerd : anynet op tv uit en aanzetten, opnieuw apparaten zoeken (vind niets), op receiver anynet instellingen opnieuw, ARC hdmi op tv ontkoppelen en opnieuw aansluiten.

Ik kan mij verder even niets bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:24:
in sommige gevallen is een cold reboot noodzakelijk om bepaalde wijzigingen door te voeren.
laat maar weten hoe het is afgelopen.

[...]
cold reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Stekker er uit, wachten, stekker er in. Normaal gaat de tv niet helemaal van de stroom als je hem uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah I see...thanks. Ga ik later meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt helemaal, ik adviseer minuutje of 2 dan stekker erin.
heeft dit geen resultaat, dan een factory reset vanuit service menu
CyBeRSPiN schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:36:
Stekker er uit, wachten, stekker er in. Normaal gaat de tv niet helemaal van de stroom als je hem uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beiden dank voor de info...hopelijk levert de cold reboot al het gewenste resultaat op.

Edit : cold reboot lost het probleem helaas niet op....ik wacht nog even af en doe dan later een factory reset.

[ Voor 39% gewijzigd door dafmay op 07-10-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja zeg...en opeens doet alles het weer. Schiet mij (en Samsung) maar lek 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

SEK 3500 binnen gekregen maar is na het beeld-op-zijn-kop probleem ook meteen retour gegaan. Geen zin om daar veel moeite voor te gaan doen.

Nog wel even kunnen testen of het zappen sneller ging (opzijnkop dan) maar dat was ook niet het geval. Dus daar hoef je hem niet voor ana te schaffen.

Helaas...maar het blijft genieten met de hu7500 (met de 2014 specs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja jammer is het zeker, de OCB zou zo'n mooie aanwinst kunnen zijn voor onze HU7500. Ik laat 'm ook even schieten....

Ps het probleem wat ik eerder schetste (anynet herkend geen externe apparaten meer) heeft te maken met de Horizon Mediabox (Ziggo, UPC), welke ik net afgelopen weekend heb geinstalleerd. Deze heeft een Eco modus waarbij het apparaat zo goed als uitgeschakeld is, en ik vermoed dan ook hdmi / netwerk / telefonie verbindingen, waardoor pass-through van de receiver ook niet meer mogelijk is. Deze Ecomodus wil ik beslist gebruiken omdat het apparaat anders teveel herrie maakt in standby en dat is erg storend. De Mediabox was aangesloten direkt op tv middels hdmi. Zodra de Mediabox aan werd gezet, dan kan de tv weer externe apparaten vinden. Daarna proef op de som genomen en de Mediabox direkt via hdmi op de receiver aangesloten. Maar helaas dat maakt geen verschil...wanneer de Mediabox in de Ecostand staat, dan wordt dus geen enkel apparaat meer herkend door Anynet op de tv. Zeer vreemd toch wel, lijkt mij. Maar goed...ik ga daar nog even verder over prakizeren :)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 07-10-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:48:
Ja jammer is het zeker, de OCB zou zo'n mooie aanwinst kunnen zijn voor onze HU7500. Ik laat 'm ook even schieten....
De OCB is een mooie aanwinst. Vanaf de installatie geen enkel probleem gehad. Het op zijn kop opstarten bij het de eerste aanzetten wordt direct gecorrigeerd door de OCB zelf. Als ten minste de OCB met de nieuwere firmware versie is opgestuurd. De firmware versie is 1216 bij aanschaf, een update naar 1217 kan dan direct worden gedaan.

Ieder zijn keus, voor mij is het de 399 euro meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom nog even kort terug op mijn issue van gisteren (Mediabox > Anynet).

Blijkt inderdaad dat wanneer de Ecomode wordt gebruikt op de Horizon Mediabox, en het apparaat dus zo goed als uit gaat (standby, verbindingen zoals netwerk, telefoon e.d. worden compleet verbroken), dan wordt op de HU7500 geen enkel extern apparaat meer herkend door Anynet, waardoor het volume van de tv niet meer over de receiver kan worden gestuurd. En ook de hdmi pass-through van de receiver werkt dan niet.

Enige opties zijn :

- Mediabox in andere Energymodus zetten, maar dan maakt het apparaat in standby teveel geluid (schijnt een bekend probleem te zijn van de Mediabox...helaas!)
- Mediabox met de schakelaar achterop uitzetten...tja uit = uit.

Pfff ben bang dat het de laatste wel zal worden voor mij.

Lekker handig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsie25

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

@ Daymay Door de herrie van de horizonbox ben ik ook weer teruggegaan naar de CI+. Snap niet dat zo'n box, ook in standby zoveel geluid maakte.

@ReneEnZo die correctie zat er bij mij niet in. Ik denk dat ik dan ook ene oude versie had gekregen. Mijn voornaamste reden van aanschaf was om sneller te kunnen zappen, dat gebeurde helaas niet dus gaat hij terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsie25 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:45:
@ReneEnZo die correctie zat er bij mij niet in. Ik denk dat ik dan ook ene oude versie had gekregen. Mijn voornaamste reden van aanschaf was om sneller te kunnen zappen, dat gebeurde helaas niet dus gaat hij terug.
Heb je na het aansluiten wel gekeken of er een firmware update is? Dat zou versie 1217 moeten zijn, die zou o.a. het 'op-zijn-kop' issue moeten oplossen.

Als je sneller wilt zappen dan zal je via de Horzon moeten kijken, die heeft genoeg tuners om het zappen direct naar de volgende/vorige zender te kunnen laten gaan. Dat zal met ci+ niet lukken omdat er maar één tuner aan gekoppeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPMY
Waar hebben jullie je SEK3500 gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Bij mij start netflix opeens niet meer op, geen update gedaan...na het klikken op de app volgt een zwart beeld en daarna komt het tv beeld weer terug, geen foutmelding...

Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het even getest en op mijn HU7500 doet netflix het gewoon. Heb je netwerkverbinding? Cold reboot misschien even doen (ja net geleerd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anders apps doen het wel op je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ik heb hem even in de kou gezet (andere apps deden het wel idd) en weer ok! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ alle.

Remember na een update adviseer ik altijd een "Cold reboot". dit houdt in toestel uitschakelen, stekker uit het contact halen en het toestel een minuut of 2 a 3 even laten staan. 9 van de 10 keer lost dit een x aantal problemen op. daar het bord dan grotendeels spanningloos is geweest en bepaalde wijzigingen worden doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Even wat anders...

Best wat mensen die een sek hebben gekocht, maar wat is nou de hoofdreden van die (kostbare) aanschaf?

Persoonlijk stoor ik mij niet zo aan de guide en zapsnelheid. Wel aan het niet compatible zijn van youtube-4k.

Nu is de roku4 uit en die ondersteunt netflix-4k, youtube-4k, etc voor $130
Dat scheelt een stuk met de sek.

Zie ik nou iets over het hoofd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
Firmware 1411.0 voor de SEK-3500u is beschikbaar als download. Deze update voegt HDMI2.0a toe en veranderd de kleur instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Geinstalleerd, geen idee dat je simpelweg een 2015 model firmware kan downloaden, dank

Ik heb nog altijd de time bug overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo juist ook firmware 1411 geïnstalleerd, de kleur instellingen waren niet veranderd door de update. De tijd staat nu wel goed in de guide bij mij, de tijdzone moet nog wel met de hand worden ingesteld.

Bedankt voor de link, eigenlijk wel logisch dat de ocb software van 2015 ook op de sek 3500 werkt.

@Boefje79: de sek 3500 is een box met de complete software en hardware voor de 2015 modellen, de roku4 is een extern apparaat dat in staat is 4K te streamen. Twee compleet verschillende apparaten die allebei de vp9 codec ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztone

waztone

de enige echte

Nou heb ik gisteren mijn nieuwe tv opgehaald, ik had een ue55ju7000 besteld. Staat ook netjes op de doos.
Maar bij uitpakken zie ik dat het type nummer anders is. Het is een ju7090. Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn? Als ik ga zoeken kom ik alleen op Duitse sites terecht en de specificaties zijn identiek aan de ju7000. De setup ging ook gewoon goed in het Nederlands.
Is dit een mindere versie? Slechter paneel ofzo? Hij was wel de goedkoopste in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

waztone schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:28:
Nou heb ik gisteren mijn nieuwe tv opgehaald, ik had een ue55ju7000 besteld. Staat ook netjes op de doos.
Maar bij uitpakken zie ik dat het type nummer anders is. Het is een ju7090. Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn? Als ik ga zoeken kom ik alleen op Duitse sites terecht en de specificaties zijn identiek aan de ju7000. De setup ging ook gewoon goed in het Nederlands.
Is dit een mindere versie? Slechter paneel ofzo? Hij was wel de goedkoopste in de pricewatch.
Dat type nummer is puur omdat de TV voor een andere markt is, de Duitse, en daarom waarschijnlijk ook wat goedkoper.

Is de TV minder?Nee
Het enige is dat deze nu officieel niet Ziggo gecertificeerd is (gok ik)

Je hebt verder een prima TV in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztone

waztone

de enige echte

Top! Thnx ;-). Had em gister al wel even getest uiteraard en was aangenaam tevreden. Maar ik twijfelde even vanwege het type nummer wat afweek. Ik dacht het al, maar dank je wel dat je m'n vermoeden bevestigt. Dan kan ik nu beginnen met kalibreren, harmony programmeren en versterker instellen etc. Leuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb gisteravond de 1411 firmware geinstalleerd op m'n SEK-3500U (icm HU7500) maar nu kreeg ik na de herstart binnen een minuut de melding "The One Connect Box is not supported by your TV, please connect an Evolution Kit. The TV will now power off.". En ja, na 30 seconden gaat ie uit.
Dit gebeurt dus elke keer opnieuw. Het lijkt erop dat mijn SEK-3500U denkt dat hij een OCB is, en deze is alleen bedoeld voor de JS9000 (?).
Ik heb de SEK-3500U sinds eind augustus en deze draaide probleemloos. Mogelijk heb dan echter toch een versie die niet helemaal lekker is...Maar eens navragen bij Samsung of ze er nog wat mee kunnen.
De TV werkt gelukkig nog wel zonder de SEK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
@vinnieM Had je hem automatisch binnen gekregen of van de website van de JS9500 afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
Ik had hem wel handmatig van de website gehaald...Maar ik heb ook al gelezen dat sommige mensen hetzelfde probleem hebben waarbij hij automatisch is bijgewerkt. Is dus niet zeker of het aan het handmatig updaten ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reset je toestel even na fabrieks instellingen, vervolgens toestel van spanning halen, en wacht een een minuut of 3.
toestel weer inschakelen en even kijken wat het resultaat is.
laat even weten wat het resultaat is
VinnieM schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:18:
Ik heb gisteravond de 1411 firmware geinstalleerd op m'n SEK-3500U (icm HU7500) maar nu kreeg ik na de herstart binnen een minuut de melding "The One Connect Box is not supported by your TV, please connect an Evolution Kit. The TV will now power off.". En ja, na 30 seconden gaat ie uit.
Dit gebeurt dus elke keer opnieuw. Het lijkt erop dat mijn SEK-3500U denkt dat hij een OCB is, en deze is alleen bedoeld voor de JS9000 (?).
Ik heb de SEK-3500U sinds eind augustus en deze draaide probleemloos. Mogelijk heb dan echter toch een versie die niet helemaal lekker is...Maar eens navragen bij Samsung of ze er nog wat mee kunnen.
De TV werkt gelukkig nog wel zonder de SEK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:30:
reset je toestel even na fabrieks instellingen, vervolgens toestel van spanning halen, en wacht een een minuut of 3.
toestel weer inschakelen en even kijken wat het resultaat is.
laat even weten wat het resultaat is

[...]
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de SEK een factory reset gegeven (via service menu) en vervolgens moest ik de wizard weer doorlopen (tot zover ging het goed). Een minuut na de wizard kwam echter de melding alweer.
Helaas is het dus nog niet opgelost :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansheem
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-12-2024
Weet iemand hoe je de TV meer codecs kunt geven?

Ik heb via de TV toegang tot mijn videobestanden op de desktop en kan alleen MP4 bestanden afspelen, geen MKV enzo, is dit te "upgraden" of is dit niet mogelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

VinnieM schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:44:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de SEK een factory reset gegeven (via service menu) en vervolgens moest ik de wizard weer doorlopen (tot zover ging het goed). Een minuut na de wizard kwam echter de melding alweer.
Helaas is het dus nog niet opgelost :'(
Heb je wel de laatste firmware op de tv staan?

edit:
1412 voor de sek komt net als ota binnen, ook het proberen waard

[ Voor 8% gewijzigd door Stefano op 15-10-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
jup, dat moet haast wel een bugfix release zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
Stefano schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:37:
[...]

Heb je wel de laatste firmware op de tv staan?

edit:
1412 voor de sek komt net als ota binnen, ook het proberen waard
Ik heb op m'n tv 1039.5 (volgens mij de laatste, geen ota updates gevonden).

Op de SEK echter zag ik nu inderdaad een update, 1412. Goede nieuws is dat ik deze ondanks de melding heb kunnen installeren (tijdens updaten kwam nog steeds de "not supported" melding naar voren, tv ging gelukkig niet uit ;)).
Slechte nieuws helaas is dat de melding met 1412 nog steeds komt, ook na nog een extra factory reset.
Als iemand nog tips heeft hoor ik ze graag :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VinnieM
Mijn probleem is ondertussen opgelost!
Iemand op het AVS-forum heeft een Samsung engineer langs laten komen en via een bepaalde reset in het advanced service menu is het bij hem opgelost. Aangezien ik via een app (SmartTV rc) ook in dit menu kon komen heb ik zelf ook bij mij kunnen oplossen. Het ging om de setting SVC->Reset->Data sync. Vervolgens de SEK weer opnieuw instellen en geen melding meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RockGoosex
  • Laatst online: 14-09 14:56
er is weer een nieuwe firmware update 10.41 voor de uh7500

[ Voor 14% gewijzigd door RockGoosex op 24-10-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:17
RockGoosex schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:07:
er is weer een nieuwe firmware update 10.41 voor de uh7500
Waar dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed...waar dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RockGoosex
  • Laatst online: 14-09 14:56
Bij mij gaf mijn tv dit aan ,zit zelf nog op 10.39 en heb de update nog niet uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlo Teeuwen
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-10-2022
Nieuwste firmware staat nu op de Samsung site: 1041.0 / 2290.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:59
Marlo Teeuwen schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:12:
Dank je wel....de vorige is nog niet lang geleden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marlo Teeuwen schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:12:
Ah mooi zo. Vanavond eens installeren.

Ik had gisteravond toch wel iets vreemds aan de hand met mijn tv. Deze ging niet meer op standby :? Normaal geen problemen mee. Je hoort de tv uitgaan en ziet daarna het rode lampje branden rechtsonderin.

Dus dan maar de stekker uit tv getrokken en de aan/uitknop achter op de tv een 10 seconden ingedrukt om alle sap eruit te trekken. Daarna stekker weer in de tv en vervolgens was het probleem verholpen.

Toch wel vreemd te noemen...maar even afwachten of het nogmaals voorkomt.

Iemand dit wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

dafmay schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Ik had gisteravond toch wel iets vreemds aan de hand met mijn tv. Deze ging niet meer op standby :? Normaal geen problemen mee. Je hoort de tv uitgaan en ziet daarna het rode lampje branden rechtsonderin.

Dus dan maar de stekker uit tv getrokken en de aan/uitknop achter op de tv een 10 seconden ingedrukt om alle sap eruit te trekken. Daarna stekker weer in de tv en vervolgens was het probleem verholpen.

Ik heb wel eens gehad dat het langer duurde. Dan wacht je een minuutje en springt hij alsnog op standby. Ik merkte het omdat het rode lampje nog ietsje knipperde.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:40:
[...]

Ik heb wel eens gehad dat het langer duurde. Dan wacht je een minuutje en springt hij alsnog op standby. Ik merkte het omdat het rode lampje nog ietsje knipperde.
Inderdaad...dat zag ik ook nog gebeuren. Dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Iemand een idee hoe (of) je de NBA app van de US versie op een NL Samsung kunt krijgen?
Desnoods hele land wijzigen, gebruik alleen Netflix verder.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Was hij misschien toen al aan het updaten?
Pagina: 1 ... 34 ... 42 Laatste