Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:28

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ik heb nooit problemen met de Netflix app. Gebruik 'm bijna elke dag.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53
Roppedop schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:47:
Zelfde. :O
1x gehad dat scherm zwart werd, paar maanden terug.

[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 16-10-2014 10:42 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-08 09:06
matthijst schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Zelfde. :O
1x gehad dat scherm zwart werd, paar maanden terug.
Klop 'em dan maar af, want Samsung zelf geeft al aan dat de Netflix app één groot drama is (of was). Hopelijk hebben ze samen met Netflix snel een stabiele versie klaar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Roppedop schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:47:
Ik ook niet, heb de tv nu bijna een half jaar maar na de laatste firmware update is het ook bij mij slecht geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Ik heb ook redelijk vaak problemen hoor. Alleen nog maar stereo geluid (keuze van Samsung schijnbaar) terwijl voorheen DD+ prima werkte bij mij. Regelmatig geluid wat weg valt om de paar minuten, stoppen en dan verder spelen helpt voor weer een paar minuten. En regelmatig melding dat titel tijdelijk niet beschikbaar is (soms komt die melding ook tijdens dat er iets speelt)

Dus zo geweldig is de Netflix idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Aha, ik heb alleen stereo dus dat zou iets verklaren. Misschien helpt m'n 200Mbit up/down ook wel.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opa_paul schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:33:

Mijn grootste klacht is de kijkhoeken van de tv. Nou snap ik dat als ik in de eetkamer sta, het beeld niet super scherp zie en wat banding ervaar. Maar nou heb ik een grote hoekbank van 2,80 meter en de tv staat ongeveer in het midden van de bank 2,25m van de bank af. Wanneer je in de hoeken van de bank zit meen ik 2,85m van de tv af. Nou valt het me op dat wanneer ik op mijn favoriete plek zit, in de rechter hoek van de bank met ik gok een hoek van 15-20%, dat de linker rand van het beeld vaag en te overbelicht wordt. Zeker wanneer er ondertitel komt wanneer er een zwarte balk onder het beeld is bij een film. Dan wordt heel die balk licht. Dit is allemaal niet wanneer ik recht voor de tv ga zitten. Ik zit hier echter nooit. Backlightverlichting staat al op 10 dus dat is het probleem niet. Belachelijk bij zo'n kleine hoek. Moet toch schuin voor een tv kunnen zitten?

Meer mensen met deze klachten? Iemand met tips?
Hier hetzelfde probleem, heel herkenbaar.
de monteur van Samsung is ook al langsgeweest voor dit probleem, maar niet opgelost.
Overdag valt het mee, maar als he donkerder wordt, is het duidelijk zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:12:
[...]

Hier hetzelfde probleem, heel herkenbaar.
de monteur van Samsung is ook al langsgeweest voor dit probleem, maar niet opgelost.
Overdag valt het mee, maar als he donkerder wordt, is het duidelijk zichtbaar.
Maarja, eigenlijk is dat toch belachelijk voor een richtprijs van 1899€. Dan moet dit probleem toch niet aanwezig zijn! Maar wat zei Samsung dan? En de monteur?

Heb nu geprobeerd motion plus aan te zetten. Smart led stond al op standaard. Overigens is het probleem een stuk minder bij beeldvullend beeld. Dan zijn de zwarte balken die het verergeren nl weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung heeft de monteur gestuurd, en die kon er niets aan doen;
hij vond het normaal.
Ik heb eigenlijk bij de kijkhoek, dat het volledige beeld lichter wordt, een soort witte waas.
Is dit bij u ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:34:
Samsung heeft de monteur gestuurd, en die kon er niets aan doen;
hij vond het normaal.
Ik heb eigenlijk bij de kijkhoek, dat het volledige beeld lichter wordt, een soort witte waas.
Is dit bij u ook zo?
Ja het beeld wordt wazig/vaal/licht aan de linker kant van het scherm. (Wanneer ik dus rechts in de hoek van de bank zit) Hetzelfde omgedraaid natuurlijk. Stomme kijkhoeken zijn het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
opa_paul schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Ja het beeld wordt wazig/vaal/licht aan de linker kant van het scherm. (Wanneer ik dus rechts in de hoek van de bank zit) Hetzelfde omgedraaid natuurlijk. Stomme kijkhoeken zijn het!
Bij mij is dit alleen zichtbaar op volledig zwarte of grijze schermen. Als ik de TV gewoon gebruik voor het gamen of wat dan ook valt er eigenlijk niets te zien.

Een vraag aan de overige gebruikers:
Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken van de juiste instellingen voor het gamen. Hebben mensen hier ervaring en intussen de "perfecte" instellingen gevonden?

Ik heb zelf de naam van het HDMI kanaal aangepast naar zowel PC als GAME om te testen wat de invloed is. Op PC lijken de kleuren en het beeld beter te zijn dan wanneer ik het kanaal op GAME zet en de game modus aanzet.

Ik ben benieuwd wat jullie hebben gevonden! Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg weinig verstand heb van alle beeldverbeteraars etc. Dit maakt het voor mij soms wat lastig om de perfecte instellingen te vinden (al is dit natuurlijk altijd persoonlijk).

[ Voor 9% gewijzigd door Nipje op 20-10-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Volgens mij is er voor veel samsung tvs vanaf vandaag tot 2 november weer een cashback actie.

500 euro voor de 65 inch hu7500. Die staat op plasmavisie voor 2800, dat zou dan 2300 euro worden. Zonder beste prijs op vragen.

Dat heb ik zojuist gedaan.

Let op, niet elk model heeft dezelfde cashback actie. Gaat van 100 tot 500 euro.

(Ik ga het morgen nog eens rustig controleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Cashback acties gelden niet bij Plasmavisie omdat ze buiten Nederland inkopen, daarom zijn de prijzen daar al relatief goedkoop. Snijd jezelf dus niet in de vingers want je zult je NL'se serienummer en dergelijke op moeten sturen naar Samsung om in aanmerking te komen voor de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:57
stalscu schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 03:25:
Volgens mij is er voor veel samsung tvs vanaf vandaag tot 2 november weer een cashback actie.

500 euro voor de 65 inch hu7500. Die staat op plasmavisie voor 2800, dat zou dan 2300 euro worden. Zonder beste prijs op vragen.

Dat heb ik zojuist gedaan.

Let op, niet elk model heeft dezelfde cashback actie. Gaat van 100 tot 500 euro.

(Ik ga het morgen nog eens rustig controleren)
Ben jij nu nog steeds bezig met zoeken/oriënteren? :+

Anyway, wel een erg aantrekkelijke prijs though.. Zo ook voor de HU6900 van de review op de homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Als de 7500 65" nu onder de 2000€ gaat kosten met die cashback ( ik heb ook geen laagste prijzen opgevraagd) dan ga ik em wel kopen :)

Heeft iemand toevallig al prijzen opgevraagd?

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

remzor schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:41:
[...]

Ben jij nu nog steeds bezig met zoeken/oriënteren? :+

Anyway, wel een erg aantrekkelijke prijs though.. Zo ook voor de HU6900 van de review op de homepage.
Nou.... Een beetje verplicht nog, want heb nog niet genoeg geld, haha ;-).

Maar ok... Plasmavisie heeft idd geen beste prijs opvraag. Hmmm, ok..... Toch nog even door sparen dan.

Bryan, ik had dus alleen nog beste prijs opgevraagd bij plasmavisie. Ik ga straks even een mail doen naar plattetv.

[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 21-10-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

Bever!

3

Opletten hoor, plasmavisie doet niet mee met de cashback en is alleen geldig op niet parallel ingekochte spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosce
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-06 14:39
De 55HU7500 Is nu te koop voor €1.900 bij electroplace (excl verzendkosten), exclusief cash-back van €300, kortom voor €1.600. Is Nederlandse versie (dus Ziggo UPC gecertificeerd). Ik verwacht hem morgen te ontvangen (€25 verzendkosten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 19:00

DYX

Vanochtend eindelijk een reactie gehad om mijn ticket mbt het Vertical banding issue met mijn 65'. Ticket had ik ruim 2,5 week geleden ingeschoten. Voor komende vrijdag een remote sessie met ze waarbij ik hard op afvroeg aan de telefoon hoe ze een hardware probleem gaan vastellen zo, maar dit was standaard voordat ze een monteur sturen zeggen ze, dus we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
Samsung 'customer' Care reactie op backlightbleeding/clouding. Heb je niks aan dus. Ik ga Fotoklein nogmaals mailen.

Geachte heer ....,

Ik wil u danken voor uw email betreffende uw Samsung televisie. U geeft aan dat u last heeft van Clouding en Backlightbleeding op de TV.

Uiteraard vinden wij het vervelend dat u issues heeft met uw TV. Ik begrijp dat uw TV is nagekeken door een servicemonteur van Selectro. Hij heeft geconstateerd dat de afwijkingen niet groot genoeg zijn om de TV om te kunnen ruilen, d.w.z. dat de 'afwijkingen' nog binnen de specificaties vallen. Hierdoor kunnen wij als Samsung helaas niets voor u doen. Het enige wat u nog kunt doen is contact opnemen met de winkel waar u de TV gekocht heeft en waarmee u een koopovereenkomst heeft afgesloten. Misschien dat zij hier nog iets in kunnen betekenen voor u.

Ik hoop dat u zo voldoende geïnformeerd bent.

Samsung waardeert uw mening over onze dienstverlening. Mocht u van mening zijn dat ik u goed te woord heb gestaan, zien wij dit graag terug in ons klanttevredenheidsonderzoek. Dit kunt u onderaan de e-mail invullen.
Mocht u verder nog opmerkingen hebben, kunt u deze ook hieronder plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Representative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
roger1984 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:47:
Samsung 'customer' Care reactie op backlightbleeding/clouding. Heb je niks aan dus. Ik ga Fotoklein nogmaals mailen.

Geachte heer ....,

Ik wil u danken voor uw email betreffende uw Samsung televisie. U geeft aan dat u last heeft van Clouding en Backlightbleeding op de TV.

Uiteraard vinden wij het vervelend dat u issues heeft met uw TV. Ik begrijp dat uw TV is nagekeken door een servicemonteur van Selectro. Hij heeft geconstateerd dat de afwijkingen niet groot genoeg zijn om de TV om te kunnen ruilen, d.w.z. dat de 'afwijkingen' nog binnen de specificaties vallen. Hierdoor kunnen wij als Samsung helaas niets voor u doen. Het enige wat u nog kunt doen is contact opnemen met de winkel waar u de TV gekocht heeft en waarmee u een koopovereenkomst heeft afgesloten. Misschien dat zij hier nog iets in kunnen betekenen voor u.

Ik hoop dat u zo voldoende geïnformeerd bent.

Samsung waardeert uw mening over onze dienstverlening. Mocht u van mening zijn dat ik u goed te woord heb gestaan, zien wij dit graag terug in ons klanttevredenheidsonderzoek. Dit kunt u onderaan de e-mail invullen.
Mocht u verder nog opmerkingen hebben, kunt u deze ook hieronder plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Representative
Ik heb mijn tv een aantal weken geleden iets van 5x om laten ruilen betreffende backlight bleeding en andere issues. Ik kan je vertellen dat de toestellen het echt allemaal hebben dus ik zou het niet om laten ruilen als ik jou was. Voor je het weet heb je een toestel met nog ergere bleeding dan wat je nu ervaart. Het is ook een edge lit tv en het is gewoon normaal. Heb je er tijdens kleurweergave ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:18

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nieuwe firmware voor de H62xx - H65xx modellen. Geen idee wat er vananderd is. Maar het Smart gedeelte werkt nu nog fijner/sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53
Splinter Cell schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:02:
Nieuwe firmware voor de H62xx - H65xx modellen. Geen idee wat er vananderd is. Maar het Smart gedeelte werkt nu nog fijner/sneller. :)
En dat hoort in een UEHU7500-topic omdat?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:18

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

En dat hoort in een UEHU7500-topic omdat?
Omdat verkeerd topic. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
Nipje schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Ik heb mijn tv een aantal weken geleden iets van 5x om laten ruilen betreffende backlight bleeding en andere issues. Ik kan je vertellen dat de toestellen het echt allemaal hebben dus ik zou het niet om laten ruilen als ik jou was. Voor je het weet heb je een toestel met nog ergere bleeding dan wat je nu ervaart. Het is ook een edge lit tv en het is gewoon normaal. Heb je er tijdens kleurweergave ook last van?
Ik snap dat het bij de techniek hoort. Maar als ik dit gezien had bij aankoop, wat NIET te zien is in een verlichte ruimte. Dan had ik deze tv nooit gekocht. Ik zal er wel mee leren leven, maar het is eigenlijk te belachelijk voor woorden hoe je als consument gewoon niets meer kan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Felzura schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:42:
[...]

Ik snap dat het bij de techniek hoort. Maar als ik dit gezien had bij aankoop, wat NIET te zien is in een verlichte ruimte. Dan had ik deze tv nooit gekocht. Ik zal er wel mee leren leven, maar het is eigenlijk te belachelijk voor woorden hoe je als consument gewoon niets meer kan. :'(
Ik ben het met je eens dat het in de winkel niet zichtbaar is. Echter heb ik na mijn aankoop 2 weken de tijd gehad om thuis alles te bekijken en binnen deze 2 weken kon ik voor geld terug altijd terecht in de winkel. Ik heb eigenlijk totaal geen last van de bleeding omdat het alleen zichtbaar is op zwart scherm. Tevens heb ik het bij andere UHD toestellen uit deze prijsklasse ook opgemerkt (bijvoorbeeld het Sony UHD model van deze prijs). Ook hier was de edge bleeding duidelijk zichtbaar en dat toestel heb ik toen ook direct terug gezonden naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
Nipje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:40:
[...]

Ik ben het met je eens dat het in de winkel niet zichtbaar is. Echter heb ik na mijn aankoop 2 weken de tijd gehad om thuis alles te bekijken en binnen deze 2 weken kon ik voor geld terug altijd terecht in de winkel. Ik heb eigenlijk totaal geen last van de bleeding omdat het alleen zichtbaar is op zwart scherm. Tevens heb ik het bij andere UHD toestellen uit deze prijsklasse ook opgemerkt (bijvoorbeeld het Sony UHD model van deze prijs). Ook hier was de edge bleeding duidelijk zichtbaar en dat toestel heb ik toen ook direct terug gezonden naar de winkel.
Klopt ook wel, maar dat terugsturen is ook een beetje een gek verhaal. Op de site van Samsung staat dat je de tv enkele weken moet gebruiken omdat de bleeding dan minder kan worden. Maar ik heb ook gezien dat het bij andere modellen in deze prijsklasse aanwezig is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
@Nipje
Bedankt voor je waarschuwing.
Vreemd dat er zo een hoog uitval percentage is bij deze tv's. Het moet toch mogelijk zijn om 4K tv's te produceren zonder backlightbleeding.
Als omruilen weinig nut heeft dan is de aankoop annuleren een optie. De Sony 4K 8505B is dan een mooie optie. Bij welke model had jij last van edge bleeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Felzura schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:34:
[...]
Klop 'em dan maar af, want Samsung zelf geeft al aan dat de Netflix app één groot drama is (of was). Hopelijk hebben ze samen met Netflix snel een stabiele versie klaar :z
Je had gelijk. En ik heb het niet afgeklopt 8)7
Netflix werkt bij mij al een paar dagen niet op de 55HU7500: 'deze titel kan niet worden afgespeeld'

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
roger1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:56:
@Nipje
Vreemd dat er zo een hoog uitval percentage is bij deze tv's. Het moet toch mogelijk zijn om 4K tv's te produceren zonder backlightbleeding.
Als omruilen weinig nut heeft dan is de aankoop annuleren een optie. De Sony 4K 8505B is dan een mooie optie. Bij welke model had jij last van edge bleeding?
Backlight bleeding hoort gewoon bij de techniek LED tv, en vooral de edge-lit. Full array local dimming t vs hebben er wel minder last van.

Als je een TV zonder backlight bleeding wil dan hadden mensen meer plasma's moeten kopen. Maar geen enkele tv is perfect en elke LED zal in bepaalde mate backlight bleeding hebben. En als ze alle tv's zouden moeten afkeuren met backlight bleeding, dan zou je 15k per tv betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Roppedop schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

Netflix werkt bij mij al een paar dagen niet op de 55HU7500: 'deze titel kan niet worden afgespeeld'
Tv 15m van stroom halen. Als dat niet werkt de smart hub resetten. Gewoon onder in de balk wanneer je op de smart hub knop drukt.

Update 22/10/14 geweest. Geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Roppedop schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

Had ik ook vanmorgen.
Even opnieuw aangemeld op de pc bij netflix ,en even via wifi de tv ingelogd en daarna de lan kabel er weer in gedaan. Dan is die waarschijnlijk even zijn inet verbinding kwijt.
Het blijft een inferieur product :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Nou. De kogel is door de kerk. De 55hu7500 is eruit, en woensdag komt er een 65hu7500 voor terug! Hoop alleen dat 3.5 meter ver genoeg er vanaf is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Wat kreeg je nog voor de 55 inch? Particulier verkocht of ingeruild? Ik twijfel namelijk nog over de upgrade van 48 naar 55 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 09:50

Tijntje

Hello?!

TFDev schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:34:
Nou. De kogel is door de kerk. De 55hu7500 is eruit, en woensdag komt er een 65hu7500 voor terug! Hoop alleen dat 3.5 meter ver genoeg er vanaf is :')
Ik hoop voor je dat je niet zoals vele van ons waaronder ik last hebt van vertical banding.
Ik zit zelf ook op ongeveer 3,5 tot 4 meter en dat is perfect, zolang het maar geen SD bron is.
Verder veel plezier.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
opa_paul schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:13:
Wat kreeg je nog voor de 55 inch? Particulier verkocht of ingeruild? Ik twijfel namelijk nog over de upgrade van 48 naar 55 😋
1400. En dat was binnen een halve dag op MP. 100 euro onder de aanschafprijs na cashback vond ik goed zat.
Tijntje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Ik hoop voor je dat je niet zoals vele van ons waaronder ik last hebt van vertical banding.
Ik zit zelf ook op ongeveer 3,5 tot 4 meter en dat is perfect, zolang het maar geen SD bron is.
Verder veel plezier.
Daar gaan we achterkomen. En anders komen ze dr maar een nieuw paneel inzetten oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Thanks. Dat werkt..

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Leuke prijzen bij Elektroplace

55hu7500 1899 - 300 cashback
65hu8500 3200 - 500 cashback
55hu8500 2250 - 300 cashback
55H6850 1250

Zelf in mei de 55HU7500 daar gekocht, echt een top winkel met hele goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 13:23
Ik had bij HiFiCorner in Groningen een aanbod gehad van €1799 via de webafdeling.

Ondanks dat, toch gisteren de Samsung UE55HU7500 voor €1850 meegenomen bij de PlatteTV winkel. Daarbij ook meteen voor €250 het VIP pakket genomen voor een verlenging naar 5 jaar volledige garantie (ook op dode pixels), service aan huis en 2 maanden proeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:11

MaxPoweR

-=StopTech=-

MvdD schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:03:

Ondanks dat, toch gisteren de Samsung UE55HU7500 voor €1850 meegenomen bij de PlatteTV winkel. Daarbij ook meteen voor €250 het VIP pakket genomen voor een verlenging naar 5 jaar volledige garantie (ook op dode pixels), service aan huis en 2 maanden proeftijd.
Mazzel, ik heb ze vandaag aan de chat gehad en ze kunnen hem alleen leveren boven de 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
roger1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:56:
@Nipje
Niet kopen bij die TV. Ik heb hem ook een keer omgeruild voor de 8505B waarbij de backlight bleeding nog veel erger was :P. Meteen terug gebracht naar de winkel weer.

Edit:
Is hier een fanatieke console gamer die op een 7500 speelt? Zo ja, zou je je beeldinstellingen met me willen delen? Ik heb wat problemen het met behalen van het optimale resultaat (weet niet waar ik het allemaal in moet zoeken met de instellingen van tegenwoordig). Alvast dank!

[ Voor 18% gewijzigd door Nipje op 27-10-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Ik speel met PS4 op een 55HU7500. Source staat op PC.
Wat zou je nog meer willen instellen? En wat is het optimale resultaat?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Roppedop schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:10:
Ik heb mijn source inderdaad ook op PC staan nu. Ik heb het daarvoor getest met de source op game en de gamemodus van de tv ingeschakeld. Dit gaf echter een ontzettend raar beeld met een paars achtige gloed (echt waardeloos en geen idee wat ik verkeerd deed).

Ik ben nu benieuwd welke instellingen je handmatig nog hebt aangepast na het instellen van de PC source. Ik doel dan op instellingen als backlight en wat dan ook. Ik heb gewoon geen idee of ik het beeld nog veel mooier kan krijgen door instellingen op een juiste manier toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vanmorgen weer een softwareupdate gehad op mijn UE55HU7500. Vraag me af of DD+ weer aan staat in Netflix.

[ Voor 28% gewijzigd door mvds op 29-10-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mvds schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:18:
Vanmorgen weer een softwareupdate gehad op mijn UE55HU7500. Vraag me af of DD+ weer aan staat in Netflix.
Hier niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:49
Net 2171 update ontvangen op mijn UE55HU7500. Geen idee wat er gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vaez schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:56:
Net 2171 update ontvangen op mijn UE55HU7500. Geen idee wat er gewijzigd is.
Ik kon het ook niet terugvinden inderdaad, maar ik hoop dat ze Dolby Digital Plus weer hebben aangezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mvds schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:11:
[...]

Ik kon het ook niet terugvinden inderdaad, maar ik hoop dat ze Dolby Digital Plus weer hebben aangezet!
Nee, werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Roppedop schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:10:
Mag ik vragen waarom je de source op PC hebt staan? Is dit beter? Ik heb de Xbox One source naam niet aangepast en op Game mode staan. Verbeter je de daarmee de input lag misschien? Deze is helaas wel vrij hoog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
yordy1985 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Mag ik vragen waarom je de source op PC hebt staan? Is dit beter? Ik heb de Xbox One source naam niet aangepast en op Game mode staan. Verbeter je de daarmee de input lag misschien? Deze is helaas wel vrij hoog :(
Ja hierdoor verbeter je nagenoeg bij elk tv de input lag

[ Voor 7% gewijzigd door G4mert op 30-10-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 19:00

DYX

Toch wel nette service van Samsung. Had een ticket aangemaakt voor vertical banding issue. Duurde even voordat deze eindelijk werd opgepakt (2 weken). Daarna een remote sessie gehad voor wat controles, maar dat was meer voor de vorm en dat het procedure is. Week later(vandaag) monteur van Selectro voor de vervanging van het panel. Geen gemekker of onzin met foto/video's ofzo. Gewoon service zoals het hoort. Mag ook wel eens gezegd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-03-2023
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn met mijn 55HU7500 Tv?
Wanneer ik overschakel van een willekeurige bron (hdd, Nas, PS3) naar het Tv beeld loopt het beeld soms vast. Dit gebeurd ongeveer 1 keer per week.

Filmpje: http://youtu.be/mr6HlQI8EzA

Probleem ligt bij Samsung maar dit gaat er traag, loopt al vanaf 18 sept...

Daarnaast ook nog het probleem (ook bekend bij Samsung) dat er kleine blokjes om snel bewegende objecten zitten.

Filmpje: http://youtu.be/hJ0Do59u0c4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
DYX schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:59:
Toch wel nette service van Samsung. Had een ticket aangemaakt voor vertical banding issue. Duurde even voordat deze eindelijk werd opgepakt (2 weken). Daarna een remote sessie gehad voor wat controles, maar dat was meer voor de vorm en dat het procedure is. Week later(vandaag) monteur van Selectro voor de vervanging van het panel. Geen gemekker of onzin met foto/video's ofzo. Gewoon service zoals het hoort. Mag ook wel eens gezegd worden :)
Dat is goed om te horen. Ik heb gister mijn 65HU7500 binnen gekregen. Tot zover lijkt zelfs de backlightbleeding me heel erg mee te vallen. Maar als er dan toch een probleem mee lijkt te zijn wordt het dus netjes opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:19
yordy1985 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:14:
Leuke prijzen bij Elektroplace

55hu7500 1899 - 300 cashback
65hu8500 3200 - 500 cashback
55hu8500 2250 - 300 cashback
55H6850 1250

Zelf in mei de 55HU7500 daar gekocht, echt een top winkel met hele goede service!
In januari ga ik op mezelf wonen en zal ik een tv kopen, denken jullie dat ik dit weekend nog een 7500 of 8500 moet kopen zodat ik gebruik kan maken van de 500 euro cash back, of zal de prijs per saldo waarschijnlijk lager zijn als ik 'm in januari koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DutchJudge schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 00:23:
[...]

In januari ga ik op mezelf wonen en zal ik een tv kopen, denken jullie dat ik dit weekend nog een 7500 of 8500 moet kopen zodat ik gebruik kan maken van de 500 euro cash back, of zal de prijs per saldo waarschijnlijk lager zijn als ik 'm in januari koop?
Als je hem nog niet gaat gebruiken zeg ik, beter kopen in Januari ivm met omruilgarantie als deze wat mankeert de eerste dagen. Ze zijn niet helemaal vrij van smetjes, dus zou het niet gokken.
Ik denk dat de prijs nog wel even rond dit niveau blijft hangen tot de opvolger komt (April, Mei? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat de prijs nog gaat zakken en dat je ook weer een nieuwe cashback actie krijgt.

Verwacht dat zelf rond kerst en oud en nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:19
stalscu schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:40:
Ik denk dat de prijs nog gaat zakken en dat je ook weer een nieuwe cashback actie krijgt.

Dat denk/hoop ik ook, ik wacht nog even met de aankoop.

Nog 1 laatste vraag: klopt het dat de enige reden om een home theater system dat uhd ondersteunt icm een hu7500 aan te schaffen, is wanneer je een schijfje met uhd materiaal wilt afspelen in uhd kwaliteit? Upscaling is volgens mij zinloos omdat de hu7500 dat al doet, en voor het weergeven van content van de nas/netflix etc heb je het home theater system ook niet nodig volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 14:08

_PM

DutchJudge schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:00:
[...]
Nog 1 laatste vraag: klopt het dat de enige reden om een home theater system dat uhd ondersteunt icm een hu7500 aan te schaffen, is wanneer je een schijfje met uhd materiaal wilt afspelen in uhd kwaliteit? Upscaling is volgens mij zinloos omdat de hu7500 dat al doet, en voor het weergeven van content van de nas/netflix etc heb je het home theater system ook niet nodig volgens mij...
Inderdaad, behalve als je wilt dat je home theater systeem UHD materiaal door moet kunnen geven (bij gebruik losse speler voor nieuwe blu-ray standaard). Dan moet je zorgen dat je HDMI 1.4 (uit mijn hoofd), of 2.0 (60hz UHD materiaal) door kan geven. (Of deze rechtstreeks op tv en geluid van tv naar home theater systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
_PM schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:07:
[...]

Inderdaad, behalve als je wilt dat je home theater systeem UHD materiaal door moet kunnen geven (bij gebruik losse speler voor nieuwe blu-ray standaard). Dan moet je zorgen dat je HDMI 1.4 (uit mijn hoofd), of 2.0 (60hz UHD materiaal) door kan geven. (Of deze rechtstreeks op tv en geluid van tv naar home theater systeem
Bij deze laatste optie dmv optical of ARC moet je er wel rekening mee houden dat je geen DTS HD Master audio etc maar alleen Dolby en DTS kan afspelen. In mijn ogen een slechte oplossing aangezien je hierdoor heel strak en mooi beeld hebt en het geluid een beetje achterblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdD
Ik heb via PlatteTV van hun Samsung contactpersoon gehoord dat UHD upscaling alleen via HDMI verloopt en dat er geen upscaling mogelijk is via het netwerk.

Nu zal ik binnenkort voornamelijk content afspelen vanaf mijn Synology NAS, wat dus niet ge-upscaled gaat worden. Hoe ervaren jullie de upscaling kwaliteit? Is dit een reden om al mijn content via een mediaspeler, en dus via HDMI, vanaf mijn NAS af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-03-2023
Dutchme schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:55:
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn met mijn 55HU7500 Tv?
Wanneer ik overschakel van een willekeurige bron (hdd, Nas, PS3) naar het Tv beeld loopt het beeld soms vast. Dit gebeurd ongeveer 1 keer per week.

Filmpje: http://youtu.be/mr6HlQI8EzA

Probleem ligt bij Samsung maar dit gaat er traag, loopt al vanaf 18 sept...

Daarnaast ook nog het probleem (ook bekend bij Samsung) dat er kleine blokjes om snel bewegende objecten zitten.

Filmpje: http://youtu.be/hJ0Do59u0c4
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
yordy1985 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Vind jij de kleuren niet erg vreemd als je de game modus aan hebt staan? Ik heb het een keertje geprobeerd en ik kon er niet aan wennen ;X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MvdD schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:35:
Ik heb via PlatteTV van hun Samsung contactpersoon gehoord dat UHD upscaling alleen via HDMI verloopt en dat er geen upscaling mogelijk is via het netwerk.

Nu zal ik binnenkort voornamelijk content afspelen vanaf mijn Synology NAS, wat dus niet ge-upscaled gaat worden. Hoe ervaren jullie de upscaling kwaliteit? Is dit een reden om al mijn content via een mediaspeler, en dus via HDMI, vanaf mijn NAS af te spelen?
Is dat zo? Volgens mij upscaled ie ook gewoon content wat van mijn NAS afkomt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdD
mvds schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:18:
[...]

Is dat zo? Volgens mij upscaled ie ook gewoon content wat van mijn NAS afkomt hoor.
Yup ik heb contact gehad met Samsung en dit is inderdaad het geval. PlatteTV heeft mij verkeerd ingelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Ik krijg mijn 55HU7500 maar niet werkend via HDMI 2.0 @ 3840 x 2160 op 60hz. De TV is aangesloten op een PC met een GPU welke HDMI 2.0 support (GTX 970), dus dit zou moeten werken.

3840 x 2160 op 30hz werkt wel, maar goed - dat deed het ook al met HDMI 1.4. Iemand een idee en/of ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
kellhus schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:21:
Ik krijg mijn 55HU7500 maar niet werkend via HDMI 2.0 @ 3840 x 2160 op 60hz. De TV is aangesloten op een PC met een GPU welke HDMI 2.0 support (GTX 970), dus dit zou moeten werken.

3840 x 2160 op 30hz werkt wel, maar goed - dat deed het ook al met HDMI 1.4. Iemand een idee en/of ervaring hiermee?
Probeer het volgende eens: tv settings-->menu-->picture-->HDMI UHD colour op on.
Wat je ook nog kan proberen is de output op je tv op PC te zetten of te renamen.

Heb je in Nvidia control panel de 4k resolution @ 60hz aangezet?

[ Voor 5% gewijzigd door Flex op 04-11-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Bedankt! je HDMI UHD Colour tip werkte perfect, hij draait nu netjes 4k @ 60hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
kellhus schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:47:
Bedankt! je HDMI UHD Colour tip werkte perfect, hij draait nu netjes 4k @ 60hz.
Nu ben ik wel benieuwd of er wel of geen chroma subsampling wordt gebruikt.
Kun je eens testen of je in dit plaatje (browser op 100% zoom zetten) alle teksten goed kunt lezen (vooral de regels onderaan met rode/blauwe achtergrond):
http://cdn.avsforum.com/b/b4/b4a44044_vbattach208609.png

Het schijnt namelijk dat op dit moment alle UHD Samsung tv's niet de volledige kleurresolutie gebruiken, maar slechts 4:2:0 (ipv 4:4:4) waardoor tekst er nogal onscherp uit kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ik kan het goed lezen, al is de onderste balk iets minder leesbaar dan op mijn monitor. Nog iets anders waarmee ik kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb hier nog een plaatje (op originele grootte bekijken, niet zoomen):
http://www.abload.de/img/chroma-large-29ooi6.png
Bij volledige kleurresolutie moet rechts "4:4:4" zichtbaar zijn, bij lagere resolutie links "4:2:2" (weet niet zeker of deze ook bij 4:2:0 verschijnt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Laatst online: 07-01-2024
VinnieM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:21:
Ik heb hier nog een plaatje (op originele grootte bekijken, niet zoomen):
http://www.abload.de/img/chroma-large-29ooi6.png
Bij volledige kleurresolutie moet rechts "4:4:4" zichtbaar zijn, bij lagere resolutie links "4:2:2" (weet niet zeker of deze ook bij 4:2:0 verschijnt).
Leuk voor je 1080p televisie, maar niet voor 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Nipje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:50:
[...]

Vind jij de kleuren niet erg vreemd als je de game modus aan hebt staan? Ik heb het een keertje geprobeerd en ik kon er niet aan wennen ;X.
Ik heb game mode aangezet en zelf nog wat aan de kleuren veranderd. Moet alleen de source name nog aanpassen naar PC om te kijken of het de input lag verlaagd. Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
Adlermann schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

Backlight bleeding hoort gewoon bij de techniek LED tv, en vooral de edge-lit. Full array local dimming t vs hebben er wel minder last van.

Als je een TV zonder backlight bleeding wil dan hadden mensen meer plasma's moeten kopen. Maar geen enkele tv is perfect en elke LED zal in bepaalde mate backlight bleeding hebben. En als ze alle tv's zouden moeten afkeuren met backlight bleeding, dan zou je 15k per tv betalen :)
Ik heb inmiddels het aanbod van FotoKlein gekregen om met de tv naar de winkel te komen. Als daar ook de clouding en backlight bleeding wordt geconstateerd, gaan ze kijken naar mogelijke oplossingen.
Ik heb onder voorbehoud gereageerd, want dit zijn lastige dingen om waar te nemen in een vol verlichte winkel en ik wil graag weten wat die mogelijk oplossingen kunnen zijn.
Zijn hier mensen met een Samsung HU7500 zonder enige vorm van clouding en/of backlightbleeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Zonder enige vorm van kun je vergeten. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat zowel bij mijn "oude" 55hu7500 als bij de 65hu7500 die ik nu heb het wel heel veel minder is als de vorige samsung tv's die ik heb gehad. En heel erg acceptabel (en ik ben een zeikerd :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:11

MaxPoweR

-=StopTech=-

Mijn Samsung UE55Hu7500 heeft ook backlightbleeding, ongeveer 1cm horizontale streep boven en onderin het scherm, alleen bij bepaalde kleuren is het zichtbaar. Ben diverse winkels langs geweest en alle samsung hebben dit, de ene iets erger dan de andere. Ik stoorde me eerst aan de strepen, ik zat meer naar de strepen te kijken dan naar de tv uitzending. Ik heb er maar genoegen mee genomen en als je er niet op let dan zie je ze ook niet. Ook andere merken hebben dit enigszins, maar niet zo erg als Samsung. Dit is het nadeel van Egde Led, zag in de winkel ook een mega grote tv van Sony met Full Led en daar zag ik dit niet.

Verwijderd

Meer mensen problemen met trage smart hub/tv. Paar dagen terug begon het met trage menu's. Maar nu hapert ook de video met afspelen bij o.a RTL XL. Komt dit door de laatste firmware?

Aan mijn verbinding ligt het niet. Haal 90 mbit. Andere apparaten hebben geen last van traag internet ofzo. Heb smart hub al reset en ook de hele tv reset. Geen verschil. DNS aanpassen werkt ook niet. Moet ik wachten tot een nieuwe firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 14:17
voor degene die nog twijfelen:

http://www.ibood.com/nl/nl/ vandaag de 55HU7100 voor 1300,-

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:48
Geen 3D (ach..), maar slecht 50Hz panel.. en dat is toch wel minder..
Kun je voor dat budget beter een goeie 1080p uitzoeken ipv perse 4K..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
50Hz? Hoe zie jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:48
O.a. hier bij specs (en minpunten)
http://www.bol.com/nl/p/s...art-tv/9200000031396335/#

Bol.com beschrijft 'curved' trouwens ook mooi óók als minpunt :P
Curved vorm - de tv is daardoor dikker dan platte tv's, waardoor hij meer plek inneemt + kijkhoek is kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hautessa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-12-2024

hautessa

5620Wp

stalscu schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:40:

Et voila:

Pssst. Voor alle fans van UHD (HUserie) en volgens mij ook de Curved TV. Vanaf Maandag 17 November starten we weer met een frisse Cashback actie van 200,00 euro*. Voor degene die em de vorige keer/keren gemist hebben, toch leuk! :*)

*je krijgt een betrekkelijk waardeloze Smart Watch, maar kunt ook voor 200,00 euro Cashback kiezen. Ik weet het, het is geen 500,00. Echter als je de boot gemist hebt en toch graag wil... Pleistertje op de wond. O-)

Het moge duidelijk zijn, dat Samsung toch echt graag nog wat extra omzet wil boeken dit kalenderjaar, gezien de snel opvolgende Cashbackacties en de belabberde jaarcijfers. :*)

Aktiedetails:

Alle Curved TV's vanaf 55 inch = SmartWatch of 200,00 euro Cashback.
HU series boven de 7200 van 48 inch =100,00 euro Cashback.
HU series boven de 7200 van 55 inch en groter = Smart Watch of 200,00 euro Cashback.

Voorbeeld: UE55HU7500LXXN= SmartWatch of 200,00 Cashback.

*Disclaimer. De actie moet nog aangekondigd worden en beginnen, maar ik denk dat ik de types zo correct heb onthouden uit doorgaans zeer betrouwbare bron ;)

[ Voor 20% gewijzigd door hautessa op 14-11-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
hautessa schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:19:
[...]

*je krijgt een betrekkelijk waardeloze Smart Watch, maar kunt ook voor 200,00 euro Cashback kiezen. Ik weet het, het is geen 500,00. Echter als je de boot gemist hebt en toch graag wil... Pleistertje op de wond. O-)
Laat ik in 1 ding duidelijk zijn:

Het is dus absoluut GEEN waardeloze Smartwatch, de Samsung Gear S!
Wel belangrijk om er bij te vermelden, dat de Gear S alleen werkt in combinatie met een Samsung Smartphone (voor notificaties etc.); er kan ook een SIM-kaart in de watch om o.a. te bellen etc.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmardam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 01:37
Beetje jammer dat de prijzen sinds maandag explosief gestegen zijn. Hopelijk dalen ze binnenkort weer..

http://www.elmar-dam.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerror
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-04-2022
elmardam schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:35:
Beetje jammer dat de prijzen sinds maandag explosief gestegen zijn. Hopelijk dalen ze binnenkort weer..
dat zijn adviesprijzen slimpie... >:) >:) >:) ;) ;)

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 14:43
never mind

[ Voor 88% gewijzigd door stijnec1 op 20-11-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albertvanderiet
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-09 15:15
Gisteren een 48HU7500 aangeschaft bij MM. Verkoper bood na 1e vraag 200 euro korting, dus van 1699 voor 1499. En dan nog cashback bij Samsung van €100. Ben wel tevreden :)

Gelukkig nog geen enkele bug of fout zoals in deze thread beschreven ontdekt. Wel ga ik nog wat morrelen met de beeldinstellingen want ik heb het gevoel dat er meer uit te halen zou moeten zijn.

Vraag: wat is de beste mediaspeler voor bestanden op mijn Synology NAS? Heb er nu twee geprobeerd maar beide hebben voor- en nadelen:

- Ingebouwde mediaspeler Smart TV: alles werkt prima, redelijk wat settings te wijzigen, naar géén coverart, Mis ik iets?

- DS Video: ook hier werkt alles prima, met prachtige coverart en beschrijvingen, maar kan nauwelijks wat instellen, en bijvoorbeeld sorteren op naam gaat niet. Mis ik iets?
Verder nog zeer irritant: het volume wijzigen werkt niet. Er komt wel een "draaiend volumeknopje" in beeld, maar het heeft geen effect.

- Plex: werkt niet op mijn Synology.....(processor te traag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
Nieuwe update beschikbaar

VERSIE : T-NT14UDEUC_1024.1 / T-GFP8DEUC_2180.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerror
Ik krijg vandaag tussen 15-17 uur mijn 65HU7500 geleverd....... jihaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:46
edjetfsi schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:20:

👍 top bedankt voor de mededeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edjetfsi schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:20:

Die 2180 heb ik al reeds een paar weken via auto update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 21:34:
[...]

Die 2180 heb ik al reeds een paar weken via auto update ?
Net bij mijn tv gekeken, inderdaad 2180 staat er ook op. Kan me vergissen maar van de week was het nog niet geval. En automatisch updaten staat uit....
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:46
edjetfsi schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:58:
[...]

Net bij mijn tv gekeken, inderdaad 2180 staat er ook op. Kan me vergissen maar van de week was het nog niet geval. En automatisch updaten staat uit....
8)7
Klopt! Ik heb afgelopen woensdag nog gekeken en er stond niets.
En bij mij staat updates op automatisch.......maar heb het zelf gedownload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerror
Beste Mensen,

Inmiddels heb ik mijn 65hu7500 binnen, ben nog aan het zoeken naar de juiste instellingen...

Paar vragen:

Ik merk nu dat het streamen van een Bleuray niet gaat, ik heb het pakket van 90mb van ziggo, als ik dit upgrade naar het pakket van van 180mb zou dit dan beter moeten gaan? Ik heb alles gedraad verbonden met elkaar. Nu begint het beeld te "hakkelen"als ik stream via mijn Playon HD. ACRYAN? Iemand enig idee of ik bleuray anders kan streamen?

Verder werkt Smart Vieuw 2 ook niet goed, al ik mappen wil selecteren op mijn laptop om te delen dan geeft hij aan dat de applicaties stopt met werken....? Kan dus niet rechtstreeks naar tv streamen..?

En tot slot, kunnen jullie wat configuraties delen over de instellingen die jullie hebben staan? Ik gebuikt zelf ook de PS4 zijn hier nog adviezen om het beste beeld te creëren?

Alvast hartelijk bedankt.

Verder ben ik onder de inruk van een MKV die ik afspeel op de tv...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerror
mcerror schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:29:
Beste Mensen,

Inmiddels heb ik mijn 65hu7500 binnen, ben nog aan het zoeken naar de juiste instellingen...

Paar vragen:

Ik merk nu dat het streamen van een Bleuray niet gaat, ik heb het pakket van 90mb van ziggo, als ik dit upgrade naar het pakket van van 180mb zou dit dan beter moeten gaan? Ik heb alles gedraad verbonden met elkaar. Nu begint het beeld te "hakkelen"als ik stream via mijn Playon HD. ACRYAN? Iemand enig idee of ik bleuray anders kan streamen?

Verder werkt Smart Vieuw 2 ook niet goed, al ik mappen wil selecteren op mijn laptop om te delen dan geeft hij aan dat de applicaties stopt met werken....? Kan dus niet rechtstreeks naar tv streamen..?

En tot slot, kunnen jullie wat configuraties delen over de instellingen die jullie hebben staan? Ik gebuikt zelf ook de PS4 zijn hier nog adviezen om het beste beeld te creëren?

En daarbij merk ik ook nog het volgende in toch vervelende mate:

Soort blur bij snelle beelden, je ziet dat er een soort latency optreed in beeld bij verschillende beelden....is dit aan te passen? Zier er niet zo geweldig uit... als ik bijvoorbeeld Hell on wheels kijk dan zie ik bij de personages regelmatig _/-\o_ :| nog nabeelden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
mcerror schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:07:
[...]

En daarbij merk ik ook nog het volgende in toch vervelende mate:

Soort blur bij snelle beelden, je ziet dat er een soort latency optreed in beeld bij verschillende beelden....is dit aan te passen? Zier er niet zo geweldig uit... als ik bijvoorbeeld Hell on wheels kijk dan zie ik bij de personages regelmatig _/-\o_ :| nog nabeelden....
Dit had ik ook bij mijn 55HU7500, is opgelost door motion plus op helder te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vaez schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:56:
[...]

Dit had ik ook bij mijn 55HU7500, is opgelost door motion plus op helder te zetten.
Bij mij op uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edjetfsi schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:58:
[...]

8)7
Hier het zelfde. Bij het aanzetten van de tv kwam een melding dat er een update is gedaan. Bij mij staat automatisch updaten uit, is nu toch versie 2180.

Voor de zekerheid met de menu taal op Engels gekeken of er geen vertaal foutje is gemaakt, maar dan staat er 'Automatic update Off'. Zal dan wel een belangrijke update zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:57
mcerror schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:29:
Beste Mensen,

Paar vragen:

Voor wat betreft het streamen: je Ziggo staat daar los van. Je streamt op je interne netwerk, dan zou je bijvoorbeeld ook 200mbit kunnen halen. Ik heb ook Ziggo 90mbit, werkt perfect. Ook de Netflix UHD streams doen het goed. Verder stream ik vanuit mijn NAS rechtstreeks naar de TV, dus zonder mediaplayer, en dat werkt ook goed.
Ik heb alles bekabeld aangesloten (Cat 6e kabels volgens mij) en gebruik een Asus RT-N66u router.

Smart view 2 ken ik niet. Vwb de configuraties etc. moet je de topics ff doorzoeken, daar is al heel wat over geschreven. Ook een kwestie van smaak, want de filmmodus vind ik bijvoorbeeld niets maar anderen zweren erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond Heren!
Ik heb gister een 65hu7500 besteld voor 2399€ incl cashback, nu lees ik toevallig dit topic en dit doet mij nu gigantisch twijvelen.

Ik zit op 4m afstand van mijn 46inch en het voelt gewoon te klein, vandaar de keus voor de 7500 en die viel ook binnen mijn budget van €3000.

Nu weet ik het even niet meer.
55hu8500? Zijn de 65inch van de 8500 wel betrouwbaar? Of kan ik beter wachten tot Januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 23:00:
Goedenavond Heren!
Ik heb gister een 65hu7500 besteld voor 2399€ incl cashback, nu lees ik toevallig dit topic en dit doet mij nu gigantisch twijvelen.

Ik zit op 4m afstand van mijn 46inch en het voelt gewoon te klein, vandaar de keus voor de 7500 en die viel ook binnen mijn budget van €3000.

Nu weet ik het even niet meer.
55hu8500? Zijn de 65inch van de 8500 wel betrouwbaar? Of kan ik beter wachten tot Januari?
Zit ook op een meter of 4 afstand, ik had een 46 inch, en nu een 55 inch, en denk ik, ach een 65 inch zou ook best kunnen, ik zeg, gewoon doen!
Pagina: 1 ... 13 ... 42 Laatste