Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
De statistieken van de war tegen de Iraniërs is toegevoegd. Jammer dat we deze verloren hebben.
Link

Aankomend weekend moeten we maar weer gaan winnen. Waarschijnlijk zal dat mijn laatste war zijn voor mijn vakantie. Ik ga namelijk volgende week ruim 2 weken weg.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb een apply gedaan met mijn main account.

I'm back!

[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 08-08-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Vanaf aankomende cw doe ik even niet meer mee. Zondag ga ik in de vroege ochtend op vakantie dus geen tijd.
Ergens 1 september ben ik er weer, met draakjes lvl 3 :D.

[ Voor 5% gewijzigd door -MD- op 08-08-2014 14:50 . Reden: Typeritus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Stap er zelf dan even OP TIJD uit, bitte!

Fijne vakantie, duhuh O-) :)

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 08-08-2014 14:53 . Reden: Typeritus ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Jij ook een fijne vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
heb over 4 dagen draakjes lvl 3 :)

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Nog 6 daagjes dan zijn mijn balloons lvl 6! Van lvl 5 naar 6 is een grote stap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Brogala schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:02:
Nog 6 daagjes dan zijn mijn balloons lvl 6! Van lvl 5 naar 6 is een grote stap :)
Van 1 naar 6 is een nóg grotere stap, moet je nagaan :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:33:
[...]

Van 1 naar 6 is een nóg grotere stap, moet je nagaan :+
Nou stiekem boeit mij die damage helemaal niks, en ik gebruik ook geen balloons. Maar ze zijn er bij lvl 6 gewoon zo cool uit dat ik die 6 miljoen daar wel voor overhad :p
[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:52
Me 2!

Roodey/Villian

[ Voor 5% gewijzigd door Roodey op 08-08-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
Brogala schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:38:
[...]

Nou stiekem boeit mij die damage helemaal niks, en ik gebruik ook geen balloons. Maar ze zijn er bij lvl 6 gewoon zo cool uit dat ik die 6 miljoen daar wel voor overhad :p
[/sarcasm]
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10538407_641505262613256_5513666960523695893_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 16:33
Heren en Dames,

Ik za Maandag avond weekje Italy. Ik zal deze CW nog even knallen en volgende week weer terug komen.

MvG,

Manstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hahah, ik mag dan enkele drankjes op hebben maar ik lachte mijzelf hier echt kapot om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
@thedon ofc! :p

Heeft er iemand misschien hogs die die aan mij wil doneren? Ik had gevraagd 'hogs' maar Gynnad doneerde 5x reus, waar je helaas helemaal niks aan hebt bij een hog aanval :(

@JBrennan, je kan 'ClashyClasher' vervangen door Gerben :). Helaas had ik met mijn hog aanval 1 ster, uiteindelijk hadden de hogs alle defence gesloopt, dus toen dacht ik dat ze de queen gingen 'slopen'. Maar nee, terwijl de queen 3 vakjes dichtbij stond gingen ze een elixer storage slopen 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Brogala op 10-08-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
-MD- schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:09:
Met full dragon attack verzoek ik vaak 5 hogs in mijn CC, en dan bij voorkeur die van lvl 5. Meestal kun je dan al minimaal 1 AA uitschakelen. Soms zelfs twee als ze dicht bij elkaar geplaatst zijn. Al vele malen hier succesvol mee geweest tegen tegenstanders die qua defense veel sterker waren dan mijn troepen.

Kies voor een AA bij de rand waar eventueel nog een WT of AT bij in de buurt staat. Of kies voor een AA die in de tweede stap te bereiken is en waarbij de hogs niet teveel last hebben van canons. Beetje je aanval plannen en dan kun je best ver komen.

Nadeel is, is dat je dus aan die hogs moet komen. Meestal val ik Rhayan ermee lastig. Hij is geloof ik de enige in de clan die ze kan maken.
Nope, ik ook :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35
Ik heb aankomend weekend waarschijnlijk mijn vrijgezellenfeest. Iedereen doet hier uiteraard nogal geheimzinnig over maar volgens mij is het aankomend weekend (8>

Ik verwacht verschrikkelijk te grazen te worden genomen en volledig naar de klote te gaan. Ik heb geen idee of ik aankomende CW mee kan doen.

Ik stap er anders vrijdag wel ff een weekendje uit, reserveren jullie mijn plek?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Haha succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:46
Veel plezier! We houden je spot uiteraard vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 11:52
Kwam net een leuke indeling tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/16iyst0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Humor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hebben we gewonnen? Iemand nog een ster gehaald bij die th10? Ik had in ieder geval hard gefaald en zag dat het CLB ook niet gelukt was. Mogelijk heeft iemand anders nog een poging gewaagd.

Wel weer wat geleerd deze cw! Nooit geweten dat je niet kan healen tegen een inferno :-(
Liet die krengen voorheen altijd met rust.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:49
uiteraard gewinnt!

We verliezen niet zo veel CW's. (gelukkig)

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Even een mededeling; ik krijg vaak te horen dat +++'s ratio erg scheeft is (mijn noob account). Dit weet ik maar 80% van de keren gooi ik hem zelf vol daarnaast zal ik met mijn main account ook een hogere ratio behalen zodat het weer rechter staat :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 14:13
is er nog plek in tw3? ik zit nu in Tweakers.net en dat is best gezellig hoor. Maar ik wil ook wel weer CW's doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Request maar! Nice!

(no leader trouwens, maar volgens mij is er plek)

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 11-08-2014 12:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Eigenlijk niet dus, maar dat mag de leiding beslissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Nee, geen plek. Er is zelfs een wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ok dan. heb in ieder geval wel een request gedaan :)
Als het niet kan kijk ik ff verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Het kan helaas niet. Als alle vakantiegangers terug zijn zitten we vol. Daarbij hebben we nog een hoop mensen die willen joinen. Misschien dat er over een tijdje plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
np hoor. Check wel ff wat anders. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Hoe groot is die wachtlijst eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ongeveer zo groot als tweakers 1 en 2 samen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
webdavid schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:56:
Hoe groot is die wachtlijst eigenlijk?
Zou ik ook wel eens willen weten. Misschien handig om in de startpost te vermelden wie op welke plaats staat op de wachtlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Een post met een aantal informatieve mededelingen en de statistieken.

De statistieken: Link.
Matig percentage van de vernietiging, maar het is genoeg voor de winst. Het is jammer dat niet iedereen heeft aangevallen, zelfs nadat Daniël vóór de war nog een in-game message heeft gestuurd. Nogmaals, het is VERPLICHT om iedere war tweemaal aan te vallen.

Vakantiegangers:
Streafer, MD, Dexter, Koempert, ixionnyu en MK.

Tijdelijk in de clan, verlaat de clan als de vakantiegangers terugkomen: +++ (Cloontje van Famous)

Wachtlijst:
  • King Steeph (Maat van Rikkie_pc)
  • beebie121 (Tweakers account
Dit is de wachtlijst voor zover ik het weet. Mochten er nog meer mensen graag in de TWK3 clan willen, meldt dit dan even, dan zet ik je op de wachtlijst.

Nu nog een persoonlijke mededeling. Ik ga deze week op vakantie 8) Dinsdag voor de clan war zal ik de clan verlaten, misschien dat ik nog even een dagje terug kom, maar woensdagavond zal ik de clan weer verlaten voor mijn vakantie. Ik weet niet hoeveel tijd ik woensdagavond heb, dus de war laat ik even schieten. Ik ben ruim 2 weken weg, dus eind augustus ben ik weer terug. Dit betekent even een tijdje geen statistieken, maar dat haal ik wel weer in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Curva schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:47:

Wachtlijst:
  • Stephan King (Maat van Rikkie_pc)
Zijn clash naam is King Steeph ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
westergas schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:54:
[...]

Zijn clash naam is King Steeph ;)
Aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
[...]
Matig percentage van de vernietiging, maar het is genoeg voor de winst.
[...]
Maar gaat het niet meer om de sterren? Als ik bijvoorbeeld 2 sterren heb en ik zeker weet dat er geen kans is op 3 dan stop ik de battle om mijn king en queen te besparen. Uiteindelijk win je ook op sterren en niet op vernietingings percentage.

En nog een fijna vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 26-09 15:18
Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1408/77152/l6hE.png

Huilen dat ik een Barch army mee had.
Evengoed nog 400/400/2400 weg gesnoept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
dn072 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:19:
[afbeelding]

Huilen dat ik een Barch army mee had.
Evengoed nog 400/400/2400 weg gesnoept
holy shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Matig percentage van de vernietiging, maar het is genoeg voor de winst. Het is jammer dat niet iedereen heeft aangevallen, zelfs nadat Daniël vóór de war nog een in-game message heeft gestuurd. Nogmaals, het is VERPLICHT om iedere war tweemaal aan te vallen.

Vakantiegangers:

Tijdelijk in de clan, verlaat de clan als de vakantiegangers terugkomen: +++ (Cloontje van Famous)

Wachtlijst:
Dit is de wachtlijst voor zover ik het weet. Mochten er nog meer mensen graag in de TWK3 clan willen, meldt dit dan even, dan zet ik je op de wachtlijst.

Nu nog een persoonlijke mededeling. Ik ga deze week op vakantie 8) Dinsdag voor de clan war zal ik de clan verlaten, misschien dat ik nog even een dagje terug kom, maar woensdagavond zal ik de clan weer verlaten voor mijn vakantie. Ik weet niet hoeveel tijd ik woensdagavond heb, dus de war laat ik even schieten. Ik ben ruim 2 weken weg, dus eind augustus ben ik weer terug. Dit betekent even een tijdje geen statistieken, maar dat haal ik wel weer in haha
Er kunnen wel waarschuwingen gegeven worden over het aanvallen of wat dan ook, maar zolang er niets mee gebeurt heeft dit verder weinig zin. Ik zit zelf nog niet super lang in TWK3 maar hoor redelijk vaak "klachten" over bepaalde mensen die niet aanvallen of wat dan ook met de CW.

Daarnaast top dat je de statistieken bij houd! Echter vind ik enkele dingen wel krom. Ik ben "pas" één keer met de CW aangevallen en hier werd 1* behaald (dacht ik) dus eigenlijk niets verdedigd. Mijn verdedigend percentage staat echter wel op 60% (hoe kan dit überhaupt?).
CLB is 12 keer aangevallen en heeft 8 keer verdedigd maar heeft ook 60%. Zal ik, in dit geval, dan niet 100% moeten hebben en CLB 66,7%?

Om het uit te breiden zal lastig zijn, maar mocht je ooit tijd hebben lijkt het mijzelf ook leuk om te kijken wie wie pakt. Soms zie je dat een hogere wel drie sterren pakt maar bijvoorbeeld op een TH7. CLB probeert met deze war nummer 1 maar behaalt geen sterren, helaas, toch vind ik dat van CLB dan zwaarder meetellen gezien iemand anders die lager is ook drie sterren op die TH7 kon pakken.

edit; Tevens mag je +++ ook wel toevoegen aan de wachtlijst gezien ik ook graag wilde joinen. Het "tijdelijke" kwam echter omdat er nu plek was en ik dan net zo goed kan helpen met CW :)

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 12-08-2014 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Een TH10 proberen is natuurlijk altijd positief. Maar wanneer is het CLB voor het laatst gelukt? No flame intended, maar ik zie wel vaker dat CLB dat het probeert, en het dan vervolgens njet haalt. Kan je dan niet beter voor een andere target gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Bijna nooit infernopowered TH10's :)

Als ik lager ga, zit ik in iemand anders zn vaarwater, lijkt me simpel. Tevens heeft de top
nagenoeg allemaal dezelfde troepen en kwam het deze keer zo uit, omdat de top 10 al gesmasht was.

In de eerste CW's misschien wat TH10's getracht te rossen in 't begin, maar dat doen we niet meer.
Laatste 3 CW's, 6 aanvallen, waarvan 5 een tweesterrer en een TH10-faal, ik zie ze slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Zo'n TH10 rossen valt ook niet mee. Met 1 inferno wilde het nog wel eens lukken met de nodige hoggs, maar nu de king en queen niet meer te luren zijn en de giantbombs zwaarder zijn voor hoggs, is dat een minder goede strategie.

Eigenlijk is GoWiWi het enige wat nog echt helpt, of soms een drakenleger als de Inferno's slecht geplaatst zijn en de AA niet vol geupgrade is. En dan nog moet je blij zijn met 1 ster, max twee als alles goed gaat en je de TH weet te pakken.

Ik zie eigenlijk zelden 3 sterren op een TH 10 met inferno's, Één van de redenen waarom ik naar TH 10 ben gegaan, omdat je nog maar zelden wordt aangevallen. Ook in de CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

Vakantiegangers:

Wachtlijst:

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Eens met de feedback. Als leiding wordt er steeds gezegd dat iedereen twee keer moet aanvallen echter gebeurt dit maar zelden. Consequenties zijn er echter ook niet, waarom is dit?

Qua aanvallen gaat het steeds beter. Probeer altijd een hoger iemand aan gevallen. Morgen draak lvl3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Consequenties zijn er wel degelijk en mensen worden er achter de schermen op aangesproken. Des te langer je in de clan zit des te meer 'credits' je hebt. Maar als iets structureel gebeurt of je doet niks met onze feedback dan wordt je gekickt. Echter is en blijft het een spelletje en we zijn geen diehard clubje die overal voor kicken. Over het algemeen doet iedereen zijn best en wordt 90% van onze aanvallen gebruikt. Er kunnen altijd dingen beter maar dat komt vanzelf met de tijd ;).

• Frank_P
Deze war gingen zowel wij als onze tegenstanders hard van start. Maar zo te zien hebben wij de langste adem ;).

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Even over de tweede aanval. Ik heb nog 1 aanval over. Er is absoluut geen mogelijkheid dat ik iemands sterren kan verbeteren. Ik mag blij zijn als ik tegen de laagste met 2 sterren 1 ster behaal. Waarom ben ik nu verplicht om deze aan te vallen? Dit is toch zonde van mijn resources?

• maomanna
Als je 1 ster haalt, ontvang je wel de loot van die base. Geheel zonde is het dus niet.
Daarnaast is het een ervaring en kan je daar beter van worden. leert tactieken etc.

Als je niet aanvalt, zal je dus ook niet zo snel groeien/beter worden.

Bovendien vallen veel mensen wel aan. stoppen er resources in en daar profiteren anderen van mee.
Al is het maar dat je laat zien dat je wilt aanvallen en niet een houding hebt van, ach er is toch niks te halen dus geef maar op. Dat vind ik zelf een mindere houding.

[ Voor 35% gewijzigd door maomanna op 14-08-2014 09:04 ]

• thedon46
Renzzie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:49:
Even over de tweede aanval. Ik heb nog 1 aanval over. Er is absoluut geen mogelijkheid dat ik iemands sterren kan verbeteren. Ik mag blij zijn als ik tegen de laagste met 2 sterren 1 ster behaal. Waarom ben ik nu verplicht om deze aan te vallen? Dit is toch zonde van mijn resources?
Je wint geen ster erbij, maar wel de volle loot, dus als je een beetje slim aanvalt haal je er nog wel winst uit

• Frank_P
Inderdaad. Niet aanvallen kost je loot. Gewoon 1 ster halen zorgt er al voor dat je loot krijgt van je 2e aanval. Je ziet links bovenin in het warscherm altijd wat je totale warloot is die je tot nu toe ontvangt. Als je op een tegenstander drukt zie je de warloot die die tegenstander waard is. Dat krijg je erbij als je minimaal 1 ster behaalt.
Conclusie is dus dat je altijd beter af bent met 2 aanvallen waarbij je een ster haalt.

• -MD-
Tenzij je aanvalsleger duurder is dan de warloot die je ermee kan winnen. Dus die vlieger gaat niet altijd op. Dan zou je er dus een goedkoper leger voor moeten maken.

• maomanna
Je kan het economisch bekijken, maar als je de funfactor erbij zet, hoef je natuurlijk niet altijd 1:1 te spelen. Zelf haal ik mn leger er niet uit (20 draken a 30000 p/st. excl spells) Max loot is 400k.

ik wil gewoon het maximale halen voor de groep. en niet half half en wellicht falen.
Dat is geen optie.

• Wii4all
  • Niet online
maomanna schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:03:
Je kan het economisch bekijken, maar als je de funfactor erbij zet, hoef je natuurlijk niet altijd 1:1 te spelen. Zelf haal ik mn leger er niet uit (20 draken a 30000 p/st. excl spells) Max loot is 400k.

ik wil gewoon het maximale halen voor de groep. en niet half half en wellicht falen.
Dat is geen optie.
Hier denk ik er net zo over.

Ik zie de loot ook als een soort appart bedrag wat niet zomaar gejat wordt
Cash tegenwoordig pas in als ik een bouwer vrij heb.

Burp

• Famous
JBrennan schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:03:
Een TH10 proberen is natuurlijk altijd positief. Maar wanneer is het CLB voor het laatst gelukt? No flame intended, maar ik zie wel vaker dat CLB dat het probeert, en het dan vervolgens njet haalt. Kan je dan niet beter voor een andere target gaan?
*couch* Liet mij het dan ook proberen kon jij een andere verbeter |:( :D

Moet wel zeggen dat wij met de CW altijd hard van start gaan maar we daarna heel erg inkakken/geen sterren meer halen. Wellicht moeten we toch eens kijken naar een bepaalde regel waardoor de "minderen" ook gewoon 2x goed kunnen aanvallen. Met mijn noob account was ik nu wat later en kon ik enkel op nummer 40 nog één ster erbij halen. Dit terwijl er nog wel twee mensen onder mij stonden die ook beide één aanval nodig hadden.
Met +++ haal ik wellicht meer sterren maar dat komt omdat ik met Famous vaak hogere pak of wil verbeteren en dan vaak maximaal maar 2* te halen zijn. Ik wil met mijn tweede aanval best wachten tot we nog maar een paar uurtjes hebben bijvoorbeeld. Hoe denken jullie hierover?
Frank_P schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:29:
Deze war gingen zowel wij als onze tegenstanders hard van start. Maar zo te zien hebben wij de langste adem ;).
Ze probeerde inderdaad mee te komen maar dit lukte amper. Wij stonden gemiddeld elke keer voor met vijf sterren EN ook nog eens één aanval minder. Hiernaast is onze Top zeven (dacht ik) nog niet eens aangevallen terwijl bij hun alleen nog nummer 1 over is.

• CLB
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:26:
*couch* Liet mij het dan ook proberen kon jij een andere verbeter |:( :D
Ja en als #3 er nog was dan had ik die gepakt, het is een beetje geven en nemen natuurlijk :)
Waarom zou ik moeten verbeteren en geen nieuwe proberen? Jij had nu ook #1 kunnen herproberen toch?

Faal maakt mij weinig uit, loot is grappig, maar met dat goud kan ik niet eens een muurtje fixen haha...
Tevens was m'n aanval aardig kut, moet ook zeggen dat die jumpspell en zwalkende Pekka's niet meehielpen.

• Famous
CLB schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

Ja en als #3 er nog was dan had ik die gepakt, het is een beetje geven en nemen natuurlijk :)
Waarom zou ik moeten verbeteren en geen nieuwe proberen? Jij had nu ook #1 kunnen herproberen toch?

Faal maakt mij weinig uit, loot is grappig, maar met dat goud kan ik niet eens een muurtje fixen haha...
Tevens was m'n aanval aardig kut, moet ook zeggen dat die jumpspell en zwalkende Pekka's niet meehielpen.
Weet ik toch schatje! :> Ik ben juist voor het proberen van een hogere. Mijn recommended ligt vaak rond de 7 of 8 maar dan zit ik helemaal in iemand anders zijn vaarwater. Ik verbaasde mij eigenlijk hoe snel jou leger kapot ging dus vandaar mijn keuze om #1 niet aan te vallen.

Je jumpspell moest je nét wat meer naar onderen gooien, zo doende wordt jouw leger erna toe "getrokken" en springen ze wel over de muur heen. Ik weet echter niet of ze over zo'n stukje springen als wat jou bedoeling was..

• CLB
  • Niet online
Siej :)

Dat heb ik ook, daarom haal ik ook nagenoeg noooooit een driesterrer en prijs mijzelf in de hemel met 2x 2 :p
Als we nou eens even onze top 5 hun 6-10 laten aanvallen volgende keer en andersom, klinkt best goed toch?

• Famous
Lijkt mij ook een perfect idee!
Zul je alleen zien dat er in de volgende war geen inferno's zijn :'(

• CLB
  • Niet online
Haha dat zal inderdaad best :)

• maomanna
kom op heren, nog 10 aanvallen te gaan :D
zou dit dan de eerste CW worden met alle aanvallen gebruikt?

• JBrennan
Na deze CW draag ik het Clan Leader schap over aan Daniel. Ik heb de laatste tijd erg weinig tijd, en dat wordt naar verwachting alleen maar minder. Ik blijf wel Elder, en ik blijf mee doen met CW's. Hopelijk wel wat beter dan deze CW btw.

• R3veNG
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Is er inmiddels al een plaatsje vrij? Anders wil ik wel even op de wachtlijst terecht komen.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• CLB
  • Niet online
JBrennan schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:28:
Na deze CW draag ik het Clan Leader schap over aan Daniel. Ik heb de laatste tijd erg weinig tijd, en dat wordt naar verwachting alleen maar minder. Ik blijf wel Elder, en ik blijf mee doen met CW's.
Hmm wat niet gaat, gaat niet :) Dan zijn er dus een leider, co-leider en vier elders if I'm right?

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 14-08-2014 15:41 ]

• Famous
CLB schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:39:
[...]

Hmm wat niet gaat, gaat niet :) Dan zijn er dus een leider, co-leider en vier elders if I'm right?
Jij kan goed tellen zeg :> >:)

• Frank_P
Daniel - leider
Rhayan - Coleider
Milan, Curva, jvdb, Frankdegekste, Rooie - oudsten

Jullie kunnen allebei niet tellen dus :p

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

En ik ben weer terug van vakantie! Ohja, graag nog even H.fr aan de vakantiegaande mensen toevoegen! O-)

• JBrennan
H.fr was gekickt omdat hij inactief in de CW was.

• CLB
  • Niet online
Frank_P schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:50:
Jullie kunnen allebei niet tellen dus :p
En iemand kan geen TS bijhouden... ;) Alles moet realtime worden ingevuld, this is your life!

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 14-08-2014 16:59 ]

• CheapTweak
  • Laatst online: 31-08 10:28
Ik ben PanicAttack in Tweakers3.
Dit weekend ben ik weg en grote kans dat ik niet mee kan doen met CW.

Is het handig dat ik dan de clan tijdelijk verlaat? Scheelt weer 2 attacks...

• Frank_P
Zag dat je al weg was gegaan. We houden je plekje vrij. Fijn weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stap vanochtend in de auto richting frankrijk voor de komende twee weken. Zit inmiddels al in Tweak Holiday waar volgens mij ook H.fr. in zit. Denk dus niet dat hij het idee heeft dat ie gekickt is

Was trouwens weer lekkere cw. Eindelijk weer eens 2 x 2 op nr 3 en 9. Wel fijn na twee semi mislukte cw's.
Denk dat in veel gevallen 3 sterren op top 10 vaak niet haalbaar is zoals CLB al aangaf.

Tot over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Fijne vakantie! Overigens is H.fr gewoon weer welkom hoor als hij maar actief is in de cws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik heb de startpost geupdate met actuele vakantiegangers en er een wachtlijst onder gezet.
Als er dingen niet kloppen, geef het even door of DM het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Frank_P schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:15:
Ik heb de startpost geupdate met actuele vakantiegangers en er een wachtlijst onder gezet.
Als er dingen niet kloppen, geef het even door of DM het.
Waarom zijn plek 2, 22 en 32 leeg? we missen dus 3 vakjes? dat betekend dat we geen 52 leden hebben maar 49 en zou er dus 1 iemand extra bij mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Nee, we willen max 49 leden. Dan hoeven we nooit 100% attendance in een CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zo, Master divisie gisteravond gehaald wat nog redelijk makkelijk ging en zojuist Queen aangezet naar 13.
Twijfel of door zal proberen te gaan tot 3200 cups zodat ik de achievement haal. Twee infernos zijn toch wel vervelend maar toch sloop ik er vaak een of twee als ik aanval.

Eens kijken hoe het vandaag gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 26-09 15:18
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/e28e10b24ed95a0688c828095366546a.png

Gerben, hier mijn vorige basis. Ook wel een leuke.
Ben nog steeds opzoek wat nou een beetje lekker voor mij werkt.
De nieuwe bevalt me tot nu toe wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
dn072 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:49:
[afbeelding]

Gerben, hier mijn vorige basis. Ook wel een leuke.
Ben nog steeds opzoek wat nou een beetje lekker voor mij werkt.
De nieuwe bevalt me tot nu toe wel goed
Ah, die zal ik eens proberen.

Mijn twee aanvallen bij de CW gingen lekker. Ik heb nu de attack strategies 'PeGiWi' en 'PeGoGiWiWi' gebruikt. Bij allebij redelijk simpel 2 sterren gehaald, maar 3 zat er niet in.

Gezien ik nu opeens het nut van pekkas inzie, ga ik als mijn minions eenmaal lvl 4 zijn ipv minions lvl 5 pekka lvl 2 doen. Duurt helaas wel 10 dagen.

En de heksen van CLB deden het goed! :9

edit: pegiwi: Pekka/Giant/Wizards
pegogiwi: Pekka/Golem/Giant/Wizards

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 17-08-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Full draak weer op th7. Goed te doen dalijk met mijn th op 8 zal het niet zo eenvoudig meer gaan

Ga morgen verkassen naar tweak holiday

[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 17-08-2014 18:04 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hoe werkt het nu? Ben bijna terug na meer dan maand vakantie... Slot afwachten of is die gewoon gereserveerd geweest?

Tot over 3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Goede vakantie?

Gewoon joinen, mensen die erin zaten kunnen gewoon terug :) Tijd dat we weer 45 man hebben, net iets meer keuze en voor de top compenseert het hopelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
streafer schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 02:39:
Hoe werkt het nu? Ben bijna terug na meer dan maand vakantie... Slot afwachten of is die gewoon gereserveerd geweest?

Tot over 3 dagen
Welkom terug van vakantie!
Zoals Famous zei gewoon request doen. Voor alle vakantiegangers houden we hun plek gereserveerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Kom op jongens! we moeten echt nog een paar keer rossen!

We kunnen nog winnen! Het is nog niet verloren!

Chop chop, aan de bak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Helaas was deze tegenstander een maatje te groot voor ons. De matchmaking had een slechte dag volgens mij. Volgende war beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
pffff :(

hebben ze een lekker inhaalslag gemaakt. helaas zag ik vanochtend als dat hun effectiviteit een stuk hoger lager dan die van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb ontzettend gefaald deze CW, sorry heren :(
Mijn eerste aanval was matig, de 2e was dramatisch. Één ster halen tegen de nummer 25 werd al lastig.

Volgende CW toch maar eens een volledige draakaanval proberen :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:37:

hebben ze een lekker inhaalslag gemaakt. helaas zag ik vanochtend als dat hun effectiviteit een stuk hoger lager dan die van ons.
Dit was natuurlijk ook wel te verwachten gezien de tijd zone.
Wel is het nu makkelijk om een nieuwe goede basis over te nemen voor de CW en eventueel te kijken hoe zijn aanvielen. Gezien ook onze top het redelijk moeilijk had kan je hier alleen maar van leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik zie iig vooruitgang qua aanvallen. En die van mij gaan ook vooruit. Maar ja, ik heb in mijn 'CW history' het 5 6 keer opgenomen tegen Chinezen en tot nu toe 1 keer gewonnen :p

edit: oh met deze war 6

[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 18-08-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik heb deze war vrij hoog aangevallen (een bijna-maxed TH8 en zelfs een TH9) waarbij ik 2 sterren heb laten liggen die ik lager waarschijnlijk wel had kunnen pakken. Ik denk dat ik de volgende war dus voor meer zekerheid ga; we moeten echt zorgen voor meer 3-sterren, daar laten we nu teveel liggen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Daar hebt je deels gelijk in Milan, een th9 die te doen is met draken, is net zo goed te rossen door een TH8 met een een beetje moeite.
De basissen met Xbow op air is niet te draken, en kunnen beter gepakt worden door een sterke th9 met reuzen/hogs. Heb deze CW de nummer 4 gepakt met 2 sterren (wel doordat zijn basis dat toeliet) met alleen draken. Dus een beetje afhankelijk van de tegenstander

Edit:
Kunnen we niet een soort regel instellen, dat je eerste aanval max +/-5 hoger of lager is dan jezelf afhankelijk van wie je 3 sterren kan pakken, en dan je de 2e aanval zelf mag kiezen (tenzij je nog geen 3 sterren hebt) als iedereen een keer 3 sterren pakt dan hebben we al alle sterren te pakken *O*

[ Voor 28% gewijzigd door thedon46 op 18-08-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Jungle Book - Kolonel Hathi's Mars: http://youtu.be/Ntj4Vdzzv1k

Zet je beste beentje voor...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik heb het idee dat deze clanwar een makkie wordt. Ondanks dat ze 3x inferno th10 hebben en een hoop meer th9's. Er zitten veel nieuwe mensen in hun clan dus veel verloop denk ik. Als wij hier goed op klappen overrompelen we ze. Daarbij moeten we ze gewoon keihard inmaken door hun naam 'Helden 2013' :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
We moeten onszelf alleen niet gaan overschatten. Een TH9 platleggen met draken bijvoorbeeld is nog wel wat trickier dan een TH8 vanwege meer gebouwtjes (kost meer tijd) en 4x AA.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 11-10 22:50
Hoe is de wachtlijst op dit moment?
Zeker interesse vanuit mijn kant, lvl 113, alle troepen maxxed, goede donateur, zit op behoeftige vrienden 69.000.

basis redelijk, niet goed, niet slecht.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:00
Ik ben momenteel vooral bezig met het upgraden van mijn defense, hoe belangrijk zijn daar de muren in, want die kosten me nu 200.000 om te upgraden, gaat dit bijv boven kanon level 9 of 10? Ik heb eigenlijk nooit een idee hoe belangrijk de muren daadwerkelijk zijn, vooral omdat ze nu nogal duur zijn om te upgraden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Marxje1981 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:35:
Zeker interesse vanuit mijn kant, lvl 113, alle troepen maxxed, goede donateur, zit op behoeftige vrienden 69.000.

In de startpost staat onder de ledenlijst een wachtlijst. Zodra er een plek is dm'en we die persoon. Als die niet meer wil of niet reageerd is de volgende aan de beurt. Wil je dat ik je toevoeg aan de lijst?

@Gynnad. In mijn ogen best belangrijk omdat het voor vertraging zorgt van reuzen en andere troepen maar ik zou eerst mijn defenses maxen. Muren werken ook afschrikwekkend en sommige camps met zwakke muren maar sterke def leg je zo plat omdat je reuzen in no time overal kunnen komen. Verwaarloos je muren dus niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Marxje1981 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:35:

TH9 of TH10?

Intentionally left blank

Pagina: 1 ... 10 ... 59 Laatste