Is er nog plek in de clan?
Op dit moment zitten wij vol. Een aantal clanleden zijn uit de clan ivm vakantie zodat de rest nog wel aan CW's kan doen. Houd het forum goed in de gaten, mochten er leden de clan verlaten of uit de clan worden gezet, zal er melding worden gemaakt dat er weer ruimte is.
PSN: Curvaa_
Vriend van mij wil ook graag ik tk3. Heeft zich geregistreerd om er bij te kunnen
Serieuze speler met lvl6 troeps die nu in een waardeloze clan zit. Zijn er echt 8 leden nu tijdelijk uit de clan en heeft aanmelden geen zin?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
8 is wel heel veel... Misschien kan de leiding het nog eens checken.
9 zelfs, check mijn statistieken maar
maar ik zal even navragen of ook echt iedereen hiervan op vakantie is.
[ Voor 47% gewijzigd door Curva op 31-07-2014 00:49 ]
Gisteren nog even aangeklopt maar de deur bleef helaas dicht 
Ik zoek wel een clan die serieus een clanwar wil spelen, de meeste clans zijn daar nogal makkelijk in en daar is het geen probleem dat je niet 2 x ( of überhaupt al) aanvalt...
Ik zoek wel een clan die serieus een clanwar wil spelen, de meeste clans zijn daar nogal makkelijk in en daar is het geen probleem dat je niet 2 x ( of überhaupt al) aanvalt...
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
iemand dit al gezien
Did somebody say 1 gem boost??? That’s right, starting today and for one week you can boost all your resource collectors for 1 gem each!!! YAY Keep an eye open for a maintenance later on!
Did somebody say 1 gem boost??? That’s right, starting today and for one week you can boost all your resource collectors for 1 gem each!!! YAY Keep an eye open for a maintenance later on!
Burp
+ 6 uur voor NL?Wii4all schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:31:
iemand dit al gezien
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Hopelijk heb ik mn 2M gold bij elkaar vóór de server update..
We zitten echt mudjevol in de clan. Helaas. We hebben op dit moment 9 vakantiegangers, en het worden er alleen maar meer.
En klote van die gemboost, ik ga precies die week op vakantie. Heb er dus weinig aan
.
En klote van die gemboost, ik ga precies die week op vakantie. Heb er dus weinig aan
Verwijderd
Mooi, eindelijk weer eens een 1-gem boost periode. Was alweer een tijd geleden. Komt ook goed uit want ben vrij leeg op dit moment.
Hoe gaan we trouwens met de war? Toen ik vanochtend vertrok stonden we nog 11 sterren achter. Gaat wel heel moeilijk worden want bij die eerste 5 tegenstanders valt haast geen ster te behalen.
Zat trouwens wel net in proces om DE drills te upgraden, daar toch maar even een weekje wachten. Zonde om dit niet te benutten.
Hoe gaan we trouwens met de war? Toen ik vanochtend vertrok stonden we nog 11 sterren achter. Gaat wel heel moeilijk worden want bij die eerste 5 tegenstanders valt haast geen ster te behalen.
Zat trouwens wel net in proces om DE drills te upgraden, daar toch maar even een weekje wachten. Zonde om dit niet te benutten.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 09:41 ]
ik zit bijna op 1000 gems voor de extra bouwer...dus vind het een lastige overwezig...maar 1 gem is niks...maal 10......pffff..twijfel....
Burp
Ik vind 4 bouwers wel prima en denk toch niet dat ik de 5e ooit ga halen. Ik ga lekker gemmen deze week
War wordt lastig. Staan nu 10 punten achter en 10 aanvallen. We kunnen nog veel punten halen in de top 10.
Best veel weg ja. De war is altijd 45 VS 45 !maar nu 40 VS 40
Best veel weg ja. De war is altijd 45 VS 45 !maar nu 40 VS 40
War wordt pittig maar als iedereen aanvalt en probeert het maximale eruit te halen dan hebben we een kans. We hebben een paar keer makkelijke tegenstanders gehad maar deze keer zijn hun beduidend sterker dan ons.
Sterker, maar ook niet heel veel sterker. We hebben het wel eens lastiger gehad. Het is gewoonweg zaak om aan te vallen, en het liefst om goed aan te vallen
.
Noouuuuu, zij hebben bovenin veel sterkere mensen. Een heel stel th10, ook stuk meer th9. Wij kunnen op de eerste 5/6 bijna geen sterren halen. Hun wel op ons. Heb al regelmatig zware draken en golems voorbij zien komen.
Matchmaking was best krom maar ik denk toch dat we kunnen winnen. Door karakter
Frank, las iets over een nieuwe tactiek met CC units?
Verder is het belangrijk dat we hiervan leren zodat wij beter worden.
Verder is het belangrijk dat we hiervan leren zodat wij beter worden.
Iets wat algemeen bekend is, mix van archers en wizards in je CC stoppen.
Boogjes worden sneller geluurd, waardoor er nog wizards overblijven. Tegenstander denkt leeg, en *BAM*
Boogjes worden sneller geluurd, waardoor er nog wizards overblijven. Tegenstander denkt leeg, en *BAM*
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klinkt goed ja, ben ik ook wel is mee in de mist gegaan.
Ja zei ik inderdaad. Ik heb nu altijd 6 wizzies en 1 archer. Maar 1 hogg/reus lured alles. Ik wil voortaan 2 wizz en 17 archers. Dan kunnen ze niet alles luren met 1 hogg/reus en kunnen ze nog wel eens de mist in gaan.
die gem aanpassing is wel aan te raden...
1 gem nodig om 1 week je elixer pomp of mijn te boosten
1 gem nodig om 1 week je elixer pomp of mijn te boosten
Burp
Frank,
Dat is precies wat ik gisteren zei in de chat.
Jattert! haha
Ik denk dat het echt wel werkt, mijn tegenstanders had het ook en ik was al 5 of 6 hoggs kwijt om de CC te luren. En het was dus echt nodig geweest want als ik die twee laatste wizzies niet had gelured had ik wss niet eens 1 ster gehaald.
1 gem voor een hele week, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik heb alles al aanstaan :-)
Deze CW kan nog flink spannend worden.
Maar ik wil die loot van 600k wel hebben dus kom op jongens!
Dat is precies wat ik gisteren zei in de chat.
Jattert! haha
Ik denk dat het echt wel werkt, mijn tegenstanders had het ook en ik was al 5 of 6 hoggs kwijt om de CC te luren. En het was dus echt nodig geweest want als ik die twee laatste wizzies niet had gelured had ik wss niet eens 1 ster gehaald.
1 gem voor een hele week, ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar ik heb alles al aanstaan :-)
Deze CW kan nog flink spannend worden.
Maar ik wil die loot van 600k wel hebben dus kom op jongens!
Verwijderd
1 gem voor hele week? Stond anders niet zo in update? Net even gecheckt en ze hebben het inderdaad aangepast! WOW
Had ik nou maar een smartphone, kon ik ze alvast aanzetten.
Had ik nou maar een smartphone, kon ik ze alvast aanzetten.
Gaan we nou weer net verliezen doordat mensen niet tijdig aangeven dat ze op vakantie gaan?
Of is de tegenstander dit keer gewoon echt net een maatje te groot?
Of is de tegenstander dit keer gewoon echt net een maatje te groot?
Burp
Ik denk dat we deze gaan verliezen helaas
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Ziek lekker die gem booster. Heerlijk om al die pompen en mijnen even flink te laten roken :-p
Over half uurtje 2 bouwers vrij, gelijk maar weer even 2 buildings upgraden. Denk mn laatste kazerne naar level 9 zodat ze allemaal draken kunnen maken en 1 defence building.
Over half uurtje 2 bouwers vrij, gelijk maar weer even 2 buildings upgraden. Denk mn laatste kazerne naar level 9 zodat ze allemaal draken kunnen maken en 1 defence building.
Hebben we nu verloren of niet? Was al gekicked voor ik kon kijken
Ik kom na de vakantie terug met mijn acc van lvl 92, CoC lukt gewoon niet op een klein schermpje. Vaarwel Clashy acc

De statistieken van de afgelopen war. Link
Tja, veel valt er niet over te zeggen. Lag het aan de gemiste aanvallen? Of waren ze gewoon te sterk? We hebben verloren, laten we het maar als een leermoment zien. Op het gebied van cc vullen waren zij erg sterk en deden ze het goed. Dit is iets wat in het vervolg ook door ons gedaan kan worden, zoals Frank en Daniel al aangaven.
Verder nogmaals, let op het luren. Kijk van te voren hoe groot het CC is, kunnen er 20, 25 of zelfs 30 troepen in. Meestal kan je ze niet in een keer luren en komt er nog een tweede groepje uit.
Op naar zondag, om weer een overwinning neer te zetten!
Tja, veel valt er niet over te zeggen. Lag het aan de gemiste aanvallen? Of waren ze gewoon te sterk? We hebben verloren, laten we het maar als een leermoment zien. Op het gebied van cc vullen waren zij erg sterk en deden ze het goed. Dit is iets wat in het vervolg ook door ons gedaan kan worden, zoals Frank en Daniel al aangaven.
Verder nogmaals, let op het luren. Kijk van te voren hoe groot het CC is, kunnen er 20, 25 of zelfs 30 troepen in. Meestal kan je ze niet in een keer luren en komt er nog een tweede groepje uit.
He Jongens via deze weg wil ik nog een apply maken.
Weet dat jullie vol zitten maar zet me maar op de wacht lijst
CoC
Naam: King Steeph
Level:85
TH: Level 9
CC: Level 4
Troops: Reuzen: 6, Hogs: 4 ( onderweg naar 5), Gunstelingen: 3, Wizard 4, Boog: 5, Barbaren: 5,
Balloon: 5, Heler: 3, draak: 1, muurbreker: 5, Pekka: 1
Helden: Barbarenkoningen level 5 Archer Queen level 4.
Reden om mee te willen doen:
Zoek een clan met een goede drive om alles te willen winnen, support (mooie stat excelsheet ) en een actieve chat.
reden vertrek vorige clan
3/4 Clanwars per week met een halve actieve clan.
Sterke punten in CoC
activiteit, doneer gedrag en redelijke troops
zwakke punten in CoC
Defense.( muren en teslas)
Ik hoor wel als er een plek vrijkomt.
groeten Rempro
Weet dat jullie vol zitten maar zet me maar op de wacht lijst
CoC
Naam: King Steeph
Level:85
TH: Level 9
CC: Level 4
Troops: Reuzen: 6, Hogs: 4 ( onderweg naar 5), Gunstelingen: 3, Wizard 4, Boog: 5, Barbaren: 5,
Balloon: 5, Heler: 3, draak: 1, muurbreker: 5, Pekka: 1
Helden: Barbarenkoningen level 5 Archer Queen level 4.
Reden om mee te willen doen:
Zoek een clan met een goede drive om alles te willen winnen, support (mooie stat excelsheet ) en een actieve chat.
reden vertrek vorige clan
3/4 Clanwars per week met een halve actieve clan.
Sterke punten in CoC
activiteit, doneer gedrag en redelijke troops
zwakke punten in CoC
Defense.( muren en teslas)
groeten Rempro
Morazues
Zij waren simpelweg beter. Het verschil van 10 sterren was te groot.Curva schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:20:
De statistieken van de afgelopen war. Link
Op het eind hebben een paar zwaargewichten nog wat geprobeerd en een paar sterren gespronkeld, maar die 10 konden we nooit overbruggen.
Zij hadden 4 TH10's volgens mij en die hebben wij tot vlak voor het eind ontzien.
Daarnaast is dit de eerste tegenstander die net zo actief is in de CW als ons.
Jammer, uithuilen en op naar de volgende.
Ook hun TH8's waren qua defence al dik op orde waardoor veel aanvallen op 2 sterren bleven steken en moeilijk te verbeteren waren.
Intentionally left blank
Ik watsep je wel als er weer iemand word gekickt of als er iemand opstapt (zeldzaam)rempro schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:54:
groeten Rempro
Klopt ook, maar ik blijf er ook bij dat te hoge van ons te lage van hun hebben gepakt...crisp schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:27:
Ook hun TH8's waren qua defence al dik op orde waardoor veel aanvallen op 2 sterren bleven steken
Gewonnen hadden we het nagenoeg nooit, maar misschien wel met maar 5 sterretjes verschil.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Andersom geldt dit ook (juist te hoog aangevallen) gezien het aantal 2-sterren. Overschatting en onderschatting liggen altijd op de loer afhankelijk van of je voorstaat of juist nietCLB schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:42:
[...]
Klopt ook, maar ik blijf er ook bij dat te hoge van ons te lage van hun hebben gepakt...
Gewonnen hadden we het nagenoeg nooit, maar misschien wel met maar 5 sterretjes verschil.
Enige oplossing daarvoor is beter communiceren en advies inwinnen bij je medespelers over een bepaalde keuze, maar dat is iets wat we lastig kunnen verplichten.
Intentionally left blank
Tijdje geleden hadden we "afgesproken" dat we bij de 1e attack voor een zekere 3 sterren zouden gaan. Dan krijg je idd dat je wellicht iets te laag gaat zitten. Wel goed voor het blitzkrieg effect. Helaas was onze laatste tegenstander niet erg onder de indruk
Je kunt nu veel resources verdienen met het aanvallen van de mijnen en pompen
inderdaad zeg had vanochtend weer het geluk dat ik een verlaten basis had met 2x meer dan 300K aan loot.
Daarnaast ook een paar mooie +140 K loots gehad.
Nadeel is wel dat je meteen teruggepakt wordt als je veel in storage hebt.
Heb nu gelukkig een shield van 16 uur,.
Ik ga eerst wachten tot mn bouwers vrij zijn +/- 6 uur en dan weer aanvallen als mn storages laag zijn.
Daarnaast ook een paar mooie +140 K loots gehad.
Nadeel is wel dat je meteen teruggepakt wordt als je veel in storage hebt.
Heb nu gelukkig een shield van 16 uur,.
Ik ga eerst wachten tot mn bouwers vrij zijn +/- 6 uur en dan weer aanvallen als mn storages laag zijn.
Burp
Hey allemaal, ik heb met mn 2e account (Koning) de clan voor vakantiegangers aangemaakt zoals afgesproken in de clanchat. De clan heet Tweak Holiday (Niks met vakantie of wat dan ook was toegestaan). Je kan deze clan joinen als je op vakantie gaat maar daarna wel weer terug wil komen. Ik zal er regelmatig op kijken en dan ook een aantal mensen Oudste maken.
[ Voor 14% gewijzigd door De Koempert op 01-08-2014 19:25 ]
Vanochtend 4 attacks gedaan, resultaat = 2 miljoen loot
Gaat lekker dankzij die boosts, dorpen lijken aardig gevuld te zijn, zeker vroeg in de ochtend.
Gaat lekker dankzij die boosts, dorpen lijken aardig gevuld te zijn, zeker vroeg in de ochtend.
Wat zeggen jullie: Draken lvl 3 of rage spell naar lvl 5?
drakenwebdavid schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:34:
Wat zeggen jullie: Draken lvl 3 of rage spell naar lvl 5?
Intentionally left blank
Oke, Nog even sparen
Ik hoop ook binnenkort Draak 3 aan te kunnen zetten!
Over 18 uur is immers Minion 3 klaar. Ik zit nu op 2.3 mil elixer dus dat moet zeker gaan lukken om tot 3 mil elixer te sparen in die komende 18uur tijd
Nog 5 uur, dan een bouwer vrij en gaat de eerste wizztower aan naar level 6
Over 18 uur is immers Minion 3 klaar. Ik zit nu op 2.3 mil elixer dus dat moet zeker gaan lukken om tot 3 mil elixer te sparen in die komende 18uur tijd
Nog 5 uur, dan een bouwer vrij en gaat de eerste wizztower aan naar level 6
Afgelopen week zo mijn best gedaan om die 3m elixer bij elkaar te sprokkelen voor Draak 3... Als ik het toen had geweten van die gemboost had ik mooi gewacht. Met een paar aanvallen had ik die 3m elixer vandaag. Nu zit al dat elixer maar een beetje in mijn storages uitdagend te kijken naar al die potentiële aanvallers...
Klote is dat he. Ik ben gisteren express online gebleven zodat ik draak naar l2 kon aanzetten.
1. Aanval tegen en ihad het qua elixer niet gered
1. Aanval tegen en ihad het qua elixer niet gered
[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 02-08-2014 19:16 ]
Burp
Hen nu draak 3 aan, ik gebruik mijn goud nu voor de muurtjes. Anders duurt dat zo lang dat ik het niet meer leuk vind

Verwijderd
@thedon, had jij die raid van bijna 1,4 mio nog in video omgezet? Ik kon uit de chat niet precies opmaken of jij/iemand die had omgezet?
@vincent, ik had hem wel opgenomen, maar ben niet erg bekend met screencast dus kon dat bestand weer nergens vinden
....
misschien nog ff keertje doen is die replay nog beschikbaar?

misschien nog ff keertje doen is die replay nog beschikbaar?
De statistieken zijn weer ingevuld. Gelukkig hebben we deze war gewonnen, laten we dit doorzetten!
Link
Link
Vanochtend tikte ik de 1002 gems aan zodat ik bouwer vier kon kopen...
Gelijk volop aan het werk gezet.
Voglende doel is om de 10.000 DE te jatten...
Vanochtend ging het lekker en harkte ik met 2 aanvallen al 1000 DE binnen...zit nu op 4774....
Blijft lastig ik twijfel tussen met WB de DE storage vrij te maken en dan met goblins te raiden
Of lightning spell....
DE drillboor wordt ook vaak gezegd, die heb ik ook al een paar keer kunnen pakken gelukkig..
Ik wil ook niet teveel cups verliezen anders val ik dalijk weer buiten de CW selectie
Als je rond de 10.000 DE zit zal je wel vaak aangevallen worden om je DE iemand gaf als tip om dan juist allemaal DE troepen in de wachtrij te plaatsen zodat je DE niet gejat kan worden....
Gelijk volop aan het werk gezet.
Voglende doel is om de 10.000 DE te jatten...
Vanochtend ging het lekker en harkte ik met 2 aanvallen al 1000 DE binnen...zit nu op 4774....
Blijft lastig ik twijfel tussen met WB de DE storage vrij te maken en dan met goblins te raiden
Of lightning spell....
DE drillboor wordt ook vaak gezegd, die heb ik ook al een paar keer kunnen pakken gelukkig..
Ik wil ook niet teveel cups verliezen anders val ik dalijk weer buiten de CW selectie
Als je rond de 10.000 DE zit zal je wel vaak aangevallen worden om je DE iemand gaf als tip om dan juist allemaal DE troepen in de wachtrij te plaatsen zodat je DE niet gejat kan worden....
Burp
DE pakken met lightning is vragen om revenge
Intentionally left blank
dat is duidelijk, maar goed alles om door die grens van 10 K te gaan.
als die king er staat pakken ze hem niet meer van je af
Burp
Ik heb BK pas gekocht op TH8. Lightning gebruiken vind ik gewoon lame, daar doe ik niet aan...
Intentionally left blank
Ik heb die BK voor de helft gefinancierd met gems. 5e bouwer was/is toch zo ver weg...
Nu met DE boor op 3 gaat het wel prima met de DE, zeker met die boostshizzle
edit:
Ik snap die lightning op opslag niet zo. Duurt vreselijk lang en kost veel meer elixer dan dat het oplevert. Je kan beter ros troepen maken.
Nu met DE boor op 3 gaat het wel prima met de DE, zeker met die boostshizzle

edit:
Ik snap die lightning op opslag niet zo. Duurt vreselijk lang en kost veel meer elixer dan dat het oplevert. Je kan beter ros troepen maken.
[ Voor 30% gewijzigd door westergas op 04-08-2014 12:43 ]
Zijn er nog actieve clans welke nieuwe spelers opnemen? Ik ben nu een paar weekjes bezig en lvl 34 en heb de smaak te pakken.
Ik begrijp namelijk dat Tweakers mudjevol zit door de posts hier.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
het is eerder TweakersIII die mudjevol zit, [Tweakers] heeft nog maar 5 leden. Ik denk niet dat we nieuwe leden accepteren omdat er ook nog veel vakantiegangers zijn zoals ik, maar dat weet ik niet zeker.Ngangatar schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:33:
Zijn er nog actieve clans welke nieuwe spelers opnemen? Ik ben nu een paar weekjes bezig en lvl 34 en heb de smaak te pakken.
[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 04-08-2014 14:36 ]
Nog maar 5 als in, de rest is er al vandoor,
of
Nog maar 5, het is in opbouw?
of
Nog maar 5, het is in opbouw?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zo, terug van vakantie eerste aanval meteen 1 miljoen buit (500k/500k).
Hopelijk houd dit een beetje aan de komende twee dagen dan kan ik weer wat updates aanzetten, heb nu 4 van de 5 bouwers vrij. Nu snel douche en naar bed, ben kapot
Hopelijk houd dit een beetje aan de komende twee dagen dan kan ik weer wat updates aanzetten, heb nu 4 van de 5 bouwers vrij. Nu snel douche en naar bed, ben kapot

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 05-08-2014 02:24 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nog even en dan kan de 2e tesla naar lvl3.
Dan sparen voor de BK en TH8!
gaat hard nu. helemaal met die boosts.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Statistieken zijn de volgorde van de eerste war, sinds ik ze bijhoudt, als er iemand bij komt, kijk ik tussen wie hij staat en plaats ik hem daar. Na mijn vakantie, als dus ook de meeste mensen terug zijn. Ga ik de volgorde weer aanpassen naar het huidige. Dit is voor het invoeren van alle statistieken sneller, anders is het een zoekwerk.maomanna schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:14:
Hoe zijn trouwens de statistieken opgebouwd? wellicht leuk om degene die de meeste sterren heeft verdiend, bovenaan te zetten. dus daarop filteren.
Kuddo's!thedon46 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:07:
Omdat jullie zo graag pics wouden zien:
Dit is Mootjes en Thedon46 samen met kleine Nathan
FOTO
Wil nog even credits geven aan CLB. Echt een toevoeging voor de clan. Vaak online, doneert veel, goede feedback en je kan alles vragen en je krijgt het ook nog, echt heel relax 
Hele leuke fotothedon46 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:07:
FOTO
[ Voor 43% gewijzigd door Wackmack op 05-08-2014 23:06 ]
Haha nee hoor, we doen 't met zn allen
Leuk stel samen! Vrolijkheid straalt er vanaf! En Nathan mag er ook wezen :D!thedon46 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:07:
FOTO
Bedankt voor de reacties
Ben erg trots op mijn gezinnetje
Heeft Nathan al een n00b account? Kan je maar vast hebben aangemaakt....
+1 geven is +1 terug!
Remember, Chief - today is the last full day to boost your collectors for one gem only! Offer will be disabled after the maintenance tomorrow morning.
Burp
Dus dat betekent vandaag even de boost refreshen zodat we nog weer 7 dagen kunnen genieten ?Wii4all schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:22:
Remember, Chief - today is the last full day to boost your collectors for one gem only! Offer will be disabled after the maintenance tomorrow morning.
Als jij mij kan vertellen hoe je iets kan refreshen wat nog niet is afgelopen hoor ik 't wel
Weet ff niet hoe ik daar bij kwam, ging er automagisch vanuit dat het kon. Ik zie nog dat ik 20 uur boost heb, tot wanneer is de boostkorting exact geldig ?
Zou mooi zijn als het nog een keer kan, ben er bang voor van niet
Tot een datum waarop niemand meer opnieuw kan boostenFlyEragon schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:42:
Tot wanneer is de boostkorting exact geldig ?
Las op de chat dat als je een pomp/mijn upgrade en deze upgrade cancelled dat je dan de boost weer aan kan zetten. Kan nog wel een paar upgraden maar heb geen bouwer dus helaas kan ik het niet testen.
Helaas(?), alle mijnen en pompen zijn al geupgrade hier.
Ik heb indd MN goudmijntjes in upgrade gezet daarna geannuleerd en in nieuwe boost gezet! Kost wat elixer Maja...ist wel waard! Maare...dat kan dus!...voor wie nog niet max is
mijn eerste bouwer is pas over twee dagen beschikbaar....hmmm gaat hem denk ik net niet worden.
Burp
Ook fijn, de laatste was helemaal kaput;

Ik ga morgenmiddag naar Turkije boys, dus zal me ook aansluiten bij Tweak Holiday. Deze CW zal ik nog 2 aanvallen doen, maar daarna ben ik dus even weg. Kom daarna graag terug!
Have fun Koempert, en goed dat je nog even mee aanvalt ;-)
Enjoy daar!
Grt. Léon
Enjoy daar!
Grt. Léon
[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 06-08-2014 19:17 ]
Fijne vakantie!De Koempert schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:13:
Ik ga morgenmiddag naar Turkije boys, dus zal me ook aansluiten bij Tweak Holiday. Deze CW zal ik nog 2 aanvallen doen, maar daarna ben ik dus even weg. Kom daarna graag terug!
We houden een plekje voor je bezet
Fijne vakantie!De Koempert schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:13:
Wat zijn de beste spells icm draken aanval? Ik zg 3 x lightning echter zeggen de ervaren mensen zoals CLB/Famous dat lightning nooit werkt.
Heb net twee keer lightning gedaan en ben erg tevreden over het resultaat. Doordat draken vaak zo dom zijn kan je pech hebben en steeds onder attack staan van 3 x AA of zelfs 4. Door direct de sterkste uit tr schakelen sta je er veel beter voor. Denk dat dit het beste werkt vs een TH7/TH8. Merk dat healing niet super goed werkt en rage is vaak zo kort.
Aanvallen van mij zijn nog tot morgen terug te zien ivm de update. De eerste aanval van Leon laat zien hoeveel een AA damege kan doen als die lang kan schieten. Mooiste is AA aan de buitenkant zodat je die kan slopen met je King/CC troepen bv hogs, lightning maakt de 2e kapot en dan is het vrij spel.
Heb net twee keer lightning gedaan en ben erg tevreden over het resultaat. Doordat draken vaak zo dom zijn kan je pech hebben en steeds onder attack staan van 3 x AA of zelfs 4. Door direct de sterkste uit tr schakelen sta je er veel beter voor. Denk dat dit het beste werkt vs een TH7/TH8. Merk dat healing niet super goed werkt en rage is vaak zo kort.
Aanvallen van mij zijn nog tot morgen terug te zien ivm de update. De eerste aanval van Leon laat zien hoeveel een AA damege kan doen als die lang kan schieten. Mooiste is AA aan de buitenkant zodat je die kan slopen met je King/CC troepen bv hogs, lightning maakt de 2e kapot en dan is het vrij spel.
zoals je het beschrijft klinkt het wel goed.
Want die AA doet verdomd veel schade, het is ook de AA die mijn aanval bepaald waarvandaan ik wil gana aanvallen.
Want die AA doet verdomd veel schade, het is ook de AA die mijn aanval bepaald waarvandaan ik wil gana aanvallen.
Burp
Voor TH8 is lightning maar tot een bepaalde hoogte effectief. Het probleem is dat je er maar 1 van de 3 mee uitschakelt; je moet dus zorgen dat je die andere twee snel genoeg bereikt met je draken anders is het alsnog game-over. Met rage/heal spells ben je dan wat flexibeler; je kan je draken selectief wat sneller laten doorvliegen met rage of langer de lucht in houden met heal.
Onderschat ook de hogere levels WT/AT en Tesla's niet.
Alles valt of staat met hoe snel je je draken bij de AA's kan krijgen; dan kan je ook 3x AA lv6 aan (zie mijn aanval op #20). Uiteraard moeten je spells wel voldoende geupgrade zijn; ik merk echt het verschil tussen heal 4 en 5 bijvoorbeeld.
Ergo: er zijn wel situaties waar lightning om 1 AA uit te schakelen effectief is, maar het is geen silver bullet. Met heal/rage ben je flexibeler en kan je vaak ook hogere levels aan (als je je draken de goede kant op weet te laten vliegen
).
Onderschat ook de hogere levels WT/AT en Tesla's niet.
Alles valt of staat met hoe snel je je draken bij de AA's kan krijgen; dan kan je ook 3x AA lv6 aan (zie mijn aanval op #20). Uiteraard moeten je spells wel voldoende geupgrade zijn; ik merk echt het verschil tussen heal 4 en 5 bijvoorbeeld.
Ergo: er zijn wel situaties waar lightning om 1 AA uit te schakelen effectief is, maar het is geen silver bullet. Met heal/rage ben je flexibeler en kan je vaak ook hogere levels aan (als je je draken de goede kant op weet te laten vliegen
Intentionally left blank
Ik heb zelf het idee dat dat niet zoveel uitmaakt. Met rage rossen je draken 3x een stuk sneller en harder. Maar met lightning kan je inderdaad 1 AA alvast uitschakelen. Uiteindelijk wordt het toch bepaald door het vliegpad van je draken en als je pech hebt vlieg je om alle AA heen.
Ik als 'niet draken' gebruiker heb echter wel een goede tip voor de mensen die full dragon attacks doen. Vaak maken ze een gat met king/cc en gooien daar hun draken neer. Dit resulteert soms in mooie aanvallen naar binnen maar vaak gaan ze ook helemaal om het kamp heen. Iedereen geeft de schuld aan de onvoorspelbaarheid van draken, maar ze hebben 1 simpel doel. Ze vallen altijd dichtstbijzijnde nieuwe gebouw aan OF cc troepen als die in de buurt komen.
Met draken hoef je in principe niet echt cc te luren daardoor. Sterker nog doordat cc troepen meestal beetje binnen de vijandige basis blijven trekken je draken daardoor mooi naar binnen.
Daarbij komt het creëren van een gat dat mensen doen. Dit werkt zelden als er een mooie ring omheen zit omdat het gat vaak te klein is.De draken vliegen namelijk het gat in en verspreiden zich daarna nog steeds vaak naar buiten.
Mijn tip is om 1 aanval zijde te kiezen. Zorg dat je 2 groepjes hebt, 1 king + boogjes en 1x cc troepen bijv. Haal de omringende gebouwen aan beide kanten van waar je wil aanvallen zoveel mogelijk weg maar laat ze staan waar je draken in gaat zetten. Je krijgt dan dus eigenlijk 2 gaten links en rechts van waar je gaat aanvallen. Je draken zullen hierdoor eerst paar gebouwen van de ring vernietigen en daarna naar binnen trekken omdat er geen ring gebouwen meer in de buurt staan waardoor ze kunnen uitwaaieren.
Ik hoop dat dit zo beetje duidelijk is.
Ik als 'niet draken' gebruiker heb echter wel een goede tip voor de mensen die full dragon attacks doen. Vaak maken ze een gat met king/cc en gooien daar hun draken neer. Dit resulteert soms in mooie aanvallen naar binnen maar vaak gaan ze ook helemaal om het kamp heen. Iedereen geeft de schuld aan de onvoorspelbaarheid van draken, maar ze hebben 1 simpel doel. Ze vallen altijd dichtstbijzijnde nieuwe gebouw aan OF cc troepen als die in de buurt komen.
Met draken hoef je in principe niet echt cc te luren daardoor. Sterker nog doordat cc troepen meestal beetje binnen de vijandige basis blijven trekken je draken daardoor mooi naar binnen.
Daarbij komt het creëren van een gat dat mensen doen. Dit werkt zelden als er een mooie ring omheen zit omdat het gat vaak te klein is.De draken vliegen namelijk het gat in en verspreiden zich daarna nog steeds vaak naar buiten.
Mijn tip is om 1 aanval zijde te kiezen. Zorg dat je 2 groepjes hebt, 1 king + boogjes en 1x cc troepen bijv. Haal de omringende gebouwen aan beide kanten van waar je wil aanvallen zoveel mogelijk weg maar laat ze staan waar je draken in gaat zetten. Je krijgt dan dus eigenlijk 2 gaten links en rechts van waar je gaat aanvallen. Je draken zullen hierdoor eerst paar gebouwen van de ring vernietigen en daarna naar binnen trekken omdat er geen ring gebouwen meer in de buurt staan waardoor ze kunnen uitwaaieren.
Ik hoop dat dit zo beetje duidelijk is.
Frank dat is een goeie tip!
Ik gooide meestal eerst boogjes neer om de CC troepen te slopen, maar zoals jij dat verteld met een full draken aanval hoeft dat helemaal niet. as zaterdag zijn mijn draken lvl 2 en dan kan ik het mooi testen met de komende CW.
Ik gooide meestal eerst boogjes neer om de CC troepen te slopen, maar zoals jij dat verteld met een full draken aanval hoeft dat helemaal niet. as zaterdag zijn mijn draken lvl 2 en dan kan ik het mooi testen met de komende CW.
Burp
Tot dat er wizards uitkomen en lekker je draken neer knallen, wizards doen ongelovenlijk veel damage en ook nog eens splash. Gezien ze een range hebben heb je kans dat je draken een andere kant op vliegen of al twee van de 9/10 kapot maken. Daarnaast is de queen ook niet meer te luren wat vervelend is maar daar zullen jullie nog geen last van hebben denk ik.
Draken vallen cc troepen aan. Niet zoals reuzen. Draken richten zich altijd meteen op de cc troepen. Over het algemeen is het effect van wizzies zeer klein. Dit heb ik zelf ervaren en op vele replays gezien.Famous schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:35:
Tot dat er wizards uitkomen en lekker je draken neer knallen, wizards doen ongelovenlijk veel damage en ook nog eens splash. Gezien ze een range hebben heb je kans dat je draken een andere kant op vliegen of al twee van de 9/10 kapot maken. Daarnaast is de queen ook niet meer te luren wat vervelend is maar daar zullen jullie nog geen last van hebben denk ik.
Met full dragon attack verzoek ik vaak 5 hogs in mijn CC, en dan bij voorkeur die van lvl 5. Meestal kun je dan al minimaal 1 AA uitschakelen. Soms zelfs twee als ze dicht bij elkaar geplaatst zijn. Al vele malen hier succesvol mee geweest tegen tegenstanders die qua defense veel sterker waren dan mijn troepen.
Kies voor een AA bij de rand waar eventueel nog een WT of AT bij in de buurt staat. Of kies voor een AA die in de tweede stap te bereiken is en waarbij de hogs niet teveel last hebben van canons. Beetje je aanval plannen en dan kun je best ver komen.
Nadeel is, is dat je dus aan die hogs moet komen. Meestal val ik Rhayan ermee lastig. Hij is geloof ik de enige in de clan die ze kan maken.
Kies voor een AA bij de rand waar eventueel nog een WT of AT bij in de buurt staat. Of kies voor een AA die in de tweede stap te bereiken is en waarbij de hogs niet teveel last hebben van canons. Beetje je aanval plannen en dan kun je best ver komen.
Nadeel is, is dat je dus aan die hogs moet komen. Meestal val ik Rhayan ermee lastig. Hij is geloof ik de enige in de clan die ze kan maken.