Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Netjes Rob. Ik kies ook vaak voor full dragon, ben niet zo handig en ga in de cc voor zekerheid. Maar heb ook al mogen ervaren dat je ook erg pech kan hebben met je draken en dat ze rondjes rond de aa gaan vliegen. Dat kan ook wel eens heel fout uitpakken...

Afhankelijk van de target vraag ik weleens 5* hogs van Rhayan voor in de cc. Op die manier kun je soms al minimaal 1x aa wegvegen wat de kans op 3* groter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Als je naar het midden van de base wilt (of AA of wat dan ook) knal dan eerst met archers of barbs wat gebouwen weg die buiten de muren staan. Zo dwing je eigenlijk je draken om naar binnen te gaan.

Tevens werkt een rage spell supen met draken, zeker als ze op het TH staan te blazen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Zag al dat hogs goed werken. Volgende keer is lief vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Maar niet als de cc van de tegenstander vrij spel heeft om de hogs te slopen. Deze cw heb ik weer gezien dat iemand hogs gebruikte terwijl de cc troops van de tegenstander er vrolijk achteraan liepen om ze te slopen. Dus dan toch even de cc luren, cc troops killen en dan de hogs een aa laten slopen en dan meteen daar een paar draken droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
Mannschaft!..Ik ben sinds kort begonnen met dit spel!
Alleen ik snap er nog niet vrij veel van.

Hoop hier wat op te steken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 18:36
Dan ben je hier aan het goede adres :p. Het spel is simpel hoor, zal je snel genoeg merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Mooie overwinning weer. Ik denk dat onze kracht voornamelijk in onze activiteit zit.
Binnen een poep en een scheet staan we op 50 sterren. De tegenstanders zakt de moed daarna in de schoenen, terwijl ze misschien zelfs beter zijn dan ons.
Daarna stijgen we gestaag door naar 75-100 sterren.

[ Voor 9% gewijzigd door Roodey op 21-07-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
llovesoccerx7 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 02:03:
Mannschaft!..Ik ben sinds kort begonnen met dit spel!
Alleen ik snap er nog niet vrij veel van.

Hoop hier wat op te steken !
Stoppen en verwijderen.
Daarna nooit meer installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
Famous schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:31:
[...]

Stoppen en verwijderen.
Daarna nooit meer installeren!
REN nu het nog kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
N.a.v. die hele snipe discussie die weer gaande is:
Laten we het nou gewoon verbieden. Dat gezeur iedere keer weer. Het volgende wat er gaat gebeuren is dat we gaan bestuderen of iemand een valide reden had om zijn (tweede) aanval uit te stellen tot tegen het einde om dan te snipen omdat het anders zo'n zonde is van de warloot.

En anders houden we gewoon een stemronde. Dan kan ik afhankelijk van die uitkomst de volgende cw bepalen of ik mijn tweede aanval lekker uitstel tot het einde... Want als we snipen toe gaan laten weet ik ook wel wat ik met mijn tweede aanval ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Misschien een verstandig idee om het aanvallen bij CW's ietwat anders te gaan doen:
Iedereen valt in de eerste 18 uur minimaal 1x aan. Dit moet een serieuze aanval zijn.
Mocht daarna blijken dat de CW ruim gewonnen gaat worden, kan iedereen (na een berichtje van de leiding dat het veilig is) naar hartelust snipen.
Ik vind het zo zonde als mensen complete legers kapot gaan gooien voor weinig resources, terwijl het soms mogelijk is om met 5 archers 330k/330k op te halen.
Je kunt snipen wel helemaal verbieden, maar daarmee laat je super veel resources liggen.

Ps: ik bewaar mn aanval niet bewust tot het einde, maar ik ben gewoon niet super actief. Bij de start van een CW probeer ik meteen even aan te vallen, en vaak blijft de 2e aanval staan totdat ik een melding krijg dat de CW bijna is afgelopen en ik dan toch nog maar even aanval.

[ Voor 19% gewijzigd door PvT.Arj op 21-07-2014 14:25 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
arjanpvt schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:22:
Misschien een verstandig idee om het aanvallen bij CW's ietwat anders te gaan doen:
Iedereen valt in de eerste 18 uur minimaal 1x aan. Dit moet een serieuze aanval zijn.
Mocht daarna blijken dat de CW ruim gewonnen gaat worden, kan iedereen (na een berichtje van de leiding dat het veilig is) naar hartelust snipen.
Ik vind het zo zonde als mensen complete legers kapot gaan gooien voor weinig resources, terwijl het soms mogelijk is om met 5 archers 330k/330k op te halen.
Je kunt snipen wel helemaal verbieden, maar daarmee laat je super veel resources liggen.

Ps: ik bewaar mn aanval niet bewust tot het einde, maar ik ben gewoon niet super actief. Bij de start van een CW probeer ik meteen even aan te vallen, en vaak blijft de 2e aanval staan totdat ik een melding krijg dat de CW bijna is afgelopen en ik dan toch nog maar even aanval.
In mijn optiek ligt onze kracht in onze activiteit na de start van de aanvalsronde! Als we iedereen maar 1 ronde laten doen laten we dit wapen vallen.
Als ik onze tegenstander zou zijn en bij een stand van 50-5 in zou loggen zou ik weinig hoop hebben in een goede afloop. Dit moeten we blijven uitbuiten. We hebben tegenstanders gehad die qua dorpen beter waren als ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Roodey schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:06:
[...]

Als ik onze tegenstander zou zijn en bij een stand van 50-5 in zou loggen zou ik weinig hoop hebben in een goede afloop. Dit moeten we blijven uitbuiten. We hebben tegenstanders gehad die qua dorpen beter waren als ons.
Helemaal mee eens, het feit dat als de war begint iedereen er gelijk vol op duikt zorgt er meestal voor dat de helft van de tegenstanders niet eens meer de moeite neemt om aan te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Ik vind onze massale aanvallen in het begin erg goed, dat schrikt de tegenstanders echt wel af.
Dit moet los gezien worden van de discussie over het snipen.
Ik snap de discussie heel goed vooral de frustratie aan diegen die zwaar troepen heeft ingezet.
Ik vind dat je alleen dat je mag snipen in het laatse uur en dan met toestemming van de leiding, gister werd er halverweg de war al gesnipt, dat kan niet. Ook moet de leiding maar bepalen wie dat eventueel mag doen, beetje rouleren onder de wat lagere denk ik zelf.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
I'm back >:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Welcome back vakantieganger! En nu weer doneren als een malle! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Frank_P schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:00:
Welcome back vakantieganger! En nu weer doneren als een malle! XD
Yessir! old habbits... ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Zeuw, de stats zijn weer gedaan. Denk dat we redelijk wat geluk hebben gehad deze war. Als zij meer hadden aangevallen (op hetzelfde niveau dan wel), hadden we zomaar kunnen verliezen. Onze vernietiging was iets lager en de nieuwe sterren per aanval lag gelijk.

De statistieken: Link Dropbox & link Google Drive.

Iemand iets gehoord van ixionnyu en of Odysseus. Ze lijkt me beide op vakantie aan hun camp te zien. ixionnyu is een makkelijk target, pompen zitten helemaal vol en Odysseus is wel erg laag in cups en zijn pompen zitten ook redelijk vol.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:43
Er lijkt iets niet helemaal te kloppen met de gemiddelden: ik heb bij eerste aanval een gemiddelde van 30,2%, maar zit tussen de 41-100% met mijn aanvallen. Zit in de onderste regionen, dus niet elke keer CW, wel elke keer aangevallen dat ik meedeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ik ben zelf ook tegen het snipen. Want er zijn dan gegarandeerd personen die rustig gaan afwachten in plaats van direct aan te vallen om eventueel extra (gratis) buit aan het einde te halen. Als we het gewoon geheel verbieden dan heb je dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Bij deze is snipen geheel verboden. Wij als leiding hebben het hier uitgebreid over gehad. Eerst was het soms toegestaan. Dit vonden wij goed omdat het voor kan komen dat je dan loot laat liggen. Echter, wij bemerken dat sommige leden hierdoor afwachten met aanvallen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het concept van snipen werkt alleen als het grote deel van de clan wel in een volledige aanval investeert en een paar leden niet. Omdat dit niet eerlijk is, en er misbruik van wordt gemaakt, is het nu dus gewoonweg verboden. Toestemming vragen heeft nu dus geen zin meer, het antwoord is altijd nee. We verwachten dat voor de overgrote meerderheid hierdoor niets veranderd, business as usual dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Thile schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:41:
Er lijkt iets niet helemaal te kloppen met de gemiddelden: ik heb bij eerste aanval een gemiddelde van 30,2%, maar zit tussen de 41-100% met mijn aanvallen. Zit in de onderste regionen, dus niet elke keer CW, wel elke keer aangevallen dat ik meedeed.
Ik vermoed dat de CWs voordat je lid werd ook meetellen in het gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Hallo, ben ik hier op de goede plek om te solliciteren naar een plekje in deze clan? Mijn huidige clan is zodanig inactief dat de moed me in de schoenen zinkt.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Thile schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:41:
Whitefox is het toch?
Ik zie nergens 30,2%. Gemiddelde vernietiging 1e aanval: 60,4%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
R3veNG schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:10:
Hallo, ben ik hier op de goede plek om te solliciteren naar een plekje in deze clan? Mijn huidige clan is zodanig inactief dat de moed me in de schoenen zinkt.
Helaas zitten we op dit moment echt helemaal vol :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

JBrennan schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:21:
[...]

Helaas zitten we op dit moment echt helemaal vol :|.
Er staat in-game dat 47 van de 50 plaatsen gevuld zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
R3veNG schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:22:
[...]

Er staat in-game dat 47 van de 50 plaatsen gevuld zijn. :?
De resterende plekken zijn gereserveerd voor vakantiegangers die op termijn terugkomen in de clan.
Zij verlaten de clan als ze op vakantie gaan, zodat ze uitgesloten zijn bij clanwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:43
Curva schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:14:
[...]

Whitefox is het toch?
Ik zie nergens 30,2%. Gemiddelde vernietiging 1e aanval: 60,4%.
Bij Google Drive is het wel 30,2%, bij Dropbox is het inderdaad 60,4%. Blijkbaar zit er een verschil tussen deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Thile schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Bij Google Drive is het wel 30,2%, bij Dropbox is het inderdaad 60,4%. Blijkbaar zit er een verschil tussen deze twee.
Mmm, ik zie het ja. Heb hem even van de Google Drive link weggehaald. Het lijkt wel of hij ook degene pakt waarin je niet meegedaan hebt. Degene waar je niet mee gedaan heb, hoort hij niet te pakken. Dit doet hij bij de Dropbox versie wel goed.
Ik zal het even proberen uit te zoeken, maar weet niet of ik het kan oplossen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat gebeurt er met ixionnyu en odysseus?
Beide vielen niet aan omdat ze op vakantie zijn?
Misschien tijdelijk kicken Ivm komende war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

DyStiC

'Atta way, baby!

Versteegrob schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:01:
Wat gebeurt er met ixionnyu en odysseus?
Beide vielen niet aan omdat ze op vakantie zijn?
Misschien tijdelijk kicken Ivm komende war.
Ja, ik had dat sowieso nog op m'n 'to-do' lijst staan voor de volgende cw, als niet iemand anders me voor was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
je kan ze beter preventief kicken dat ze daarna zelf terugkomen.

Dalijk spelen we gelijk in de volgende CW dan zul je net zien dat je aanvallen te kort bent gekomen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Roodey schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:26:
[...]

De resterende plekken zijn gereserveerd voor vakantiegangers die op termijn terugkomen in de clan.
Zij verlaten de clan als ze op vakantie gaan, zodat ze uitgesloten zijn bij clanwars.
OK, so be it :-).

Is deze clan overigens de enige 'officiële' CoC-clan van Tweakers.net/GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Aangezien we tweakers |I| heten is dit niet de enigste tweakers clan nee. er is ook: "[Tweakers]" "[Tweakers2]" en "Tweakers.net"

[ Voor 3% gewijzigd door thedon46 op 22-07-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Wii4all schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:25:
je kan ze beter preventief kicken dat ze daarna zelf terugkomen.

Dalijk spelen we gelijk in de volgende CW dan zul je net zien dat je aanvallen te kort bent gekomen.
Pcies, dat stelde Rob toch ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mij kunnen jullie kicken trouwens voor de CW van start gaat!

Gisternacht is er ingebroken in mijn auto en mijn portemonnee gestolen (20 meter van de kroeg waar ik was) waar zowel al mijn pasjes als (erg) veel geld in zat. Gezien ik morgen op vakantie ga, zoals enkele van jullie weten, en mijzelf niet kan legitimeren of betalen zijn dit voor mij twee flinke stress dagen om alles nog geregeld te krijgen. Hiernaast heb ik ook meerdere keren per dag contact met de politie dan wel het bedrijf wat een deel op camera heeft. Dit alles zorgt ervoor dat ik momenteel geen CoC meer speel en ik weet niet zeker of ik in Bulgarije Wi-Fi heb.

Mocht dit wel zo zijn en kan ik elke dag even kort spelen zal ik een request sturen. Succes alvast met de CW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Oh dat is behoorlijk klote famous, dat kun je absoluut niet gebruiken net voordat je op vakantie gaat.
Hopelijk kun je alles nog op tijd regelen en zo nog genieten van je vakantie.

Zien we je later wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:51:
Mij kunnen jullie kicken trouwens voor de CW van start gaat!

Gisternacht is er ingebroken in mijn auto en mijn portemonnee gestolen (20 meter van de kroeg waar ik was) waar zowel al mijn pasjes als (erg) veel geld in zat. Gezien ik morgen op vakantie ga, zoals enkele van jullie weten, en mijzelf niet kan legitimeren of betalen zijn dit voor mij twee flinke stress dagen om alles nog geregeld te krijgen. Hiernaast heb ik ook meerdere keren per dag contact met de politie dan wel het bedrijf wat een deel op camera heeft. Dit alles zorgt ervoor dat ik momenteel geen CoC meer speel en ik weet niet zeker of ik in Bulgarije Wi-Fi heb.

Mocht dit wel zo zijn en kan ik elke dag even kort spelen zal ik een request sturen. Succes alvast met de CW!
Succes met regelen man! Klote zeg

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is flink balen, zonde van al het geld. Zeker net gepint voor de vakantie.... das dan toch wel erg zuur zeg.

Al die pasjes opnieuw regelen kost ook altijd klauwen met tijd, hopelijk geregeld voordat je op vakantie gaat en zo nog kunt genieten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het is erg balen ja. Naast het geld wat gestolen is komen er ook veel kosten bij voor mij nu. Vorige week nieuwe ID aangevraagd gezien mijne verlopen was á €53, kon ik er vandaag weer een aanvragen met spoed á €114. Na de vakantie komt hier ook nog een rijbewijs bij, dus zo spek je de gemeente wel lekker in een paar weken.. Nieuwe autoruit (al kan ik die zelf plaatsen) de tijd wat erin gestoken moet worden en dan nog de stress of je mee kan ja of de nee.
Het geld was van een verkochte auto vandaar dat dat bedrag zo hoog was, de vakantie doe ik lekker alles pinnen!

Gelukkig net wel gebeld door een kennis dat ik morgenvroeg mijn nieuwe ID kan ophalen dus dat is in ieder geval geregeld!

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 22-07-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Dat is inderdaad balen, zeker 2 dagen voor je vakantie. Even snel regelen en dan lekker bijkomen en genieten van je vakantie. We houden je plek vrij. Toch fijne vakantie ondanks dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Balen famous! Gelukkig wel snel ID geregeld..hopelijk verder geen pech tijdens je vakantie! Geniet er van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
ppffff ziek van dat geld.
de ellende van het regelen ken ik. zelf tijdens tripje van mijn werk ook mijn portemonnee kwijt.
nieuwe rijbewijs en oude laten vervallen is zo €80.
dag dat ik mijn nieuwe rijbewijs kon ophalen is mijn portemonnee terug gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Dat is echt zuur Famous! Hopelijk komt het allemaal nog goed en kan je met een gerust hart op vakantie! Veel plezier alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Pff pittige war wordt dit hoor. Ze hebben 3x th10, wij 0. Onderin hebben zij niet lager dan th7, wij hebben 2x th6. Ze hebben ook meer th8 dan ons. Als we puur daarop kijken zijn we in het nadeel. We zullen flink aan de bak moeten. Volle activiteit en goede scores halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Famous! Wat kut man! :s:( Succes en toch veel plezier op vakantie!

En over de huidige CW gesproken; dit wordt idd moeilijk. In de top 7 zie ik geen enkele basis waar de BK/AQ te luren is. Ook zijn ze van een dusdanig hoog level dat hogs gewoon zelfmoord is (spreek me tegen aub als ik ongelijk heb). Draken wordt ook lastig, want AA geupgradet en naar het midden geplaatst.

Kortom, iemand ideeën hoe je die basissen kan pakken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
JBrennan schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 07:50:
Famous! Wat kut man! :s:( Succes en toch veel plezier op vakantie!

En over de huidige CW gesproken; dit wordt idd moeilijk. In de top 7 zie ik geen enkele basis waar de BK/AQ te luren is. Ook zijn ze van een dusdanig hoog level dat hogs gewoon zelfmoord is (spreek me tegen aub als ik ongelijk heb). Draken wordt ook lastig, want AA geupgradet en naar het midden geplaatst.

Kortom, iemand ideeën hoe je die basissen kan pakken? :p
De top 7 overslaan en vanaf onderen 3 sterren halen. Als je maar veel sterren pakt onderin kan je compenseren voor bovenin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
klote man als je upgrades wat langer duren en je hebt veel in je storage staan wordt je puur op je storage aangevallen.

Al twee keer +/- 200k kwijt....en +22 trophies...schiet je niks mee op, gelukkig is mn bouwer zo klaar zodat ik de muurtjes kan doen....en ik weer wat lager in storage kom.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
@Famous hopelijk kan/ga je nog wel op vakantie!

Deze war wordt inderdaad moeilijk, maar ik ga proberen met een leger klaar te zitten als de war begint! Laten we proberen zo snel mogelijk proberen zo veel mogelijk sterren te halen! Dus gewoon het 'Tweakers3' wapen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verder moeten we echt sterren verbeteren. Vorige war haalde veel mensen 0 sterren terwijl er nog genoeg sterren onderin te verbeteren vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zijn je draken al klaar rob ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hele spannande CW tot nu toe. Zij gingen hard van stapel echter staan wij nunweer voor.
79 VS 70 met 4 aanvallen minder. Helaas had ik de tweede aanval minder geluk. Liep tegen twee bommen/teslas aan en mijn draken werden direct door de wizz neer geschoten. Gelukkig de eerste aanval 3 sterren. We moeten dit kunnen winnen. Tot hun nummer 38 kunnen we nog makkelijk 14 sterren halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Nieuwe stand: 104 - 78 (3 aanvallen meer gebruikt).

Zoals in de chat al aangegeven komen er binnen nu en 14 uur 3 bouwers beschikbaar. Morgen mijn 4e bouwer beschikbaar, echter geen goud en elixir. Moet vanavond maar even flink farmen! Helaas heb ik de redelijk goedkope upgrades van TH8 nu gehad....
Oftewel een flinke 'grind' voor de boeg. Minimale kostprijs van iets om up te graden is +1,2 miljoen goud / elixir.
Kan alleen nog de redelijk goedkope duistere kazerne a 750K elixir bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@rob ik denk dat je je hoggs net te vroeg en aan de verkeerde kant inzette..

Die teslas hebben meer moeite met draken als je ze volgens mij andersom ingezet had dan had je zo 3 sterren gehad...

Bij mij gingen ze goed (uiteraard na jouw intel ;) van de vorige aanval)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja heel jammer, beetje pech. Andere kant had ik zeker 3 sterren. Volgende war heb ik gelukkig Draak lvl2 dus meer kans op 6 sterren. Spannendste war tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Staan nu 30 punten voor en 4 mensen hebben nog helemaal niet aangevallen dus top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ben benieuwd of deze mensen nog gaan aanvallen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb nog 1 attack, hopelijk heb ik zo thuis nog tijd om een aanval te doen. More stars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 26-09 15:18
Volgens mij mogen wij best trots onszelf zijn.
Goede war, veel goede aanvallen gezien :-) Een paar verbeterpuntjes hier en daar nog.
Maar het gaat de goede kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
dn072 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 21:14:
Volgens mij mogen wij best trots onszelf zijn.
Goede war, veel goede aanvallen gezien :-) Een paar verbeterpuntjes hier en daar nog.
Maar het gaat de goede kant op
Helemaal mee eens. Dit was een pittige tegenstander maar doordat we bijna al onze aanvallen hebben gebruikt hebben we ze mooi gepakt. Iedereen heeft zijn steentje bijgedragen ongeacht of hij/zij veel of weinig sterren heeft gehaald. Persoonlijk vind ik de sterren ook niet zo boeiend als iedereen maar lol heeft en er voor gaat.

CLB maakte een mooie opmerking die het goed omschreef, was iets van (correct me if i'm wrong CLB );
Ondanks dat mijn aantal sterren niet zoveel hebben bijgedragen is het leuk om te zien dat iedereen zo fanatiek met de war bezig is. Bedankt daarvoor iedereen.

Vond ik persoonlijk erg mooi gezegd en omschrijft de goede sfeer in de clan en de clanwars.

Voor mij is dit een bevestiging dat ons clan beleid goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Is er nog ruimte voor nieuwe spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
SAWYER schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 03:13:
Is er nog ruimte voor nieuwe spelers?
Helaas op het moment niet. Zijn paar mensen uit de clan ivm vakantie maar die plekken houden we vrij.
Zodra er plek is zullen we hier een post maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
hopelijk is mijn drakenupgrade klaar voor de volgende cw. die moet nog een dag of 3. iig voor de volgende war! dan zijn het draken 2* :D
Ook Hoggs komen eraan!

Mja eerst de BK maar regelen.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Mijn TH upgrade naar 8, en bijna genoeg voor draken lvl 2! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik moet ook nodig mijn draken upgraden. Laatste 2 CW's wel 12 sterren gehaald met lvl 1 draken.
Reus gaat nu naar lvl 5. Daarna of draken lvl 2 of minions naar lvl 2.
Probleem is dat ik die minions bijna nooit gebruik, omdat ze nu nog zo slap zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik gebruik ze nu als afleiding....eerst gooi ik de draken neer en dan de minions...omdat ze zo snel zijn halen ze de draken zo in en dan vinden er minder aanvallen op de draken plaats..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
mja om dat met DE te doen, is wel een kostbare zaak als je geen DE pomp hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
valt wel mee toch 10 van die dingen is 50 DE.

kost je geen elixer en een beetje CW levert je zo 300 DE op.

[ Voor 41% gewijzigd door Wii4all op 25-07-2014 11:50 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
MK heeft de clan verlaten i.v.m. vakantie. Hij had geen tijd om hier te posten gaf hij aan in de chat, dus bij deze.
Hij wil graag na zijn vakantie terug in TweakersIII. Leiding graag plekje reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb het doorgegeven. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 11:27
Goede war laatste keer jongens. Ze gingen aardig fel van start, maar eigenlijk bleek al gauw dat ze zo sterk nog niet waren. Ze haalden weinig 3* attacks tegen ons.

Hier gaat het goed momenteel in het dorpje. Nog even 5k DE sparen voor minions 3 en over een uurtje is mijn 3e wizztower klaar op 5.

Wat ik nog moet doen: 2 boogtorens naar 9, 3 wizztowers naar 6, 3 AA's naar 6, 5 boogtorens naar 10 en heb pas 1 tesla op 3 en 2 op 2.... still alot of defence to upgrade....

Qua troepen gaat dus binnenkort minions naar 3 aan, hoggs zijn pas level 1 en moet wb's nog naar 5 doen, ballon naar 5, draak naar 3 en alle 3 de spells kunnen nog naar level 5....

Damn, als ik het zo opsom.... *gaat maar weer attacken |:( *

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 25-07-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
De statistieken zijn weer gemaakt. Deze keer alleen een Dropbox link. De rede hiervoor is dat de Google Drive versie een fout maakt met de formules. Als een clanlid niet heeft meegedaan aan de war en dus niks in de cellen heeft bij de vernietiging neemt hij deze wel mee en wordt er dus met 0 gerekend. Wat weer resulteert in een lager gemiddelde.

Verder was de afgelopen war erg goed. We hebben een record wat betreft het 'gebruikte aantal aanvallen'. Dat betekent dat bijna iedereen heeft aangevallen. Ook is het vernietigingspercentage erg hoog; 92,4% en dat is ook aan de hoeveelheid sterren te zien.
Complimenten aan iedereen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Op naar de status beste clan van coc ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55
Wii4all schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:42:
Op naar de status beste clan van coc ;)
Het word sowieso tijd voor een soort leaderboard mbt CW. Nu ben je eigenlijk "op niets af" oorlog aan het voeren. Een ranking of zelfs toernooi zou leuk zijn, toch?

Dit en de mogelijkheid tot communiceren met de vijand >:) lijkt me een mooie update.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Haha, dat laatste wordt denk ik een grote scheldpartij.
Al zou een soort van leaderboard wel leuk zijn, al zijn wij wel al onze wins uit de Tweakers3 clan kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker uit de startblokken deze war. Na 5 minuten hadden we volgens mij al 23 sterren uit 9 aanvallen. Waarbij de meeste aanvallen ook nog eens plaatsvonden tegen hun top 10.

Dit zou toch zeker wel een makkie moeten worden. Ben benieuwd of ze uberhaupt nog geen aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Mijn eerste aanval was slecht. En nu wou ik de tweede proberen goed te doen, maar ik ben m'n telefoon kwijt :/ Ik ga nog even zoeken, maar ik vrees het ergste.

Ik ga overmorgen op vakantie, dus dan ga ik wel even uit de clan.

edit: ik ben trouwens wel een professioneel telefoonkwijtraker :p

[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 27-07-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Hoe krijg je dat voor elkaar. Mijn telefoon is bijna aangegroeid aan mijn hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Lol hoe bedoel je bijna een cleansweep

Leuk ook dat 1 an die gasten vroeg of hij kon joinen omdat ze in hun clan niet hielpen met aanvallen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Bel je telefoon ff :p.

En ja. Dat was hun nr37. Wel grappig 8)7.

Ik zie trouwens dat al 5 leden die clan tijdens de CW hebben verlaten. Maar hoe komen ze dan op zoveel wins? Ze zullen wel geïmplodeerd zijn oid lol.

[ Voor 53% gewijzigd door JBrennan op 28-07-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
FlyEragon schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:10:
Hoe krijg je dat voor elkaar. Mijn telefoon is bijna aangegroeid aan mijn hand :P
In was verslaafd, maar ik heb het teruggedrongen :p Ik heb 'm trouwens wel, toen ik aan het klooien was achter de TV heb ik m'n telefoon kennerlijk onder het kastje gelegd 8)7

Bellen werkte niet, mijn telefoon stond op stil. Maar ik heb hem dus gevonden, alleen is er geen tijd voor een tweede aanval... :/ ik ga morgen maar uit de clan, misschien gaan mijn aanvallen na vakantie beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
We hebben het al eerder gehad hoor dat leden van de (verslagen) tegenpartij zich bij ons wilde joinen. Blijft leuk, vooral als ze een verhaaltje bij hun verzoek plaatsen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 11:27
Hier gaat goed op TH8 momenteel.

Laatste boogtoren naar 9 staat aan. Tevens staat minion 3 nu eindelijk aan (heeft even geduurd om de 20k DE aan te tikken)

Verder moet ik de wizztorens nog naar 6 uppen, boogtorens nog naar 10 en AA's nog naar 6. Tot slot 1 tesla op 3 en 2 op level 2 (ook nog allemaal naar level 4/5 (?) te uppen).

Kortom nog best wat defense upgrades te gaan. Gelukkig wel al alle muren op paars.

Kortom 2 > Iemand goud over.... 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Sleehond schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:50:
[...] Tot slot 1 tesla op 3 en 2 op level 2 (ook nog allemaal naar level 4/5 (?) te uppen).
level 6 zelfs ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Level 8 zelfs :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allclash.com/wp-content/uploads/2014/06/clash-of-clans-tesla-lvl-8-update.jpg

Net deze funneling base gemaakt, werkt volgens mij super.
Misschien ook wat voor Mao/RoBu?

http://www.clashofclansguidehq.com/th7-base-layout/

[ Voor 37% gewijzigd door Wackmack op 29-07-2014 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Aanstaande vrijdag 1-8 ga ook ik op vakantie. Op zaterdag 9-8 ben ik er weer. In de tussentijd neemt dm072/daniel de honeurs waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Fijne vakantie! :)

Statistieken komen misschien vanavond en anders morgen op de site te staan van de afgelopen war. Ik heb wat problemen met m'n pc, heb hem gisteren opnieuw geïnstalleerd en moet eerst weer van alles er terug op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Versteegrob schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:56:
Level 8 zelfs :)

Net deze funneling base gemaakt, werkt volgens mij super.
Misschien ook wat voor Mao/RoBu?

http://www.clashofclansguidehq.com/th7-base-layout/
Werkt dat goed dan?
Mijn DE wordt steeds gejat! hoef nog maar 3k voor ik mn BK heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
maomanna schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:13:
[...]

Werkt dat goed dan?
Mijn DE wordt steeds gejat! hoef nog maar 3k voor ik mn BK heb.
Eerste aanval won ik direct, zou het echt eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
Ben momenteel aan het sparen voor TH9, alleen het wil nog niet echt lukken :D

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@rob ik vindt de tunnellayout wel gaaf alleen heb ik wel het gevoel alsof ze je elixer heel snel kunnen bereiken.

Ik zou voor een layout kiezen met meer vakken denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 29-07-2014 12:56 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rob ik heb net de spiral gemakt kan me ks kijken wat je ervan vindt?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik ben op vakantie, tot over twee weken! En succes met de CW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Goeie vakantie!

alvast voor vanavond weltrusten ;)

en goeiemorgen ook alvast voor de rest.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Alleen jammer dat je de clan verlaat nadat we een CW hebben gestart 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
dat is niet slim inderdaad

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:16:
alvast voor vanavond weltrusten ;)
en goeiemorgen ook alvast voor de rest.
:(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
Heb al zin in cw :), Verveling in de vakantie...

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Daar zijn de statistieken eindelijk. Het heeft even geduurd, pc moest opnieuw worden geïnstalleerd, want die was niet meer vooruit te branden.

Link

De beste vernietiging sinds ik de statistieken bijhoud, echt erg hoog! :9 Netjes gedaan iedereen!

Pagina: 1 ... 8 ... 59 Laatste