Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
webdavid schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:53:
Oke, ben nu nog verbannen dus nog ff wachten. Weet iemand hoelang dat duurt?
24 hours :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb tot op heden altijd nog maar in één clan gezeten en deze altijd trouw gebleven, maar we winnen geen enkele clanwar meer agv inactievelingen, slechte verdediging, slechte aanvallen, etc. Kost me dus altijd (veel) meer dan het oplevert. We houden dan ook haast geen clanwars meer. Zijn nog met ca 20 leden en donaties lopen daardoor niet zo snel meer. Kasteel vol krijgen is dus ook al lastig aan het worden.

Zit er nu over na te denken toch bij tweakers clan te gaan. Vind het toch leuk om af en toe een clanwar te doen al moet ik nog zien of elke week 2 x clanwars doen niet wat te veel is voor me. Maar andere uiterste is tweakers.net die in zijn geheel geen clanwar doen.

Zag dat er nog plek over was dus zal mogelijk binnenkort een meedoen-verzoek indienen. Eerst nog even een hopeloze clanwar netjes afronden (de eerste sinds weken).

Ben zelf momenteel lvl 89, net enkele weken th9 (th8 gemaxd muv muurtjes) en ben nog bezig om nieuwe defense naar max niveau-8 te krijgen alvorens verder te uppen.
Coc naam = Vincemeister 79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Klinkt goed en 2 x per week lijkt meer dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Dat is 4 keer verplicht aanvallen per week. Zelf kan ik dat, werk, huishouden, vrouw, 2 kinderen, heel makkelijk inplannen. En naast sat het leuk is om te doen krijg je er nog loot voor ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:52:
Heb tot op heden altijd nog maar in één clan gezeten en deze altijd trouw gebleven, maar we winnen geen enkele clanwar meer agv inactievelingen, slechte verdediging, slechte aanvallen, etc. Kost me dus altijd (veel) meer dan het oplevert. We houden dan ook haast geen clanwars meer. Zijn nog met ca 20 leden en donaties lopen daardoor niet zo snel meer. Kasteel vol krijgen is dus ook al lastig aan het worden.

Zit er nu over na te denken toch bij tweakers clan te gaan. Vind het toch leuk om af en toe een clanwar te doen al moet ik nog zien of elke week 2 x clanwars doen niet wat te veel is voor me. Maar andere uiterste is tweakers.net die in zijn geheel geen clanwar doen.

Zag dat er nog plek over was dus zal mogelijk binnenkort een meedoen-verzoek indienen. Eerst nog even een hopeloze clanwar netjes afronden (de eerste sinds weken).

Ben zelf momenteel lvl 89, net enkele weken th9 (th8 gemaxd muv muurtjes) en ben nog bezig om nieuwe defense naar max niveau-8 te krijgen alvorens verder te uppen.
Coc naam = Vincemeister 79
Ik zat in een clan met 1 CW per week en dat beviel goed.
Nu in TweakersIII hebben we er 2 per week. Dat is even aanpassen. De CW in het weekend lukt makkelijk.
Die van door de week is even plannen rondom gezin en werk, maar altijd nog 2x aangevallen.
Voor de rest gezellige clan met leuke donaties. Nu met Famous erbij wordt er iets meer gekletst als anders. Worden leuke herhalingen gedeeld, etc.

Edit:
Was al gezellig, maar de activiteit in de chat is iets verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Roodey schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:28:
[...]

Ik zat in een clan met 1 CW per week en dat beviel goed.
Nu in TweakersIII hebben we er 2 per week. Dat is even aanpassen. De CW in het weekend lukt makkelijk.
Die van door de week is even plannen rondom gezin en werk, maar altijd nog 2x aangevallen.
Voor de rest gezellige clan met leuke donaties. Nu met Famous erbij wordt er iets meer gekletst als anders. Worden leuke herhalingen gedeeld, etc.

Edit:
Was al gezellig, maar de activiteit in de chat is iets verhoogd.
O-)
Als ik teveel spamm roep het maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Famous schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:36:
[...]

O-)
Als ik teveel spamm roep het maar :D
Nee zeker niet teveel. Het is sindsdien iets actiever qua het delen van herhalingen.
Daar leer je alleen maar van. En interessant om te zien wat voor legersamenstelling anderen gebruiken.
Ook leuk om elkaar de ogen uit te steken qua loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Haha wacht maar tot vanavond.... :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
CLB schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:53:
Haha wacht maar tot vanavond.... :p
Dus je komt zeker?
Als Vincemeister er ook nog bij komt hebben we de laatste tijd een beste kwaliteitsinjectie gehad.
* Roodey likes it :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes, lijkt me wel zo leuk, mooie groep, grote groep, klinkt prima, ik schuif in :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Zolang het Tweakers3 blijft en niet Tweakers 2.0 vind ik alles best ;) :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vanavond ben ik toch op een verjaardag dus ik ben niet actief dan :) Scheelt weer wat gespamm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu ook al vrij actief in de chat, vind dat altijd wel grappig. Veel over het WK geluld met wat Belgen in onze clan. Ook deel ik regelmatig mijn aanvallen, ook de zware mislukkingen. Kunnen we allemaal van leren.

Ik heb geen smartphone dus aanvallen overdag op het werk lukt me sowieso niet, maar ben daarentegen 's avonds wel weer vrij actief. Clanwars 2 x per week zal wel moeten lukken.

Clanwar oorlogsdag is in onze clan zojuist begonnen. Wordt waarschijnlijk een afslachting, onze tegenstander heeft al 35!! clanwars gewonnen. Maar zodra die voorbij is komt er zeer waarschijnlijk wel een meedoen-verzoek in de bus vallen.

PS waarom is in godsnaam Pekka lvl 4 niet op th9 beschikbaar gesteld in laatste update? Vond dat zelf het meest frustrerende van de update. Ze zijn superdom, maar ze zien er toch wel imposant uit, die pekka's (vanaf lvl 3 dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 11:27
NVM.

[ Voor 155% gewijzigd door Sleehond op 12-07-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zit je er al in Vincent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Robdegekste:

Zoals gevraagd mijn huidge TH 8 base opstelling:

http://clashofclansbuilder.com/plan/257100

Tot op heden werkt deze opstelling echt ontzettend goed moet ik zeggen. Zeker gezien het feit dat ik inmiddels volledig paarse muren ben, lekker gevoel. Momenteel 2 AA´s in de upgrade staan en m´n laatste kannon naar goud. Hierna ga ik met de boogtorens aan de slag, daarna wizztowers en tesla´s. Kortom, still alot of work to do...

[ Voor 71% gewijzigd door Sleehond op 13-07-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik wil aan iedereen vragen om de ingame chat niet als persoonlijke WhatsApp te gebruiken :). De chat moet enige relevantie hebben tot CoC en ook gaarne met enige moderatie :p.

Daarnaast heb ik misschien voor een paar mensen wat slecht nieuws; er zijn teveel mensen toe gelaten. We zitten nu op 47 leden, maar we hebben 4 vakantiegangers. Wij zijn aan het nagaan wie er als laatste als nieuw lid bij kan, maar de kans bestaat dus dat je de clan moet verlaten. Mocht er een inactief lid uitgaan, dan blijf je natuurlijk nog steeds welkom. Onze excuses hiervoor :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JBrennan, jammer van de chat. Voegt toch best wel wat toe en wie heeft er echt last van?

Denk je niet dat na de CW er weer wat mensen uit gaan? Iedere war hebben we wel leden gehad die twee keer niet aanvielen. TW3 is een populaire clan zo te zien, goed teken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Persoonlijk heb ik er ook geen probleem mee als de chat als 'whatsapp' gebruikt wordt. Is wel gezellig als er een beetje geouwehoerd wordt. Zorgt ook voor meer binding dan alleen maar CoC gerelateerde berichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Dan lees je niet wat ik zeg :p. Zolang het wat toevoegt heb ik er geen probleem mee. Doordat er een rollover is na 100 regels is dat wel belangrijk, het is geen IRC waar alles bewaart blijft. En dan kan je dingen missen.

En ja, dat is best heel goed mogelijk. Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook. Ik ben echter liever vooraf eerlijk :).

[ Voor 4% gewijzigd door JBrennan op 14-07-2014 09:08 . Reden: aantal regels ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
De chat zou ik ook gewoon lekker zo laten. Anders wordt het te 'zakelijk'.
Belangrijke mededelingen via de leidingfunctie versturen. Daar aankondigen dat er vanwege de actieve chat meer berichten verstrekt zullen worden via deze functie en iedereen lekker kan blijven chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Roodey schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:50:
De chat zou ik ook gewoon lekker zo laten. Anders wordt het te 'zakelijk'.
Belangrijke mededelingen via de leidingfunctie versturen. Daar aankondigen dat er vanwege de actieve chat meer berichten verstrekt zullen worden via deze functie en iedereen lekker kan blijven chatten.
Mededelingen vanuit de leiding komen sowieso nooit in de chat. Dus dit argument klopt niet. Daarnaast je kan maximaal 1 mededeling per 12 uur doen.

En het gaat niet om het niet chatten, het gewoon om niet teveel chatten :p.

[ Voor 5% gewijzigd door JBrennan op 14-07-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
JBrennan schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:53:
[...]

Mededelingen vanuit de leiding komen sowieso nooit in de chat. Dus dit argument klopt niet. En het gaat niet om het niet chatten, het gewoon om niet teveel chatten :p.
Ja dat bedoel ik toch ook? Dat de belangrijke zaken die niet gemist mogen worden gecommuniceerd worden via de gescheiden berichten.

Wat is de scheidslijn tussen teveel chatten? Dat is heel persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Klopt, daarom laat ik het ook aan iedereen zelf over om te bepalen wat er wel/niet in de chat komt. Voor mij is het dat ik niet iederen poep of scheet die ik doe in/out game in de chat zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat is het beleid met doneren? Heb van het weekend echt veel gekregen van de hogere spelers, veel draken :) Hiermee vies veel goud/elixer binnen gehaald. Heel graag wil ik max terug doneren maar vaak is het vanaf lvl4 en ik ben pas lvl3. Dat is de reden dat het een uit de verhouding is. Gelukkig met ik nu met lvl4 begonnen dus over 5d kan ik max boogies lvl4 doneren.

Ben nu bezig om 10.000 DE te verzamelen op TH7 maar dat is bijna onmogelijk. Heb gisteren echt heel veel aangevallen, 3 x 3 karzernes geboosted en zit pas op 2200 DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zeg, lekker ontvangen en weinig doneren...
Of je moet je donatie-achievement willen behalen, maakt mij niet zo uit.
Liever heb ik level 6 troops, maar ach als ik eens level 3 / 4 krijg kan ik zien hoe die eruit zagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Whahaha oke, dan ga ik lekker door met doneren. Heb echt vies veel zin in de CW morgen.

CLB, haal je altijd 6 sterren per CW? Zelfde geldt voor de hogere levels zoals Famous?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 11:09
JBrennan schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:57:
Klopt, daarom laat ik het ook aan iedereen zelf over om te bepalen wat er wel/niet in de chat komt. Voor mij is het dat ik niet iederen poep of scheet die ik doe in/out game in de chat zet.
Dat vind ik jammer, ik moet zeggen dat ik altijd erg geïnteresseerd ben in poep en/of scheet gerelateerde informatie :P

Anyway ff serieus, hoe zit het nu precies met het toelaten van nieuwe leden?
Vond het nogal vreemd dat er eerst mensen worden geweigerd omdat we vol zitten, om vervolgens een paar uur later 2 andere nieuwe leden wel toe te laten.

Als ik zo vrij mag zijn om een suggestie te geven; op het moment van schrijven hebben we 48/50 leden, oftewel nog 2 lege plekken. Is het misschien slim om te zeggen vanaf 47 leden accepteren we geen nieuwe leden? We accepteren dan alleen leden welke terugkomen van vakantie. Op die manier hebben we 3 vrije slots voor mensen die op vakantie zijn en hebben we een duidelijk beleid voor alle leiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mijn boogjes zijn nu eindelijk l4 dus ik kan nu meer mensen van troops voorzien.

Rob jij gaat net wat sneller dan mij qua updates maar we zitten wel op het zelfde niveau.
Mijn tweede tesla is zo klaar en heb er nu voor gekozen om de duistere kazerne te bouwen en nog niet voor de draak upgrade van 1,5 mljoen te gaan/

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:48:
CLB, haal je altijd 6 sterren per CW? Zelfde geldt voor de hogere levels zoals Famous?
Haha nee en Faalmous al helemaal niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
j.devreede schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:50:
[...]

Dat vind ik jammer, ik moet zeggen dat ik altijd erg geïnteresseerd ben in poep en/of scheet gerelateerde informatie :P

Anyway ff serieus, hoe zit het nu precies met het toelaten van nieuwe leden?
Vond het nogal vreemd dat er eerst mensen worden geweigerd omdat we vol zitten, om vervolgens een paar uur later 2 andere nieuwe leden wel toe te laten.

Als ik zo vrij mag zijn om een suggestie te geven; op het moment van schrijven hebben we 48/50 leden, oftewel nog 2 lege plekken. Is het misschien slim om te zeggen vanaf 47 leden accepteren we geen nieuwe leden? We accepteren dan alleen leden welke terugkomen van vakantie. Op die manier hebben we 3 vrije slots voor mensen die op vakantie zijn en hebben we een duidelijk beleid voor alle leiders.
Dat was een gevalletje miscommunicatie. We hebben nu ook een ledenstop. De reden dat we dan niet op "Closed" is dat de vakantiegangers er dan niet meer in kunnen. En steeds met die status flipperen is ook niet efficient.
Versteegrob schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:41:
Wat is het beleid met doneren? Heb van het weekend echt veel gekregen van de hogere spelers, veel draken :) Hiermee vies veel goud/elixer binnen gehaald. Heel graag wil ik max terug doneren maar vaak is het vanaf lvl4 en ik ben pas lvl3. Dat is de reden dat het een uit de verhouding is. Gelukkig met ik nu met lvl4 begonnen dus over 5d kan ik max boogies lvl4 doneren.

Ben nu bezig om 10.000 DE te verzamelen op TH7 maar dat is bijna onmogelijk. Heb gisteren echt heel veel aangevallen, 3 x 3 karzernes geboosted en zit pas op 2200 DE.
Jij hebt lvl 3 archers, lijkt mij niet dat jij lvl 6 erg vindt :p. Maar misschien andersom wel.
CLB schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:53:
[...]

Haha nee en Faalmous al helemaal niet >:)
We zullen zien of de oud TWK1 leden onze statistieken omhoog of omlaag halen :P.

[ Voor 31% gewijzigd door JBrennan op 14-07-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Komende vrijdag ga ik op vakantie. Ben 6 augustus weer terug. Is er gewoon een plekje voor me vrij als ik de clan leave? :) Ik leave dan net voordat ik op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ja, dan houden we je plek vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wii4all schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:51:
mijn boogjes zijn nu eindelijk l4 dus ik kan nu meer mensen van troops voorzien.

Rob jij gaat net wat sneller dan mij qua updates maar we zitten wel op het zelfde niveau.
Mijn tweede tesla is zo klaar en heb er nu voor gekozen om de duistere kazerne te bouwen en nog niet voor de draak upgrade van 1,5 mljoen te gaan/
Leuk om te volgen, heb net inderdaad twee tesla. Verder bezig met duister karzerne, draakje, spreukenfabriek , tovenaars toren en airdefence. Ballon lvl4 is over 2d 10u, hier kijk ik echt naar uit. Vond ze al op lvl3 niet verkeerd, lvl4 is een grote verbetering. Wat ook zo fijn is aan TH7, is de vier barrack. Heb nu een leger van 190 man, niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:48:
Whahaha oke, dan ga ik lekker door met doneren. Heb echt vies veel zin in de CW morgen.

Ligt heel erg aan de tactiek, soms gebruik je een nieuwe en dan haal je bijvoorbeeld maar één ster of val je heel hoog aan omdat alleen die nog vrij zijn.
Ik heb verder nog niet aangevallen met hoggs sinds de update dus ik moet eerst nog maar eens zien hoe "goed" die nog zijn.

Verder ligt het natuurlijk ook aan de base die de tegenstanders hebben, soms zijn ze allemaal gewoon erg goed en soms wals je er zo overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Wij hebben aardig wat TH9 layouts in de CW gezien waar de BK en AQ aan de rand stonden 8)7. Die kan je nog wel luren. Heb je wel minder hogs, maar goed. Met 30 hogs ros je dan ook nog wel door een basis heen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12-2024
gaat lekker met jullie NIEUWE beleid.... 6 leden

@famous nog een beetje gezellig daar?

en zit daar nou een random leader? (everything works out)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hebben jullie een maximum aan het ledental? Net aangemeld met tnet nick en direct afgewezen, 49 van de 50 plekken vol dus het kon nog net dacht ik.

Edit : max is 49 leden zie ik nu :)

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2014 18:30 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
janvanduschoten schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:14:
Hebben jullie een maximum aan het ledental? Net aangemeld met tnet nick en direct afgewezen, 49 van de 50 plekken vol dus het kon nog net dacht ik.

Naar mijn weten zou die net naar mij werden dicht gegooid omdat een paar oud members op vakantie waren, althans dit werd vermeld op de chat. Er zijn toch nog andere mensen geaccepteerd en de requests blijven ook doorstromen..
Ik heb geen idee wat de leiders gaan doen wanneer de "oude" spelers terug komen maar kan me voorstellen dat ze er een paar mensen weer gaan uitgooien. Als dit toch al het geval is dan kunnen we net zo goed die laatste persoon ook accepteren maar ik ben geen leiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

DyStiC

'Atta way, baby!

janvanduschoten schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:14:

We zitten helaas vol, heeft te maken met leden die de clan tijdelijk hebben verlaten ivm vakantie. Dus houden nog plek vrij voor als ze terug komen.
Famous schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:44:
Ik heb geen idee wat de leiders gaan doen wanneer de "oude" spelers terug komen maar kan me voorstellen dat ze er een paar mensen weer gaan uitgooien. Als dit toch al het geval is dan kunnen we net zo goed die laatste persoon ook accepteren maar ik ben geen leiding :)
Neuh, het is imo al vervelend genoeg als we zo iemand eruit moeten zetten (mocht dat nodig zijn) als oud leden weer terug zijn van vakantie. Had eigenlijk sowieso voorkomen moeten worden, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 10:29
Hmm, ik wilde het spel gaan spelen maar zit dan liever gelijk in een groep zodat ik niet gelijk gebullied wordt. Is het verstandig om al te beginnen en op te starten? In de hoop dat er misschien een plek vrij komt binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
NibborSneffets schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:55:
Hmm, ik wilde het spel gaan spelen maar zit dan liever gelijk in een groep zodat ik niet gelijk gebullied wordt. Is het verstandig om al te beginnen en op te starten? In de hoop dat er misschien een plek vrij komt binnenkort?
Dat wordt je niet in dit spel hoor :)
Er zijn meerdere Tweakers clan dus je kan wellicht Tweakers1 proberen. Eerst opstarten moet je sowieso doen omdat je je Clan castle moet bouwen voordat je überhaupt naar een clan kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Denk dat het wel goed komt met de leden. Morgen weer een CW dus misschien vallen er sommige mensen niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
fanaticaxie schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:51:
gaat lekker met jullie NIEUWE beleid.... 6 leden

@famous nog een beetje gezellig daar?

en zit daar nou een random leader? (everything works out)
Als je doelt op wat ik zei in de main thread, dat is al een aantal maanden geleden. De huidige leiding is gelukkig stabiel (al zeg ik het zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

DyStiC

'Atta way, baby!

JBrennan schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 06:47:
[...]
Als je doelt op wat ik zei in de main thread, dat is al een aantal maanden geleden. De huidige leiding is gelukkig stabiel (al zeg ik het zelf).
Volgens mij is dat gericht op Tweakers1 en plaatst axie dat hier omdat famous hier rond hangt.
Dus verkeerde topic imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ah zo. Duidelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:36
Ben benieuwd naar onze tegenstander vanavond in de war. We hebben immers een paar hogen erbij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
4 x TH10, slik maar de rest valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ben niet kapot van hun dorpen hoor... we pakken ze absoluut!

Hier zojuist eerste wizztower naar level 5 aangezet.

Verder staat mn laatste kannon naar goud aan, een tesla naar 2 aan en barbaar level 5 is over 3 dagen klaar.

Na barbaar 5 ga ik maar eens minions uppen... level 1 is toch wel erg karig. Maar goed, eerst even alle standaard troepen ge-upt en barbaar was de laatste.

[ Voor 73% gewijzigd door Sleehond op 15-07-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik kan ze rond en net boven mijn eigen nummer ook prima 3 sterren. Ik vind ze ook wel meevallen. Ze hebben alleen paar th10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
Over 3 dagen en 1 uur heb ik golems _/-\o_

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Netjes! Golems op lvl 1 schijnen helaas nog niet zo nuttig te zijn. Ze kosten ook nog is 450 DE....maar ze zijn wel imposant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:17
Frank_P schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:39:
Netjes! Golems op lvl 1 schijnen helaas nog niet zo nuttig te zijn. Ze kosten ook nog is 450 DE....maar ze zijn wel imposant :p
Probeer eens aan te vallen met gowipe

2 golems L1
3 pekka's L1
12 wizzards L5
6 of 8 muurbrekers (weet even niet meer hoeveel ruimte je nog hebt)
1 boog or barb.

Deze combi/aanval werkt beter als je pekka's L3 zijn en je golems ook wat hoger maar met de bovenstaande levels is het op TH8 echt wel te gebruiken. Je moet alleen goed zoeken naar een dorp met minstens 900de omdat het anders wel duur is. Voor het raiden is dit geen handige aanval maar voor cups wel.

Begin met je golems + muurbrekers om naar het hart van het dorp te gaan, gebruik op hetzelfde moment een paar wizzards om wat omliggende gebouwen te slopen. Zodra dat is gebeurt kan je je pekka's droppen. De laatste wizzards kunnen er achteraan voor extra sloop kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik gebruik (bij gebrek aan fatsoenlijke golems) altijd mijn eigen variant in de clanwars, GiWiPe.

15 reuzen
2x pekka
6 wallies
6 wizzies
29 boogjes
10 barbaren
Cc vol met wizz
3x healspell

Hiermee haal ik altijd goede resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vanavond voor het eerst lvl 4 ballonnen icm 2 x heal en 1 x rage, ben echt benieuwd of het gaat werken. Ballon is pas over 14 uur klaar dus moet 2 uurtjes eraf halen met gems maar is prima. Heb toch al alle bouwers en gisteren dik 500 gems verdient met CoC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Euhm, je kan beter een nieuwe strategie in een normale raid testen. Daar kost het je alleen elixir. In een CW kost het je naast elixir ook 1 van je 2 attacks :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarom zou je tevens twee uur af moeten kopen voor gems, wacht gewoon tot 22.00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hoe werkt het nou precies met wie wel en niet toegelaten wordt tot de clanwar?

Zijn dat de beste 5?? per TH level
Of zit het hem puur in de cups of een combinatie daarvan?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Of tot morgenochtend.

Volgens mij de hoogste met cups. Als je 2 zwaarden voor je naam ziet sta doe je iig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wordt gekeken naar cups en gaat per vijftal, nu dus 9 X 5 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Even zorgen dat ik wat in cups stijg dus, dan kan ik de volgende war weer meedoen...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, of we moeten precies met 50 man zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:08:
Inderdaad, of we moeten precies met 50 man zitten :)
Wat voor nu dus niet gaat gebeuren omdat er enkele members op vakantie zijn. Wie weet komt het binnenkort weer :)

Zelf ga ik volgende week op vakantie, wordt er dan van mij geacht dat ik uit de clan stap? Ik weet namelijk niet hoe het zit met internet (neem sowieso wel een bundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Vakantiegangers die aan de CW mee kunnen doen mogen ofc blijven. Als dat niet kan, graag tijdelijk leaven. Geef even door wanneer je weer terug bent, dan houden we je plek vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
Oke wie komt mij helpen m'n router door het raam te gooien?

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1407/74606/k3Rf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Dat is balen ja. Mooie loot zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Waar woon je?
Help graag met zulke dingen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
*zucht* maar 1 ster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:41
Ik heb met deze CW nog meegedaan, maar vanaf morgen zit ik in het buitenland en heb daar waarschijnlijk geen internet. Ben over 3 werken pad wet terug, dus als ik in die periode de clan uit wordt gezet heb ik dat geen probleem mee.
Zou het wel waardeerden als er en plekje vrij blijft zodat ik na de vakantie mee weer aan kan sluiten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 09-10 13:00
Dan kan je beter zelf de clan even leaven, anders moeten wij eerst afwachten tot je inactief bent en aanvallen missen in de cw.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ja, kleine moeite groot plezier 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:41
Prima, dooe ik dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Zal ik het dan maar zeggen: fijne vakantie Dutchgio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Fijne vakantie! We houden je plek vrij hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Ik ben ook op vakantie. Ben 7 augustus weer terug. Au revoir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Gisteren de eerste CW gewonnen als TweakersIII.
Hulde mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Fijne vakantie ook Renzzie!

En inderdaad onze eerste mooie overwinning.
Was redelijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
Frank_P schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:21:
Ik gebruik (bij gebrek aan fatsoenlijke golems) altijd mijn eigen variant in de clanwars, GiWiPe.

15 reuzen
2x pekka
6 wallies
6 wizzies
29 boogjes
10 barbaren
Cc vol met wizz
3x healspell

Hiermee haal ik altijd goede resultaten.
Ik gebruik in clan wars altijd 10 draken L2. Werkt prima :)

Ohja ik ga zaterdag op vakantie voor een week. Dus van 19-7 tot 26-7. Dan zal ik wel even leaven. Mijn CoC naam is daviddebestnl. Graag een plaatsje vrijhouden :)

[ Voor 16% gewijzigd door webdavid op 18-07-2014 12:41 . Reden: Ga op vakantie, Houd plaatsje vrij :) ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik zie dat echter ook vaak falen. Alles valt en staat met het lvl van de airdef en de plaatsing ervan. Ook willen de draken daardoor wel eens compleet verkeerde kant op vliegen. Zeker tegen goede th8 en hoger werkt dit vaal slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Have fun op vakantie mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Denk dat er een aantal toch redelijk vaak naar hun telefoon gaan 'mis'grijpen voor ff potje coc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
FlyEragon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:46:
Denk dat er een aantal toch redelijk vaak naar hun telefoon gaan 'mis'grijpen voor ff potje coc :P
Zal ik ook zeker wel doen mits er internet is natuurlijk :) Mijn vrienden zijn er toch al aangewend O-)
Ik neem wel een dag bundel maar dat is maar 35MB per dag dat behoud ik liever voor Whatsapp of even snel iets op internet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Bedoelde meer mensen zonder internet maar dan toch uit reflex denken ff coc checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Wie worden er trouwens gekickt als vakantiegangers terugkomen? Ik heb begrepen dat Famous sowieso wordt gekickt, maar wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
rty schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:58:
Wie worden er trouwens gekickt als vakantiegangers terugkomen? Ik heb begrepen dat Famous sowieso wordt gekickt, maar wie nog meer?
Succes met kicken ben dan namelijk zelf op vakantie en uit de clan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Neem dan een Vodafone XL-bundel Fam, is 100MB voor €4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Gebruik ik niet zoveel en ga niet voor enkel CoC een grotere bundel nemen :+
Dan kan ik voortaan in mijn eentje op vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:17:
Neem dan een Vodafone XL-bundel Fam, is 100MB voor €4
Kan je niet gewoon beter van je vakantie genieten? Kick je ook een beetje af :p

Ontopic: reus/healer aanval gaat steeds beter, denk dat ik hem weer ga gebruiken bij de volgende CW. Ik weet nu oa dat als je reuzen alle defence op weg naar de TH hebben destroyed je ff wat wizzies moet inzetten die dan (als t een beetje meezit) gelijk naar de TH gaan en 'm destroyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 14:39
Nemen jullie nog leden aan?
Is er een minimum level/throphy requirement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Atm hebben we een ledenstop, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hebben jullie wat tips qua leger op TH7. Ben bezig om alles te upgraden wat goed gaat.
Heb nu alleen ballon lvl 4 en nu bezig met lvl4 reus. Merk dat ik moeite heb met veel muren.
Kan 200 troepen maken, iemand wat tips? Net eens aangevallen met 35 ballon em dat werkt super.

Mix van 15 reuzen met boogjes/bars werkt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Reus 4 zal je al een aardig zetje geven. Ik up altijd als eerste de giant, in aanvallen is dat zo belangrijk om die maximaal op kracht te hebben, zeker nu je aangeeft last te hebben met muurtjes. Hoeveel wall brakers gebruik je? Hier met ongeveer 16 giants en 6 wall brakers kom ik er aardig doorheen gecombineerd met een rage spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:41:
Hebben jullie wat tips qua leger op TH7. Ben bezig om alles te upgraden wat goed gaat.
Heb nu alleen ballon lvl 4 en nu bezig met lvl4 reus. Merk dat ik moeite heb met veel muren.
Kan 200 troepen maken, iemand wat tips? Net eens aangevallen met 35 ballon em dat werkt super.

Mix van 15 reuzen met boogjes/bars werkt lastig.
Je moet er ook wallies bijnemen om door de eerste muren heen te komen :) Naast dit natuurlijk een healer die lekker achter de grote beren kan aanvliegen. Vanaf TH6 gebruik ik al Giant/bomber combo en vanaf TH7 Giant/Healer (op TH7 met 5 of 6 bombers) en dit gaat perfect.

Je kan natuurlijk ook enkel barchers en bombers doen wat sneller klaar is maar dit is nooit echt een favoriet van mij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik heb de statistieken weer gedaan. Van de afgelopen war heb ik gewoon weer alles kunnen invullen, degene van vorige week alleen de uitslag, aangezien ik geen stats meer had van die war ivm het verhuizen van de clan. Het was deze keer een wat groter werk, aangezien er aardig wat nieuwe members zijn. Als het goed is klopt alles nu weer. Mochten er opmerkingen zijn, laat het weten ;)

Link Dropbox
Link Google Drive

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Lekker Curva! Eigenlijk zouden we per persoon een grafiek moeten kunnen zien xD. Kan je mooi zien hoe mensen presteren en beter worden.
Maar is denk ik niet makkelijk mogelijk.

Ben benieuwd hoe fanatiek onze tegenstander is gezien hun naam. Toch moeten we dit kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Frank_P schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:18:
Lekker Curva! Eigenlijk zouden we per persoon een grafiek moeten kunnen zien xD. Kan je mooi zien hoe mensen presteren en beter worden.
Maar is denk ik niet makkelijk mogelijk.

Ben benieuwd hoe fanatiek onze tegenstander is gezien hun naam. Toch moeten we dit kunnen winnen.
Beter worden is moeilijk te meten. Pakt iemand een vergelijkbare tegenstander of pakt iemand een easy win?
Zoiets geeft een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dat inderdaad, ik had bijvoorbeeld hun nummer 1 gepakt welke faalde en dus totaal maar 3 sterren gepakt. Als ik naast nummer 5 nog nummer 7 pakte had ik wss 6 sterren totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Famous schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 03:22:
[...]

Je moet er ook wallies bijnemen om door de eerste muren heen te komen :) Naast dit natuurlijk een healer die lekker achter de grote beren kan aanvliegen. Vanaf TH6 gebruik ik al Giant/bomber combo en vanaf TH7 Giant/Healer (op TH7 met 5 of 6 bombers) en dit gaat perfect.

Je kan natuurlijk ook enkel barchers en bombers doen wat sneller klaar is maar dit is nooit echt een favoriet van mij geweest.
Neem altijd bombers mee maar zie nu veel bases waar alles verdeeld is in hokjes dus soms moet je wel 4 x door een muur breken. Reus 4 is net klaar
Ga morgen is kijken hoe sterk die is. Net draken maken voor morgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Kwestie van genoeg meenemen en op de T splitsing te plaatsen en niet op een hoek. Neem er de laatste tijd 9 á 12 mee (voorheen 6) en vind het heerlijk. Laatst perrongelijk 22 bombers mee en was direct in het midden van de base :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Prima war aan de gang en persoonlijk ging het top.
Twee keer 3 sterren met draken gehaald en zij hadden 3 x 0 sterren op mij :)
Pagina: 1 ... 7 ... 59 Laatste