Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
JBrennan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:28:
Loot is afhankelijk van de sterkte van de target. Niet van jouw sterkte. Jij krijgt dus evenveel voor target X als ik.

Uiteindelijk beslist de leiding of er gesniped mag worden. In de praktijk zal ik dus een go/nogo geven :p.
False, de loot is ook afhankelijk van je eigen TH level. Een TH9 krijgt minder loot op #30 dan een TH7 op #30.
Roodey schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:38:
[...]

Oh ik zag iemand in de chat roepen dat hij iemand kon snipen voor 675K goud en 675K elixir.
Terwijl de hoogste warloot iets in de 300K van elk was voor mij.
Klopt volgens mij ook niet, dacht dat 500k het maximum was, maar kan dat fout hebben uiteraard.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Dus een TH7 krijgt meer loot op #1 dan een TH9? Dan kom je wel aan die 657k :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Ik ben TH6, kan je nagaan wat ik had kunnen pakken :)
Hopelijk volgende WAR beetje meer spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Roodey schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:38:
[...]

Oh ik zag iemand in de chat roepen dat hij iemand kon snipen voor 675K goud en 675K elixir.
Terwijl de hoogste warloot iets in de 300K van elk was voor mij.
dat was ik, maar ik bedoelde als ik ze allebei ging snipen :p Vind opzich dat het wel moet kunnen, we gingen toch dik winnen en dan was ik weer wat sneller klaar met alles maxen voor TH7 (alle defence is gemaxed behalve teslas en AA, AA is lvl 4 en kan naar lvl 5 en teslas zijn lvl 1 en kunnen nog naar lvl 3). Ben nu bezig met alle walls naar lvl 6 upgraden. Moet er nog maar 10 :)

Maar, is het 't waard om alle walls naar lvl 7 te upgraden? Want opzich zou ik ook wel snel archers lvl 5 willen, en gezien ik niet zo vaak speel is alle walls naar lvl 7 wel een hele klus...

Maar zoals al gezegd, deze war was niet echt leuk. Ik heb wel lekker veel loot maar de vorige was veel spannender.

[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 07-07-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:27:
[...]

dat was ik, maar ik bedoelde als ik ze allebei ging snipen :p Vind opzich dat het wel moet kunnen, we gingen toch dik winnen en dan was ik weer wat sneller klaar met alles maxen voor TH7 (alle defence is gemaxed behalve teslas en AA, AA is lvl 4 en kan naar lvl 5 en teslas zijn lvl 1 en kunnen nog naar lvl 3). Ben nu bezig met alle walls naar lvl 6 upgraden. Moet er nog maar 10 :)

Maar, is het 't waard om alle walls naar lvl 7 te upgraden? Want opzich zou ik ook wel snel archers lvl 5 willen, en gezien ik niet zo vaak speel is alle walls naar lvl 7 wel een hele klus...
Ik zou het wel doen, je wilt toch je walls upgraden. Ik ben met level 6 walls naar TH8 gegaan en hier had ik wel spijt van achteraf.

Nu heb ik;
160 level 7
69 level 8
21 level 9 walls.

Wil graag naar level 9 walls maar dan moet ik dus nog eerst 160 walls naar 8 doen, en dit had ik dus ook toen ik naar TH8 ging. Beschikbare buit neemt ook nog eens elke keer wat af dus eigenlijk duurt het alleen maar langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik heb TH8 aangezet en heb in die 6 dagen de resterende walls naar lvl 6 geupgrade.
Om ook nog 150x ofzo maal 200K (lvl 7) te doen zag ik niet zitten.
Moet wel leuk blijven. Ik wil ook graag lvl 5 barbs/archers.
Nu aan het sparen voor upgrade archers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
225x en dan ook nog eens 225 x 500k :)

Iedereen speelt natuurlijk anders, ik vind het prima, zulke TH8'ers, daar bulder ik zo doorheen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
CLB schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:55:
225x en dan ook nog eens 225 x 500k :)

Iedereen speelt natuurlijk anders, ik vind het prima, zulke TH8'ers, daar bulder ik zo doorheen.
daarom heb ik ook een farmbase, mijn TH wordt bijna altijd gesniped. laatste serieuze aanval op mij is dan ook wel meer dan 1 week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb zelf mijn outer wall op lvl 7. Mijn inner wall is lvl 8. Ik wil uiteindelijke alle walls op lvl 8. Als ik mijzelf echt depressief wil maken doe ik mijn inner wall nog naar lvl 9. Ik deel de mening van CLB, lagere walls dender ook ik overheen. En hoe hoger de walls, hoe afschrikwekkender. Mensen pakken dan toch liever een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
JBrennan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:46:
Ik heb zelf mijn outer wall op lvl 7. Mijn inner wall is lvl 8. Ik wil uiteindelijke alle walls op lvl 8. Als ik mijzelf echt depressief wil maken doe ik mijn inner wall nog naar lvl 9. Ik deel de mening van CLB, lagere walls dender ook ik overheen. En hoe hoger de walls, hoe afschrikwekkender. Mensen pakken dan toch liever een ander.
Ik deel zijn mening ook wel. Ik sla zelf bij het aanvallen ATM lvl 7 muurtjes al over.
Alleen haal ik totaal geen voldoening uit het upgraden van mijn muurtjes.
Dit doe ik echt in etappes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
De statistieken ook weer bijgewerkt.

Link Dropbox
Link Google

Wat betreft walls; ik zou ze upgraden. Zelf skip ik ook TH7 & 8 met donkerpaarse of zwarte muren. Het is toch veel lastiger om erin te komen.
Ik probeer tussendoor altijd al wat muren te upgraden, zodat ik niet alles op het einde met doen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Iemand al een mogelijkheid gevonden om jullie clan te bekijken via de search?
Als je met iemand bevriend ben kan je dat wel zien maar anders nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb nog niets van SC gehoord over de ingediende ticket. Zal ook wel niet komen. We zitten er aan te denken om gewoonweg "Tweakers3" te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:36
JBrennan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:30:
Ik heb nog niets van SC gehoord over de ingediende ticket. Zal ook wel niet komen. We zitten er aan te denken om gewoonweg "Tweakers3" te starten.
Ik ben voor (zoals je al weet ;) ), dit lijkt mij de simpelste oplossing. Goed ingame en hier op het forum verkondigen en moet geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:30:
Of een nieuwe Tweakers starten? De huidige heeft weinig members over en er is al sprake geweest om de clan gewoon op te heffen.
Kan natuurlijk ook zijn dat je die 3 wil behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gewoon iedereen die wil overhevelen naar [Tweakers], is nog simpeler dunkt me... :)
[Tweakers] heeft op moment van schrijven 15/16 leden waarvan er een paar terugkomen (na vakantie)
Als er nog eens 25 a 35 van [Tweakers3] overstappen heb je weer een aardig mooie clan qua aantallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Niet iedere actief lid voldoet aan de requirements voor TWK1, en ik ga geen mensen achterlaten. En qua aantallen zit TWK3 goed, iets van ~45 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
sorry voor de CW. Mijn tweede aanval wilde ik deze ochtend doen, maar helaas ben ik er door werk niet aan toegekomen. Erg jammer, daar ik er weer 10 draken voor had gemaakt :(

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
maomanna schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:22:
sorry voor de CW. Mijn tweede aanval wilde ik deze ochtend doen, maar helaas ben ik er door werk niet aan toegekomen. Erg jammer, daar ik er weer 10 draken voor had gemaakt :(
Kan je weer lekker donaten dan, maak je je clan members blij mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
ja ze zijn nu weer weg. had een leuke looter gevonden. dus maar even geveegd.

Maar zojuist heeft een of andere mafkees het weer weggeroofd :(

[ Voor 30% gewijzigd door maomanna op 07-07-2014 16:35 ]

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Een belangrijke mededeling, wij gaan verhuizen! We zitten nu in "[Tweakers3]", maar die is niet meer te vinden in de clansearch. Lastig voor mensen die na hun vakantie terug willen, en ook lastig voor nieuw. Wij, als leiding, hebben besloten om een nieuwe clan genaamd "Tweakers3" te starten. Aanstaande vrijdag zal ik die nieuwe clan starten. Iedereen kan dan overstappen. Zodra genoeg mensen over zijn gestapt volgt de rest van de leiding ook. CW's zijn tot nader order uitgesteld.

Mocht trouwens een grapjas die naam al hebben gereserveerd dan verzinnen we wat anders leuks :p.

[ Voor 9% gewijzigd door JBrennan op 08-07-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat weerhoudt je ervan om dan niet gewoon bijv morgen of overmorgen het roer om te gooien?

Als we toch geen CW doen maakt dat ook niet uit toch.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Omdat als het morgen of overmorgen gebeurt mensen het wellicht niet weten. En ik wil niet dat maar de halve clan overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Daarvoor hou je toch juist mensen van de leiding 1 of 2 dagen extra in de clan...

of langer....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Op zich ook een goed idee. Kunnen we zondag weer onze eerste CW overwinning boeken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Hoe eerder hoe beter lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Niet iedereen leest dagelijks het forum en kijkt alle chat berichten terug ingame. Het is beter als het nu een paar dagen rond verteld wordt, zodat iedereen er weet van heeft.
Nu kun je zelfs een beetje planning ivm je upgrades omdat er zondag geen war is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Zoals rob ingame al aangaf, morgen kan de CW ofc gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Roger that! Zal gezellig mee overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok mooi mijn stadhuis is net klaar dus ik heb wat extra troepen ter beschikking.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JBrennan schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:05:
Zoals rob ingame al aangaf, morgen kan de CW ofc gewoon doorgaan.
Vet! Verder echt een topclan dit, wordt veel gedoneerd, lekker losjes maar iedereen valt toch fanatiek gaan.
Jammer dat ik nog TH6 ben zodat het aanvallen wat lastiger is. Vanaf vrijdag TH7 zodat ik draken kan maken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Upgrade wel eerst alles het Rob!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wordt aan gewerkt, Over 4 dagen ben ik TH6, alle muren zijn al max.
Alleen nog 2 kanonnen en 2 boogschutters dus dat moet wel lukken in 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Pff, dan ben je lekker actief bezig. De tijd van TH5 ligt bij mij al 1.5 jaar geleden oid, kan zijn dat ik upgrades hoger inschat dan ze zijn lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Upgrades vallen mee, boogschutter is dacht ik 360K en duurt 2 dagen. Mortier was 400K en duurde 2 dagen.
Kanon gelukkig een dagje maar ben vrij actief ja. Ach ja, kan het nu nog prima combineren, wordt straks lastiger maar blijft goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rob daarna van 6 naar 7 kan je je lol op....

ben nu alles weer aan het plaatsen..

extra torens
extra mortier
extra kanonnen

Daarna alles upgraden bouwers hebben het er maar druk mee.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja man, dacht er net nog aan. Begin je eerst weer met een barrack level 1, zzzzzzzzzzzzzzz.
Spel van wachten en aanvallen maar vermaak gelukkig prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vanavond mijn eerste Ballon raid±

25 x Ballon lvl3
25 x Boogies lvl3
Wizz in de CC
2 x Heal spell lvl3

Ben TH6 dus heb max 150 troepen.
Val een TH7 (Nummer 35) aan met matige airdefence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Versteegrob schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:39:

25 x Ballon lvl3
25 x Boogies lvl3
Wizz in de CC
2 x Heal spell lvl3

Kijk wel uit voor die wizz torens. Niet teveel ballonnen op elkaar of je kan nog wel eens de mist ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:39:

25 x Ballon lvl3
25 x Boogies lvl3
Wizz in de CC
2 x Heal spell lvl3

Zoals Frank al zegt. Ik heb af en toe met mijn balonnen een base met lvl 2 airdefence aangevallen, maar toch gefaald door wizard towers.

Die healing spells zou ik dan droppen bij de twee wizard towers. En verspreiden inderdaad!

------
Ik heb het op het CoC topic inderdaad vaak over mijn eerste account, hoewel daar vooral iemand anders op speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
vraagje.

Heb net de upgrade van th6 naar 7 achter de rug.
1 bouwer wil ik inzetten om continue een pomp of mijn te upgraden
1 bouwer laat ik nu de defense dingen doen zoals torens etc
Andere bouwer probeer ik andere gebouwen mee up te graden en zodra ik een beetje laag in elixer of goud zit zet ik ze ook in voor de mjinen etc.

Is het nu al verstandig om een dark elixer storage neer te kwakken of kan ik daar beter nog even mee wachten?

Stel je zet hem neer krijg je dan allemaal onverlaten die voor het kleinste beetje dark elixer heel je basis overhoop gaan gooien?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wii4all schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:34:
vraagje.

Heb net de upgrade van th6 naar 7 achter de rug.
1 bouwer wil ik inzetten om continue een pomp of mijn te upgraden
1 bouwer laat ik nu de defense dingen doen zoals torens etc
Andere bouwer probeer ik andere gebouwen mee up te graden en zodra ik een beetje laag in elixer of goud zit zet ik ze ook in voor de mjinen etc.

Is het nu al verstandig om een dark elixer storage neer te kwakken of kan ik daar beter nog even mee wachten?

Stel je zet hem neer krijg je dan allemaal onverlaten die voor het kleinste beetje dark elixer heel je basis overhoop gaan gooien?
Hoe eerder jij hem bouwt hoe eerder jij je King hebt. Voor een klein beetje DE wordt je niet opeens door een TH8 of TH9 aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:46:
[...]

Hoe eerder jij hem bouwt hoe eerder jij je King hebt. Voor een klein beetje DE wordt je niet opeens door een TH8 of TH9 aangevallen.
lol, ik ben TH7 en heb alles gemaxed behalve walls, AA en teslas en op dit moment bouw ik pas mijn DE storage.

en dat is dan niet mijn th9 account :p

[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 09-07-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Leek mij wel handig om het direct te bouwen en dan langzaam aan het dark exlier te verzamelen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

JBrennan schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:05:
Pff, dan ben je lekker actief bezig. De tijd van TH5 ligt bij mij al 1.5 jaar geleden oid, kan zijn dat ik upgrades hoger inschat dan ze zijn lol.
Veruit de meeste upgrade tijd in TH5 zit in de goudmijnen/elixerpompen. Dat heeft in TH6 volgens mij ook nog een aardig aandeel. In TH4 heb ik die ook amper geupgrade. Ik ga nu naar TH6, terwijl nog geen goudmijnen op TH5 nivo zijn uitgemaxed. Ik vermoed dat Rob ook de goud/elixer pompen overslaat.

Ik max ze niet uit omdat goud/elixer ook zonder goed groeit. Heb de afgelopen dagen nauwelijks geraid en ze stromen vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Wii4all schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:57:
Leek mij wel handig om het direct te bouwen en dan langzaam aan het dark exlier te verzamelen
Het verzamelen gaat echt traag als je geen bliksemspreuken gebruikt.
Ik heb wel ondervonden dat ik meer gezocht werd door sterkere spelers toen ik eenmaal een beetje DE had.
Zou eerst een sterke basis maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

DyStiC

'Atta way, baby!

Wii4all schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:57:
Zeker, moet je doen. Dan loot je tenminste ook DE mee, altijd handig om vast voor je King te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Hoe eerder je je DE storage hebt hoe sneller je je BK hebt! En mines/pumps upgraden is altijd handig. Ze hadden bij mij wel lage prioriteit, ik deed ze op het eind als ik een builder over had. Op lvl 11 is het toch 3k per uur. Over een nacht met een schild tikt dat toch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik zou zorgen dat je eerst een redelijke defense krijgt, nieuwe gebouwen uppen tot wen degelijk niveau en dan pas aan de mijnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
even nog een opmerking over het doneren van troepen voor het clankasteel voor de verdediging zeg maar.
Ik werd er op gewezen dat er 3sterren boogjes in mijn cw waren geplaatst.
Ik had deze er sochtends uitgegooid en 2 minuten.voor de cw werd ik er weer op gewezen.

Het doneren voor het clankasteel tijdens de CW in je CW basis moet toch uit minimaal 4 sterren troepen bestaan?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Nee, dat is geen regel.

Je kan ofc wel verzoeken om bepaalde troepen. Daarnaast raad ik het wel aan, lage lvl troepen heb je niet veel aan tijdens een CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
DE storage ben ik nu aan het bouwen.

Wordt de loot en het feit of je DE elixer krijgt na een CW bepaalt op het moment dat de CW afgelopen is.

Of gebeurt dat op het moment dat je op incashen drukt in je clankasteel?
Want dan wacht ik met cashen tot mijn DE storage klaar is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Het lijkt me dat dit op het einde van de CW is. Anders had je ook al voordat je een DE opslag had dit in je kasteel moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Na het einde van de CW krijg je je loot toegekend in je CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:43
JBrennan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:55:
Nee, dat is geen regel.

Je kan ofc wel verzoeken om bepaalde troepen. Daarnaast raad ik het wel aan, lage lvl troepen heb je niet veel aan tijdens een CW.
Volgens mij gaat het om het CC voor de defense zeg maar. Daar kan iedereen troepen inplempen, dus kun je moeilijker vragen. Ik was ook in de veronderstelling dat CW troepen min lvl 4 moesten zijn (arch, wiz), dacht dat dit (in het begin van de CW's) eens was gezegd. Lijkt me ook een prima regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
rty schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:21:
[...]
Veruit de meeste upgrade tijd in TH5 zit in de goudmijnen/elixerpompen. Dat heeft in TH6 volgens mij ook nog een aardig aandeel. In TH4 heb ik die ook amper geupgrade. Ik ga nu naar TH6, terwijl nog geen goudmijnen op TH5 nivo zijn uitgemaxed. Ik vermoed dat Rob ook de goud/elixer pompen overslaat.

Ik max ze niet uit omdat goud/elixer ook zonder goed groeit. Heb de afgelopen dagen nauwelijks geraid en ze stromen vol.
Zeker, vind beide mijnen echt overschat, Tenminste op TH6 wel. Heb van de 12 mijnen 3 stuks op level 10, de rest zit rond 9/8/7 dus het valt nog mee. Bij iedere aanval haal ik altijd minimaal 100K goud/elixer en mijn beste was zelfs 450K. Nu al zitten beide kluizen continue rond de 1.5M. Morgen upgrade ik ze naar 2M zodat ik weer iets meer geld heb. Over 2 dagen TH7 zodat er weer genoeg te doen is. Alle defence is over 2 dagen ook klaar dus dat komt mooi uit. Ben nog aardig druk met de upgrades en dan heb ik continue 5 bouwers aan het werk.

Verder is dit mijn beste CW tot nu toe, totaal 5 sterren tegen een TH7. Zaterdag direct mijn ballonnen naar LVL4 upgraden.

Zie trouwens nog mensen in onze clan die niks doneren en niks ontvangen, dit is toch raar ivm een CW?

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 10-07-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Thile schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:27:
[...]

Volgens mij gaat het om het CC voor de defense zeg maar. Daar kan iedereen troepen inplempen, dus kun je moeilijker vragen. Ik was ook in de veronderstelling dat CW troepen min lvl 4 moesten zijn (arch, wiz), dacht dat dit (in het begin van de CW's) eens was gezegd. Lijkt me ook een prima regel.
Troopen voor de reguliere CC hebben we helemaal geen minimum level zijn. Zal ook raar zijn, want dan kunnen sommige leden helemaal niet doneren. Wij hebben immers ook geen minimum troop level als join requirement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vraag over de upgraden naar TH7. Heb straks 5 bouwers, wat is het meest optimale om te doen?

Denk zelf, direct alle muren kopen en een goede farm basis neer zetten met alle nieuwe gebouwen.
Dit duurt volgens mij niet heel lang omdat alles nog niveau 1 is.

Hierna beginnen met het upgraden van het lab / spreukenfabriek / karzerne / legerkamp / king

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Versteegrob schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:56:
Vraag over de upgraden naar TH7. Heb straks 5 bouwers, wat is het meest optimale om te doen?

Denk zelf, direct alle muren kopen en een goede farm basis neer zetten met alle nieuwe gebouwen.

Hierna beginnen met het upgraden van het lab / spreukenfabriek / karzerne / legerkamp / king
Jij valt veel ons, dus ik zou focussen op lab en legerkampen. Kosten beide flink wat elixir.
Vooral legerkamp is geniaal. Op TH7 kun je 200 troepen meenemen. Daar zou mijn focus op liggen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja? Heel relax, dacht dat pas in TH8 kom. Eindelijk wat meer units met aanvallen. Las ergens dat iemand een tip had dat je meerdere bouwers aan hetzelfde gebouw kan laten werken, zou geniaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Haha, 1 builder per gebouw ;).

Eerst je lab, dan kan je je archers upgraden. Ook nieuwe gebouwen neerplempen (meer HP is minder snel dood is minder snel 3 sterren). Ook alvast je muren neerzetten, kan je aan je nieuwe layout werken. Daarna de muren qua level gelijktrekken aan de andere muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Zie trouwens nog mensen in onze clan die niks doneren en niks ontvangen, dit is toch raar ivm een CW?
Dat komt omdat CW-troependonaties niet worden meegenomen in dat overzicht!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
arjanpvt schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:03:
[...]

Als je aanvalt vraag je toch ook om troepen?
Die tellen wel mee voor je donatieratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Roodey schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:21:
[...]

Als je aanvalt vraag je toch ook om troepen?
Die tellen wel mee voor je donatieratio.
Ja, lijkt mij ook. Vind het echt geweldig dat in deze clan zoveel wordt gedoneerd. Vaak win ik hier door mijn aanvallen. Zelf probeer ik veel te doneren maar ben met alles nog lvl3. Vanaf volgende week boogies lvl4 dus dan max doneren.
arjanpvt schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:03:
[...]

Aha, wist ik niet. Ook apart dat de donatielijst steeds wordt gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:56:

Je moet sowieso eerst alle nieuwe gebouwen op het huidige niveau van je gebouwen krijgen. En inderdaad snel lab upgraden en dan upgraden die troepen >:)

offtopic:
Wat? Nu al 5 bouwers?

Ga de verslaving tegen :p

of het je net als ik gems gespaard? Ik heb zonder iets uit te geven nu 4 bouwers.

[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 10-07-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wii4all schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:58:
DE storage ben ik nu aan het bouwen.

Wordt de loot en het feit of je DE elixer krijgt na een CW bepaalt op het moment dat de CW afgelopen is.

Of gebeurt dat op het moment dat je op incashen drukt in je clankasteel?
Want dan wacht ik met cashen tot mijn DE storage klaar is.
Dit heeft geen zin ;)
Je krijgt je DE tankje pas op je CC als je DE storage klaar is met bouwen. Scoor je hiervoor je DE in de CW verdwijnt het dus weer omdat het niet opgeslagen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
gaat de verhuizing eigenlijk nog door?

Gisteren waren we door iemand ineens gevonden toch?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wii4all schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:58:

Via de zoekfunctie is TWK3 nog niet te vinden. Wel kan je bijvoorbeeld joinen als een vriend van bijv. Facebook in de clan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Wii4all schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:58:

Die had een lid als vriend. De verhuizing gaat morgenochtend dus gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Wat is de beoogde naam? Gewoon Tweakers3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Brogala schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:09:
[...]

Je moet sowieso eerst alle nieuwe gebouwen op het huidige niveau van je gebouwen krijgen. En inderdaad snel lab upgraden en dan upgraden die troepen >:)

offtopic:
Wat? Nu al 5 bouwers?

Ga de verslaving tegen :p

of het je net als ik gems gespaard? Ik heb zonder iets uit te geven nu 4 bouwers.
Gekocht, zoveel geld vind ik het niet als ik kijk hoe vaak ik het speel. Avondje uitgaan is een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Renzzie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:21:
Wat is de beoogde naam? Gewoon Tweakers3?
Yup :).

Of een andere als iemand bijdehand die naam claimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:50:
[...]

Yup :).

Of een andere als iemand bijdehand die naam claimt.
Je kan gewoon dezelfde naam gebruiken, maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Famous schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:06:
[...]
Je kan gewoon dezelfde naam gebruiken, maakt niets uit.
Maakt het wel weer moeilijker vindbaar als je honderd dezelfde namen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Klopt, je kan ook een symbool erachter of ervoor zetten ;). Of een emoticon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Is dit trouwens wat als TH7 basis?

http://clashofclansbuilder.com/plan/418505

Of hebben jullie nog een 'beter' ontwerp?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Even snel gekeken gezien ik nu weg ga, maar bommen naast een trap is zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wii4all schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:39:
Is dit trouwens wat als TH7 basis?

http://clashofclansbuilder.com/plan/418505

Of hebben jullie nog een 'beter' ontwerp?
Goede farming base, deze ga ik morgen maken.
Weet iemand nog een goede defence basis voor de CW voor TH7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Je ziet dat veel mensen nu een kant en klaar ontwerp pakken. Daar raak je na een tijdje aan gewend kwa aanvaltactiek. Soms is het beter om een apart basis te hebben die minder vaak voorkomt zodat mensen eigenlijk niet weten hoe ze het moeten aanpakken. Dat kost wel meer tijd en optimalisatie rondes, maar dat is ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, van die builderplans ben ik één tel geweest, maar daarna altijd m'n eigen plannen getrokken, leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
FlyEragon schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 00:50:
Je ziet dat veel mensen nu een kant en klaar ontwerp pakken. Daar raak je na een tijdje aan gewend kwa aanvaltactiek. Soms is het beter om een apart basis te hebben die minder vaak voorkomt zodat mensen eigenlijk niet weten hoe ze het moeten aanpakken. Dat kost wel meer tijd en optimalisatie rondes, maar dat is ook wel leuk.
Wel leuk om ideeën op te doen. Vaak kijk ik naar cocbuilders.com en geef ik mijn eigen twist eraan. Vandaag niet gedaan trouwens maar van een bekende zijn base overgenomen. Zo kan het ook natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Hierbij even excuses dat ik gisteren pas een half uur voor het eind van de CW voor het eerst ging aanvallen. Heb toen 2 tegenstanders gesniped, want er was toch geen sprake van dat ze nog terug gingen komen. Ik zal de volgende CW meteen aan het begin aanvallen om te compenseren voor mijn gedrag :D

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Nieuwe clan gemaakt. Het is "TweakersIII" geworden, "Tweakers3" was een invalid name. Iedereen kan er nu in, zodra er meer leiding over is gaat het weer op invite.

Aan de nieuwe clan message zie ik waarom de naam niet mocht. En waarom we niet gevonden konden worden. De string "ers3" is vervangen door "****". Dan vraag ik mij af, wat is dan erg aan die string? :s

[ Voor 38% gewijzigd door JBrennan op 11-07-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Misschien lijkt het teveel op Arse? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Tot mijn spijt, deze week geen statistieken van de afgelopen war. Ik ben helemaal vergeten printscreens te maken van de statistieken voordat ik ben overgestapt ben naar de nieuwe clan. Als ik mij niet vergis was de uitslag 97-29. Dit zal ik wel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik haalde twee keer 2 sterren

en mijn basis werd twee keer aangevallen
1 keer 0 sterren
1 keer 2 sterren

;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Curva schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:14:
Tot mijn spijt, deze week geen statistieken van de afgelopen war. Ik ben helemaal vergeten printscreens te maken van de statistieken voordat ik ben overgestapt ben naar de nieuwe clan. Als ik mij niet vergis was de uitslag 97-29. Dit zal ik wel toevoegen.
Is iedereen al over dan?
Diegene die er in zit kan nog screenshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Roodey schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:06:
[...]

Is iedereen al over dan?
Diegene die er in zit kan nog screenshots maken.
Iedereen is al over! Ik had het al geprobeerd ;)

@Wii4all, ik heb nu niet iedereen zijn stats dus dan vul ik ze van niemand in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

DyStiC

'Atta way, baby!

Nee ik heb heel enthousiast iedereen gekickt O-)
Daniel was de laatste, maar die is ook al over inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
DyStiC schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:16:
Nee ik heb heel enthousiast iedereen gekickt O-)
Daniel was de laatste, maar die is ook al over inmiddels.
Jij boefje!

PS: Morgen wel of niet CW?
Even geen CW zou mij niet verkeerd uitkomen om een weekend redelijk te farmen.
Ben net TH8 en 'in serious need of elixir sir'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Twee keer winnen en je hebt dikke loot Roodey of maak je verlies per aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Versteegrob schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:09:
Twee keer winnen en je hebt dikke loot Roodey of maak je verlies per aanval?
Nee, maak geen verlies. Maar trainen duurt aanzienlijk langer dan een farmleger. En mijn farmtijd is beperkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Roodey op 11-07-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Op dit moment 33 leden. Dat kan dan op zich wel, maar als ik nu een CW start dan is dat weer verwarrend. Had eerder gezegd van niet. Het lijkt mij beter om de CW van morgen over te slaan, dan kan iedereen netjes over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb vanaf nu besloten om eerder te gaan aanvallen, dan zijn mijn targets nog beschikbaar :D Ik wist niet dat je een lagere mocht aanvallen als het al duidelijk was dat we gingen winnen.

Daarom zei ik dus ook 'Dan val ik liever niet aan', want tegen hogere TH8 heb ik gewoon geen kans. En ik was ook zo slim om mijn hoogste barrack te upgraden, zodat ik alleen maar barb, archer, goblin en reus tot mijn beschikking had.

Volgende vraag ik ook wel even advies voor een goed leger, want op dit moment is het eigenlijk gewoon de simpele 'reus & heal spell attack'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
Waarom word ik niet geaccepteerd? Coc naam: daviddebestnl

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
webdavid schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 00:13:
Staat geen request meer open en ook niemand voorbij zien komen onder die naam, wel goede clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@Rob; Dit is de base die ik voor mijn noob account gebruik(te). Begon met redelijk zwakke defense en gouden muren en hield het prima vol. Door funneling lopen de giants lekker een rondje en barch komt ook niet ver gezien de mortieren die dicht op elkaar staan en de giant bombs (barch begint meestal bij de Tesla kanten). CC precies in het midden waardoor die alles beschermt :) Ik speel er bijna niet op maar als je defense een beetje goed is (wat bij jou wel snel gaat denk ik) heb je een leuke base.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2z7ls1v.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 12-07-2014 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
webdavid schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 00:13:
Omdat je je tweakersnaam er niet bij had vermeld. Daarom deed ik een decline. Gewoon opnieuw proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
Oke, ben nu nog verbannen dus nog ff wachten. Weet iemand hoelang dat duurt?

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Pagina: 1 ... 6 ... 59 Laatste