Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 15:59
manstaat schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:05:
Guys, ik heb niemand om aan te vallen. Moet ik alsnog voor die ene overwinning ster iemand aanvallen of vinden jullie mij een zielig geval en zeg je . Ach laat maar dan :)?
Kan natuurlijk niet voor jullie clan spreken, maar als er geen target meer is waar je extra sterren kan halen voor je clan is het bij ons de afspraak dat je dan (na akkoord van clanleiding) voor een target mag gaan om je warloot te verhogen (dus minimaal 1 ster halen op een voor jou te doen target). We verwachten dan ook dat iedereen die mee kan doen met de CW ook daadwerkelijk 2 aanvallen uitvoert.

[ Voor 7% gewijzigd door Botticelli op 26-06-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
manstaat schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:05:
Guys, ik heb niemand om aan te vallen. Moet ik alsnog voor die ene overwinning ster iemand aanvallen of vinden jullie mij een zielig geval en zeg je . Ach laat maar dan :)?
Wacht tot 1 uur voor het einde van de CW. Kijk of je dan nog een score kunt verbeteren. Zo niet, ga dan voor de loot. Maar dat is dus pas vanavond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 15:39
Verzoek om te joinen ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Link Google Drive
Link Dropbox

Zo, de statistieken weer bijgewerkt. De beste war tot nu toe. Maar goed de tegenstand was minimaal, bijna niemand had cc troepen en dat merk je meteen. Verder goed gedaan, dit is ook wel is een keer leuk tussendoor.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:36
Curva schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:34:
Link Google Drive
Link Dropbox

Zo, de statistieken weer bijgewerkt. De beste war tot nu toe. Maar goed de tegenstand was minimaal, bijna niemand had cc troepen en dat merk je meteen. Verder goed gedaan, dit is ook wel is een keer leuk tussendoor.
Super Curva. Ondertussen is een mooi verloop ontstaan en kan je wat mooie gemiddelden zien.
Deze war was te makkelijk, erg weinig uitdaging. Volgende keer weer iets spannender aub :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 19:43
Sinds vanochtend ben ik (tijdelijk) uit de clan gestapt. Ik speel het spel te weinig de laatste tijd. Ik viel nauwelijks meer aan, vroeg dus practisch alleen troepen voor verdediging. En ik was zo weinig online dat ik nauwelijks doneerde. Afgelopen CW heb ik 1x aangevallen "omdat het moest".

Alles bij elkaar reden om COC (tijdelijk?) te laten voor wat het is. Veel succes iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
cctl01 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:53:
Sinds vanochtend ben ik (tijdelijk) uit de clan gestapt. Ik speel het spel te weinig de laatste tijd. Ik viel nauwelijks meer aan, vroeg dus practisch alleen troepen voor verdediging. En ik was zo weinig online dat ik nauwelijks doneerde. Afgelopen CW heb ik 1x aangevallen "omdat het moest".

Alles bij elkaar reden om COC (tijdelijk?) te laten voor wat het is. Veel succes iedereen.
Jammer maar begrijpelijk. Aanvallen omdat het moet is niet leuk. Hopelijk heb je binnenkort weer tijd en zien we je weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IB86
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06-2022
Ik ben IB86 en wil graag jullie clan joinen. Ik ken robdegekste. Ik doneer als een malle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Bam! Max aamvallen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Link Dropbox
Link Google Drive

Zeuw, ik ben weer terug. De war is erg goed verlopen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk ging. Die Fransozen hadden toch al 23 wins op hun naam staan. Ze hadden wel overal redcoats in de CC's gestopt, dat liep gelukkig goed af. Maar goed, free resources dus :p.

Naast Curva (vakantie), zie ik ook 2 anderen die totaal niet hebben aangevallen. De volgende keer graag beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
balen man mijn eerste aanval finaal verkloot geen clan gelured etc...

tweede aanval alles weg op 1 bouwhut na.....wizzard hield op 0 seconden net zn schot in ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JBrennan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:57:
Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk ging. Die Fransozen hadden toch al 23 wins op hun naam staan. Ze hadden wel overal redcoats in de CC's gestopt, dat liep gelukkig goed af. Maar goed, free resources dus :p.

Naast Curva (vakantie), zie ik ook 2 anderen die totaal niet hebben aangevallen. De volgende keer graag beterschap!
Wat zijn redcoats? Google zegt een bepaald leger. Zie nog niet echt de link met Coc.
CW ging redelijk, twee sterren behaald. Gelukkig wordt mijn basis iedere dag sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Wizards level 6. Die zijn rood. Zodoende. Of, dat heb ik zo begrepen. Vond het wel een leuke benaming voor die eikels :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Duidelijk. Heb over 22 uur TH6, dan direct mijn CC upgraden zodat ik 20 plaatsen heb. Kan er dan een draak erin? Verder laat ik nu 4 bouwers vrij zodat ik morgen direct goede upgrades kan uitvoeren zoals mijn CC, 3 x legerkamp zodat mijn leger groot wordt. En weer wat muurtjes erbij, 25 stuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55

Ging wel lekker ja 8)
Maar free resources? Hoe bedoel je? 18 draken en 6 spells zijn niet bepaald gratis ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Laatst online: 10-10 11:43
Versteegrob schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:25:
Duidelijk. Heb over 22 uur TH6, dan direct mijn CC upgraden zodat ik 20 plaatsen heb. Kan er dan een draak erin? Verder laat ik nu 4 bouwers vrij zodat ik morgen direct goede upgrades kan uitvoeren zoals mijn CC, 3 x legerkamp zodat mijn leger groot wordt. En weer wat muurtjes erbij, 25 stuks :)
Je schiet echt omhoog, lekker bezig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
westergas schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:30:
[...]

Ging wel lekker ja 8)
Maar free resources? Hoe bedoel je? 18 draken en 6 spells zijn niet bepaald gratis ;)
Ik heb eigenlijk alleen hogs gedaan. Donaties in CC heb ik gemist, zat toen allemaal vol. Eigenlijk alleen DE besteed. Dus gratis goud/elixir. Sowieso makkelijk win voor wat goud. Maar ja, als je echt puur voor de knaken gaat laat je heel dat CW schieten en farm je gewoon wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

Ik heb ook niet met de war meegedaan, ik was er expres even uit gegaan, zodat er iemand anders mee kon doen.

Als er bij de statistieken niks is ingevuld, heb je ook niet meegedaan. Wel meegedaan, maar niet aangevallen, is 0% bij de vernietiging en 0 bij de behaalde sterren. Deze cellen zijn overigens roze gekleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Mijn gemiddelde is mooi omhoog gegaan in de stats :) Eerste keer 6 sterren :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Mijn 1e war. 2e aanval was een grote faal! 49% en voldoende tijd, alleen mijn troepen waren op :(
Curva mooi dat je dit allemaal bij wilt houden!

PS: mijn 1e war ben ik niet aangevallen. Daarom krijg je bij mijn statistieken in cel L49 (tabblad 'Per base') #Deel/0!
Onderstaande formule lost dit op.
=ALS(K49*J49=0;0;SOM(1/K49*J49))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Curva schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:46:
[...]

Ik heb ook niet met de war meegedaan, ik was er expres even uit gegaan, zodat er iemand anders mee kon doen.
Beetje jammer dat degene die daardoor net meedeed, helemaal niet heeft aangevallen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Roodey schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:15:
Mijn 1e war. 2e aanval was een grote faal! 49% en voldoende tijd, alleen mijn troepen waren op :(
Curva mooi dat je dit allemaal bij wilt houden!

PS: mijn 1e war ben ik niet aangevallen. Daarom krijg je bij mijn statistieken in cel L49 (tabblad 'Per base') #Deel/0!
Onderstaande formule lost dit op.

[...]
Super, bedankt! Ik kreeg dit zelf niet opgelost.

Heb het meteen aangepast bij allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
IB86 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:03:
Ik ben IB86 en wil graag jullie clan joinen. Ik ken robdegekste. Ik doneer als een malle
Je doneert niet als een malle en gaat weg wanneer er een war gestart is waardoor we nu onnodig veel th10s tegen ons hebben doordat jij ook onze enige (rushed) TH10 was. Ook nog eens zonder bericht en meteen leider in andere clan. Bedankt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Frank_P schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 07:19:
[...]

Je doneert niet als een malle en gaat weg wanneer er een war gestart is waardoor we nu onnodig veel th10s tegen ons hebben doordat jij ook onze enige (rushed) TH10 was. Ook nog eens zonder bericht en meteen leider in andere clan. Bedankt ;).
Jammer. Ik dacht ook al 'Hé waar is die nieuwe TH10 speler nou?

Over mijn donaties: zijn ook niet zo goed :( Gezien ik voor elixer spaar doneer ik over t algemeen gewoon boogjes, maar nu is mijn ratio slecht. Op dit moment request ik in ieder geval niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
IB86 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:03:
Leuk dat je weggaat als we net een CW hebben tegen 6 TH10's. Bedankt voor niets dus en tot nooit meer ziens! Hopelijk vind robdegekste het niet erg dat hij zo op zijn plaat gaat wegens een dumb-ass als jij. Doei! 8)7

Over de CW gesproken, die top 4 skippen we compleet. Ze hebben allemaal inferno's, en de meeste lijken nog maxed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tja wat kan ik hiervan zeggen, wist ook van niks. Werd vanmorgen wakker en las dit bericht. Dacht echt dat hij een toevoeging zou zijn met TH10. Excuses, dat aanraden zal ik niet meer doen :/

[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 02-07-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ach, wees gewoon voorzichtig :). Aanraden is goed, maar je moet hem wel kennen. Dat hij weggaat vind ik niet zo zeer een probleem, wel dat hij dat midden in een CW doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Holy crap!!!
Ik druk in cw op attack voor mn tweede aanval. Scherm laad en vlak nadat ik de tegenstander zie 'connection lost'.....

Server maintenance...

Zuur. Dat zijn waarschijnlijk 0 sterren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
De grote update wordt nu uitgerold waardoor de heros niet meer te muren zijn.
Verder staan we met 82 VS 78 achter echter hebben zij 6 aanvallen meer gepleegd

http://forum.supercell.ne...ges?p=2256164#post2256164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Het verschil wordt steeds minder. Die punten moeten we nog kunnen halen, wij hebben zat attacks over! De vorige CW ging echt heel goed, als we dat nu ook hebben dan winnen wij zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Even kritische noot naar mezelf

2 aanvallen en 0 sterren

Aanval 1: Had goed gekeken en de range van de CC verkeerd beoordeeld. Boogies stonden er al even dus dacht dat de CC leeg was. Volgende keer een reus sturen als oplossing.

Aanval 2: goed gelured, er kwamen 20 boogies lvl 5/6. Had net mijn 35 boogies lvl 3 gestuurd echter verloren deze nipt waardoor ze mijn reuzen konden pakken. Oplossing, meer boogies maken.

Lightning heal is weer beschikbaar dus die kan ik op de CC gooien zodat mijn reuzen flink kunnen hakken. Verder is mijn heal spreuk klaar en de healer dus zo kan ik het lang overleven. Zondag nieuwe kansen.

Succes allen, deze is te pakken.

Verder wat mij opviel over het luren, soms komen ze uit de CC in twee etappes. De CC lijkt leeg echter heb ik vaak gezien dat er nog een stuk of 10 boogies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:30:

Verder wat mij opviel over het luren, soms komen ze uit de CC in twee etappes. De CC lijkt leeg echter heb ik vaak gezien dat er nog een stuk of 10 boogies komen.
wil mij ook op...eerst kwamen de water betere boogjes in een groepje....en daarna de rest...ik zat die aanval terug te kijken...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:39
wil ik mn 10 draken de lust geven, is er onderhoud...

bummer

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Ik stond ook klaar met een zwaar leger, het kon nog net voor ik naar mijn werk moest, en dan in eens onderhoud aan de servers, pff. Dan einde van de middag nog maar eens kijken waar ik ze los kan laten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
nog 20 minuten geeft ie aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Dat onderhoud komt wel slecht uit voor ons. kan me voorstellen dat je nog ff snel voor het werk wil aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JBrennan schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:00:
Het verschil wordt steeds minder. Die punten moeten we nog kunnen halen, wij hebben zat attacks over! De vorige CW ging echt heel goed, als we dat nu ook hebben dan winnen wij zeker weten.
TW3 is echt een hele actieve clan, had ik niet verwacht. Vorige twee wars viel ook bijna iedereen 2 keer aan.
westergas schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:24:
Dat onderhoud komt wel slecht uit voor ons. kan me voorstellen dat je nog ff snel voor het werk wil aanvallen.
Of op je werk, even snel 5 min op de WC :+

We zijn weer online!

[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 03-07-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
nice! dan kan ik mn draken de dood in leiden. incl hopelijk 3 sterren voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Versteegrob schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:30:
Even kritische noot naar mezelf

2 aanvallen en 0 sterren

Aanval 1: Had goed gekeken en de range van de CC verkeerd beoordeeld. Boogies stonden er al even dus dacht dat de CC leeg was. Volgende keer een reus sturen als oplossing.
Tip: als je een basis verkent in de warzone dan kan je ook op zijn clankasteel drukken en zien hoeveel troepen erin zitten. Volgende keer weet je dit ;).

Ik heb ook nog 1 aanval over. We kunnen deze echt wel pakken. Sowieso moet iedereen gewoon 2x aanvallen. We worden naar mijn mening wel steeds beter, het niveau stijgt langzaam maar zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
westergas schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:24:
Als het goed is stopt de klok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
naja mn eerste 10 draken zijn foetsie, met nieuwe buit uiteraard. Een verbetering. Van 1 naar 3 sterren!
We komen dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Wat ik bij mijn 2e aanval merkte en nog niet eerder had meegemaakt (misschien door nieuwe update?), is dat de vijandelijke Barb King je soms vergeet (uitroeptekentje weg) en weer wegloopt van je troepen in de hoek. Dit vond ik erg vervelend want heeft me veel troepen gekost om te luren en uiteindelijk was het toch niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Frank_P schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:10:
[...]

Tip: als je een basis verkent in de warzone dan kan je ook op zijn clankasteel drukken en zien hoeveel troepen erin zitten. Volgende keer weet je dit ;).

Ik heb ook nog 1 aanval over. We kunnen deze echt wel pakken. Sowieso moet iedereen gewoon 2x aanvallen. We worden naar mijn mening wel steeds beter, het niveau stijgt langzaam maar zeker.
Aha, duidelijk, wist het idd niet :( Volgende keer even op klikken.
Dit sowieso. De vorige twee wars ook een paar keer gebeurt. Als dit te vaak gebeurt dan wordt je toch gekicked neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:03:
[...]

Aha, duidelijk, wist het idd niet :( Volgende keer even op klikken.
Dit sowieso. De vorige twee wars ook een paar keer gebeurt. Als dit te vaak gebeurt dan wordt je toch gekicked neem ik aan?
Ik zit niet in het bestuur, maar gezien jij gewoon goed je best doet en van je fouten leert (en ook je fouten even op het forum zet) denk ik niet dat je gekicked wordt hoor!

Sommige dingen gaan gewoon vaak fout, maar je wordt naar mijn idee steeds beter.

--------
FlyEragon schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:00:
Wat ik bij mijn 2e aanval merkte en nog niet eerder had meegemaakt (misschien door nieuwe update?), is dat de vijandelijke Barb King je soms vergeet (uitroeptekentje weg) en weer wegloopt van je troepen in de hoek. Dit vond ik erg vervelend want heeft me veel troepen gekost om te luren en uiteindelijk was het toch niet gelukt.
Lees even wat de update met zich mee brengt. Ligt inderdaad aan de update (heros hebben nu hun eigen territorium).

[ Voor 32% gewijzigd door Brogala op 03-07-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Ik ga zo nog mijn twee aanvallen inzetten. Hoop er net als vorige war flink mee te scoren. Al zal het nu makkelijker zijn omdat er rond mijn niveau vast al veel sterren zijn gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoppa, we staan weer voor en met minder aanvallen, gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Brogala schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:10:
[...]

Ik zit niet in het bestuur, maar gezien jij gewoon goed je best doet en van je fouten leert (en ook je fouten even op het forum zet) denk ik niet dat je gekicked wordt hoor!

Sommige dingen gaan gewoon vaak fout, maar je wordt naar mijn idee steeds beter.

--------

[...]

Lees even wat de update met zich mee brengt. Ligt inderdaad aan de update (heros hebben nu hun eigen territorium).
Thnx! Maar bedoelde eigenlijk, zijn er nog consequenties als je meerdere CW'S niet aanvalt. Weet niet of het dezelfde leden zijn maar de vorige paar CW zag ik dit gebeuren, vandaar. Staan nog steeds voor, 90 vs 87 en wij hebben 3 aanvallen minder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Alleen als je echt consequent niet mee doet zijn er nu consequenties.
Het maken van fouten heeft geen consequenties, mits er wel een stijgende lijn in je performance zit. Continue een dumbass spelen valt daar dus niet onder.

Maar jij hoeft je geen zorgen te maken Rob :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
We staan misschien voor met minder aanvallen.

Maar wij kunnen ook 4 aanvallen minder doen omdat er natuurlijk twee leden uitgestapt zijn in de voorbereiding.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
2? ik dacht alleen ib86? wie dan nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
JBrennan schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:22:
2? ik dacht alleen ib86? wie dan nog meer?
Volgens mij had Skadic31 gezegd dat hij er even tussenuit ging, maar blijkbaar heeft hij dat niet gedaan. Ik denk echter niet dat we van hem nog een aanval kunnen verwachten.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Niet online

rty

103-103 :x

Het is in de 2de oorlog op rij die skadic helemaal overgeslagen heeft. Is het mogelijk om het tijdelijk te kicken met een berichtje dat hij terug kan komen als hij actief is?

Geef even een seintje als ik zo brak speel dat jullie mij eruit willen kicken. Zo'n beetje elke aanval heb ik wel zoiets van dat kan beter, zitten erg domme fouten tussen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eens, heb je niks aan dus kicken lijkt mij beter.

Rty, zo lang je leert gaat het goed. Vooral goed kijken, luren dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:20
Luren werkt dus alleen niet meer als ik die changelog van de update begrepen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Niet online

rty

Alleen niet meer voor de king/queen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Klopt, alleen king/queen zijn bijna niet te luren nu. Blijven in kort circeltje rond hun kampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik snap nog steeds niet waarom, maar oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Brogala schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:53:
Ik snap nog steeds niet waarom, maar oké.
We hebben teveel slachtoffers gemaakt, en de kiddies waren boos op Supercell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Voor de mensen die nog niet weten wat de nieuwe update allemaal met zich mee heeft gebracht;

http://supr.cl/HeroUpdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
dit is ook wel een leuke nieuwe feature
Can't stand the suspense of ongoing Clan War attacks? Tap them to watch a live replay of the battle as it happens!

Gisteren op het eind kon ik gewoon niet meekijken omdat et te druk was op de tribune ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Live meekijken is wel super ja, voegt echt wat spanning toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Hoeveel mensen kunnen er tegelijk kijken dan? Ik heb die live button nog geen enkele keer gezien. Is wel erg beperkt dan jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Geen idee eigenlijk. Heb nu 2x meegekeken met een gevecht. Was 2x een makkelijke win, maar kan me voorstellen dat het tof is bij een close call :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Gister op het einde van de war waren er 3 gevechten gaande in de laatste seconde, op dat moment waren er ook echt veel online en wilde iedereen wel mee kijken, een stadion vol zeg maar ;)
Maar wel een leuke extra dat mee kijken.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Zelf mis ik een knopje 'retrain army'. Ik heb ook Greed for Glory gespeeld en hier zat dit wel in. Als je klaar was met een aanval krijg je een popupje ingame met de vraag of je de units die dood waren wilde hertrainen. Bij 'ja' klikken werden dan automatisch de units opnieuw in je barracks getraind op de meest snelle manier. Dit zou m.i. een goede toevoeging nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
agja dat is alleen voor de luie gamer :P meestal gebruik ik alles wel en anders heb ik wat te doen om uit te zoeken welke ik het beste in welke kazerne kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond stap ik er ook even tijdelijk tussen uit zodat ik morgen niet mee doe met de cw. Ga even twee weken met vakantie en denk niet dat ik online kan. Succes met de wars en tot over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 21:46:
Vanavond stap ik er ook even tijdelijk tussen uit zodat ik morgen niet mee doe met de cw. Ga even twee weken met vakantie en denk niet dat ik online kan. Succes met de wars en tot over 2 weken.
Veel plezier op vakantie! We houden je spot vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:25
Wat is nu eigenlijk de beste aanval om in CW's aan te vallen? Heb

Bars lvl 4
Archers lvl5
Goblin lvl1
Reus lvl4
Muurbreker lvl3
Ballon lvl3
Tovenaar lvl4
Heler lvl1
Draak lvl1

Want merk dat ik nogal moeite heb om fatsoenlijke sterren te winnen, meestal is het 1 heel ooit 2.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Hoeveel troepen kun je maken? Wat voor lvl is je healspreuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
200 troepen kan ik maken
Bliksemspreuk lvl5
Genezingsspreuk lvl1
Woedespreuk lvl3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Gynnad schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:57:
Wat is nu eigenlijk de beste aanval om in CW's aan te vallen? Heb

Bars lvl 4
Archers lvl5
Goblin lvl1
Reus lvl4
Muurbreker lvl3
Ballon lvl3
Tovenaar lvl4
Heler lvl1
Draak lvl1

Want merk dat ik nogal moeite heb om fatsoenlijke sterren te winnen, meestal is het 1 heel ooit 2.
Of je reuzen upgraden (en je heler) of je draken (en heelspreuk). Met deze levels kan je denk ik het beste reuzen gebruiken en archers/wizzards daar achteraan, maar een redelijke TH8 krijg je daar niet mee plat.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
De belangrijkste spreuk is ook je minst ge-upgrade. Je heal moet je echt lvlen. Healers vind ik persoonlijk overrated. Healspreuken maken in normale giant aanvallen het verschil.

Gebruik giants, stuk of 18
Stuk of 8 wizzies
2 healers
6 wallbreakers
38 boogjes
2 healspreuken
Vraag in je kasteel wizzies

Gebruik je healspreuken en wallbreakers slim en je komt zeker tegen th7 een heel eind, minimaal 2*
Zet zeker niet al je troepen tegelijk in. Gebruik je wizzies slim in kleine groepen achter je reuzen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ok thanks, zal mijn healspreuken dan eens gaan upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Link Dropbox
Link Google Drive

Statistieken zijn weer bijgewerkt, iets later dan normaal, maar ik had het druk.
Verdeling qua leden die weg zijn gegaan en weggestuurd zijn heb ik aangepast. Zwart gemarkeerd is uit de clan, zelf gegaan of eruit gekickt (dit voornamelijk). En een blauwe markering is voor leden die tijdelijk de clan hebben verlaten, ook staat er een 'Opmerking' bij met de datum van leaven en eventuele periode voor hoelang ze ongeveer weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Niet online

rty

IB_86 is ook uit de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Frank_P schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:20:
De belangrijkste spreuk is ook je minst ge-upgrade. Je heal moet je echt lvlen. Healers vind ik persoonlijk overrated. Healspreuken maken in normale giant aanvallen het verschil.

Gebruik giants, stuk of 18
Stuk of 8 wizzies
2 healers
6 wallbreakers
38 boogjes
2 healspreuken
Vraag in je kasteel wizzies

Gebruik je healspreuken en wallbreakers slim en je komt zeker tegen th7 een heel eind, minimaal 2*
Zet zeker niet al je troepen tegelijk in. Gebruik je wizzies slim in kleine groepen achter je reuzen aan.
Reusjes wel in 1x, toch? Vind die het effectiefst in één grote mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ja de reuzen uiteraard wel. Daar gebruik je ook de healspreuken op. De rest slim in kleine porties erachter aan zodat ze niet allemaal dood gaan door dezelfde reuzenbom of splashdamage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Nieuwe link voor de statistieken via Dropbox.

Kan iemand deze ook in de openingspost aanpassen. Er was iets misgegaan met het opslaan en moet het herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik snap er niets van. De laatste 5 a 10 CW's (Tweakers 3 en voorheen GnL) was mijn CC vol voor aanvang van de CW. Echter zou ik mijn eerste aanval wil doen heb ik geen clantroepen beschikbaar tijdens de aanval. Ik annuleer dan snel mijn aanval zodat het mij niet mijn 1e aanval kost.
Hoe kan dit? Soms ben ik niet aangevallen nadat mijn CC is gevuld, soms alleen TH gesniped.
Meer mensen hier last van?

Bij Tweakers 3 ontvang ik steevast een draak level 3. Alleen kan ik die dus nooit in zetten.
Zonde voor diegene die zo aardig is geweest om deze te doneren in mijn CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Ben je niet in de war met het CC in je CW base? Die kan je niet gebruiken om aan te vallen, staat los van je "gewone" CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
westergas schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:13:
Ben je niet in de war met het CC in je CW base? Die kan je niet gebruiken om aan te vallen, staat los van je "gewone" CC.
Nee, gaat echt om cc van cw. Ik kijk altijd van te voren wat voor donatie ik heb gehad om de rest van mijn troepen daar op af te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Juist je Clan Castle van de CW (Degene die gevuld kan worden door clanmembers tijdens de voorbereidingsdag) is alleen voor de verdediging. Deze troepen blijven de hele war beschikbaar als verdediging, ook al worden ze gedood tijdens een battle.
Clan Castle dat je kan vullen, die in je normale base staat, dat is degene die je kan 'meenemen' tijdens een aanval. Gaan deze troepen dood, zijn ze pleitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Curva schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:07:
Juist je Clan Castle van de CW (Degene die gevuld kan worden door clanmembers tijdens de voorbereidingsdag) is alleen voor de verdediging. Deze troepen blijven de hele war beschikbaar als verdediging, ook al worden ze gedood tijdens een battle.
Clan Castle dat je kan vullen, die in je normale base staat, dat is degene die je kan 'meenemen' tijdens een aanval. Gaan deze troepen dood, zijn ze pleitte.
Super, bedankt voor je antwoord.
Wist ik niet. Nu is het duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Je zou zeggen dat het met 97 - 3 wel goed moet komen... Zou een aardige stunt wezen als onze tegenstander in de laatste uren even onze voorsprong wegvaagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
-MD- schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:39:
Je zou zeggen dat het met 97 - 3 wel goed moet komen... Zou een aardige stunt wezen als onze tegenstander in de laatste uren even onze voorsprong wegvaagt...
wat? wanneer eindigt de cw dan? Ik heb vakantie en de tijd vliegt voorbij, voor mijn gevoel had ik nog wel wat uurtjes.... snel kijken of ik nog een aanval kan doen :p.

edit: oh we hebben nog 12 uur. gelukkig :) de neiging om 300 000 gold & elixer te verdienen door een th te snipen is aantrekkelijk, maar ik ga het niet doen. Ik ga een goede aanval doe, en deze keer faalt hij niet! :+

edit2: en ik heb soort van gefaald :( wel lekker veel loot, maar had gehoopt op 3 sterren. Had er nu 2. Maar gaat al beter dan vorige keer, dus dat is positief.

[ Voor 31% gewijzigd door Brogala op 06-07-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
-MD- schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:39:
't Ziet er niet naar uit, echter waarom druk je dan op de knop voor een CW?
Zodat je tegenstander gespekt wordt met war loot?

Iets knaagt aan me dat zegt ze gaan nog knallen. Maar dat deel is 1%.
De deur voor een nederlaag staat nog op een klein kiertje, bijna dicht gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Roodey schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:53:
[...]

't Ziet er niet naar uit, echter waarom druk je dan op de knop voor een CW?
Zodat je tegenstander gespekt wordt met war loot?

Iets knaagt aan me dat zegt ze gaan nog knallen. Maar dat deel is 1%.
De deur voor een nederlaag staat nog op een klein kiertje, bijna dicht gedaan.
Gezien de meeste mensen geen/weinig cc troepen hadden bij de tegenstander, denk ik niet dat het een goede clan is. Maar idd, waarom wil je dan een war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ook maar hier, ik kreeg een bericht van Frank dat mensen willen snipen. Dat is toegestaan als er 30 minuten op de teller staat, mits de vijand geen inhaalactie aan het doen is. En vervolgens mij hebben wij nu nog iets van een uur te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
108 - 7 met nog 56 min te gaan, dit moeten we winnen lijkt mij.

Het doel van snipen is zo goedkoop mogelijk de bonus van de oorlog te winnen?
Waarom is snipen zo erg? Verder is snipen bij een normale basis toch vrij lastig? Bij ons bijvoorbeeld heeft iedereen zijn TH goed in het midden verwerkt zo dat snipen niet werkt of heb ik het mis?

[ Voor 40% gewijzigd door Wackmack op 07-07-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik persoonlijk vind dit niet kunnen. Bij deze war kom je er mee weg, maar wat nu gecreëerd wordt is dat mensen bewust niet aanvallen zodat ze op het laatst kunnen snipen. Lekker als leden dat doen bij een stand van 95-90!
Nu is het verschil zo duidelijk. Ik heb mijn laatste aanval gisteren ingezet. Ik had ook nr 1 en 2 wel kunnen snipen voor loot die ik goed kan gebruiken, maar ik heb nr 37 verbeterd van 2 naar 3 sterren.

@Rob:
Bij een goede tegenstander is snipen over het algemeen niet mogelijk.
Met snipen scoor je goedkoop de warloot. Bij onze huidige tegenstander hebben nr 1 en 2 hun TH buiten af staan. Daar is de war loot het hoogst, dus voor iedereen interessant.

[ Voor 23% gewijzigd door Roodey op 07-07-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Helemaal duidelijk, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
We zouden kunnen afspreken dat je je eerste aanval in de eerste 12 uur doet. Maar ja, als je toevallig niet kan, dan kom je gelijk in de problemen. Ik vind het beter als dmv sociale controle dit soort zaken niet voorkomen :). En mocht iemand toch zonder toestemming snipen, dan is en blijft het gelijk een kick uit de clan. Eigenlijk onze enige zero-tolerance regel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik ben het met je eens Roodey. Maar als ik de statistieken bijhoud is het makkelijk te zien wie er gesniped heeft en wie niet -> 1 ster met minder dan 10% vernietiging. Mocht dit vaak gebeuren zal er ongetwijfeld een kick komen. De afgelopen wars ging het juist erg goed en iedereen viel gewoon aan. Dus eigenlijk verwacht ik niet dat er mensen expres gaan wachten tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik ben zelf (zoals eerder aangegeven) ook geen fan van snipen. Maar goed, het is ook zonde anders. Maar zodra er een afwachtcultuur ontstaat zullen we moeten ingrijpen. Ik zal het 'snipen' ook apart bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wel weer dik gewonnen alleen was dit niet echt een war te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Frank_P schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:45:
Ik ben zelf (zoals eerder aangegeven) ook geen fan van snipen. Maar goed, het is ook zonde anders. Maar zodra er een afwachtcultuur ontstaat zullen we moeten ingrijpen. Ik zal het 'snipen' ook apart bijhouden.
Het is zonde om zoiets moois te laten liggen. Echter wie bepaalt wie er gaat snipen?
Ik had een loot kunnen snipen van +300K goud en +300K elixir. Daar mag ik 30 uur voor produceren.
Met andere woorden: Wie krijgt de bonus? Zijn elke keer dezelfde?
Iemand die laag qua XP is krijgt een hele hoge loot en kan zo een grote sprong maken.
Echter doneren de hogere XP vaak de duurste troepen ivm hoge aantal *.
Zij mogen wat mij betreft dan ook het vaakst snipen, als de gelegenheid zich zoals afgelopen war voordoet.

Zolang Frank en Curva de statistieken bijhouden heb ik er geen probleem mee en hier op sturen is het helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Loot is afhankelijk van de sterkte van de target. Niet van jouw sterkte. Jij krijgt dus evenveel voor target X als ik.

Uiteindelijk beslist de leiding of er gesniped mag worden. In de praktijk zal ik dus een go/nogo geven :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
JBrennan schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:28:
Loot is afhankelijk van de sterkte van de target. Niet van jouw sterkte. Jij krijgt dus evenveel voor target X als ik.

Uiteindelijk beslist de leiding of er gesniped mag worden. In de praktijk zal ik dus een go/nogo geven :p.
Oh ik zag iemand in de chat roepen dat hij iemand kon snipen voor 675K goud en 675K elixir.
Terwijl de hoogste warloot iets in de 300K van elk was voor mij.
Pagina: 1 ... 5 ... 59 Laatste