even een aanname, als alle troepen maxxed zijn moet die wel th10 zijn, ander kan je nog niet alles troepen maxxen
TH10 inderdaad, om eerlijk te zijn heb ik naar th10 gerushed, waardoor de muren achterlopen, deze zijn nog maar lvl8 (de eerste zwarte).
Defense zit tussen th9 en th10 in, tesla, inferno's, mortieren zijn al max, de rest is langzaam bezig
(xbow lvl3, wizzard lvl7 (donkerpaars), cannons black, lvl11?)
Zet mij maar op de lijst als je wilt Frank.
Defense zit tussen th9 en th10 in, tesla, inferno's, mortieren zijn al max, de rest is langzaam bezig
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Ik ben alleen bang dat met een TH10 in onze clan we tegen zwaardere tegenstanders gematched gaan worden in de clanwars, maar dat zullen we dan maar moeten ervaren denk.Marxje1981 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:32:
TH10 inderdaad, om eerlijk te zijn heb ik naar th10 gerushed, waardoor de muren achterlopen, deze zijn nog maar lvl8 (de eerste zwarte).
Intentionally left blank
Eer dat er een plaatsje vrij is, is iedereen al TH10
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
True, weinig tot geen verloop.CLB schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:42:
Waarom zou je ook het gezellige TweakersIII verlaten?
PS:
Denk dat Rob volgende maand wel op TH10 zit...
[ Voor 9% gewijzigd door Roodey op 20-08-2014 10:50 ]
hehe qftCLB schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:42:
Intentionally left blank
Haha inderdaad onze Rob de rusher de gekste nolifer. Ik heb je op de lijst gezet Marxje.
Zoals iedereen weet hebben we 2 verplichte clanwars in de week. Gezien de 24 uur tijd die er is om aan te vallen verplichten wij iedereen dat er 2x aangevallen wordt.
Tot nu toe zijn er elke war wel een paar mensen die niet hebben aangevallen.
We zijn hier vrij mild mee omgegaan omdat we niet meteen iedereen willen kicken die een keer niet aanvalt. Dit leidt tot irritatie bij sommigen en onduidelijkheid.
Daarom voeren we het 'three strike out' systeem in. Elke war dat je niet beide aanvallen gebruikt telt als een strike. Bij de derde strike (dus niet erna) kicken we je en geven we je plaats weg aan iemand op de wachtlijst.
Deze strikes kan je ook weer kwijtraken als je een tijd lang wars meedoet zonder een keer niet aan te vallen.
Als je om wat voor reden niet mee kan doen aan een war dien je de clan te verlaten voordat de war wordt gezocht. We houden je plek dan uiteraard vrij en zo voorkom je 2 gemiste aanvallen.
Er zijn ook mensen (vooral in de lagere regionen) die aangeven dat er vaak geen sterren te behalen vallen en dat ze daarom niet aanvallen ook omdat het ze resources kost.
Bedenk echter dat alle hogere mensen over het algemeen verlies maken op elixir en DE omdat ze kastelen vullen en ook doneren voor het aanvallen. Ook al is er geen kans om sterren te halen, probeer het en haal in ieder geval 1 ster ergens voor je eigen extra loot. Kleine moeite en dan is iedereen tevreden. Ook iets eerder proberen aan te vallen zorgt ervoor dat niet alles al gepakt is.
Heb je op of aanmerkingen dan kan je mij dm'en of het hier posten.
Tot nu toe zijn er elke war wel een paar mensen die niet hebben aangevallen.
We zijn hier vrij mild mee omgegaan omdat we niet meteen iedereen willen kicken die een keer niet aanvalt. Dit leidt tot irritatie bij sommigen en onduidelijkheid.
Daarom voeren we het 'three strike out' systeem in. Elke war dat je niet beide aanvallen gebruikt telt als een strike. Bij de derde strike (dus niet erna) kicken we je en geven we je plaats weg aan iemand op de wachtlijst.
Deze strikes kan je ook weer kwijtraken als je een tijd lang wars meedoet zonder een keer niet aan te vallen.
Als je om wat voor reden niet mee kan doen aan een war dien je de clan te verlaten voordat de war wordt gezocht. We houden je plek dan uiteraard vrij en zo voorkom je 2 gemiste aanvallen.
Er zijn ook mensen (vooral in de lagere regionen) die aangeven dat er vaak geen sterren te behalen vallen en dat ze daarom niet aanvallen ook omdat het ze resources kost.
Bedenk echter dat alle hogere mensen over het algemeen verlies maken op elixir en DE omdat ze kastelen vullen en ook doneren voor het aanvallen. Ook al is er geen kans om sterren te halen, probeer het en haal in ieder geval 1 ster ergens voor je eigen extra loot. Kleine moeite en dan is iedereen tevreden. Ook iets eerder proberen aan te vallen zorgt ervoor dat niet alles al gepakt is.
Heb je op of aanmerkingen dan kan je mij dm'en of het hier posten.
Mooie post, ik kijk al weer uit naar de volgende CW
Ik zie je niet in de ledenlijst staan.CappieL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:53:
Mooie post, ik kijk al weer uit naar de volgende CW
Wat is jouw ingame naam?
Dan kan ik het ff updaten.
Top frank, op die manier is het verloop mogelijk ook iets groter, zodat de wachtenden op de wachtlijst ook eerder aan de beurt zijn.
Goed systeem zo.
Sterker nog, ik vind het zo'n goed systeem dat ik hem ook wil invoeren in mijn clan als je dat geen probleem vind Frank, (onder het motto goed gejat is beter dan slecht verzonnen
ik heb in de tussentijd maar even een eigen clan aangemaakt, omdat ik niet stil wil zitten.
Als mijn basis nog gekeurd moet worden, of jullie zijn bang dat je zwaardere tegenstanders krijgt als er een th10 inzit, of jullie willen zien hoeveel ik gerushed heb, kun je mijn basis inzien.
Clan adult! ! !21+ (internationale clan, als jullie eerst een gesprek of een kopje koffie willen doen om nieuwe spelers te beoordelen, kan ik me dat ook voorstellen, in dat geval wees welkom voor een kopje koffie
(Nee, dit is geen poging om leden te kapen, zie het aub ook niet zo, het is vriendelijk bedoeld en zo kunnen jullie mijn basis ook alvast een beetje keuren/inschatten alvorens ik mijn plekje op de wachtlijst kan verzilveren
Goed systeem zo.
Sterker nog, ik vind het zo'n goed systeem dat ik hem ook wil invoeren in mijn clan als je dat geen probleem vind Frank, (onder het motto goed gejat is beter dan slecht verzonnen
ik heb in de tussentijd maar even een eigen clan aangemaakt, omdat ik niet stil wil zitten.
Als mijn basis nog gekeurd moet worden, of jullie zijn bang dat je zwaardere tegenstanders krijgt als er een th10 inzit, of jullie willen zien hoeveel ik gerushed heb, kun je mijn basis inzien.
Clan adult! ! !21+ (internationale clan, als jullie eerst een gesprek of een kopje koffie willen doen om nieuwe spelers te beoordelen, kan ik me dat ook voorstellen, in dat geval wees welkom voor een kopje koffie
(Nee, dit is geen poging om leden te kapen, zie het aub ook niet zo, het is vriendelijk bedoeld en zo kunnen jullie mijn basis ook alvast een beetje keuren/inschatten alvorens ik mijn plekje op de wachtlijst kan verzilveren
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Dat zal niet nodig zijn, een dikke TH9 base staat altijd nog boven een gerushte TH10. Als de leiding "bang" is voor een sterkere tegenstander, we krijgen ook iemand sterks erbij (als het goed is). Daarbij zijn er ook een aantal mensen die blijven redelijk snel groeien en een paar die redelijk blijven hangen.Marxje1981 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:46:
Top frank, op die manier is het verloop mogelijk ook iets groter, zodat de wachtenden op de wachtlijst ook eerder aan de beurt zijn.
Goed systeem zo.
Al met al worden de tegenstanders sowieso sterker en worden de TH10's/inferno's alleen maar meer.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ingegaan per deze war of ook op basis op voorgaande wars?Frank_P schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:44:
Per deze war.Renzzie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:05:
[...]
Ingegaan per deze war of ook op basis op voorgaande wars?
@Renzzie
Iedereen begint dus met een schone lei om het duidelijk en overzichtelijk te houden.
@marxje
Tuurlijk ben je vrij om dat systeem te gebruiken
. Op de koffie komen doen wij niet. Als je joint zien we snel genoeg wat voor vlees we in de kuip hebben xD.
Tot dan succes!
Iedereen begint dus met een schone lei om het duidelijk en overzichtelijk te houden.
@marxje
Tuurlijk ben je vrij om dat systeem te gebruiken
Tot dan succes!
Kan nu toch ook, kun je mooi meedoen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb 3 accounts met lvl48/silver 1. Het geneuzel met 13 jarige clan leaders ben ik een beetje zat dus deze accounts zoeken een ander plekje. Weet iemand wat?
Bij ons ben je altijd welkom.. Clan naam: [GnL]
(GoT no Life).
Elke vrijdag avond 9 uur wordt er een cw gestart.
(GoT no Life).
Elke vrijdag avond 9 uur wordt er een cw gestart.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Daarvoor is dit topic niet bedoeld
[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 23-08-2014 09:07 ]
Misschien kan iemand een doorstart maken met Tweakers1? We hebben inmiddels een wachtlijst van 20 man ofzo
Zat ik ook aan te denken ja... hmmm mits daar gelijk 25 man in zitten is dat wel tof...
Hoe je ooit de paar inactieven zo ver krijg om iemand anders leider te maken is weer een andere vraag
Hoe je ooit de paar inactieven zo ver krijg om iemand anders leider te maken is weer een andere vraag
Dan maak je toch gewoon "TweakersI".CLB schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:52:
Zat ik ook aan te denken ja... hmmm mits daar gelijk 25 man in zitten is dat wel tof...
En de wacht lijst is volgens mij niet 20 man, in elk geval niet 20 actieve spelers die ook dit forum bij houden.
Neauh, dan zijn er inmiddels zes [Tweakers]-clans en zit wel best nu
Ondertussen al een plekje vrij?
Krijg je nog voorrang als je een redelijk (high?) level bent?
'Clash of Clans - NEW Hog Rider How To! Episode 103' bekijken op YouTube - Clash of Clans - NEW Hog Rider How To! Episode 103: http://youtu.be/REzRNt_lbws
Super goed filmpje hoe je je spells moet plaatsen icm hoggs
Nee, en level zegt helemaal niets. Je kan level 150 zijn met een TH7SamD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:05:
Niks nieuws, hij kon zelfs de aanval nog beter uitvoeren imo.Versteegrob schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:48:
'Clash of Clans - NEW Hog Rider How To! Episode 103' bekijken op YouTube - Clash of Clans - NEW Hog Rider How To! Episode 103: http://youtu.be/REzRNt_lbws
Hierbij is het wel een makkelijke basis qua luren en meneer heeft level 40 heroes.
Base nummer 2 is wat lastiger maar daar worden freeze spells gebruikt dus niet te vergelijken met een TH9.
[ Voor 51% gewijzigd door Famous op 23-08-2014 14:57 ]
Er zijn nog...4...wachtenden voor u.SamD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:05:
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Sowieso laatste townhall beschikbaar. Speel onderhand al 2 jaar..Famous schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:52:
[...]
Nee, en level zegt helemaal niets. Je kan level 150 zijn met een TH7.
Je kan ook th10 zijn met lvl4 defenses en brakke muren omdat je gerushed hebt
. Daarom zegt level en townhall niet zoveel. Maar wil je dat ik je op de wachtlijst zet?
Goed filmpje voor de rusher YouTube: Best Clash of Clans Raids!
Ben beniewd wanneer we weer alle leden terug hebben. Zitten nu op 44 maar twee mensen hebben tijdelijk 2 accounts dus nog 7 mensen op vakantie.
Ben beniewd wanneer we weer alle leden terug hebben. Zitten nu op 44 maar twee mensen hebben tijdelijk 2 accounts dus nog 7 mensen op vakantie.
Ye, sure. Moet ik dit topic in de gaten houden voor een invite of?Frank_P schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:32:
Je kan ook th10 zijn met lvl4 defenses en brakke muren omdat je gerushed hebt. Daarom zegt level en townhall niet zoveel. Maar wil je dat ik je op de wachtlijst zet?
Erg logisch filmpje wat eigenlijk iedereen al weet alleen nu met de stats erbij. Het gaat vooral om de loot.Versteegrob schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:20:
Goed filmpje voor de rusher YouTube: Best Clash of Clans Raids!
Topic in de gaten houden en je wordt op de wachtlijst gezetSamD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:09:
[...]
Ye, sure. Moet ik dit topic in de gaten houden voor een invite of?
Ik zet je op de wachtlijst en je krijgt een pm als er een plek vrij is en je aan de beurt bent.SamD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:09:
[...]
Ye, sure. Moet ik dit topic in de gaten houden voor een invite of?
Zag dat ik nog niet 'op vakantie' status heb. Nog n paar daagjes, maar gezien ik in Ijsland zit, weet ik nog niet zeker of dat gaat lukken met die vulkaan
FixedThile schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 02:57:
Zag dat ik nog niet 'op vakantie' status heb. Nog n paar daagjes, maar gezien ik in Ijsland zit, weet ik nog niet zeker of dat gaat lukken met die vulkaan
Weer prima war. De draken beginnen te luisteren.
Lightning icm ballonnen en draken is vaak 6 punten.
Lightning icm ballonnen en draken is vaak 6 punten.
Wacht maar tot je op TH9 bent, dan is het een hele andere uitdaging
.
Kijk maar naar de aanval van Gerben.
Kijk maar naar de aanval van Gerben.
Pff heb maar slechts 4 sterren deze CW, matig hoor...
Qua base ga ik aardig goed. Ben TH 8 maar neig langzaam aan richting het eind daarvan. Moet nog 4 boogtorens naar 10, 3 tesla's naar 6 (zijn nu nog op 4). Heb nu de laatste 2 AA's naar 6 aanstaan, een van de volgende defense buildings die dan klaar zijn.
Kortom, einde is wel aardig in zicht, al hoewel het nog wel wat tijd en voornamelijk gold gaat kosten...
In ieder geval nog 4 * 2,5 mil voor boogtoren en 3 * 2,5 mil voor tesla naar 5. Geen idee wat tesla naar 6 kost, 3 mil??
Dan zou het mij nog 26.5 miljoen gold kosten.....
Qua base ga ik aardig goed. Ben TH 8 maar neig langzaam aan richting het eind daarvan. Moet nog 4 boogtorens naar 10, 3 tesla's naar 6 (zijn nu nog op 4). Heb nu de laatste 2 AA's naar 6 aanstaan, een van de volgende defense buildings die dan klaar zijn.
Kortom, einde is wel aardig in zicht, al hoewel het nog wel wat tijd en voornamelijk gold gaat kosten...

In ieder geval nog 4 * 2,5 mil voor boogtoren en 3 * 2,5 mil voor tesla naar 5. Geen idee wat tesla naar 6 kost, 3 mil??

[ Voor 33% gewijzigd door Sleehond op 24-08-2014 16:01 ]
Wacht maar op TH10, dan heb je echt veel goud nodig.Sleehond schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:58:
Pff heb maar slechts 4 sterren deze CW, matig hoor...![]()
Daar moet je niet op kijken van 5m, 6M , 7.56M en 8M per upgrade
Ik kan het weten, ik doe er al een tijdje over. Zit dan wel niet in Tweakers, maar in Blauw Bloed.
Blijf bij je lvl totdat je niet meer kunt uppen en gooi dan je TH omhoog. Dan kun je altijd goed snoepen van de hogere lvls
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Pff, ga eens naar 'n Tweakers clan manThe_Greater schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Wacht maar op TH10, dan heb je echt veel goud nodig.
Daar moet je niet op kijken van 5m, 6M , 7.56M en 8M per upgrade
Ik kan het weten, ik doe er al een tijdje over. Zit dan wel niet in Tweakers, maar in Blauw Bloed.
Blijf bij je lvl totdat je niet meer kunt uppen en gooi dan je TH omhoog. Dan kun je altijd goed snoepen van de hogere lvls
Twijfel zelf nog wat ik doe, maar eerst mijn buitenste muren nog zwart en kan over 3 dagen mijn Queen naar 15 aanzetten. Daarna maar eens kijken hoe het zit met TH10..
Da's al beter dan hoe het mij vergingSleehond schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:58:
Pff heb maar slechts 4 sterren deze CW, matig hoor...
Ik moet balloon, pekka en minions nog upgraden, dan ben ik wel wat flexibeler qua leger. Voor draken was dit in ieder geval een slechte tegenstander, allemaal goede AA in het midden van de basis.
Ik ben inmiddels max op TH8 qua defences, nu nog 160 muurtjes zwart verven...Qua base ga ik aardig goed. Ben TH 8 maar neig langzaam aan richting het eind daarvan. Moet nog 4 boogtorens naar 10, 3 tesla's naar 6 (zijn nu nog op 4). Heb nu de laatste 2 AA's naar 6 aanstaan, een van de volgende defense buildings die dan klaar zijn.
Intentionally left blank
Ik zie inmiddels zelf ook wel in dat ik te vroeg naar TH8 ben gegaan. Neem nu dus alle tijd om rustig aan alles te maxen, TH9 komt nog wel. Ooit
Buiten dat moet je echt werken aan je aanvallen. De basisregel die iedereen ondertussen snapt is 'lure de cc troepen'. Beide aanvallen deed je dit niet en werden je reuzen weggevaagd. Dit moet echt beter want dit is al ZO vaak verteld.dutchgio schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:07:
Ik zie inmiddels zelf ook wel in dat ik te vroeg naar TH8 ben gegaan. Neem nu dus alle tijd om rustig aan alles te maxen, TH9 komt nog wel. Ooit
ZO, CW zit er ook voor mij op. Enkele mensen kunnen weer rustig adem halen volgens mij (of niet Rob
).
Deze CW drie sterren gehaald (twee die meetellen) en ben er best tevreden mee
. Nummer 1 heb ik één ster gehaald en nummer 2 heb ik van één ster verbeterd naar twee sterren. Rhayan en Daniel hebben nog een aanval over zag ik dus die kunnen wat lager gaan verbeteren voor zekerheidje. Ondanks dat het chinezen zijn presteren ze wel slecht, wel drie sterren maar dan wel 8 targets lager dan hun eigen nummer.
Deze CW drie sterren gehaald (twee die meetellen) en ben er best tevreden mee
Ze hebben per aanval 2 sterren gemiddeld. Wij minder. Hoop dat het tij in de ochtend niet gekeerd is, maar vrees van wel met een beetje pech..
Nee.SamD schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:05:
Nee.
Weer een hele mooie overwinning op China! 103 vs 94, was heel spannend maar toch nog prima gered. Villian kreeg 8 of 9 aanvallen op zich en geen 1 keer 3 sterren, heel netjes.
Helaas kreeg ik een TH9 op mijn dak die 3 sterren haalde. Wel weer 6 sterren gehaald met de draakjes. Vind het zo goed werken met lightning en Ballonnen/Hogs in de CC. Ga wel is kijken voor een meer anti hogs/draken base
Helaas kreeg ik een TH9 op mijn dak die 3 sterren haalde. Wel weer 6 sterren gehaald met de draakjes. Vind het zo goed werken met lightning en Ballonnen/Hogs in de CC. Ga wel is kijken voor een meer anti hogs/draken base
Wij hebben deze gewonnen door onze activiteit. En zo moet het ook. Die Chinezen kwamen aan het einde nog erg dichtbij.
Ik heb Koempert zijn hog attacks bekeken. Dat ga ik pogen te kopiëren
. Ik heb een leger klaar staan, ik ga er gewoon eens mee aanvallen.
Hogs zijn nog steeds erg sterk zolang je maar geen dubbele Giant Bombs tegen komt. Om het elke keer te gaan gebruiken is voor nu wat te veel. Level 5 hogs kosten 65 Dark Elixer dus ben je zo 2k+ DE kwijt voor een legerJBrennan schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:22:
Ik heb Koempert zijn hog attacks bekeken. Dat ga ik pogen te kopiëren. Ik heb een leger klaar staan, ik ga er gewoon eens mee aanvallen.
we hebben elke keer wel een full dragon attack, maar hoe zou een full pekka attack uitpakken?
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
In reguliere attacks doe ik dat wel eens. Voor de leukmaomanna schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:26:
we hebben elke keer wel een full dragon attack, maar hoe zou een full pekka attack uitpakken?
dus als afleiding prima, maar niet om veel loot te harken.
Probeer het eens
.
Ook leuk, puur gobs of wallies
.
Ook leuk, puur gobs of wallies
ja mijn pure gobs ging finaal de mist in
heb zelf nog geen pekka, maar ben wel onderweg daar naar toe.
upgrade liever eerst mn draken.
upgrade liever eerst mn draken.
Full PEKKA attack op level 5 inclusief jump spells = ownage. Zolang ze maar niet te veel tijd kwijt zijn met de muren.. dus twee jump spells en twee heal bijvoorbeeld zou perfect zijn.maomanna schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:26:
Hoe ze onder level 5 presteren geen idee maar dat is vast wel te vinden
Buitenste muren nooit eerst naar zwart. Die worden eerst kapot gemaakt door de bomb sqd.Famous schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:27:
[...]
Pff, ga eens naar 'n Tweakers clan man![]()
Twijfel zelf nog wat ik doe, maar eerst mijn buitenste muren nog zwart en kan over 3 dagen mijn Queen naar 15 aanzetten. Daarna maar eens kijken hoe het zit met TH10..
Doe eerder een ring van binnen of om de belangrijkste def, of de punten waar troepen standaard naar toe gaan.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Hoeken bijv.
I know, ik heb echter maar twee ringen. De binnenste ring is voor 65% level 9 en de rest 8. De overige paarse muren zijn ervoor om troops te leiden naar traps of juist af te weren van de binnenste ring. Die overige muren vind ik dan ook wat minder belangrijk en laat ik voor nu even zo. Als de buitenste ring af is kan ik verder met mijn archer towers.

Niet helemaal mee eens, we hebben deze ook gewonnen door onze skills. Op het einde hadden zij nog 17 aanvallen over en was het verschil 9 punten echter hadden zij nog maar 1 aanval van een top speler. Ze hadden nog wel 12 aanvallen van hun 30-40 spelers. Deze spelers vielen Villian massaal aan maar niemand haalde 3 sterren op hun. Denk dat als zij ook al hun aanvallen hadden gebruikt wij als nog hadden gewonnen.Frank_P schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:15:
Wij hebben deze gewonnen door onze activiteit. En zo moet het ook. Die Chinezen kwamen aan het einde nog erg dichtbij.
Ga nu eens stoeien met mijn CC zodat die niet te luren is, is kijken hoe dat werkt en nog beter anti air.
[ Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 25-08-2014 13:29 ]
Wat een heldVersteegrob schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:01:
Villian kreeg 8 of 9 aanvallen op zich en geen 1 keer 3 sterren, heel netjes.
Haha, Villian is de held van deze CW war
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ik wilde even buurten in TweakersIII, maar ik ben nog niet toegelaten.
Mijn nick, TheGreatDutchy
edit, banned door Frankdegekste.
Hij zal wel niet weten wat ff buurten betekent.
edit, banned door Frankdegekste.
Hij zal wel niet weten wat ff buurten betekent.
[ Voor 37% gewijzigd door The_Greater op 25-08-2014 14:03 ]
Buurten doe je maar in het buurthuis ofzo..The_Greater schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:01:
Ik wilde even buurten in TweakersIII, maar ik ben nog niet toegelaten.
edit, banned. Stelletje noobs
We zitten gewoon vol, meer mag er niet in van de brandweer
Intentionally left blank
45/50crisp schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:04:
We zitten gewoon vol, meer mag er niet in van de brandweer
Buurten /slowchat
Tja ik snap het ook niet.. Zolang mensen nog niet terug zijn van vakantie laat mensen dan lekker erin.
Ik zie niet waarom niet? Alleen maar gezellig
Omdat dat dan niet meer bij te houden is allemaal, en we het risico lopen dat mensen tijdens een clanwar weer leaven en zo...Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:10:
Tja ik snap het ook niet.. Zolang mensen nog niet terug zijn van vakantie laat mensen dan lekker erin.
Intentionally left blank
Dan moet je het aardig weten bij te houden.Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:10:
Maar ik probeer het morgen wel weer of ik op de koffie mag komen.
In ons groeptje gaan er behoorlijk wat mensen buurten of op de koffie.
Met regelmaat laten wij mensen toe in ons clubje.
Mochten ze niet aan de eisen voldoen krijgen ze als nog een volle CC en worden erdan eruit gegooit.
Eruit kicken voor de CW dan hebben ze twee dagen om even te lanterfanten.
Bij houden lijkt me mee te vallen? Naast de wachtlijst heb je een lijstje tijdelijk, dit zullen er hooguit twee zijn denk ik.
Maar not my clan
Bij houden lijkt me mee te vallen? Naast de wachtlijst heb je een lijstje tijdelijk, dit zullen er hooguit twee zijn denk ik.
Maar not my clan
Ik weet prima wat buurten is.
Maar als we iedereen toelaten om te buurten krijgen we straks ook een wachtlijst om wie er wanneer mag buurten.
Ik snap wel dat het gezellig is etc maar het zou niet eerlijk zijn tegen de rest van de mensen die ook willen joinen en buurten.
Maar als we iedereen toelaten om te buurten krijgen we straks ook een wachtlijst om wie er wanneer mag buurten.
Ik snap wel dat het gezellig is etc maar het zou niet eerlijk zijn tegen de rest van de mensen die ook willen joinen en buurten.
Een wachtlijst is niet nodig want als die vol is is die vol en dan kan je niet komen buurten 
Maargoed, duidelijk is het nu wel
Zo nog wat enkele dingen regelen en dan op DE jacht, even de 75k aantikken voor de Queen.
Maargoed, duidelijk is het nu wel
Zolang jij jouw plek op offert als we ruimte moeten maken kan ik er wel mee levenFamous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:10:
Als je mij eruit wil hebben omdat je iemand anders erin wil geef het maar aan hoor
Doe je dat ook als ik het aangeef?Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:51:
Als je mij eruit wil hebben omdat je iemand anders erin wil geef het maar aan hoor
Natuurlijk, jou ga ik vanaf morgen al genoeg spreken dus wellicht beter ook
Als je geen degelijke games koopt gaat dat em niet worden hoorFamous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:35:
[...]
Natuurlijk, jou ga ik vanaf morgen al genoeg spreken dus wellicht beter ook
clangenoten wat vinden jullie van deze farmbasis?

Redelijk maar vind je AA niet zo goed geplaatst. Met 1 lightning en een attack aan de zijkant is de tweede AA zo weg. Waarom niet blijven bij je vorige basis? Na 8 aanvallen in de vorige CW hadden ze nog geen 3 sterren op jou basis gehaald
http://clashofclansbuilder.com/plan/438420
of
YouTube: Clash of Clans: Clan War Base | Anti-Hog, Anti-Dragon, Anti-3 Stars!
Onderste is de CC niet te luren dus super voor hoggs of reuzen ben alleen bang dat ze veels te snel twee sterren hebben. Bovenste lijkt mij wel goed voor anti draken.
http://clashofclansbuilder.com/plan/438420
of
YouTube: Clash of Clans: Clan War Base | Anti-Hog, Anti-Dragon, Anti-3 Stars!
Onderste is de CC niet te luren dus super voor hoggs of reuzen ben alleen bang dat ze veels te snel twee sterren hebben. Bovenste lijkt mij wel goed voor anti draken.
[ Voor 23% gewijzigd door Wackmack op 26-08-2014 11:16 ]
Hij doet het hier wel,
Ik vind het voor farmen wel meevallen.. Weet niet wat je bedoeling ermee is? AA's en storages aan de zijkanten.
Ik vind het voor farmen wel meevallen.. Weet niet wat je bedoeling ermee is? AA's en storages aan de zijkanten.
Voor farmen lijkt het mij wel prima.
9 weeks 1 day duur het voordat ik alles max heb op TH8, oef nog dik 2 maanden.
Berekend met http://clashofclans-tracker.com/
9 weeks 1 day duur het voordat ik alles max heb op TH8, oef nog dik 2 maanden.
Berekend met http://clashofclans-tracker.com/
[ Voor 64% gewijzigd door Wackmack op 26-08-2014 11:32 ]
Ik word zelden tot nooit aangevallen met draken (buiten CW om).Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:16:
Hij doet het hier wel,
Alleen de locatie van de goldstorages vind ik niet zo mooi. Voor de rest was dat voor mij wel een lastige basis om aan te vallen.
War setup..
Opmerkingen of suggesties worden gewaardeerd.

Niet zo rushen helpt al veelSamD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:25:
War setup..
[afbeelding]
Ziet er goed uit echter je cc is wel makkelijk te luren nu.
Wat bedoel je met rushen?
Klopt.. merk dit al in sommige gevallenFrank_P schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:37:
Ziet er goed uit echter je cc is wel makkelijk te luren nu.
Waarom ook in dit topic...
Ik zou bepaalde gebouwen niet zover weg zetten van de def. In CC zijn dit gratis punten.SamD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:25:
War setup..
[afbeelding]
Idd, dit is toch het topic van onze clan?CLB schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:56:
Waarom ook in dit topic...

En inderdaad, wat Famous zegt, niet zo rushen
http://forum.supercell.ne...-clan-war-unfair-matching
Matchmaking is broken. The result is our active clan (2 wars per week every week) is taking a break from clan wars. We won't participate actively again until SuperCell addresses this problem simply because it isn't fun. Its interesting that we have noticed really screwed up matchmaking in the last month as well. And complaints about matchmaking are becoming common. For SuperCell, losing participation means losing revenue, which should provide all the incentive needed to fix it.
Vrij irritant, hier nog wat met reacties:
http://forum.supercell.ne...tching-I-think-needs-work
Matchmaking is broken. The result is our active clan (2 wars per week every week) is taking a break from clan wars. We won't participate actively again until SuperCell addresses this problem simply because it isn't fun. Its interesting that we have noticed really screwed up matchmaking in the last month as well. And complaints about matchmaking are becoming common. For SuperCell, losing participation means losing revenue, which should provide all the incentive needed to fix it.
Vrij irritant, hier nog wat met reacties:
http://forum.supercell.ne...tching-I-think-needs-work
[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 27-08-2014 00:06 ]
Ik zal morgen als ik tijd over heb eens 90 screenshots maken
Robbie onze noobie!
Dit is al vanaf dag 1 duidelijk en dit heeft SC ook aangegeven. Ze proberen hier zoveel mogelijk aan te werken en met elke update (ook al is die nu wat langer geleden) een deel hierin te verwerken. Nouja, niet dag één maar al vrij snel zeiden ze dat het nog zeker niet optimaal is. Je kan hierin wel gaan bashen maar het lijkt mij zéér moeilijk om alles tegen over elkaar te zetten. Naast dat je met de buildings (bijvoorbeeld inferno's) rekening moet houden, moet je ook rekening houden met troops en heroes en hoe laat je dit goed tegen elkaar op/af wegen?
Het ligt er ook maar net aan, vorige CW hadden wij geen enkele TH10 tegen en daarvoor hadden wij er drie. Naast dit wordt er ook gekeken naar de layout voor de CW start en hier kunnen mensen meteen al zeggen "Goh 1 t/m 8 pff moeilijke basis zeg.." terwijl dit verder niets zeg over de defense. Mensen die met draken aanvallen denken met een AA level 6 "shit hoog AA level". Ik denk met een AA 6 "beter, die is zo kapot".
slecht lopende zinnen en/of spelfouten onder voorbehoud, Famous komt net uit de kroeg rollen
edit; ah, zie dat we nu 6 TH10's tegen hebben en wij hebben er 0.. wordt steeds gekker
Beetje uitdaging, houd ik van!
edit2; haha hun nummer 1 is helemaal gemaxed! en bijna beide heroes op 30
Wel hebben zijn 2x á 3x zoveel TH7 dus daar moeten wij echt in 1x 3x op knallen
Dit is al vanaf dag 1 duidelijk en dit heeft SC ook aangegeven. Ze proberen hier zoveel mogelijk aan te werken en met elke update (ook al is die nu wat langer geleden) een deel hierin te verwerken. Nouja, niet dag één maar al vrij snel zeiden ze dat het nog zeker niet optimaal is. Je kan hierin wel gaan bashen maar het lijkt mij zéér moeilijk om alles tegen over elkaar te zetten. Naast dat je met de buildings (bijvoorbeeld inferno's) rekening moet houden, moet je ook rekening houden met troops en heroes en hoe laat je dit goed tegen elkaar op/af wegen?
Het ligt er ook maar net aan, vorige CW hadden wij geen enkele TH10 tegen en daarvoor hadden wij er drie. Naast dit wordt er ook gekeken naar de layout voor de CW start en hier kunnen mensen meteen al zeggen "Goh 1 t/m 8 pff moeilijke basis zeg.." terwijl dit verder niets zeg over de defense. Mensen die met draken aanvallen denken met een AA level 6 "shit hoog AA level". Ik denk met een AA 6 "beter, die is zo kapot".
slecht lopende zinnen en/of spelfouten onder voorbehoud, Famous komt net uit de kroeg rollen
edit; ah, zie dat we nu 6 TH10's tegen hebben en wij hebben er 0.. wordt steeds gekker
edit2; haha hun nummer 1 is helemaal gemaxed! en bijna beide heroes op 30
[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 27-08-2014 00:39 ]
Wij hebben 4x th7 en hun 5x th7. Dus daar hebben we 1x voordeel.Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:21:
edit; ah, zie dat we nu 6 TH10's tegen hebben en wij hebben er 0.. wordt steeds gekkerBeetje uitdaging, houd ik van!
edit2; haha hun nummer 1 is helemaal gemaxed! en bijna beide heroes op 30Wel hebben zijn 2x á 3x zoveel TH7 dus daar moeten wij echt in 1x 3x op knallen
Deze matchmaking klopt van geen kanten of ze moeten echt low lvl troepen hebben.
Edit: bovendien hebben zij ook 14x th9 net als ons bovenop de 6x th10 waarvan 5 met infernos.
[ Voor 8% gewijzigd door Frank_P op 27-08-2014 07:45 ]
Okay, als het zo'n zware dobber is, waarom proberen we het dan überhaupt?
Niets doen is ook een optie.
Nou het zou mij ten zeerste verbazen als we deze gaan winnen.
Enige wat we kunnen doen is hopen dat ze inactief zijn want anders is het een verloren zaak ben ik bang.
Enige wat we kunnen doen is hopen dat ze inactief zijn want anders is het een verloren zaak ben ik bang.