Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Daarom ook clashcaller.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Versteegrob schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:57:
Niet mee eens. Als je namelijk een target claimt kijk je 1 keer op de site om je target te claimen. Na de claim is die van jou en hoef je niet meer te kijken. Vervolgens doe je een cleanup attack en hiervoor hoef ik ook niet te kijken. Dus het claimen kost mij slecht een minuutje.
Dan als nog staat mijn punt dat je dus op een andere site MOET kijken. Maar goed, iedereen heeft zo zijn voorkeuren ;)
Hoe gaat het verder met je Robbie? En met de upps, staat TH10 al aan? :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tja waarom doen mensen zo panisch om op een andere site te kijken?
Als je tig aanvallen kan doen lukt zo'n site ook wel.

Gaat wel prima.

130 lvl 9 muren
120 lvl 8 muren
Airdefence/Tesla/Mortier/Xbows max

Nu bezig met de laatste defence en heros lang aan het uppen.
Queen is nu naar 12 en King is 11.
Merk nu ik steeds vaker met 4 Lavahounds en 26 loons aanvallen ik mijn hero's niet meer nodig heb dus kan lekker hoog blijven aanvallen.

Heb nu een jongen die is een low TH9 en heeft eerste alle muren gedaan in een weekje 6/8.
Hij heeft nu 250 lvl 9 muren en begint nu pas alles te uppen qua defence en army camp.

[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 26-01-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Frank_p Er is een nieuwe war gestart bij mijn clan zodra die afgelopen is kom ik joinen. Heb TH 9 een boog 6 en 2070 bekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Rob, jij ging toch werken ofzo en daardoor minder CoC spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:38

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versteegrob schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:20:
[...]
Gaat wel prima.

130 lvl 9 muren
120 lvl 8 muren
Airdefence/Tesla/Mortier/Xbows max

Nu bezig met de laatste defence en heros lang aan het uppen.
Queen is nu naar 12 en King is 11.
Nice :)

Ik heb bijna alle defence nu max, eind van deze week gaat laatste x-bow naar 3. Heb nu 80 lava muurtjes en dat zal komende tijd wel snel meer worden :)

Verder AQ 10 en King gaat nu naar 11. Golem 4 staat aan, Heks is al 2 en ga binnenkort ook LavaHamster unlocken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:18
Sorry voor het niet aanvallen in de afgelopen war. Heb met een zware griep en koppijn op bed gelegen het weekend. Alleen al naar een scherm kijken deed pijn, vandaar dat ik niks gepost heb of heb aangevallen.

Excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Brogala schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:29:
Rob, jij ging toch werken ofzo en daardoor minder CoC spelen? :+
Ja, doordeweeks is het op een laag pitje, ben blij met 10 aanvallen op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Renzzie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:44:
Sorry voor het niet aanvallen in de afgelopen war. Heb met een zware griep en koppijn op bed gelegen het weekend. Alleen al naar een scherm kijken deed pijn, vandaar dat ik niks gepost heb of heb aangevallen.

Excuus
Ai, vervelend. Beterschap!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopper21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 07:06
Renzzie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:44:

Excuus
Tja, shit happens. Beterschap!

Over claimen; Ik denk dat bij lage th8 (ik dus) het nog niet echt nodig is om te claimen (draken volstaat). Voor th 8 hoog, 9 en 10 is het misschien een mooie oplossing? We kunnen altijd een pilot van een war doen met de afspraak dat het eenmalig is tenzij bijna iedereen (>80%?) positief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Tja matthijs don was te laat om zn trollbase te veranderen en heeft dit ook gezegd dus iets minder mag wel...

Ik begrijp dat claimen lastig is.met n grote groep :) en was niet de bedoeling zoveelnop gang te brengen...iig weet je dan vantevoren wie er laag zounwillen aanvallen en kan iemand met diegene kijken of hoger haalbaar is en evt. Tips geven...
kijk dat zou dan wel weer mooi zijn..
maja dezelfde moeite om dat voordat je gaat aanvallen dit in de chat te doen..
en dat moeten members zelf.willen..

De vraag of dat dan te fanatiek is..
maar zo blijf je bezig...:)

Ik vond het zeer gezellig en laat maar weten oft wat wordt met zon grote groep is.claimen wel n uitdaging! Iig succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Is toch een interessante discussie. Ben wel met foppe eens dat th8 met draken een universeel leger heeft wat over de hele th8 range wel gebruikt kan worden. th10 is dan weer maar een handjevol dus kan in de chat redelijk makkelijk.
Blijft th9 over. Te oud voor de poppen, te jong voor de jongens :)

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Voor TH9 gebruik ik meestal een basis GoWiWi leger en vul dat aan met hogs, balloons, pekka of meer wizz afhankelijk van het uiteindelijke target. Als mijn basisleger klaar is kan ik dus meestal binnen een half uur aanvallen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
crisp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:10:
Voor TH9 gebruik ik meestal een basis GoWiWi leger en vul dat aan met hogs, balloons, pekka of meer wizz afhankelijk van het uiteindelijke target. Als mijn basisleger klaar is kan ik dus meestal binnen een half uur aanvallen.
Werkt zo'n gowipe nou echt goed? Ook tegen max xbows/tesla's? Zie niet vaak dat een mid/high TH9 wordt gedriesterred. Te veel muren, te trage troepen. Zelf blijf ik lekker bij hogs en lavahounds. Die geven mij de meeste kans op drie sterren. Zie onze TH8 wel veel succes hebben met gowipe.
MAher schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:04:
Is toch een interessante discussie. Ben wel met foppe eens dat th8 met draken een universeel leger heeft wat over de hele th8 range wel gebruikt kan worden. th10 is dan weer maar een handjevol dus kan in de chat redelijk makkelijk.
Blijft th9 over. Te oud voor de poppen, te jong voor de jongens :)
Hogs 4 werkt beter op TH8 vind ik. Een goede base met 3 x AA 6 is toch erg lastig

[ Voor 28% gewijzigd door Wackmack op 26-01-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Versteegrob schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:15:
[...]

Werkt zo'n gowipe nou echt goed? Ook tegen max xbows/tesla's? Zie niet vaak dat een mid/high TH9 wordt gedriesterred. Te veel muren, te trage troepen. Zelf blijf ik lekker bij hogs en lavahounds. Die geven mij de meeste kans op drie sterren. Zie onze TH8 wel veel succes hebben met gowipe.

[...]

Hogs 4 werkt beter op TH8 vind ik. Een goede base met 3 x AA 6 is toch erg lastig
Ligt helemaal aan de base, net als bij lavaloonion. Zag in onze afgelopen war een lavaloonion aanval die veel potentie had op 3* tegen TH10 maar pakte direct al de air bombs en mines. Dan heb je je loons en minions over en dat red je gewoon niet tegen inferno 3*. Zelf meer van van GoWiWi en daar kan je gewoon max TH9 mee plat leggen mits de base een beetje open is.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versteegrob schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:15:
[...]

Op een basis met niet teveel compartimenten haal ik nu steeds vaker 3 sterren. Ik gebruik meestal een basisleger van 2 golems, 4 witches en 18 wizzards (7 in cc) en een stuk of 8 muurbrekers (heel soms een jump) en vul dat aan met 10 hogs of balloons afhankelijk van de basis.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 12:39
crisp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Op een basis met niet teveel compartimenten haal ik nu steeds vaker 3 sterren. Ik gebruik meestal een basisleger van 2 golems, 4 witches en 18 wizzards (7 in cc) en een stuk of 8 muurbrekers (heel soms een jump) en vul dat aan met 10 hogs of balloons afhankelijk van de basis.
Heb zelf meestal 3 golem en 3 witches maar haal meestal maar 2 sterren zal die van jou is proberen volgende war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zo jammer dit resultaat. Precies wanneer ik 6 sterren haal tegen gelijkwaardige targets! Dat valt nu helemaal in het niet, omdat we toch verloren hebben.

Is het niet een goed idee om een strike te verwijderen als men 6 sterren haalt tegen gelijkwaardige targets? :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
crisp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Ik zou je CC wisselen met een Golem. Zo kan je en één twee levels hogere Golem meenemen en je kan precies plaatsen waar je wilt zodat hij ook goed loopt. Wanneer er al enkele gebouwen kapot zijn en/of muren is het lastiger oordelen waar de units heen lopen, zeker als je er meerdere in hebt zitten. Ook vervelend als je ze bij een Giant bomb plaatst :+

Hier beetje zelfde leger; 2 Golems, 4 Witches, ~21 Wiz, 4 tot 8 Loons of Hogs, 2 tot 4 Wallies.
Spells; 1x Jump, 1x Heal, 3x Rage (pak altijd TH10 dus heal is redelijk zinloos).

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 26-01-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Wizz in CC is meer praktisch, voor een hoog level golem ben je erg afhankelijk van een klein aantal spelers die ook niet altijd online zijn of tijd hebben om er een te maken. Over een weekje heb ik zelf iig golem level 4 :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
crisp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:37:
Wizz in CC is meer praktisch, voor een hoog level golem ben je erg afhankelijk van een klein aantal spelers die ook niet altijd online zijn of tijd hebben om er een te maken. Over een weekje heb ik zelf iig golem level 4 :)
Je clan kasteel heeft X aantal seconden nodig om volledig leeg te zijn, daarbij gaan al die wiz naar dezelfde plek en als er dan net een mortar opvalt ben je je wiz kwijt.

Een unit die meer plekken in neemt is tactisch slimmer, bijvoorbeeld een pekka, golem of zelfs 2 heksen. Als je zelf wiz meeneemt kan je sturen en soms er 2/3 achterhouden om net die 50% of 3de ster te pakken :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Steevo_S schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:47:
[...]

Je clan kasteel heeft X aantal seconden nodig om volledig leeg te zijn, daarbij gaan al die wiz naar dezelfde plek en als er dan net een mortar opvalt ben je je wiz kwijt.
Klopt, dat is iets om goed op te letten maar waar je met goede timing en plaatsing wel omheen kan werken meestal.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
crisp schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:37:
Ga ervan uit dat de wat hogere spelers vaak wel Golem hebben staan (met de C.W. dan). Golem 4 is wel stuk beter als 3, vond het verschil groter dan van 4 naar 5. Verder ben ik het met Steevo wel eens, echter heeft iedereen zijn eigen ding :Y
Steevo_S schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:47:
[...]

Een unit die meer plekken in neemt is tactisch slimmer, bijvoorbeeld een pekka, golem of zelfs 2 heksen. Als je zelf wiz meeneemt kan je sturen en soms er 2/3 achterhouden om net die 50% of 3de ster te pakken :)
Moesten ze wel even aan wennen (sommige dan) in TWK2 :D Enkele keren werd er gevraagd waarom ik niet direct alles inzette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:43:
Hallo ik wil graag tot jullie clan behoren. Mijn nickname is kloppie #9RJCQU0
Kloppie is een maatje van me en voldoet zeker aan de requirements. Ik zal hem wel even appen dat hij dan wel de clan moet joinen zodat hij geaccepteerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 17:44
mootjes1989 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:01:
Tja matthijs don was te laat om zn trollbase te veranderen en heeft dit ook gezegd dus iets minder mag wel...

Ik begrijp dat claimen lastig is.met n grote groep :) en was niet de bedoeling zoveelnop gang te brengen...iig weet je dan vantevoren wie er laag zounwillen aanvallen en kan iemand met diegene kijken of hoger haalbaar is en evt. Tips geven...
kijk dat zou dan wel weer mooi zijn..
maja dezelfde moeite om dat voordat je gaat aanvallen dit in de chat te doen..
en dat moeten members zelf.willen..

De vraag of dat dan te fanatiek is..
maar zo blijf je bezig...:)

Ik vond het zeer gezellig en laat maar weten oft wat wordt met zon grote groep is.claimen wel n uitdaging! Iig succes :)
Beetje jammer als er op van alles en nog wat commentaar komt. Een persoon te weinig cups heeft voor war een ander een trol base en na het verliezen van de war iedereen weg gaat. Want 'het is niet fanatiek genoeg.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 13:26
j0rn89 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:11:
[...]

Beetje jammer als er op van alles en nog wat commentaar komt. Een persoon te weinig cups heeft voor war een ander een trol base en na het verliezen van de war iedereen weg gaat. Want 'het is niet fanatiek genoeg.'
1x een war verliezen na 13 overwinningen op een rij (laatste verlies partij was eind november) is geen schande. Het was geen zwaar verlies en hoewel het misschien voorkomen had kunnen worden is het altijd makkelijk praten achteraf.
Ik heb niet meegedaan deze war en dus ook niet actief gevolgd wat er mis ging maar de cijfers laten zien dat er eigenlijk niets mis was: de tegenstander was gewoon te sterk.

Het moet ook zeker leuk blijven, niet teveel zeiken op elkaar, houdt het allemaal een stuk gezelliger.

Mijn mening over claimen: Zeker nuttig rond plaats 1-15. Daaronder is het bijna niet meer relevant en teveel administratieve rondslomp (en een heel aantal zie ik niet op het forum, waarschijnlijk lezen ze dit niet eens).
Mijn mening over 5 beneden/boven (heb hier geruzie discussie over gezien). Uiteraard moet je ongeveer voor je eigen getal gaan maar soms maakt dit amper uit, waarbij nummer 23 ongeveer net zo sterk/slap is als nummer 35. Misschien eerst lief vragen waarom je voor een lagere bent gegaan en pas veroordelen als het echt tegen gaat werken/onnodig was. Dat houdt de sfeer een stuk vriendelijker O+

Verder is en blijft dit natuurlijk een geweldige clan. Op naar een winning streak van 14! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik wens Don en Mootjes en de rest veel plezier toe in Tw1 en ongetwijfeld tot een volgende keer! Ik heb een leuke tijd met jullie gehad. Ik respecteer jullie meningen maar heb er wel een andere mening over en vind het niet sjiek dat er iets over onze clan wordt gezegd. Ik respecteer dat jullie met oude bekenden weer terug willen naar Tw1 maar in die 2 echte wars die jullie hebben mee gedaan kun je geen goed oordeel geven naar mijn idee.

Ik zeg CLASHON!!

Persoonlijk zie ik een proef met claimen via die andere website best zitten. Als er een bepaalde administratie / tijd aan vast zit dan kan deze wellicht per toerbeurt door iemand opgepakt worden om de last bij alleen maar enkele mensen te verlichten.
Zelfde als per toerbeurt de voetbalwas wassen waardoor je samen als team de shirts op orde hebt., kleine moeiste groot plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:40

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik probeer met de top spelers wel een claim vast te zetten. Vorige war met Fastars ging dat perfect en deze war met Daniel ook. Alhoewel ik #1 had geclaimd kwam ik er in de sandbox niet doorheen. Vandaar dat ik #1 uiteindelijk niet heb aangevallen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Het si zeker geen schande om af en toe es te verliezen daar ging het ook niet om..

En is ook verder niet zo negatief bedoeld als het opgevat wordt...

Als we nou gezellig om de tafel aan et praten waren was dat waarschijnlijk betee over gekomen...maargoed sry
Zoals ik et al zei sfeer was top :)
Gezellige clan en verder onrust stoken was niet de bedoeling. ..
had eigenlijk niet verwacht dat er zoveel reactie op zou komen..

Lkr vrdr knallen :)

Zoals.iemand anders al zei..weer n nieuwe streak neerzetten! Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Vanavond weer een start van een verse war :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je merkt meteen dat je upgrade naar TH9 klaar is als je door iemand aangevallen wordt met 2 heroes van level 40 ;)

----------------------

Hehe...mijn upgrade was klaar, ik meteen 2 xbogen aangezet en lab upgrade wat andere defense zaken en wat muurtjes....en BAM....meteen even overlopen. Wat een schade doen die zeg..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wii4all schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:40:
Je merkt meteen dat je upgrade naar TH9 klaar is als je door iemand aangevallen wordt met 2 heroes van level 40 ;)

----------------------

Hehe...mijn upgrade was klaar, ik meteen 2 xbogen aangezet en lab upgrade wat andere defense zaken en wat muurtjes....en BAM....meteen even overlopen. Wat een schade doen die zeg..
Zijn inderdaad erg sterk, mooie motivatie om ze zelf ook naar 40 te knallen toch! :Y :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Inderdaad, alleen wil er nu nog niet over nadenken hoeveel DE dat moet gaan kosten ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Die queen lv40 is echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ik heb gistermiddag nog de strike lijst bijgewerkt. Roy en kefco zijn gekickt ivm hun prestaties afgelopen war. Renzzie niet, die was ziek (kan gebeuren). Kefco had echter ook excuses aangeboden, maar dan op in de chat. Zijn kick was dus voorbarig (sorry kefco!). Kefco, je kan dus gewoon terugkomen (nogmaals excuses).

Daarnaast ben ik eindelijk de #1 in de clan! 2485 cups! Nog maar 115 en ik kan weer zakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
JBrennan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:52:
Ik heb gistermiddag nog de strike lijst bijgewerkt. Roy en kefco zijn gekickt ivm hun prestaties afgelopen war. Renzzie niet, die was ziek (kan gebeuren). Kefco had echter ook excuses aangeboden, maar dan op in de chat. Zijn kick was dus voorbarig (sorry kefco!). Kefco, je kan dus gewoon terugkomen (nogmaals excuses).

Daarnaast ben ik eindelijk de #1 in de clan! 2485 cups! Nog maar 115 en ik kan weer zakken :).
En van harte gefeliciteerd zie ik! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

JBrennan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:52:

Lol ik was gisteren gezakt van 2800 naar 2000 ;) Das ook best lastig hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Tylen schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:21:
[...]

Lol ik was gisteren gezakt van 2800 naar 2000 ;) Das ook best lastig hoor :P
Ik was gisteren 2500 DE kwijt. Nu is mijn DE tank te makkelijk bereikbaar. Echter, 2 lvl 25+ hero's zijn niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ja in masters gaan ze er echt voor. Ik probeer net goed elixer te hebben voor het legertje en de rest gaat gelijk in de muren. Anders verlies je echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb max ~1m goud en ~1m elixir, de rest gaat in muren ja. Echter, ik ben DE aan het sparen, wil mijn lavalul naar lvl 2. Zit nu op 35k+. Leuke loot bonus, dus het gaat aardig, maar als je niet bezig blijft wordt je gepakt. Heb wel een cupbase, misschien die voor de laatste lootjes weer naar mijn farmbase zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36
JBrennan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:39:
Ik heb max ~1m goud en ~1m elixir, de rest gaat in muren ja. Echter, ik ben DE aan het sparen, wil mijn lavalul naar lvl 2. Zit nu op 35k+. Leuke loot bonus, dus het gaat aardig, maar als je niet bezig blijft wordt je gepakt. Heb wel een cupbase, misschien die voor de laatste lootjes weer naar mijn farmbase zetten.
TAART!!!!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

of je th eruit zetten. verlies je max 10 cups maar meestal 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Goed gezien rikkie! Er staat inderdaad een plaatje van een taart naast mijn avatar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
JBrennan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:06:
[...]

Goed gezien rikkie! Er staat inderdaad een plaatje van een taart naast mijn avatar :P.
Haha, gefeliciteerd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:03
Gefeliciteerd Rooie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Congrats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

congrats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik had al een dm gestuurd naar Frank maar die gaf geen gehoor. Hebben jullie interesse om mid februari samen met/tegen Tweakers 2 een cup rush te doen een week lang en dan kijken wie het hoogst of verst komt? Qua grootte zijn we min of meer gelijk en ook qua basissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Steevo_S schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:54:
Ik had al een dm gestuurd naar Frank maar die gaf geen gehoor. Hebben jullie interesse om mid februari samen met/tegen Tweakers 2 een cup rush te doen een week lang en dan kijken wie het hoogst of verst komt? Qua grootte zijn we min of meer gelijk en ook qua basissen.
Lijkt mij iig leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Laatst online: 18-10 22:19
Sorry Steevo, ik heb hem wel gezien maar moest hem nog in onze 'leiding dm' gooien.
Echter door de drukte op mijn werk ben ik dit compleet vergeten.
Maar goed, nu komt het alsnog ter sprake.
Ik vind het opzich wel een leuk idee ook al kan ik zelf niet ZO actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:07

DyStiC

'Atta way, baby!

Leuk Steevo, ik ben voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

CupRun altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Ja is wel leuk idd.

Overigens nipt laatste war weer verloren, 95/97. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Jammer! Als er wat minder 1 ster aanvallen in de top10 waren geweest, dan was het wellicht anders geweest. Als ik gewoon 2 x 2 had gehaald was het al gelijk geweest :X.

Maar goed, as is verbrande turf :P.

Ik heb een familieweekend dit weekend, ik skip de war dus. Geen idee of ik zondag online kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Jammer genoeg inderdaad nipt verloren.
Dit was wederom echter een goede tegenstander.
Ik heb dan ook een hoop van ze geleerd.
Ik vond ze erg goed aanvallen, ze hadden een hoop 3* op onze TH9's.
Viel me ook op dat het LaLoonion erg good werkt, heb er diversen 3* mee zien halen.
Op mij waren het slechts 2* maar met iets meer mazzel zou het 3* zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Jammer inderdaad.
En ik ben er ook niet bij deze war. Ik lig nu ziek op bed maar als de gezondheid het toe laat zit ik in Rotterdam dit weekend (iffr).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik ben ook een weekend weg met m'n vriendin naar Sanadome dus ik verwacht alleen maar in Sauna's en bubbelbaden te zitten ;) Qua cuprange zit ik nu al onder de streep dus ik verwacht geen problemen :)

Succes komende war!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
mathijs55 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:21:
Ik ben ook een weekend weg met m'n vriendin naar Sanadome dus ik verwacht alleen maar in Sauna's en bubbelbaden te zitten ;) Qua cuprange zit ik nu al onder de streep dus ik verwacht geen problemen :)

Succes komende war!
Voor de zekerheid zou ik toch even de clan verlaten. Als je pech hebt (bv er verlaten meer mensen de clan) dan kom je weer boven de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
JBrennan schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Voor de zekerheid zou ik toch even de clan verlaten. Als je pech hebt (bv er verlaten meer mensen de clan) dan kom je weer boven de streep.
Oke, ik stap er eind van de middag wel eventjes uit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Draggie, 3 sterren met barch :)

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1422817954.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Na 2 verliezen hebben we deze war weer gewonnen!
Op naar de nieuwe win streak.

Ik heb een paar mooie aanvallen voorbij zien komen.
Milan was goed bezig deze war met zijn 6*.
Ik heb het gevoel dat we bovenin steeds meer verbeteren en meer sterren halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:07

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik had eindelijk m'n queen weer beschikbaar deze war! Merk toch wel dat dat heel wat uitmaakt.
Tegen een th10 heb je gewoon echt alles nodig om een goede kans te maken. Nu m'n freeze spells maar n's gaan upgraden, want tegen level 2-3 infernos heb je die eigenlijk echt wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Ik heb nu mn lavahond2 lopen, daarna dubben:
- pekka 4
- freeze 4
- valkyri 4
- lavahond 3

Ik denk dat ik voor de freeze ga. GoWiPe ben ik toch niet kapot van. Gowiwi gaat altijd wel lekker, al is 3ster op th10 een utopie. Test met farmen met een lavaloonien tactiek geven vrij goed resultaat op th10 met infernos, al heb ik maar lavahound 1. Freeze toch wel in alle aanvallen nodig dus dat zou de eerste moeten zijn toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
MAher schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:55:
- pekka 4
- freeze 4
- valkyri 4
- lavahond 3

Ik denk dat ik voor de freeze ga. GoWiPe ben ik toch niet kapot van. Gowiwi gaat altijd wel lekker, al is 3ster op th10 een utopie. Test met farmen met een lavaloonien tactiek geven vrij goed resultaat op th10 met infernos, al heb ik maar lavahound 1. Freeze toch wel in alle aanvallen nodig dus dat zou de eerste moeten zijn toch...
Klinkt logisch. Aanvallen op TH10 zonder freeze resulteren vrijwel nooit in een goed resultaat. Mocht de tegenstander dan ook nog eens de inferno naast de AA hebben staan heb je dubbel effect met lavaloonion :)

Mijn lavahond lvl 2 staak ook aan. Gezien de resultaten van Starbass deze oorlog met deze techniek beloofd het best veel. 2x > 70% op TH 9 met "slechts" minions lvl 3 en hound 1. De aanvallen waren verder niet eens heel goed uitgevoerd maar met wat meer oefening zouden we best wel eens een hele reeks aan Th9 kunnen 3 sterren..... zolang Frank en Milan ze tenminste niet allemaal al pakken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Frank_P schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:03:
[...]
Milan was goed bezig deze war met zijn 6*.
Ik heb het gevoel dat we bovenin steeds meer verbeteren en meer sterren halen.
Hij was fijn ja :) Waren ook wel basissen die zich goed leenden voor een (Ho|Lo)GoWiWi met een grote core en weinig lastige muurtjes.

Golem 4 is nu klaar bij mij en Jump 2 staat aan. Volgende CW helaas weer zonder BK dus wordt wel lastiger...

Van de week ook maar eens een Dark Barrack aanzetten om LavaHond te unlocken :)

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 02-02-2015 12:32 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

MAher schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:55:
- pekka 4
- freeze 4
- valkyri 4
- lavahond 3

Absoluut de Freeze. Die heb je met TH10 en Inferno's echt nodig. Ik ben de freezes pas gaan gebruiken toen ik ze max had. En ze maken echt het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Naast het leuke nieuws, ook wat slechter nieuws. Kloppie heeft ons middenin de CW verlaten. Die hoeft niet meer terug te komen. Helaas had Noewt zijn 3de strike gekregen, ik heb hem zonet uit de clan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 12:39
Wil King en Queen gaan levelen de komende periode enige tips voor volgorde? Is denk niet handig om ze tegelijkertijd te doen ivm Clan war. Nu heb ik Queen level 7 en King gaat nu naar level 9

[ Voor 19% gewijzigd door Blahran op 02-02-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Blahran schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:39:
Wil King en Queen gaan levelen de komende periode enige tips voor volgorde? Nu heb ik Queen level 7 en King gaat nu naar level 9
Zou persoonlijk dan eerst je King naar 10 doen zodat je die skill direct een leveltje hoger hebt en daarna je Queen in één keer door naar 10. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
King eerst naar 10 voor de ability, daarna Queen naar 10 voor de ability...
En dan liefst het stapjes van 5 om extra ability-powers te unlocken, althans dat is mijn strategie.
Tylen schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:55:
Absoluut de Freeze. Die heb je met TH10 en Inferno's echt nodig.
Zijn wel erg leuk ja
Ik ben de freezes pas gaan gebruiken toen ik ze max had. En ze maken echt het verschil.
Hmm afgelopen CW had ik slechts lvl2'tjes op zak, werkte prima, misschien wat geluk maar toch.
Level 3 staat nu aan, maar je ziet er zo weinig aan, die extra seconde. Ik zet denk hier Pekka 4 aan >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

CLB schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:45:
King eerst naar 10 voor de ability, daarna Queen naar 10 voor de ability...
En dan liefst het stapjes van 5 om extra ability-powers te unlocken, althans dat is mijn strategie.

[...]

Zijn wel erg leuk ja

[...]

Hmm afgelopen CW had ik slechts lvl2'tjes op zak, werkte prima, misschien wat geluk maar toch.
Level 3 staat nu aan, maar je ziet er zo weinig aan, die extra seconde. Ik zet denk hier Pekka 4 aan >:)
Maxxed zijn ze 8 seconden. Vandaar dat ik heb gewacht totdat ze maxxed waren. Mijn lab is nu ook niks aan het doen. Moet nog 2.2miljoen elixer vinden om de pekka naar lv5 te brengen. Dan kan ik mij storten op GoWiPe. Maar elixer vind ik niet meer zo gemakkelijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes klopt, maar ik had het over het 'zien'... Pekka 3 naar Pekka 4 krijgt die twee amazing zwaarden O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

CLB schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:07:
Yes klopt, maar ik had het over het 'zien'... Pekka 3 naar Pekka 4 krijgt die twee amazing zwaarden O-)
Ahh check ;) Ja het oog wilt ook wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

mn freeze is lvl 3 nu, 6 seconden. 2 seconden meer voor lvl 5 gaat echt wel een hoop schelen. Meestal is de hele aanval maar krap een minuut voor de eerste 2 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Yuup. De freeze spells zijn echt ondergewaardeerd. LV5 is echt de bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zei ook niet dat het niet veel scheelt, ik wil die freeze ook asap op lvl5, zeker, maar Pekka knaagt ook wel beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Uiteindelijk gewoon upgraden waar je zelf zin in hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

PRecies. Alles moet tenslotte naar max gebracht worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Zelf heb ik dingen gemaxxed in de volgorde waarvan ik dacht dat ik ze zou gaan gebruiken.
Dat kwam op TH9 neer op giant6, ballon6, heal6 en toen pas barb en arch 6 en daarna witch en golem.
Uiteindelijk maakt het allemaal ook weer niet ZOveel uit als je het maar allemaal upgrade :p.

Wanneer zou TH11 komen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Over infernos (ik heb ze niet, en ik mijd ze als de pest :P); is een freeze spell de enige manier om zo'n ding te blokkeren? Of kan je ze ook op een non freeze manier tegen gaan? Bv door een fully upgraded laloonions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Is een TH10 met max infernos eigenlijk überhaupt te 3 sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

JBrennan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:39:
Over infernos (ik heb ze niet, en ik mijd ze als de pest :P); is een freeze spell de enige manier om zo'n ding te blokkeren? Of kan je ze ook op een non freeze manier tegen gaan? Bv door een fully upgraded laloonions?
Je kunt ze overwhelmen met witches en wizz erachter, maar als de rest van de defense sterk is loop je toch dood. Met een freeze koop je tijd om er bij te komen en hou je genoeg troepen over om tot 2-star te komen.

Ook met lavaloonian heb je freezes nodig. 3 rage, 2 freeze. Zonder freeze op een lage th10 wel een keer 2 sterren gehaald met lavaloonian trouwens. Maar is geluk bij nodig en de basis moet zich ervoor lenen (aa aan de rand)
westergas schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:52:
Jawel, maar een goede gebouwde th10 basis niet. Er moeten "gaten" in zitten om dat voorelkaar te krijgen. Puur inferno level gaat het niet om, hele opzet moet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
westergas schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:52:
Ja zeker, goed te doen met 4 lava hounds. Wel zie ik vaak dat ze de heroes gebruiken om een AA te pakken en eventueel de Queen.

https://www.youtube.com/watch?v=BsjyDHdTvaM

Mooi filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Leuk, kan ik over 1 jaar oid nadoen 8)7. Nog relevante tips rob? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

JBrennan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:42:
Idd, met laatste schot van AQ heeft hij de 2de AA, dit gaat allemaal nét goed. Wel mooi hoor :)

Ik denk dat je voor "ons" level gewoon blij moet zijn met 2 ster op th10. Als je een 3-ster haalt mag je een feestje geven.

Relevante tip is: gewoon niet te hoog gaan en zekere pakken. Zoals ook in filmpje boven te zien is, kan er veel, maar dan moet alles goed gaan. Ik denk niet dat in onze clan spelers van dat niveau zitten.

Zo jammer om als iemand uit de top10 van je clan 0-sterren te halen omdat je persé op een th10 wilt of je recommended target, terwijl je een vrijwel zekere 3 sterren kunt halen op alles wat eronder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JBrennan schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:42:
Ziek he en alles lukt wel. Maar op TH9 is lavahound echt een feest. Vaak pak ik wel 1 AA met mijn heroes en goede plaatsing van de hounds icm loons werkt bijna altijd wel.

Setup

4 x rage
4 x lavahound (eentje in de CC)
26 loons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ow, dat kan ik wel doen. Ik zal eens gaan spelen buiten de CW :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
Versteegrob schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:08:
[...]

Ziek he en alles lukt wel. Maar op TH9 is lavahound echt een feest. Vaak pak ik wel 1 AA met mijn heroes en goede plaatsing van de hounds icm loons werkt bijna altijd wel.

Setup

4 x rage
4 x lavahound (eentje in de CC)
26 loons
Paar vraagjes
Lavahound lvl 2?
of werkt het ook wel met lvl 1?
Nooit minions nodig om op te ruimen dan? Kan me voorstellen dat je anders tijd tekort komt.
Bases met xbows op air ook?

Heb wel filmpjes gezien maar wat extra info kan nooit kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja met 1 werkt het ook hoor. Je hebt juist tijd veel over, heel veel. Gisteren nog een aanval gedaan, binnen 15 seconde was ik klaar met het droppen van de troops. Vervolgens is het wachten. De pops van de lavahound ruimen alles netjes op daarom ook altijd vier lavahounds mee. Probeer maar is. Xbow op air kan nadelig zijn maar met de juiste base is dit ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik heb helaas nog geen lavahondjes.
Zal mijn DE barracks is gaan upgraden, het kan nooit kwaad om een extra strategie te hebben.
Alhoewel ik het nu ook niet verkeerd doe met minimaal 2* en vaak 3* op TH9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb gisteren 2 keer aangevallen met 4 doggies en de rest loons. Eerste keer ging goed. Tweede keer niet :P. De AD moet niet té veel binnen staan, anders komen je loons er niet bij. Ik had die loons wel beter moeten spreiden, ze gingen nu ook aan splash dmg dood. Die doggies hebben weliswaar veel HP, maar totaal geen DPS. Je loons moeten dus wel snel naar die AD komen om die af te maken. De CW doe ik vooralsnog met een gowiwi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JBrennan schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:56:
Ik heb gisteren 2 keer aangevallen met 4 doggies en de rest loons. Eerste keer ging goed. Tweede keer niet :P. De AD moet niet té veel binnen staan, anders komen je loons er niet bij. Ik had die loons wel beter moeten spreiden, ze gingen nu ook aan splash dmg dood. Die doggies hebben weliswaar veel HP, maar totaal geen DPS. Je loons moeten dus wel snel naar die AD komen om die af te maken. De CW doe ik vooralsnog met een gowiwi.
Dit is de key om drie sterren te halen. Iemand dropte gisteren 4 hounds ans 26 loons in 1 keer op mij base. Was een easy defence. Goed spreiden zodat de wizz toren max 2 loons schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Das hetzelfde met een gowipe of gowiwi, vaak beginnen mensen op een rij dan haal je idd maar 2 sterren, maar als je op een hoek begint, golem goed spreid en zorgt dat ze of in het midden of aan het eind samen komen haal je die 3 sterren wel. Laatst met kerst een aanval op die manier gezien (live) en werkte perfect. Ik ga eens kijken of ik die replay nog eens krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:03
Zelf ook mn de barrack aanstaan voor de lavahoud :) En dan ook direct naar 2 aanzetten zodra dat kan! Rob in welke clan zit je? Ik ben wel benieuwd naar je base :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Steevo_S schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:03:
Das hetzelfde met een gowipe of gowiwi, vaak beginnen mensen op een rij dan haal je idd maar 2 sterren, maar als je op een hoek begint, golem goed spreid en zorgt dat ze of in het midden of aan het eind samen komen haal je die 3 sterren wel. Laatst met kerst een aanval op die manier gezien (live) en werkte perfect. Ik ga eens kijken of ik die replay nog eens krijg.
Zo moet het idd. Maar beter safe then sorry, dus ik ga altijd voor de 2 sterren. Spell placement is hier wel funest.

Toch wel een mooi spel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hoe staat het eigenlijk hiermee? Gaan we dat nog doen medio 15 Februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Tylen schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Hoe staat het eigenlijk hiermee? Gaan we dat nog doen medio 15 Februari?
Cups zijn meh :|
Cups gaat ten koste van farming dus sta er niet om te springen tbh...
Maar ik ben de beroerdste niet dus als het door gaat doe ik mee. Alleen hoe krijg je iedereen zo ver? Een aantal mensen zie je zelden/nooit op het forum en in de chat.

[ Voor 22% gewijzigd door westergas op 04-02-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dat is de uitdaging. ;)

En het is maar voor een bepaalde tijd. Zeg twee weken ofzo. Ook leuk voor de mensen welke nog niet masters hebben gehaald om die te bereiken en zo die gems te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Vanaf 15/02 tot 25/02 bijvoorbeeld? 10 dagen lang cup rush en dan aan de hand van het totaal aantal punten van de clan de winnaar bepalen? Hoeveel TH8/9/10 hebben jullie?

Pagina: 1 ... 35 ... 59 Laatste