Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:09

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

6x TH10
17x TH9
17x TH8

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Wij:

4x TH10
19x TH9
21x TH8
1x TH6

Dit kan iets meer/minder zijn aangezien sommige mensen weg waren tijdens cw

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:03
Ik doe sowieso mee :) Lijkt me leuk! En ook tijdens een cup rush kun je best wat loot (vooral DE) binnen trekken in hogere divisie. daarnaast moet ik toch nog even master aantikken voor 1000 gems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 13:26
Ik heb het nooit gedaan maar een keertje voor de cups gaan kan geen kwaad denk ik. Klinkt leuk :)

Edit: Een keer gekeken hoe het werkt. Als er een paar niet mee doen is er nog bijna niets aan de hand (tenzij de uiteindelijke score heel dicht op elkaar ligt).

Zo worden de cups van een clan geteld schijnbaar
1-10 50%
11-20 25%
21-30 12%
31-40 10%
41-50 3%

source: http://clashofclans.wikia...lan_Politics#Clan_Ranking

[ Voor 64% gewijzigd door stephans op 04-02-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-10 17:18

burgt

Starbass

Topicstarter
feature leak van de feb update:

Afbeeldingslocatie: http://www.allclash.com/wp-content/uploads/2015/02/Clash-of-Clans-February-2015-Leak.jpg

EDIT
Zoals hieronder al gezegd, hier meer info

Er zijn er meerdere

[ Voor 35% gewijzigd door burgt op 05-02-2015 10:14 ]

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Check daarvoor het hoofdtopic. Er is ook een tweede, andere, gelekte post :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36
Is er nog sprake van een trial mbt clashcaller.com? Net even geïnformeerd bij onze collega's van tweakers2 en die zijn tevreden. Is toch een vergelijkbare clan...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
westergas schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:16:
Is er nog sprake van een trial mbt clashcaller.com? Net even geïnformeerd bij onze collega's van tweakers2 en die zijn tevreden. Is toch een vergelijkbare clan...
Ik zeg doen, eventueel misschien eerst alleen de top 20 er gebruik van laten maken? (daar waar het echt belangrijk is).
Komend weekend lijkt me een mooi weekend daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem voor gebruik over de hele linie.. Een gemiste ster onderin heeft evenveel invloed als een gemiste ster bovenin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:18

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
bovenin is er naar mijn mening juist al goed overleg via de chat, ik zie juist onderin de meeste problemen mbt verdeling van targets...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
De truck is juist mensen dwingen clashcaller.com te gebruiken, wie het niet gebruikt krijgt geen recht op claimen.Wij deden het volgende:

1) link openen via clashcaller.com en een shortlink delen via ingame bericht (niet forum aangezien iedereen kan aanpassen).
2) eerste aanval spiegel
3) tweede aanval via clashcaller ongeveer 5 boven/beneden van speler en verplicht callen.
4) na 5 uur van callen vervalt claim als je niet aanvalt.
5) focussen op het claimen via clashcaller zowel ingame als in clan chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Steevo_S schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:48:
De truck is juist mensen dwingen clashcaller.com te gebruiken, wie het niet gebruikt krijgt geen recht op claimen.Wij deden het volgende:

1) link openen via clashcaller.com en een shortlink delen via ingame bericht (niet forum aangezien iedereen kan aanpassen).
2) eerste aanval spiegel
3) tweede aanval via clashcaller ongeveer 5 boven/beneden van speler en verplicht callen.
4) na 5 uur van callen vervalt claim als je niet aanvalt.
5) focussen op het claimen via clashcaller zowel ingame als in clan chat.
Punt 2 spreekt mij niet zo aan. Ik merk dat ik moeite heb met mijn eigen nummer en ga voor 1e aanval vaak een paar stapjes omlaag (wel binnen mijn range uiteraard). Maar spiegelen is toch niet noodzakelijk icm clashcaller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Nee, spiegelen is onze huisregel, voor jullie kun je alles al claimen via clashcaller.com maar wel updaten nadat er is aangevallen anders staat er dat target al geclaimed is en nog aangevallen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
westergas schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:01:
[...]

Punt 2 spreekt mij niet zo aan. Ik merk dat ik moeite heb met mijn eigen nummer en ga voor 1e aanval vaak een paar stapjes omlaag (wel binnen mijn range uiteraard). Maar spiegelen is toch niet noodzakelijk icm clashcaller?
Nee, je klikt op een nummer en je kan je naam invullen. Wanneer de aanval gedaan is kan je (of andere) weer op jouw naam klikken en zo het aantal sterren kiezen. Wanneer er een wijziging gedaan wordt refresht de page voor iedereen die erop zit zodat iedereen altijd de goede informatie ziet.
Meerdere mensen kunnen een target "callen" en komen er ook gewoon achter te staan.

Het spiegelen is gewoon iets wat we in Tweakers2 doen :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-10 17:18

burgt

Starbass

Topicstarter
Verplicht Spiegelen is een slecht idee, als je van te voren al ziet dat je dat nummer niet kan hebben is het een weg gegooide aanval.

Degene die tegen ons gespiegeld hebben hebben elke keer verloren omdat ze de eerste ronde teveel sterren miste.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Imo werkt spiegelen alleen goed als je:
1. Beter dan gemiddeld kan aanvallen. Een sterkere target kan je dan ook aanvallen (waardoor je target range groter is dan gemiddeld).
2. Je target zwakker is dan jou. Dan kan je er gewoon overheen walsen. Als je dan niet zo goed bent maakt het niet uit.

Als je aan de andere kant van die punten staat moet je juist niet spiegelen!

En imho moet je in een CW juist niet gewaagd zijn aan een tegenstander, je moet beter zijn dan je tegenstander. Zonder een belissend voordeel kan je net zo goed een muntje opgooien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Daarom winnen we nu ondertussen al 5 6 wars, maar deze discussie hebben we al meerdere keren gehad.

Edit; en de keren dat we verloren was met 1 of 2 sterren verschil. Het mooiste is dat wij gemiddeld per war 95-97% van onze aanvallen gebruiken. Onze top 10 bovengemiddeld goed is en onze TH8 90% van de tijd 3 sterren haalt.

Spiegelen werkt wel, je tweede aanval is een stuk belangrijker.

[ Voor 61% gewijzigd door Steevo_S op 06-02-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:18
Spiegelen gaat voor mij niet werken. Ik ben nog TH8, maar wel bijna klaar. Dit geeft mij in de wars positie ~23. De laatste 3 wars zijn hun nummer 23 allemaal TH9. Kan ik dus gewoon weinig tegen beginnen. Max 1 ster en met heel veel geluk 2 ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit zelf ook in T2, 't spiegelen voor het eerst gebruikt in deze clan. Bevalt meer dan prima! Heeft ook wel te maken met de input van onze medeclashers voor eventuele tips & tricks om toch mijn spiegel te kunnen 3 sterren. En zoals Steevo aangaf 6 wars gewonnen. Waarvan de meest recente gewonnen met 105, 101 en 112.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBrennan schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:44:
1. Beter dan gemiddeld kan aanvallen. Een sterkere target kan je dan ook aanvallen (waardoor je target range groter is dan gemiddeld).
Check!
2. Je target zwakker is dan jou. Dan kan je er gewoon overheen walsen. Als je dan niet zo goed bent maakt het niet uit.
NVT, zie opmerking bij punt 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:51:
[...]

Check!

[...]

NVT, zie opmerking bij punt 1
Het is een OF, geen EN. Excuses voor de ambiguïteit.

[ Voor 6% gewijzigd door JBrennan op 06-02-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik Joinen heb 2 accounts boven de lv 55

Laat me ff wat weten zit nu in Dutch Vikings

men account namen zijn JokerXF en Tvghjj laat me ff iets weten of nodig me aub uit

vriendelijke groet mw

ps hoop dat dit wel een clan is die actief is en doneert wat der gevraagd word hoor het wel

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben uit de clan niemand bijna actief en doneren voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:18

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:21:
Ik ben geen voorstander van leden met meerdere accounts in de clan. Liever gewoon 1 account, dat houdt het ook eerlijk voor anderen die willen joinen.

Verder zegt XP level niet zoveel, je moet voldoen aan de eisen die in de OP staan en liever ook geen 'rushed' base hebben (dus bijvoorbeeld TH10 met TH8 troepen/defence) aangezien dat een behoorlijk manco is in de clanwars.

Als je voldoet aan de eisen kan je een ingame request doen onder vermelding van je Tweakers username, dan kunnen we je scouten.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wstreet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 22:23
JBrennan schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:44:

2. Je target zwakker is dan jou. Dan kan je er gewoon overheen walsen. Als je dan niet zo goed bent maakt het niet uit. en

Als je aan de andere kant van die punten staat moet je juist niet spiegelen!

En imho moet je in een CW juist niet gewaagd zijn aan een tegenstander, je moet beter zijn dan je tegenstander. Zonder een belissend voordeel kan je net zo goed een muntje opgooien :P.
wedervraag is: wil je beter worden? spiegelen is voor je skills op langer termijn een betere keuze ;)
In het begin misschien meer fail aanvallen, maar op termijn zal je elke gelijkwaardig tegenstander zonder moeite plat kunnen krijgen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Laatste war een test met lavaloonian die flink mis ging (1 ster) en een gowiwi op een erg sterke nummer 4 die bleef hangen op 49%. Slechte aanval ook die, slechte timing en spells wat verkeerd gegooid en getimed, anders had het wel een 1-2 ster geweest. Dit kwam overigens door snelle last minute beslissing om die aan te vallen. Ik heb gewoon wat tijd nodig om de sequence door te nemen en dan is het stick to the plan. Dat ging nu niet helemaal goed.

Nu is mn lavadog lvl 2 binnen 2 dagen. Daarna doe ik mn freeze naar 4, ik will alles maxed gowiwi kunnen doen. Daarmee is elke basis te sterren. Ga ik met farmen wel mn lavaloonian verder trainen

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Wstreet schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:35:
[...]

wedervraag is: wil je beter worden? spiegelen is voor je skills op langer termijn een betere keuze ;)
In het begin misschien meer fail aanvallen, maar op termijn zal je elke gelijkwaardig tegenstander zonder moeite plat kunnen krijgen. :*)
Heeft toch niks met beter te maken. Toen ik TH9 was heb ik als eerste Hogs 5 icm heal 6 ontwikkeld. Stel ik word gespiegeld aan iemand die een anti hog base heeft, waarom zou ik dan een aanval weg gooien? Beter pak ik bv 1 iemand hoger en iemand anders pakt de anti hogs base met een lava attack.

Wij wonnen ook telkens van clan die spiegelen omdat ze zelden drie sterren haalde. Eén van de betere warclans, onehive heeft hier eens een goede video over gemaakt waarom spiegelen nooit goed werkt. Je benut nooit alle kwaliteiten goed van je clan. Maar deze discussie is inderdaad al geweest. TW2 zal wel een reden hebben om dit perse te willen. Als je toch al met clashcaller werkt, waarom dan niet voor je eerste aanval?
MAher schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:08:
Laatste war een test met lavaloonian die flink mis ging (1 ster) en een gowiwi op een erg sterke nummer 4 die bleef hangen op 49%. Slechte aanval ook die, slechte timing en spells wat verkeerd gegooid en getimed, anders had het wel een 1-2 ster geweest. Dit kwam overigens door snelle last minute beslissing om die aan te vallen. Ik heb gewoon wat tijd nodig om de sequence door te nemen en dan is het stick to the plan. Dat ging nu niet helemaal goed.

Nu is mn lavadog lvl 2 binnen 2 dagen. Daarna doe ik mn freeze naar 4, ik will alles maxed gowiwi kunnen doen. Daarmee is elke basis te sterren. Ga ik met farmen wel mn lavaloonian verder trainen
Heb je hier nou succes mee? Zie zelden tot nooit een gowiwi drie sterren fixen op een max TH9. Zijn altijd gewoon veels te veel muren/compartimenten waar je door heen moet beuken. Ooooooooooooooo je bent TH10, dat verklaart het.

[ Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 06-02-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Versteegrob schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:39:
[...]

Heeft toch niks met beter te maken. Toen ik TH9 was heb ik als eerste Hogs 5 icm heal 6 ontwikkeld. Stel ik word gespiegeld aan iemand die een anti hog base heeft, waarom zou ik dan een aanval weg gooien? Beter pak ik bv 1 iemand hoger en iemand anders pakt de anti hogs base met een lava attack.

Wij wonnen ook telkens van clan die spiegelen omdat ze zelden drie sterren haalde. Eén van de betere warclans, onehive heeft hier eens een goede video over gemaakt waarom spiegelen nooit goed werkt. Je benut nooit alle kwaliteiten goed van je clan. Maar deze discussie is inderdaad al geweest. TW2 zal wel een reden hebben om dit perse te willen. Als je toch al met clashcaller werkt, waarom dan niet voor je eerste aanval?
Moet ik hieruit opmaken dat je al TH10 bent? :o
In welke clan zit je nu? En heb je een clantag, kan ik je is opzoeken! :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Heb je hier nou succes mee? Zie zelden tot nooit een gowiwi drie sterren fixen op een max TH9. Zijn altijd gewoon veels te veel muren/compartimenten waar je door heen moet beuken. Ooooooooooooooo je bent TH10, dat verklaart het.
Ja TH10, wiz6, golem5 en witch2. Alleen mn wallies nog 5 en freeze 3. Verder heb ik maxed gowiwi troepen en spells.

3 ster op TH9 vergt met gowiwi toch wel een goed uitgevoerde aanval. Beetje slechte timing en het lukt niet. En dan geen freeze meenemen maar heal en rage of een extra jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:21:

Laat me ff wat weten zit nu in Dutch Vikings

men account namen zijn JokerXF en Tvghjj laat me ff iets weten of nodig me aub uit

vriendelijke groet mw

ps hoop dat dit wel een clan is die actief is en doneert wat der gevraagd word hoor het wel
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:51:
ben uit de clan niemand bijna actief en doneren voor geen meter
rofl, nog geen 30 minuten in de clan en onder werktijd en dan zeggen dat niemand actief is/doneert. Wat een absolute faalhaas ben jij zeg :/

[ Voor 3% gewijzigd door Renzzie op 06-02-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Volgens mij bedoelt hij dat niet Renzzie, hij zat in andere clan is daar uitgestapt na zijn post hier.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
dan ben ik de faalhaas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
[...]

[...]

wat

Als je nu echt een TH10 bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik cleam 17 in cw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Curva schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:58:
[...]

Moet ik hieruit opmaken dat je al TH10 bent? :o
In welke clan zit je nu? En heb je een clantag, kan ik je is opzoeken! :)
O hahaha foutje. Nee joh, zit hier nog wel een half jaar. Clantag #8CCR9V22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gietema
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Snap het niet, volgens mij zit je nog niet bij ons in de clan... Zit je misschien in een andere tweakersclan, dit is namelijk TweakersIII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Gietema schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:29:
[...]

Snap het niet, volgens mij zit je nog niet bij ons in de clan... Zit je misschien in een andere tweakersclan, dit is namelijk TweakersIII?
En wij claimen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry was verkeerde Forum haha maar vraag is der nog plek in de clan heb namelijk meerdere profielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had aangevraagd ma kreeg geen antwoord zou graag in de clan willen bij jullie heb th7 bijna helemaal max qua defence en mannetjes ben nu de rest aan het uppe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Waarom meerdere accounts Joker? Is het niet beter om je te focussen op één account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:45:
Waarom meerdere accounts Joker? Is het niet beter om je te focussen op één account?
nou dan kan ik doorspelen zit namelijk sinds een paar weken thuis kan niet meer werken loop met een stok dus ja extra tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:48:
[...]

nou dan kan ik doorspelen zit namelijk sinds een paar weken thuis kan niet meer werken loop met een stok dus ja extra tijd
Ah dan snap ik het. Ik heb m'n noob destijds gedumpt door te weinig tijd. Ik zat toen met ClashyClasher ofzo wat te nooben hier in Tweakers3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok dan maar ja zeg maar wil best met ene bij jullie komen als dat mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-10 23:33
Meneerkrab ikke dus heeft net een aanmelding gedaan. Hopelijk zijn hier wat meer serieuze mensen dan mijn vorige clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Geniale nickname, welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:51:
haha ok dan maar ja zeg maar wil best met ene bij jullie komen als dat mag
Als dat account aan de eisen voldoet en je speelt er actief mee ben je gewoon welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Brogala schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:49:
[...]

Ah dan snap ik het. Ik heb m'n noob destijds gedumpt door te weinig tijd. Ik zat toen met ClashyClasher ofzo wat te nooben hier in Tweakers3 :+
Man man man man man _O-

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
MeneerKrab schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:18:
Meneerkrab ikke dus heeft net een aanmelding gedaan. Hopelijk zijn hier wat meer serieuze mensen dan mijn vorige clan
Het ligt een beetje aan je definitie "serieuze" maar ik denk dat het wel goed zit bij deze clan :) Welkom!

Over de war.
We zijn allemaal faalhazen.
punt. (behalve Zion die als nummer 35 een soort 300 speelt in zn eentje)

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 22:19
Laatste paar wars hebben we ook erg pittige tegenstanders gehad, zowel qua matchup (meer TH10/TH9 en beter geüpgrade) als qua activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Kunnen we niet eens kijken of we ons beter kunnen organiseren? Het is gewoon zonde dat wij bij sterkere tegenstanders steeds verliezen. Eerlijk is eerlijk, onze winning streak hadden we voor een groot gedeelte te danken aan de gebrekkige tegenstand.

Ik denk dat het claimen van 1e target en het efficiënt (georganiseerd) sterren ruimen in de 2e ronde een hoop op kan leveren.

Kunnen we niet een poll maken hoe de de members hierover denken? Als iedereen het wel prima vind zo heeft organiseren ook geen zin uiteraard.

[ Voor 16% gewijzigd door westergas op 09-02-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

I dont care ;) Ik ben overal voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
westergas schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:58:
Kunnen we niet eens kijken of we ons beter kunnen organiseren? Het is gewoon zonde dat wij bij sterkere tegenstanders steeds verliezen. Eerlijk is eerlijk, onze winning streak hadden we voor een groot gedeelte te danken aan de gebrekkige tegenstand.

Ik denk dat het claimen van 1e target en het efficiënt (georganiseerd) sterren ruimen in de 2e ronde een hoop op kan leveren.

Kunnen we niet een poll maken hoe de de members hierover denken? Als iedereen het wel prima vind zo heeft organiseren ook geen zin uiteraard.
Nou ja, een poll is zo gemaakt. Ga je gang zou ik zeggen! Weten we iig waar de wind heen waait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
JBrennan schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:18:
[...]

Nou ja, een poll is zo gemaakt. Ga je gang zou ik zeggen! Weten we iig waar de wind heen waait.
Kan er dan een ingame bericht uit worden geslingerd met het verzoek aan de poll deel te nemen?

Ps ben ik nou zo scheel...hoe maak je een poll??

[ Voor 7% gewijzigd door westergas op 09-02-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
westergas schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:25:
[...]

Kan er dan een ingame bericht uit worden geslingerd met het verzoek aan de poll deel te nemen?

Ps ben ik nou zo scheel...hoe maak je een poll??
https://www.google.nl/web...2&ie=UTF-8#q=poll%20maken
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Lol ik dacht daar is wel een poll-button voor :z
Ik kijk na het werk wel ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Gaat de cup rush nog door dit weekend tot de ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Nou het is gelukt hoor!

Poll: Wil je een meer georganiseerde CW met claimen van targets?
ja man!
Nee, vind het wel prima zo.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=393692&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
optie 3) 'is mij helemaal om het even' mist. Heb daarom voor 2 gekozen.

nog 100 muurtjes en dan ein-de-lijk naar th9. Stomme muurtjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Renzzie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:14:
optie 3) 'is mij helemaal om het even' mist. Heb daarom voor 2 gekozen.
Oh ja, die optie had er nog wel bij gekund idd. Haastige spoed.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Doe even opnieuw dan.. want ik wil die optie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Steevo_S schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:05:
Gaat de cup rush nog door dit weekend tot de ..?
Ik ben voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik vind 't wel prima zo. Je hoeft niet iedere war te winnen.

Volgens mij is het een soort 80/20 systeem. Als iedereen gewoon aanvalt, winnen we in 80% van de gevallen met relatief weinig moeite. Door er voor alle partijen (en dan vooral voor de leiding) substantieel meer werk in te stoppen, kun je het misschien naar 87/13 brengen. De optimisten onder ons zouden kunnen aandragen dat 90/10 ook haalbaar is. De realisten weten dat 100/0 nooit gaat lukken.

Is ~10% meer winnen de extra moeite waard? Ik denk van niet. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik bij deze clan komen, ik voldoe aan de voorwaarden.
Gtrz Mr Patatoloog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:40:
Graag zou ik bij deze clan komen, ik voldoe aan de voorwaarden.
Gtrz Mr Patatoloog
Geloof dat je ingame wel meer dan voldoet inderdaad :) Fijne high-level troops!
westergas schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:58:

Ik vind alles best, maar vind het ook wel ok momenteel. 60% van de spelers doet zn aanvalletje en hoor je verder niet, de rest zijn de mensen die de clan "maken" met commentaar, shared replays en wat organisatie. Blijf je altijd houden denk ik.

Ik denk dat targets toedelen niet heel veel verschil gaat maken. Meer zouden we attacks die niet lekker liepen te evalueren, maar dan loop je er weer tegenaan dat een deel nergens meebabbelt.

[ Voor 11% gewijzigd door MAher op 10-02-2015 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
MAher schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:45:
[...]
Ik denk dat targets toedelen niet heel veel verschil gaat maken. Meer zouden we attacks die niet lekker liepen te evalueren, maar dan loop je er weer tegenaan dat een deel nergens meebabbelt.
Klopt, maar zoals je zelf al zegt is niet iedereen "aanwezig" om feedback op te pakken.

Denk dat claimen er wel voor kan zorgen dat je wat bewuster met het spelletje bezig bent. Maar als je het aantal stemmen afzet tegen het aantal deelnemers in de clan (en het resultaat van die stemmen) gaat dit hem niet worden ben ik bang. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

We kunnen het allicht proberen? Niet goed, geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 10:16
Zo'n stukje evaluatie zou ik persoonlijk ook wel fijn vinden. Wat goede en slechte aanvallen bespreken. Maar dat is wel lastig inderdaad want lang niet iedereen is even actief hier en in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
En de rest van de clan? Dan beginnen we vrijdagavond en gaan we door tot de zondag daarop (22/02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Steevo_S schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:31:
[...]
En de rest van de clan? Dan beginnen we vrijdagavond en gaan we door tot de zondag daarop (22/02)
Lijkt me handig als de leiding hier ff een ei over legt en een clanmessage de lucht in schiet. Forum word (lang) niet door iedereen gelezen.

Ps ik wil best op mijn cupjes letten hoor maar bij mij komt farmen op nr1 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door westergas op 10-02-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:03
Lijkt me nog steeds mooi, dan hark ik vast wat elixer binnen voor dikke army comps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Farmen naar 2600 cups en dan verder met je war comps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste, tweakerIII clan

Ik ben Stan ik zou super graag in jullie clan willen. Ik heb wat ervaring met clash of clans alleen me dorp is niet zo heel goed ik hoop zo snelmogelijk alles lv6 muur te hebben.
Ik heb stadhuis 8. Ik hoop en denk dat jullie me vast en zeker tips kunnen geven!?
Me tweaker naam is Reuvers10 ingamename is Reuvers

Met vriendelijke,
Stan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Stan, je bent er vroeg bij in de ochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:53:
Nou het is gelukt hoor!

Poll: Wil je een meer georganiseerde CW met claimen van targets?
ja man!
Nee, vind het wel prima zo.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb perongeluk ja gezegd 😔
Dacht dat het om de cuprush ging, mi skusi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Famous schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:44:
[...]

Ik heb perongeluk ja gezegd 😔
Dacht dat het om de cuprush ging, mi skusi!
Geeft niet, JA is toch het juiste antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gietema
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
westergas schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:05:
[...]

Geeft niet, JA is toch het juiste antwoord ;)
Volgens mij zijn daar de meningen over verdeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

In onze 20v20 CW's werkt het nagenoeg perfect, dat 1st attack claimen en daarna met 2nd attacks sterretjes opruimen in onderling overleg. Ik begrijp niet dat je dit als clan met CW's niet als standaard beschouwt, tbh.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
R3veNG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:51:
In onze 20v20 CW's werkt het nagenoeg perfect, dat 1st attack claimen en daarna met 2nd attacks sterretjes opruimen in onderling overleg. Ik begrijp niet dat je dit als clan met CW's niet als standaard beschouwt, tbh.
Bij ons (45v45) gaat het ook goed.
Als het op het einde spannend wordt dan laten we Clashcaller even zitten en doen we het via de chat om snel de laatste sterren binnen te halen.

Het is echter wel weer een stap extra welke je moet doen voor een "simpel" spelletje dus kan best begrijpen dat sommige daar geen zin in hebben :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Gietema schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:46:
[...]
Volgens mij zijn daar de meningen over verdeeld
Ja nogal (bijna 50/50).

Daarom die steeds terugrekenende discussie als we weer eens in een losing streak zitten. Dat heeft ons een paar maanden geleden bijna de halve clan gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:43:
[...]

Ja nogal (bijna 50/50).

Daarom die steeds terugrekenende discussie als we weer eens in een losing streak zitten. Dat heeft ons een paar maanden geleden bijna de halve clan gekost.
En qua cuprush Rikkert?
Doen de meeste/iedereen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Famous schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:24:
[...]

En qua cuprush Rikkert?
Doen de meeste/iedereen mee?
Daar hoor je helemaal niks over. Daarom ook mijn hint/verzoek of de leiding ff een ingame bericht wil posten want anders word het helemaal niks denk ik.

Is nog niets mee gedaan iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:00:
[...]

Daar hoor je helemaal niks over. Daarom ook mijn hint/verzoek of de leiding ff een ingame bericht wil posten want anders word het helemaal niks denk ik.

Is nog niets mee gedaan iig...
Ah oke..
Wij starten in elk geval vrijdag zou leuk zijn als jullie mee doen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Heb net al mn rush gedaan, van 1750 naar 2350 in een dag. TH naar binnen en cups sprokkelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik doe iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Niet anders verwacht van jou :D
AT's max is sowieso al genoeg winnen op defense :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

En ze zijn zo mooi goud.

Ben nu met de kannonnen bezig. 2 van de 6 zijn under construction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zag het inderdaad, net even je base bekeken.
Champ moet je wel gaan lukken of niet?

• Tylen

Tylen

Ja dat moet zeker wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
Woeh, gewonnen van Chinezen!

Wat zijn de spelregels van de cup rush waar niemand iets over weet maar ik wel aan mee doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hahaha ik doe ook mee Stephan. Gewoon zo hoog mogeilijk komen. Misschien moeten we in het algemene CoC topic even bleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-10 17:31
hoppa! na de overwinning van gisteren maar gelijk TH9 aangezet.
Kan ik eindelijk weer verder bouwen.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

stephans schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:17:
Woeh, gewonnen van Chinezen!

Wat zijn de spelregels van de cup rush waar niemand iets over weet maar ik wel aan mee doe?
Gewoon zo hoog mogelijk komen, heb alleen geen idee wat de daadwerkelijk peildatum wordt?

Vwb de war, die ging deze keer goed, wel nog vrij krap tegen die Chinezen uiteindelijk. M'n eigen aanvallen gingen behoorlijk ok, zeker omdat ik geen AQ had. Tegen no3 een ster die met iets betere plaatsing/timing zeker een 2 ster was geweest. En tegen no 8 met maxxed TH9 een mooie 2ster waar ik mn 2de jump verspilde wat ws wel een paar procent gescheeld had.
Gewoon good old GoWiWi maar dan met een handjevol Valkyri erbij die short meat maakten van de dikke AQ en BK (lvl 20) van de tegenstander. Ik blijf die valkyri erbij houden, echt goed tegen muren, cc troops en heros!

Heb lang niet alle aanvallen bekeken, maar zag er wel 3 die een tactische fout maakten:

1) Golems gaan eerst. Je gaat niet eerst met 10 wizzards vuur aan trekken en dan pas je Golems plaatsen. Die Golems zijn om vuur aan te trekken en te tanken, dan je dps erachter. Dit was een aanval in de top5.

2) Golems gaan eerst. Je kunt een hog gebruiken om te luren, maar 5 hogs naar binnen sturen die vervolgens in 3 seconden dood zijn is gewoon geen goed gebruik van hun sterkte. Golems erin, als die onder vuur liggen je wizards erachter en je hogs ietsjes opzij om in de flank een 3-4 defense om zeep te helpen. Dit was een aanval op no 8 en 9 dacht k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

MAher schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:16:
[...]

Gewoon zo hoog mogelijk komen, heb alleen geen idee wat de daadwerkelijk peildatum wordt?

Vwb de war, die ging deze keer goed, wel nog vrij krap tegen die Chinezen uiteindelijk. M'n eigen aanvallen gingen behoorlijk ok, zeker omdat ik geen AQ had. Tegen no3 een ster die met iets betere plaatsing/timing zeker een 2 ster was geweest. En tegen no 8 met maxxed TH9 een mooie 2ster waar ik mn 2de jump verspilde wat ws wel een paar procent gescheeld had.
Gewoon good old GoWiWi maar dan met een handjevol Valkyri erbij die short meat maakten van de dikke AQ en BK (lvl 20) van de tegenstander. Ik blijf die valkyri erbij houden, echt goed tegen muren, cc troops en heros!

Heb lang niet alle aanvallen bekeken, maar zag er wel 3 die een tactische fout maakten:

1) Golems gaan eerst. Je gaat niet eerst met 10 wizzards vuur aan trekken en dan pas je Golems plaatsen. Die Golems zijn om vuur aan te trekken en te tanken, dan je dps erachter. Dit was een aanval in de top5.

2) Golems gaan eerst. Je kunt een hog gebruiken om te luren, maar 5 hogs naar binnen sturen die vervolgens in 3 seconden dood zijn is gewoon geen goed gebruik van hun sterkte. Golems erin, als die onder vuur liggen je wizards erachter en je hogs ietsjes opzij om in de flank een 3-4 defense om zeep te helpen. Dit was een aanval op no 8 en 9 dacht k.
Dan vraag ik mij af welke replay's jij bekeken hebt. Maar in de top5 heeft iedereen netjes eerst de Golems gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
MAher schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:16:
[...]

2) Golems gaan eerst. Je kunt een hog gebruiken om te luren, maar 5 hogs naar binnen sturen die vervolgens in 3 seconden dood zijn is gewoon geen goed gebruik van hun sterkte.
Golems erin, als die onder vuur liggen je wizards erachter en je hogs ietsjes opzij om in de flank een 3-4 defense om zeep te helpen. Dit was een aanval op no 8 en 9 dacht k.
Daarom altijd 1 of 2 giants en 2 hogs. Op TH9 doe ik altijd 1 giant and twee hogs, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Tylen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:24:
[...]

Dan vraag ik mij af welke replay's jij bekeken hebt. Maar in de top5 heeft iedereen netjes eerst de Golems gedropt.
Kan ook no 6 of 7 zijn, weet niet meer en geen ipad bij de hand. Maar was erg jammer om die wizards dood te zien gaan al voordat er een golem te zien was.

Verder niet vervelend bedoeld, er gaat altijd wel wat mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
We hebben het even besproken. We doen mee aan deze war. Je bent echter niet verplicht om mee te doen. Om de mensen die wel mee doen wat ruimte te geven is de war van het weekend geannuleerd. Ik weet nog niet of de war van a.s. wel of niet doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Top. Ik neem aan dat je cuppush bedoeld ipv war. Maar we snappen je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
JBrennan schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:24:
We hebben het even besproken. We doen mee aan deze war. Je bent echter niet verplicht om mee te doen. Om de mensen die wel mee doen wat ruimte te geven is de war van het weekend geannuleerd. Ik weet nog niet of de war van a.s. wel of niet doorgaat.
Doen we gewoon de hele week mee? In de clanmessage lijkt het net alsof het alleen dit weekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

Give war

Morazues

Pagina: 1 ... 36 ... 59 Laatste