Om me toch maar even te mengen in de discussie betreft claimen of het gebruik van externe mogelijkheden. Nu spreek ik voor mezelf en niet voor TweakersIII. Maar ik denk dat clashcaller echt meer voor de hardcore clans is. Voor jouw clan dus goed Rob, aangezien je non-stop wars speelt.
Het betekent dat je dus nóg een site in de gaten moet houden en er perse op moet kijken voor je aanvalt en ook nog is bij moet werken als je hebt aangevallen. De clans zijn Tweakers exclusieve clans dus dat betekent al dat ze vaak op het forum (moeten) kijken. Voor [Tweakers] zou ik het dus niet gaan gebruiken aangezien dit dus nog meer vergt van je members.
Om even een indicatie te geven hoe wij claimen in [Tweakers], geen lange vinger gedoe bedoel ik hiermee. Gewoon info delen
Maar als de war is gestart, prepday dus, dan kan iedereen een target claimen. Dit wordt gedaan door gewoon jouw beoogde target zijn nummer op het forum te zetten in een post. De (co-)leaders houden alles in de startpost bij en zo kan iedereen dus zien wie welk target wil. Zelf kan je er natuurlijk een min. max. aan hangen qua variabelen. Tweede ronden mag je claimen, mist je wel redelijk snel aanvalt. En even in overleg, zodat je niet onnodig een aanval gebruikt. Voor iedereen betekent dus dat je alleen even op het forum een nummertje moet zetten en even moet kijken of het nummertje niet bezet is. Aangezien het een Tweakers exclusive clan is, zit iedereen al wel op het forum

En qua adminstratie is het niet zoveel werk. Alleen even een naam bij een nummer zetten in de startpost.
[
Voor 3% gewijzigd door
Curva op 26-01-2015 09:58
]