Dit heb ik zelfs na het vertrek van ons nog voorbij zien komen hier en dacht dat jullie (aldus de leiding) hier ook wat stricter in waren geworden? Neem aan dat de members hierop worden aangesproken/gewaarschuwd, zeker gezien dit in jullie TS staat:westergas schreef op maandag 05 januari 2015 @ 18:50:
[...]
Ben blij dat het meer mensen opvalt. Ik wou er niet over beginnen want dan lijk ik weer zo'n zeikerd.
Sommige mensen dumpen even een leger en zijn weer vertrokken...
Het doel van een aanval bij een clan war is om 3 sterren te halen. Hieronder volgen een aantal punten die gebruikt kunnen worden bij het uitvoeren van de aanval in de clan war.
- Gebruik een clan war waardig leger. Val dus niet aan met een farmleger (goedkoop en snel klaar).
- Gebruik ten alle tijden clan kasteel troepen. Dit kan je tot wel 35 extra troepen schelen, vraag deze dus ook aan en zet ze in. Misschien vernietigen zij juist het laatste gebouw?!
- Bereid je aanval voor. Ga niet onvoorbereid een aanval beginnen:
- Controleer hoe vol het clan kasteel is.
- De belangrijkste tip: Kijk herhalingen van jouw clanleden op het target dat je wilt aanvallen. Hier kan je zien waar de vallen zijn geplaatst en waar de tesla’s tevoorschijn komen. Zo kun je dus niet verrast worden. Mocht er geen herhaling beschikbaar zijn, probeer dan te onderzoeken waar de vallen zitten en pas je tactiek hierop aan.
- Verken de basis. Kijk tot waar de range van het clan kasteel is en op welke plek je dus je troepen moet sturen om te luren.
- Als je niet weet wie je moet aanvallen, vraag dit dan op het forum of in de chat. Er zijn genoeg leden die je kunnen helpen bij het zoeken naar een geschikt target.
- Luren, luren luren. Dit is het lokken van clan kasteel troepen van de verdediger. Hier wordt verder op ingegaan in het hoofdstuk luren
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm