Ik heb je aanval geanalyseerd Rikkie.
Er zijn een paar puntjes die ik zelf anders zou doen;
Als ik GoWiWi of GoWiPe gebruikt lure ik eigenlijk nooit (niet iedereen hoeft het hiermee eens te zijn).
Kijk bijv. naar mijn aanval op nr 19 (en sowieso al mijn aanvallen), ik gebruik die CC troops van de vijand juist om mijn troepen naar binnen te trekken. Met een rage rekenen de wizzies zo af met CC troepen.
Jij lured het CC en gebruikt dan ook nog een lightning, dit is mijns inziens zonde, hier kan je beter een extra heal voor meenemen.
Je gebruikt ook 5 hoggs in je CC hiervoor, dat is ook zonde.
Anders kan je het nog beter op Koempert manier doen, meer hoggs en dan met een heal zodat ze groot deel van de defense slopen.
Daarna stuur je je golems (met een rage) maar weinig DPS erachteraan.
Je golems waren dood voordat je 3 pekka's aankwamen, die daardoor al het vuur op zich kregen (incl. tesla's).
De jump spell voegde daardoor niet ZO heel veel meer toe, 3 pekka's rossen sowieso zo door een muur heen.
Dit type basis is sowieso niet ZO golem geschikt door de vele compartimenten, als je niet voldoende DPS erbij hebt sta je uren achter muren damage op te vangen.
Het klinkt misschien allemaal erg hard, maar zo bedoel ik het niet hoor

.
Ik bekijk gewoon even kritisch je aanval.
Ik zou volgende keer opteren voor 1 pekka minder, meer wizzies, 3x heal, 1x rage.
Niet luren, je golems droppen met wallies (die je daarna steeds per 2 inzet om meer muren te breken), en dotje wizzies er meteen achteraan (evt. met heroes er kort achter).
Op moment dat vijandige CC troepen komen gooi je een rage/heal op je golems en wizzies/dps.
Die maken korte metten met de hele handel.
De rest van je heals uiteraard ook goed plaatsen en je komt een eind.
Daarmee had je hier wel 3* kunnen halen voel ik.
Maar goed, oefening baart kunst!