Mooi aanval van Frank ja, bijna perfect zeker gezien dat er geen barbarian king bij liep!
Vanuit mijn oogpunt (Apeman) ook lekker spannend. Alles klaar gezet om aan te vallen toen het idee kwam om het laatste uur af te wachten en ze te verassen waarbij de voorsprong precies kon. Dus nog een uur het war scherm in de gaten houden of ze niet nog meer sterren zouden halen. 1 extra ster voor hun en we konden ze niet meer achterhalen.
Dragie heeft toen tussendoor nog geprobeerd op de laagste 2 sterren een extra ster te halen maar dat lukte helaas. Toen nog 50 minuten wachten... ondertussen 2 aanvallen op Johan voor loot (al 3 sterren behaald) en 1 jammerlijk gefaalde aanval op kristof. De spanning nam flink toe de laatste 3 minuten, en nadat Frank aanviel met 30 seconden te gaan ben ik ook in de aanval gegaan op een laag geplaatste. Met een Hog 5/Dragon 3 combi er overheen gewalst in een minuut of 2. Het zou op papier een makkelijk aanvallen moeten zijn maar de druk was toch licht voelbaar

Gelukkig ging alles zeer gesmeerd.
Toen het gevecht uit, had Frank net de 3 sterren binnen. 85-85! Toen moesten we Dexter nog afwachten... Een seconde of 10 (voelde langer aan

). Toen sprong het scherm gelijk naar de uitslag met 86-85 en een prachtige overwinning! De tegenstander moet toch flink gebaald hebben als ze het live gevolgd hadden. Hoewel zo winnen zeker mooi is, stel ik voor de overwinning de volgende keer eerder binnen te halen...