Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Weer eens een lekkere 99% van mij, wat het mooiste nog is, m'n queen is op het laatste gebouw aan het schieten, terwijl ik de queen ability nog niet gebruikt heb. |:( :F

[ Voor 3% gewijzigd door De Koempert op 08-12-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ik zou het wel leuk vinden moesten hier wat tips voor "de lowlevelers" worden gepost voor de CW's. We hebben niet allemaal TH's lvl10 en al van die andere ruige dingen. Sommigen onder ons moeten het met veel minder doen, maar met wat tips komen wij al een heel eind.

Keuzes voor upgrades, tips voor baseplans, tips om aan te vallen, beste troepen....do's and dont's bij het kiezen van een doelwit.....

Speel CoC heel graag, maar kan er helaas niet de tijd voor opbrengen om er uren het internet voor af te schuimen naar goeie tips and tricks....dus een "goede/leuke" clan kan hierbij helpen...en zeker als die clan nog eens een apart forum heeft en "Tweakers" heet :)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36
Brain3 schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:06:
Ik zou het wel leuk vinden moesten hier wat tips voor "de lowlevelers" worden gepost voor de CW's. We hebben niet allemaal TH's lvl10 en al van die andere ruige dingen. Sommigen onder ons moeten het met veel minder doen, maar met wat tips komen wij al een heel eind.

Keuzes voor upgrades, tips voor baseplans, tips om aan te vallen, beste troepen....do's and dont's bij het kiezen van een doelwit.....

Speel CoC heel graag, maar kan er helaas niet de tijd voor opbrengen om er uren het internet voor af te schuimen naar goeie tips and tricks....dus een "goede/leuke" clan kan hierbij helpen...en zeker als die clan nog eens een apart forum heeft en "Tweakers" heet :)
Je geeft zelf aan dat je weinig tijd (zin?) hebt om zelf naar tips enz te zoeken en of wij dat even voor je willen doen. Dat is niet bepaald de tweakers filosofie ;)

Het internet staat bomvol tips en tricks, youtube filmpjes, lay outs voor dorpjes noem maar op. En de informatie die je vraagt is zo algemeen en er zijn zo veel variaties...ben bang dat je toch zelf moet googelen.

Als je een specifieke vraag hebt kan je die natuurlijk altijd in het algemene CoC topic stellen, je krijgt dan echt wel antwoord :Y

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
http://lmgtfy.com/?q=clash+of+clans+for+dummies

Niet lullig bedoeld, maar ik zie gelijk al een waslijst aan tutorials. En ja, je moet veel lezen. En ja, je moet een inhaalslag doen. Volgens mij speel ik het al iets 21 maanden oid. Dus wat rikkie zegt, ook zelf onderzoek doen. En bij een specifieke vraag krijg je altijd een antwoord.

[ Voor 75% gewijzigd door JBrennan op 08-12-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:03
Ik sluit me volledig aan met wat hierboven wordt vermeld. Elke base/strategie/voorkeur is weer anders. Daarnaast moet je ook gewoon veel proberen. Als ik naar je gold grab en huidige town hall level kijk (21 miljoen op TH8), heb ik het idee dat je een beetje een lay-back speler bent. Helemaal niets mis mee maar dan kunnen wij je niet aan spelers ervaring helpen door een simpel advies te geven wat het beste is. Dus ga een beetje op internet rond schuimen zoals je het zo mooi noemt of ga gewoon meer ervaring opdoen door het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hebben jullie nog steeds een wachtlijst of kunnen jullie een actieve level ~75, TH 8 met lvl 5 archers, barbs & giants met level 2 dragons gebruiken?

Ben begonnen in een casual clan waar ik behoorlijk opgeklommen was.
Tot zij een andere leader kregen en ineens wel heel erg hardcore wilde worden. Heel veel high level spelers uitgenodigd, waardoor ik weer op plaats ~43 kwam te staan.

Zo werd ik steeds war spectator. Daardoor een tijdje niet gespeeld.. werd ik na de eerste de beste war waar ik wél mocht meespelen gekickt wegens 'geen activiteit'.. 8)7

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

PromWarMachine schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:02:
Hebben jullie nog steeds een wachtlijst of kunnen jullie een actieve level ~75, TH 8 met lvl 5 archers, barbs & giants met level 2 dragons gebruiken?
1 keer de clan opzoeken en je ziet hoe vol ie zit toch? Staat ook in de OP dat er geen wachtlijst is.

@CW
Net in de laatste minuut met 48-50 van kutChinezen verloren. Gelukkig geen 48-49, dan was mijn 99% wel heel lullig geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

De Koempert schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:26:
[...]

1 keer de clan opzoeken en je ziet hoe vol ie zit toch? Staat ook in de OP dat er geen wachtlijst is.
Uiteraard, maar een toetsenbord typt een stuk makkelijker dan een telefoon of tablet. :+
Daarnaast zit ik nu op kantoor. Daar is CoC helaas lastig, maar dank voor je antwoord :)

Zal binnenkort apply'en!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

PromWarMachine schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:29:
[...]

Uiteraard, maar een toetsenbord typt een stuk makkelijker dan een telefoon of tablet. :+
Daarnaast zit ik nu op kantoor. Daar is CoC helaas lastig, maar dank voor je antwoord :)

Zal binnenkort apply'en!
Ik ben zelf niet van Tweakers3 hoor, maar succes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
PWM, je kan er gewoon in. Er is geen wachtlijst :). Een TH8 maakt niet uit. Wij hebben zat andere TH8's.

Koempert is trouwens onze actiefste recruiter. En hij zit niet eens in Tweaker3! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Is natuurlijk puur eigen belang! Hij hoopt dat mensen groeien van Tweakers3 naar het 'echte' Tweakers! :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
PromWarMachine schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:37:
Is natuurlijk puur eigen belang! Hij hoopt dat mensen groeien van Tweakers3 naar het 'echte' Tweakers! :+
Tweakers3 is het echte Tweakers.
Het is wat verwarrend...geef ik toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

PromWarMachine schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:37:
Jij snapt het! Wat een natuurtalent. Tweakers3 is een beetje het beloftenteam inderdaad :+ Wie weet breekt ooit de dag aan dat je voor het eerste team mag uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:30

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Haha, dolle boel hier :+
Koemp we missen jouw ook af en toe hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
DyStiC schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:27:
Haha, dolle boel hier :+
Koemp we missen jouw ook af en toe hoor :>
Zal even aangeven dat hij weer terug kan naar jullie.. Wij zijn hem helemaal zat in de CW.
Meneer presteert het om iets van 4 keer (of zelfs vaker) 99% te halen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ja volgens mij 5x nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Sorry koemp, maar als je niet consequent ~80% haalt ben je echt te goed voor ons ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
goeie update komt eraan
http://forum.supercell.ne...les?p=3383341#post3383341

Ik zit nu hoog ik de 8 en kan rustig alle upgrades uitvoeren...hoef nog even niet naar 9 toe zo.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 13:26
hogere level mijnen + hogere capacity dark elixir pomps = een heule hoop meer resources bij idle villages :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vaak is er juist na een update weinig loot omdat mensen toch weer even gaan spelen. Het is te hopen dat ze natuurlijk de mine upgrades gaan doen :D

Ben benieuwd of ik mijn record van 6600 DE (wat nu max is) kan verbeteren als de drills meer opslag krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Famous schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:14:
Vaak is er juist na een update weinig loot omdat mensen toch weer even gaan spelen. Het is te hopen dat ze natuurlijk de mine upgrades gaan doen :D

Ben benieuwd of ik mijn record van 6600 DE (wat nu max is) kan verbeteren als de drills meer opslag krijgen!
Behalve het eerste uurtje direct na de update. Dat is vaak smullen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:54
Ik vind het alleen wel jammer dat deze updates altijd komen nadat ik net een TH verder ben :(.
Eerst heb ik miljoenen elixir weggegooid omdat ik max op TH8 was, toen ik naar TH9 ging kwam die update.
Ik heb ook mijn hoggs en minions op TH8 zitten maxen en nu wordt dat opeens ook makkelijker gemaakt.
Voel me wel beetje genaaid af en toe, maarja goed ik zit nog tijd op TH9 en kan nu wel meeprofiteren van die dikkere TH8's die we nu gaan krijgen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Frank_P schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:26:
Ik vind het alleen wel jammer dat deze updates altijd komen nadat ik net een TH verder ben :(.
Eerst heb ik miljoenen elixir weggegooid omdat ik max op TH8 was, toen ik naar TH9 ging kwam die update.
Ik heb ook mijn hoggs en minions op TH8 zitten maxen en nu wordt dat opeens ook makkelijker gemaakt.
Voel me wel beetje genaaid af en toe, maarja goed ik zit nog tijd op TH9 en kan nu wel meeprofiteren van die dikkere TH8's die we nu gaan krijgen :D.
Precies. TH8 zitten straks vol(ler) met DE en elixer (aangezien ze het niet meer in de muurtjes kunnen stoppen) en daar fiets je met 220 lvl6 troops zo overheen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
westergas schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:52:
[...]

Precies. TH8 zitten straks vol(ler) met DE en elixer (aangezien ze het niet meer in de muurtjes kunnen stoppen) en daar fiets je met 220 lvl6 troops zo overheen :Y)
Goed punt, had ik nog niet over nagedacht. Meer resources voor onze TH8 vrienden, maar moeilijker om muren te upgraden en extra verdediging krijgen ze ook niet! Wel is het mogelijk dat ze de TH8 fase sneller overslaan.
Hopelijk doen ze er ook weer een kerst bonusje bij in de vorm van 1 gem resource verdubbeling. Dan wordt raiden een tijd lang al helemaal leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Voor wanneer ongeveer staat de update gepland? Alleen dat het zeker voor de kerst is?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Er word nooit een datum gegeven als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Meestal hebben ze wel een sneak peak of 4/5 en ze zitten nu op 2. Zou mij niets verbazen als die vrijdag of maandag komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Jvdb had ik het met jou nou over Tess Gerritsen gehad?? Komt deze maand geloof ik nieuwe uit! :) bevalt de stijl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik heb liever Tess milne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
giant level 7 komt eraan...wiehoe

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

nice nog meerder spannende updates?

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
rempro schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:46:
nice nog meerder spannende updates?
Haha onder een steen gezeten pik?
Use the googles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

ja man dit was makelijk dacht ik heheheh :D
zal wel ff googlen

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
Ben nu al bang voor die Giants. Met nog meer hitpoints worden ze een serieus alternatief voor golems (6 x ~1100 hp + 50 dmg).

Verder hebben ze ook het level van de troops duidelijker gemaakt. Geen sterretjes meer maar gewoon cijfers op een gekleurd vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-10 12:38
Ik ( kfjfkfif ) meld me bij deze af. Helaas de komende periode geen tijd voor CW's, en ook het regulier spelen van Clash of Clans maar even op pauze gezet.

Wellicht tot later!

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
nicxz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:31:
Ik ( kfjfkfif ) meld me bij deze af. Helaas de komende periode geen tijd voor CW's, en ook het regulier spelen van Clash of Clans maar even op pauze gezet.

Wellicht tot later!
Toch nog een reactie, je was ineens poef weg zonder iets te zeggeb :-( Doei dan maa denk ik? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-10 12:38
Zo'n beslissing gebeurt natuurlijk met tegenzin, en toen ik de knoop had doorgehakt moest het ook maar gelijk gebeuren. Sorry voor het abrupte afscheid. Doei, en succes met de komende CW's! d:)b

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Adios nicxz, het ga je goed.

Ik hoop dat ze met de update ook iets doen aan die irritante DE lightningers :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Frank_P schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:20:
Adios nicxz, het ga je goed.

Ik hoop dat ze met de update ook iets doen aan die irritante DE lightningers :p.
Zover ik heb gezien niet, want dan zouden ze de de storage een flinke hp boost moeten geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wellicht komt het wel minder voor nu TH7 al een drill krijgt en TH8 zelf twee.
Ik kom op TH9 al amper DE tekort met twee drills dus op TH8 is het dan al helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

JeroendeGroot schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:44:
[...]

Zover ik heb gezien niet, want dan zouden ze de de storage een flinke hp boost moeten geven
Of simpelweg DE storages immuun maken voor lightning, net als dat heal bijv. niet werkt i.c.m. infernotoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoe is het met jullie CW tegenstander? Wij hebben nog ~45 minuten te gaan voor de start van de CC's van de tegenstanders zijn nog steeds leeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Dat wordt een leuke war dus ;) Onze tegenstander is een eerlijke match, ze hebben goeie th 9's en een th10 dus we zouden ze moeten kunnen hebben! Koemp vanavond maar even lief aankijken voor een stenen willie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

JeroendeGroot schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:30:
Dat wordt een leuke war dus ;) Onze tegenstander is een eerlijke match, ze hebben goeie th 9's en een th10 dus we zouden ze moeten kunnen hebben! Koemp vanavond maar even lief aankijken voor een stenen willie :P
Laat maar horen, dan kan ik er ff 1 aanzetten, ben voor de rest praktisch afwezig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Famous schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:34:
Hoe is het met jullie CW tegenstander? Wij hebben nog ~45 minuten te gaan voor de start van de CC's van de tegenstanders zijn nog steeds leeg :+
Die gasten pakken steeds precies hun eigen nummer, tot nu toe zonder uitzondering. En ze zijn extreem efficient, bijna alleen 3 sterren. Als dat zo door gaat zijn we de sjaak :F

Maar wij rossen ook lekker hoor. We staan voor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zoiets wat wij doen? Als het even mee zit gaan we 44 sterren halen deze war waar 45 de max is.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2h4xp2s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Laatst online: 13-05 22:25
Jaaa is mooi begin vanavond 🙌 maar die lege cc's 😱

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Heb alle CC's even volgegooid met troops voor jullie en nu m'n eigen clan weer even gerustgesteld door terug te gaan :9 Until next time!

• JBrennan
Pff, wat een kutzooi. Volgens mij is óf die clan extreem goed (dan respect) óf ze hebben met xmod de aanvallen zitten oefenen (dan :r).

Eerste aanval een nette 88%. De CC lokte mooi mijn gowiwi naar binnen, toppie! Wel (weer) geleerd dat je wallies niet onder een golem bij een wiztower moet droppen. Werkt niet. Ook wat meer troops over moeten houden, dan was er vast een 100% geweest.

Tweede aanval ging zwaar fubar. Alles ging mooi naar binnen door de CC. Echter, die wizzies6 waren niet snel genoeg dood ofzo. En teveel teslas die mijn pekkas sloopten. En 1 golem ging niet naar de AD 2 vakjes verder (richting het centrum) maar 8 vakjes verder naar een mortar (naar buiten). Dus 43%. Kan iemand kijken wat ik anders kon doen?

• westergas
De Koempert schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:46:
Heb alle CC's even volgegooid met troops voor jullie en nu m'n eigen clan weer even gerustgesteld door terug te gaan :9 Until next time!
Hoezo ga je weer naar de dark side? Vond je het niet gezellig dan? ;)
JBrennan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:19:
Pff, wat een kutzooi. Volgens mij is óf die clan extreem goed (dan respect) óf ze hebben met xmod de aanvallen zitten oefenen (dan :r).
Kan je met xmod wel de CW basis aanvallen dan? Ik dacht alleen de reguliere basis?
Maar we gaan gewoon winnen hoor :Y

[ Voor 36% gewijzigd door westergas op 11-12-2014 08:45 ]

• JBrennan
In sandbox mode wel ja. Als ik het goed heb. Doe het zelf niet, vind het flauw. Hopelijk worden alle xmod'ers een keer geband ;). Is het speelveld weer gelijk.

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
Klopt. Je kan een cw basis aanvallen in sandbox modus.
Alhoewel niet helemaal fair, wel verrekte handig }:O

• JeroendeGroot
De Koempert schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:46:
Tot de volgende keer! Was gezellig en je stenen willie heeft zich goed gehouden, ik ga zelf nu ook snel mn golem uppen :*)
JBrennan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:19:

Tweede aanval ging zwaar fubar. Alles ging mooi naar binnen door de CC. Echter, die wizzies6 waren niet snel genoeg dood ofzo. En teveel teslas die mijn pekkas sloopten. En 1 golem ging niet naar de AD 2 vakjes verder (richting het centrum) maar 8 vakjes verder naar een mortar (naar buiten). Dus 43%. Kan iemand kijken wat ik anders kon doen?
Ik heb hem even terug gekeken en je begon inderdaad prima, waarna echter al je pekkas werden gefrituurd door de teslas in je kern, wellicht kun je volgende keer je heal wat eerder gooien. Daarnaast ben ik nog steeds voorstander van luren met balonnen of hoggs. Aangezien het vaker fout dan goed gaat wanneer je een rage gooit om de cc troepen te killen.

[ Voor 51% gewijzigd door JeroendeGroot op 11-12-2014 09:05 ]

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:30

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

JeroendeGroot schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:00:
[...]Daarnaast ben ik nog steeds voorstander van luren met balonnen of hoggs. Aangezien het vaker fout dan goed gaat wanneer je een rage gooit om de cc troepen te killen.
Ja blijft lastig verhaal. Met gowipe of gowiwi, doe ik eigenlijk nooit luren. Kwam in het verleden anders altijd steevast tijd te kort voor 3 sterren omdat ik teveel tijd kwijt was aan luren/killen cc.
Met cc vol met wizz6 kan dan wel ns verkeerd uitpakken, dan is in één shot een pekka en/of gollem weg.

• Wii4all
  • Niet online
Dalijk na de break is het weer volle pompen gallore....

Burp

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
DyStiC schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:30:
[...]

Ja blijft lastig verhaal. Met gowipe of gowiwi, doe ik eigenlijk nooit luren. Kwam in het verleden anders altijd steevast tijd te kort voor 3 sterren omdat ik teveel tijd kwijt was aan luren/killen cc.
Met cc vol met wizz6 kan dan wel ns verkeerd uitpakken, dan is in één shot een pekka en/of gollem weg.
Ik crash niet graag topics maar doe het toch :) ik val ook aan met gowipe of gowiwi en luur inderdaad nooit, wat ik doe is zodra cc troepen mijn troepen onder schot neemt, gooi ik vaak een rage en heal, zo doende zijn die cc troepen snel dood en lopen ze sneller naar de core toe, als die cc troepen dood zijn wat muurbrekers erachteraan en verzeker me dan (tegen th10) altijd wel van 2 sterren.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• JBrennan
Steevo_S schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:53:
[...]

Ik crash niet graag topics maar doe het toch :) ik val ook aan met gowipe of gowiwi en luur inderdaad nooit, wat ik doe is zodra cc troepen mijn troepen onder schot neemt, gooi ik vaak een rage en heal, zo doende zijn die cc troepen snel dood en lopen ze sneller naar de core toe, als die cc troepen dood zijn wat muurbrekers erachteraan en verzeker me dan (tegen th10) altijd wel van 2 sterren.
Klopt, doe ik ook. Deze keer werkte het helaas niet |:(.

• Frank_P
JBrennan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:00:
[...]

Klopt, doe ik ook. Deze keer werkte het helaas niet |:(.
Ik denk dat je ook teveel Pekka's hebt.
Ik zie dat wel vaker bij GoWiPe, je mist dan de vuurkracht van meerdere kanten omdat je alleen maar grote dmg hebt van je pekka's die telkens maar 1 target kunnen pakken.

Ik lure ook nooit en heal+rage+wizzies maakt gehakt van alles in het rage gebied.

• JBrennan
Frank_P schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:23:
[...]
Ik denk dat je ook teveel Pekka's hebt.
Ik zie dat wel vaker bij GoWiPe, je mist dan de vuurkracht van meerdere kanten omdat je alleen maar grote dmg hebt van je pekka's die telkens maar 1 target kunnen pakken.
1 pekka wisselen voor wizzies dan?
Frank_P schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:23:
[...]
Ik lure ook nooit en heal+rage+wizzies maakt gehakt van alles in het rage gebied.
Dat deed ik toch? Of snap ik je niet? Of bedoel je die combinatie met meer DPS?

• Frank_P
JBrennan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:32:
[...]

1 pekka wisselen voor wizzies dan?

[...]

Dat deed ik toch? Of snap ik je niet? Of bedoel je die combinatie met meer DPS?
Ik zou inderdaad sowieso 1 pekka inwisselen voor meer wizzies, dat is veel meer dps.
En ja ik bedoel idd meer wizzies en dan i.c.m. rage+heal op het moment dat de vijandige CC troepen arriveren.

• JBrennan
Dus teveel tankage en te weinig ownage :p. Check.

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:51
WAT EEN EINDE!!! unglaublich!!

86-85 in de laatste 20sec

[ Voor 32% gewijzigd door maomanna op 11-12-2014 22:04 ]

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

• westergas
WAAAAAAAAAAAAAAATTTTTT de f4444k

Gewoon gemist. Dacht dat we toch verloren hadden 8)7

• maomanna
hahahahaa neeeee kijk maar terug!

• Frank_P
Echt niet normaal deze overwinning!!! Dit is de mooiste in mijn CoC tijd en ook de spannendste. We stonden 82-85 achter. Met nog 30s te gaan vallen dexter en apeman 2 lagen aan om beiden 1 extra ster te kunnen halen. Ik val hun nr6 aan die 1* had om er proberen 3 van te maken want dat was onze enige kans. En allemaal slagen we en we winnen gewoon 86-85 van die gasten xD!!! Echt meesterlijk en man wat een uitbarsting op de chat en wat een adrenaline rush!!@

Edit: en ook nog eens zonder barb king want die zit in de upgrade naar lvl10

[ Voor 8% gewijzigd door Frank_P op 11-12-2014 22:23 ]

• maomanna
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/13/Facebook_like_thumb.png

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Frank_P schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:19:
Echt niet normaal deze overwinning!!! Dit is de mooiste in mijn CoC tijd en ook de spannendste. We stonden 82-85 achter. Met nog 30s te gaan vallen dexter en apeman 2 lagen aan om beiden 1 extra ster te kunnen halen. Ik val hun nr6 aan die 1* had om er proberen 3 van te maken want dat was onze enige kans. En allemaal slagen we en we winnen gewoon 86-85 van die gasten xD!!! Echt meesterlijk en man wat een uitbarsting op de chat en wat een adrenaline rush!!@

Awesome! Kan je je aanval niet posten?

• maomanna
die was echt lijp rob! dat wil je niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ja, die aanval wil ik ook zien :o

Hulde mannen, keurig gedaan! Vanaf nu elke cw een episch einde?

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
maomanna schreef op donderdag 11 december 2014 @ 23:33:
die was echt lijp rob! dat wil je niet weten!
Heb hem zojuist gezien, was inderdaad een lekker einde!

Rob, zorg even dat je een 06 nummer krijg ofzo van een van deze mannen, na deze laatste aanvallen komen er vast meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Frank_P schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:19:

Gefeliciteerd! *O* *O*

Klinkt inderdaad als een vrij zieke manier om nog te winnen. Is ff wat anders dan 44-1 winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
@Rob, helaas zou ik niet weten hoe.
Ik weet niet hoe ik de aanval moet filmen.
Het zou mooi zijn als je replays kon posten met een ingame replay code ofzo.

@Famous, hoe heb jij hem gezien dan?

Op papier was deze matchup redelijk gelijkwaardig, echter deze clan was erg goed en haalde overal onderin 3 sterren en bovenin 2.
Het is dat 2 of 3 man bovenin bij hun een aanval heeft laten liggen anders hadden we deze niet gewonnen.
Maar het was gewoon epic dat hun overal al voor de loot gingen en wij ze in de laatste 30s even de grond in boren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Frank_P schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:41:
@Rob, helaas zou ik niet weten hoe.
Ik weet niet hoe ik de aanval moet filmen.
Het zou mooi zijn als je replays kon posten met een ingame replay code ofzo.
Gewoond de replay afspelen op bluestacks en opnemen met http://tinytake.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Frank_P schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:41:

@Famous, hoe heb jij hem gezien dan?
Famous is everywhere >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Voor Frank_P en alle geinteresseerden:

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
Mooi aanval van Frank ja, bijna perfect zeker gezien dat er geen barbarian king bij liep!

Vanuit mijn oogpunt (Apeman) ook lekker spannend. Alles klaar gezet om aan te vallen toen het idee kwam om het laatste uur af te wachten en ze te verassen waarbij de voorsprong precies kon. Dus nog een uur het war scherm in de gaten houden of ze niet nog meer sterren zouden halen. 1 extra ster voor hun en we konden ze niet meer achterhalen.
Dragie heeft toen tussendoor nog geprobeerd op de laagste 2 sterren een extra ster te halen maar dat lukte helaas. Toen nog 50 minuten wachten... ondertussen 2 aanvallen op Johan voor loot (al 3 sterren behaald) en 1 jammerlijk gefaalde aanval op kristof. De spanning nam flink toe de laatste 3 minuten, en nadat Frank aanviel met 30 seconden te gaan ben ik ook in de aanval gegaan op een laag geplaatste. Met een Hog 5/Dragon 3 combi er overheen gewalst in een minuut of 2. Het zou op papier een makkelijk aanvallen moeten zijn maar de druk was toch licht voelbaar ;) Gelukkig ging alles zeer gesmeerd.
Toen het gevecht uit, had Frank net de 3 sterren binnen. 85-85! Toen moesten we Dexter nog afwachten... Een seconde of 10 (voelde langer aan :P). Toen sprong het scherm gelijk naar de uitslag met 86-85 en een prachtige overwinning! De tegenstander moet toch flink gebaald hebben als ze het live gevolgd hadden. Hoewel zo winnen zeker mooi is, stel ik voor de overwinning de volgende keer eerder binnen te halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
De tegenpartij dacht de winst inderdaad al binnen te hebben aangezien ze puur nog aanvallen voor de loot deden. That backfired :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
crisp schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:29:
De tegenpartij dacht de winst inderdaad al binnen te hebben aangezien ze puur nog aanvallen voor de loot deden. That backfired :P
Dat had ik nog net eens gezien. Dat maakt het helemaal mooi. Had hun gezichten wel willen zien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 12:39
Zou ik clan kunnen joinen TH 9. Mijn clan is uit elkaar gevallen CW ervaring stuk of 20 gewonnen van 25 wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Als je aan de join voorwaarden in de TS voldoet, doe een join request. Iemand online laat je dan wel toe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Blahran schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:54:
Zou ik clan kunnen joinen TH 9. Mijn clan is uit elkaar gevallen CW ervaring stuk of 20 gewonnen van 25 wars.
Zo, hoe voelt dat nou? Je eerste forum post sinds je aanmelding in 2012.... ;)
Je bent toch wel wat actiever met CoC dan hier op GoT mag ik hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
Goed hoor kijk gelijk nog een post :) . Maar volgde forum op tweakers niet echt. Yep ben wel actiever maar dat is niet echt lastig. Maar invite is gedeclined zal ik er nog 1 sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Zet je Tweakers username erbij. Anders wordt je eigenlijk direct declined ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
Ok vergeten kan nu niet meer invite sturen na een decline weten jullie hoe lang ik moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

Ik heb je een invite gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
24 uur
http://forum.supercell.ne...-join-an-invite-only-clan

en een invite krijgen werkt ook

[ Voor 13% gewijzigd door JBrennan op 12-12-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:31

w0w

Ik ga er helaas weer een weekje van tussen. Tot de 21ste allemaal en succes met de komende wars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Welkom! _/-\o_

Even een snelle analyse van je status van mijn kant :P (Ik bedoel het niet negatief) Je zegt dat je activer bent dan op het forum, echter heb je nog geen enkele keer aangevallen tijdens het huidige season. :o Verder lijkt je base prima, alleen moet je nog wel even wat aan je pekka doen aangezien je die op TH9 echt nodig gaat hebben...draken haal je niets meer mee in CW. Als je hogs gebruikt zou ik die eerst naar 5 brengen, want nu staat je lab niets te doen en dat is erg zonde. Morgen mag je denk ik direct mee doen met de war dus laten we weer gehakt maken van de tegenstander >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
Nee geen probleem alle tips zijn welkom. Was na uiteen vallen van mijn clan paar weken inactive en net terug van vakantie dus deze week druk op werk eerste werk week na vakantie. Viel met vorige clan meestal aan met gowiwi en tweede aanval afhankelijk hoe de war ging met hogs/draken of alleen hogs. Heb de laatste periode meeste dark elixer in AQ gestopt wiou ik level 5 hebben voor extra ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Welkom!
We zijn best een beetje fanatiek met CW (Zeker als het spannend word ;) ) dus ik hoop dat je dat ook leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
Vraagje tot betrekking van doneren met cw zag geen regel hierover maar wel veel discussie in het forum. Wat wordt er verwacht dat ik doneer met de troepen die ik heb tijdens cw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Gewoon wat er gevraagd word. Als er boogjes of wizz gevraagd word is dit minimaal lvl5. Boogjes eigenlijk liefst 6+.

Draakjes lvl3
Loons lvl6
Pekka lvl3

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 12-12-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

JeroendeGroot schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:22:
[...]

Welkom! _/-\o_

Even een snelle analyse van je status van mijn kant :P (Ik bedoel het niet negatief) Je zegt dat je activer bent dan op het forum, echter heb je nog geen enkele keer aangevallen tijdens het huidige season. :o Verder lijkt je base prima, alleen moet je nog wel even wat aan je pekka doen aangezien je die op TH9 echt nodig gaat hebben...draken haal je niets meer mee in CW. Als je hogs gebruikt zou ik die eerst naar 5 brengen, want nu staat je lab niets te doen en dat is erg zonde. Morgen mag je denk ik direct mee doen met de war dus laten we weer gehakt maken van de tegenstander >:)
Klein beetje onzin, volgens mij zijn pekkas alleen in Twk3 een hype ;) Ik heb ze nog niet 1x gebruikt in m'n hele CoC tijd (tenzij het toevallig in m'n cc zat). Draken heb je idd bijna nooit wat aan bij TH9, maar pekka ook niet imo.

Lab stilstand is natuurlijk wel een grote no-no ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
pekka's zijn heerlijk op TH8. Fantastisch om de dmg op te vangen terwijl je wizjes de dmg uitdelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Renzzie schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:55:
pekka's zijn heerlijk op TH8. Fantastisch om de dmg op te vangen terwijl je wizjes de dmg uitdelen O+
True misschien, maar ik zie erg vaak dat mensen bijv. 3 pekkas gebruiken en dan gaan er 3 van die lompe robots op 1 bouwhutje te rammen, en er dus 100en damage per seconde verloren gaan. Daarbij vind ik de damage erg overschat aangezien ze zo teringlangzaam rondlopen. Ik denk dat als je de werkelijke dps neemt (dus inc. looptijd) er weinig overblijft. Dus dan neem je van die trage pekkas mee terwijl je net zo goed bijna 20 wizards door de hele base kan hebben lopen (of witches).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bij een multi target inferno base vind ik ze juist wel handig. Je pompt ze lekker naar de binnenkant van de base waar ze met een rage binnen 20 secondes alles plat hebben. Gezien ze ook veel health hebben zijn ze dus ook niet zo snel kapot als er twee inferno's op staan te branden.
Bij een single target inferno vind ik zelf witches handiger, het ligt er dus net aan hoe de inferno's staan.

Als we het over enkel een TH9 of lager hebben neem ik ze inderdaad ook nooit mee. Ze kunnen wellicht handig zijn wanneer je ze spreid maar als je even pech heb staat er een Tesla op te knallen en is die zo dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
crisp schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:02:
Voor Frank_P en alle geinteresseerden:

[video]
Mooie aanval alleen waarom up jij je Queen niet? Toen ik nog in de clan zat, zat je al op lvl 5 van je Queen.
Mijn Queen is alweer 8 :9
De Koempert schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:12:
[...]

True misschien, maar ik zie erg vaak dat mensen bijv. 3 pekkas gebruiken en dan gaan er 3 van die lompe robots op 1 bouwhutje te rammen, en er dus 100en damage per seconde verloren gaan. Daarbij vind ik de damage erg overschat aangezien ze zo teringlangzaam rondlopen. Ik denk dat als je de werkelijke dps neemt (dus inc. looptijd) er weinig overblijft. Dus dan neem je van die trage pekkas mee terwijl je net zo goed bijna 20 wizards door de hele base kan hebben lopen (of witches).
Eens, wel lijken ze erg handig vs Inferno. Daarmee worden ze vaak gekillt zie ik op internet.

[ Voor 49% gewijzigd door Wackmack op 13-12-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versteegrob schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 01:10:
[...]

Mooie aanval alleen waarom up jij je Queen niet? Toen ik nog in de clan zat, zat je al op lvl 5 van je Queen.
Mijn Queen is alweer 8 :9
Jij hebt gewoon rare prio's :P

Ik ben zelf ondertussen wel aan AQ begonnen nu mijn pompjes op level 6 zitten, elk weekend na de war mag ze even een schoonheidsslaapje doen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
crisp schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:18:
[...]

Jij hebt gewoon rare prio's :P

Ik ben zelf ondertussen wel aan AQ begonnen nu mijn pompjes op level 6 zitten, elk weekend na de war mag ze even een schoonheidsslaapje doen :)
Vrij offensief ja:) Over 2d is pas boog 6 klaar. Hoe is de CW, leuke tegenstander?
Pagina: 1 ... 31 ... 59 Laatste