Sowieso leuk hoor 2 witches in je CC, maar ik ga geen 700 DE uitgeven zodat iemand -misschien- 1 mooie aanval haalt (en dus niet zoals Rob vorige keer met 0*)
Vorige keer had ik 2 x 1 ster he
Maar als ik volgende week TH9 ben geef ik met liefde 2 of meer witchs. Als iemand daarmee 2 of 3 sterren haalt vind ik het prima. Er komen nu steeds meer mensen op TH9 zoals ik, ruben, milan, dexter, leon, frank, don ds de witch is straks geen probleem lijkt mij.
Lekker nummertje YouTube: deadmau5 feat. Chris James - The Veldt
Lekker nummertje YouTube: deadmau5 feat. Chris James - The Veldt
[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 18-10-2014 00:41 ]
Naast de aanvallen gaan er meer dingen mis.
1: Mensen die té snel en hierdoor té laag aanvallen
2: Mensen die té hoog proberen (wellicht voor loot?)
Voor nummer 2 neem ik Rob even als voorbeeld (no offense) die wilt graag een TH9 pakken ondanks dat hij TH8 is, dit gaat de ene keer gewoon goed maar faalt ook wel eens. TH8 verschilt nog behoorlijk met een TH9 maar toch wilt/blijft hij het graag proberen. Naast dit heb je mensen die bijvoorbeeld 37 staan die snel aanvallen (wellicht voor sterren) maar hierbij geen rekening houden met de mensen die onder hun staan. Zoals ik al vaker heb aangegeven; laat de onderste 4 voor de laatste twee over. Mochten zij falen kan je deze altijd nog pakken. Nogmaals haal ik aan;
Is het geen idee dat we de top 6 á 8 "verbieden" om de tweede aanval binnen 16 uur te doen? De top bij ons is redelijk actief en de laatste 8 uur lijken mij geen probleem om een tweede aanval te doen. Naast dat we de druk eraf halen om hoog aan te vallen kan dit ook daadwerkelijk een war redden. Er zijn vaak zat bases die tussen 35 en 20 vallen welke de top MAKKELIJK drie sterren op kan halen en hierdoor gewoon extra sterren kan binnen halen. Ik wil in elk geval best wachten want de war loot is voor mij toch te verwaarlozen t.o.v. de normale loot die ik met een dag binnenhaal.
1: Mensen die té snel en hierdoor té laag aanvallen
2: Mensen die té hoog proberen (wellicht voor loot?)
Voor nummer 2 neem ik Rob even als voorbeeld (no offense) die wilt graag een TH9 pakken ondanks dat hij TH8 is, dit gaat de ene keer gewoon goed maar faalt ook wel eens. TH8 verschilt nog behoorlijk met een TH9 maar toch wilt/blijft hij het graag proberen. Naast dit heb je mensen die bijvoorbeeld 37 staan die snel aanvallen (wellicht voor sterren) maar hierbij geen rekening houden met de mensen die onder hun staan. Zoals ik al vaker heb aangegeven; laat de onderste 4 voor de laatste twee over. Mochten zij falen kan je deze altijd nog pakken. Nogmaals haal ik aan;
Is het geen idee dat we de top 6 á 8 "verbieden" om de tweede aanval binnen 16 uur te doen? De top bij ons is redelijk actief en de laatste 8 uur lijken mij geen probleem om een tweede aanval te doen. Naast dat we de druk eraf halen om hoog aan te vallen kan dit ook daadwerkelijk een war redden. Er zijn vaak zat bases die tussen 35 en 20 vallen welke de top MAKKELIJK drie sterren op kan halen en hierdoor gewoon extra sterren kan binnen halen. Ik wil in elk geval best wachten want de war loot is voor mij toch te verwaarlozen t.o.v. de normale loot die ik met een dag binnenhaal.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nog een post die ik bij Tweakers2 heb geplaatst welke vooral bedoelt is voor CC (in elk geval in mijn ogen belangrijk):
Hi Tweakers2,
Steevo was benieuwd naar mijn CW base naar aanleiding van mijn bericht over mijn defense in CW. Daarbij de vraag of ik deze wilde delen, uiteraard. Hierbij geef ik wel aan de allereerste keer dat ik mijn CW base had werd ik direct verkracht met 3* sterren, GoWiWi aanval welke zeer goed was uitgevoerd. . Afgelopen war werden er vooral draken op mij gebruikt waarvoor ik goede CC troops heb. De CC troops zijn in mijn ogen dan ook zéér belangrijk met deze basis, niet alleen deze basis maar de gehele CW.
Ik vraag de volgende troops;
1x witch 2*
1x balloon 6*
1x wiz 5+
9x archer 6+
De rede hiervoor is als volgt; De archers worden snel geluurd samen met de wiz waarbij de balloon en de witch als laatste uit de CC komen. Naast dat zij het laatste uit de CW komen zijn het ook nog eens trage troops. Naast dat ze traag zijn hebben de ze ook nog eens het voordeel bij verschillende aanvallen;
Witch; Zijn spawnt 8 skelletjes welke naar de offensive troops gaan en blijft deze ook spawnen. Zij zelf is een range troop dus zij is moeilijk dood te maken omdat de skeletten maar blijft spawnen welke non-range zijn. Naast dit hebben zij een ENORME functionaliteit in een draken aanval. De skeletten die gespawnt worden blijven bij het CC staan waardoor de draken naar de CC troops vliegen, in dit geval weg bij het TH en door naar de skeletten. Hierdoor kan je AA en andere defense lekker vuren op de draken zonder dat je TH gepakt wordt (belangrijk: CC moet tegen de TH staan, of dit nou voor, achter, links of rechts is maakt niet uit).
Balloon; Net als de witch is ook de balloon een trage troop. Naast dat het lang duurt om deze bijvoorbeeld in een hoekje te drijven doet deze ook nog eens splash damage. De enkele balloon doet zoveel splash damage dat het archers, barbs maar ook wizards doodt wanneer deze neer gaat. Gezien veel mensen de CC troops willen killen met wizards is dit extreem handig.
Wat ik bedoel met trage troops is dat ze niet genoeg hebben aan 10 archers om zowel de balloon als de witch te luren naar een hoekje (alles moet dan wel in range staan van defense).
Hierbij mijn base (het enige waar ik over twijfel is xbows al doet een air attack ook maar 1* dus liever meer range): EDIT; De draken die naar binnen vliegen pakken dus CC troops en zijn al dood voor ze naar TH gaan, de draken die buiten om vliegen, vliegen niet naar binnen omdat de andere gebouwen verder weg staan dan de buitenste gebouwen![]()
spellfouten ovb enkele kroegjes bezocht![]()
*Steevo; ik deel hem hier zodat wellicht geheel Tweakers2 wat (kan) leren over CC troops.
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 18-10-2014 03:07 ]
Even 2 dagen niet gelezen pff...Rob lkr bezig!!! Volgende week ook draak 2 kan ik es wat uitproberen
Zeer goede punten Famous en helemaal gelijk over TH9 VS TH8. Dit kan alleen als tweede aanval.
Verder goede cc samenstelling. Hopelijk doen meer mensen het. Qua top 6 ook goed punt, zoiets kan je aanval redden echter onderin zijn 2 sterren toch ook altijd goed?
Een goede TH9 aanval zorgt altijd voor 2 sterren.
Verder goede cc samenstelling. Hopelijk doen meer mensen het. Qua top 6 ook goed punt, zoiets kan je aanval redden echter onderin zijn 2 sterren toch ook altijd goed?
Een goede TH9 aanval zorgt altijd voor 2 sterren.
Helemaal mee eens. Sowieso mag er van mij wel wat meer structuur in de aanvallen. Een target (eventueel in overleg) reserveren vind ik niet eens zo'n gek idee.Famous schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:28:
Tevens het "ik ga die eens proberen" moet er ook een beetje uit. Mensen willen vaak echt te hoog pakken voor dat beetje loot, wat je niet eens krijgt als we doordat jij te hoog aanvalt verliezen.
Ik denk niet dat we het moeten "verbieden" maar we kunnen het wel afspreken natuurlijk. Top 8 is actief genoeg en als het een keer niet lukt zou dat ook geen probleem moeten zijn lijkt mij (donderdag tussen 12u en 20u is niet echt een ideale tijd voor mij ivm werkDe Koempert schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:00:
[...]
Helemaal mee eens. Sowieso mag er van mij wel wat meer structuur in de aanvallen. Een target (eventueel in overleg) reserveren vind ik niet eens zo'n gek idee.
Tevens het "ik ga die eens proberen" moet er ook een beetje uit. Mensen willen vaak echt te hoog pakken voor dat beetje loot, wat je niet eens krijgt als we doordat jij te hoog aanvalt verliezen.
Verder denk ik niet dat het realistisch is om te verwachten dat een th9 3* pakt tegen andere th9's. Met draken heb je praktisch een gegarandeerde 2* terwijl je met alle andere tactieken je ernstig kunt stukbijten en soms met 0* of 1* overblijft.
Als we alle th8 en lager 3* pakken en alle th9 2* dan zouden we in principe ook veel meer wars winnen.
YouTube: OneHive Breakdown #5
Deze base lijkt erg op #19 van de huidige CW. Bekijk het filmpje eens en volgens mij kan je zo 3 sterren pakken met 8 ballonnen en 9 draken.
Verder wil ik #24 pakken met mijn hogs 4. Begin vanaf onder, en gooi een rage op de xbows. Verder zitten hier geen springtraps dus 75% van de defence al down. Boven stuur ik 5 hogs uit de CC zodat de hogs beneden blijven. Wat zeggen de kenners?
Deze base lijkt erg op #19 van de huidige CW. Bekijk het filmpje eens en volgens mij kan je zo 3 sterren pakken met 8 ballonnen en 9 draken.
Verder wil ik #24 pakken met mijn hogs 4. Begin vanaf onder, en gooi een rage op de xbows. Verder zitten hier geen springtraps dus 75% van de defence al down. Boven stuur ik 5 hogs uit de CC zodat de hogs beneden blijven. Wat zeggen de kenners?
Top, echter heeft de leiding nog geen reactie erop gegeven. Wellicht zijn ze aan 't brainstormenDe Koempert schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:00:
[...]
Helemaal mee eens. Sowieso mag er van mij wel wat meer structuur in de aanvallen. Een target (eventueel in overleg) reserveren vind ik niet eens zo'n gek idee.
Het "proberen" moet niet een beetje uit maar gewoon er helemaal uit. Ik zie vaak zat dat mensen zich afvragen waarom hogs bijvoorbeeld splitsen of draken niet naar het midden gaan terwijl ze gewoon doen wat ze horen te doen (op een ene keer na). Je kan beter oefenen bij normale aanvallen dan dat je sterren gaat weg gooien in CW.
Reserveren is een optie alleen dit lijkt mij in de onderin wel wat chaotisch worden.
Ik denk dat als we dit soort bases van te voren en achter bespreken we echt beter kunnen worden.

Stap 1 rode pijl, 5 hogs op het kannon, hiermee gaat het kannon kapot en kunnen de hogs deze kan niet meer op. Hiermee vermijden ze een eventuele big bom. Tevens worden de hogs gelured
Stap 2 blauwe pijl, na het luren stuur ik in twee lijnen de hogs via onder het spel in. De hogs gaan nergens dood door de heal spel, wel kan ik er een paar verliezen door traps.
Stap 3 groene pijl, bovenin stuur ik 5 hogs lvl 5, doel is deze 3 torens kapot te maken zodat de hogs van onder alleen nog naar rechts hoeven te gaan.
Stap 4 Spells goed gooie en 3 sterrren pakken.
Wat vinden jullie van de tacktiek/analyse?

Stap 1 rode pijl, 5 hogs op het kannon, hiermee gaat het kannon kapot en kunnen de hogs deze kan niet meer op. Hiermee vermijden ze een eventuele big bom. Tevens worden de hogs gelured
Stap 2 blauwe pijl, na het luren stuur ik in twee lijnen de hogs via onder het spel in. De hogs gaan nergens dood door de heal spel, wel kan ik er een paar verliezen door traps.
Stap 3 groene pijl, bovenin stuur ik 5 hogs lvl 5, doel is deze 3 torens kapot te maken zodat de hogs van onder alleen nog naar rechts hoeven te gaan.
Stap 4 Spells goed gooie en 3 sterrren pakken.
Wat vinden jullie van de tacktiek/analyse?
Wilt meneer weer een TH9 pakken
lol pak gewoon 6 sterren op een th8 Rob
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Zou graag TH8 pakken maar ik ben 23 en dan moet ik #28 pakken? Zo komen we toch nooit uit?
Zijn we ook. Ik vind dat zowel jij koempert als rob met goede ideeën komen. Het reserveren is alleen moeilijk om in de praktijk uit te voeren. En dat is puur omdat we geen hardcore clan zijn.Famous schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:01:
[...]
Top, echter heeft de leiding nog geen reactie erop gegeven. Wellicht zijn ze aan 't brainstormen
We komen er in ieder geval nog op terug.
Het zou echter helpen als iedereen in de clan actiever is op het forum en zich iets meer inleeft in de wars.
Dat zal het zeker, maar ik denk dat 20% maar echt inleeft in de CW's van de gehele clan. Toen we bij TWK1 harde maatregelen gingen nemen bleven we met 17 members over. Echter een paar richtlijnen lijken mij niet moeilijk om te volgen.Frank_P schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:02:
[...]
Zijn we ook. Ik vind dat zowel jij koempert als rob met goede ideeën komen. Het reserveren is alleen moeilijk om in de praktijk uit te voeren. En dat is puur omdat we geen hardcore clan zijn.
We komen er in ieder geval nog op terug.
Het zou echter helpen als iedereen in de clan actiever is op het forum en zich iets meer inleeft in de wars.
Iedereen heeft ook twee aanvallen dus eigenlijk altijd eentje over.. Je moet gewoon rekening met elkaar houden en dat maakt het al een stuk gemakkelijker. Ik kijk bijvoorbeeld altijd of mensen boven mij en -tot 5 á 6- mensen onder mij nog kunnen aanvallen en hier baseer ik mijn aanval op.
Daarom pakte ik voorheen vaak een inferno base maar val ik nu lager aan omdat we meerdere TH10's hebben.
Vind je dat ook een TH8 zoals ik moet wachten met de 2e aanval?
Begin morgen op jou advies met een TH8 echter blijft er vor de TH8 nog minder over.
YouTube: Sneak Peek #2 Boost Improvements in Clash of Clans
Begin morgen op jou advies met een TH8 echter blijft er vor de TH8 nog minder over.
YouTube: Sneak Peek #2 Boost Improvements in Clash of Clans
[ Voor 33% gewijzigd door Wackmack op 19-10-2014 00:42 ]
Met deze CW is het een ander verhaal. Elke CW is anders en de aankomende war is hier een goed voorbeeld voor. Je kan niet precies vast leggen hoe of wat maar wel logisch nadenken en rekening houden met..Versteegrob schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:36:
Vind je dat ook een TH8 zoals ik moet wachten met de 2e aanval?
Begin morgeb op jou advies met een TH8 echter blijft er vor de TH8 nog minder over.
De aankomende CW hebben we veel TH9's tegen ons terwijl wij er niet zoveel hebben. Dit komt mede doordat wij redelijk extreem maxxen er nu opeens 4 of 5 TH10's hebben. In dit geval hoef je dus niet te wachten om een TH9 aan te vallen, maar dit is mijn mening.
Ik ben geen lead of iets dus alles wat ik zeg kan je met een korreltje zout nemen
Strike voor mij please en snel een beetje 
wat een klote aanval, ik hou 't voorlopig bij noob draken
wou AA uitschakelen met hogs maar daar stonden 2 tesla's naast, niet aan tesla's gedacht dus
verder te lang gewacht met hogs inzetten waardoor er tijdtekort was.
Er valt verder niks te draken in mijn range dus ik ga 't nu maar proberen met pekka/reus/wiz.
edit: heb trouwens 300 gems uitgegeven om witch 2 te speeden, beetje zonde maar wel

wat een klote aanval, ik hou 't voorlopig bij noob draken

wou AA uitschakelen met hogs maar daar stonden 2 tesla's naast, niet aan tesla's gedacht dus

Er valt verder niks te draken in mijn range dus ik ga 't nu maar proberen met pekka/reus/wiz.
edit: heb trouwens 300 gems uitgegeven om witch 2 te speeden, beetje zonde maar wel
[ Voor 106% gewijzigd door Brogala op 19-10-2014 10:52 ]
Koempert: Jumpspell king
Robdegekste, theorie gaat goed, nu de praktijk nog 
Nee wel tevreden over mijn aanvallen. Weer enkele punten geleerd. Morgen kom ik erop terug.
Tegenstander heeft dit keer alleen maar boogjes in hun CC. Hierdoor moet je soms wel drie keer goed luren, erg lastig.
Nee wel tevreden over mijn aanvallen. Weer enkele punten geleerd. Morgen kom ik erop terug.
Tegenstander heeft dit keer alleen maar boogjes in hun CC. Hierdoor moet je soms wel drie keer goed luren, erg lastig.
Hoi mensen, hebben jullie nog ruimte in de clan? Mijn coc naam is hetzelfde als hier...
Ik zit op level 79, doneer veel en ben actief in clan wars!
Hoop dat jullie plek voor me hebben!
Groetjes!
Ik zit op level 79, doneer veel en ben actief in clan wars!
Hoop dat jullie plek voor me hebben!
Groetjes!
Stuur maar een request! Het is een enorme pre als je ook op de chat komt en op het forum actief bent. Meeste nieuwe leden horen we helemaal niks meer van nadat ze joinen nl +)
Ik lees vaak op tweakers en ik houd wel van jullie serieuze aanpak met betrekking tot de cw's, dus zal zeker een actieve bijdrage leveren aan zowel chat als forum!
Ik meld me zodadelijk in coc!
thnx!
thnx!
En toch net pas geregistreerdpires101 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:53:
Ik lees vaak op tweakers en ik houd wel van jullie serieuze aanpak met betrekking tot de cw's, dus zal zeker een actieve bijdrage leveren aan zowel chat als forum!
thnx!
ik ben meer een lezer idd, en zojuist hiervoor een account aangemaakt om me wat actiever op te gaan stellen.
Helemaal top!
Zie je zo wel in-game verschijnen
Zie je zo wel in-game verschijnen
Heb me zojuist proberen aan te melden maar ben gerejected en nu zelfs gebanned?
Ik heb je inderdaad geweigerd. Je bent een tijdje geleden uit de clan gezet wegens inactiviteit tijdens de CW's. 6 CW deelnames met maar 1 aanval.pires101 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:20:
Heb me zojuist proberen aan te melden maar ben gerejected en nu zelfs gebanned?
Daarbij vind ik het persoonlijk niet netjes dat je je doet overkomen als een nieuw lid.
Volgens mij kan je je nu 24 uur niet aanmelden bij een clan. Dit gebeurt standaard in CoC als je geweigerd bent, dit is dus niet door mij of een van de andere leads gedaan.
PSN: Curvaa_
CW gaan we winnen:)
Iedereen moet even de aanval op mij kijken die ik win. 1 witch uit mijn CC wint slacht 3 pekkas en een King af
Iedereen moet even de aanval op mij kijken die ik win. 1 witch uit mijn CC wint slacht 3 pekkas en een King af
FTFYVersteegrob schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:53:
CW gaan we winnen:)
Iedereen moet mag even de aanval op mij kijken die ik win. 1 witch uit mijn CC wint slacht 3 pekkas en een King af
Ik vind toch wel dat ik een behoorlijke win heb neergezet.
3 Golems lvl 5 & een shitload of wizz 6 & witch 2 VS mijn eigen gebouwde dorpje en maar een ster behalen.
Ik denk dat je met draken 3 nog verder was gekomen ghehe...
3 Golems lvl 5 & een shitload of wizz 6 & witch 2 VS mijn eigen gebouwde dorpje en maar een ster behalen.
Ik denk dat je met draken 3 nog verder was gekomen ghehe...
mijn 2e aanval is me nog steeds een raadsel!! Mn pekkas lopen goed, jumpspel op de goede plek. Kortom het is druk bij de Town Hall draaien ze allemaal om en lopen ze weg....aanval verneukt... HOE DAN?
NETCODE !
Grootste leerpunt voor velen, is het goed luren. Veel mensen hadden 25 tot 35 boogies. Hierdoor moest je soms wel drie keer goed luren, lastig maar stuur gewoon een extra hog/reus. 97 punten in 90 aanvallen, redelijk aantal. Zelf helaas 3 sterren, een keer 97% en een keer 67%, defence was kapot maar mijn hog ook helaas echter was dit tegen een TH9.
Grootste leerpunt voor velen, is het goed luren. Veel mensen hadden 25 tot 35 boogies. Hierdoor moest je soms wel drie keer goed luren, lastig maar stuur gewoon een extra hog/reus. 97 punten in 90 aanvallen, redelijk aantal. Zelf helaas 3 sterren, een keer 97% en een keer 67%, defence was kapot maar mijn hog ook helaas echter was dit tegen een TH9.
[ Voor 95% gewijzigd door Wackmack op 20-10-2014 09:34 ]
Frank!!! Ik ben jaloers op je aanval, die pakte een stuk beter uit dan die van mij
Voor volgende CW wil ik ook een Pekka in mn CC en dan wat losse boogjes mee
Dan moet je die wel hebben op dat momentVersteegrob schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:33:
[...] maar stuur gewoon een extra hog/reus.
Mijn eerste aanval had ik maar 1 reus om te luren, en dat bleek inderdaad te weinig. Uiteindelijk viel de schade wel mee; dat was erger geweest als er nog wizzards waren achtergebleven
Uiteindelijk 2x 2 sterren gehaalt met GoWiPe. Daar zit nog rek in, dus voorlopig ga ik dat aanhouden
Intentionally left blank
@JeroendeGroot
Thanks! Ging wel lekker ja.
Deze war gaan we winnen. Toch nog wel redelijk close geworden.
Ik had ook express nog een aanval bewaard voor als het op die ene ster zou aankomen.
Mijn leger was echter toegespitst op nr17.
Ik heb deze war ook 2x GoWiPe gebruikt.
Eerste aanval ging prima, 2* behaald.
Tweede aanval had ik wat ballonnen meegenomen en kon ik de complete bovenste defense ring uitschakelen omdat daar geen AA range was.
Zo kon ik makkelijk de TH uitschakelen.
Ik probeer altijd goed een basis te analyseren en te bekijken hoe die het beste te slopen is.
Ook dan gaat het uiteraard niet altijd goed, maar het helpt wel.
Het luren was wel lastig inderdaad deze war.
Shitload aan boogjes die je er moeilijk allemaal uit kon krijgen.
Een hoop mensen verslikten zich hierop en lureden niet alles of hadden tijd tekort.
Ik had ook express nog een aanval bewaard voor als het op die ene ster zou aankomen.
Tweede aanval had ik wat ballonnen meegenomen en kon ik de complete bovenste defense ring uitschakelen omdat daar geen AA range was.
Ik probeer altijd goed een basis te analyseren en te bekijken hoe die het beste te slopen is.
Een hoop mensen verslikten zich hierop en lureden niet alles of hadden tijd tekort.
Super slim, zo moeten iedereen te werk gaanFrank_P schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:58:
@JeroendeGroot
Kleine tip. Qua ballonnen moet je er twee sturen op een wizztoren, wel 1 seconde pauze er tussen dan is de wizz toren down. Boogtoren/mortier/kanon hebben 1 ballon nodig. Zo kan je het goed van te voren berekenen. Nu had je eventueel nog wat ballon op het einde kunnen sturen wanneer de AA down was. Verder perfecte funnel gemaakt voor je wizz/pekka. In mijn ogen de mooiste aanval van deze CW
[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 20-10-2014 10:27 ]
Wauw, we hebben weer eens gewonnen
Goed gedaan mannen!
Zeker netjes!De Koempert schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:53:
Wauw, we hebben weer eens gewonnenGoed gedaan mannen!
btw, weer eens? volgens mij is onze winning streak slechts met 2 verloren wars onderbroken
2 verloren wars is wat mij betreft veel te veelDyStiC schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:01:
[...]
Zeker netjes!
btw, weer eens? volgens mij is onze winning streak slechts met 2 verloren wars onderbroken

Alle aanvallen weer gebruikt , heel netjes. Verder wel prima resultaat.
Zij hadden 7 x TH10 en veel meer TH9. Verder hadden wij een TH3 en TH6
Zij hadden 7 x TH10 en veel meer TH9. Verder hadden wij een TH3 en TH6
Ik ben op dit moment beide Tesla's naar Lvl 3 aan het werken en m'n laatste AA naar level 5. Ben ook Balloon 4 aan het researchen
De volgende upgrades kunnen nog gedaan worden:
Barracks Lvl 8 -> lvl 9
Barracks Lvl 8 -> lvl 9
Wiz Lvl 3 -> lvl 4
Healer is nog lvl 1
Healspell is lvl 1
Rage spell is lvl 2
Al m'n muurtjes zijn level 6 (de paarse) en ben al een beetje begonnen om ze naar level 7 te werken.
Ik neig heel erg om nu langzamerhand te gaan upgraden naar TH8.. Hebben jullie nog adviezen?
De volgende upgrades kunnen nog gedaan worden:
Barracks Lvl 8 -> lvl 9
Barracks Lvl 8 -> lvl 9
Wiz Lvl 3 -> lvl 4
Healer is nog lvl 1
Healspell is lvl 1
Rage spell is lvl 2
Al m'n muurtjes zijn level 6 (de paarse) en ben al een beetje begonnen om ze naar level 7 te werken.
Ik neig heel erg om nu langzamerhand te gaan upgraden naar TH8.. Hebben jullie nog adviezen?
Ja, sowieso wizz/heal/rage spell upgraden anders moet je dit als nog doen op TH8 en dat wil je niet. Ondertussen kan je mooi je muren doen. Verder qua defence alles maxen, heb je echt veel aan. Qua barracks, tja dan heb ik ook niet. Heb zelf bv 1 barrack op lvl 10 en de rest is 9 of 8. Naar mijn mening prima. Wel alle defence maxed en muren ook.
Wat vinden jullie van deze farm base? Wil de focus op TH9 leggen op hogs 5, queen/king en Golem dus bescherm graag mijn DE.

Dit is versie 2.0
Wat vinden jullie van deze farm base? Wil de focus op TH9 leggen op hogs 5, queen/king en Golem dus bescherm graag mijn DE.

Dit is versie 2.0

[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 20-10-2014 11:39 ]
Versie 1 vind ik matig. Bovenin is makkelijk te doorbreken met reuzen en deze lopen daar in het proces ook weinig dmg op. Daarnaast heb je onderin de resources voor het oprapen als je reus + gob combineert.
Versie 2.0 is vele malen beter m.i.
Versie 2.0 is vele malen beter m.i.
Doet het nog best goed tegen reuzen YouTube: MindBlower TH9 DE Farming - Giant/Healer Attack
Maar 2.0 lijkt mij ook beter, wel is 1.0 beschermd tegen een Queen door de 3 rijen muren aan de zijkant.
Deze is nog voor jou Gerben YouTube: How to use HoLoWiWi
Leuke video over clan wars, hoe het nog beter kan
YouTube: Hardcore War Clan Mentality
Maar 2.0 lijkt mij ook beter, wel is 1.0 beschermd tegen een Queen door de 3 rijen muren aan de zijkant.
Deze is nog voor jou Gerben YouTube: How to use HoLoWiWi
[ Voor 40% gewijzigd door Wackmack op 20-10-2014 12:00 ]
Als ik eerlijk ben vind ik ze allebei niet zo super, als je er dan een kiest, is 2.0 beter. De focus ligt inderdaad dik op DE. Ik denk dat je veel elixer en gold kwijt raakt aangezien de storages niet zo goed beschermd zijn. Een leger met reuzen, boogjes en wat wizzards legt zo de buitenring plat, dan een aantal goblins en je storages zijn zo leeg. Aangezien je je vooral focust op de king en Queen, zijn deze dus vaak aan het upgraden en doen ze niets, wat betekent dat je nog minder defense hebt.
Goed punt, ga onze clan vanavond maar is door lopen. Koempert en Famous hebben volgens mij wel een goede base.Curva schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:00:
Als ik eerlijk ben vind ik ze allebei niet zo super, als je er dan een kiest, is 2.0 beter. De focus ligt inderdaad dik op DE. Ik denk dat je veel elixer en gold kwijt raakt aangezien de storages niet zo goed beschermd zijn. Een leger met reuzen, boogjes en wat wizzards legt zo de buitenring plat, dan een aantal goblins en je storages zijn zo leeg. Aangezien je je vooral focust op de king en Queen, zijn deze dus vaak aan het upgraden en doen ze niets, wat betekent dat je nog minder defense hebt.
Vergeet niet dat je een early TH 9 bent en dan heb je echt een andere base nodig dan die van Famous en Koempert. Ik ga mijn base ook verbouwen aangezien mijn teslas straks een behoorlijk stuk sterker zijn en dan kun je daar ook wat mee.
Inderdaad, ik ben het met Jeroen eens. Famous en Koempert zijn al (bijna) maxxed. Zij hebben een andere focus dan jij, Rob. Ik denk ook dat je de eerste weken niet de focus op DE moet leggen, maar op het uppen van je defensie, de nieuwe defensie en splash en het upgraden van een aantal basis troepen. Want het lijkt mij verstandig dat je je reuzen, boogjes, wizzies etc. zo snel mogelijk een level omhoog wil krijgen. Met looten zal het niet veel uitmaken, maar met de wars leg je het echt af tegen TH9's.
Na die paar weken, wanneer je een stabiele TH9 bent, kan je je volledig gaan richten op DE: uppen van je king en queen en uppen van DE troepen.
Na die paar weken, wanneer je een stabiele TH9 bent, kan je je volledig gaan richten op DE: uppen van je king en queen en uppen van DE troepen.
en ik heb ook een defense build met de hoop om Champion League te halen :x
edit; en ik ben max
edit; en ik ben max
[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 20-10-2014 12:32 ]
Dat ^^^Curva schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:16:
[...]
Je moet sowieso eerst je 2e DE drill bouwen en upgraden. Verder gaat er nog een shitload aan goud en elixer zitten in het levellen van je defence, uitbreiden army camps en upgraden van je gewone troepen.
Ik stop mijn DE voorlopig alleen in mijn queen, en dat is in het begin nog relatief goedkoop dus echt zwaar focus op DE bewaking is nog niet echt nodig. Sowieso heb je straks 2 x-bows om je DE extra te bewaken. De laatste 20 aanvallen op mijn base waren overigens allemaal TH-rossers terwijl ik best wel veel goud/elixer continue in storage heb
Intentionally left blank
Zodra je TH9 bent is je grootste tekort elixir.
Dat heb je wel zo gruwelijk veel nodig voor je DE pompen, je army camps en alle upgrades à 6m p. stuk.
En nu je elixir in muren kan stoppen is het veel schaarser.
Goud komt daarna.
En DE is voor het begin veel minder boeiend vind ik.
Dat heb je wel zo gruwelijk veel nodig voor je DE pompen, je army camps en alle upgrades à 6m p. stuk.
En nu je elixir in muren kan stoppen is het veel schaarser.
Goud komt daarna.
En DE is voor het begin veel minder boeiend vind ik.
Zorg eerst dat je een goede basis, fundament, hebt. Daarna kun je je verder gaan specificeren. Een aanval voor de CW ga je ook niet onvoorbereid beginnen, zorg dus ook dat je niet onvoorbereid begint aan het specifiek richten op je DE.
Wordt geen rushdegekste, blijf Robdegekste!
Wordt geen rushdegekste, blijf Robdegekste!
Ja, zieke upgrades. Merk nu al dat elixer veel moeilijker is dan goud. Whaha goeie teksten 
Hier nog een goed filmpje over wat extra's hogs mee
YouTube: OneHive War #83
Nu nog kijken welke base ik zal nemen..... lastig, zoveel keus
Hier nog een goed filmpje over wat extra's hogs mee
YouTube: OneHive War #83
Nu nog kijken welke base ik zal nemen..... lastig, zoveel keus
Ik kan me helemaal vinden in Frank zijn verhaal, waar ik op TH8 constant 6 miljoen elixer heb, zit ik nu steeds met een tekort. Eerst dacht ik ook dat upgrades van 5 miljoen goud een pain in the ass zouden worden maar zo zit ik nu ook alweer op 2.5 miljoen in de kluis en heb ik slechts 1 miljoen elixer terwijl ik over 2 dagen weer 6 miljoen voor loons 6 nodig heb. Mij viel TH9 in het begin in ieder geval erg zwaar aangezien je geen loot meet van TH7 krijgt
Dus stijg wat in cups en het is vooral even 3/4 week doorbijten
Elixer is inderdaad in het begin van TH9 lastiger dan goud (ik heb zelfs mijn nieuwe muurtjes nu al op level 6 en 7).Versteegrob schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:40:
Ja, zieke upgrades. Merk nu al dat elixer veel moeilijker is dan goud. Whaha goeie teksten
Ik heb nu na een week mijn 2e DE drill gelevelled naar lv3 en 1 army camp aangezet. Vanochtend had ik dan genoeg elixer voor Barb naar lv6 en heb die aangezet. Ik had ook door kunnen sparen voor een 6M upgrade, maar dit geeft me weer even ruimte en dan staat het lab ook niet werkloos te wezen
Verder ben ik heel strict: army camps 1 tegelijk, DE drill verder uppen pas als army camps klaar zijn. Dus max 1 elixer upgrade buiten het lab om te voorkomen dat het lab straks weer stilstaat.
Intentionally left blank
Als je bij TH9 de elixer problemen al erg vind wacht dan maar tot je bij TH10 komt haha.
Echt belachelijk duur die army camps, en in mijn geval red ik het niet meer met barch armies. Ik gebruik nu weer reus healer, maar dit is ook weer een stuk duurder qua elixer.
Verder zijn de Pekka 4+, Wizz 6, Barb 7, Draak 4, WB 6 ook serieus duur. Dus het gaat nog wel even duren voordat ik m'n army camps heb geupgrade.
Echt belachelijk duur die army camps, en in mijn geval red ik het niet meer met barch armies. Ik gebruik nu weer reus healer, maar dit is ook weer een stuk duurder qua elixer.
Verder zijn de Pekka 4+, Wizz 6, Barb 7, Draak 4, WB 6 ook serieus duur. Dus het gaat nog wel even duren voordat ik m'n army camps heb geupgrade.
Bedankt voor de nuttige info, ga dit zeker gebruiken dus max 1 army camp tegelijk.crisp schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:53:
[...]
Elixer is inderdaad in het begin van TH9 lastiger dan goud (ik heb zelfs mijn nieuwe muurtjes nu al op level 6 en 7).
Ik heb nu na een week mijn 2e DE drill gelevelled naar lv3 en 1 army camp aangezet. Vanochtend had ik dan genoeg elixer voor Barb naar lv6 en heb die aangezet. Ik had ook door kunnen sparen voor een 6M upgrade, maar dit geeft me weer even ruimte en dan staat het lab ook niet werkloos te wezen
Verder ben ik heel strict: army camps 1 tegelijk, DE drill verder uppen pas als army camps klaar zijn. Dus max 1 elixer upgrade buiten het lab om te voorkomen dat het lab straks weer stilstaat.
Kan mij nog herinneren dat ik altijd JUIST veel elixer upgrades aan had. Twee camps en een DE drill naar level 4+ was geen probleem destijds. Als ik het mijzelf goed herinner had ik op een gegeven moment zelfs 3 camps aan inclusief spell factory.
Dit was uiteraard wel voor de update dus kon je nog gewoon een TH7 pakken zonder problemen..
en 20 aanvallen op een dag
Dit was uiteraard wel voor de update dus kon je nog gewoon een TH7 pakken zonder problemen..
en 20 aanvallen op een dag
En geen elixir die je in muren kon stoppen
.
Maar ik ga er niet vanuit dat als je spaart voor iets wat elixer kost je het alsnog in je muren stopt
Argument invalid.
Argument invalid.
Heb je al Pekka 3 Fam?Famous schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:31:
Maar ik ga er niet vanuit dat als je spaart voor iets wat elixer kost je het alsnog in je muren stopt![]()
Argument invalid.
Nee, maar degenen waar je het vandaan moet halen wel.Famous schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:31:
Maar ik ga er niet vanuit dat als je spaart voor iets wat elixer kost je het alsnog in je muren stopt![]()
Argument invalid.
Voorheen had je TH7's en TH8's met volle elixir storages omdat ze er niks meer mee konden upgraden.
Dat heb ik zelf ook gehad, ik heb miljoenen aan elixir niet kunnen raiden omdat mijn tanks vol zaten.
Alleen diezelfde mensen stoppen die elixir nu in hun muren waardoor er veel minder elixir te vinden is in raids.
Argument valid.
Zeker niet.
Spaar er dan ook niet meer voor gezien ik Champion wil halen
Ik kom juist vaak meer elixer tegen als Gold.Frank_P schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:38:
[...]
Nee, maar degenen waar je het vandaan moet halen wel.
Voorheen had je TH7's en TH8's met volle elixir storages omdat ze er niks meer mee konden upgraden.
Dat heb ik zelf ook gehad, ik heb miljoenen aan elixir niet kunnen raiden omdat mijn tanks vol zaten.
Alleen diezelfde mensen stoppen die elixir nu in hun muren waardoor er veel minder elixir te vinden is in raids.
Argument valid.
Hierboven is het heel wisselend maar toen ik rond 1600 zat qua cups in elk geval wel. Je hoeft dacht ik ook maar 2,8 miljoen te hebben om het maximale te raiden vanuit de storages.
Iemand tips wat ik als beste het volgende kan uppen in m'n lab?
TH8: barb, arch, giant en wiz al naar 5. (In cw giants + wizzies, farmen giants + barch)
Zat zelf te denken aan heal en rage beide naar 5, deze gebruik ik nu ook in de cw. Of beter eerst wallies naar 5 (voegt dit nog veel toe?), of dragon naar 3 (en dan full dragon in cw te gaan)?
TH8: barb, arch, giant en wiz al naar 5. (In cw giants + wizzies, farmen giants + barch)
Zat zelf te denken aan heal en rage beide naar 5, deze gebruik ik nu ook in de cw. Of beter eerst wallies naar 5 (voegt dit nog veel toe?), of dragon naar 3 (en dan full dragon in cw te gaan)?
Wallies naar 5 is gouden muren 1-shotten.Thile schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:56:
Maakt voor hogere muren niet meer uit.
Rage en zeker heal zijn voor CW's onmisbaar.
Dragon 3 is handig mits je het ook gaat gebruiken.
Als je vooral andere units gebruikt is heal aan te raden en daarna rage.
Draken zou ik dan als laatste doen.
Gebruik je draken echter wel, dan zou ik die eerst naar 3 doen.
Wallies zijn denk ik wel handig voor het farmen. Ik kom in ieder geval best veel gouden muren tegen. Verder zal ik heal daarna doen. Deze gebruik je in principe in alle army compositions. En daarna is rage wel handig.Thile schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:56:
Frank_P schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Wallies naar 5 is gouden muren 1-shotten.
Maakt voor hogere muren niet meer uit.
Rage en zeker heal zijn voor CW's onmisbaar.
Dragon 3 is handig mits je het ook gaat gebruiken.
Als je vooral andere units gebruikt is heal aan te raden en daarna rage.
Draken zou ik dan als laatste doen.
Gebruik je draken echter wel, dan zou ik die eerst naar 3 doen.
ThanksCurva schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:06:
[...]
Wallies zijn denk ik wel handig voor het farmen. Ik kom in ieder geval best veel gouden muren tegen. Verder zal ik heal daarna doen. Deze gebruik je in principe in alle army compositions. En daarna is rage wel handig.
Duidelijk, dan up ik nu m'n wallies voor het farmen, daarna heal en dan rage.
Moet mijn wallies ook nog uppen naar 5.... slecht
Ik ben pas begonnen met uppen van King/Queen toen mn TH9 defense max was, tot die tijd steek je alles in lab. Al houdt Robbert natuurlijk van rushen dus hij zal ons advies vast in de wind slaancrisp schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:24:
[...]
Dat ^^^
Je moet sowieso eerst je 2e DE drill bouwen en upgraden. Verder gaat er nog een shitload aan goud en elixer zitten in het levellen van je defence, uitbreiden army camps en upgraden van je gewone troepen.
Ik stop mijn DE voorlopig alleen in mijn queen, en dat is in het begin nog relatief goedkoop dus echt zwaar focus op DE bewaking is nog niet echt nodig. Sowieso heb je straks 2 x-bows om je DE extra te bewaken. De laatste 20 aanvallen op mijn base waren overigens allemaal TH-rossers terwijl ik best wel veel goud/elixer continue in storage heb
Mijn BK is al 10, Queen wil ik het liefst zo snel mogelijk level 5 hebben ivm ability, daarna krijgt lab voorrangDe Koempert schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:19:
[...]
Ik ben pas begonnen met uppen van King/Queen toen mn TH9 defense max was, tot die tijd steek je alles in lab. Al houdt Robbert natuurlijk van rushen dus hij zal ons advies vast in de wind slaan
Intentionally left blank
Ik ben (eindelijk) maar eens begonnen met mijn Hogs te uppen. Heb vandaag het eerste level aangezet en wil dus binnen binnen 1,5 maand max level hogs hebben
Mijn BK was op th8 ook al 10, en queen heb ik af en toe wel eens gedaan als ik een lange labupgrade had (bijv archers 6). Maar ik heb ze wel heel lang allebei op 10 gehad en toen m'n lab verder gedaan (minions, hogs, witch 2, golem 2,3,4 etc.)crisp schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:21:
[...]
Mijn BK is al 10, Queen wil ik het liefst zo snel mogelijk level 5 hebben ivm ability, daarna krijgt lab voorrang
alle labupgrades zijn lang nu
Intentionally left blank
Updates gaan echt nergens over, pekka 3 is al 10d, pffff. Nog 4 dagen en dan tijd voor wat nieuws.-WarAx- schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:22:
Ik ben (eindelijk) maar eens begonnen met mijn Hogs te uppen. Heb vandaag het eerste level aangezet en wil dus binnen binnen 1,5 maand max level hogs hebben
Twijfel over Hogs 5, Reus 6 of Ballon 6. Hogs 5 wordt misschien lastig omdat ik straks 40K kwijt ben voor de Queen. Vraag me uberhaupt af hoe je het lab aan kan hebben in de beginfase van TH9. De-pomp, lab en spell upgraden kost je al tig miljoenen. Ga maar voor wallbreaker 5, is gelukkig niet zo duur.
Wat je "moet" upgraden ligt ook heel erg aan je farm leger met een klein beetje aan je CW aanval.Versteegrob schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
Updates gaan echt nergens over, pekka 3 is al 10d, pffff. Nog 4 dagen en dan tijd voor wat nieuws.
Twijfel over Hogs 5, Reus 6 of Ballon 6. Hogs 5 wordt misschien lastig omdat ik straks 40K kwijt ben voor de Queen. Vraag me uberhaupt af hoe je het lab aan kan hebben in de beginfase van TH9. De-pomp, lab en spell upgraden kost je al tig miljoenen. Ga maar voor wallbreaker 5, is gelukkig niet zo duur.
Toch zou ik eerste je bombers naar level 5 doen, dit scheelt echt veel. Hierna reus 6 gezien de grote stap die hij zet. Naast dit vond ik archer en barb ook goed om te upgraden gezien ze gespawnt worden wanneer je je heroes skill gebruikt. Als je een healer gebruikt is 4 ook een redelijk grote stap vooruit.
Pas hierna zou ik eventueel gaan kijken naar balloon 6 of hogs.
Zojuist weer Master league gehaald. Moet zeggen dat ging aardig rap, in 2,5 dag van 1400 cups naar 2600 cups waarbij ik gister amper heb aangevallen. Nu komt het moeilijkste en dat is Master overleven met al die dikke lay outs inclusief inferno's en op naar Champion

Edit; zojuist oude record verbroken
Bombers ga ik doen ja, goed advies. Daarna hopelijk heal 6 of hogs 5. Moet 3 sterren behalen en met hogs lvl 5 heeft dit een grote kans.
Beetje zelfde baas als Gerben en jou, YouTube: Clash of Clans TH9 vs TH9 Balloon, Golem, Wizard, Witch & Pekka (GoWiWiPe) Clan War 3 Star Attack
Beetje zelfde baas als Gerben en jou, YouTube: Clash of Clans TH9 vs TH9 Balloon, Golem, Wizard, Witch & Pekka (GoWiWiPe) Clan War 3 Star Attack
Na je bombers zou ik eerst sparen voor reus6 op TH9, buiten je lab, spell factory, army camps en drills.
Hoggs zijn een minder grote upgrade dan reuzen.
Hoggs zijn een minder grote upgrade dan reuzen.
Je hebt gewoon gerushed robVersteegrob schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:10:
Bombers ga ik doen ja, goed advies. Daarna hopelijk heal 6 of hogs 5. Moet 3 sterren behalen en met hogs lvl 5 heeft dit een grote kans.
Jij ja, defence/muren maxed/Hero 9 noem ik lekker, niet rushed
Je ontkenningsfase is wel hardnekkig zeg, iedereen weet dat je rushed RobbertVersteegrob schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:57:
Jij ja, defence/muren maxed/Hero 9 noem ik lekker, niet rushed
Kan ik een invite krijgen? Ben nu een tijdje solo bezig en heb het idee dat ik een hoop lol mis zonder clan.
Naam in-game is kfjfkfif . Mijn zoontje had de ipad in handen bij het maken van het profiel....
Naam in-game is kfjfkfif . Mijn zoontje had de ipad in handen bij het maken van het profiel....
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Zelf even een request plaatsen in-game. Vermeld hierbij wel even je Tweakersnaam.nicxz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:01:
Kan ik een invite krijgen? Ben nu een tijdje solo bezig en heb het idee dat ik een hoop lol mis zonder clan.
Je kan namelijk niet zoeken op een persoon
OK, dank. In de beschrijving van de clan in-game staat overigens "post in het topic op tweakers voor een invite" , vandaar de post hier.Famous schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:03:
[...]
Zelf even een request plaatsen in-game. Vermeld hierbij wel even je Tweakersnaam.
Je kan namelijk niet zoeken op een persoon
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Zo kunnen wij enkel snel zien of iemand member is ja of nee.nicxz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:06:
[...]
OK, dank. In de beschrijving van de clan in-game staat overigens "post in het topic op tweakers voor een invite" , vandaar de post hier.
Er staat echter niet bij "voor een invite"
Wellicht tot zo in-game
Edit; Base voor je: http://clashofclansbuilder.com/plan/52768
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 20-10-2014 20:00 ]
Mooie base voor TH6
Vanavond weer CW
Hoe vinden jullie de vooruitgang van de clan ?
Merk dat ik zelf steeds minder fouten maak en volgens mij de rest ook.
Vanavond weer CW
Hoe vinden jullie de vooruitgang van de clan ?
Merk dat ik zelf steeds minder fouten maak en volgens mij de rest ook.
voor mij geldt dat helaas niet, mijn aanvallen hollen hard achteruit
Ik vind dat we eens afgetekend moeten winnen van een Aziatische clan vooraleer we van vooruitgang kunnen spreken :-P.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Persoonlijk denk ik dat we ondertussen wel voor sponsoring in aanmerking komen. Met onze sterke tactische analyses iedere week moeten we vast wel aan de eisen voldoen.
Haha, ik zou zeggen, regel de sponsoring!
Ik vind dat we als geheel wel vooruit gaan.
We hebben betere en mindere CW spelers maar over het algemeen gaat iedereen er wat op vooruit.
Wat ik zelf merk is dat ik op TH8 het nog makkelijk vond om aan te vallen en ook nog redelijk vaak 3 sterren haalde.
Nu op TH9 wordt dat steeds pittiger en heb je steeds meer bijzondere en per basis aangepaste army composities nodig.
Ik haal nu meestal 2* per aanval maar 3* komt niet vaak meer voor.
Ik vind dat we als geheel wel vooruit gaan.
We hebben betere en mindere CW spelers maar over het algemeen gaat iedereen er wat op vooruit.
Wat ik zelf merk is dat ik op TH8 het nog makkelijk vond om aan te vallen en ook nog redelijk vaak 3 sterren haalde.
Nu op TH9 wordt dat steeds pittiger en heb je steeds meer bijzondere en per basis aangepaste army composities nodig.
Ik haal nu meestal 2* per aanval maar 3* komt niet vaak meer voor.
Beter worden Frank 
De clan onehive waar ik vaak naar refereer haalt nu op iedere TH9 wel 3 sterren dus het kan wel. Moet wel zeggen dat je dan echt Golem 4 nodig hebt en dikke hero's maar 2 is prima. Zolang de 3 steeds dichterbij komt.
Iedere CW komt deze base wel voor dus alvast een tutorial voor morgen voor 3 sterreen
De clan onehive waar ik vaak naar refereer haalt nu op iedere TH9 wel 3 sterren dus het kan wel. Moet wel zeggen dat je dan echt Golem 4 nodig hebt en dikke hero's maar 2 is prima. Zolang de 3 steeds dichterbij komt.
Iedere CW komt deze base wel voor dus alvast een tutorial voor morgen voor 3 sterreen
Haha Rob.
Uiteraard moet ik beter worden en dat gebeurt ook wel een beetje met elke aanval.
Maar hoe goed je een aanval ook uitdenkt, het gaat nooit helemaal zoals je wil.
En 3 sterren halen is leuk ja, inderdaad met max troops.
Ik heb nog geen witch en golem 1.
Ik mis nog wat ingrediënten.
Komt vanzelf wel goed.
Uiteraard moet ik beter worden en dat gebeurt ook wel een beetje met elke aanval.
Komt vanzelf wel goed.
Ook al plan je het heel goed, tijdens een GoWiPe/WiWi gebeurt er zoveel op je scherm en is er vaak zoveel chaos dat je als heel snel het overzicht kwijt raakt en je dan net aan 2 sterren haaltFrank_P schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:31:
Haha Rob.
Komt vanzelf wel goed.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Die breakdowns van Onehive zijn informatief en tonen aan dat als je weet wat je doet, je kansen op een 3-ster verhogen. Maar wat ik wel merk aan al die 'guides' waarin ge-3-sterd wordt, dat de aanvaller met maxxed troepen kan uitpakken, terwijl de verdediger niet altijd gemaxxed is. Volgens mij wordt dat te snel over het hoofd gezien en zelfs onderschat.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Man man man wat is het heet hier in MasterII.
Twijfel of Champion wel te halen is zonder GoWiWi en/of Freeze spell.
Zal vanaf vanmiddag een met hogs gaan aanvallen gezien ik toch genoeg DE heb en lab nog 10 dagen bezig is
En het kosten mij aanzienlijk minder elixer wat weer mooi in de muren kan.
Zal vanaf vanmiddag een met hogs gaan aanvallen gezien ik toch genoeg DE heb en lab nog 10 dagen bezig is
[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 21-10-2014 11:53 ]
Zodra je offline bent wordt je gepakt zeker?Famous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:49:
Man man man wat is het heet hier in MasterII.
Inderdaad, dat denk ik ook. Ik denk inderdaad dat je bij de filmpjes vooral de informatie moet gebruiken (de hoe en waarom) en niet het filmpje als een leidraad voor garant succes.R3veNG schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:39:
Die breakdowns van Onehive zijn informatief en tonen aan dat als je weet wat je doet, je kansen op een 3-ster verhogen. Maar wat ik wel merk aan al die 'guides' waarin ge-3-sterd wordt, dat de aanvaller met maxxed troepen kan uitpakken, terwijl de verdediger niet altijd gemaxxed is. Volgens mij wordt dat te snel over het hoofd gezien en zelfs onderschat.
Ik merk dat ik het aanvallen met een pekka ook steeds meer onder de knie krijg. Eerst viel ik altijd met draken aan, maar dat kost erg veel elixer en je hebt wat minder controle. Toen ik begon met het aanvallen met giants, wizz en pekka, ging het luren niet altijd even goed. Ik was al m’n boogjes kwijt en (bijna) al mijn wizzards. Nu heb ik vaak noog boogjes over en gebruik maar 2 a 3 wizzards.
Het luren gaat in de clan volgens mij ook wel wat beter bij een aantal leden. Ik denk dat er daar nog wel wat winst te behalen valt. Ik zag de laatste war nog een aantal mensen die 20 tot 30 boogjes voor (/rondom) de CC troepen zetten. In de CC zaten bij de tegenstander alleen maar boogjes, dus dit gaat niet goed werken. Zorg dat je de CC troepen op een hoopje hebt, leid ze af met boogjes of barbs en drop 1 of 2 wizzards en weg zijn alle CC troepen. Zo zijn er nog een aantal manier, bijvoorbeeld met een balloon.
Nee niet eens..
Ga juist vaak offline om te hopen dat ik gepakt wordt zonder TH en 50% zodat ik cups krijg maar dat valt nog vies tegen.
Ga juist vaak offline om te hopen dat ik gepakt wordt zonder TH en 50% zodat ik cups krijg maar dat valt nog vies tegen.