Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:36
Curva schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:01:
[...]Zorg dat je de CC troepen op een hoopje hebt, leid ze af met boogjes of barbs en drop 1 of 2 wizzards en weg zijn alle CC troepen. Zo zijn er nog een aantal manier, bijvoorbeeld met een balloon.
Dat met die balloon is nog niet zo makkelijk.
Ik heb het afgelopen war ook geprobeerd met mijn 1e aanval, maar de splash radius van de ballon als ie neerstort is maar erg klein.
Ik dacht dat de splash radius groter was.
Je moet de cc troepen echt op 1 tile verzamelen en dan je ballon precies goed droppen zodat hij ook precies boven het groepje wordt neergehaald.
Was bij mij in ieder geval geen succes deze eerste keer 8)7 .
Maar goed oefening baart kunst, dus ik ga het zeker meer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Mededeling vanuit de leiding
De laatste tijd zijn er nogal een aantal wars redelijk close geëindigd. Winst of verlies zat dicht bij elkaar. Om een extra eindsprintje te hebben zou het helpen als de top 10 hun tweede aanval bewaard voor de laatst paar uur van de war. Dit is geen verplichting maar een verzoek!! Het is prettig te weten dat je nog wat 'achter de hand' hebt om extra sterren op lagere targets te halen.

Vaak blijven er rond de nummers 20-35 nog wat open sterren, dit is gewoon zonde, zeker als we die war verliezen. En de top 10 kan deze targets makkelijk 3-sterren. Mocht je niet in staat zijn, als top 10 lid, om aan te vallen in de laatste paar uur van de war. Dan voer je je 2e aanval gewoon eerder uit.

Nogmaals, dit is geen extra regel maar een verzoek!

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Prima, maar ik moet wel zeggen dat het met name close is doordat de onderkant niet doordachte aanvallen uitvoert. Het is dan misschien ook nuttiger om je tot hen te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Helemaal top, stuur ook even een clan bericht dat je een mededeling op het forum het geplaatst. Zodoende zullen meer mensen dit (hopelijk) lezen.

We zijn natuurlijk ook met veel mensen midden in een upgrade proces wat het ook lastiger maakt. Zo zijn er redelijk wat nieuwe TH9's die dus nog met TH8 troops lopen (waarvan DE amper gedaan) en die "moeten" nu wel een TH9 base pakken welke al enkele tot meerdere upgrades heeft inclusief x-bows. Naast dit hebben wij ook opeens vier TH10's met inferno's wat ook lekker meetelt qua normering t.o.v. vorige wars.
Wel is het zo dat er in mijn ogen soms nog té laag wordt aangevallen (en soms wat ondoordacht zoals Koempie aangeeft) waardoor mensen onderin een target van twee naar drie moet halen bijvoorbeeld wat niet of nauwlijks lukt.

Blijf erbij dat we de laatste vier target voor onze laatste twee moeten bewaren. Falen ze? Dan kan je die altijd nog verbeteren.. Afgelopen war wel weer 90 aanvallen dus dat is lekker positief! :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:36:
Helemaal top, stuur ook even een clan bericht dat je een mededeling op het forum het geplaatst. Zodoende zullen meer mensen dit (hopelijk) lezen.

We zijn natuurlijk ook met veel mensen midden in een upgrade proces wat het ook lastiger maakt. Zo zijn er redelijk wat nieuwe TH9's die dus nog met TH8 troops lopen (waarvan DE amper gedaan) en die "moeten" nu wel een TH9 base pakken welke al enkele tot meerdere upgrades heeft inclusief x-bows. Naast dit hebben wij ook opeens vier TH10's met inferno's wat ook lekker meetelt qua normering t.o.v. vorige wars.
Wel is het zo dat er in mijn ogen soms nog té laag wordt aangevallen (en soms wat ondoordacht zoals Koempie aangeeft) waardoor mensen onderin een target van twee naar drie moet halen bijvoorbeeld wat niet of nauwlijks lukt.

Blijf erbij dat we de laatste vier target voor onze laatste twee moeten bewaren. Falen ze? Dan kan je die altijd nog verbeteren.. Afgelopen war wel weer 90 aanvallen dus dat is lekker positief! :)
Ik doelde eigenlijk juist op mensen die te hoog aanvallen voor een beetje loot en dan 0* halen of net 1* terwijl de top 10 er met gemak 3 had kunnen pakken.

Mensen lijken nog steeds niet te beseffen dat ookal pak jij de nr 1 als nr. 40 zijnde, je die loot niet krijgt als je de war niet wint. Wil je een war winnen, pak dan een target van jouw niveau waar je 2-3 op kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
R3veNG schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:39:
Die breakdowns van Onehive zijn informatief en tonen aan dat als je weet wat je doet, je kansen op een 3-ster verhogen. Maar wat ik wel merk aan al die 'guides' waarin ge-3-sterd wordt, dat de aanvaller met maxxed troepen kan uitpakken, terwijl de verdediger niet altijd gemaxxed is. Volgens mij wordt dat te snel over het hoofd gezien en zelfs onderschat.
Niet mee eens. Volg ze al een tijdje en heb alle filmpjes gezien en zij zijn echt super goed. Ze 3 sterren alle maxed out TH9. Bekijk deze video maar is. Wel hebben ze hoge hero's. Maar check het filmpje wat ik net posten met die draken en ballonen, dat is gewoon draak 3 en ballon 6, niet heel bijzonder maar toch 3 sterren. Kwestie van tijd, wij worden ook steeds beter. Zag koempert laatste twee of drie keer bijna 3 sterren halen op een maxed base. Verder werken hogs 5 erg lekker, tenminste dat zie ik in de filmpjes.

YouTube: OneHive War #83
De Koempert schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Ik doelde eigenlijk juist op mensen die te hoog aanvallen voor een beetje loot en dan 0* halen of net 1* terwijl de top 10 er met gemak 3 had kunnen pakken.

Mensen lijken nog steeds niet te beseffen dat ookal pak jij de nr 1 als nr. 40 zijnde, je die loot niet krijgt als je de war niet wint. Wil je een war winnen, pak dan een target van jouw niveau waar je 2-3 op kan pakken.
Zijn er echt mensen die voor loot gaan en daarom een hoger iemand aanvallen? Kan het moeilijk voorstellen. Kijk zelf altijd die kan ik goed hoggen of draken, nummer is niet zo heel relevant en dan gaan. Goed voorstel van de leiding om het einde beter te coördineren.

Nu moeten we eigenlijk ook is het begin beter coördineren. We beginnen de laatste tijd echt slecht vind ik. Een 3 sterren wordt nog maar af en toe behaald terwijl het begin juist goed moet zijn. Zelf had ik helaas bij mijn eerste aanval 97% maar pak dan liever wat lager zodat je 3 sterren haalt.

Iedere TH7/TH8 moeten we 3 sterren pakken. Vraag desnoods hulp maar zie nog genoeg rare aanvallen. 3 x lightning op een TH8 wat erg riskant is of mensen die droppen 10 draken en dan maar hopen dat het goed gaat. Met een beetje tactiek is iedere drakenaanval op TH8 3 sterren zodat je de 2e aanval wat hoger kan aanvallen.

[ Voor 38% gewijzigd door Wackmack op 21-10-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Versteegrob schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Niet mee eens. Volg ze al een tijdje en heb alle filmpjes gezien en zij zijn echt super goed. Ze 3 sterren alle maxed out TH9. Bekijk deze video maar is. Wel hebben ze hoge hero's. Maar check het filmpje wat ik net posten met die draken en ballonen, dat is gewoon draak 3 en ballon 6, niet heel bijzonder maar toch 3 sterren. Kwestie van tijd, wij worden ook steeds beter. Zag koempert laatste twee of drie keer bijna 3 sterren halen op een maxed base. Verder werken hogs 5 erg lekker, tenminste dat zie ik in de filmpjes.

YouTube: OneHive War #83

[...]

Zijn er echt mensen die voor loot gaan en daarom een hoger iemand aanvallen? Kan het moeilijk voorstellen. Kijk zelf altijd die kan ik goed hoggen of draken, nummer is niet zo heel relevant en dan gaan. Goed voorstel van de leiding om het einde beter te coördineren.

Nu moeten we eigenlijk ook is het begin beter coördineren. We beginnen de laatste tijd echt slecht vind ik. Een 3 sterren wordt nog maar af en toe behaald terwijl het begin juist goed moet zijn. Zelf had ik helaas bij mijn eerste aanval 97% maar pak dan liever wat lager zodat je 3 sterren haalt.

Iedere TH7/TH8 moeten we 3 sterren pakken. Vraag desnoods hulp maar zie nog genoeg rare aanvallen. 3 x lightning op een TH8 wat erg riskant is of mensen die droppen 10 draken en dan maar hopen dat het goed gaat. Met een beetje tactiek is iedere drakenaanval op TH8 3 sterren zodat je de 2e aanval wat hoger kan aanvallen.
Ik ben dan ook overgestapt van techniek, van volledig draken naar draloon. Zolang ik geen Hogs lvl 5 heb kan ik alleen daar nu mee aanvallen om hopelijk 3 maar anders 2 sterren te halen op een TH9. :D

Ik probeer dan ook altijd een th9 te pakken, ook heb ik tot nu toe alleen mijn farmings troepen geupgrade, hierdoor kan ik nu pas beginnen met hogs. Ik denk dat dit ook de beste volgorde is in upgraden, eerst farming troops, dan CW troops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ben ik het niet helemaal mee eens. Afgelopen CW 3 sterren en 2 sterren gehaald op 2 sterke TH8 (ben zelf TH7) en deze stonden ook nog eens 8 plekken boven mijn recommended target.

3x Lightning, 10 draakjes en CC lvl 6 balloons vind ik persoonlijk het beste werken en heb je ook minder kans op fouten (vergeleken met 2x rage+healspell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Ik heb overigens alle Onehives video's bekeken en moet zeggen dat zij heel vaak nog hogs gebruiken, soms als eerste aanval, soms als cleanup. De variatie is vaak dat zij extra troepen gebruiken om bijvoorbeeld CC of AQ te lokken. Ook hun HoLoWiWi is uiteindelijk gebaseerd op Hogs.

Er zijn slechts 2 video's van hem die niet met Hogs worden gedaan, dit is twee keer een raid met balonnen en draken. daarnaast krijgen alle th10 een gowiwi of gowipe op hun dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
[...]

[...]

Waarom probeer jij dan zovaak een TH9 te pakken? Ik ging uit door de war loot. Oke, afgelopen war hadden we er veel maar ook als het gelijk op gaat pak je vaak TH9 wat de laatste tijd niet goed afloopt.

Naast dit alles zijn er ook genoeg mensen in de clan die het niet zo bekijken als jou en wat "lakser" zijn met aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

Hier kom je al snel bij het reserveerverhaal. Aangezien dat nog meer discipline (en tijd) vergt van leden, zal dit er op korte termijn niet komen. Wij zijn een casual clan die tijdens de CW hardcore wil winnen 8)
Helemaal casual zijn we niet. We hebben 2 vaste tijden voor de CW, van de leden wordt verwacht dat zij 2 degelijke aanvallen uitvoeren en er moet gestreefd worden naar de winst.
En ten tweede zie ik bijna altijd dat we halverwege de clan wars voor staan. Het gaat vooral op het einde ‘mis’. Er zijn nog een aantal lege sterren in de middenmoot, wat gewoon zonde is. En dat wordt met het verzoek geprobeerd te reduceren. Wat op termijn weer kan zorgen voor meer winst, dus meer war bonus voor een ieder. Al is die war bonus ook niet altijd alles… En een CW speel je niet voor de war bonus maar voor de clanwinst lijkt mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
mathijs55 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Afgelopen CW 3 sterren en 2 sterren gehaald op 2 sterke TH8 (ben zelf TH7) en deze stonden ook nog eens 8 plekken boven mijn recommended target.

3x Lightning, 10 draakjes en CC lvl 6 balloons vind ik persoonlijk het beste werken en heb je ook minder kans op fouten (vergeleken met 2x rage+healspell)
Oke, niet altijd. Als de AA slecht is geplaatst dan kan lightning zeker goed werken. Waarheid ligt een beetje in het midden. Ben wel een enorme fan van rage icm draken. Heal werkt niet, als je draken onder vuur liggen van een AA 6 doet je heal weinig tot niets. Qua lightning, als iemand zijn AA goed beschermd met de kluizen ervoor vind ik lighting te riskant. De ballonnen zijn te langzaam om bij de AA te komen en de draken worden hard aangevallen door de tesla's, boogschutters en AA daarom vaak liever rage. Qua CC is het al zoals jij zegt ALTIJD ballonnen. Nu vragen mensen nog te vaak een draak daarom misschien dat maar is verbieden.
-WarAx- schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:15:
Ik heb overigens alle Onehives video's bekeken en moet zeggen dat zij heel vaak nog hogs gebruiken, soms als eerste aanval, soms als cleanup. De variatie is vaak dat zij extra troepen gebruiken om bijvoorbeeld CC of AQ te lokken. Ook hun HoLoWiWi is uiteindelijk gebaseerd op Hogs.

Er zijn slechts 2 video's van hem die niet met Hogs worden gedaan, dit is twee keer een raid met balonnen en draken. daarnaast krijgen alle th10 een gowiwi of gowipe op hun dak.
Bedoel je ook alle CW war filmpjs? De laatste die ik net post beginnen ze met een gowipe aanval. Verder vrij veel hogs ook genoeg draken filmpjes. Vind het wel een breed aanbod omdat ze vaak een TH8/TH9/TH10 aanval laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:28

DyStiC

'Atta way, baby!

De Koempert schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Ja dit valt me ook op inderdaad. Ik weet niet of het echt om de loot te doen is of dat ze zichzelf gewoon overschatten, dat laatste denk ik namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Famous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

Waarom probeer jij dan zovaak een TH9 te pakken? Ik ging uit door de war loot. Oke, afgelopen war hadden we er veel maar ook als het gelijk op gaat pak je vaak TH9 wat de laatste tijd niet goed afloopt.

Naast dit alles zijn er ook genoeg mensen in de clan die het niet zo bekijken als jou en wat "lakser" zijn met aanvallen.
Wat is vaak? Kan mij herinneren dat ik 4 keer een TH9 heb gepakt. Eerste keer, dikke fail door overschatting. Tweede keer pakte ik de Th9 met 3 sterren. 3e keer 1 ster, hogs overleefde het maar de King sloopt ze. Laatste keer ook 1 ster in de 2e aanval want er waren geen TH8 over of ze waren veels te laag. Dus wisselend succes, veel geleerd maar ging zeker niet voor loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Wie kan er eigenlijk allemaal balloons lvl 6 maken? Een stuk of tien leden?

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Geen idee maar volgens mij steeds meer dus het moet steeds makkelijker gaan. Uit mijn hoofd

Frankdegekste
Gerben
CLB
Famous
Koempert
Daniel
Rhayan
Prestin
Kristof
-WarAx-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Bedoel je ook alle CW war filmpjs? De laatste die ik net post beginnen ze met een gowipe aanval. Verder vrij veel hogs ook genoeg draken filmpjes. Vind het wel een breed aanbod omdat ze vaak een TH8/TH9/TH10 aanval laten zien.
Ik heb alle aanvallen bekeken maar ik keek nu specifiek naar th9 ( aangezien ik ook th9 ben ;) ) daar waren alle aanvallen met Hogs behalve 2. Op een TH8 kan je ook een draken aanval doen met dan Lvl6 balonnen in je CC. Daarmee air defence uitschakelen (beetje zelfde principe als bij th9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja zie ook dat Hogs erg goed werkt bij hun. Ze combineren echt veel zoals wizz/golem/ballon en dan maakt de hogs het af. Daarom wil ik zo snel mogelijk hogs 5 hebben.

Hier een mooi voorbeeld

YouTube: OneHive War #81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:17
Ik heb niet een al te beste aanval. Mede doordat mijn legers niet ver geupgrade zijn en het me niet lukt om veel elixer te sparen ( clan wars kosten veel elixer en ik vind niet veel elixer bij normale aanvallen). En omdat ik er niet echt goed in ben. Mn defence is wel wat verder waardoor ik wat hoger sta. Maar het lukt me dus niet om veel sterren te halen op de nummers rond mijn eigen nummer.

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
In ieder geval goed dat de nieuwe leden zo actief zijn zoals Mathijs, Revenge, kristof, -WarAx- echt een meerwaarde :)

Mooie lightning op TH8 YouTube: OneHive War #80
-WarAx- schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Ik heb alle aanvallen bekeken maar ik keek nu specifiek naar th9 ( aangezien ik ook th9 ben ;) ) daar waren alle aanvallen met Hogs behalve 2. Op een TH8 kan je ook een draken aanval doen met dan Lvl6 balonnen in je CC. Daarmee air defence uitschakelen (beetje zelfde principe als bij th9)
Kijk nu 4 wars terug van hun en kom al 4 andere aanvallen tegen die geen hogs hebben dus ze gebruiken genoeg variaties. Ook handig om te zien, zoals deze

YouTube: OneHive War #80

[ Voor 94% gewijzigd door Wackmack op 21-10-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Wat is er eigenlijk met Blackmount gebeurd? 'k Zie 'm nergens meer in onze opstelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
webdavid schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:38:
Ik heb niet een al te beste aanval. Mede doordat mijn legers niet ver geupgrade zijn en het me niet lukt om veel elixer te sparen ( clan wars kosten veel elixer en ik vind niet veel elixer bij normale aanvallen). En omdat ik er niet echt goed in ben. Mn defence is wel wat verder waardoor ik wat hoger sta. Maar het lukt me dus niet om veel sterren te halen op de nummers rond mijn eigen nummer.
Ik wil je niet aanvallen, maar dat komt ook omdat je zo snel naar TH9 bent gegaan.
Je bent nu een TH8 met een TH9 stadhuis.
Daardoor vind je minder loot omdat je weinig krijgt van TH7.
Je kan ook minder goed aanvallen omdat je troepen zwak zijn en je wordt zelf meer aangevallen door TH9/10 omdat die goede loot bij je kunnen pakken en jouw defenses relatief zwak zijn.

Daarom 'hameren' we altijd zo op alles maxen voordat je je TH een lvl hoger maakt.

@R3veng
Blackmount is gekicked vanwege het hebben van 3 strikes

[ Voor 3% gewijzigd door Frank_P op 21-10-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Frank, hoe heb jij zo snel Queen 5 gehaald?
Dat is toch iets van 250K DE ?

Hier een aanval van low TH9 YouTube: OneHive War #82

[ Voor 81% gewijzigd door Wackmack op 21-10-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Versteegrob schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:42:
Frank, hoe heb jij zo snel Queen 5 gehaald?
Dat is toch iets van 250K DE ?

Hier een aanval van low TH9 YouTube: OneHive War #82
Net zo snel ongeveer als The Don hoor.
Gewoon aanvallen en 2 DE pompen scheelt ook al.
Op TH9 vind je meer andere TH9 met een hoop DE.
Ik ben nu ook al aantal weken TH9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Frank_P schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

Ik wil je niet aanvallen, maar dat komt ook omdat je zo snel naar TH9 bent gegaan.
Je bent nu een TH8 met een TH9 stadhuis.
Daardoor vind je minder loot omdat je weinig krijgt van TH7.
Je kan ook minder goed aanvallen omdat je troepen zwak zijn en je wordt zelf meer aangevallen door TH9/10 omdat die goede loot bij je kunnen pakken en jouw defenses relatief zwak zijn.

Daarom 'hameren' we altijd zo op alles maxen voordat je je TH een lvl hoger maakt.

@R3veng
Blackmount is gekicked vanwege het hebben van 3 strikes
Ja dat was inderdaad niet zo'n slimme zet. Ook al moet ik zeggen dat ik niet tot nauwelijks wordt aangevallen en dat ze veel loot pakken. Omdat ik zo laag in cups zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
✔ The Skeleton Trap: ambush and distract your enemies with a small group of Skeleton troops. They might be short-lived, but will certainly get some attention. Targets air or ground troops – your choice! Available at Town Hall 8 and can be upgraded to deploy more skeletons at once.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
In mijn haast vergeten er bij te doen.

Link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-04 22:24
-WarAx- schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

In mijn haast vergeten er bij te doen.

Link!
Geinige update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Zou die Skeleton Trap permanent zijn of enkel rond Halloween?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-04 22:24
R3veNG schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:28:
Dat vroeg ik me ook af, maar staat niks over tijdelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Als update tijdelijk is staat het meestal wel ergens vermeld...ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
mootjes1989 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:31:
Als update tijdelijk is staat het meestal wel ergens vermeld...ben benieuwd
De traps zijn permanent, krijg net een bevestiging van een supercell medewerker. Je kan ze dus ook upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
R3veNG schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:28:
Permanent yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Hmmm, dus een trap die enkele units spawnt ter afleiding van de aanvallers. Dan volgt nu het moment dat de strategische / tactische genieën van deze clan hun licht eens laten schijnen over waar die traps het best geplaatst worden en zo :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Hmmm klinkt goed.
Ik denk dat dit soort traps het beste tot zijn recht komt in de buurt van een hoop splash dmg.
Zodat bijv. wizzies die normaal je wizz toren zouden slopen worden afgeleid en de volle laag krijgen van je splash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Of in de buurt van de resource storages als die al een buffer vormen voor AA's. Als je dan een drakenaanval ondergaat, tanken eerst de storages en daarna vliegen de draakjes richting skeletons, waardoor je AA's langer kunnen knallen op de draken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Inderdaad, binnen de range van je mortieren/wizz towers zal dit het meest effectief werken gok ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
webdavid schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Ja dat was inderdaad niet zo'n slimme zet. Ook al moet ik zeggen dat ik niet tot nauwelijks wordt aangevallen en dat ze veel loot pakken. Omdat ik zo laag in cups zit.
Wat zijn nu de level van je troepen?
Een draken aanval kost rond de 450K, inclusief spells. Maar een giant, wizz, pekka aanval maar rond de 200K - 250K. Ligt bij beide natuurlijk ook aan de levels van je troepen.
Als ik jou was, zal ik nu zo snel mogelijk giant 6, boos 5 a 6, wizz 5 a 6 proberen te krijgen. Op die manier heb je een goed army om te farmen en kan je gemakkelijker aan resources komen.

Over de update kan ik kort zijn: interessant. Ik ben benieuwd hoe groot de impact is van deze trap op je army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Draken zijn lvl 3 , pekka 1 , Giants 4, wiz 5 boog 5. Maar zal dus denk ik dan wat vaker pekka gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wow, Giant 4 en je bent TH9, wow. Wist wel dat je snel was gegaan maar zo snel.
Daarom gaat het looten ook niet zo snel lijkt mij. Tegen een TH9 begin je niks met Giant 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

webdavid schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:18:
Draken zijn lvl 3 , pekka 1 , Giants 4, wiz 5 boog 5. Maar zal dus denk ik dan wat vaker pekka gebruiken
Waarom? Serieus waarom? Pekka duurt lang en kost gigantisch veel elixer. Giants/healers heb je zat aan om TH9 te maxen, Pekka/Draken e.d. zijn alleen maar zonde van je tijd en resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Pekka moet je ook alleen gebruiken voor de wars he david ;) Denk dat Koempert zijn opmerking baseert op het farmen met pekka's. Dat kost zeker teveel tijd en resources.
Maar je moet echt als de wiedeweer die giants upgraden naar 6. Probeer daarna je boog naar 6 te doen, dan kan je goed farmen. Wat ook helpt zijn sowieso je barbs, goblins en wallbreakers op 5 te hebben.

Mijn farmleger:
Giant 5: 8
Archer 5: 64
Barb 5: 24
Wizzard 5: 4
Wallbreaker 5: 6
Goblins 4: 40

Soms paar wizzies meer, dan heb ik wat minder boogjes.
Ik ben nog wel TH8. Maar volgens mij farmen een hoop TH9 leden ook met zo een soort leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Oké zal er de volgend ekeer naar kijken. Momenteel hen ik 2 aa naar 6 aan en queen maar 3 dus heb geen bouwers over. Morgen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik farm met 220 spots;

10 reuzen lvl 6
65 boogjes 5
65 barbs 5
20 goblins 5
10 wallbreakers

Snel en goedkoop leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
2 healers, 12 reuzen, 8 wallies, 15 barbs, 16 goblins, 12 minions, aftoppen met 50/60 boogjes ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

CLB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:40:
2 healers, 12 reuzen, 8 wallies, 15 barbs, 16 goblins, 12 minions, aftoppen met 50/60 boogjes ofzo...
Ik ook zo, alleen geen healers en 4 giants extra en de rest aan boogjes extra.
Ik probeer ook zuinig te zijn met spells, echt max. 2 heal spells, maar alleen als de loot de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
webdavid schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:35:
Oké zal er de volgend ekeer naar kijken. Momenteel hen ik 2 aa naar 6 aan en queen maar 3 dus heb geen bouwers over. Morgen weer
Is je laboratory al wel level 7?
Frank_P schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:36:
Ik farm met 220 spots;

10 reuzen lvl 6
65 boogjes 5
65 barbs 5
20 goblins 5
10 wallbreakers

Snel en goedkoop leger.
Tot een tijdje geleden nam ik ook nooit wizzies mee. Maar ik merk dat ik er meer door gesloopt krijg, zeker als ik ze achter mijn Giants aanzet. Nu houd ik veel vaker troepen over, zodat ik weer sneller kan aanvallen. Soms als ik snel achter elkaar wil aanvallen, neem ik geen wizzies mee, dan kost het me teveel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Curva schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Is je laboratory al wel level 7?

[...]

Tot een tijdje geleden nam ik ook nooit wizzies mee. Maar ik merk dat ik er meer door gesloopt krijg, zeker als ik ze achter mijn Giants aanzet. Nu houd ik veel vaker troepen over, zodat ik weer sneller kan aanvallen. Soms als ik snel achter elkaar wil aanvallen, neem ik geen wizzies mee, dan kost het me teveel tijd :P
Nee hij is nog 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Eerst Giants 5 aan, als die klaar zijn, direct dat lab naar 7 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10 10:49
David, zet ook in ieder geval je xbows in je base, ze zijn echt echt echt useless zo en kosten je onnodig elixer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
JeroendeGroot schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:55:
David, zet ook in ieder geval je xbows in je base, ze zijn echt echt echt useless zo en kosten je onnodig elixer :)
Ja ik zal FF een andere base pakken.

Maar zal nu dan wel giants aanzetten en dan lab naar 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Regel direct bouwer 4 en 5, in dit tempo zit je over een jaar nog op TH9. Ga je inhalen of heb ik je al ingehaald :) Over 24uur TH9, yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
ok en we zijn 30 berichten verder:

Ja ik heb vanaf vanavond ook Ballon 6 dus mag bij dat lijstje erbij.

AQ naar 5 heb ik gekregen door me DE pomp gelijk naar level 3 te upgraden en alles in de AQ te stoppen aan DE. de AQ heb ik btw met gems gekocht die ik kreeg door het halen van 150* tijden CW.

en over dat heler verhaal. die gebruik ik niet meer: elke keer als ik een heler spawn komt er zon seeking air mine en doei met je heler. Heb dan liever 2 wizz en stel boogjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die nog nooit iets heeft afgekocht met zijn gems xD.
Ik heb met mijn gespaarde gems extra bouwers gekocht. En ik heb gems gebruikt met de 1 gem boosts.
Voor de rest nog nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:35
Dan moet je er nog wel veel hebben?
Heb er ook bouwers van gekocht nu op 4. En pas mijn king mee afbetaald.

Ow ja en per ongeluk een keer 7 dagen schild....

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Frank_P schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:31:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die nog nooit iets heeft afgekocht met zijn gems xD.
Ik heb met mijn gespaarde gems extra bouwers gekocht. En ik heb gems gebruikt met de 1 gem boosts.
Voor de rest nog nooit.
Ik doe ook eigenlijk nooit iets afkopen. Gebruik ze nu alleen om af en toe spellfact en barracks te boosten (wat moet je er anders mee?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik gebruik 24 balloons en 50 minions als farmleger :+ Werkt toch beter om 50% te halen dan hogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

De halfgoden nr 1 & 2 van de clan, aaaiigghhtt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Mijn gems zijn altijd zo op XD heb daarom maar 3 bouwers...alles wordt duurder dacht dat ik moeite zou hebben ze aantal werk te houden nu nog niet iig :) kan ze nu iig gelijk weer aantal werk zetten !

Th8 komt in zicht! Ga ik eindelijk beetje meetellen hahaha

Ben benieuwd naar onze nieuwe cw tegenstander :)

Waar is campus heen?
Wilt ie geen cw spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Als je met Campus mij bedoelt dan is het ja op je volgende vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Lol indd woordenboek fam XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik heb me uitgeleefd om een nieuwe sheet te maken. Deze is, hopelijk, duidelijker en leesbaarder dan de vorige. Hij kan sowieso beter bekeken worden via internet. Dus geen rare opmaak meer in de vorm van verticale teksten en samengevoegde cellen. Ook kan ik het nu sneller invullen, dus dat is ook nog is mooi meegenomen :+

4 tabbladen:
ClanWar: Statistieken van de war. Algemene cijfers van de clan.
Member: Persoonlijke gemiddeldes
War: Per war de aanvallen per lid
Strikes: Strikes per lid

Klik voor de sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ziet er goed uit Curva!

Even een vraag mbt komende CW. Ik ben zelf nr 43. En onze nummer 44 en 45 zijn TH6 en TH5. Nu zijn hun onderste 2 TH7 en de rest minimaal TH8.

Moet ik de onderste TH's voor onze nummer 44/45 vrijhouden of mag ik die aanvallen? Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de andere die gaan 3 sterren, maar het zou natuurlijk kunnen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
De sterren is lastig te behalen want sommige leden verbeteren een aanval en krijgen dan bv maar 1 ster ipv 3. Ga even kijken naar je sheet, bedankt voo de moeite weer.

Over 7u TH9 en alles zit vol, niet gek zeg. Echt niet verwacht aangezien ik gister nog 4 miljoen heb uitgegeven aan 4 bommen en dat zonder boosten. Ga tevreden naar TH9. Helaas de King niet op 10 kunnen krijgen en ga nu met 32K DE naar TH9. Liefste had ik al 40K voor de queen maar dat is nog niet gelukt. Nu aan het kijken voor een mooie (CW) base, dit is een handige link.

http://forum.supercell.ne...Best-TH9-Trophy-War-bases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
mathijs55 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:46:
Ziet er goed uit Curva!

Even een vraag mbt komende CW. Ik ben zelf nr 43. En onze nummer 44 en 45 zijn TH6 en TH5. Nu zijn hun onderste 2 TH7 en de rest minimaal TH8.

Moet ik de onderste TH's voor onze nummer 44/45 vrijhouden of mag ik die aanvallen? Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de andere die gaan 3 sterren, maar het zou natuurlijk kunnen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Lijkt mij dat je dan gewoon 45 moet aanvallen, wat jij zegt lijkt mij logisch. Onze laatste en ene laatste moeten ergens een ster proberen te verdienen ivm loot.

Wat vinden we eigenlijk van de CW? Heb wel wat bases gezien die ik prima kan draken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Nee, Rob.
Het lijkt me logisch dat Mathijs de onderste eerst gewoon een kans geeft. Als die onderste worden gepakt door andere dan onze laatste dan hebben zij helemaal geen kans meer op een ster. Wat betekent dat zij elixer in hun war leger stoppen maar geen war bonus terug krijgen. Terwijl de war bonus voor de onderste wel van betekenis kan zijn.

Zo lijkt het mij eerlijk dat de onderste 3 a 4 personen, elkaar de kans geven om een eerste aanval te doen op hun eigen nummer. Mochten zij een poging hebben gewaagd en die is mislukt, mag je natuurlijk die targets pakken om te 3-sterren.

Een beetje common sense zodat het voor iedereen leuk blijft, is op zijn plaats hier :)

[ Voor 7% gewijzigd door Curva op 22-10-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 07:41
Ik ga mijn best doen, als onderaan bungelende teamgenoot :) Goede kans dat het niet lukt inderdaad, gezien de verhoudingen. Aan de muurtjes te zien heb ik trouwens meer kans tegen de #43 dan 44 of 45.

edit: oh, eigen nummer aanvallen. Ok, doen we.

[ Voor 12% gewijzigd door nicxz op 22-10-2014 10:01 ]

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik zie de reactie van Nick en mijn opmerking is denk ik niet helemaal goed overgekomen.

Laat ik het even ophelderen:

Ik heb CoC nu even niet bij de hand, maar volgens mij hebben we nu 2 lage clanleden, TH5 & 6. Op de vraag van Mathijs gaf Rob een antwoord. Met dit antwoord was ik het niet eens. Ik vind dat we de onderste leden eerst een kans moeten geven, zodat zij een eerste aanval kunnen doen op de lagere targets, zodat zij kans hebben op het halen van sterren. Laten we zeggen de laatste 5 spelers vallen de laatste 5 van de tegenstander aan. Mochten zij allemaal een aanval hebben gedaan en er zijn nog vrije sterren, zijn andere (#1-40) vrij om hier 3 sterren te halen op de targets.
Wat ik dus niet zeg, is dat je verplicht ben om je eigen nummer aan te vallen 45 valt 45 aan, 44 valt 44 aan etc. Wat ik wel ermee wil zeggen, is dat het voor iedereen leuk moet blijven en dat er, met het zoeken naar een target, ook een beetje common sense gebruikt moet worden.

Het gemiddelde van de clan is TH8 en dit is ook te zien aan de tegenstanders die wij krijgen. De meeste van ons kwamen als TH6 (ongeveer) in de clan. Toen vond je het ook niet leuk als je veel (relatief) elixer in de clan wars stopte maar de onderste 5 waren binnen een uur al ge-3sterd door spelers rond nummer 30 ofzo. Als de onderste 5 allemaal 1 ster halen, is dat mooi meegenomen, zij zullen meer meedoen om te leren en zo snel mogelijk TH7 + te worden zodat ze van waarde kunnen zijn.

Opmerking:
  • Laatste 5 is een indicatie.
  • Dit is vanuit mij persoonlijk geschreven, niet vanuit de leiding. Wel weet ik dat meerdere mensen het met mij eens zijn. Famous heeft al vaker geroepen dat we de laatste 5 targets open moeten houden voor de laatste 5 uit onze clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Perfect verwoord.

Dit gaat mijn farmdesign worden, http://forum.supercell.ne...ming-Hog-Cleansing-Design
Dit gaat mijn cwdesign worden, http://forum.supercell.ne...for-TH-9?highlight=Master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Dankje :)

Het is toch veel leuker om zelf een base in elkaar te zetten. Of in ieder geval je eigen twist eraan te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 07:41
Bedankt voor de opheldering, Curva. En erg fijn dat de insteek is het voor iedereen leuk te houden d:)b

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Prima :) Ik wacht het met de CW wel even af totdat ik zie dat onze nr 44 en 45 hun eerste aanval hebben geplaatst. Op deze manier hebben zij eerste de kans om sterren te pakken, iets wat ik over het hoofd had gezien. (excuses)

Ik merk zelf dat ik prima minimaal 2 sterren kan halen op een TH8, dus dat moet helemaal goed gaan komen. Wil sowieso zelf binnen nu en 2 weken ook naar TH8 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Curva schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Dankje :)

Het is toch veel leuker om zelf een base in elkaar te zetten. Of in ieder geval je eigen twist eraan te geven ;)
Eigen twist zeker, dit doe ik altijd na iedere aanval zodat de defence steeds beter wordt.

Schooltijd :+ YouTube: OneHive War #84

[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 22-10-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Versteegrob schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

Eigen twist zeker, dit doe ik altijd na iedere aanval zodat de defence steeds beter wordt.

Schooltijd :+ YouTube: OneHive War #84
Stereotype bevestigd, 83-5 winnen en 2 dikke noobbases. Tell me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Argh ging precies aanvallen en pats boem servers eruit.
Ik had geen melding gezien, jullie wel?
Duurt 1,5 uur. Valt mee.
Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe traps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
De Koempert schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

Stereotype bevestigd, 83-5 winnen en 2 dikke noobbases. Tell me if I'm wrong
Bekijk het kanaal :+ en oordeel zelf maar volgens mij heb je je oordeel al klaar of niet?
Heb alles gezien, dat zijn volgens mij iets an 60 attacks en vind ze vrij leerzaam nu ik bijna TH9 ben.
Denk dat iedereen er wel wat van kan leren omdat ze alles goed uitleggen. De drakenaanvallen door een goede funnel te maken, hogs waar en hoe je moet healen, hoe je een queen kan uitschakelen enz. Verder hebben ze een prima win streak, zie 78-3 http://www.onehiveclan.com/

Hier nog een leuke plaatje Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZqmEBHK.jpg

YouTube: [Reddit Troopers] Rancid - HoLoWiWi

Twee heals over elkaar, prima uitleg erbij

[ Voor 3% gewijzigd door Wackmack op 22-10-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Binnenkort de skeleton trap Update, ziet er wel grappig uit

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Versteegrob schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Bekijk het kanaal :+ en oordeel zelf maar volgens mij heb je je oordeel al klaar of niet?
Heb alles gezien, dat zijn volgens mij iets an 60 attacks en vind ze vrij leerzaam nu ik bijna TH9 ben.
Denk dat iedereen er wel wat van kan leren omdat ze alles goed uitleggen. De drakenaanvallen door een goede funnel te maken, hogs waar en hoe je moet healen, hoe je een queen kan uitschakelen enz. Verder hebben ze een prima win streak, zie 78-3 http://www.onehiveclan.com/
Ik had het nog nooit gezien maar de enige reacties behalve die van jou zijn dat ze simpele bases aanvallen met max legers, ik kijk 1 filmpje en dat bevestigt het beeld meteen.

Totdat jij elke war 6 sterren haalt vind ik het niet erg overtuigend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Oke, we zullen het zien. Vanavond drakenaanval op een TH8 dus dat zouden 3 sterren moeten zijn.
Verder niet mee eens dat ze zwakke basissen aanvallen maar dan moet je zelf maar wat filmpjes bekijken dan verandert je beeld wel.

Vraagje, ik ga zo mijn spell factory upgraden, de huidige spells die ik heb kan ik vanavond toch gewoon inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Top, dan even rustig aan doen. 2e aanval helaas dan zonder spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
De 1,5 uur maintenance loopt weer is uit.
Begon om 12.00 uur.
Om 13.30 stond er '15 minuten'. Toen ik checkte om 13.45 stond er weer '30 minuten'.
Nu check ik net en staat er nog steeds '30 minuten'.

[ Voor 5% gewijzigd door Frank_P op 22-10-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 21:21
ja echt rete irritant >.<. Heb ik eindelijk eens tijd/zin om mij warbase aan te passen, ligt heel CoC er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Heb gister de farming ringus ook op die van mij toegepast :) tot nu toe geen aanvallen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nu weer 20 minuten..
Gaat altijd weer goed zeg die upgrades hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:43:
Nu weer 20 minuten..
Gaat altijd weer goed zeg die upgrades hier.
Pff inderdaad. Ik heb meteen het gevoel dat ik een verslaafde ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 26-09 15:18
Pfff... 4e mortier.
Dat is dus vaarwel zeggen tegen barch armies. Niet dat ik ze nog veel gebruik.
Maar mn 70 boogjes die ik meeneem met raiden vinden dat ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Duurt indd lang...maarre cw start vanavond dus zeker ook weer later??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mootjes1989 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:11:
Duurt indd lang...maarre cw start vanavond dus zeker ook weer later??
Zeer zeker ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Niet vergeten de mortier al aan te passen aan je war base. Ben net TH9 geworden dus snel de CW base aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Best leuk thema weer zo met al die groene bende en pompoentjes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VGHPneZ5YIuIZcB5Wf6sWcd0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Waarom zet je dat in een render? oh mai gucci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Lvl 1 mortar is 8h om te bouwen: tenzij je die rusht, lukt het toch niet meer om die er nog bij te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Jawel, als je hem nu begint met bouwen, dan kan je hem ook in je war base plaatsen. Dan is ie gewoon level 1.

Correct me if I'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:45:
Jawel, als je hem nu begint met bouwen, dan kan je hem ook in je war base plaatsen. Dan is ie gewoon level 1.

Correct me if I'm wrong!
Dit klopt inderdaad, niet dat die damage zal doen maar wel een extra gebouwtje wat ze kapot moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Had ik gisteren een nieuwe war base gemaakt en eergisteren een nieuwe farming base. Kan ik dat allemaal weer gaan doen... -O-
Ik had nu al moeite met mn muren, laat staan als er nu nog een defense gebouw binnen muren moet komen...

Het leven van een CoC'er gaat niet over rozen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10 10:49
Gewoon je DE tank buiten zetten :+

[ Voor 4% gewijzigd door JeroendeGroot op 22-10-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:35:
Waarom zet je dat in een render? oh mai gucci
Staat heel toevallig ook ergens anders online, dan moet 't beetje mooi zijn ;)

Pagina: 1 ... 22 ... 59 Laatste