Ik zie de reactie van Nick en mijn opmerking is denk ik niet helemaal goed overgekomen.
Laat ik het even ophelderen:
Ik heb CoC nu even niet bij de hand, maar volgens mij hebben we nu 2 lage clanleden, TH5 & 6. Op de vraag van Mathijs gaf Rob een antwoord. Met dit antwoord was ik het niet eens. Ik vind dat we de onderste leden eerst een kans moeten geven, zodat zij een eerste aanval kunnen doen op de lagere targets, zodat zij kans hebben op het halen van sterren. Laten we zeggen de laatste 5 spelers vallen de laatste 5 van de tegenstander aan. Mochten zij allemaal een aanval hebben gedaan en er zijn nog vrije sterren, zijn andere (#1-40) vrij om hier 3 sterren te halen op de targets.
Wat ik dus
niet zeg, is dat je verplicht ben om je eigen nummer aan te vallen 45 valt 45 aan, 44 valt 44 aan etc. Wat ik
wel ermee wil zeggen, is dat het voor iedereen leuk moet blijven en dat er, met het zoeken naar een target, ook een beetje common sense gebruikt moet worden.
Het gemiddelde van de clan is TH8 en dit is ook te zien aan de tegenstanders die wij krijgen. De meeste van ons kwamen als TH6 (ongeveer) in de clan. Toen vond je het ook niet leuk als je veel (relatief) elixer in de clan wars stopte maar de onderste 5 waren binnen een uur al ge-3sterd door spelers rond nummer 30 ofzo. Als de onderste 5 allemaal 1 ster halen, is dat mooi meegenomen, zij zullen meer meedoen om te leren en zo snel mogelijk TH7 + te worden zodat ze van waarde kunnen zijn.
Opmerking:
- Laatste 5 is een indicatie.
- Dit is vanuit mij persoonlijk geschreven, niet vanuit de leiding. Wel weet ik dat meerdere mensen het met mij eens zijn. Famous heeft al vaker geroepen dat we de laatste 5 targets open moeten houden voor de laatste 5 uit onze clan.