zoek even op [tweakn2theb schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:59:
[...]
Ik probeer de clan te vinden, maar krijg geen resultaat.. enig idee wat ik fout doe?
Mijn username op Clash of Clans is hetzelfde als die van tweakers. ;-)
met het [ dus
zoek even op [tweakn2theb schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:59:
[...]
Ik probeer de clan te vinden, maar krijg geen resultaat.. enig idee wat ik fout doe?
Mijn username op Clash of Clans is hetzelfde als die van tweakers. ;-)
Verstandige keuzen2theb schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:09:
Thanks. Ik heb me aangemeld. Ik merk overigens dat deze topic van de 3 tweakers clans ook de actiefste is. Mede daardoor heb ik gekozen voor jullie!
Welkom!n2theb schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:09:
Thanks. Ik heb me aangemeld. Ik merk overigens dat deze topic van de 3 tweakers clans ook de actiefste is. Mede daardoor heb ik gekozen voor jullie!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Tijdens de CW hebben we een aantal zeer actieve leden die sterke troepen in de CW cc's gooit en ook voor aanvallen het nodig doneren.n2theb schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:11:
Nu nog zorgen dat we massaal even hogere lvls krijgen en betere troepen kunnen doneren. ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door StecaGrid op 06-06-2014 14:23 ]
Vooral mee doorgaan, lijkt me prima.Renzzie schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:25:
ik heb dus ook boogjes lvl 3. Ik kijk altijd netjes naar wat er gevraagd wordt. Als er geen vereisten zijn doneer ik mijn lvl 3 archers. Mee stoppen, of mee doorgaan?
Burp
Imho is dit een ongefundeerde uitspraak van iemand die net een paar uur lid is. Wacht eerst de donaties en de CWs af voordat je zoiets gaat zeggen.n2theb schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:11:
Nu nog zorgen dat we massaal even hogere lvls krijgen en betere troepen kunnen doneren. ;-)
Ik zal er morgen even goed naar kijken of het allemaal klopt. Heb er nu even geen tijd voor.rik11 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:17:
[...]
Ik heb m niet bekeken maar mijn totaal aanvallen stond op 10 terwijl dit er 12 moeten zijn. Tot nu toe heb ik iedere keer 2 keer aangevallen. En ja 1 keer 0% vernietiging omdat mn verbinding wegvloog.
PSN: Curvaa_
Of doe dat lekker na de volgende war. zo belangrijk is het ook weer niet.Curva schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:56:
[...]
Ik zal er morgen even goed naar kijken of het allemaal klopt. Heb er nu even geen tijd voor.
Daarom heeft Tweakers1 ook meer pagina'sn2theb schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:09:
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Famous ga ff lekker naar je eigen topic ofzo
Sorry meneerthedon46 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:26:
[...]
Famous ga ff lekker naar je eigen topic ofzo
Er werd vast ook meer gedoeld op positieve activiteit.
Of je moet even snel in cups dalen, dat je buiten de eerste 45 komt. Maar ik weet niet of je dat ziet zitten. Volgens mij moet je dan wel erg veel cups naar benedenFrank_P schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:31:
Ik ben een weekend weg en heb weer eens zeer slechte ontvangst. Ik kan dus niet meedoen aan de war. Je mag me eventueel wel even tijdelijk kicken. Scheelt weer in de tegenstander.
Ik denk dat ik het gevonden heb. Jij bedoelt denk ik deze kolom:rik11 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:08:
[...]
Of doe dat lekker na de volgende war. zo belangrijk is het ook weer niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Curva op 07-06-2014 14:37 ]
Die kolom bedoelde ik inderdaad. Dank voor de uitleg. Hij klopt dus wel ;-)Curva schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:36:
[...]
Ik denk dat ik het gevonden heb. Jij bedoelt denk ik deze kolom:
[afbeelding]
Als je deze kolom ook echt bedoeld, dan zal ik uitleggen wat ik ermee bedoel: Dit gaat niet over hoeveel jij hebt aangevallen, maar hoeveel jij bent aangevallen tijdens de cw. En ernaast staat hoevaak je hebt verdedigd, zo kan je een beetje zien hoe je base het doet. Al is dit niet helemaal statistisch kloppend, aangezien je ook door een veel hoger nummer aangevallen kan worden, waardoor het dus lastig is om te verdedigen. Maar je kan wel zien, hoe ze je base inschatten, als er veel op aangevallen wordt en jij verdedigd veel, is je base dus lastiger dan gedacht.
Ik vraag mij af hoe dit berekend wordt..JBrennan schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:26:
Nou, deze CW gaat niet goed. Zij hebben een destruction van 92,3% (!). Dat hebben wij nog nooit gehaald. Wel de replays van dystic gekeken, die valt een stuk beter met hogs aan dan ik.
Precies, waarbij ze alleen kijken naar de feitelijk aangevallen dorpen gok ik zo.Frank_P schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:34:
Netjes weer alle stats Curva. Jammer dat ik afgelopen war niet mee kon doen. Hopelijk is onze aankomende tegenstander iets minder pittig.
Ik weet overigens ook niet hoe de destruction rate wordt berekend. Ik denk dat ze niet kijken naar aantal aanvallen maar puur naar hoeveel elk aangevallen dorp vernietigd is en dan daarvan gemiddelde.
Andyroid vind ik niet prettig werken (performance issues). Ik speel thuis op de PC met Bluestacks. Vind ik lekkerder aanvallen dan op mijn telefoon.Curva schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:54:
Heb andyroid geïnstalleerd. Maar aanvallen is vet lastig, moet er nog maar even aan wennen.
Het is wel beter voor mn iPad, die hoeft nu niet non-stop in het stopcontact. Aangezien mn pc toch altijd wel aan staat is het wel handig, coc op de pc.
Ga ik die misschien ook is even proberen, kijken wat ik lekkerder vind spelen!westergas schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:09:
[...]
Andyroid vind ik niet prettig werken (performance issues). Ik speel thuis op de PC met Bluestacks. Vind ik lekkerder aanvallen dan op mijn telefoon.
Ja dat zou wel handig zijn.JBrennan schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:48:
Ik zit nog steeds op een soort van "claim" functionaliteit te wachten.
[ Voor 36% gewijzigd door JBrennan op 11-06-2014 11:12 ]
Burp
Ja volgens mij is dat zo ja.Wii4all schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:33:
Van mij mag je.
Ik heb gezien dat hun ondersten iets sterker zijn dan 'onze' ondersten.
Of zie ik het verkeerd?
Precies, ik zie soms mensen aanvallen terwijl ze net een request hebben geplaatst, en dus zonder CC troops de CW ingaanCurva schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:54:
[...]
Ja volgens mij is dat zo ja.
Maar als onze 'onderste' vragen om troops in hun cc dan kunnen ze denk ik wel een eind komen! Soms wordt het door mensen nog weleens vergeten om cc troops te vragen. Voor een war lijkt me dat toch wel een must. Toch een extra stukje leger en vaak krijg je wel +4*
Is het misschien een idee dat er nog een bericht via CoC uitgaat voor een aantal tips en 'regels'? Zoals het vragen voor cc troeps en pas aanvallen als je cc vol zit en het luren van de tegenstanders cc en king/queen. Ook staat er in de post van Frank_P heel veel handigs.DyStiC schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:11:
[...]
Precies, ik zie soms mensen aanvallen terwijl ze net een request hebben geplaatst, en dus zonder CC troops de CW ingaan![]()
Vooral bij de 'onderste' geven sterkte CC troops echt wel een groot voordeel.
Dat was ik, maar ik pak tenminste een tegenstander van gelijkwaardig niveau.dutchgio schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:01:
Als iemand terwijl de cw net begonnen is en bij de een na laatste maar 1 ster weet te behalen gaat er ook iets mis. Ik haalde tenminste 3 sterren binnen in plaats van een halve aanval.
Burp
Dat is wel slecht... Aan de statistieken te zien is zijn performance niet echt denderend.dn072 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:29:
Maakt niet uit welke je pakt, je zult het altijd beter dan Sjaak doen.
Om te huilen zeg, we hebben al 30x verteld dat je moet luren.
En hij lured niet en gebruikt loot troepen....
Niks mis mee dat je 3 sterren hebt gehaald. Het is alleen jammer dat je door deze aanval er direct voor zorgt dat de mensen onder je een stuk minder kans hebben om sterren te pakken. Per saldo hebben we dus kans op minder sterren in deze cw. Ik zou dus zeggen; wacht eerst even af of de mensen onder je een lage willen aanvallen. Als ze dan geen 3 sterren pakken, kan je dit altijd nog verbeteren in de 2e aanval.dutchgio schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:01:
Als iemand terwijl de cw net begonnen is en bij de een na laatste maar 1 ster weet te behalen gaat er ook iets mis. Ik haalde tenminste 3 sterren binnen in plaats van een halve aanval.
Hier wil ik me wel bij aansluiten. Als TH7 had je best een andere kunnen aanvallen en daar eventueel nog 3 sterren kunnen halen. Zelfs als beiden dan 'maar' 2 sterren pakken heb je per saldo er nog altijd meer.Renzzie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:36:
[...]
Niks mis mee dat je 3 sterren hebt gehaald. Het is alleen jammer dat je door deze aanval er direct voor zorgt dat de mensen onder je een stuk minder kans hebben om sterren te pakken. Per saldo hebben we dus kans op minder sterren in deze cw. Ik zou dus zeggen; wacht eerst even af of de mensen onder je een lage willen aanvallen. Als ze dan geen 3 sterren pakken, kan je dit altijd nog verbeteren in de 2e aanval.
Om die reden probeer ik ook altijd met mijn eerste aanval iemand te pakken van rond mijn eigen niveau (zit meestal rond plek 22-24), als ik daar 2 sterren kan pakken dan doe ik dat liever dan ergens onderin 3 sterren te halen.Thile schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:05:
[...]
Hier wil ik me wel bij aansluiten. Als TH7 had je best een andere kunnen aanvallen en daar eventueel nog 3 sterren kunnen halen. Zelfs als beiden dan 'maar' 2 sterren pakken heb je per saldo er nog altijd meer.
Dat is voor onderin goed om af te spreken maar in de top 5 (bij jullie wellicht meer) is dit veel lastiger om t realiseren. Ik zal dan een TH10 base moeten aanvallen met 3 x-bows en 2 inferno's terwijl ik zelf TH9 ben. Het lukt mij niet om daar 2* te halen.j.devreede schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:59:
[...]
Om die reden probeer ik ook altijd met mijn eerste aanval iemand te pakken van rond mijn eigen niveau (zit meestal rond plek 22-24), als ik daar 2 sterren kan pakken dan doe ik dat liever dan ergens onderin 3 sterren te halen.
Als iedereen 2 sterren haalt met zijn 1e aanval hebben we namelijk sowieso al 90 sterren in totaal, en dan heeft iedereen nog een aanval over. Vervolgens hebben we dan dus nog 45 aanvallen om elkaars aanvallen te verbeteren (als iedereen mee zou dan wat natuurlijk niet altijd zo is).
Maar goed, ik ben het helemaal met je eens!
Geen grote fouten Rik. Het zijn hoop kleine foutjes bij elkaar. Te weinig wallbreakers (4 is te weinig), slechts 2 hadden beetje nut, giants waren al bijna door muur heen. Daardoor healspreuk te snel moeten gebruiken. Daardoor net je healers te vroeg ingezet. En al je overige troepen zet je ook te snel in. Die moet je meer achter je reuzen aan sturen. Die worden nu al gekilld door overige defense. Combineer dit alles met beetje pech en je aanval is het net niet.westergas schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:22:
Kan iemand mijn 1e aanval van deze CW eens kunnen analyseren? Dat was echt 1 groot drama. Was dit botte pech (wizz liepen op een bom bijvoorbeeld) of heb ik domme fouten gemaakt. Username CoC is rikkie_pc
Raiden voor loot gaat altijd wel, maar ik pak ook echt de zwakkere. Aanvallen met alleen maar draakjes lijkt me overkill voor deze betreffende tegenstander.
Thanx alvast!
Ik heb net met verbazing de replay bekeken. Ziet er idd niet uit.dn072 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:29:
Maakt niet uit welke je pakt, je zult het altijd beter dan Sjaak doen.
Om te huilen zeg, we hebben al 30x verteld dat je moet luren.
En hij lured niet en gebruikt loot troepen....
Oke, thanx. Met wallbreakers kan ik het nooit vinden. 1e muurtje gaan ze altijd precies waar ik ze wil hebben, daarna dwalen ze alle kanten op behalve de juiste. Zal eens op YT kijken daar is vast wel wat over te vindenFrank_P schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:18:
[...]
Geen grote fouten Rik. Het zijn hoop kleine foutjes bij elkaar. Te weinig wallbreakers (4 is te weinig), slechts 2 hadden beetje nut, giants waren al bijna door muur heen. Daardoor healspreuk te snel moeten gebruiken. Daardoor net je healers te vroeg ingezet. En al je overige troepen zet je ook te snel in. Die moet je meer achter je reuzen aan sturen. Die worden nu al gekilld door overige defense. Combineer dit alles met beetje pech en je aanval is het net niet.
Wallies pakken de dichtstbijzijnde muur. Heb jij een opening in een muur geplaatst en een paar tiles verder heb je geen T splitsing, om het zo even te noemen, dan lopen de wallies door de opening door naar de tweede ring muren. Is er echter wel een T splitsing dan lopen ze eerst daar naar toe (dit is waarschijnlijk wat er gebeurd is) en niet door de opening die reeds al gemaakt is.westergas schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:01:
[...]
Oke, thanx. Met wallbreakers kan ik het nooit vinden. 1e muurtje gaan ze altijd precies waar ik ze wil hebben, daarna dwalen ze alle kanten op behalve de juiste. Zal eens op YT kijken daar is vast wel wat over te vinden![]()
Timing WB's ga ik ook wat beter naar kijken.
Kan niet wachten op de volgende CW want dit was drama. Gelukkig gaan we winnen (toch??)
Erg goed filmpje, die kerel maakt wel meer goede videos trouwens.
Gisteren even mee lopen klooien maar het blijft lastig zo'n WB te krijgen waar je hem precies wil hebben.j.devreede schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:27:
[...]
Erg goed filmpje, die kerel maakt wel meer goede videos trouwens.
Waar het in dit filmpje op neer komt is dat het soms beter is om een wb iets verder weg te plaatsen waardoor hij naar de wall loopt welke je wilt breaken. Een wb zal pas proberen een wall te breaken als hij meer dan ongeveer 17 vakjes moet lopen om bij een gebouw te komen. Is het minder dan, dan zal hij proberen eromheen te lopen en een wall erachter te pakken.
Wat ik daarnaast ook erg interresant vind is de tabel uit het filmpje welke toont hoeveel wallbreakers er nodig zijn per muurtje. Hier kun je in je def dus ook mee spelen, zo kan je bijvoorbeeld ergens een geel muurtje tussen je roze/paarse muurtjes laten staan, en dan erachter een spring trap plaatsen.
Voor deze tabel kun je overigens ook hier kijken: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Wall_Breaker
Zier er weer mooi uit.Curva schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:02:
Ik heb de statistieken weer gedaan![]()
Link Dropbox
Link Google Drive
Het valt me op dat Harmz (Muvo24) de laatste tijd niet erg actief meespeelt in wars, hij heeft bijna niet aangevallen. Ik zie dat hij net is aangevallen en zijn pompen nog bijna halfvol zitten, ook zit hij nog niet in een divisie. Ik heb het vermoeden dat ie niet meer zo actief speelt. Mocht iemand weten of hij op vakantie is ofzo? Anders zal ik hem niet missen, er wil vast wel een actiever lid meedoen in de clan.
hand in hand
Was maar 1 aanvalWii4all schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:30:
goed bezig King! mooie aanvallen dit keer, zonde van de reuzen die gelanceerd werden.
hand in hand
Je zal ze nooit helemaal onder de knie krijgen.westergas schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:07:
[...]
Gisteren even mee lopen klooien maar het blijft lastig zo'n WB te krijgen waar je hem precies wil hebben.
Als de eerste muur weg is en je reusjes lekker bezig zijn wil je ze eigenlijk achter je reusjes aan sturen. Heel lastig of je moet er veel mee nemen. En dat is weer duur...beslissingen....
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Mijn telefoon ligt al 3 weken bi repair. Begin me af te vragen of ik hem ooit nog terug krijg...fakkersmaomanna schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:21:
sorry jongens, mijn telefoon is gesneuveld
Giga barst in mn scherm en bij t repareren is t verder gefaald
tijdelijk uit de running
Dit dusdn072 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:04:
Als het goed is blijft de tijd stilstaan.
Dus hebben we nog evenveel tijd als de maintenace over is.
Heb geluk dat mijn oude telefoon het wel doet met een microsim en dat mn dorp behouden is gebleven.JBrennan schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:57:
Okay, jammer! Ivm de CW zo zet ik je tijdelijk uit de clan, wanneer je telefoon het weer doet is je plek nog gewoon vrij.
hand in hand
Mooizo Mao! Request even ingame dan kunnen we je weer accepteren.maomanna schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:11:
[...]
Heb geluk dat mijn oude telefoon het wel doet met een microsim en dat mn dorp behouden is gebleven.
Ik ben dus weer klaar voor actie! (nu ook op mn tablet en oude tel)
Ik vond het ook echt wel een sterke tegenstander qua verdediging. Normaal gesproken kan ik makkelijk iemand van rond mijn eigen niveau (22-24) pakken, nu moest ik op 30+ gaan zitten en heb ik het 2 keer verprutst (0 sterrenJBrennan schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:33:
Idd helaas net verloren. Wel super spannend. Goed gedaan van iedereen. Ook van die Serviërs btw. In dit geval was het op het eind beter geweest als iedereen voor een zekere 3 ster ging. Helaas is dat niet gelukt. Daarnaast is te hoog aanvallen, als je dat weet, noit handig. Kan je beter met je 2e attack doen, en als we toch al voor staan. Zo niet, wacht met je 2e attack, dan kan je opruimen.
Healer en draken? Je weet neem ik aan dat healers geen draken healen?j.devreede schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:31:
[...]
Ik vond het ook echt wel een sterke tegenstander qua verdediging. Normaal gesproken kan ik makkelijk iemand van rond mijn eigen niveau (22-24) pakken, nu moest ik op 30+ gaan zitten en heb ik het 2 keer verprutst (0 sterren![]()
).
Ik gebruik meestal healer / draken tactiek, mijn conclusie; ze hadden hun anti air goed gepositioneerd helaas.
Dat weet ik inderdaad, nee ik bedoel healer+stuk of 12 giants en 4 wallbreakers, en de rest dan draakjes + aanvullen met een paar boogjes voor eventuele losstaande gebouwen aan de rand. Qua spells gebruik ik dan meestal 1 lightning (voor cc troepen), 1 heal (voor als de air def nog levend is) en 1 rage.Famous schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Healer en draken? Je weet neem ik aan dat healers geen draken healen?
Of waren het twee losse combo's apart van elkaar?
[ Voor 68% gewijzigd door JBrennan op 19-06-2014 08:15 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Wii4all op 19-06-2014 08:43 ]
Burp
Idem hier, 48% vernieteging op #5, terwijl hele aanval op zich heel goed ging. Behalve de hulptroepen had ik misschien iets later kunnen inzetten. Maar alle 3 de kampen upgradeb geven 15 slots extra, en iets meer troepen had zeker fijn geweest. Alleen dat elixer heb ik miljoen miljard van nodig, want troepen zijn ook niet heel sterk met lvl5. Maar een lvl6 reus upgrade voor 6mil.Wii4all schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:42:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn legerkampen te klein zijniets groter en je kan net dat ene target wel vernietigen, die moeten bij mij ook zsm geupgrade worden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq