Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Sleehond schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:32:
To do bij Leon:

1 DE kazerne nog van 3 naar 4
Pekka naar 2 (nu voor aan het sparen)
3 gewone kazernes van 9 naar 10
173 muren van paars naar zwart (52 gedaan reeds)

Dan gaat TH 9 aan :-)

Verder ben ik nu 1800 cups, ga even voor de 2000 :-)!
Ik wens Leon veel succes :>
Je kan de laatste 10 muren wel doen wanneer je je TH aanzet. Dit duurt toch even voordat die klaar is en dan heb je nog zeker 6 dagen om wat gold te krijgen voor als die klaar is :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Sleehond schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:32:
To do bij Leon:

1 DE kazerne nog van 3 naar 4
Pekka naar 2 (nu voor aan het sparen)
3 gewone kazernes van 9 naar 10
173 muren van paars naar zwart (52 gedaan reeds)

Dan gaat TH 9 aan :-)

Verder ben ik nu 1800 cups, ga even voor de 2000 :-)!
Beste berg elixer heb je daarvoor nodig. Zet over 4u mijn laatste defence aan. Nog 100 muren en wat pompjes. Spaar nu voor pekka 3, 6M elixer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hier toevallig iemand clanloos die voor 9 uur [GnL] wil joinen voor clanwar zaterdag avond? We komen 1p te kort nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
dragon2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:55:
Hier toevallig iemand clanloos die voor 9 uur [GoT] wil joinen voor clanwar zaterdag avond? We komen 1p te kort nu...
Je zit in het clan topic van de TweakersIII clan. Denk je dat hier mensen clanloos zijn :p. Invite anders iemand uit de algemene chat ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mijn noobje is wel clanloos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Marxje1981 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:49:
en Marx meld zich weer, zojuist weer fit genoeg om te kunnen tikken, wel nog in het ziekenhuis overigens. Verwachting is donderdag/vrijdag naar huis toe.

ik hoop op het beste, en kijk uit naar het moment dat ik weer joinen kan, een eigen clan zoals ik nu heb, is leuk, maar teveel verantwoordelijkheid, bovendien is 80 procent amerikaans en lopen die uren gewoon voor geen meter ;)

Ik dank jullie voor de leuke reacties en hopelijk tot donderdag/vrijdag!
Toch nog niet ontslagen uit het ziekenhuis :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Marxje we missen je!! ;(

[ Voor 4% gewijzigd door De Koempert op 11-10-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Frank_P schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:23:
[...]

Zoufiax. Er is plek. Je kan een join request ingame doen onder vermelding van je tweakers username.
Leef je nog? Er is plek vrij he

CW is matig begonnen. Nog even over de CC icm een draken aanval. Vul deze ALTIJD met ballonnen ipv een draak. Zie van alles langs komen maar vaak geen ballonnen. Ballon 6 is super sterk op TH8 en vooral slim omdat zo de AA snel kapot gaat. Verder werkt rage beter dan heel. Tegen AA valt niet snel genoeg te healen.

[ Voor 38% gewijzigd door Wackmack op 12-10-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Geef mij maar een strike, wat een faal CW zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:14
Hier ook Koemp...

1e attack een fail met 0 sterren.
2e attack neem ik slechts 2 spells mee ipv 2, waardoor ik op 94 blijf steken, anders had ik op zeker 3 sterren gehad.

We staan er helaas niet goed voor, erg jammer. Veel matige aanvallen gezien vanaf onze kant waaronder ik zelf. Ben benieuwd of we het nog gaan redden, maar vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mijn eerste aanval ging ook aardig slecht..
Tweede staat nog open maar nog geen idee wie ik zal pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Lijkt erop dat de CW niet gaan winnen. Erg goede tegenstanders en wij kunnen nog aardig wat verbeteren. Luren ging bij ons af en toe niet goed, vaak lijkt de CC leeg echter zit er dan nog wat wizz in. Verder zag ik weer veel draken en dan een draak in de CC, blijf erbij dat Ballon 6 of Hogs beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 13-10 09:56
Versteegrob schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:57:
Lijkt erop dat de CW niet gaan winnen. Erg goede tegenstanders en wij kunnen nog aardig wat verbeteren. Luren ging bij ons af en toe niet goed, vaak lijkt de CC leeg echter zit er dan nog wat wizz in. Verder zag ik weer veel draken en dan een draak in de CC, blijf erbij dat Ballon 6 of Hogs beter zijn.
Zeg nooit nooit, we staan eenmaal voor dus kwestie van voor blijven staan en we pakken ze _/-\o_
Dit keer gingen mijn aanvallen goed! 2 keer 3 sterren binnengehaald wat ik niet verwacht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hahaha jij kent het principe 'Chinezen' nog niet denk ik ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het scheelt nog maar 4 sterren terwijl zij heeeeel wat minder aanvallen hebben.

Verder ben ik benieuwd wat de clan 1815 gaat doen, ze beginnen in elk geval ERG goed. Mocht ik ook zover komen is dat toch wel een clan om in te ruilen voor Tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:20
Inderdaad ietwat vertraging op de lijn, men besloot dat ik toch nog even moest blijven, tot overmaat van ramp kon ik geen wifi meer stelen ook ;)

Maar zojuist naar huis toe!

Zal vandaag weer joinen!

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35
Marxje1981 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:29:
Inderdaad ietwat vertraging op de lijn, men besloot dat ik toch nog even moest blijven, tot overmaat van ramp kon ik geen wifi meer stelen ook ;)

Maar zojuist naar huis toe!

Zal vandaag weer joinen!
Geen wifi?? Wat een ballentent ;)
Welkom terug alvast.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Verloren met 87-91 :(.

Twee dingen die ik onthou na / bevestigd heb gezien tijdens deze CW:

1. CC luren met archies en barbs en dan één lvl6 balloon deployen recht boven de gelurede CC troops. Die knallen die balloon vrijwel onmiddellijk af, waarna die recht op de CC troops valt en ze molt. Vind dat efficienter dan daar 20+ archies en wizzies voor gebruiken om die af te maken.

2. CW's tegen Aziaten verliezen we vrijwel altijd. Die bases zijn ronduit sterk.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:16
Ze geven ook vooral veel geld uit... omg lvl 11 walls lvl 20 heros en dan komen ze aan met lvl 7 archer towers 8)7 Ik snap die lui echt niet. Sommige aanvallen waren ook gewoon echt slecht.... ik heb soms een beetje het idee dat mensen liever zo weinig mogelijk resources gebruiken... dan komen ze aan met een paar reuzen (goblins....) archers en barbarians. Als je kiest voor een clan waar war een onderdeel van is dan vind ik dat je ook bereid moet zijn daar wat aan te spenderen. Gemiddeld geef ik per war ongeveer 700K elixer en 2500 DE uit (DE valt nog mee omdat mijn DE troepen nog erg laag zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 13-10 16:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Met minimale investering maximale eruit pakken is op zich ook niet verkeerd natuurlijk. Hoe dan ook, we verliezen wel vaak van die aziaten, dus blijkbaar doen ze wel bepaalde dingen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Erg jammer om met zo weinig verschil te verliezen...

Mijn aanvallen gingen best goed, full-dragon op hun hoogste TH8 3 sterren gehaald en 2 sterren op hun een-na-hoogste TH8 :)

Ik spendeer overigens zo > 1M elixer aan een clanwar met 2x full-dragon leger (437K per leger incl spells) en donaties

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JeroendeGroot schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:27:
Ze geven ook vooral veel geld uit... omg lvl 11 walls lvl 20 heros en dan komen ze aan met lvl 7 archer towers 8)7 Ik snap die lui echt niet. Sommige aanvallen waren ook gewoon echt slecht.... ik heb soms een beetje het idee dat mensen liever zo weinig mogelijk resources gebruiken... dan komen ze aan met een paar reuzen (goblins....) archers en barbarians. Als je kiest voor een clan waar war een onderdeel van is dan vind ik dat je ook bereid moet zijn daar wat aan te spenderen. Gemiddeld geef ik per war ongeveer 700K elixer en 2500 DE uit (DE valt nog mee omdat mijn DE troepen nog erg laag zijn ;))
Goed punt om mee te nemen, dit is iets voor de leiding. Hoor nu al meerdere mensen zeggen dat sommige aanvallen echt niet konden. Misschien dit benoemen zodat het beter kan gaan?

Zelf twee prima aanvallen gedaan en 5 sterren behaald. 3 sterren op een TH9 met hogs en 2 sterren op een redelijke max TH8 met draken en ballonnen. TH9 staat aan. Heb nog 9 dagen om alles zwart te maken. Moet nog 100 muren, weet niet of dit te doen is in 9 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Aziatische clans zijn zowiezo vervelend, meestal strak georganiseerd en altijd CC in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:58:
Heb nog 9 dagen om alles zwart te maken. Moet nog 100 muren, weet niet of dit te doen is in 9 dagen?
Jou wel ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Laatste war die ik deed hadden we ook een leuke, onze opponent was niet echt sterk, en w stonden 20 punten achter.

Veel mensen hadden nog 1 aanval over, en we besloten om te wachten met aanvallen tot de laatste minuut van de war.

Als je aanvalt in de laatste seconden, gaat de war nog door totdat je battles afgelopen zijn.
Zo hebben we uren 20 sterren achter gestaan en in de laatste minuut massaal aangevallen, zo eindigde de war in ons voordeel.

Lijkt me nog steeds geweldig om die reactie te kunnen zien van de tegenpartij, 20 sterren voor, in de laatste minuut en dan toch verliezen met 15 sterren minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Super vet Marx, misschien een ideetje voor ons. We hebben het steeds over aanvallen maar moeten we ook niet is kritisch naar onze CW base kijken? Zag bij sommige defence die van een TH8 naar TH9 gingen waarin alle muren en nieuwe defence ergens in de hoek staan, tja......

Verder iedere keer je base verbeteren na een CW zou ideaal zijn. Op TH8 is het belangrijkste de AA goed te spreiden en alle kluizen voor een AA te zetten. Bekijk mijn base maar is. Lvl 3 draken hadden maar 1 ster gehaald, king maakte wel helaas net mijn TH kapot. Verder tijden voor wat nieuwe leden, er is geen wachtlijst meer.

Hoe kan het beter qua defence / aanval?

Vinden jullie ook niet dat een TH9/Th10 nooit te luren moet zijn? Zie dat het soms echt lastig aanvallen is tegen China tegen een goede base. Dat moeten wij dan toch ook makkelijk kunnen? Verder zijn nog aardig wat base bij ons aangevallen door hogs. Dit moet op TH9 toch ook niet kunnen? Genoeg ruimte/muren en twee keer double boms.

[ Voor 24% gewijzigd door Wackmack op 13-10-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:06:
Super vet Marx, misschien een ideetje voor ons. We hebben het steeds over aanvallen maar moeten we ook niet is kritisch naar onze CW base kijken? Zag bij sommige defence die van een TH8 naar TH9 gingen waarin alle muren en nieuwe defence ergens in de hoek staan, tja......

Verder iedere keer je base verbeteren na een CW zou ideaal zijn. Op TH8 is het belangrijkste de AA goed te spreiden en alle kluizen voor een AA te zetten. Bekijk mijn base maar is. Lvl 3 draken hadden maar 1 ster gehaald, king maakte wel helaas net mijn TH kapot. Verder tijden voor wat nieuwe leden, er is geen wachtlijst meer.

Hoe kan het beter qua defence / aanval?

Vinden jullie ook niet dat een TH9/Th10 nooit te luren moet zijn? Zie dat het soms echt lastig aanvallen is tegen China tegen een goede base. Dat moeten wij dan toch ook makkelijk kunnen? Verder zijn nog aardig wat base bij ons aangevallen door hogs. Dit moet op TH9 toch ook niet kunnen? Genoeg ruimte/muren en twee keer double boms.
Je kan nooit tegen alles verdedigen. Ik had deze war een CW base welke anti hog was opgezet, tegenstander komt even met 3 golems 4* en 4 witches 2* en pakt 3 sterren op mijn base.

Niet kunnen luren bestaat niet, het kost je misschien 5 hogs of 2 loons maar luren kan je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
*O* Vandaag speel ik precies één jaar *O*

Direct even opgezocht hoe ik destijds naar TH9 ging, man man man :+
Geen wonder dat ik al 7 maanden op TH9 zit :D

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img843/7360/wl4p.png

naar;

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2le6vkx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Famous schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Je kan nooit tegen alles verdedigen. Ik had deze war een CW base welke anti hog was opgezet, tegenstander komt even met 3 golems 4* en 4 witches 2* en pakt 3 sterren op mijn base.

Niet kunnen luren bestaat niet, het kost je misschien 5 hogs of 2 loons maar luren kan je altijd.
Ja snap ik maar bij onze TH10 is het luren wel extreem makkelijk. Zie dat wij toch aardig wat problemen hebben tegen Chinezen. Sommige aanvallers die sturen max 1 reus en als het dan niet werkt droppen ze alles, dat wil je toch hebben lijkt mij.

Ga nu opzoek naar een TH9 base, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versteegrob schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:58:
[...]
Ga nu opzoek naar een TH9 base, iemand suggesties?
Zelf bouwen :P Heb ik ook gedaan; de komende tijd ga ik goed kijken hoe die zich houdt, ook in CW, en waar nodig aanpassen/bijstellen.

Zeker in het begin is dat denk ik wel lastig evalueren zolang de defense nog niet gelevelled is...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zit wat in. Hoe lang duurt het voordat je pompjes max zijn gevuld?

Goede video hoe we als clan beter kunnen worden, YouTube: Replays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versteegrob schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:04:
Zit wat in. Hoe lang duurt het voordat je pompjes max zijn gevuld?
Kan je uitrekenen: 50 uur. Maar er kan natuurlijk wel 50% uit gejat worden als je aangevallen wordt. Ik had mazzel qua aangevallen worden (1x TH rosser, 1x iemand die 2 pompjes en 1 mijntje wist te rausen) en had uiteindelijk ongeveer 100K per mijn/pomp, en nog 500/500 in mijn CC van de clanwar van vorige week woensdag. Dus toen ik mijn TH afkocht had ik ruim 7M goud en 7M elixer; genoeg om alles van te kopen en lab/spell factory aan te zetten :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Famous schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:52:
*O* Vandaag speel ik precies één jaar *O*

Direct even opgezocht hoe ik destijds naar TH9 ging, man man man :+
Geen wonder dat ik al 7 maanden op TH9 zit :D

[afbeelding]

naar;

[afbeelding]
Ik "kaap" niet graag dit topic, maar hoe doet jij basis qua defence? Ik heb qua defence alles ongeveer op hetzelfde niveau als jij (nog een paar gebouwen en dan ook max voor th9), hoe veilig is jou DE (aangezien ik nu met mijn heroes bezig ben).

Sorry voor het kapen en alvast bedankt :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Ik "kaap" niet graag dit topic, maar hoe doet jij basis qua defence? Ik heb qua defence alles ongeveer op hetzelfde niveau als jij (nog een paar gebouwen en dan ook max voor th9), hoe veilig is jou DE (aangezien ik nu met mijn heroes bezig ben).

Kapen is het niet :+
Base doet het erg goed! Vooral TH snipers die ik op mijn dak krijg.
Gisteren toevallig aangevallen waarbij mijn DE tank is gepakt (voor de tweede keer sinds ik de base heb) met aardig wat bombers, drie spells waaronder een jump en een level 30 Queen.

Normale farm legers pakken vaak niet eens twee storages dus dikke prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb famous z'n defence ook en hij is super! Toen ik spaarde voor witch 2 zijn er 4 faals op mij geweest, DE storage kregen ze niet. Alleen 2 storages gold/elixer.

Helaas wel minstens 5k verloren door lighting ;-;

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 13-10-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Heren!

Ik heb vanochtend helaas de clan moeten verlaten. Ik ga een maandje reizen en kom graag +/- 11 november weer terug in de clan.
Succes met de CW's terwijl ik weg ben!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
arjanpvt schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:08:
Heren!

Ik heb vanochtend helaas de clan moeten verlaten. Ik ga een maandje reizen en kom graag +/- 11 november weer terug in de clan.
Succes met de CW's terwijl ik weg ben!
Helaas...

Ik ruil graag met je hoor :+
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Steevo_S schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

De bases van CLB en mij zijn ook vrij effectief voor DE bescherming, het wordt af en toe eens geprobeerd, maar dan staan er precies 2 mortars en 2 wizard towers op gericht en 4 teslas's (+ klein grut, archer/canon). Gebeurt vaak zat iemand healspells en rage gebruikt maar alsnog niks meekrijgt. Ben dan ook nog nooit wat kwijtgeraakt aan DE, zonder dat er lightning opgegooid werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AS90
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-10 01:33
Ik verlaat de clan ook tijdelijk vanwege vakantie. Helaas ben ik over een weekje al weer terug dus zou top zijn als mijn plek wordt vrijgehouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
AS90 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:36:
Ik verlaat de clan ook tijdelijk vanwege vakantie. Helaas ben ik over een weekje al weer terug dus zou top zijn als mijn plek wordt vrijgehouden!
Fijne vakantie ook! Uiteraard houden we ook jouw plek vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Mooie vondst vanochtend :D. Dit is wel een record voor mij. Heb nog nooit boven de 1m totaal gehad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WgHXIfZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3ZtUGn5.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Frank_P op 14-10-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Statistieken zijn weer bijgewerkt met de laatste clan wars.
Statistieken

Ons vernietigingspercentage is de laatste wars niet zo hoog. De laatste war tegen de chinezen hebben we verloren. Maar daarvoor hadden we een lager percentage en wel gewonnen. Dit moeten we gaan verbeteren. Rob noemde het ook al in een aantal posts hierboven. De oplossing hiervoor heb ik niet echt.. Maar misschien dat het een discussiepunt is voor een ieder.

Lekker buit hoor Frank!
Lang geleden dat ik zo'n buit heb gehad, die enigszins in de buurt komt. Haha.

[ Voor 40% gewijzigd door Curva op 14-10-2014 10:23 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:16
Curva, ik snap de kleurtjes in de sheet niet helemaal, aangezien ik gemiddeld 2.4 sterren haal ben ik heel licht oranje en iemand met gemiddeld 1.3 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Frank_P schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:03:
Mooie vondst vanochtend :D. Dit is wel een record voor mij. Heb nog nooit boven de 1m totaal gehad.

[afbeelding]
[afbeelding]
Heel lekker en volgens mij had je ook nog alles kunnen pakken als je je laatste spells op de CC had gegooid.
Qua CW gaan er meerdere dingen mis of punten die beter kunnen. De CW base. als iemand overgaat naar een nieuw stadhuis zie je vaak de nieuwe defence in de hoek staan. Heb dit vorige CW meerdere keren gezien.

Qua aanvallen en CW defence gaat het vaak om dezelfde mensen. Deze zie ik nooit in de chat of op het forum. We kunnen met de fanatieke mensen wel verbeteringen door voeren maar als ze niet worden gelezen wat schiet het dan op? Dit is geen waarde oordeel maar een constatering. Sommige mensen nemen het gewoon iets minder serieus, ook prima. Vraag mij alleen dan af wat je in een clan doet? Chatten, samen een CW bespreken maakt toch zo leuk? Als laatste punt, bijna iedere CW beginnen we de laatste tijd echt een stuk slechter. Afgelopen CW hadden we na 10 aanvallen pas 2 x een 3 sterren. Dat moet echt beter, kies dan maar wat lager. De aanvallen die in het begin 2 of zelfs 1 ster opleveren moet namelijk altijd nog een keer worden aangevallen, zonde dus.

Qua defence bv, wil best wat basissen eruit halen en hier feedback geven maar is er behoefte aan, zo ja? Wordt er ook wat mee gedaan? Zelfde geldt natuurlijk voor mijn aanvallen/cw base.

[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Vergeet niet dat het een spelletje is, en je speelt en spelletje ter ontspanning en vermaak. Niet iedereen is een hardcore wargamer.

Zal altijd lastig blijven, natuurlijk is het leuk en als je tijd hebt zeker waard. Echter er komen dingen voor een spel, persoonlijke situaties, etc etc, waardoor je aandacht elders ligt.

Dit zul je ook zien in de aanvallen, als ik ruzie met mijn vrouw heb, de kinderen ziek, de hond die ik niet heb dood, en mijn baas belt voor de zoveelste storing, dan ben ik ook niet vrolijk. In dat geval zijn mijn aanval minder goed zijn dan op een moment dat ik er rustig voor kan gaan zitten.

Dit probleem kom je altijd tegen in bijna alle clans, de gulden middenweg is soms met obstakels.
Persoonlijk denk ik dat als een spel geen ontspanning maar inspanning wordt, en je verplichtingen krijgt de lol er snel af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Inderdaad lekkere buit frank!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goede nuance Marx maar iedereen wil toch winnen. Verder zijn er bijna geen verplichtingen in deze clan. Twee keer een CW, verder niks. Vind de leiding altijd erg relaxed over komen. Echter als het beter kan dan kan het toch beter of niet? Natuurlijk heeft iedereen gelukkig een leven er naast :) Maar heb jij nog goede tips wat bij jou werkt of kan je dat nu nog niet zeggen?

Zelf leer ik veel van deze drie youtube kanalen
YouTube: Clash of Clans 3 Stars Clan Wars

YouTube: TheHulkFiles

YouTube: OneHive Raids

[ Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Versteegrob schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:43:
Goede nuance Marx maar iedereen wil toch winnen. Verder zijn er bijna geen verplichtingen in deze clan. Twee keer een CW, verder niks. Vind de leiding altijd erg relaxed over komen. Echter als het beter kan dan kan het toch beter of niet? Natuurlijk heeft iedereen gelukkig een leven er naast :) Maar heb jij nog goede tips wat bij jou werkt of kan je dat nu nog niet zeggen?
Ik probeerde in m'n eerste CW's naar iedereen te luisteren waar mogelijk. Dit was echter gewoonweg niet te doen omdat de helft elkaar tegenspreekt. De een wil 3x Lightning spell gebruiken de ander 2x Rage 1x Heal etc.. Tijdens een CW probeer ik gewoon datgene te doen wat ik denk dat goed is. Als ik er dan compleet naast zit en 0/1 ster haal kan ik altijd nog om hulp vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zit wat in in echter op een TH7 met draken is het altijd 3 x lighting, dat is gewoon een feit. Op een TH8 is rage/heal beter.

Bij TH7 heb je twee x AA vs 10 draken. Met een lightning maak je de eerste AA al kapot. Je dropt je 10 draken tegelijk zo dicht mogelijk bij de AA en dan pak je altijd 3 sterren. Heb dit zovaak gedaan en nog nooit gefaald met deze tacktiek. RoBu haalde hier ook altijd 3 sterren mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Heel lekker en volgens mij had je ook nog alles kunnen pakken als je je laatste spells op de CC had gegooid.
Qua CW gaan er meerdere dingen mis of punten die beter kunnen. De CW base. als iemand overgaat naar een nieuw stadhuis zie je vaak de nieuwe defence in de hoek staan. Heb dit vorige CW meerdere keren gezien.

Qua aanvallen en CW defence gaat het vaak om dezelfde mensen. Deze zie ik nooit in de chat of op het forum. We kunnen met de fanatieke mensen wel verbeteringen door voeren maar als ze niet worden gelezen wat schiet het dan op? Dit is geen waarde oordeel maar een constatering. Sommige mensen nemen het gewoon iets minder serieus, ook prima. Vraag mij alleen dan af wat je in een clan doet? Chatten, samen een CW bespreken maakt toch zo leuk? Als laatste punt, bijna iedere CW beginnen we de laatste tijd echt een stuk slechter. Afgelopen CW hadden we na 10 aanvallen pas 2 x een 3 sterren. Dat moet echt beter, kies dan maar wat lager. De aanvallen die in het begin 2 of zelfs 1 ster opleveren moet namelijk altijd nog een keer worden aangevallen, zonde dus.

Qua defence bv, wil best wat basissen eruit halen en hier feedback geven maar is er behoefte aan, zo ja? Wordt er ook wat mee gedaan? Zelfde geldt natuurlijk voor mijn aanvallen/cw base.
Zoals Marx al aangaf, het is een spelletje en iedereen speelt het op zijn manier. Je kan geen verplichting stellen voor het aantal keren chatten oid. Verder moet er een balans zijn tussen de fanatieke gamers in de clan en de casual gamers. Ik denk dat deze balans er op dit moment goed is. Vooral ook met het strikesysteem.

Ik zou het wel leuk vinden als je er een basis uithaalt en deze bespreekt op het forum, ingame chat is wat lastig en verdwijnt ook na 100 nieuwe berichten. Van mij mag je de mijne volledig afkraken. Ik wil er binnenkort sowieso wat veranderingen in aanbrengen, weet alleen nog niet wat :P
JeroendeGroot schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:15:
Curva, ik snap de kleurtjes in de sheet niet helemaal, aangezien ik gemiddeld 2.4 sterren haal ben ik heel licht oranje en iemand met gemiddeld 1.3 ook?
Ik zal er eens naar kijken, deze kleuren heb ik niet zelf ingegeven.
In de toekomst wil ik eigenlijk een sheet die op internet duidelijk zichtbaar is. Degene die ik nu heb, moet gedownload worden, anders is de opmaak verpest. Maar hier moet ik tijd en zin voor hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Curva op 14-10-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Curva, dat wil ik ook helemaal niet maar jij geeft aan waar eventueel beter kan. Zeg alleen dat de punten die beter kunnen misschien niet worden opgepakt. Balans is zeker goed hoor, kijk naar onze laatste streak. Tja een basis, iedere basis heeft zijn pro en cons. Zal vanavond jou base is pakken e zeg wat ik zou veranderen. Ingame werkt wel makkelijk, CLB gaf mij destijds nog wat snelle tips, werkt lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Versteegrob schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:49:
Zit wat in in echter op een TH7 met draken is het altijd 3 x lighting, dat is gewoon een feit. Op een TH8 is rage/heal beter.

Bij TH7 heb je twee x AA vs 10 draken. Met een lightning maak je de eerste AA al kapot. Je dropt je 10 draken tegelijk zo dicht mogelijk bij de AA en dan pak je altijd 3 sterren. Heb dit zovaak gedaan en nog nooit gefaald met deze tacktiek. RoBu haalde hier ook altijd 3 sterren mee.
Maar als je op TH8 3x Lightning doet en in je CC hogs hebt zitten, dan werkt dat ook uitstekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:53:
Curva, dat wil ik ook helemaal niet maar jij geeft aan waar eventueel beter kan. Zeg alleen dat de punten die beter kunnen misschien niet worden opgepakt. Balans is zeker goed hoor, kijk naar onze laatste streak. Tja een basis, iedere basis heeft zijn pro en cons. Zal vanavond jou base is pakken e zeg wat ik zou veranderen. Ingame werkt wel makkelijk, CLB gaf mij destijds nog wat snelle tips, werkt lekker snel.
Ik bedoel het ook helemaal niet aanvallend of iets naar jou toe hoor! Ben blij dat je het ermee eens bent, dat de balans goed is.
Maar als je het op het forum doet, kan iedereen het nalezen en eventueel gebruiken. Inderdaad voor de snelle tips, is de ingame chat natuurlijk handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik heb het een beetje gehad met al dat commentaar over (chat)activiteit. Er staat meestal niks zinnigs in de chat. Vanochtend keek ik, staat er commentaar van Koempert dat hij me nooit ziet. Vlak daarvoor gaat het over drugsgebruik van sommige clanleden. Ik heb daar totaal niets aan toe te voegen en zo is het meestal.

Daarnaast heb ik de clan inmiddels zien veranderen van een leuke casual clan met een leuke chat, leuk commentaar en een gezellige sfeer naar een clan met een paar hardcore fanaten die hun wil op allerlei manieren proberen op te dringen. Dit alles onder het kopje: 'maar we willen je wat leren'.

Dat zal wel, maar op dit moment haal ik er geen plezier meer uit. Ik was al even gezakt in cups om me even te bezinnen. Maar als ik het geheel objectief bekijk hoor ik hier duidelijk niet meer thuis dus is het tijd om ruimte te maken voor mensen die wel in dit gezelschap thuis willen horen.

@leiding: Bedankt voor de leuke tijd. Mijn plekje is vrij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Denk dat Rob meer doelde op dat mensen (altijd de zelfde) aanvallen en wij tijdens de aanval en na de aanval vaak tips geven maar hier dan geen reactie op komt. Dan hoop je voor het beste maar de volgende keer gebeurd precies het zelfde.

Afgelopen war was dit met Odysseus (of hoe je het schrijft) waarbij Koempert en ik tips gaven maar er geen reactie op kwam. Lijkt mij dat je toch wel even de chat opent na het aanvallen? Nu is het afwachten hoe het aankomende war gaat maar ik heb er een hard hoofd in.

Uiteraard faalt iedereen een keer of heb je het anders in gedachte dan hoe het in de praktijk gaat dat is ook niet erg. Zelf had ik afgelopen war geen enkele ster gehaald op 14 terwijl zijn defense niet bijzonder was, twee wars ervoor haal ik 2* op de nummer 1 met goede defense inclusief twee inferno's level 3. Maar als je keer op keer het zelfde doet zonder er iets aan te veranderen terwijl je wel tips krijgt dan gaat dit wel irriteren bij je clan.
-MD- schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:07:
Ik heb het een beetje gehad met al dat commentaar over (chat)activiteit. Er staat meestal niks zinnigs in de chat. Vanochtend keek ik, staat er commentaar van Koempert dat hij me nooit ziet. Vlak daarvoor gaat het over drugsgebruik van sommige clanleden. Ik heb daar totaal niets aan toe te voegen en zo is het meestal.

Daarnaast heb ik de clan inmiddels zien veranderen van een leuke casual clan met een leuke chat, leuk commentaar en een gezellige sfeer naar een clan met een paar hardcore fanaten die hun wil op allerlei manieren proberen op te dringen. Dit alles onder het kopje: 'maar we willen je wat leren'.

Dat zal wel, maar op dit moment haal ik er geen plezier meer uit. Ik was al even gezakt in cups om me even te bezinnen. Maar als ik het geheel objectief bekijk hoor ik hier duidelijk niet meer thuis dus is het tijd om ruimte te maken voor mensen die wel in dit gezelschap thuis willen horen.

Hoi, ik ben -MD- en ik ben boos! Want dit is niet mijn verhaal maar het verhaal van iemand die het niet mag vertellen. :>
Als je niet snap klikt u hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
mathijs55 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

Maar als je op TH8 3x Lightning doet en in je CC hogs hebt zitten, dan werkt dat ook uitstekend..
Eens echter heb je er wel 3 om mee rekening te houden. Verder gaan hoggs op defence af en niet specifiek op air defence. Beter vind ik Ballon 6, erg sterk en wordt niet neer geschoten door mortieren. Zelf vind ik rage beter werken. Je moet eens wat aanvallen van Ruben en King-Ray kijken met draken. Bijna altijd perfecte uitvoering, echt heel knap.
Curva schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

Ik bedoel het ook helemaal niet aanvallend of iets naar jou toe hoor! Ben blij dat je het ermee eens bent, dat de balans goed is.
Maar als je het op het forum doet, kan iedereen het nalezen en eventueel gebruiken. Inderdaad voor de snelle tips, is de ingame chat natuurlijk handig ;)
Mee eens, zal het eens doen, leuk.

Tja, jij zit er volgens mij wel erg negatief in. Je zei 3 weken geleden ook al dat de sfeer in de chat erg verziekt was? Valt volgens mij allemaal wel mee, zie zoveel verschillende mensen die het leuk vind, ook de leiding. Verder voel je jezelf wel erg snel aangevallen, waarom? Dat mensen minder chatten is alleen een constatering, geen waarde oordeel. Hopelijk vind je een nieuwe clan waarin het leuker is. Fijne dag
Famous schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Denk dat Rob meer doelde op dat mensen (altijd de zelfde) aanvallen en wij tijdens de aanval en na de aanval vaak tips geven maar hier dan geen reactie op komt. Dan hoop je voor het beste maar de volgende keer gebeurd precies het zelfde.

Afgelopen war was dit met Odysseus (of hoe je het schrijft) waarbij Koempert en ik tips gaven maar er geen reactie op kwam. Lijkt mij dat je toch wel even de chat opent na het aanvallen? Nu is het afwachten hoe het aankomende war gaat maar ik heb er een hard hoofd in.

Uiteraard faalt iedereen een keer of heb je het anders in gedachte dan hoe het in de praktijk gaat dat is ook niet erg. Zelf had ik afgelopen war geen enkele ster gehaald op 14 terwijl zijn defense niet bijzonder was, twee wars ervoor haal ik 2* op de nummer 1 met goede defense inclusief twee inferno's level 3. Maar als je keer op keer het zelfde doet zonder er iets aan te veranderen terwijl je wel tips krijgt dan gaat dit wel irriteren bij je clan.

[...]

Hoi, ik ben -MD- en ik ben boos! Want dit is niet mijn verhaal maar het verhaal van iemand die het niet mag vertellen. :>
Als je niet snap klikt u hier
Goede reactie, amen.

[ Voor 22% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Niet zo natrappen allemaal!

Jammer -MD- dat je op deze manier weggaat. Verder ben ik het niet helemaal met je eens. Er wordt inderdaad veel nonsens gechat, maar dit was een halfjaar geleden ook al. Tijdens de CW geven de 'hardcore' CoC'ers vaak normaal feedback, soms op een eigenzinnige manier. Mja, het is maar een spel en internet? Dus moet je dingen ook met een korreltje zout nemen.

Buiten de leave van -MD- snap ik de frustatie van Famous en Koemp (wat Famous net in een post aangaf hierboven) over het geven van feedback en er wordt niks meegedaan. Dit gebeurt mij ook weleens. Maargoed, misschien moet je je er maar bij neerleggen dat niet iedereen zo fanatiek is of het fatsoen heeft om te reageren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Forumdrama, gotta love it. Het ga je goed MD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
*thedon46 Grabs popcorn*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/agJIP.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand hier wat aan heeft. Net beeindigde war tegen chinese clan 3x defence win, met maxed royals bij de attacker. Xbow and inferno staan separaat, kunnen dus niet gelijktijdig met een freeze gepakt worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/119zwpY9DQo4L5PmaJRs3xx4/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P

Jammer dat je gaat MD.

De 'verandering' van casual clan naar meer 'hardcore' komt door de Clanwars.
Doordat Clanwars alleen te doen zijn als iedereen meedoet.
Daarbij hebben we fanatieke en minder fanatieke spelers.
We hebben een heel gemêleerd gezelschap en het is moeilijk om iedereen tevreden te houden.
De één wil minder wars, de ander meer. De één wil meer chatten de ander minder.

Er zijn 15-20 personen in de clan die meer online zijn dan de rest.
Persoonlijk maakt het mij niet uit hoeveel iemand chat, als iedereen maar zijn steentje bijdraagt qua wat doneren en de wars.
Echter is het wel zo dat je over het algemeen een clan joint vanwege de gezelligheid met mensen.
Als iemand nooit praat in de chat of op het forum reageert dan vragen sommigen zich af wat die dan in een clan doen.
Er wordt van niemand verwacht dat er hele verhalen worden verteld, maar af en toe een aanval delen of reageren op vragen van iemand is toch niet zoveel moeite.
Persoonlijk meng ik me ook niet in gesprekken over drugs etc, maar er zijn zat gelegenheden waar wel wat te zeggen is.

Daarbij zijn de fanatieke mensen onder ons erg bezig met analyseren van anderen.
Ik zie dat niet als 'opdringen' maar ook meer als mensen proberen te helpen.
Het kan alleen soms op een iets andere toon vind ik persoonlijk.
Alleen vaak wordt er totaal niks mee gedaan of niet gereageerd, dan snap ik dat dat frustraties opwekt.
Immers zitten we met zijn allen in een clan om elkaar te helpen.

In ieder geval snap ik waarom je vertrekt en dat is je goed recht.
Jij ook bedankt voor de tijd zover en wie weet tot ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Tja, wat werkt, iedere basis anders, er zijn altijd wel meerdere manieren om aan te vallen.

Het is eveneens waar dat iedereen een eigen mening heeft, en dat deze nog wel eens tegenstrijdig kunnen zijn.
Ook kunnen meningen veranderen, dus het blijft een continue verandering. Neem bijvoorbeeld een basis layout, vraag 10 mensen hun mening en je krijgt bijna 10 verschillende suggesties.

Daarom denk ik dat je je basis en je aanval moet doen naar eigen inzicht. Als je het niet zeker weet, of niet goed weet hoe je het aan kunt pakken, is advies een hele goede optie.

Echter als iemand iets probeert en dat pakt verkeerd uit, moet dan ook geaccepteerd kunnen worden natuurlijk. Niet iedereen is perfect.

Ik snap ook wel dat als er structureel niet goed aangevallen wordt, dit ergerlijk is voor de rest. Ik heb zelf ook meermaals mee mogen maken dat ik er een hoop resources instop en dat mijn clannie aanvalt met golbins en boogjes.

Niet helemaal fair natuurlijk. Daarom snap ik ook wel dat er een bepaald participatie level moet zijn en er bepaalde resultaten verwacht worden.

Discussie is altijd goed, zolang elkanders meningen maar gerespecteerd worden, ieder heeft een stem, het is hoor en wederhoor.
Drama daarentegen heb ik een broertje dood aan, dat vind ik funest voor de sfeer, dat moeten we dan ook proberen te mijden.

Opbouwend kritiek geven is ook een kunst, helemaal bij geschreven woord, kan het al snel anders overkomen dan dat de zender bedoeld heeft.
Het face to face contact mist, houdt hier dus rekening mee.

Ik zou het ook niet leuk vinden als ik het idee krijg dat er een idee door mijn strot geramd wordt, terwijl de zender het opbouwend bedoeld.

Wat ik zelf dan ook altijd doe, is het vriendelijk brengen, suggestie, wellicht had ik het zo en zo en zo gedaan, of mogelijk had dit anders kunnen uitpakken.

Nee, ik probeer niet de moraalridder uit te hangen, maar wel een goede sfeer te behouden, de manier van communiceren is daar ook een oorzaak van denk ik, dat het bij sommige mensen verkeerd valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dit merkte je gisteren wel tussen Koemp en jou, hij bedoelde totaal wat anders dat jij dacht.
Dat terzijde; als er structureel aangevallen wordt op een manier die niet werkt en er zijn mensen die tips geven, dan snap ik wel dat de toon op een gegeven moment veranderd. Dit zal bij sommige sneller zijn dan bij andere (mede door Tweakers1 denk ik dan).

Ik kijk zelf in elk geval nog amper aanvallen terug en probeer alleen tips te geven wanneer mensen hierom vragen bij bijvoorbeeld een nieuwe base. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Dit merkte je gisteren wel tussen Koemp en jou, hij bedoelde totaal wat anders dat jij dacht.
Dat terzijde; als er structureel aangevallen wordt op een manier die niet werkt en er zijn mensen die tips geven, dan snap ik wel dat de toon op een gegeven moment veranderd. Dit zal bij sommige sneller zijn dan bij andere (mede door Tweakers1 denk ik dan).

Ik kijk zelf in elk geval nog amper aanvallen terug en probeer alleen tips te geven wanneer mensen hierom vragen bij bijvoorbeeld een nieuwe base. <3
Ik bedoelde wel wat anders maar ik was er niet minder woedend om. Ziedend zou ook een passend woord zijn overigens. Laaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het volgende eens. Er zijn veel clans met dezelfde problematiek en hij is vrij eenvoudig op te lossen.

- Kondig op voorhand af wanneer je een war search wil doen, wij gebruiken daarvoor Line, een gratis app beschikbaar voor Apple/Android. Alle Quantum clans gebruiken Line.

- Members die niet mee willen doen maken hiervan melding in de chat of op Line. Vaak gebeurt dit omdat we royals aan het upgraden zijn of net bezig zijn met een push.

- Co-leaders/elders kicken de mensen voordat de war search wordt gestart, en sturen tevens een invite. Nadat de search is gestart melden we dit op Line, en kunnen de members middels de invite weer terugkomen.

- Op Line houden we middels een notitie bij wie welke basis heeft gereserveerd. De eerste attack is gereserveerd, de tweede attack kun je zelf bepalen op een niet gereserveerde base.

- Eenmaal in de war is het uitvoeren van beide attacks verplicht. Of we nu achter staan of niet. Niet uitvoeren betekent bij ons permanente ban. Het is niet fair ten opzichte van je team die wel twee attacks doen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Pg4dHg5lDy9VrM4z0Av0KlXA/thumb.png

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
We hebben twee vaste dagen inclusief twee vaste tijden, willen ze niet mee doen kunnen ze eruit of zakken in cups.

Wel kunnen de leads meer gebruik maken van de chat functie gezien deze ook een push bericht stuurt.

[ Voor 31% gewijzigd door Famous op 14-10-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Wij gebruikten KIK, of line inderdaad, maar dat schept nog meer verplichtingen, en sommige leden wilden dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
Klinkt als veel werk wat je 2 keer per week moet verrichten 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Famous schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:53:
We hebben twee vaste dagen inclusief twee vaste tijden, willen ze niet mee doen kunnen ze eruit of zakken in cups.

Wel kunnen de leads meer gebruik maken van de chat functie gezien deze ook een push bericht stuurt.
Bedoel je line of de messages in CoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:04:
[...]

Bedoel je line of de messages in CoC?
Message in CoC zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 14:39
Heeft er niemand moeite mee dat de chat functie in CoC bagger is, weet niet op wat voor device iedereen speelt maar typen op een Nexus 5 in landscape is zwaar kut imo.. dat is ook een van de rederen waarom ik niet heel veel praat in de chats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
waarom denk je dat er zoveel typo's in de chat staan :P maja waar een wil is is een weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Je hebt toch gewoon het standaard toetsenbord die je altijd gebruikt?

Ervaar zelf weinig problemen ermee, soms eventjes wennen door landscape maar dat ligt er aan dat ik het niet gewend ben om zo te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
thedon46 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:08:
waarom denk je dat er zoveel typo's in de chat staan :P maja waar een wil is is een weg
Eens, chatten is dramatisch op CoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
Ze zouden beter een soort overlay kunnen maken zoals bij Facebook o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SamD schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:11:
Ze zouden beter een soort overlay kunnen maken zoals bij Facebook o.i.d.
Hoe ziet dat bij jou eruit dan?
Maak eens een screen als je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
Famous schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:11:
[...]

Hoe ziet dat bij jou eruit dan?
Maak eens een screen als je wil?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3CeUxma.jpg
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En wat is hier anders aan dan, lijkt mij gewoon normaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
Ehh.. het is inderdaad 'normaal' maar dat wil niet zeggen dat het fijn is.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Vooral vervelend dat je een woord eerder in de zin niet kan aanpassen, vind typen in de breedte sowieso ook bagger, maarja daar is weinig aan te doen bij een game die in de breedte gespeeld wordt. Scheelt al wel een stuk met tablet, daar gaat typen een stuk beter op imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goede drakenaanval op TH8 icm lightning en ballonnen

YouTube: OneHive War #80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Leuke tegenstander. Gaan we samen nog wat voorbereiden? Tacktiek? Plannen? Wil zelf 25/24/23 hoggen, moet lukken met 35 hogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Ik ga me moeten beperken tot hun laatste drie bases als ik met lvl2 dragons iets wil rapen. Hoggen kan ik nog niet, want die heb ik nog altijd niet kunnen upgraden >:-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
R3veNG schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:56:
Ik ga me moeten beperken tot hun laatste drie bases als ik met lvl2 dragons iets wil rapen. Hoggen kan ik nog niet, want die heb ik nog altijd niet kunnen upgraden >:-(.
En waar moeten onze onderste 5 zich op gaan richten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
onderhoud.....niet aangekondigd of wel?

edit server wordt even herstart
Hi Chief! There's a hiccup on our servers and we need to have a maintenance break to fix it. Thank you for your patience!

[ Voor 67% gewijzigd door Wii4all op 15-10-2014 08:29 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
En hij duurt ook al FF ;-)
Meestal weet je het wel alst langer duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nu kan ik thedon niet bedanken voor zn goblins ;)

Ik haalde er +200K aan goud en exiler mee binnen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Haha lol zal m op hang out gedanken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Met je eerste aanval moet je gewoon rond je eigen nummer aanvallen. Geef de onderste mensen ook een kans om sterren te pakken. Bij je 2e aanval kan je wat meer naar onderen kijken of je niet ergens sterren kan verbeteren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
De laatste 3 zijn al lastig genoeg voor onze laatste 3...dus geef hen indd ook eerst een kans..wel zo leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Welk lvl zijn je ballonnen? Volgens mij was er wel wat voor jou te pakken rondom je nummer. Kijk zo wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
ruk, klere onderhoud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
pff ik moest nog snel 1 miljoen goud binnen harken voor mn tesla....

Mn bouwer is over 1 uurtje al klaar....

Onderhoud gooit een beetje roet in mn upgrades zo.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Overigens, voor diegenen die het gisterenavond gemist hebben, ik vind 2 keer clanwar per week toch iets teveel van het goede, een mindere frequentie is voor mij veel beter.

Ligt niet aan jullie, want jullie zijn gezellig en ik heb genoten van mijn bezoek. Ik denk dat ik een poging ga wagen in tweakers2, die doen eenmaal in de week war.

Af en toe op de koffie zou ik nog altijd graag doen, de sfeer bij jullie is top. Kan ik meteen nog wat troepen doneren.
Dat is, als jullie dat goedvinden hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kan er één mee blijven doen als je wilt... Kicken we je vlak voor CW zoektocht, krijg je gelijk weer invite...
Pleeeease, kun je chatten, doneren, heb je 1 CW in de week... Moeten de leiders dat ook willen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Marxje1981 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:55:
Overigens, voor diegenen die het gisterenavond gemist hebben, ik vind 2 keer clanwar per week toch iets teveel van het goede, een mindere frequentie is voor mij veel beter.

Ligt niet aan jullie, want jullie zijn gezellig en ik heb genoten van mijn bezoek. Ik denk dat ik een poging ga wagen in tweakers2, die doen eenmaal in de week war.

Af en toe op de koffie zou ik nog altijd graag doen, de sfeer bij jullie is top. Kan ik meteen nog wat troepen doneren.
Je hoeft niet perse elke CW te doneren.

Je kan anders 1 CW alleen voor je zelf de troepen maken en je 'sterren' halen en that;s it.

Of hou je dan nog te weinig over voor mogelijke upgrades etc?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Marxje1981 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:55:

Je moet het uiteraard zelf weten.
Maar je bent een gezellige en relaxte kerel voor zover ik heb kunnen beoordelen.
Zou zonde zijn als je daardoor weg gaat.
Ze moeten gewoon een opt out functie maken voor de cw. Wat mij betreft mag je gewoon leaven en joinen voor een cw. Iedereen is vrij om dat te doen. Gebeurt ook vrij regelmatig.
Maar nogmaals je mag het zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

mathijs55 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:10:
[...]

En waar moeten onze onderste 5 zich op gaan richten dan?
Ik had enkel en alleen hun AA-installaties even nagekeken en zag dat er vrij veel 3 x lvl6 AA hebben staan: dan wordt het moeilijk voor lvl2 dragons.
Curva schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:57:
[...]

Met je eerste aanval moet je gewoon rond je eigen nummer aanvallen. Geef de onderste mensen ook een kans om sterren te pakken. Bij je 2e aanval kan je wat meer naar onderen kijken of je niet ergens sterren kan verbeteren ofzo.
Eerste aanval zal ik op / rond mijn eigen nr. doen, geen probleem :-).
Versteegrob schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:39:
[...]

Welk lvl zijn je ballonnen? Volgens mij was er wel wat voor jou te pakken rondom je nummer. Kijk zo wel ff.
4

Pagina: 1 ... 19 ... 59 Laatste