Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Frank_P schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:10:
Haha eindelijk milan! Onze diehard maxxer! Alles gemaxt op th8 pff xD.
Niet helemaal waar helaas, ik moet nog 2 muurtjes en mijn BK is nog 'maar' level 9. Tevens heb ik Valkyrie en Golem nog op level 1...

Maar dat gaat wel goed komen allemaal :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:23
crisp schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Niet helemaal waar helaas, ik moet nog 2 muurtjes en mijn BK is nog 'maar' level 9. Tevens heb ik Valkyrie en Golem nog op level 1...

Maar dat gaat wel goed komen allemaal :)
Oh...rusher!

Jouw middelste naam is 'patienceman'! Ik zou het nooit zo kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Roodey schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

Oh...rusher!

Jouw middelste naam is 'patienceman'! Ik zou het nooit zo kunnen.
Supercell leeft van spelers zoals jij. Als iedereen geduld had dan waren ze allang failliet.

Zelf heb ik geen rooie cent uitgegeven aan dit spel, ben ik ook niet van plan. Iets van 950+ gems oid. En ben volgens mij iets van 18 maanden bezig nu. Gewoon geduld hebben! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
JBrennan schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:32:
[...]

Supercell leeft van spelers zoals jij. Als iedereen geduld had dan waren ze allang failliet.

Zelf heb ik geen rooie cent uitgegeven aan dit spel, ben ik ook niet van plan. Iets van 950+ gems oid. En ben volgens mij iets van 18 maanden bezig nu. Gewoon geduld hebben! ;)
Klopt, anders hadden ze de stekker er ook wel uitgetrokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ze verdienen natuurlijk ook genoeg aan mensen die in de top zitten. Zij moeten wel direct de nieuwste defense gebouwen hebben om überhaupt aan de top te blijven.
Naast dit heb je ook nog de YouTube mensen die filmpjes maken van nieuwe troops, gebouwen, etc en gekke dingen doen door bijvoorbeeld Champ league te halen zonder muren maar wel enkele dingen direct afkopen (denk aan heroes tot aan level 15, TH zelf, etc).

Een simpele rusher die er wellicht 100 tot 200 euro heeft ingestoken is voor Supercell denk ik niets ook niet als 5% dit zou doen. Dit heeft een top speler in een (paar) dagen erin met een nieuwe update zoals de vorige.

Iemand die goed spelletjes kan ontwikkelen en aan de slag wilt? :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-10 13:59
Ik ga deze week naar Londen met school. Ik ga hierdoor dus de dinsdag-woensdag war missen. Ik zal er maandag uit gaan en dan waarschijnlijk kom ik er vrijdag avond weer in. Succes dan!

En hoelang duurt het voordat je een strike kwijtraakt?

[ Voor 13% gewijzigd door webdavid op 03-10-2014 19:41 ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
We hebben hier even over gediscussieerd en. Na 10 wars verlies je 1 strike. Ik hou alles bij in een apart topic en zal dit dus morgen of zondag even aanpassen in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Frank_P schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:00:
We hebben hier even over gediscussieerd en. Na 10 wars verlies je 1 strike. Ik hou alles bij in een apart topic en zal dit dus morgen of zondag even aanpassen in de openingspost.
Hoeveel wars is het voor mij nu geleden, weet je dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:48

DyStiC

'Atta way, baby!

Famous schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:02:
[...]

Hoeveel wars is het voor mij nu geleden, weet je dat toevallig?
5 volgens de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Oke, thank you :)
Ik maak bij de 9e wel een strike, kijken of ik gekicked word :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Famous schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:29:
[...]

Oke, thank you :)
Ik maak bij de 9e wel een strike, kijken of ik gekicked word :D _/-\o_
Als je dan 3 strikes zou hebben wel ja :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik ben er even uitgegaan. Ben privé druk atm.
Zal denk ik donderdag weer joinen.

[ Voor 70% gewijzigd door Roodey op 04-10-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Roodey schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:24:
Ik ben er even uitgegaan. Ben privé druk atm.
Zal denk ik donderdag weer joinen.
Maar wel tijd voor Tweakers.net? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
De Koempert schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Maar wel tijd voor Tweakers.net? ;)
Ja wil ff geen cw's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Hallo weer, allemaal. Ben terug van vakantie (twee weekjes Sicilië) en heb de clan inmiddels weer gejoind. Was tijdens de preparation day van de huidige war, dus mag nog niet meedoen :-(.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:14
Welkome back R3veNG!

Baal dat ik vanochtend 91% haald, komt met name omdat ik geen BK heb voor deze CW (staat in de upgrade naar level 8). Daarbij verpiepte ik een beetje mijn 2e rage spell. Over klein half uurtje zal ik mn 2e attack uitvoeren. Voorlopig staan we voor met 59/8 (attacks 37 om 5). We hebben weinig 3 sterren gehaald, ben er bang voor dat hun "wave" ons nog wel gaat overrulen.

Verder ben ik aan het sparen om Hogg 4 of Minion 4 aan te zetten (40k of 30k DE nodig). Daarnaast gaat al het goud momenteel naar de zwarte muurtjes. De zwarte muurtjes beginnen toch aardig vorm te krijgen... _/-\o_

Er staan 2 DE Kazernes in de upgrade en moet nog 3 gewone kazernes upgraden. Voorlopig duurt het nog wel even een tijdje voort op TH 8

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 05-10-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

1e aanval gehad, jumpspell nog niet klaar en nog 8 minions in de maak, oeps :z Gelukkig wel 2 sterren dus dat ging prima, voor straks nog eens even een mooi target zoeken, met GoWiWi weer.

Edit: Net m'n 2e aanval gedaan op nr 5, 75% en 2*. Ging echt behoorlijk lekker voor m'n 4e GoWiWi ooit. Misschien dat er in een van de komende CW's een 3* inzit, al is 2* natuurlijk de standaard voor GoWiWi.

[ Voor 35% gewijzigd door De Koempert op 05-10-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
1e aanval ging prima; full-dragon op hun #23 (ben zelf #22 in deze war). Een maxed TH8 met 3x AA lv6 dus. Draken waren vrij snel bij de AA dus dat gevaar was snel geweken en een zekere 3 sterren in de wacht gesleept.

De 2e aanval probeerde ik robdegekste's 1-ster op #28 te verbeteren met draak/ballon, maar dat ging niet geheel zoals gepland. Deze tegenstander had al z'n luchtbommen en luchtmijnen zo'n beetje verstopt op de plek waar ik de bubs van mijn draken dropte waardoor deze dus al behoorlijk averij opliepen. Dat samen met een nogal geconcentreerde (lucht)verdediging, een te ver naar voren gedropte heelspreuk en verkeerd gedropte CC met de ballonnen (die gingen nu eerst op een kanon af in plaats van de AA) maakten dat mijn draken met bosjes uit de lucht werden geschoten nog voordat ze het stadhuis volledig te grazen konden nemen. Uiteindelijk 46%, geen ster en dus als straf geen extra loot voor mij...

Ter verdediging moet ik zeggen dat eea ook kwam doordat mijn brakke no-name tablet soms gewoonweg niet even goed reageert op touches. Mijn vrouw ziet mijn frustratie en heeft me een betere tablet belooft voor de kerst (of eerder) :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Het wordt steeds moeilijker om een normale clan te vinden en heb mijn prioriteiten verplaatst.
Is er nog plek in tweakersIII? Ik ben nog steeds actief en zoek ook een actieve clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
-WarAx- schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:58:
Het wordt steeds moeilijker om een normale clan te vinden en heb mijn prioriteiten verplaatst.
Is er nog plek in tweakersIII? Ik ben nog steeds actief en zoek ook een actieve clan.
Er is wel een wachtlijst waar je opgezet kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Famous schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:09:
[...]

Er is wel een wachtlijst waar je opgezet kan worden..
Graag :) Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is niet fijn hoor, opgezet worden...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
CLB schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:18:
Is niet fijn hoor, opgezet worden...
Als het goed is heb je daar op dat moment geen last meer van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

-WarAx- schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:19:
[...]

Als het goed is heb je daar op dat moment geen last meer van ;)
Zat je er niet eerder bij? Zo ja, wat is je nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:21:
[...]

Zat je er niet eerder bij? Zo ja, wat is je nick?
Je sig klopt niet meer. :+

Twijfel nog heel erg wie ik met mijn tweede aanval ga pakken, ik neig toch wel naar nummer twee al is die wel lastig. Zal wel mooi zijn als ik die net als nummer 1 zo kan plat leggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hele dag geen normale loot te vinden, tot nu net een half uurtje terug. Een klapper van 820k en 670k achter elkaar te pakken.

Rest van de dag kon ik niet eens een 75/75 loot vinden... raar spel... ;(

Lab staat momenteel niks te doen dat is wel even zuur. BK staat aan (gaat naar 8) dus nog maar 10K DE over momenteel. En ook maar 1mil elixer dus kan geen onderzoek aanzetten. Gold gaat alles naar zwarte muren momenteel ;w

[ Voor 35% gewijzigd door Sleehond op 05-10-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Omdat ik de laatste tijd zo beroerd weinig sterren haalde heb ik besloten van tactiek te wisselen.

1e aanval was drag + hogg attack op een gerushte th9. 2 groepen met hoggs sloopte 2x AA en 8 draakjes ruimden op. Makkelijke 3 sterren.

2e aanval combineerde ik draken met hoggs en ballonnen. Ging opzich lekker alleen kwamen de ballonnen niet ver genoeg door de 2 xbows. Nette 2 sterren.

Lang geleden dat ik weer is 5 sterren haalde.
Nu hopen dat we de war ook winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoop ook dat we winnen ja, 1,76 mil met 4.1k DE als loot bonus :+

Ziet er niet naar uit dat zij nog een inhaal sprong willen/gaan maken, dikke prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 09:49
lekker famous!

Zelf ook weer 1000de erbij.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Het werd nog aardig spannend op het einde. Uiteindelijk 96-80 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mooi!

goede streak zijn we zo aan het neerzetten!

Over mijn aanvallen kan ik vrij kort zijn:

Eerste aanval werden ik compleet weggeblazen, ik haalde 1 ster maar die gast had alle lucthbommen en teslas rond zn stadhuis gezet toen mjij draken daar kwamen waren ze snel weg.

Tweede aanval ging wel goed in zo verre dat ik drie sterren haalde.
De taktiek kon na 5 seconden de prullenbak in.
Ik zette per ongeluk mij klankasteel troepen in, die juist pas nadat de eerste luchtafweer uitgeschakeld waren het veld in mochten. Wonder boven wonder vlogen de loons direct naar het midden.

[ Voor 83% gewijzigd door Wii4all op 06-10-2014 10:41 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik wil me graag aanmelden voor deze clan. Ik begrijp dat er een wachtlijst is dus dat ik daar eerst op terecht kom. Mijn naam in CoC is Catweasel, lvl 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Mijn aanvallen

Eerste keer hogs op een TH8, maxed. Stuurde eerst 2 x 5 hogs op een boogschuttertoren. Hierachter lagen de big boms echter kwam er een tesla af dus schakelde maar 1 big bom uit. Vervolgens 25 hogs gestuurd maar de king sloopt ze hard dus weer een dikke fail.

Tweede aanval op een max TH8 met draken. Ging wel prima, mooie funnel gemaakt, loons maakte de AA kapot echter hadden mijn 3 draken te weinig health nadat de AA down was, wel 2 sterren gehaald.

Nu pekka lvl 2 aangezet. Aanstaande CW ga ik voor Golem, Wizz, Pekka en Witch

YouTube: Clash of Clans 3 Stars Clan Wars Deze maar is goed bekijken. TH8 vs TH8 haalt vaal genoeg 3 sterren en TH9 vs TH9 ook dus aardig leerzaam voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 06-10-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Shiiiit, keek ik vanochtend om 9 uur, was de CW al voorbij :(
Foutje! En ik moest nog 2x aanvallen.
Sorry heren!
Over een weekje ga ik trouwens 4 weken op vakantie, dus dan ga ik (tijdelijk?) uit de clan.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

arjanpvt schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:54:
Shiiiit, keek ik vanochtend om 9 uur, was de CW al voorbij :(
Foutje! En ik moest nog 2x aanvallen.
Sorry heren!
Over een weekje ga ik trouwens 4 weken op vakantie, dus dan ga ik (tijdelijk?) uit de clan.
@leiding, misschien iemand van de wachtlijst er die 4 weken in laten? Grote kans dat er tegen die tijd wel weer iemand uit is en dan kan die persoon gewoon blijven. Anders 4 weken bij ons en weer even terug op de wachtlijst als er geen plek is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik kom eraan >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Woooooooooooooooooot verder goed idee Koempert
Marxje1981, was alles goed gegaan? Kom je weer snel terug?

[ Voor 78% gewijzigd door Wackmack op 06-10-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Zoufiax schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:56:
Ik wil me graag aanmelden voor deze clan. Ik begrijp dat er een wachtlijst is dus dat ik daar eerst op terecht kom. Mijn naam in CoC is Catweasel, lvl 66.
Ik heb je erbij gezet op de wachtlijst. Je kan deze vinden halverwege de startpost. Als het zover is krijg je een dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Frank_P schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Ik heb je erbij gezet op de wachtlijst. Je kan deze vinden halverwege de startpost. Als het zover is krijg je een dm.
Thx. Hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen voordat ik aan de beurt ben? Ik heb net m'n huidige clan verlaten. Ik twijfelde openlijk aan het nut van de laatste clan war gezien de sterke tegenstander en die van ons niet lekker draaide en werd meteen gedegradeerd (iedereen die binnenkomt wordt automatisch oudste), zonder normaal op mijn mening in te gaan. Zo ga je niet met elkaar om is mijn mening, ik deed per slot van rekening altijd netjes mee met de CW en doneren, dus ben meteen maar vertrokken. Zal ik tijdelijk nog even een andere clan zoeken? Het lijkt me dat het nog wel even kan duren voordat ik me bij jullie kan aansluiten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ligt eraan of iemand de clan verlaat. Al denk ik van niet.
CLB joint ergens deze week, Marx ligt spijtig nog in het ziekenhuis of is herstellende. Dus eigenlijk is -WaRax- al aan de beurt en sta jij op de eerste plek.

Ik heb zojuist mijn noob account eruit gehaald en dan is het nog een kwestie hoe het zit met de vakantiegangers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Zoufiax schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Thx. Hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen voordat ik aan de beurt ben? Ik heb net m'n huidige clan verlaten. Ik twijfelde openlijk aan het nut van de laatste clan war gezien de sterke tegenstander en die van ons niet lekker draaide en werd meteen gedegradeerd (iedereen die binnenkomt wordt automatisch oudste), zonder normaal op mijn mening in te gaan. Zo ga je niet met elkaar om is mijn mening, ik deed per slot van rekening altijd netjes mee met de CW en doneren, dus ben meteen maar vertrokken. Zal ik tijdelijk nog even een andere clan zoeken? Het lijkt me dat het nog wel even kan duren voordat ik me bij jullie kan aansluiten he?
Ik zou het een maandje geven ongeveer, maar kan altijd sneller lopen. En er staan een aantal mensen op 2 strikes, als die nog een aanval missen komt er weer een plekje vrij. Ik raad je aan om voorlopig even Tweakers.net te joinen, die zijn wel wat meer casual en doen geen CW, maar wel goede sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
In principe is de clan vol op dit moment. We hebben 47 leden in de clan. Er moeten er 2 nog terugkomen van vakantie/afwezigheid. Dat is dan 49 en CLB is zojuist gejoind. Daarna is Marxje1981 (mits hij een beetje tijdig kan joinen) en warax aan de beurt en dan Zoufiax.

Wat betreft de strikes. Er zijn diverse mensen met 2 strikes. We hebben gesteld dat je na 10 wars 1 strike verliest. Dit geld echter alleen als je 10 wars achter elkaar niet verzuimd. Als je bijv bij de 9e war een aanval mist moet je weer 10 wars aanvallen om een strike kwijt te raken.

Dat gezegd hebbende heeft dat invloed op de strike lijst;
Basjuh -1 , wordt 0
Villian -1, wordt 0

Daarnaast is Manstaat 1 war verwijderd van -1.

Ik hou dit allemaal bij in een excel sheet. Als je wil weten hoeveel wars je moet tot -1 kan je me dm'en.

Tot zover de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Bedankt voor de tip, ik ga vandaag even kijken bij de Tweakers.net clan. Om eerlijk te zijn wist ik niet dat er meer Tweakers-clans zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-10 13:59
Oke, ik ga er nu uit. Ben vrijdag avond waarschijnlijk weer terug. Hou m'n plekje vrij :)

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Frank_P schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:57:
In principe is de clan vol op dit moment. We hebben 47 leden in de clan. Er moeten er 2 nog terugkomen van vakantie/afwezigheid. Dat is dan 49 en CLB is zojuist gejoind. Daarna is Marxje1981 (mits hij een beetje tijdig kan joinen) en warax aan de beurt en dan Zoufiax.

Wat betreft de strikes. Er zijn diverse mensen met 2 strikes. We hebben gesteld dat je na 10 wars 1 strike verliest. Dit geld echter alleen als je 10 wars achter elkaar niet verzuimd. Als je bijv bij de 9e war een aanval mist moet je weer 10 wars aanvallen om een strike kwijt te raken.

Dat gezegd hebbende heeft dat invloed op de strike lijst;
Basjuh -1 , wordt 0
Villian -1, wordt 0

Daarnaast is Manstaat 1 war verwijderd van -1.

Ik hou dit allemaal bij in een excel sheet. Als je wil weten hoeveel wars je moet tot -1 kan je me dm'en.

Tot zover de update ;)
Wanneer komt Panicattack terug van vakantie dan? Sinds mijn joinen heb ik die naam volgens mij nog nooit voorbij zien komen, en dat is al aardig wat maandjes geleden. Daarnaast zit Villian in Tweakers.net, maar dat zal wel geregeld zijn I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 21:21
Vrijdag ben ik ook weer een weekje op vakantie. Ik leave de clan voordat ik vertrek en join graag weer een week later :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En Vince is ook al weer weg.
Volgens mij kunnen er wel nieuwe bij als ik het zo bekijk.

Als ze maar kunnen discussiëren dan is het prima, ging lekker vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
De Koempert schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Daarnaast zit Villian in Tweakers.net, maar dat zal wel geregeld zijn I guess.
Nee, is er niets geregeld. Ik wilde even kijken hoe het gaat zonder CW.
Af en toe een CW is leuk, maar 2x in de week is voor mij iets teveel van het goede.
Ook is de clan te gezellig. Daardoor check ik onder werktijd te vaak COC.
Nu ik tijdelijk in Tweakers.net zit merk ik dat ik minder COC speel. Dat wilde ik bewerkstelligen.
Mijn plekje kun je dus vergeven aan iemand van de wachtlijst. Mocht ik weer zin hebben in CW (en gezelligheid) zal ik me melden voor de wachtlijst. Kan op korte termijn zijn, maar ook over een aantal maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Roodey schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:43:
[...]

Nee, is er niets geregeld. Ik wilde even kijken hoe het gaat zonder CW.
Af en toe een CW is leuk, maar 2x in de week is voor mij iets teveel van het goede.
Ook is de clan te gezellig. Daardoor check ik onder werktijd te vaak COC.
Nu ik tijdelijk in Tweakers.net zit merk ik dat ik minder COC speel. Dat wilde ik bewerkstelligen.
Mijn plekje kun je dus vergeven aan iemand van de wachtlijst. Mocht ik weer zin hebben in CW (en gezelligheid) zal ik me melden voor de wachtlijst. Kan op korte termijn zijn, maar ook over een aantal maanden.
Dat laatste bedoelde ik vooral, het was nu niet echt duidelijk of je een paar dagen ging minderen of dat je helemaal was overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
De Koempert schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:11:
[...]

Dat laatste bedoelde ik vooral, het was nu niet echt duidelijk of je een paar dagen ging minderen of dat je helemaal was overgestapt.
Klopt, ik wilde niet meteen mijn plekje vergeven.
Alleen nu vind ik het niet fair om nog 'even' aan te kijken.
Ik meld mij als ik terug wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zonde zeg, toch wat leuke leden weg maar tijd voor nieuwe leden, altijd mooi.
Marx er straks weer bij :)

Morgen dit leger is gebruiken, Gowiwi op TH8, ben benieuwd

Golem is pas lvl 1 maar 2 stuks is toch aardig sterk op TH8.

http://mkln.ru/clash-of-c...i2jklm2n6o1p4q1rs5tu2vwx3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
mijn aanvallen kosten dus een slordige 760k totaal :) Best fors! had er best wat kunnen upgraden :P
Als ik de link van Rob bekijk, is hij voor een dergelijk leger slechts 380k kwijt.

Wellicht toch eens kijken naar een andere tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry jongens voor mijn plotselinge vertrek, maar is pure zelfbescherming. Vond het zeker gezellig maar continue naar het scherm zitten kijken hoe de war verloopt en of de stand al weer is gewijzigd werd een beetje te veel van het goede.

Ik vind CW heel leuk om te doen maar slokt gewoon teveel tijd op.
Verzoek gedaan bij Tweakers.net maar niets gehoord, zit nu (tijdelijk?) in andere clan met 1 CW per week. Even kijken hoe dat gaat en anders uiteindelijk over naar Tweakers.net als er nog plek is. Had het idee dat ze vol zaten op het moment.

Over en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Jammer Roodey en Vincent. Jullie zijn uiteraard altijd weer welkom onder voorbehoud van de wachtlijst. Veel plezier en succes waar jullie ook mogen gaan :p.

@koempert
PanicAttack is 2 weken geleden ofzo geleaved voor vakantie. Hij praat zelden in de chat dus vandaar dat je hem niet kent. Ik geef hem nog een week en anders zal ik zijn plek ook vergeven.

[ Voor 39% gewijzigd door Frank_P op 07-10-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
maomanna schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:19:
mijn aanvallen kosten dus een slordige 760k totaal :) Best fors! had er best wat kunnen upgraden :P
Als ik de link van Rob bekijk, is hij voor een dergelijk leger slechts 380k kwijt.

Wellicht toch eens kijken naar een andere tactiek?
760K is zeker voor twee aanvallen? Deed vorige CW Hogs dus dan ben je ongeveer 1500 De kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
ja 2x full dragon attack.incl 2x rage en 1x heal.

Heb het niet zo zeer over hogs, maar met reuzen, wiz WB etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@Frank, naast dat die amper wat zei is het ook gewoon een hopper :+ Nog erger als CLB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Volgens mij is het de eerste keer dat hij in de clan zit/zat. En laten we iedereen gewoon het voordeel van de twijfel geven :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 21:20
en Marx meld zich weer, zojuist weer fit genoeg om te kunnen tikken, wel nog in het ziekenhuis overigens. Verwachting is donderdag/vrijdag naar huis toe.

ik hoop op het beste, en kijk uit naar het moment dat ik weer joinen kan, een eigen clan zoals ik nu heb, is leuk, maar teveel verantwoordelijkheid, bovendien is 80 procent amerikaans en lopen die uren gewoon voor geen meter ;)

Ik dank jullie voor de leuke reacties en hopelijk tot donderdag/vrijdag!

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vet ! Fijn dat alles goed is gegaan. Zie je donderdag/vrijdag weer joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Bah, ziekenhuizen, niks voor mij; 'k krijg rillingen van zo'n plekken.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 21:20
Heb ik ook nog steeds :)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Marxje1981 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:49:
en Marx meld zich weer, zojuist weer fit genoeg om te kunnen tikken, wel nog in het ziekenhuis overigens. Verwachting is donderdag/vrijdag naar huis toe.

ik hoop op het beste, en kijk uit naar het moment dat ik weer joinen kan, een eigen clan zoals ik nu heb, is leuk, maar teveel verantwoordelijkheid, bovendien is 80 procent amerikaans en lopen die uren gewoon voor geen meter ;)

Ik dank jullie voor de leuke reacties en hopelijk tot donderdag/vrijdag!
Goed om te horen dat het beter met je gaat! We maakten ons toch een beetje zorgen om je. We zien je snel terug opt nest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
We zien je wel verschijnen Marxje1981!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Iemand enig idee wat dat 3e ding is in dit plaatje?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l2dTdsP1djvG67dEuoWlkl4v/full.png

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
crisp schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:02:
Iemand enig idee wat dat 3e ding is in dit plaatje?

[afbeelding]
Gok een CC welke wel troops bezit maar geen clan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Famous schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:04:
[...]

Gok een CC welke wel troops bezit maar geen clan heeft.
Dat dacht ik ook, maar is wel een raar plaatje daarvoor :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is het wel, weet het zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mag ik nu door voor de combi magnetron? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Het moet volgens mij een vlaggenstok zonder vlag voorstellen. Het is alleen bar slecht vorm gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
tnx again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Lekker Curva! Wordt een aardig document ondertussen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
R3veNG schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:52:
Bah, ziekenhuizen, niks voor mij; 'k krijg rillingen van zo'n plekken.
Kom er vier keer per week :)
weinig last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
maomanna schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:37:
[...]

Kom er vier keer per week :)
weinig last van :P
Moet er volgende week heen, FML :'(

CW, ging iets beter maar nog steeds niet echt lekker.
Al 3e op rij waar ik het half verneuk 8)7
De gedachten is vaak zo goed, nu de praktijk nog.

Eerste aanval. combinatie van draken, hogs, wizz en ballon 6 in de CC.
Viel een TH9 aan met 4 x AA aan de zijkant.
Wizz pakte een AA, hogs ook, de Ballon deed ik met rage en pakte AA plus wat torens. De 7 draken maakte het bijna af, miste 5 seconden dus 2 sterren. Met mijn King was het wel 3 sterren geweest.

2e aanval, Golem icm wizz en witch. Golem bleef lang leven terwijl de rest snel dood waren. Volgende week de wizz meer in waves en wat meer geduld hebben.

Verder spannende leuke CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Oops! I did it again :s. Ik heb gewoon echt geen tijd voor een CW doordeweeks. Ik ga de clan dus verlaten. Een kick mag ook, dan kan er gelijk iemand van de wachtlijst in :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
je hebt nog tot vanavond 20:00 voor 2 aanvallen hoor ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Mijn eerste aanval was een beetje jammer. Hogs deden goed hun werk en de tweede AA was ook zo weg. Alleen op het moment dat ik m'n Barbaar gooide gingen mijn draken die kant op. Hierdoor vlogen ze teveel zonder damage te doen. Iemand een idee hoe dat kan? ** 2 sterren

Tweede aanval was naar mijn mening perfect uitgevoerd. Eerste AA kapot met 3x lightning, 2e AA binnen 20 sec gesloopt en daarna vrij spel. *** 3 sterren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
mathijs55 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:06:
Mijn eerste aanval was een beetje jammer. Hogs deden goed hun werk en de tweede AA was ook zo weg. Alleen op het moment dat ik m'n Barbaar gooide gingen mijn draken die kant op. Hierdoor vlogen ze teveel zonder damage te doen. Iemand een idee hoe dat kan? ** 2 sterren
Ja, omdat deze tegenstander allemaal heksen in hun CC hadden zitten komen daar die skeletten uit voort. Deze skeletten kunnen alleen maar grond troepen aanvallen.
Dus op het moment dat jij je king inzette gingen die skeletten naar jouw king toe. En omdat draken bezeten zijn van CC troepen gingen die weer achter die skeletten aan. Doordat draken heel traag zijn doen ze een rondje voor de sier zonder ook maar enige schade te doen.

Volgende keer dus even wachten tot het CC dood is voor je je grond troepen inzet.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
thedon46 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Ja, omdat deze tegenstander allemaal heksen in hun CC hadden zitten komen daar die skeletten uit voort. Deze skeletten kunnen alleen maar grond troepen aanvallen.
Dus op het moment dat jij je king inzette gingen die skeletten naar jouw king toe. En omdat draken bezeten zijn van CC troepen gingen die weer achter die skeletten aan. Doordat draken heel traag zijn doen ze een rondje voor de sier zonder ook maar enige schade te doen.

Volgende keer dus even wachten tot het CC dood is voor je je grond troepen inzet.

succes!
Aah oke, ik snapte er al geen klote van, Heb die heksen nog nooit gezien 8)7 8)7

Thanks voor de opheldering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
JBrennan schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:54:
Oops! I did it again :s. Ik heb gewoon echt geen tijd voor een CW doordeweeks. Ik ga de clan dus verlaten. Een kick mag ook, dan kan er gelijk iemand van de wachtlijst in :p.
Helaas Rooie. Ik vind het jammer dat je gaat.
Werk en andere interesses is iets waar we allemaal mee te maken krijgen of gaan krijgen.
Veel succes en hopelijk tot ooit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Maar Rooie, je gaat toch wel twee keer aanvallen? Dat is 5 min werk :)
Jammer dat je gaat, tot ooit

[ Voor 17% gewijzigd door Wackmack op 09-10-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik ben vanavond pas om 21:30 thuis oid. Dus aanvallen op de ipad gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:17:
Ik ben vanavond pas om 21:30 thuis oid. Dus aanvallen op de ipad gaat hem niet worden.
Het enige wat ik erop kan zeggen is dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Aangezien mijn King alvast aan z'n winterslaap was begonnen heb ik deze keer iets lager dan normaal aangevallen; namelijk #30 en #35. Allebei full-dragon, waarbij ik bij de laatste toch wel 3 sterren had verwacht, maar die k*t-heksen in hun CC zijn lastig te slopen waardoor de draakjes toch teveel damage opliepen door de AA...

Anyhow, 2x 2 sterren dus (waarbij de laatste al 2-ster was, dus niets extra daar helaas). Volgende war met BK10 hoop ik wat meer te slopen :P

En voor ons: misschien eens kijken of we ook heksen kunnen gaan gebruiken ter verdediging (in combinatie met boog/wizz)? Da's wel een behoorlijke aanslag op de DE van degenen die ze ueberhaupt kunnen maken, maar het lijkt effectief te zijn, zeker tegen draken bij een layout waar de CC gecovered wordt door AA.

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 09-10-2014 14:59 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
crisp schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:57:

En voor ons: misschien eens kijken of we ook heksen kunnen gaan gebruiken ter verdediging (in combinatie met boog/wizz)? Da's wel een behoorlijke aanslag op de DE van degenen die ze ueberhaupt kunnen maken, maar het lijkt effectief te zijn, zeker tegen draken bij een layout waar de CC gecovered wordt door AA.
Zat ik ook aan te denken, maar inderdaad wel een aanslag op je DE.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
king Ray schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

Zat ik ook aan te denken, maar inderdaad wel een aanslag op je DE.
Het enige wat heksen als voordeel hebben is dat ze wat slomer zijn. Het enige wat je moet doen is de heks zelf doden en het feest is al afgelopen. Met een draken leger luur je niet dus duurt het iets langer.

Volgens mij zijn er 3 of 4 mensen met heks level 2 als je het dan eerlijk wil verdelen komt dat uit op ~10 heksen per persoon als iedereen er één doneert. Dit is al 3500 DE per persoon + dat het ook nog eens bijna 3,5 uur duurt om ze te maken. Denk niet dat mensen hier zin in hebben (ik althans niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Dan ben je dus 7000DE per week kwijt aan heksies doneren...

Mijn vorige clan was een clan waar lvl 2 heksies standaard waren, haha. We hebben een aantal CW's gewonnen ondanks dat we maar 40/60 hadden gebruikt omdat de noobs van 't enemy team niet wisten hoe je een heks uitschakelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Famous schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:40:
[...]

Het enige wat ik erop kan zeggen is dit..
Whahahaha

[ Voor 28% gewijzigd door Wackmack op 09-10-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Brogala schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:56:
Dan ben je dus 7000DE per week kwijt aan heksies doneren...

Mijn vorige clan was een clan waar lvl 2 heksies standaard waren, haha. We hebben een aantal CW's gewonnen ondanks dat we maar 40/60 hadden gebruikt omdat de noobs van 't enemy team niet wisten hoe je een heks uitschakelt :p
Ja, da's aardig steep zolang we nog niet meer mensen hebben met Witch.

Bij nader inzien bleek mijn gevoel dat die heksen lang bleven leven ook niet terecht; in de replay zag ik dat het voornamelijk door de BK kwam dat mijn draken zo lang bezig waren...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zo goed kunnen hogs lvl 5 zijn op TH10, niet verwacht.

YouTube: Clash With Ash Episode 21 - HoGoWiWi Strategy (Hogs, Golem, Witch, Wiz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
Ach als je 1 draak dropt en 20 boogjes erin stopt dan Lure je die heksies even naar de rand. 2 boogjes erop en dag met je heksie. Zeker alles basissen lager dan 9 is dit bij te doen. Of 15boogjes en lok reus ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Kijk ook even verder naar de attack..
Heroes level 40, 5 spells inclusief freeze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Lekkere overwinning!
SuperKneus schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:04:
Ik ben bezig om de aanvallen van de afgelopen war te bekijken en ik zie toch wel wat draken aanvallen die geen 3 sterren halen op een th8 of lagere base. Waar het vaak fout gaat is dat men de draken zonder na te denken dropt en ze vervolgens met rage spells helpt om de base te slopen. Sommige gebruiken ook 3 lightning spells om een AA uit te schakelen maar die aanvallen gaan soms ook niet helemaal goed.

Daarom hieronder wat guide's die je bijna 100% zekerheid geeft om 3 sterren met draken te halen op een th8 of lagere base.

De eerste die ik wil laten zien is een combinatie van Draken en Ballonnen
http://youtu.be/jYu5LpAs1vs?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

Deze aanval heb ik zelf ook een paar keer gebruikt en werkt erg erg goed. Het enige probleem wat je hiermee wel hebt is dat je Level6 ballonnen in je CC moet hebben. Gelukkig zijn er genoeg mensen in de clan die ze hebben dus als je de bovenstaande aanval gaat gebruiken vraag dan om die level 6 ballonnen. De aanval komt er in het kort op neer dat je eerst met 3 lightning spells 1 van de AA's uitschakeld. Vervolgens drop je een paar draken in de buurt van de andere AA. Zodra die AA op je draken begint te schieten drop je de 8 ballonnen die je zelf had meegenomen. Deze ballonnen zullen als het goed is direct naar de AA vliegen en niet geraakt worden door de AA omdat die nog steeds op de draken aan het schieten is. Zodra de laatste AA op een van de draken begint te schieten drop je je CC met Level6 ballonnen. Deze zullen als het goed gaat direct naar de AA gaan en daarna kan je achterover gaan zitten en kijken hoe de base gesloopt wordt.

Bij de onderstaande video's wordt bijna dezelfde tactiek gebruikt.
http://youtu.be/sS6d8cKA9gc?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

http://youtu.be/A9dg9Dad9_4?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

http://youtu.be/5j9s_RaAVao?list=UU-JB89EHXF9fjOw5ydcVn4Q

De onderstaande aanval werkt iets anders.
http://youtu.be/1GxeCLzI-90

Bij deze tactiek zorg je er voor dat je met een paar draken een tunnel maakt voor de rest van de draken en je CC level6 ballonnen. Vooral dat laatste is erg belangrijk. Je wilt er met deze tacktiek voor zorgen dat de ballonnen nergens anders naar toe kunnen dan naar het midden van de base waar de AA staan.

Ik hoop dat men de tijd neemt om deze aanvallen te bekijken en er gebruik van maakt als je met draken gaat aanvallen.
Wow! Wat een super stuk, gemaakt door Superkmeus in het Tweakers2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Zoufiax schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Zoufiax. Er is plek. Je kan een join request ingame doen onder vermelding van je tweakers username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
De Koempert schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Ik zou het een maandje geven ongeveer, maar kan altijd sneller lopen. En er staan een aantal mensen op 2 strikes, als die nog een aanval missen komt er weer een plekje vrij. Ik raad je aan om voorlopig even Tweakers.net te joinen, die zijn wel wat meer casual en doen geen CW, maar wel goede sfeer.
Hahaha geen maandje maar 4 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:13:
[...]

Hahaha geen maandje maar 4 dagen :)
Hij zei ook maandje :9
Benieuwd hoe de volgende CW's gaan.. hoop dat we snel weer op maximale aanval zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
ik heb de clan verlaten. Ben een weekje op vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Renzzie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:19:
ik heb de clan verlaten. Ben een weekje op vakantie :D
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
To do bij Leon:

1 DE kazerne nog van 3 naar 4
Pekka naar 2 (nu voor aan het sparen)
3 gewone kazernes van 9 naar 10
173 muren van paars naar zwart (52 gedaan reeds)

Dan gaat TH 9 aan :-)

Verder ben ik nu 1800 cups, ga even voor de 2000 :-)!
Pagina: 1 ... 18 ... 59 Laatste