CW gaat prima, heel makkelijk. 94 vs 43 dus deze pakken we makkelijk.
Heb voor de verandering eens 3 aanvallen mogen doen ipv 2 aanvallen
Eerste aanval drukte ik weg toen alles was gedropt en hierdoor werd die niet geteld, heel vaag.
Aanval ook hard verneukt, te weinig ballonnnen en te veel hogs.
Aanval 2. Dit was anti draak/hogs base. Grote buitenring met alle defence op de mortieren/AA na. Deze buitenste ring had ik bijna kapot gemaakt met 20 ballonnen. Met 15 hogs de binnenste ring kapot gemaakt. Er waren bovenin nog 4 defence gebouwen echter bij het laatste gebouw liepen de hogs op een double bom, doei aanval. Wel 2 sterren gepakt. Wel echt een goede tacktiek alleen de ballonnen zijn helaas niet zo sterk op lvl 5.
Aanval 3. Zou full hogs gaan op een TH8 echter heeft Koempert mij om gepraat om een TH9 te pakken. Door de vele traps zag ik mijn troepen alleen maar vliegen

TH9 val ik voorlopig maar niet meer aan. Gewoon een keiharde fail met 0 sterren, is echt lang geleden
Mathijs wil toch even wat feedback geven zodat je de volgende keer heel makkelijk 3 sterren haalt op een TH7. De eerste drakenaanval neem je 2 x heal en rage mee. Er staat 2 x AA lvl 5 en je hebt hogs in je CC.
Beter doe je op een TH7 3 x lightning zodat je de AA kapot kan maken. In je CC is het goed om hogs/ballon6 te hebben. Eerst drop je je draken, alle 10 en daarna je CC. Als de AA je draken onderin vuurt neemt zijn de ballonnen veilig.
Met deze tacktiek is iedere drakenaanval op een TH7 ALTIJD 3 sterren. Heb dit tientallen keren gedaan en RoBu ook. 10 draken zijn namelijk altijd te sterk voor 1 AA. Een TH7 heeft maar 6 gebouwen met veel HP.
Je tweede aanval is gewoon lastig, draak lvl 3 heeft al moeite tegen een goede TH8.