• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Renzzie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:41:
Draak is nog level 1 en heb pas 1 barrack die draken kan maken. Voorlopig nog geen optie dus. Het blijft allemaal redelijk reus gebaseerd nog.
Doe het zelfde op mijn noobie, kost wel aardig wat tijd om te maken (5 uur) maar werkt prima. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 21:21
Lvl 1 draken zie je dus als sterker dan het reuzen leger met wiz erachter?

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Goed en een duidelijk verhaal Frank, helemaal mee eens!

hand in hand

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
Renzzie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:48:
Lvl 1 draken zie je dus als sterker dan het reuzen leger met wiz erachter?
Ja of je neemt

15 reuzen
6 wallies
25 boogies
De rest wizz

Healing en rage

Heb je nog hulp nodig hoe je de aanval doet? Dus niet zomaar alles droppen he.

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 09:49
@frank, Heer heer.

Klopt wat je zegt.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Helemaal erns met frank, goed bezig btw!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Prima post hoor Frank, zoals ik ook al aangaf in de chat. Persoonlijk blijf ik skeptisch onder het mom van, eerst zien dan geloven. Het is me dan ook niet echt duidelijk wat er gebeurt als regels/adviezen niet worden opgevolgd.

Ik heb het idee dat het 3 strikes systeem niet helemaal werkt maar wel hardhandig aan vast wordt gehouden, maar dat er bij andere dingen (zoals idiote aanvallen en te laag aanvallen) er een aai over de bol is met de tekst "niet meer doen he".

Ik ben het nergens met je oneens (behalve qua chatten) maar dat "achter de schermen doen we heel veel" is veel te wazig en geen 1 member heeft dan het idee dat er ook echt wat gebeurt. Leadership op de achtergrond is prima als alles zn gangetje gaat, maar als er dingen misgaan moet er wel een leider zijn die naar voren stapt en waarvan men erop aan kan dat hij het regelt.

Je intenties zijn goed hoor, en ik sta er ook helemaal achter, maar the road to hell is paved with good intentions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:11
@FrankP,

Vergeef mijn plekje maar aan een ander, ik ben momenteel nog niet in staat om 2x per week war te doen, nog steeds bedlegerig in ziekenhuis.

In dat geval heb ik binnen no time drie strikes te pakken. Ik probeer het later nog wel een keer met een paar weken :)

(als ik dan weer achteraan de lijst kom, is dat akkoord hoor, kan ik helemaal begrijpen).
:)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Tof dat ik kon joinen. Kijk nu al uit naar m'n eerste CW met jullie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Laatst online: 14:36
Marxje1981 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:15:
@FrankP,

Vergeef mijn plekje maar aan een ander, ik ben momenteel nog niet in staat om 2x per week war te doen, nog steeds bedlegerig in ziekenhuis.

In dat geval heb ik binnen no time drie strikes te pakken. Ik probeer het later nog wel een keer met een paar weken :)

(als ik dan weer achteraan de lijst kom, is dat akkoord hoor, kan ik helemaal begrijpen).
:)
Ik hou je plek nog wel even vrij. Als het geen maanden gaat duren :p.
Beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:04

DyStiC

'Atta way, baby!

De Koempert schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:15:
Prima post hoor Frank, zoals ik ook al aangaf in de chat. Persoonlijk blijf ik skeptisch onder het mom van, eerst zien dan geloven. Het is me dan ook niet echt duidelijk wat er gebeurt als regels/adviezen niet worden opgevolgd.
Dat bekijken we per situatie.
Ik heb het idee dat het 3 strikes systeem niet helemaal werkt
Wat werkt er dan precies niet aan? Volgens mij is het aantal aanvallen sinds invoering hoger dan ooit daarvoor (en daar was het ook voor bedoeld), dus werkt prima imo.
maar wel hardhandig aan vast wordt gehouden, maar dat er bij andere dingen (zoals idiote aanvallen en te laag aanvallen) er een aai over de bol is met de tekst "niet meer doen he".
Wat wil je dan? gelijk maar kicken? ik voel er meer voor om men daar eerst op aan te spreken. Als dit veelvuldig voorkomt is het een ander verhaal.
Ik ben het nergens met je oneens (behalve qua chatten) maar dat "achter de schermen doen we heel veel" is veel te wazig en geen 1 member heeft dan het idee dat er ook echt wat gebeurt.
Vreemd dat jij voor iedereen spreekt, ik het idee namelijk dat het erg meevalt, en we overleggen achter de schermen regelmatig, dus dat zul je maar van me moeten aannemen dan.
Leadership op de achtergrond is prima als alles zn gangetje gaat, maar als er dingen misgaan moet er wel een leider zijn die naar voren stapt en waarvan men erop aan kan dat hij het regelt.
Over het algemeen vind ik dat het best prima gaat, dus snap ook af en toe de kritiek van sommige niet helemaal. Mensen hebben nu eenmaal graag wat te zeuren en ook in onze clan is dat blijkbaar niet anders.
Je intenties zijn goed hoor, en ik sta er ook helemaal achter, maar the road to hell is paved with good intentions ;)
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 09:49
De Koempert schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:15:
Wat je zegt over adviezen, een advies is een advies en de persoon die het ontvangt is degene die bepaald wat hij/zij ermee doet.
Met regels is het een ander verhaal. Volg de (on)geschreven regels gewoon, dat is niet meer dan normaal.
Ik heb het idee dat het 3 strikes systeem niet helemaal werkt maar wel hardhandig aan vast wordt gehouden, maar dat er bij andere dingen (zoals idiote aanvallen en te laag aanvallen) er een aai over de bol is met de tekst "niet meer doen he".
Het 3strike systeem zou wel aangepast kunnen worden. Als de eerste aanval buiten de +5 en -5 vanaf eigen positie is, er ook een strike bij komt. De tweede aanval moet tactisch worden ingezet bijv. lagere en of hogere buiten de genoemde range op 3 sterren te krijgen. Zelf verwacht ik dat dit voornamelijk lager zal zijn. Afhankelijk hoe verrot de aanval gaat is aanspreken wel terecht.
Ik ben het nergens met je oneens (behalve qua chatten) maar dat "achter de schermen doen we heel veel" is veel te wazig en geen 1 member heeft dan het idee dat er ook echt wat gebeurt. Leadership op de achtergrond is prima als alles zn gangetje gaat, maar als er dingen misgaan moet er wel een leider zijn die naar voren stapt en waarvan men erop aan kan dat hij het regelt.
Kort: Mee eens en oneens, je kan niet van een vrijwilliger verwachten er 100% van de tijd te zijn. De meeste hebben werk/school/studie/sport etc etc.

Wellicht een soort van meldpunt? Waar leden hun goede en slechte dingen kunnen melden, buiten het forum om, waarna er een poll kan komen? Eigen website misschien?
DyStiC schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:40:
Wat werkt er dan precies niet aan? Volgens mij is het aantal aanvallen sinds invoering hoger dan ooit daarvoor (en daar was het ook voor bedoeld), dus werkt prima imo.
Waarschijnlijk bedoeld hij dat nu 1 aanval 1 aanval is ongeacht hoe deze is uitgevoerd. Slecht resultaat wordt nu niet meegenomen.
Zelf vind ik dat er wel een verschil zit in slecht en niet halen van 1 ster.
Als je geen sterren haalt met een barch army in CW, dat is gewoon schandalig. Maar als je tegenstander toch te sterke defense heeft en je hebt een sterk leger, dan is dat pech hebben, maar je hebt er wel wat aan gedaan. Meedenken voor later door anderen is dan uiteraard prima, mits het opbouwend is en niet op de man zelf (zoals wel door meer mensen is genoemd)

[ Voor 19% gewijzigd door maomanna op 26-09-2014 08:57 ]

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Versteegrob schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:07:
[...]

Ja of je neemt

15 reuzen
6 wallies
25 boogies
De rest wizz

Healing en rage

Tips zijn altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat onderzoek je nu? Welk lvl zijn je troepen/spells? Zat zaterdag even kijken voor een mooi target. Iedereen moet 3 sterren kunnen halen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 14:16

w0w

Is het ook verplicht luren met een full dragon army? In mijn ervaring is het beter om dat niet te doen. De CC troops lokken de draken naar binnen en met 11/12 draken op hun dak zijn ze meteen toast. Daarnaast scheelt het natuurlijk een draakje omdat je hogs/giants moet droppen en maar moet hopen dat ze niet op een verborgen tesla afgaan die natuurlijk net buiten de range van de CC staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
w0w schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:58:
Is het ook verplicht luren met een full dragon army? In mijn ervaring is het beter om dat niet te doen. De CC troops lokken de draken naar binnen en met 11/12 draken op hun dak zijn ze meteen toast. Daarnaast scheelt het natuurlijk een draakje omdat je hogs/giants moet droppen en maar moet hopen dat ze niet op een verborgen tesla afgaan die natuurlijk net buiten de range van de CC staat.
Drakenaanval is een ander verhaal. Ik luur zelf ook nooit met een drakenaanval. Meestal gooi ik een rage of heall spell als de draken bij de cc troepen zijn. Voor alle andere aanvallen is het vanzelfsprekend (/verplicht) dat je luurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 14:11
Met valkyries hoeft het ook niet, die slopen de cc troepen meteen en met een rage zijn ze zo weg.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35
Waarom is CLB weg? Heb ik iets gemist? Is dat vanwege de discussie van gisteravond?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
w0w schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:58:
Met draken hoef je inderdaad niet te luren, 95% van de tijd gaan ze direct op de CC troops waardoor die geen tot amper damage doen. Als je de draken tactisch inzet kan je ze zelfs op deze manier snel naar de TH lokken zodat je sneller op die twee sterren zit.
Marxje1981 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:21:
Met valkyries hoeft het ook niet, die slopen de cc troepen meteen en met een rage zijn ze zo weg.
Ondanks dat ze veel health hebben en redelijk wat splash damage doen raad ik het wel aan om te luren.
1. Wizards doen veel damage en blazen zo een groepje weg.
2. Boogjes en wizards doen damage van afstand en kunnen van achter een muur de valks killen.
3. Als er iets vliegend uit komt ben je alsnog de lul.
4. Als er een witch uit komt zijn ze druk bezig met het killen van de minions die ze spawnt wat veel tijd kost. Naast dit doet de witch zelf ook damage op range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Gisteren ben ik pas 4 uur voor het einde van de CW gaan aanvallen met mijn beide aanvallen.
Omdat mijn aanbevolen target (11) en alles daarboven onhaalbaar was om extra sterren te halen, ben ik naar onderen gaan kijken om 3 sterren te kunnen halen. Ik heb vervolgens uiteindelijk gekozen voor targets tussen 25 en 30. Daar is niks mis mee toch? Ik kan beter een extra ster halen dan zinloos hoge targets aanvallen.
Een algemene regel waarmee iemand een 'strike' krijgt als ie meer dan 5 plekken onder zijn aanbevolen target vind ik dus een slechte regel.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Versteegrob schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:50:
Wat onderzoek je nu? Welk lvl zijn je troepen/spells? Zat zaterdag even kijken voor een mooi target. Iedereen moet 3 sterren kunnen halen:)
barbaar: lvl 4 (onderweg naar 5, nog 3d)
boog: lvl 5
gob: lvl 4
reus: lvl 5
bom: lvl 4
ballon: lvl 4
wiz: lvl 4
healer: lvl 2
edit: en king lvl 1

spreuken zijn:
lightning = lvl 4
heal = lvl 4
rage = lvl 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:12
Zit een beetje in dezelfde situatie als Renzzie, weet niet zo goed wat een lekker leger is bij de CW. Ben nu net TH8, dus nog amper upgrades:
Alle troepen nu op lvl 4, arch onderweg naar 5, draak en healer lvl 2.
DE-troops lvl 1.
Alledrie de spreuken lvl 4.
Nog geen BK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Renzzie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:53:
[...]

barbaar: lvl 4 (onderweg naar 5, nog 3d)
boog: lvl 5
gob: lvl 4
reus: lvl 5
bom: lvl 4
ballon: lvl 4
wiz: lvl 4
healer: lvl 2

spreuken zijn:
lightning = lvl 4
heal = lvl 4
rage = lvl 3
Ik zag dat je draak pas level 1 was, probeer deze snel te upgraden naar 2. Met een drakenaanval kan je aardig wat sterren binnen harken zoals Famous al aangaf. Alleen ik merk zelf dat level 2 draken eigenlijk al niet genoeg is bij een ver geüpgrade defense op TH8. Maar voor een TH8 die zijn defenses nog niet zoveel heeft geüpgraded is het wel goed te doen. Sowieso is 2 sterren erg goed haalbaar!
Een drakenleger is duur en draken zijn onvoorspelbaar. Drakenleger + Spells kosten tegen de 400K per aanval. Dus is het handig om ook met een ander leger te kunnen aanvallen. Het is ook handig voor een basis met sterke air defense.
Je kan sowieso een goed leger met reuzen maken zoals Rob al aangaf. Je kan hierbij kiezen om alleen 18 reuzen, 25 archers, 8 wallies en 21 wizzies te gebruiken, maar je kan ook een (of 2) Pekka's meenemen.
De laatste CW's viel ik aan met 14 reuzen, 24 archers, 8 wallies, 10 wizzies en 2 pekka's. Mijn laatste aanval was zelfs met 3 pekka's en dit werkt ook best goed.

Ik denk dat je zelf is moet experimenteren met verschillende troepen. Een aanval met veel wizzies en Giants zoals Rob aangaf, een aanval met 2 pekka's. Op deze manier kan je zelf kijken wat je het lekkerst vind aanvallen, wat het beste bij je past.
Thile schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:
Zit een beetje in dezelfde situatie als Renzzie, weet niet zo goed wat een lekker leger is bij de CW. Ben nu net TH8, dus nog amper upgrades:
Alle troepen nu op lvl 4, arch onderweg naar 5, draak en healer lvl 2.
DE-troops lvl 1.
Alledrie de spreuken lvl 4.
Nog geen BK.
Probeer hierna zo snel mogelijk reuzen en barbaren te upgraden. Reuzen voor je CW leger (en farmen) en barbaren om mee te farmen. Maar je eerste prioriteit moet toch wel je King zijn. Een king is erg handig en kan je een stuk verder helpen.
Voor eventuele troop composition kun je in mn quote naar Renzzzie kijken, deze legers kun jij ook gebruiken.

Het is ook handig om na te denken welke troepen je vraagt voor je clan kasteel. De laatste keer heb ik met 3 pekka's aangevallen en maar 12 reuzen. Ik had toen 5 reuzen level 6 in mijn clan kasteel en ik merkte dat ik hierdoor verder de basis in kwam. Hiervoor nam ik vaak wizzards en boogjes mee.
Zo kan je ervoor kiezen om minder reuzen mee te nemen maar een paar boogjes en/of wizzards extra mee te nemen en hoge reuzen te vragen in je clan kasteel. Bij een draken aanval kan het gebruik van balonnen in de cc erg handig zijn. Maar met ballonnen heb ik geen ervaring daar zal Rob wat meer over moeten vertellen.

Mochten jullie verder zijn, dan kan het gebruik van DE troepen aan bod komen, zoals hogs in combinatie met pekka's. Of een aanval met witches. Op dit moment ben ik aardig ver met de elixer upgrades van troepen. Mijn DE troepen lopen nog wel achter, alleen minion naar 2 gedaan. Binnenkort ga ik mij daar meer op richten zodat ik nog meer keuzes heb voor mijn legers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik ben er dit weekend niet dus zit nu in Tweak Holiday. Goeie war! :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Bedankt voor de tips/uitleg. Helaas heb ik nog geen pekka's. Deze variant gaat het helaas dus nog niet worden. Aangezien ik wel hoge reus/boog heb combineer ik deze met wiz. Heb nog weinig met wiz gedaan, dus even kijken hoe dat bevalt.

In de tussentijd ga ik dan mijn barracks en draak upgraden. Dan kan ik tenminste redelijk snel wat draakjes produceren. Zie het namelijk niet zitten om 5u lang enkel draken te maken uit 1 barracks. Zonde van mijn normale farmtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Renzzie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:07:
[...]

Bedankt voor de tips/uitleg. Helaas heb ik nog geen pekka's. Deze variant gaat het helaas dus nog niet worden. Aangezien ik wel hoge reus/boog heb combineer ik deze met wiz. Heb nog weinig met wiz gedaan, dus even kijken hoe dat bevalt.

In de tussentijd ga ik dan mijn barracks en draak upgraden. Dan kan ik tenminste redelijk snel wat draakjes produceren. Zie het namelijk niet zitten om 5u lang enkel draken te maken uit 1 barracks. Zonde van mijn normale farmtijd.
Ohja de barrack 8)7 Dat was ik helemaal vergeten, die moet inderdaad wel level 10 zijn, wil je een pekka kunnen maken. Nu lijkt me dat erg handig om te doen, in ieder geval 2. Dan kun je ook meer in de wacht zetten om te maken, dat is ook wel handig.

Verder moet je opletten met het gebruik van wizzards dat je deze niet een te grote groepen bij elkaar neerzet, geldt eigenlijk ook voor boogjes en barbaren. Maar de wizzards hebben niet onwijs veel health. Wat handig is om te doen, is dat je je reuzen deployed, dan 1 of 2 wallies om door de muur te komen, met daarachter een paar wizzies. Zo kunnen de reuzen de klappen opvangen en de wizzards de defensie gebouwen voor de reuzen kapot maken, aangezien zij van een afstand schieten. Verder wat meer wizzards gespreid zodat ook de overige gebouwen worden kapot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:12
Thanks voor de tips :).
Barbs vind ik wel vaak handig om te luren en met de reuzen mee te sturen ivm traps/bombs. Val nu vaak aan met 18 reuzen, 8 bombs, 20 barbs, 60 boogjes en 1 healer, dus een aantal barbs en boogjes ruilen tegen wizzies kan inderdaad wel. Heeft het met zo veel 'zwakke' troepen nog zin om een healer mee te sturen, of beter opvullen met troepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Thile schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:03:
Thanks voor de tips :).
Barbs vind ik wel vaak handig om te luren en met de reuzen mee te sturen ivm traps/bombs. Val nu vaak aan met 18 reuzen, 8 bombs, 20 barbs, 60 boogjes en 1 healer, dus een aantal barbs en boogjes ruilen tegen wizzies kan inderdaad wel. Heeft het met zo veel 'zwakke' troepen nog zin om een healer mee te sturen, of beter opvullen met troepen?
Niet voor je farm leger uiteraard.
Wizzies duren simpel weg te lang en zijn te duur voor een farmleger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 16:47
Mooie tips, was eignelijk van wiz's afgestapt vanwege niet prettige ervaring. Ik zal het opnieuw gaan proberen de komende periode en hopelijk zijn ze van waarde in de CW's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wizz zijn zo relax! Veel power, gaan niet zo snel dood maar wel goed verspreiden he anders loop je zo op een big bom. Healing werkt ook top waardoor ze nog aardig wat extra schoten kunnen doen.

Curva, kun je nog iets met deze sheet? Zo verwerkt tweakers2 het

https://docs.google.com/s...NmucXI/edit#gid=950622671

[ Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 26-09-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:16
Versteegrob schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:40:
Wizz zijn zo relax! Veel power, gaan niet zo snel dood maar wel goed verspreiden he anders loop je zo op een big bom. Healing werkt ook top waardoor ze nog aardig wat extra schoten kunnen doen.

Wizz niet snel dood? Mijn ervaring is dat ze echt heeel erg slecht tegen canons en archer towers kunnen.... mortieren en wizzard towers lijken ze minder last van te hebben.

Ik kom jullie morgen ook versterken :) Nog even mn oude clan doei zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Rhayan en ik kwamen net tot de conclusie dat we een aantal missen ivm de vakantie gangers. We zitten nu op 45 mensen en er komen nog 4 mensen terug dus 49 mensen echter zitten er nog 2 dubbel accounts in dus dan zitten we op 47 mensen. Dan zijn er 2 lege plekken of maak ik een foutje?
JeroendeGroot schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:00:
[...]

Wizz niet snel dood? Mijn ervaring is dat ze echt heeel erg slecht tegen canons en archer towers kunnen.... mortieren en wizzard towers lijken ze minder last van te hebben.

Ik kom jullie morgen ook versterken :) Nog even mn oude clan doei zeggen
Wel vergeleken met boogies/barch. Met een healing spel kan een wizz aardog schieten. Een wizz stuur je wel altijd na een reus/golem. Zal morgen dan wel wat aanvallen delen. Join wel ff na 10 uur ivm CW

[ Voor 51% gewijzigd door Wackmack op 26-09-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:49:
Rhayan en ik kwamen net tot de conclusie dat we een aantal missen ivm de vakantie gangers. We zitten nu op 45 mensen en er komen nog 4 mensen terug dus 49 mensen echter zitten er nog 2 dubbel accounts in dus dan zitten we op 47 mensen. Dan zijn er 2 lege plekken of maak ik een foutje?

[...]

Wel vergeleken met boogies/barch. Met een healing spel kan een wizz aardog schieten. Een wizz stuur je wel altijd na een reus/golem. Zal morgen dan wel wat aanvallen delen. Join wel ff na 10 uur ivm CW
Maakt niet uit gezien hij nieuw is mag hij toch niet direct mee doen.
Ps. rob doe die wizards is :+ beetje ons lekker maken en dan niet doneren..

• Frank_P
Versteegrob schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:49:
Alles staat in de openingspost. Op dit moment hebben we 48 members als het goed is, zonder dubbelgangers. Er komen er nog 2 uit de wachtlijst bij. JeroendeGroot en Marxje1981, maar die komt iets later.
Tenzij iemand fouten in de openingspost ziet.

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Dacht dat we 49 members wilde zodat je niet 50/50 speelt in cw....
Hier ergens gelezen dacht ik...maar goed maakt me verder niet uit ofzo..
Later vandaag komen the don en ik terug kunnen we morgenavond jullie mooie aanvallen terugkijken! SUCCES iedereen!!!

• Frank_P
mootjes1989 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:29:
Dacht dat we 49 members wilde zodat je niet 50/50 speelt in cw....
Hier ergens gelezen dacht ik...maar goed maakt me verder niet uit ofzo..
Later vandaag komen the don en ik terug kunnen we morgenavond jullie mooie aanvallen terugkijken! SUCCES iedereen!!!
Dat klopt maar had een nieuwe nog niet op de lijst gezet. Dus dacht dat we op 49 uit zouden komen. Toen ik erachter kwam had ik de 2 nieuwen echter al bericht gestuurd en vind het flauw om toch opeens te vertellen dat 1 nog even geduld moet hebben xD.

Tot morgen!

• mootjes1989
Haha I see zal allemaal wel los lopen ivm vakanties ed en anders gewoon 50-50 ook wel leuk ;-)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zo alle nieuwe erin!? Beetje frisse wind!
Dubbele accounts zitten er nog in...? Succes met de CW morgen!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 27-09-2014 18:18 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Famous
CLB schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:15:
Zekers :)
Ja dubbele nog wel, die gaan eruit wanneer de rest terug komt.

Mis je ons al een beetje ? >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 27-09-2014 18:18 ]

• Frank_P
Dankje. We gaan ons best doen ;).

• Mathijs14
Thanks! Ben benieuwd. Mijn eerste war met Tweakers3.

Jongens even een vraag. Ik ben nr 44 van de 45 in de lijst, welke nummers raden jullie mij om morgen aan te vallen? Gewoon nr 44/45 bij hun of toch omhoog kijken?

Ik denk er zelf over om een full-dragon aan te vallen. Is dit slim of zijn er betere ideeen? Mijn draken zijn lvl 2 op dit moment..

• Famous
mathijs55 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:17:
[...]

Thanks! Ben benieuwd. Mijn eerste war met Tweakers3.

Jongens even een vraag. Ik ben nr 44 van de 45 in de lijst, welke nummers raden jullie mij om morgen aan te vallen? Gewoon nr 44/45 bij hun of toch omhoog kijken?

Ik denk er zelf over om een full-dragon aan te vallen. Is dit slim of zijn er betere ideeen? Mijn draken zijn lvl 2 op dit moment..
Als je dragon aanval doet kan je makkelijk een TH7 pakken. Ik zal dan 41 t/m 44 pakken (maximaal 2 dus :+). Dragon aanval is tot een redelijk TH8 het beste wat je kan doen samen met hogs.

Zelf erg benieuwd hoe mijn nieuwe base het gaat doen in CW.. Hoop op draken of GoWiWi vanaf boven aan maar dat is nog even afwachten ;(

• mootjes1989
Succes morgen mensen...Go for it!

• Famous
Gaat goed komen! Ging het de vorige keer ook trouwens toen jij er niet bij was..

Coincidence?

• CLB
  • Niet online
Doe is lief, oetje

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mensen; let op dat de war nu, met de updates, later begint en eindigt. Volgens mij duren updates minimaal een uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja, kan toch niet. Update is over 45 min klaar dus rond 9.30 weer online? De server telt toch gewoon door?
Clb, kom je nog terug?

[ Voor 10% gewijzigd door Wackmack op 28-09-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik dacht het niet, onze clanwar (Klets of Clans) is ook al later begonnen gisterenavond door een update van gisteren. Zal vandaag niet anders zijn lijkt me, de tijd verschuift gewoon.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Uhm.. Quoten werkt niet op een mobiel :/

Nee, Rob. De tijd gaat gewoon op pauze. Zowel op prep day als de daadwerkelijke war tijd. Gezien de updates altijd wel uitlopen kan het behoorlijk opschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Versteegrob schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:07:
[...]

Ja of je neemt

15 reuzen
6 wallies
25 boogies
De rest wizz

Healing en rage

Troopen zijn in de maak. Wat zal Ik er bij requesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Renzzie schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:01:
[...]

Troopen zijn in de maak. Wat zal Ik er bij requesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Volgens mij is Famous nog niet helemaal nuchter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:32
Die gast op het filmpje..... dat IS Famous.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Sleehond schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:25:
Die gast op het filmpje..... dat IS Famous.... :P
:F
dit zouden we niet erbij vermelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha dat ik Koen Hulschbosch hier ooit zou tegenkomen, woont hier om de hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wat is er loos met CoC zeg..
Eerst kan ik niet meer verbinden en daarna een melding dat ik té lang online ben geweest. Ik ben niet eens 8 uur wakker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:16:
Wat is er loos met CoC zeg..
Eerst kan ik niet meer verbinden en daarna een melding dat ik té lang online ben geweest. Ik ben niet eens 8 uur wakker :+
Mensen zoals jij gaan ze preventief waarschuwen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:50:
[...]

Mensen zoals jij gaan ze preventief waarschuwen :')
Heb je leuke verjaardag schat ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:16:
[...]

Heb je leuke verjaardag schat ? :>
Heeerlijk! Eindelijk een dagje doen wat je wilt omdat toch iedereen denkt dat je onbereikbaar bent :D

Edit: Hoe wijs, er staat een taart naast mn naam :+

[ Voor 9% gewijzigd door De Koempert op 28-09-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gefeliciteerd!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
De Koempert schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:48:
[...]

Heeerlijk! Eindelijk een dagje doen wat je wilt omdat toch iedereen denkt dat je onbereikbaar bent :D

Edit: Hoe wijs, er staat een taart naast mn naam :+
Nog gefeliciteerd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:40:

Ik had hem inderdaad gezien. Dat ziet er mooi uit en geeft een goed totaalbeeld. Enige nadeel is dat het verschrikkelijk veel tijd kost om alles uit te zoeken haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja, is het niet waard qua tijd. Weer een prima CW van onze clan. Tig mooie aanvallen gezien en veel mensen hebben wat nieuws geprobeerd. Hoe vinden jullie de Lavahound? Level 1 is nog niet zo heel sterk wat ik ervan zag.

Aanval 1: Hogs lvl 4 op een TH9 (ben zelf TH8) en deze base was 10 plekker hoger echter ging het top. Zijn defence was van een laag niveau en alles zat netjes naast elkaar zodat ik nog een big boms of traps tegen kwam.

Aanval 2: Weer met hogs 4 alleen een andere base. Zag van te voren de big boms en deze gingen af door een hog er op af te sturen. Vervolgens de CC gelured echter stuurde ik mijn troepen hierna naar het midden van de base terwijl rechts een king liep. Door deze actie bleef de king in leven. Mijn hogs haalde alle defence neer echter waren er maar een stuk of 8 over. De king sloopte de hogs toen de hogs een elixerkluis aanvielen. Wel leerzame aanval hoe het niet moet. Voortaan van te voren de king uitschakelen.
Volgende CW wat meer troepen tegelijk te gaan gebruiken. Zit te denken aan Golem, Wizz en hogs

CW staat er goed voor, staat nu 108 vs 87 met nog ruim een uur te gaan.

Wil nog even mijn complimenten geven aan de nieuwe leden. Volgens mij deden er 3 nieuwe leden mee en zag alleen maar goede aanvallen. Verder werkt het 3 strike systeem echt top, iedere CW valt iedereen bij altijd aan, heel goed bedacht _/-\o_ Wel zag ik weer meerdere farm aanvallen ipv een CW aanval, 70 boogies of iemand met 50 boogies......

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 29-09-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik porbeerde de aanval van jouw filmpje te doen rob, maar 1 boogtoren lag toch nog dichterbij dan de AA daardoor ging het meteen mis en gingen de ballonen schuin naar de toren toe ipv de aa. Iets meer mee oefenen nog.

Tweede aanval ouderwets omdat die cw base 1 slechte aa had gewoon lightning op de beste aa en de rest ging uiteindelijk allemaal goed plat.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zit nu even je aanval terug te kijken en je had je CC iets lager moet inzetten zodat die naar de core ging ipv naar het kannon rechts. Kan verder gebeuren en je nam ene lightning mee ipv healing maar dat ging per ongeluk. Met de ballonnen moet je even kijken hoe dat het beste werkt. Zag Ruben er succes mee hebben en meer mensen. TH7 werkt zo goed met draken he, 1 AA dus je wint altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Mijn 2e aanval was ook een stuk lager dan ik zelf op de map ben. Echter leek het me zinniger om er een sterretje bij te pakken ipv mogelijk falen op nummer 6. Met mijn queen kon ik vrij makkelijk een air defense uitschakelen en daarna was het echt makkelijk voor mijn draakjes om de rest plat te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Iemand nog tips op mijn aanvallen? Eerste keer dat ik wiz gebruikte. Naar mijn idee zette ik wiz te laat in, zodat ze niet echt als backup achter de reuzen stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Victory! 109-87 :)

Tof om mijn eerste clanwar met Tweakers 3 te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
mathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:18:
Victory! 109-87 :)

Tof om mijn eerste clanwar met Tweakers 3 te winnen!
nice

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:04

DyStiC

'Atta way, baby!

Netjes hoor! ondanks mijn schamele bijdrage van 2 sterretjes.
Had ook wel meer tegenstand verwacht gezien de vele th10's weer bij de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Sta toch op de wachtlijst Robje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zo irritant dat quoten niet werkt op een mobiel :+

Gerben zijn noobje mag eruit gegooid worden.
Hij vergeet dit zelf elke keer dus wellicht kan de leiding het nu doen?

[ Voor 49% gewijzigd door Famous op 29-09-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Renzzie schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:17:
Iemand nog tips op mijn aanvallen? Eerste keer dat ik wiz gebruikte. Naar mijn idee zette ik wiz te laat in, zodat ze niet echt als backup achter de reuzen stonden.
Aanval 1: Iets anders in je CC mee nemen. Je bent TH7 en valt een TH7 dan kan je bv reus 6 mee nemen, draak 3 of 5 x wizz. Daar heb je veel meer aan dan boogies. Verder iets minder boogies, je had er 35 mee. Qua aanval ziet het er prima uit alleen je wizz iets sneller zodat ze netjes de reuzen volgen en de defence slopen. Dan kan je ook nog de reuzen/wizz tegelijk healen.

Aanval 2: Goede aanval, stuk beter dan je eerste aanval. Nu nam je 20 boogies mee en wizz in je CC. Snel je wizz naar 5 upgraden en dan haal je zo 3 sterren. Gaat de goede kant op Renzzie :)

Even over mijn base.

Aanval 1, kreeg 10 x draak 2, ging echt top. Hij haalde net 50% dus netjes
Aanval 2, kreeg een TH9 met reuzen, wizz en een queen en die haalde vrij snel 3 sterren, vrij std.
CLB schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:22:
[...]

Sta toch op de wachtlijst Robje ;)
Gezellig _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 29-09-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Heb 2x 3 sterren gehaald maar ben helaas ook 1x helemaal weggevaagd. Toch niet slecht voor een eerste CW.

Hebben jullie nog tips mbt mijn aanvallen en mijn CW base layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Als je 6 sterren haalt zijn er weinig tips :)

Je base ziet er prima uit wel kan je nog iets meer ruimte tussen je defence plaatsen.
tussen de ruimte plaats je bommen/traps. Ideaal tegen hogs/reuzen. Snel je AA uppen tegen de draken.

Leiding, wat was ook alweer de reden om 49 leden te hebben ipv 50? Lijkt mij wel is leuk een war, 50 vs 50. Nu moet ik op maandag/zaterdag steeds stijgen in cups om met de CW mee te doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Wackmack op 29-09-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:
Als je 6 sterren haalt zijn er weinig tips :)
Of hoger aanvallen, omdat de targets blijkbaar makkelijk zijn, of je moet 3 seconden over hebben gehouden...

Maar ik hoor hier niet, hoe durf ik hier wat te zeggen, hoh.
Versteegrob schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:55:
Leiding, wat was ook alweer de reden om 49 leden te hebben ipv 50?
Als je niet wil, kunt of zin hebt, kun je in cups zakken en chillen :)

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 29-09-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ja misschien heb ik wel wat te laag aangevallen, in my defense.. Ik was afgelopen CW zelf nr 44. Snapte het systeem met sterren halen niet helemaal en dacht dat zowel nr 45 als ik op nr 45 van hun 3 sterren konden halen. Dat kon dus niet :P

Ik heb uiteindelijk nr 44 en 45 van hun aagevallen. Kan wel hoger gaan aanvallen maar dat is eigenlijk nutteloos toch als ik al onderaan onze clan sta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:58:
Ja misschien heb ik wel wat te laag aangevallen, in my defense.. Ik was afgelopen CW zelf nr 44. Snapte het systeem met sterren halen niet helemaal en dacht dat zowel nr 45 als ik op nr 45 van hun 3 sterren konden halen. Dat kon dus niet :P

Ik heb uiteindelijk nr 44 en 45 van hun aagevallen. Kan wel hoger gaan aanvallen maar dat is eigenlijk nutteloos toch als ik al onderaan onze clan sta?
Niet naar die ouwe zeikerd luisteren.
Prima gedaan en ook gewoon jou targets aangevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva

CoC geeft jou altijd een recommend target. In praktijk is dit altijd te laag. In jouw geval zal het niet uitmaken aangezien je nummer 44 op de lijst bent. De nummers worden gebaseerd op de verdediging, troepen etc. Hier maakt CoC een berekening van en wordt er een lijst gemaakt.
Probeer altijd rond je eigen nummer aan te vallen, zodat de personen onder je ook kans hebben om sterren te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Bedankt voor de felicitaties mannen! Ik vier ook nog een klein feestje voor alle Tweakers, dit zal komend weekend bij Famous thuis zijn, wees welkom! Hij zorgt ook voor bier en taart, dus je hoeft zelf niks mee te nemen :9

Je kan wel 44 en 45 aanvallen, maar probeer altijd zo hoog mogelijk aan te vallen, waar je wel 2-3 sterren op kan halen (het liefst 3 natuurlijk). Het kan natuurlijk zo zijn dat er mensen zijn die hoger staan op de lijst bij ons, maar minder goed zijn in aanvallen. Dan kunnen zij bijv 44 & 45 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Gefeliciteerd jvdb1975!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
De Koempert schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:21:
Bedankt voor de felicitaties mannen! Ik vier ook nog een klein feestje voor alle Tweakers, dit zal komend weekend bij Famous thuis zijn, wees welkom! Hij zorgt ook voor bier en taart, dus je hoeft zelf niks mee te nemen :9

[...]

Je kan wel 44 en 45 aanvallen, maar probeer altijd zo hoog mogelijk aan te vallen, waar je wel 2-3 sterren op kan halen (het liefst 3 natuurlijk). Het kan natuurlijk zo zijn dat er mensen zijn die hoger staan op de lijst bij ons, maar minder goed zijn in aanvallen. Dan kunnen zij bijv 44 & 45 pakken.
Ten eerste alsnog van harte gefeliciteerd! jvdb1975 ook van harte!

Ik zal volgende CW eens kijken of ik een iets hogere target kan pakken. Als ik dan weer bij de eerste 45 zit tenminste (hoe wordt dat bepaald?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
mathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:02:
[...]

Ten eerste alsnog van harte gefeliciteerd! jvdb1975 ook van harte!

Ik zal volgende CW eens kijken of ik een iets hogere target kan pakken. Als ik dan weer bij de eerste 45 zit tenminste (hoe wordt dat bepaald?)
De leden die mee mogen doen bij de clanwar worden uit de clanlijst gehaald. Deze is gewoon op basis van cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Versteegrob schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:46:
[...]

Aanval 1: Iets anders in je CC mee nemen. Je bent TH7 en valt een TH7 dan kan je bv reus 6 mee nemen, draak 3 of 5 x wizz. Daar heb je veel meer aan dan boogies. Verder iets minder boogies, je had er 35 mee. Qua aanval ziet het er prima uit alleen je wizz iets sneller zodat ze netjes de reuzen volgen en de defence slopen. Dan kan je ook nog de reuzen/wizz tegelijk healen.

Aanval 2: Goede aanval, stuk beter dan je eerste aanval. Nu nam je 20 boogies mee en wizz in je CC. Snel je wizz naar 5 upgraden en dan haal je zo 3 sterren. Gaat de goede kant op Renzzie :)
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
M'n noob is d'r uit, nu moet ik nog ff een clanie zoeken die wat shit wil dumpen in mijn CC >:)

Zag dat famous zei dat ie er uit kon, waarom eigenlijk mijn noob wel en die van hem niet? Omdat hij ook nog aanviel met z'n noob? _/-\o_

CW ging lekker, in totaal 11 sterren binnengehaald (2x 3 met m'n noob, gewoon lekker no skill dragons). Met m'n main 1x 3 sterren met hogs en 1x 2 sterren met dragloon (81%, die 5 balloons doen toch erg veel).

Helaas alweer geen 90 aanvallen gehaald. Maar gelukkig is daar nu een erg goed systeem voor (behalve dan voor de mensen die nog steeds niet luren/weet ik veel wat).

[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 29-09-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:18:
M'n noob is d'r uit, nu moet ik nog ff een clanie zoeken die wat shit wil dumpen in mijn CC >:)

Zag dat famous zei dat ie er uit kon, waarom eigenlijk mijn noob wel en die van hem niet? Omdat hij ook nog aanviel met z'n noob? _/-\o_

CW ging lekker, in totaal 11 sterren binnengehaald (2x 3 met m'n noob, gewoon lekker no skill dragons). Met m'n main 1x 3 sterren met hogs en 1x 2 sterren met dragloon (81%, die 5 balloons doen toch erg veel).

Helaas alweer geen 90 aanvallen gehaald. Maar gelukkig is daar nu een erg goed systeem voor (behalve dan voor de mensen die nog steeds niet luren/weet ik veel wat).
Nee, omdat jijzelf eruit wilde met je noob?
Al gaat mijne er ook uit daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Famous schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:20:
[...]

Nee, omdat jijzelf eruit wilde met je noob?
Al gaat mijne er ook uit daar niet van :)
Oh ja wacht dat zei ik inderdaad :9~
Heb besloten om 't account sowieso te laten vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nog mijn complimenten met de gewonnen war, mooie cijfers hebben we mee gewonnen, 109 is een zeer nette score wat mij betreft!

Hier verder goed. Alle bouwers bezig en hogg 3 is nog in onderzoek voor 36 uur vanaf nu.

Verder wel 2.4 mil goud en 2.7 mil elixer en 25k DE in de kluis maar dus geen bouwer vrij en geen lab vrij. Gelukkig net weer schild ontvangen voor 12 uur.

Vanacht 12 uur komt er een bouwer vrij, dan maak ik even 4 zwarte muurtjes met het goud en met het elixer probeer ik dan een DE kazerne naar 4 of een DE kazerne naar 3 aan te zetten.

Verder kan ik niet wachten tot mn laatste 2 tesla's op level 6 klaar zijn, dan ben ik officieel max defense! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 29-09-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Goed bezig. En hoe is het met je lab upgrades? Gaat th9 binnenkort aan? ;).

Ik heb gisteren eindelijk reus6 aan kunnen zetten. Zal een hoop gaan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@ Frank, Giant 6 zal zeker helpen zeg, machtig apparaat is dat haha!

Wat ik nog moet:

3x kazerne van 9 naar 10
1x de kazerne van 3 naar 4
1x de kazerne van 2 naar 4 (is nu onderweg naar 3)

Lab upgrades:

Pekka is nu 1
Hogg is bijna klaar op 3 (14 uur nog)
Minion is nu 3
Valkyrie is nu 1
BK is nu 7

Voor de rest heb ik nu pas ongeveer 15 muurtjes op zwart en moet de rest nog allemaal.

Kortom ben max qua verdediging maar met name nog kazerne en troepen upgrades. Verder in de tussentijd alle goud investeren in muren gezien rest van mn upgrades allemaal elixer of DE betreft.

TH is in ieder geval aardig in zicht maar anderzijds duurt het nog wel even!

P.S. Er is nu serveronderhoud again, 1,5uur. 1 voordeel, heb 3 mil elixer in kluis en 25K DE, dat kan nu even niet gepakt worden, lol! :P :+

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 30-09-2014 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Meh Server maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ik had 2 keer met een draloon attack aangevallen. Pffffff, wat een faal :p.

De eerste had ik een archer tower over het hoofd gezien, daar gingen de loons dus mooi heen. En alles op hun schieten. Ook waren er toen 2 single target infernos, is toch tricky. Ik had 2 heal en 2 rage spell, maar je kan beter meer rage dan heal hebben denk ik, beter voor die loons.

Tweede aanval ging beter, maar eigenlijk ben ik die al weer vergeten. Volgens mij 1 ster maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 11:41
Retweet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Waarom doen onze TH9 zo weinig aan Gowiwi of Gowiwipe? Gowipe? Zie op youtube dat dit toch wel de beste tacktiek is om drie sterren te halen. En het ziet er vet uit :)

Kan ik iets met pekka lvl 1? Wil een TH8 pakken met Golem/Wizz/Pekka/Hogs en 2 witch in de CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Versteegrob schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:44:
Waarom doen onze TH9 zo weinig aan Gowiwi of Gowiwipe? Gowipe? Zie op youtube dat dit toch wel de beste tacktiek is om drie sterren te halen. En het ziet er vet uit :)

Kan ik iets met pekka lvl 1? Wil een TH8 pakken met Golem/Wizz/Pekka/Hogs en 2 witch in de CC
Simpel antwoord, mn dark troops zijn nog voor geen meter geupgrade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Gisteren TH9 afgekocht en direct de queen aangeschaft. Kwam zo'n 14K DE tekort.
Wat een geweldige hero is dat. Alleen jammer dat ze zo weinig levenspunten heeft.

1e xbow staat aan. Vandaag DE boor en spreukenfabriek aanzetten. Genoeg elixir, alleen geen bouwers ^^.
Die komen vandaag vrij. Tussendoor 4e AA aanzetten. Duurt maar 5 uur voor level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Lekker man. Ook wel weer zin in een nieuwe TH maar ben nog even bezig. Over 3 dagen alle Tesla max en dan alleen nog kanonnnen/boogtorens. Muren ga ik niet allemaal zwart maken dus in oktober lekker naar TH9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Onderhoud servers loopt niet zo lekker volgens mij... Eerst stond er probeer het over een paar minuten weer, na is het alweer 10 minuten geworden...
Wil nieuw gebouw aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:44:
Waarom doen onze TH9 zo weinig aan Gowiwi?
:w

Pagina: 1 ... 16 ... 59 Laatste