Wii4all schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:04:
ik heb het idee dat draken wat minder sterk zijn geworden sinds de laatste update. Normaal legde ik een doprje zo plat en nu haalde ik 1 keer net 1 ster en de andere keer 2.
Ik heb niet precies de release notes bekeken maar het viel mij gewoon op.
Kan ook net zijn dat de draken niet goed vlogen.
Volgende keer misschien toch een andere taktiek.
Totaal niet mee eens. Kwestie van weten hoe je ze moet gebruiken.
Iedereen moet is de aanval van Ruben en King Ray en Leon terug kijken.
Ruben stuurt zijn draken mooi naar het midden met rage en hierna de Ballon. De AA staat te vuren op de draken waardoor zijn ballon 6 mooi de AA kapot maken. Weet het zeker, een draak in je CC is zelden tot nooit een waarde. Die ene draak redt je niet dus voortaan kan je beter ballonnen mee nemen.
Kingray/Leon, mijn complimenten voor jullie aanval. Beide beginnen met wat draken aan de zijkant die de eerste laag vrij maken en vervolgens de rest. De rest kan alleen maar naar het midden gaan door een funnel die gemaakt is, echt heel goed gedaan. Draken moet je niet zomaar alle 11 droppen en duimen, dan is het meer geluk dan wijsheid. Zie ook dat op een sterke base dat rage beter werkt dan lightning.
Hier is een perfecte filmpje voor de drakenliefhebber
YouTube: How to Dragloon at TH8Marxje1981 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:24:
Herkenbaar Ray, ik kan die hogs gebruiken tot th9, daarboven niet meer, en dan ook nog alleen op een compacte basis.
Die koning maak ik me niet zoveel zorgen om, die rent erachteraan, maar is te langzaam, de koningin is vervelender voor je hogs.
Die klerebommen, ja... agree.
Ik heb zowiezo het idee dat de dagen van hogs een beetje voorbij zijn. Zelf val ik vooral aan met een paar hogs om cc te lokke, golems en valkyries.
Daarmee pak ik meestal wel 2 sterren op een andere th10 (afhankelijk van de basis natuurlijk, helaas gaan ze ook regelmatig helemaal mis omdat de valkyries niet de basis binnengaan maar eromheen lopen.
Draken, misschien met een lava-hound erbij, lava hound doet zelf niet tot nauwelijks schade, maar trekt wel de aandacht van de air defenses.
Met draken pak ik eigenlijk altijd ook wel 2 sterren, als de air defense tenminste niet centraal staat

Ook als de AA kan je ze perfect pakken, check het filmpje hier boven. Filmpje over de hogs zie je hieronder. Zie je snel in de clan
Mijn twee aanvallen waren het zelfde ivm zelfde leger/base
Kon vooraf goed zien waar de bigboms lagen, hierop stuurde ik enkele hogs en waren de big boms kapot.
Eerste aanval ging helaas mis op 1%. Er stond nog een hutje aan de zijkant. Bij hutjes in de hoek moet je altijd direct 1 boogje droppen als de aanval begint. Tweede aanval wel gedaan en 3 sterren gehaald. Qua hogs doe ik altijd aan pre healing dus ik weet waar de big bom ligt en gooi van te voren een heal zodat de hogs blijven leven. Verder gebruikt ik direct de King ability omdat er geen defence meer stond en de king met zijn leger zo sneller gebouwen kapot maakt.
Farmleger, zie dat de lagere mensen meerdere keren aanvallen met enkel reuzen, barbaar/boogies/goblins, dit is prima voor een farmleger maar 3 sterren op een TH7/8 zul je zelden of nooit halen. Neem voortaan 10 a 20 wizz mee en je killt zo'n base.
Fijn dat vele mensen reageren, goed teken.
Voor de volgende CW zie ik enkele basissen die nog iets beter kunnen voor aangepast tegen de draken dus een AA omdraaien met een kluis. Nu wordt eerst de AA gepakt en dan de kluis. Op mijn base hadden ze met draken maar 1 ster behaald. Wat ik altijd doe is de AA neerzetten rondom mijn TH. Hierom alle zeven de kuizen. Als de draak een kluis aanvalt komt die ALTIJD onder schot van TWEE mijn AA. Dit is het verschil tussen winnen en verliezen.
JBrennan schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:26:
Die reuzenbommen doen veel meer schade bij hogs. Probeer ze te vermijden

. Je kan altijd een poging wagen om te kijken waar ze liggen. Vaak of naast wiz towers of in het pad van hogs. En ik ben banger voor een sterke AQ dan een BK. Die BK is traag, als je hogs snel gebouwen slopen heb je daar niet veel last van. En gewoon veel heal spells meenemen, ik doe er 3, en 1 lightning of rage.
Perfect filmpje hoe je hogs gebruikt na de update. Zag deze CW weer een aantal mensen met hogs, heel vet. Gerben had ik de tweede keer ook mooi 3 sterren.
YouTube: How to use hog riders after the update!
[
Voor 25% gewijzigd door
Wackmack op 25-09-2014 11:06
]