• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
maomanna schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:04:
ben vanaf zaterdag een weekje weg. dus zal dan met pijn in mn hart tijdelijk naat TWK Vakantie gaan :P doe dat zaterdagochtend. Wie weet ben ik op tijd terug om niet de 3e te missen.
We houden je plek vrij! Veel plezier op vakantie!

PSN: Curvaa_

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb weer lekkere loot! 3 Tesla's upgraden naar 6, eentje upgrade al naar 7 :) Ben ipv xbow naar 2 maar voor tesla naar 7 gegaan, die zien er cool uit. Xbow lukte even niet want ik werd constant door lvl 2 heksies en lvl 20 queens geraid.

En mijn pekka is over 6 uurtjes lvl 2, hoewel ik 'm ff ga speeden met wat gems zodat er ook nog een redelijk target voor mij is.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Eqy7CMp0KqS3h30nX4Q7psQ0/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Daar kan ne mee thuis komen

Zo zag het bij mijn verdeigings log er ongeveer uit ;)

Burp

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Oef wat ziek. Hoeveel keer klik je door?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ik heb mijn tweede aanval niet gebruikt. Er stonden nog 10 aanvallen open en we stonden 20 punten achter toen we nog maar 15 minuten hadden. Voor die ene 20% lootbonus (aldus 60k/60k/220) ga ik niet een dik leger inzetten.

Of ik een streepje krijg of niet, dat maakt mij niet uit maar dit was in elk geval kansloos.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:59:
Oef wat ziek. Hoeveel keer klik je door?
Niet veel, was wat eerder op de dag, leek wel kerstmis ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Afgelopen war was een erg sterke tegenstander. Ze hadden erg high level muren en sterke defenses. Daardoor haalde wij te weinig sterren om de winst te pakken.
Hierbij de bijgewerkte statistieken:

Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
er komt weer een gem resource boost aan
Chief, boost all your resource collectors for 1 Gem each while preparing for the upcoming update!! Maintenance break coming soon

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:59
Onderhoud is aan de gang! En idd gem boost. Betekent weer leuke loots.

[ Voor 12% gewijzigd door Roodey op 12-09-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 09:49
waarom moet ik dan weer op vakantie zijn :(

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Famous schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:03:
Ik heb mijn tweede aanval niet gebruikt. Er stonden nog 10 aanvallen open en we stonden 20 punten achter toen we nog maar 15 minuten hadden. Voor die ene 20% lootbonus (aldus 60k/60k/220) ga ik niet een dik leger inzetten.

Of ik een streepje krijg of niet, dat maakt mij niet uit maar dit was in elk geval kansloos.
Ja, en de volgende keer als we ietsie pietsie achter staan vallen meer mensen niet aan, want hoop opgegeven. Van mij part niet aanvallen vanwege achterstand is instant kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:50
Gemboost is maar voor 24u.. helaas :(

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uhm ja, nogal logisch ook, had je gedacht dat je weer een weekje geluk had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
FlyEragon schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:16:
[...]

Ja, en de volgende keer als we ietsie pietsie achter staan vallen meer mensen niet aan, want hoop opgegeven. Van mij part niet aanvallen vanwege achterstand is instant kick.
Joh, dan kick je me lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:21:
[...]

Joh, dan kick je me lekker ;)
Mij ook meteen dan aub! Kom op man, je kan het ook overdrijven met die aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 26-09 15:18
Een eeuwige discussie kan je voeren over of het nog wel of geen nut heeft om nog aan te vallen.
Wij hebben besloten dat het wel moet. En 3 strikes out, geen uitzonderingen.

Ergens moet een grens getrokken worden en dat hebben we gedaan omdat we in het verleden te veel gezeur hierover hebben gehad.

Klinkt erg streng maar het is oneerlijk voor de mensen die wel twee volle legers hebben geïnvesteerd en de ander niet. Met de 3 strikes out wordt dat recht getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Prima, maar dit was gewoon totaal kansloos. We konden dit nooit meer winnen zoals ik aangaf en dan ga ik niet mijn leger ertegen aangooien wat 10x zoveel kost als wat de war loot oplevert. Dan maar een streepje.

Echter als een normale member gaat zeggen "dan moet je gekicked worden" die amper actief is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:06
Eerst is er commentaar op mensen die niet aanvallen. Die moeten gekickt worden etc.
We hebben toen het 3-strike systeem ingevoerd.

Nu is er commentaar op 2x moeten aanvallen als we achter staan. Iedereen buigt het altijd naar zijn eigen kant toe.

Als iedereen gewoon probeert zo snel als voor hem mogelijk 2 goede aanvallen uit te voeren dan staan we altijd voor. Je kan niet alles winnen. Het kost iedereen resources. Voor een th9 meer DE maar die harken ook meer DE binnen.

Zoals Daniel zegt is dit nu de regel en die geld voor iedereen. En over het algemeen gaat het prima qua aantal aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Famous schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:03:

Ik geef toch aan dat een streepje mij niet uitmaakt?
Het gaat mij erom om meneer die gaat lopen roepen "dan moet je gekicked worden".

Daarbij was mijn iPhone ook dood dus kon sowieso niet meteen aanvallen en 2 barracks in de upgrade ;)

• Famous
Ik zet het hier nog maar eens neer want ik zie het nog bij veel aanvallen fout gaan:

Wacht met het gebruiken van je heroes skill tot deze minimaal nog "maar" de helft van zijn/haar health heeft. Wanneer je de skill gebruikt komt er namelijk een deel van zijn/haar health erbij.
Naast dit zijn er vaak ook nog wizardtowers of mortars die erop schieten en dan zijn die extra troops die je krijgt ook direct weg. Tevens kan je met je heroes ook draken (of andere troeps) sturen door aan de zijkanten alvast gebouwen kapot te maken. Drop ze dus niet zomaar ergens neer maar denk ook hier even over na, soms is het bijvoorbeeld niet handig om ze de opening in te sturen waar je giants lopen.

Je kan dus beter wachten met het gebruiken van de skills tot die minder health over heeft en wat meer defense kapot is!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
dat is precies hoe ik afgelopen CW 3 sterren heb gehaald, juist door het cc in het midden gaan je draken erheen

• dn072
Bas, sorry voor de weigering. Ik drukte op de verkeerde knop. Morgen weer even proberen

• Brogala
  • Niet online
dan moet je wel stoppen met lighting gebruiken :+

Met draken aanvallen is gelukkig heel simpel.

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:38:
Ik zet het hier nog maar eens neer want ik zie het nog bij veel aanvallen fout gaan:

Wacht met het gebruiken van je heroes skill tot deze minimaal nog "maar" de helft van zijn/haar health heeft. Wanneer je de skill gebruikt komt er namelijk een deel van zijn/haar health erbij.
Naast dit zijn er vaak ook nog wizardtowers of mortars die erop schieten en dan zijn die extra troops die je krijgt ook direct weg. Tevens kan je met je heroes ook draken (of andere troeps) sturen door aan de zijkanten alvast gebouwen kapot te maken. Drop ze dus niet zomaar ergens neer maar denk ook hier even over na, soms is het bijvoorbeeld niet handig om ze de opening in te sturen waar je giants lopen.

Je kan dus beter wachten met het gebruiken van de skills tot die minder health over heeft en wat meer defense kapot is!
Je kan beter gewoon niet zo cool doen. 8) Daar is geen ruimte voor in deze clan.

• Wii4all
  • Niet online
Maar goed in tegenstelling tot de vorige cw hebben we nu een goede kans denk ik

Burp

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:34
Denk idd dat we nu wel betere kans maken ja.

Wat moet ik nog qua buildings upgraden:

* Tesla naar 6 (nu 1 op 5 en 2 onderweg naar 5) = 9.000.000 goud
* Kazerne (3 maal van 9 naar 10, 1 is al onderweg) = 6.000.000 elixer
* DE kazerne (1 van 2 naar 4 en 1 van 1 naar 4) = 9.250.000 elixer
* Bommen (5 stuks van 4 naar 5) = 5.000.000 goud

14.000.000 goud & 15.250.000 elixer

Qua troepen en spells upgrade heb ik enkel nog te uppen:

* Ballon naar 5 (nu 4) = 2.500.000 elixer
* Lightning naar 5 (nu 4) = 2.000.000 elixer
* Minion naar 4 (nu 3) = 30.000 DE
* Hogg naar 4 (nu 2) = 70.000 DE
* BK naar 10 (nu 7) = 105.000

4.500.000 elixer & 205.000 DE

Een redelijk lijstje, maar zeker niet een extreem moeilijk lijstje want het is allemaal niet gigantisch meer.
Het is met name flink wat DE en toch 20 mil elixer en 14 mil goud. Klinkt pittig maar einde is toch soort van in zicht voor mijn gevoel. Geen "maanden" TH 8 in ieder geval meer _/-\o_

[ Voor 81% gewijzigd door Sleehond op 13-09-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
De Koempert schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:06:
[...]

Je kan beter gewoon niet zo cool doen. 8) Daar is geen ruimte voor in deze clan.
Er is zeker wel ruimte voor. Een hoop mensen lezen het forum en doen er iets mee. Alle feedback wordt gewaardeerd, we kunnen allemaal van elkaar leren.

Het draken gebeuren had ik op 7 augustus al eens gepost bijv en sindsdien gaat het bij meerdere mensen stuk beter met full dragon attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:06:
[...]

Nou, dat is al nummer twee die zegt dat ik eruit moet ;(
Bij de derde gaan we er toch maar eens over na denken om een rustige clan te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Famous schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:48:
[...]

Nou, dat is al nummer twee die zegt dat ik eruit moet ;(
Bij de derde gaan we er toch maar eens over na denken om een rustige clan te zoeken :)
Jij blijft gewoon. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik vind wel een derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik heb net King Long geweigerd in de clan. Als je Tweakers 3 wil joinen, zal je eerst op de wachtlijst komen te staan. Laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Grrrrr weer verloren tegen de Chinezen. Het staat nu 109 vs 113 en wij hebben nog maar 2 aanvallen.
Goede war maar zij waren helaas beter. Bijna geen TH8/TH9 waren veilig tegen hun draken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Zij hadden ook erg veel max TH8's, of in ieder geval met lv6 AA. Die zijn bijna niet meer te pakken met TH8 troepen. Hun drakenaanvallen op onze hoge TH8's waren bijna allemaal van TH9 tegenstanders; met 20 troepen extra, een spell extra en een AQ is een max TH8 dan een stuk makkelijker plat te leggen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Ja, hun damage per attack is echt wel hoog. Volgende war beter :-).

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar gvd het zijn altijd die Aziaten die ons afmaken in het laatste uurtje. En altijd zijn ze super goed. Ik dacht dat sommige mensen in onze clan geen leven hadden, maar die Chinezen die hebben echt geen leven.

Die aanval op mij vond ik toch wel het toppunt, die vent kan echt aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Misschien moeten we onze CW's laten starten op een tijd dat Aziaten slapen?
Het is inderdaad wel uitermate zuur dat we telkens zulke ontzettend goede tegenstanders treffen.
Ik zal voor volgende CW mijn basis nog eens goed onder de loep nemen, misschien moeten we dat allemaal maar doen.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goeie tip van Arjan.

YouTube: Clash of Clans - War Recap #4: Clashtronauts vs. Scotland

Mooie filmpje over de spanning over CW'S. Wel echte zonde om deze CW te verliezen ondanks onze mooie aanvallen. Volgende CW gaat Famous hard ownen met The Valk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Aziaten slapen nooit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
dn072 schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:39:
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar gvd het zijn altijd die Aziaten die ons afmaken in het laatste uurtje. En altijd zijn ze super goed. Ik dacht dat sommige mensen in onze clan geen leven hadden, maar die Chinezen die hebben echt geen leven.

Die aanval op mij vond ik toch wel het toppunt, die vent kan echt aanvallen.
Waarom zouden ze geen leven hebben? Je kan ook gewoon goed inzicht hebben in een spel en weten hoe iets werkt.
offtopic:
Als ik Monopoly of Kolonisten van Catan doe met de vriendengroep win ik 95% van de tijd vaak gewoon omdat mensen niet nadenken en maar gewoon wat doen (zoals bijv. direct alles kopen waar ze opkomen :+ Dit gebeurd met onze aanvallen ook door té snel troops in te zetten bijvoorbeeld waar de chinezen alles rustig aan deden opbouwen.
Versteegrob schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:54:
Goeie tip van Arjan.

YouTube: Clash of Clans - War Recap #4: Clashtronauts vs. Scotland

Mooie filmpje over de spanning over CW'S. Wel echte zonde om deze CW te verliezen ondanks onze mooie aanvallen. Volgende CW gaat Famous hard ownen met The Valk :)
Denk niet dat ik er zelf mee ga aanvallen. Wel ga ik er een paar doneren in onze top 6 denk ik. Lager heeft weinig zien gezien de draken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Volgens mij vallen ze aan zolang het nodig is. Het leek erop dat we nipt verloren hebben, maar dat is gewoon gepland. Als ze meer punten nodig hadden, hadden ze ook meer aangevallen. Zo houden ze maximale resources over. De stiptheid en militaire discipline zit er goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Als iemand die een half jaar in China heeft gewoon kan ik dit onderstrepen. Die gasten slapen echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

FlyEragon schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:02:
Volgens mij vallen ze aan zolang het nodig is. Het leek erop dat we nipt verloren hebben, maar dat is gewoon gepland. Als ze meer punten nodig hadden, hadden ze ook meer aangevallen. Zo houden ze maximale resources over. De stiptheid en militaire discipline zit er goed in.
Dat is natuurlijk pure onzin. Als je een war wint verdien je meer resources dan je uitgeeft. Die vlieger gaat dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
YouTube: Clash of Clans - War Recap #9: Clashtronauts vs. Chinese Clan

Epic battle tegen Chinezen.

Maar mensen nog tips hoe het nog beter kan aan onze kant? Volgens mij zijn de basissen nu meer dan prima en zie ook zelden domme aanvallen bij ons. Zie jij nog punten Famous? Mijn HoLoWiWi aanvallen moet ik tijdens het luren al direct mijn hoggs inzetten ivm tijdnood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

De Koempert schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:04:
[...]

Dat is natuurlijk pure onzin. Als je een war wint verdien je meer resources dan je uitgeeft. Die vlieger gaat dus niet op.
Ja dat is inderdaad ook wel zo, maar het viel me wel op dat ze altijd nipt winnen en ook in de laatste uurtjes :P

[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 15-09-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:03:
[...]

Als iemand die een half jaar in China heeft gewoon kan ik dit onderstrepen. Die gasten slapen echt nooit.
Jij had zelf ook een hoge activiteit daar, zal het door de smog komen? :+
Versteegrob schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:07:
YouTube: Clash of Clans - War Recap #9: Clashtronauts vs. Chinese Clan

Epic battle tegen Chinezen.

Maar mensen nog tips hoe het nog beter kan aan onze kant? Volgens mij zijn de basissen nu meer dan prima en zie ook zelden domme aanvallen bij ons. Zie jij nog punten Famous? Mijn HoLoWiWi aanvallen moet ik tijdens het luren al direct mijn hoggs inzetten ivm tijdnood.
Ik kijk zelf geen aanvallen terug (behalve als CLB wordt platgelegd >:) ). Ik zie wel dat sommige targets, ook deze war weer, vaker dan 5 keer worden aangevallen.. Pak dan een andere zou ik zeggen. En als alles al is aangevallen en onderin zijn er weinig tot geen targets over ga dan lekker laag zitten. Je laat anders gewoon sterren liggen maar verpest wel aanvallen. Naast dit zijn er ook altijd wel wat "aparte" aanvallen tussen waarvan je van te voren al weet dat het niets wordt maar hier ga ik mijzelf niet meer druk over maken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Plat? Wie was er gedriestarred hier? _O- >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
85%? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:14:
[...]

Jij had zelf ook een hoge activiteit daar, zal het door de smog komen? :+
[...]

Ik kijk zelf geen aanvallen terug (behalve als CLB wordt platgelegd >:) ). Ik zie wel dat sommige targets, ook deze war weer, vaker dan 5 keer worden aangevallen.. Pak dan een andere zou ik zeggen. En als alles al is aangevallen en onderin zijn er weinig tot geen targets over ga dan lekker laag zitten. Je laat anders gewoon sterren liggen maar verpest wel aanvallen. Naast dit zijn er ook altijd wel wat "aparte" aanvallen tussen waarvan je van te voren al weet dat het niets wordt maar hier ga ik mijzelf niet meer druk over maken :O
Geen smog gezien hoor op mijn luxe resort aan de oceaan :+ Mijn activiteit kwam doordat die gamende Chineze nerdjes me de hele nacht wakker hielden. Helaas is dat geen grapje

[ Voor 6% gewijzigd door De Koempert op 15-09-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Uitzicht was inderdaad prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Een nieuwe dag, nieuwe CW en een nieuw lid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
inderdaad!!

We gaan weer voor de winst!!!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Alweer een war tegen Chinezen en verloren.. Deze gasten waren erg actief en goed georganiseerd.
Al met al hadden we het niet slecht gedaan met 109 sterren, 9 van de 10 keer win je met deze hoeveelheid.

Statistieken

Laten we morgen de tegenstander opvreten! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Bestaat er ergens een inzicht in hoe de matchmaking bij CW's werkt? Het kan mss leuk zijn als een uitdagende clan enkele filters kan instellen alvorens een CW te initiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nee volgens mij. Het werkt op de volgende manier, ieder lid heeft een aantal punten door de defence, troepen, muren. Dit wordt bij elkaar opgeteld en wordt er een gelijkwaardige clan gezocht, op zich wel prima systeem.

Voor het eerst een TH10 in de clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nee robbie, verdiep jij je nog maar eens in de matchmaking :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
maintenance break...

gaat uren duren....pffffff

en mijn king was over 15 minuten klaar...zonde van de loze tijd van de bouwer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 22:46
Wel een flink lijstje in de release note.

http://forum.supercell.ne...8-Update-16-09-Lava-Hound
Brand New Dark Elixir Unit: Lava Hound!
✔ This faithful flying unit cannot resist chasing after fireworks, and will go straight after the nearest Air Defense
✔ The Lava Hound's massive hitpoints makes all the incoming damage seem like mere playtime
✔ Though the unit deals very low damage, it will erupt upon death into many tiny Lava Pups that attack any nearby buildings
✔ Available at Dark Elixir barracks level 6, Town Hall level 9

New Upgrades
✔ Barbarian & Archer level 7
✔ Archer Tower level 13
✔ Dark Elixir Barracks level 6

Wall Upgrading Improvements
✔ Walls level 6+ can now be upgraded with Elixir instead of Gold - your choice!
✔ Select a row of walls to upgrade all pieces with one button press (so long as the cost is not over the maximum possible storage amount)

Replay Improvements
✔ Pause button added to replays (except live replays in Clan Wars)
✔ Replays and live replays now show the attacker's available troops so you can see exactly what does and doesn't get deployed, and when
✔ Live replay screen now shows the time remaining in battle so you can watch the timer tick down just like the attacker

Balancing
✔ Hero regeneration time has been greatly reduced on all levels
✔ Valkyrie training time has been greatly reduced
✔ Healers have been trained to avoid distraction: now they will always try to stick with and protect the same group of friendly troops
✔ Defending Clan Castle troops now use all 4 Castle doors when coming out (overall speed of deploying is still the same as before)

Other Improvements
✔ Troops can be dismissed from Army Camps and Clan Castle
✔ Removed spell production cancellation penalty
✔ Spells are now produced in the same order as they are selected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wii4all schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:56:
maintenance break...

gaat uren duren....pffffff

en mijn king was over 15 minuten klaar...zonde van de loze tijd van de bouwer.
Verslaafde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:59
Nvm smileys doen het niet...

:( ;) >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Roodey op 16-09-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Wat een nette update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Toch grappig hoe de meningen hierover verdeeld kunnen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Vraag me af hoe duur die dark barracks kosten om te upgraden, wilde eigenlijk al mn elixer in muren stoppen :( Gelukkig wel de tijden van heroes omlaag en dat muurtjes geupgrade kunnen worden met elixer is natuurlijk ook fijn. Die lavahound zal ik waarschijnlijk weinig tot niet gaan gebruiken, maar zal em toch eens gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik zie wel mogelijkheden in die lavahound hoor. Afleiding/tank voor draken/ballonnen.
Duurt alleen nog even voor ik hem zelf heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Frank_P schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:36:
Ik zie wel mogelijkheden in die lavahound hoor. Afleiding/tank voor draken/ballonnen.
Duurt alleen nog even voor ik hem zelf heb.
Dit ligt allemaal aan de snelheid van die hound.
Tevens is 30 plekken absurd veel voor als je met balloons en/of dragons aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Snelheid is gigantisch laag, maar een ragespell lost een hoop op (voor CW bijv).

@Frank, normaliter val ik niet met draken en balloons aan, jij wel? ;) Voor de CW zie ik echter wel mogelijkheden. Vooral dat ie ontploft en 1000 van die kleintjes is handig met een balloon/draken aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:42:
Snelheid is gigantisch laag, maar een ragespell lost een hoop op (voor CW bijv).

@Frank, normaliter val ik niet met draken en balloons aan, jij wel? ;) Voor de CW zie ik echter wel mogelijkheden.Vooral dat ie ontploft en 1000 van die kleintjes is handigg met een balloon/draken aanval.
Die amper damage doen, amper.. zelfs te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
De Koempert schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:42:

@Frank, normaliter val ik niet met draken en balloons aan, jij wel? ;) Voor de CW zie ik echter wel mogelijkheden. Vooral dat ie ontploft en 1000 van die kleintjes is handig met een balloon/draken aanval.
Voor een TH9 is dit echt wel top. Als de AA aan twee kanten bij elkaar staat stuur je er twee keer een lava hound op af met hierna Ballonnen met rage dan maak je alles zo kapot. 32 ballonen en 2 lava hound moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Versteegrob schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:36:
[...]

Voor een TH9 is dit echt wel top. Als de AA aan twee kanten bij elkaar staat stuur je er twee keer een lava hound op af met hierna Ballonnen met rage dan maak je alles zo kapot. 32 ballonen en 2 lava hound moet te doen zijn.
zou ook nog wel een sloot minions mee nemen, zal je zien dat er 1 boogjes toren overblijft en die je ballonnen sloopt heb je 0 loot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Was een voorbeeldje, gebruik ze nooit om te raiden alleen nu met HoLoWiWi aanval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
"Welkom op HoLoWiWi, hoe was uw vlucht, lekker temperatuurtje hier heh, geniet van uw vakantie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Whahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Famous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:21:
[...]

Toch grappig hoe de meningen hierover verdeeld kunnen zijn :+
Wat zie jij dan nog graag veranderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Niet dat ik wat veranderd wil zien worden maar enkele dingen vind ik gewoon erg krom.

Lava hound kan erg OP zijn, geen idee nooit in het echt gezien.
Rijen muren upgraden is niet goed uitgedacht.
Loot wordt nu zwaar kut.

En dan gaat het vooral om de laatste update. Ik zie het alweer voor me.

Loot available: 200k gold, 19k elixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dat blijf je maar zeggen maarer zijn toch tig updates waarvoor goud of elixer voor nodig is dus volgens mij valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Elixer heb je alleen in het begin nodig van je nieuwe TH en dat is snel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Maar de onderzoeken gaan toch steeds door? Wel iets minder maar 3M heb je niet zomaar bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:00:
Maar de onderzoeken gaan toch steeds door? Wel iets minder maar 3M heb je niet zomaar bij elkaar.
Dat is maar heel weinig, ik had weinig troops max (enkel alleen die ik gebruikte) toen ik van TH8 naar TH9 ging. Alsnog zat ik redelijk vaak met 6m+ elixer en dat gaat nu niet meer gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:02:
[...]

Dat is maar heel weinig, ik had weinig troops max (enkel alleen die ik gebruikte) toen ik van TH8 naar TH9 ging. Alsnog zat ik redelijk vaak met 6m+ elixer en dat gaat nu niet meer gebeuren :+
Werd je niet constant platgegooid als je boven de 2 miljoen elixer zat?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wii4all schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:21:
[...]

Werd je niet constant platgegooid als je boven de 2 miljoen elixer zat?
Nee totaal niet.
Elixer is (was) gewoon niet zo belangrijk voor TH9 en daarboven. Denk dat dit ook een rede is om het weer "nodig" te maken. Zo kan een TH10 al zijn gold in defense stoppen en zijn elixer lekker in de muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ga je mee naar TH10 Rob?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3dhHiqjfLCgsrUurafkCZywh/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Nice CLB! Heb je nu alles max 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Photoshop much? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Lol CLB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:42:
[...]

Die amper damage doen, amper.. zelfs te verwaarlozen.
Nee noob, die zijn juist afleiding voor de AA en ander defense gespuis. Nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mooi plaetske toch?
Wedden dat je even ging kijken in de game zelf >:)

• Famous
CLB schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:31:
[...]

Mooi plaetske toch?

[...]

Wedden dat je even ging kijken in de game zelf >:)
Nee, want je had hem hiervoor al gepost met skull muren in het andere topic + je had vandaag nog gezegd dat je er nog 100 moest :>

• CLB
  • Niet online
Talkin' 2 u?

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Ja ik heb gekeken....dankzij the don...maar toch XD

• Wackmack
Waarom gebruiken zo weinig mensen (inclusief mezelf) hoggs op TH8? Merk dat tegen goede clans met 3 sterke AA je zelden 3 sterren haalt en soms maar 1 ster. Dan lijkt Hoggs een betere manier om 3 sterren te halen. Natuurlijk moet het kunnen qua base maar Hoggs van lvl 3 zijn al aardig sterk. Dit is voor iedereen best te halen. Hoggs lvl 4 zijn over 9d klaar waardoor ik nog makkelijker door een base heen hogg :)

Vananvond is kijken of ik met hoggs 6 sterren kan halen.

• Famous
Niet iedereen heeft zoveel DE om ze te upgraden op TH8. Zelf gaf ik ook de voorkeur om pas op TH9 met de upgrade te beginnen.

• Wii4all
  • Niet online
ik wil eerst mijn barb king op 5 hebben en dan ga ik pas de minions en hoggs upgraden.

Daarvoor moet ik eerst mn draak naar nivo 3 gooien met de loots zoals ze nu zijn zal dat een aardige opgave gaan worden.

Burp

• dn072
Een TH8 neerhalen met hoggs 3 of 4 is wel te doen ja.
Op TH9 is het al een stuk lastiger geworden door de heroes die niet te luren zijn en de big bombs die sterker zijn geworden.

• Curva
Ik zag inderdaad Rob en volgens mij ook Frank aanvallen met hoggs. In ieder geval hoggs waren onderdeel van het leger. Sowieso een volledig hogg leger is niet handig, zie de post van Daniël hierboven. Maar in combinatie met balloons en wizzards of pekka, wizz en boogjes zou het best goed gaan denk ik.
Bij mij zijn de hoggs nog maar level 1. Morgen is m'n lab klaar en dan wil ik pekka naar level 2 doen. Ik heb nu 4.4M, hopelijk word ik niet te hard geraid, dan kan ik morgen direct de upgrade aanzetten.

• Wackmack
dn072 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:01:
Een TH8 neerhalen met hoggs 3 of 4 is wel te doen ja.
Op TH9 is het al een stuk lastiger geworden door de heroes die niet te luren zijn en de big bombs die sterker zijn geworden.
Op TH9 is het heel moeilijk ja dus daarom moet ik er maar even van genieten op TH8.
Ben wel blij dat ik iets heb gevonden als de draken niet merken. Laatste paar CW was er zelden een goed target voor draken.

• Famous
Fijn, net bezig met de CW base van mijn noobje.. Hopelijk onthoud die wel wat ik tot nu toe had..

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:51:
Fijn, net bezig met de CW base van mijn noobje.. Hopelijk onthoud die wel wat ik tot nu toe had..
Misschien is dit wat voor je?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik heb ook 2 keer hogg/minion gedaan met clanwar (1x 100%, 1x utter faal dankzij big bombs). De belangrijkste reden om het niet te doen is echter dat het relatief veel DE kost dat je op TH8 ook hard nodig hebt voor upgrades...

Intentionally left blank

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Nou toch nog mooi 4 sterren gehaald (#4 en #10) zonder hogs deze CW :) Gelukkig hoef ik dan nooit meer mn DE barracks te upgraden en kan ik mn varkensvrienden weer verwelkomen in de oorlog!
Pagina: 1 ... 14 ... 59 Laatste