Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Damn ik moet nog steeds terug naar de eerste pagina om te kijken welke naam hier bij wie hoort..ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ja O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Ik ook hoor Mootje. Verder beetje saaie CW omdat ze bijna niet aanvallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wackmack op 31-08-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:06
-WarAx- schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:39:
Is er nog plek voor een (ex) lid? Ik voel wat frictie in mijn huidige clan en heb goeie herinneringen aan TweakersIII :)
Wie was je ook alweer? Je naam komt me bekend voor. Maar helaas zitten we tjokvol en de gezelligste tweakers clan heeft zelfs een wachtlijst ;) (zie startpost). Wil je dat ik je erbij zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35
mootjes1989 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:58:
Damn ik moet nog steeds terug naar de eerste pagina om te kijken welke naam hier bij wie hoort..ben ik de enige?
Daarom heb ik mijn coc naam ook in mijn sig gezet ;)
Frank_P schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:41:
[...]

Wie was je ook alweer? Je naam komt me bekend voor. Maar helaas zitten we tjokvol en de gezelligste tweakers clan heeft zelfs een wachtlijst ;) (zie startpost). Wil je dat ik je erbij zet?
-WarAx- heet in coc ook -WarAx- als ik het me goed herinner.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Versteegrob schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:15:
Ik ook hoor Mootje. Verder beetje saaie CW omdat ze bijna niet aanvallen.
nou, nu hebben ze aangevallen. We kunnen nog gaan verliezen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zie het, aardige comeback zeg. Misschien toch een clan uit een andere tijdzone. Als ze nog wat meer aanvallen verliezen we ook nog. Misschien toch eens analyseren waarom wij zoveel aanvallen nodig hebben voor relatief weinig punten, waar gaat het mis? Zijn de basissen te goed waar tegen wij vechten? Zijn onze aanvallen te slecht, verkeerde samenstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:45
mootjes1989 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:58:
Ja, alleen de namen die in COC en op GoT redelijk overeen komen niet :P

PS: hopelijk winnen we deze CW wel. Dan heb ik er bijna 1K DE bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Deze CW dus verloren, staat nu 95 vs 97 en wij hebben geen aanvallen meer.

Iedereen wil de volgende war winnen en waarschijnlijk vallen wij te hoog aan of te vaak op dezelfde spelers.

#6 en #11 hebben wij totaal 12 keer aangevallen! Op #27 zijn zelfs 8 aanvallen uitgevoerd. 20 aanvallen dat is 25% op 3 spelers, tja... Dit lijkt mij veels te veel, val dan wat lager aan op een top 20 speler en onze TH9 haalt makkelijk 3 punten. Misschien moeten wij hiermee iets doen? Max aanvallen op een speler? Niet te hoog aanvallen?

[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 01-09-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
De wars die we de laatste tijd hebben verloren zijn allemaal op het laatse moment.
Wij vallen in het begn massaal aan. Vallen misschien ook wel elkaars bases aan, bases die andere beter kunnen aanvallen. Ik denk zeker dat we met onze 2e aanvallen moeten wachten, meer anticiperen op de tegenstander. We moeten niet gaan aanvallen om het aanvallen maar meer overleggen en bekijken waar we de meeste sterren op kunnen halen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
wat voor mij werkt is een draken aanval nu weet ik dat dat voor de bovenste regionen niet werkt maar rob kan het beamen het werkt voor een grootst gedeelte van de onderste helft.

Als er nog geen 3 AA's zijn full geupgrade is het goed te doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja draken werkt top, zijn altijd wel goede targets te vinden. Misschien moeten wij idd wat meer wachten met de 2e aanval of je moet zeker 3 sterren pakken dan is er natuurlijk niks aan de hand. Sowieso even goed over nadenken, ik haat verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Klopt, ben nog steeds warax. Als je wilt, zet me maar op de lijst. Hoeveel man staan daar nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
-WarAx- schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:25:
Klopt, ben nog steeds warax. Als je wilt, zet me maar op de lijst. Hoeveel man staan daar nu op?
Je staat erbij. Je bent nr.7 als iedereen op de wachtlijst nog wil joinen. Je kan ook zelf bekijken in de startpost hoeveel en wie er nog voor je zijn.

Dat we de war verloren hebben is jammer. Uiteindelijk was het verschil niet zo groot. Als iedereen echter te makkelijk aanvalt blijven de hogere targets weer over. Het blijft een moeilijk verhaal. We cant win them all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:20
Momenteel sta ik op de lijst van vakantiegangers, ik ben inmiddels weer terug van vakantie maar merk dat ik het spelen de laatste tijd steeds minder actief doe en het druk heb met andere dingen. Aangezien er genoeg mensen op de wachtlijst staan die vast meer actief zijn dan ik, geef ik graag mijn plekje door aan iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
j.devreede schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:39:
Momenteel sta ik op de lijst van vakantiegangers, ik ben inmiddels weer terug van vakantie maar merk dat ik het spelen de laatste tijd steeds minder actief doe en het druk heb met andere dingen. Aangezien er genoeg mensen op de wachtlijst staan die vast meer actief zijn dan ik, geef ik graag mijn plekje door aan iemand anders.
Dat is te begrijpen. Als je ooit terug wil komen ben je uiteraard welkom echter wel op de wachtlijst indien die er dan nog is :p. Veel succes en misschien tot ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik weet niet wie er allemaal nog weg zijn maar we hebben maar 2 man in Tweak Holiday en 44 in de clan zelf, dus 4 plekken over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 11-10 22:50
hoera, ik ben nu nummer 2 op de lijst, schiet op :)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Goedemorgen,

Ik speel al enige tijd CoC (hehe) en ik begin het nu wel aardig door te krijgen. Zit nu zelf in mijn eerste clan ooit (random invite) maar deze clan is niet heel actief.

Zou ik hier op de wachtlijst kunnen komen?

Is er trouwens nog enige relatie tussen Tweakers [1]/[2]/[3] ? Dit topic is namelijk veel actiever dan die van Tweakers2 en Tweakers1 lijkt wel helemaal uitgestorven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
mathijs55 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:17:
Goedemorgen,

Ik speel al enige tijd CoC (hehe) en ik begin het nu wel aardig door te krijgen. Zit nu zelf in mijn eerste clan ooit (random invite) maar deze clan is niet heel actief.

Is er trouwens nog enige relatie tussen Tweakers \[1]/\[2]/\[3] ? Dit topic is namelijk veel actiever dan die van Tweakers2 en Tweakers1 lijkt wel helemaal uitgestorven....
Tweakers 1 is inderdaad uitgestorven. Die hebben elkaar uitgemoord :P en Tweakers 2 bestaat wel maar is minder actief voor zover ik daarvan op de hoogte ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31

DyStiC

'Atta way, baby!

De Koempert schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:38:
Ik weet niet wie er allemaal nog weg zijn maar we hebben maar 2 man in Tweak Holiday en 44 in de clan zelf, dus 4 plekken over?
Check het lijstje in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
mathijs55 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:17:
Goedemorgen,

Is er trouwens nog enige relatie tussen Tweakers \[1]/\[2]/\[3] ? Dit topic is namelijk veel actiever dan die van Tweakers2 en Tweakers1 lijkt wel helemaal uitgestorven....
Ik heb je op de wachtlijst erbij gezet.
Tweakers3 is gewoon de leukste clan ;).
Actief en gezellig en fanatiek met clanwars op een goede manier.

@ Koempert, niet iedereen die leaved joined tweak holiday denk ik. De lijst in de OP klopt volgens mij helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Heren clangenoten,

Onderzoek is over 21 uur klaar.

Ik heb genoeg voor upgrade van:
goblin 5*
tovenaar 5*
ballon 5*
pekka 2*
gunsteling 3*
varkensruiter 2*

Kies ik voor een elixir troep houd ik veel DE in opslag.
Dan kan ik wel mijn BK naar 6 doen, maar dan moet ik nog 2,5K DE sparen.
Kies ik voor een DE troep kan ik een barak/duistere barak aanzetten.

Van deze troepen gebruik ik goblins het meest. Maar wizards 5* zijn leuk voor doneren en nu met het event zijn ze goedkoop. Maar als upgrade klaar is kan het event al voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Frank_P schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:13:
[...]

Ik heb je op de wachtlijst erbij gezet.
Tweakers3 is gewoon de leukste clan ;).
Actief en gezellig en fanatiek met clanwars op een goede manier.

@ Koempert, niet iedereen die leaved joined tweak holiday denk ik. De lijst in de OP klopt volgens mij helemaal.
Thanks. Kunnen jullie me ondertussen nog wat tips geven over hoe ik kan verbeteren/best practices?
Speel het nu denk ik een maandje of 2..

Zie screenshot voor mijn huidige status.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZJVtCgw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
ik zou de tovenaarstoren en de mortier aan de linker bovenkant die nu naast elkaar staan wat meer uit elkaar halen, anders pak je ze mogelijk beiden met 2 spreuken.

Mogelijk beter om deze om te wisselen met je goudmijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Marxje1981 op 03-09-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 10:36
Iemand interesse in een level 127 dorp?

Op een paar lv11 boogtorens na alles max, alle troepen op valkery na max. Muren zijn allemaal level 8 of 9. Top 100 NL is mogelijk, stond verleden week nog 149ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
robbynaish schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:38:
Iemand interesse in een level 127 dorp?

Op een paar lv11 boogtorens na alles max, alle troepen op valkery na max. Muren zijn allemaal level 8 of 9. Top 100 NL is mogelijk, stond verleden week nog 149ste.
interesse als in je doet die weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Nogmaals;

Als er een wachtlijst is kick mijn noob maar hoor! Volgens mij dacht Gerben er het zelfde over dus zijn er weer twee plekken vrij :).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:16
Ik ben voor, dan stijg ik naar 3 op de wachtlijst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik ben ook voor, ik zit er al in. Lijkt mij met een wachtrij niet de bedoeling dat er duo, triple, etc. accounts in zitten. Die accounts zullen minder aandacht krijgen op wat voor manier dan ook.
Tevens vind ik het niet fair tegenover anderen.

PS:
Wel +++ kicken en niet Famoustwk :P

[ Voor 8% gewijzigd door Roodey op 03-09-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Roodey schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:21:
Ik ben ook voor, ik zit er al in. Lijkt mij met een wachtrij niet de bedoeling dat er duo, triple, etc. accounts in zitten. Die accounts zullen minder aandacht krijgen op wat voor manier dan ook.
Tevens vind ik het niet fair tegenover anderen.

PS:
Wel +++ kicken en niet Famoustwk :P
_/-\o_

Eigenlijk kunnen twee mensen gewoon joinen en als de vakantiegangers terug komen dan pas de noobs kicken.

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 03-09-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Dubbele accounts zitten er indd in om plekken van vakantiegangers in te vullen zodat we leuke cw spelen... Die hoeven er pas uit als iedereen terug is...ben benieuwd naar de nieuwe mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
De dubbele accounts zijn niet meegeteld in de ledenlijst. Kijk gewoon in de startpost en je ziet onze leden en wie er op vakantie zijn. Op dit moment hebben we 1 spot vrij. Ik heb nr1 op de wachtlijst een dm gestuurd.

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Zou het dan toch nog goedkomen deze war?

• mootjes1989
De Koempert schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:32:
Zou het dan toch nog goedkomen deze war?
Hmm nog 5 sterretjes achterstand...kom op jongens!

• Wii4all
  • Niet online
Inderdaad we zijn goed teruggekomen maar we moeten nog even 'knallen'

@matthijs wat mooi of juist niet zo goed is aan je basis is dat al je storages in 1 blok zitten. Ik zou deze proberen te scheiden. Maximaal 2 storages per blok.

Burp

• Mathijs14
Wii4all schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:36:
Inderdaad we zijn goed teruggekomen maar we moeten nog even 'knallen'

@matthijs wat mooi of juist niet zo goed is aan je basis is dat al je storages in 1 blok zitten. Ik zou deze proberen te scheiden. Maximaal 2 storages per blok.
Thanks voor de tip, zal proberen de layout wat te veranderen. Zou eigenlijk nog wel wat extra muren kunnen gebruiken maar wil graag nog even wachten van upgraden van m'n TH totdat de rest allemaal max geupgrade is.

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:16
Gelijk heb je, TH7 is een redelijk fijne plek om te zitten. Sinds gisteren zit ik op TH9 en ik vind het nog wat tegenvallen op het moment qua loot. Wellicht moet ik nog wat stijgen in de cups (1500 atm). Heb wel direct een xbow aangezet en mijn lab en spell factory staan ook aan :)

• Wackmack
Deze CW kregen veel mensen draken tegen zich dus misschien moeten we onze basis iets beter anti draken maken. Zelf heb ik 3 x lvl 6 maar ook dat was niet genoeg. Nu bezig om mijn 3e elixer-goud te upgraden ivm meer healthpoints. Verder ga ik opzoek naar een goede anti draken base voor TH8.

Eerste aanval was een dikke fail met draken, TH9 is echt een maatje te groot met draken. Tweede aanval was een combinatie van 3 golems (lvl1) en veel wizz, ging top, 3 sterren dus dat gaan we vaker doen.

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:49
Idd ze rossen erg veel met draken.

Die ballonnen mogen ook omhoog. vooral de zwarte tactisch plaatsen zou wel handig zijn.

Maar tis wel dat je van te voren niet weet hoe de tegenstander aanvalt. deze vallen veel aan met draken.
Misschien vallen de volgende aan met grondtroepen.

Kortom, alles moet gewoon goed zijn en gebalanceerd.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

• maomanna
Ziet er wel goed uit.

• mootjes1989
Waar blijft ons nieuwe lid!?!

• Mathijs14
Geen idee :p Ik deed net een poging om er tussendoor te slippen, maar werd helaas geweigerd :p Dan maar even wachten nog totdat ik wat stijg op de wachtlijst >:)

• Wackmack
Frank, nog iets gehoord van de nieuwe leden? Er zouden toch 2 of 3 stuks komen? Als iemand nu al zo lang wacht op jou DM beloofd dat weinig goeds.

http://forum.supercell.ne...ee-Doors-TH8-Farming-Base
YouTube: Clash of Clans - Amazing TH8 Farming Base (The Submarine)

Mooie farm base voor TH8

[ Voor 46% gewijzigd door Wackmack op 04-09-2014 14:45 ]

• mootjes1989
mathijs55 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:34:
[...]

Geen idee :p Ik deed net een poging om er tussendoor te slippen, maar werd helaas geweigerd :p Dan maar even wachten nog totdat ik wat stijg op de wachtlijst >:)
Hahaha ik zag et
Kiek maar ut...XD

• mootjes1989
Versteegrob schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:37:
Frank, nog iets gehoord van de nieuwe leden? Er zouden toch 2 of 3 stuks komen? Als iemand nu al zo lang wacht op jou DM beloofd dat weinig goeds.

Mooie farm base voor TH8
Komt er maar 1 bij toch..

• Famous
Ja ouwe spammert :D

• Wii4all
  • Niet online

Mooie farm base voor TH8
lekker Rob!

ik ga hem binnenkort eens maken

Burp

• Frank_P

Mooie farm base voor TH8
Iedereen moet wat meer geduld hebben.

Zoals ik al een paar keer ingame heb gemeld;
Er is 1 spot vrijgekomen door het vertrekken van Whinger.
Ik heb toen meteen de nr1 op de wachtlijst een DM gestuurd.
Deze krijgt 3 dagen om te reageren ( sommige mensen hebben immers meer te doen als elke minuut het forum checken ).
Als hij na vandaag (dit is namelijk de 3e dag) niet reageert is de volgende op de lijst aan de beurt en verdwijnt de nr.1 van de lijst.

@de rest van tweakersIII
We hebben nog een paar punten nodig!
Er zijn zeker onderin en halverwege nog wat punten te sprokkelen.
Deze kunnen we winnen!

• Wii4all
  • Niet online
of we moeten een vakantie wachtlijst maken ;)

van mensen die op vakantie zijn en in de wachtlijst zitten...(ter verduidelijking)

Burp

Verwijderd

Congrats on winning clan war from Krakow clan. It was a good war! I hope we will meet some day again. :)

• Frank_P
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:23:
Congrats on winning clan war from Krakow clan. It was a good war! I hope we will meet some day again. :)
Thanks! You fought well! It was a nice war. Good sportmanship for congratulating us. I hope we can meet again some day!

Greetings
Frankdegekste

• westergas
knip

CLB :(
Trapte er dus ook in. Vond het al zo gek...hoe weten ze nou GoT te vinden...

[ Voor 178% gewijzigd door westergas op 04-09-2014 20:37 ]

• mootjes1989
Hahahaha

• Frank_P
Marxje1981 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:46:
hoera, ik ben nu nummer 2 op de lijst, schiet op :)
Je bent nu nr1 op de lijst omdat R3veNG niet reageert. Helaas kan je geen dm's ontvangen dus post ik dit hier. Je hebt 3 dagen om hier te reageren of ingame een aanmelding te doen met je tweakers naam. Daarna wordt je plek vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Frank_P schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:37:
[...]
Je bent nu nr1 op de lijst omdat R3veNG niet reageert.
Eum, je hebt me op 2 september om 15:14 een message gestuurd via dit forum en ik heb je vanmorgen om 09:36 geantwoord (omdat ik pas vanochtend terug online kon zijn).

[ Voor 43% gewijzigd door R3veNG op 05-09-2014 11:00 ]

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:51

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
westergas schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:34:
knip

CLB :(
Trapte er dus ook in. Vond het al zo gek...hoe weten ze nou GoT te vinden...
Tenzij CLB een Frans IP-adres en een gmail account met een Poolse naam heeft gebruikt om te registreren lijkt me dit toch authentiek (en bijzonder sportief) :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31

DyStiC

'Atta way, baby!

crisp schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:05:
[...]

Tenzij CLB een Frans IP-adres en een gmail account met een Poolse naam heeft gebruikt om te registreren lijkt me dit toch authentiek (en bijzonder sportief) :)
Haha Crips onze insider to the rescue ;)

of hij zit natuurlijk bij CLB in het complot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
DyStiC schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:20:
[...]

Haha Crips onze insider to the rescue ;)

of hij zit natuurlijk bij CLB in het complot >:)
Als het fake was geweest had ik CLB moeten bannen vanwege het aanmaken van clone-accounts >:)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
*O*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Ik heb je uitnodiging ontvangen, ik zie ook dat R3veNG wel reageerde binnen de 3 dagen, geef hem maar de voorrang, hij was immers voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Marxje1981 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:36:
Ik heb je uitnodiging ontvangen, ik zie ook dat R3veNG wel reageerde binnen de 3 dagen, geef hem maar de voorrang, hij was immers voor mij :)
Excuus.
Ik was inderdaad een dag abuis blijkbaar. In mijn hoofd waren de 3 dagen al om :p. Nou R3veNG, we zien de ingame request wel tegemoet, graag met tweakers naam.

Sorry Marxje1981, maar er is spoedig nog een plek vrij vermoed ik. Ik hou je op de hoogte, kan ik je ondertussen wel dm'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Ok, dan ga ik nu even mijn huidige clan op de hoogte brengen van m'n verhuis en deze clan joinen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Huidige bouw-/onderzoekactiviteiten:
- Tesla naar lvl 4
- Tesla naar lvl 4
- AA naar lvl 6
- Barak naar lvl 10 (laatste :D )
- Tovenaar naar 5*

Omdat de bouwactiviteiten vrij lang duren heb ik besloten om mijn 5e bouwer vrij te laten. Anders loopt mijn opslag vol. Deze 5e bouwer gebruik ik om muurtjes up te graden.
Ik heb er nu 80+ op level 7 (donkerpaars).
Binnenkort genoeg DE voor lvl 6 BK, vanaf dan kan ik geen muurtjes meer upgraden, want daar zet ik de 5e bouwer wel voor in.

[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 05-09-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Lekker bezig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik ben mijn algehele nieuwe defense aan het upgraden na de oplevering van mijn TH8.

DE elixer boor is vanavond klaar en is meteen level 3.

Boogjes lvl 5 gisterenavond aangezet (lukte door de loot van de CW en door de ipad aan te laten staan zodat ik niet aangevallen werd)

Merk alleen wel zodra je boven de 2 miljoen zit op elixer of goud dan wordt je gewoon gepakt en ben je bijna 300K kwijt als beginnende TH8-er.

wil daarom ook zsm een andere layout nemen zodra de storages geupgrade zijn zodat de schade beperkt kan blijven door de storage beter te verdelen over de map.

en even doorsparen nog voor de king naar lvl3.

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 05-09-2014 12:51 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Roodey schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:26:
Huidige bouw-/onderzoekactiviteiten:
- Tesla naar lvl 4
- Tesla naar lvl 4
- AA naar lvl 6
- Barak naar lvl 10 (laatste :D )
- Tovenaar naar 5*

Omdat de bouwactiviteiten vrij lang duren heb ik besloten om mijn 5e bouwer vrij te laten. Anders loopt mijn opslag vol. Deze 5e bouwer gebruik ik om muurtjes up te graden.
Ik heb er nu 80+ op level 7 (donkerpaars).
Binnenkort genoeg DE voor lvl 6 BK, vanaf dan kan ik geen muurtjes meer upgraden, want daar zet ik de 5e bouwer wel voor in.
Goed bezig en nu snel door naar BK level 10 dus :)
Hier gaat het ook redelijk soepel, bijna max TH9.

- Laatste DE barrack staat aan naar max.
- Vier archertowers staan aan naar level 11 (dan alle klaar).
- Lab bezig met Valkyrie level 3.

Nu alleen nog PEKKA, Valkyrie, Witch 1 level omhoog en Golem nog 3. Dan zijn we max TH9 :D In de tussen tijd kan ik lekker mijn muren level 9 maken en wellicht een begin aan level 10.
Hereos zijn beide level 15 en die laat ik voor nu nog even zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Vanwege medische redenen, ik ga voor een onvrijwillig (vermoedelijk langdurig als in een paar werken) verblijf naar het ziekenhuis, wil ik vriendelijk vragen of mijn status als wachtende wellicht even op "hold"kan worden.

Vermoedelijke tijdsduratie ligt ongeveer rond de 3 weken, enige uitloop naar beide zijden.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik hierdoor de uitnodiging mis en mijn plekje misloop.

Ik hoor het graag nog even, maandag is de grote dag, of de slechte dag, net hoe je het bekijken wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Sterkte ermee!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Jup, sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Sterkte en hopelijk valt het mee.
Ik zal je 'on-hold' houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
[...]

Tenzij CLB een Frans IP-adres heeft
Ik zeg VPN
[...]

en een gmail account met een Poolse naam heeft gebruikt om te registreren lijkt me dit toch authentiek (en bijzonder sportief) :)
Ook dat is niet zo moeilijk, maar wel veel moeite ;)

en de eerste hit op google "TweakersIII clash of clans" levert dit topic op, dus ik zeg plausibel ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Afbeeldingslocatie: http://www.seomoves.org/blog/wp-content/uploads/2012/05/MythBusted.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wii4all schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:41:
ik ben mijn algehele nieuwe defense aan het upgraden na de oplevering van mijn TH8.

DE elixer boor is vanavond klaar en is meteen level 3.

Boogjes lvl 5 gisterenavond aangezet (lukte door de loot van de CW en door de ipad aan te laten staan zodat ik niet aangevallen werd)

Merk alleen wel zodra je boven de 2 miljoen zit op elixer of goud dan wordt je gewoon gepakt en ben je bijna 300K kwijt als beginnende TH8-er.

wil daarom ook zsm een andere layout nemen zodra de storages geupgrade zijn zodat de schade beperkt kan blijven door de storage beter te verdelen over de map.

en even doorsparen nog voor de king naar lvl3.
Merk ik helaas ook. Afgelopen echt vaak aangevallen en het is bijna altijd een TH9 en die pakt alles. Verloor net nog 700K en 1K de en nog even 65K goud om alles te herstellen. Zit nu maar eens een schildje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ga dan ook rond de 1400 cups zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Misschien maar weer is doen. Was opzoek naar DE maar dat is lager ook wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Als de tegenstander zo door gaat winnen we dit dik. Zelfs met hun lvl 6 wizards lukt het de nummer 2 niet om onze nummer 12 te 1-starren. Ze hebben allemaal ook wel ontzettend gerushde bases :9~

Ze zetten ook gelijk de ability in van hun king & queen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Het heeft even geduurd maar dan heb je wel wat.

De statistieken tot en met de afgelopen war tegen Krakow.

De statistieken

Sorry dat het een tijdje op zich heeft laten wachten. Maar ik ben sinds maandag aan het afstuderen en heb het er erg druk mee. Nu de statistieken weer up to date zijn hoop ik ze weer 2 wekelijks te updaten.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pVtFZZgq0WbPi19e2ENRZDdp/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

Morgen pak ik (king Steeph) het vliegtuig richting Ijsland voor vakantie
ik zal morgen rond 10:00 uit de clan gaan en mee aanmelden bij de holiday clan
maandag 22 september zal ik terug zijn.

veel succes met de wars en maak ze kapot :D

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
rempro schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:45:
Morgen pak ik (king Steeph) het vliegtuig richting Ijsland voor vakantie
ik zal morgen rond 10:00 uit de clan gaan en mee aanmelden bij de holiday clan
maandag 22 september zal ik terug zijn.

veel succes met de wars en maak ze kapot :D
Leave inderdaad wel nadat de war over is anders heb je geen loot. Fijne vakantie, we houden je spot vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Was gisteren in het buitenland, dus kon pas laat mijn eerste aanval doen. Nu is alleen nr 24 of hoger nog beschikbaar om aan te vallen. Een ster halen lukt niet meer. Mag ik een vrijstelling voor de 2e aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
gewoon lagere pakken, die rondom je reeks zit.
Doe het voor jezelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pak anders de nummer 1 en haal hier 1 ster dan krijg je nog dikke loot en leer je van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
poging gedaan tegen eentje uit de top 5. Helaas niet gelukt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Versteegrob schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:57:
Pak anders de nummer 1 en haal hier 1 ster dan krijg je nog dikke loot en leer je van.
Dit advies snap ik echt niet, hij kan nr 24 geen ster halen en jij raadt em aan om tegen een paar inferno's te gaan rossen? Laat die jongen gewoon aanvallen wat ie wil, aan 0 sterren op een top 5 heeft niemand wat. Pakt ie iets van bijv. de laagste 10, heeft ie iig nog loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
COC Upgrades Tracker is een mooie website waar je je voortgang bij kunt houden. Alleen mis ik een totaal overzicht waar ik in 1 oogopslag kan zien wat ik nog moet doen voordat ik gemaxxed ben qua TH.
Om dit overzicht te krijgen heb ik alle upgrades in Excel gezet. Door middel van filteren heb ik mijn gewenste overzicht.

Net mijn 2e wizardtower naar lvl 6 aangezet. De bommen en laatste upgrades tesla's ga ik waarschijnlijk op TH9 wel maxxen. Of aanzetten als TH9 aanstaat.

Hieronder mijn to-do-list op TH8. Muren laat ik buiten beschouwing!
Mijn wizzies zijn morgen lvl 5. Daarna zet ik ballonnen aan naar lvl 5 (nog paar ton aan elixir binnen harken). Laatste tijd val ik er geregeld mee aan.
Leuke troepjes :-) Geïnspireerd door Robdegekste die ze handig inzet tijdens de CW.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/10cnqjr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
De Koempert schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:49:
[...]

Dit advies snap ik echt niet, hij kan nr 24 geen ster halen en jij raadt em aan om tegen een paar inferno's te gaan rossen? Laat die jongen gewoon aanvallen wat ie wil, aan 0 sterren op een top 5 heeft niemand wat. Pakt ie iets van bijv. de laagste 10, heeft ie iig nog loot.
Bij een TH10 heb je vaak zoveel gebouwen dat je alles aan de zijkant kapot kan maken en dan heb je soms 50%. Heb dit al meerdere keren gezien dus een inferno ontloop je ook op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja dat is waar, maar kost ook 200 boogjes, waarbij anderen tonnen DE en elixer spenderen, dat is scheef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
De statistieken zijn weer gedaan. Het was een erg goede war! 2 nieuwe records;
  • Aantal gewonnen aanvallen
  • Hoogst aantal sterren
Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Curva schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:18:
De statistieken zijn weer gedaan. Het was een erg goede war! 2 nieuwe records;
  • Aantal gewonnen aanvallen
  • Hoogst aantal sterren
Statistieken
Lekker weer Curva!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:59
Dank voor de statistieken Curva, altijd leuk!

Goede laatste war overigens, mooie overwinning, smaakt naar meer :P !

Hier gaat goed, 2 tesla's in de upgrade naar level 5, nog 1 te gaan. Daarna ze nog naar 6 brengen en mijn defence buildings zijn compleet op max (TH8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
*Rikkie_pc knijpt er even tussenuit, geen tijd voor de war van morgen -O-
Morgen avond kom ik weer kijken hoe jullie het doen maar dan als toeschouwer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bedankt weer voor het bijhouden Curva!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Bedankt mannen!

Gisterenavond voor het eerst na m'n vakantie al m'n bouwvakkers aan het werk gezet. Ik had van het weekend en gisteren aardig wat kunnen raiden :) Morgenochtend en morgenavond komen er weer 2 bouwers vrij, hopelijk kan er een Wizardtower aan als ik genoeg gold heb. En ik hoop dat ik genoeg elixer over houdt, na het bouwen van m'n clanwarlegers, om de DE-storage of DE-kazerne aan te zetten.

Toevallig postte ik gisteren in het algemene CoC topic (of in de chat in CoC) dat de loot maar weining was de laatste dagen. Maar gisteren ben ik toch wel 5 verlaten dorpjes, met volle pompjes en mijnen, met 500K loot tegengekomen.

• Wackmack
YouTube: Clash of Clans 3 Stars Clan Wars

Leerzame video's van verschillende CW'S. Spelen nu weer tegen een pittige tegenstander waardoor draken niet zo goed werkt dus moeten wij weer is wat anders verzinnen. Ga zelf de volgende keer meer met hoggs en golem/wizz aan de gang of weer een ekte vette HoLoWiWi aanval :)

• Wii4all
  • Niet online
Deze gasten hadden stuk voor stuk goede AA staan inderdaad ook in de onderste regionen.

Gelukkig vlogen mij draken de tweede aanval goed naar de AA toe waardoor het weer lukte om 3 sterren te halen maar het ging niet gemakkelijk.

Burp

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Wii4all schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:57:
Deze gasten hadden stuk voor stuk goede AA staan inderdaad ook in de onderste regionen.

Gelukkig vlogen mij draken de tweede aanval goed naar de AA toe waardoor het weer lukte om 3 sterren te halen maar het ging niet gemakkelijk.
tot en met #30 of zo hebben ze inderdaad allemaal AA lv6 en in het midden van hun base. 2 uitschakelen lukt meestal wel, maar je moet dan inderdaad mazzel hebben dat je draken doorgaan naar de derde wat helaas niet altijd lukt :( (vandaar mijn 2x 2 ster)

Eerste wat aangaat als ik naar TH9 ga is de spellfactory voor de 4e spell; die kan je dan goed gebruiken.

Intentionally left blank

• maomanna
ben vanaf zaterdag een weekje weg. dus zal dan met pijn in mn hart tijdelijk naat TWK Vakantie gaan :P doe dat zaterdagochtend. Wie weet ben ik op tijd terug om niet de 3e te missen.

Pagina: 1 ... 13 ... 59 Laatste