"Be brave, don't shave"
die bedoel ik. Logde net aan...Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:59:
[...]
Die was er vanmorgen om 08:25, lijkt er niet op dat ie nog eens komt..
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
past mooi bij de jamp zuilen trouwens.
[ Voor 61% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 14:01 ]
Beste heer,
wij hebben de betaling kunnen vinden maar omdat de box compleet is uitverkocht steeds hebben wij er geen 1 over.
Kunt u ons voorzien van uw rekeninggegevens? Dan kunnen wij het bedrag aan u terugstorten.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Klopt...darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:59:
[...]
Ja dat begrijp ik wel, maar dat gaat dan toch nergens meer over.
"Be brave, don't shave"
Kak, wat moet ik nu de rest vd dag doen?!Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:01:
Lol, ik krijg een terugbetaling maar ik vertrek ook direct, boxen zijn toch uitverkocht:
[...]
"Be brave, don't shave"
Ik neem hem alleen niet omdat de kleur niet bij mij Jamo S426 past
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Potje verf? Problem solved.50Miles schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:02:
Jazeker!
Ik neem hem alleen niet omdat de kleur niet bij mij Jamo S426 past. Was ie nou Black Ash....
"Be brave, don't shave"

PS/XBL: Nogne
Volgens mij wordt ie niet zwarter... Ik heb namelijk alleen maar deze zien langskomen..50Miles schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:02:
Jazeker!
Ik neem hem alleen niet omdat de kleur niet bij mij Jamo S426 past. Was ie nou Black Ash....
PSN: Fruitschaaltje
Daarom wacht ik op de Boston Accoustics sub. Die vind ik mooierFruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:03:
[...]
Volgens mij wordt ie niet zwarter... Ik heb namelijk alleen maar deze zien langskomen..
Zo heb ik er "koffie" in staan, word naar een hele hoop random artikelen doorgestuurd maar geen koffiemachinesWatGoedHeeee schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:03:
De plugin werkt ook zo te zien, heb jamo als tagg toegevoegd (ben op zoek naar het 5.0 setje) en nu met deze sub werd ik netjes gelijk doorgestuurd naar de betaalpagina(al wil ik deze sub helemaal niet
)
Life is simple, make choices, don't look back...
Dit was echter wel een Jamo subwoofer.ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:05:
[...]
Zo heb ik er "koffie" in staan, word naar een hele hoop random artikelen doorgestuurd maar geen koffiemachines
Kunnen we nu een 4e dag eisen? tevens retina ipad er was iemand die die wilde hebben.Little Bear schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:05:
Rustig aan, deze aanbieding is gewoon degene waarmee ze afgelopen nacht hebben afgesloten, maar ze hebben de tekst niet aangepast.
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 14:06 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wil je dat? Ik kan niet meer....garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:06:
[...]
Kunnen we nu een 4e dag eisen? tevens retina ipad er was iemand die die wilde hebben.
Nee, serieus.. Ik kan echt niet, ik ga vanavond midweekje ardennen..
"Be brave, don't shave"
- End of life / support stopt binnenkort
- verkoopt niet
- oude technologie
- bijna over datum
- b-kwaliteit
- ingekocht op de italiaanse/russische/zwitserse/bulgaarse markt met dito handleidingen ("eu-model" staat er dan bij)
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
slimme truuk op mensen af te laten hakenWietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:01:
Lol, ik krijg een terugbetaling maar ik vertrek ook direct, boxen zijn toch uitverkocht:
[...]
Ja dat ding kan natuurlijk niet ruiken dat je geen bruine wilt
Het is een boax..
dat is de charme van de huntpeter00 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:08:
bij vier van de vijf artikelen die hier langskomen kun je je afvragen WAAROM ze hier staan...neemt niet weg dat ik al heel wat gekocht heb ondertussen.....
- End of life / support stopt binnenkort
- verkoopt niet
- oude technologie
- bijna over datum
- b-kwaliteit
- ingekocht op de italiaanse/russische/zwitserse/bulgaarse markt met dito handleidingen ("eu-model" staat er dan bij)
Ik maak serieus geen grapje, dit bericht ontving ik zojuist omdat er wel €105,90 was afgeschreven maar er geen box tussen mijn bestellingen te vinden was.
En 50Miles gaat een paar daagjes naar Limburg. Veel overeenkomstigheden met jou deze dagenFruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:08:
[...]
Wil je dat? Ik kan niet meer....
Nee, serieus.. Ik kan echt niet, ik ga vanavond midweekje ardennen..
refereert eerder naar 'per keer' dan in het geheel.volledig zijn uitverkocht "steeds"
"Today is the worst day since yesterday"
Grapjas, hoezo hebben ze dan je rekeningnummer nodig? Het is toch van jou rekening / CC afgeschreven? Dan hebben ze toch al een tegen rekening?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ben benieuwd of dat echt zo is. Volgens mij is het wel vaker voorgekomen dat er bij een bestelling wat mis ging, mensen geen box kregen, en er later toch nog 1 kwam.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
denon avr-x1000 passeerde gisteren voor een 225 denk ik. Heb ik zelf, lekker ding!ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:09:
[...]
Ja dat ding kan natuurlijk niet ruiken dat je geen bruine wiltZou wel relaxed zijn dat 'ie ook prijzen zou kunnen filteren, ik wil best een receiver bijvoorbeeld maar niet eentje van €400
Snapte ik ook al niet ik heb dit teruggemaild:BaZnGaNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:10:
[...]
Grapjas, hoezo hebben ze dan je rekeningnummer nodig? Het is toch van jou rekening / CC afgeschreven? Dan hebben ze toch al een tegen rekening?
Hallo iBOOD,
Jammer om te horen.
U kunt het bedrag (€105,90) terugstorten op mijn creditcard welke bij u bekend is of bedrag het terugstorten op rekeningnummer xxx ten name van xxx.
Met vriendelijke groet,
Ik zou even wachten met je je gegevens terug te mailen voor het geval er toch weer een box voorbij komt, dan heb jij hem alvast gereserveerd
PS/XBL: Nogne
Sterker nog, ik woon in Limbabwe!50Miles schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:09:
[...]
En 50Miles gaat een paar daagjes naar Limburg. Veel overeenkomstigheden met jou deze dagen
( wat is je bestemming?)
Dat is niet zo raar hoor? Als ik iets bestel bij een willekeurige webshop en er veranderd iets aan die bestelling. Dan moet ik mijn rekeningnummer etc. doorsturen, dan storten ze daar het geld op terug.BaZnGaNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:10:
[...]
ik geloof hem wel hoor..Erkel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:10:
[...]
Ben benieuwd of dat echt zo is. Volgens mij is het wel vaker voorgekomen dat er bij een bestelling wat mis ging, mensen geen box kregen, en er later toch nog 1 kwam.
en bij CC hebben ze je rekeningnummer niet. en terugstorten op je CC kan niet. vandaar....
Maastricht, bijna jaarlijks terugkerend ritueel. Heerlijke stad!Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
Sterker nog, ik woon in Limbabwe!
( wat is je bestemming?)
Misschien hebben ze geleerd van de voorgaande keren en sturen ze geen boxen meer met meukErkel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:10:
[...]
-
Bij de boston speakerset
Ik denk dat het zo gaat:Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:09:
[...]
Ik maak serieus geen grapje, dit bericht ontving ik zojuist omdat er wel €105,90 was afgeschreven maar er geen box tussen mijn bestellingen te vinden was.
Er worden (zeg) 10 boxen klaargezet voor de 12:45 aanbieding. Daar heb jij een betaling voor gedaan, maar die 10 zijn op. Dus je krijgt je geld terug.
Vervolgens worden er weer 10 boxen klaargezet voor de 17:15 (??
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Precies! Enjoy! Wat staat er op de planning?50Miles schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:12:
[...]
Maastricht, bijna jaarlijks terugkerend ritueel. Heerlijke stad!
Dit.. Maar dan iets later, vrees ik.Pinobigbird schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat het zo gaat:
Er worden (zeg) 10 boxen klaargezet voor de 12:45 aanbieding. Daar heb jij een betaling voor gedaan, maar die 10 zijn op. Dus je krijgt je geld terug.
Vervolgens worden er weer 10 boxen klaargezet voor de 17:15 (??) aanbieding. Nieuwe kansen.
Ik meen dat er een minimum bedrag aan besteding bij zat (een flink kleine lettertjes verhaal) maw volgens mij was het net zo aantrekkelijk als die hotelbonnen. (niet dus)TFDev schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:12:
Bestel vandaag en ontvang €50 shoptegoed bij http://hificorner.nl/iboodactie.html! (Code wordt morgen per email toegezonden)
Bij de boston speakersetZou dat nog gelden?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
We zullen het zien... Heb zelf ook 1 box.. Maar (nog) geen mail gekregen...Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
Snapte ik ook al niet ik heb dit teruggemaild:
[...]
Om eerlijk te zeggen, heb ik nog nooit gehad. Ze hebben het gewoon netjes terug gestort. Natuurlijk hebben ze dit wel vermeld en de trant van, het geld wordt terug gestort op bij ons bekende rekeningnummer. Indien dit onjuist is, gelieve dit z.s.m. aan ons doorgeven.Krilo_89 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
Dat is niet zo raar hoor? Als ik iets bestel bij een willekeurige webshop en er veranderd iets aan die bestelling. Dan moet ik mijn rekeningnummer etc. doorsturen, dan storten ze daar het geld op terug.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Eigenlijk helemaal niets, rustig aan doen, shoppen, terrasje bij mooi weer. Suk sa wat.Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:14:
[...]
Precies! Enjoy! Wat staat er op de planning?
[...]
Dit.. Maar dan iets later, vrees ik.
En de Facebook actie dan.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
er staat duidelijk "...steeds geen 1 over." meervoud dus.Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:13:
Uiteraard hoop ik ook nog dat er een box voorbij komt, maar heb zo m'n twijfels nu...
Doet het hier nog goedNukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:20:
Bij mij is 1dk weer overleden
een minuut stilte voor onze broederNukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:20:
Bij mij is 1dk weer overleden
Je kunt bijna alle apps gewoon verplaatsen, daar heb je weer een app voordarkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:21:
Een Galaxy Y met een geheugenkaart van 16gb. Jammer dat je daar niks aan hebt omdat de apps alleen op het enorm kleine interne geheugen kunnen komen te staan met uitzondering van een klein aantal apps.
Reviews zijn wel goed. Zelf ook een keramische pan omdat ik de Tefal's zat ben omdat ze telkens uit elkaar vallen. (De teflon laag gaat bij ons na 1 jaar stuk)ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:22:
Die pannen... Zou dat een beetje prima zijn volgens studentenhap-normen?
[ Voor 6% gewijzigd door FlyEragon op 28-05-2014 14:24 ]
Geschikt voor alle warmtebronnen..ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:22:
er zit geen gat* in = OKShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:22:
dus ja
*alleen gaten meetellen die zich onder het niveau van de te eten substantie bevinden
Bah net te laatFlyEragon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:23:
[...]
Reviews zijn wel goed. Zelf ook een keramische pan omdat ik de Tefal's zat ben omdat ze telkens uit elkaar vallen. (De teflon laag gaat bij ons na 1 jaar stuk)
Voortaan eerst kopen, dan over nadenken, dan annuleren
Begin het te merken javertigoo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:24:
[...]
Voortaan eerst kopen, dan over nadenken, dan annuleren
Ik ook... Maar als je pis bruin is moet je wat meer drinken...Palm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:28:
ik las pis bruin
Qua zonnebrand kunnen ze zich beter kak bruin noemen overigens i.p.v. pis bruin...
Ik moet geen vier dingen tegelijk doen..
[ Voor 53% gewijzigd door Vulchare op 28-05-2014 14:30 ]
Gaat met een pak apps echt niet, had hetzelfde probleem met mijn Wildfire S jaren geleden.reinders00 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:23:
[...]
Je kunt bijna alle apps gewoon verplaatsen, daar heb je weer een app voor
never mindgarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:36:
hebben we weer alleen maar zuig producten... pisbruin was wel grappig. Trouwens mensen, ga naar de docter als je pis bruin is...
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 28-05-2014 14:37 ]
als op de plaats van is bent had gestaan dan was het niet best geweest.
Smooth, net op tijd..
En als het dan nog niet lukt is er vaak nog wel te rooten, onlangs met een oude telefoon van mijn schoonmoeder gedaan. Custom rom (KitKat nog zelfs) op Samsung budget toetstel. Touchwiz eraf en opeens een stuk meer ruimteEmphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:31:
[...]
Gaat met een pak apps echt niet, had hetzelfde probleem met mijn Wildfire S jaren geleden.
Ik zie niet in wat hier racistisch aan is? Laat maar
[ Voor 4% gewijzigd door Powder Toastman op 28-05-2014 14:41 ]
o ja nvmPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:40:
[...]
Ik zie niet in wat hier racistisch aan is? Laat maar
*vraagt zich af hoelang we dit vol kunnen houden
[ Voor 21% gewijzigd door vertigoo op 28-05-2014 14:42 ]
Komt door die stofzuiger. Als we niet rascistisch zijn, dan wel sexistisch!SvL88 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:43:
wijvendiscussie
Nee, geen last van. Wel dringend nodig... Oh nee, toch niet, ben al aan het werk "officieel"Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:42:
tjonge, hebben jullie last van bezigheidstherapie ?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]