Wijven genoeg hierPalm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:43:
waren er maar wijven hier dan was het nog wat
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wijven genoeg hierPalm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:43:
-
PSN: Fruitschaaltje
Dit!Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:44:
Zolang wijven 'wijven' genoemd worden, komen hier geen vrouwen..
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
ze zijn er vast wel; vrouwen. Maar die kunnen het mannelijke geweld in dit topic niet bijbenen.Palm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:43:
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 14:47 ]
Toffe ananasFruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:44:
[ Voor 5% gewijzigd door Purbo op 28-05-2014 14:47 ]
²Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:44:
Ali-G:Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:44:
BELONG WIJVEN? That's a very sexist way to talk about these bitches!
Lol, aasgier.
Xbox: Gulpener88
je hebt wel verschillen tussen vrouwen en wijven heFruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:44:
Ja, maar om nu alle kippen over een kam te scheren.. ( of zo iets ) ...SvL88 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:48:
[...]
je hebt wel verschillen tussen vrouwen en wijven he
Life is simple, make choices, don't look back...
Niet opgeven! Daar houden we niet van hierLittle Bear schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:50:
Router is de 3 aankoop al deze hunt. Nu nog een makita setje erbij en ik ben tevreden :-)
De box heb ik al lang opgegeven.
Little Bear schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:50:
Router is de 3 aankoop al deze hunt. Nu nog een makita setje erbij en ik ben tevreden :-)
De box heb ik al lang opgegeven.
Krijg je er dan 12?TFDev schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:52:
Dubbel glas?
Jep, zo goed dat sommige mensen hier vergeten te blazengarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:52:
niet lelijk dat dubbelglas, isoleert dat goed?
"Today is the worst day since yesterday"
Ik heb zo een soort set van de Aldi en werkt echt perfektgarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:52:
PS/XBL: Nogne
Echt wel. Kneiterhete thee is goed vast te houden zo. De vraag is waarom je kneiterhete thee in je slokdarm wilt mikken maar goed, je hebt wel de keus dan.garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:52:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dan heb je toch het verkeerde plaatje gepakt.garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:53:
[afbeelding]
Die moet je eigenlijk wel hebben, KOUD BIER
Wel de box gemistVulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:54:
De box gemist tijdens de lunch, maar de mededeling dat we vrijdag een vrije dag krijgen was geen grapje
die glazen zijn echt baas, je moet er alleen geen Heineken ingooien.Fid3lity schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:55:
[...]
Dan heb je toch het verkeerde plaatje gepakt.
jamat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:58:
Kan je gratisss annuleren binnen nu en morgen? Vriendin is er niet, maar is wel mooi horloge
Krijg je daar een date bij?Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:58:
Allemaal een horloge kopen voor DaMei.. Jullie moeten het een beetje goedmaken.. Beesten.
![]()
Ziet er iig beter uit dan dat lelijk ding van eerdermat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:58:
Kan je gratisss annuleren binnen nu en morgen? Vriendin is er niet, maar is wel mooi horloge
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Geloof me, daar gaat je vriendin niet blij van worden.mat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:58:
Ik weet dat jullie graag een doos willen maar overdrijven is ook een vak
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Als stront de vorm had van een horloge, dan had het er zo uitgezien.NotSoSteady schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:59:
[...]
Geloof me, daar gaat je vriendin niet blij van worden.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
DaMei schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:00:
[...]
Ik weet dat jullie graag een doos willen maar overdrijven is ook een vak
Hahaha, ja echt wat een lelijk ding.darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:00:
[...]
Als stront de vorm had van een horloge, dan had het er zo uitgezien.
darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:00:
[...]
Als stront de vorm had van een horloge, dan had het er zo uitgezien.
NotSoSteady schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:04:
Esprit is een hommage aan de saaie, lelijke Drenthse levenshouding. En de dode geest van 1968, het jaar waarin Esprit werd opgericht. Esprit creëert belachelijk lelijke stijlen voor vrouwen, mannen, honden, katten en kinderen. Alles uiteraard gemaakt van slechte materialen met weinig aandacht voor detail. Toon je saaie persoonlijkheid met dit tokkieachtige Esprit horloge, een uniek exemplaar met gevoel voor saaiheid, lelijkheid en lifestyle. Esprit staat bekend om haar vrouwelijke en dodelijk saaie designs. Het horloge is dan ook eindeloos te combineren met verschillende andere saaie Esprit outfits. Deze deal is echt een topper, die jij nu zomaar tegen een spotprijs kunt scoren!
he zeg! Wil jij de Drenthse levenstijl niet zo beledigen met dit ding?NotSoSteady schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:04:
Esprit is een hommage aan de saaie, lelijke Drenthse levenshouding. En de dode geest van 1968, het jaar waarin Esprit werd opgericht. Esprit creëert belachelijk lelijke stijlen voor vrouwen, mannen, honden, katten en kinderen. Alles uiteraard gemaakt van slechte materialen met weinig aandacht voor detail. Toon je saaie persoonlijkheid met dit tokkieachtige Esprit horloge, een uniek exemplaar met gevoel voor saaiheid, lelijkheid en lifestyle. Esprit staat bekend om haar vrouwelijke en dodelijk saaie designs. Het horloge is dan ook eindeloos te combineren met verschillende andere saaie Esprit outfits. Deze deal is echt een topper, die jij nu zomaar tegen een spotprijs kunt scoren!
Kleine correctie toegevoegdNotSoSteady schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:04:
Esprit is een hommage aan de saaie, lelijke Drenthse levenshouding. En de dode geest van 1968, het jaar waarin Esprit werd opgericht. Esprit creëert belachelijk lelijke stijlen voor vrouwen, mannen, honden, katten en kinderen. Alles uiteraard gemaakt van slechte materialen met weinig aandacht voor detail. Toon je saaie persoonlijkheid met dit tokkieachtige Esprit horloge, een uniek exemplaar dertien-in-een-dozijn exemplaar met gevoel voor saaiheid, lelijkheid en lifestyle. Esprit staat bekend om haar vrouwelijke en dodelijk saaie designs. Het horloge is dan ook eindeloos te combineren met verschillende andere saaie Esprit outfits. Deze deal is echt een topper, die jij nu zomaar tegen een spotprijs kunt scoren!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
U kunt er inderdaad mee voetballen..Palm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:06:
heeft deze football modus?
Ik kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die het mooi vindenmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:06:
Hey, als jullie zo door gaan durf ik het niet eens meer te presenteren aan mn vriendin
Ik niet!garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:08:
[...]
Ik kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die het mooi vinden
"Be brave, don't shave"
Als ik hem annuleer, krijg jij hem lekker in je doos
Ik vond de horloge lang niet slechtmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:06:
Hey, als jullie zo door gaan durf ik het niet eens meer te presenteren aan mn vriendin
ik eigenlijk ook niet, wou hem een goed gevoel geven
Prima! Dat zou betekenen dat ik iig een doos krijgmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:09:
[...]
Als ik hem annuleer, krijg jij hem lekker in je doos
"Be brave, don't shave"
garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:09:
[...]
Je bent té goed voor deze wereldgarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:09:
[...]
"Be brave, don't shave"
Ik als man. Wou gewoon laten weten dat niet omdat iedereen dat ding hier neerhaalt, dit betekent dat de horloge universeel lelijk is.
Smaken verschillen inderdaad. Maar veel mensen houden wel van dezelfde smaak.Emphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:13:
[...]
Ik als man. Wou gewoon laten weten dat niet omdat iedereen dat ding hier neerhaalt, dit betekent dat de horloge universeel lelijk is.
Ik vind mezelf perfect.Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:14:
[...]
Smaken verschillen inderdaad. Maar veel mensen houden wel van dezelfde smaak.
Ik wil eentje. Maar ik mis hier een aansluiting voor mijn dock op.. Verder is inderdaad prima in orde..Emphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:17:
Wie zocht hier een goedkope receiver?
Deze Denon is prachtig!
[ Voor 15% gewijzigd door Fruitschaal op 28-05-2014 15:18 ]
De volgende hunt ga ik voor een volledig systeem, speakers, boomer en receiver. nu geen geld voor, helaas.Emphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:17:
Deze Denon is prachtig!
pricewatch: Denon AVR-X1000Emphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:17:
Deze Denon is prachtig!
Ik, maar veel te weinig vermogen met zn 80W. Voor 3 tientjes meer heb je ook heel wat leuks in de PW met 130W.Emphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:17:
Deze Denon is prachtig!
Prijsverschil is nog geen 2 tientjes met de goedkoopste uit de PWEmphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:17:
Deze Denon is prachtig!
Kun je voor mij ook een beetje maken?Fid3lity schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:19:
Ik ga maar lekker de lasagne voor vanavond prepareren![]()
Heb je die ook in de hunt gescoord?Fid3lity schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:19:
Ik ga maar lekker de lasagne voor vanavond prepareren![]()
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Beetje weinig HDMI ingangen helaasch....Emphast schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:17:
Deze Denon is prachtig!
5?Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:20:
[...]
Beetje weinig HDMI ingangen helaasch....
Ik heb de C-200 en A-300 in gebruik, ben er dik tevreden mee.Rubman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:20:
Woei net de Popcorn Hour A-400 gescoord.
Was al op zoek naar een echte mediaspeler ter vervanging van de Raspberry Pi en de Popcorns zijn toch over het algemeen wel goede dingen.
Maar het blijft een smak geld.
Haha, mooi.
"Be brave, don't shave"
nee toch 4 hdmi ingangen achter en 1 voor maakt 5
nooit naar aantal watt kijken, ofhankelijk van meetmethodes. die 130 zijn anders gemeten dan die 80....GENETX schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:18:
[...]
Ik, maar veel te weinig vermogen met zn 80W. Voor 3 tientjes meer heb je ook heel wat leuks in de PW met 130W.
Ik denk het niet, ik heb er zelf een met maar 4 en kom er 2 tekort. Denk maar snel aan externe apparaten als laptop/camera(s) een DVR bluray mediaplayer
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
ja, alleen is dit de 50e keer dat ie voorbij komtPinjataaa schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:23:
Mooie bril!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq