Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De CaseLogic fototas is al wel in het verzendproces
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ja Jamo en Bose hebben dat, beetje gemaakt voor een Duitse huiskamer met veel eiken meubels en zware gordijnen. Als je dat in een scandinavische minimalistische woon-inrichting zet, die dan ook nog eens relatief klein is, dank bonkt het wat. Maar ik heb ze ook uit een ibood van 4 jaar geleden en voor een film is het meer dan prima, muziek voldoende. Voor dat geld is het een topdeal.Waah schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:00:
[...]
<> Al merk ik dat bij radio de bass nogal wil knallen terwijl er gewoon een achtegrondmuziekje werd gespeeld. <>
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

De 3x HDGear superdunne HDMI 1.4 kabels komen wat later... namelijk de 17e.
Als goed is moet de D-Link DIR-845L morgen verstuurd worden.
update: Router is onderweg
[ Voor 6% gewijzigd door Megapaul op 13-06-2014 12:32 . Reden: update ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

edit: krijg net mail dat ie verzonden is, iets later dan gepland maar ben al lang blij dat ie nu verzonden is
[ Voor 24% gewijzigd door CyBeRSPiN op 16-06-2014 10:51 ]
Voor mijn Boston Acoustics ASW250 is het adres al sinds zaterdag niet meer te wijzigen, maar tot nu toe nog geen bevestiging en track and trace code ontvangen...
Kon mijne ook sinds zaterdag niet meer wijzigen, maar kreeg gister wel al mn trace code (en vandaag bezorgd).GENETX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:24:
Heeft er ook iemand ervaring met bestellingen waarvan de verzenddatum al verstreken is (maar geen uitstel is gemeld) en ook het adres niet meer te wijzigen is, maar nog geen verzendbevestiging is verstuurd?
Voor mijn Boston Acoustics ASW250 is het adres al sinds zaterdag niet meer te wijzigen, maar tot nu toe nog geen bevestiging en track and trace code ontvangen...
Op het forum zijn ook een aantal ongeduldige en teleurgestelde kopers te vinden, volgens de moderator zijn er een aantal zieken bij iBood waardoor de communicatie te wensen over laat..
http://nl-nl.forum.ibood....-page-106/#comment-623796
Ik had dus eigenlijk ook wel verwacht dat ik melding zou krijgen over uitloop van de verzenddatum (16 ipv 13 juni..)
Yup, mijn tas was vertraagd, hier kreeg ik wel een dag van te voren bericht over. Mijn TV zou gister verzonden worden. Niks gezien qua communicatie, maar kreeg vandaag een mailtje dat deze ook vertraagd is. *Zucht*GENETX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:24:
Heeft er ook iemand ervaring met bestellingen waarvan de verzenddatum al verstreken is (maar geen uitstel is gemeld) en ook het adres niet meer te wijzigen is, maar nog geen verzendbevestiging is verstuurd?
Ik maak me met name zorgen om dat laatste. Want waar is mijn pakketjes als iBood hem al denkt te hebben verzonden en PostNL hem niet heeft?
Dan zal ik maar even contact opnemen met iBood.GENETX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:45:
Het vreemde bij mij is dus dat ik geen bericht heb gehad van vertraging en het systeem van iBood denkt dat het al in het verzendproces is.
Ik maak me met name zorgen om dat laatste. Want waar is mijn pakketjes als iBood hem al denkt te hebben verzonden en PostNL hem niet heeft?
Je zou de klantenservice kunnen bellen..
De Stofzuiger en schroevendraaiers hadden beide verzenddatum 12 juni.
De Ipad air had verzenddatum 17 juni (uitegesteld, tijdens de hunt gelijk een mail gekregen over deze datum)
Afgelopen vrijdag (13 juni) alle drie producten in één keer binnengekregen, erg tevreden hierover!
De (open-box) Ipad is niet van nieuw te onderscheiden. Geen enkele kras of beschadiging zichtbaar
Heb ik al gedaan net inderdaad. Maar met de huidige 5 dagen vertraging ben ik ook niet bepaald blij...
Edit: Gebeld, ze gaan er achteraan. Ze gooiden het ook al op drukte bij het distributiecentrum, wat ik mij voor kan stellen. Ben alleen benieuwd hoe hun verzendproces dan intern werkt en dan met name wanneer bij hen iets in het verzendproces zit....
Edit2: en nu krijg ik ook direct een T&T code van PostNL

Naja, alles goed dus
[ Voor 40% gewijzigd door GENETX op 17-06-2014 14:31 ]
De vertraagde SDXC-kaart zit inmiddels in het verzendproces, hoewel hij was uitgesteld naar 20 juni. Hopelijk nog voor het weekend in huis dus.
Van een bestelling een week na de hunt heb ik al een T&T-nummertje, blijkbaar hebben ze daar een heel speciaal voorraadbeheer...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Contact gehad met ibood.driel24 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:58:
Mijn box van 7kg
Prijzen opgezocht bij ibood.
Fischer audio ceramique 19,95
Razer Tartarus 44,95 ** defect **
Universal charging pack 9,95
twee euro plug 0.00
onderbroek![]()
Toetsenbord 0.00
Bluetooth carkit (zo'n ding aan de zonneklep) 29,95
aiaiai headphone capital 34,95
ez cast m2 27,95
HP wireless audio 14,95 ** defect **
Philips light strips 24,95
Ebode HD Video link 99,95 ** defect **
Tapblet Archeos 90 g4 59,95 ** defect **
Sony Koptelefoon geen type...
Esprit Horloge geen type...
Nina Ricci L'air 29,95
Vogel multipack ipad houder 29,95
S4 mini met sticker defect.... 199,00![]()
![]()
![]()
** defect **
Als de s4 werkt.... een hele goede box.
Als hij niet werkt...
Info van het thuis front !
Foto volgt.
Verzoek van ibood om terug te sturen.
Vandaag uitsluitsel..... geen vervangende produkten voorradig.
geld terug.
Ik wil de box graag ruilen.
Baal ik van.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 17-06-2014 21:21 ]
Er staat op iBood dat er 1 maand garantie is op de producten in de Box, ik mag toch verwachten dat een Box geen defecte producten bevat zoals hier boven veelvuldig het geval is en als dit wel gebeurd de garantie dit oplost. Of heb je garantie op de boos zelf ?
De verkopende partij is verplicht een deugdelijk product te leveren, er staat aangegeven dat de verpakking beschadigd kan zijn maar defecte producten vallen daar simpelweg niet onder toch of mis ik nou iets ?
Dit staat in de voorwaarden:
9. Garantie iBOOD verleent op de door haar geleverde zaken alleen garantie indien en voor zover deze iBOOD door haar leveranciers is verleend.
Dit valt voor de consument dus niet te controleren en zo kan iBood er dus mee weg komen door te roepen dat de leverancier geen garantie gegeven heeft ?
[ Voor 20% gewijzigd door douwe.nl op 18-06-2014 09:28 ]
Zo ook de mensen die er wel voor gegaan zijn, maar hem niet hebben kunnen krijgen. Het is dus niet vanzelfsprekend dat je de box krijgt als je ervoor gaat.douwe.nl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:25:
Zit dit topic een beetje door te lezen en baal er van dat ik niet voor een Box gegaan ben afgelopen keer, als het zo zie is dat best interessant en ik hou wel van een (klein) gokje
Donderdag de 19e even contact gehad aangezien op iBood stond verstuurd, en bij PostNL nog steeds stond zending wordt voorbereid. Nu blijkt er iets mis gegaan te zijn. Ik heb telefonisch contact gehad maar er lijkt een palletje / batch iPad's te verdwenen zijn bij PostNL, waaronder die van mij dus.
Maar dame gaf netjes aan dat er een onderzoek is ingesteld bij PostNL maar dat ik hiervoor niet op hoef te wachten en dat er vanuit het distributiecentrum direct een nieuwe iPad wordt gestuurd *alleen dit keer met UPS*
Nog even wachten dus.
Sowieso is het jammer dat er na de hunt die best even terug is geweest zoveel artikelen nog verzonden moeten worden. Ik merk toch steeds vaker haperingen bij de bestellingen op Ibood, zoals laatst weer bij de Surface pro's die in het Spaans/portugees/Italiaans geleverd zijn. Het is echt niets meer dan een dozenschuiver van restpartijen, grijze import en de verkoop van retouren, refurbished waar etc. Ik zit nu steeds vaker mij af te vragen wat ik liever heb: mijn product direct in handen met geen gezeur garantie, of de paar Euro besparen via Ibood met de mogelijke problemen die daarbij horen. Denk daar allemaal maar eens over na voor je de volgende aankoop doet. Het succes groeit Ibood etc. Boven het hoofd.
En? Hier namelijk ook op het laatste moment van code gebruik gemaakt echter nooit meer iets ontvangen wbt fotoboek of communicatie. Tent lijkt failliet te zijn, wat overigens echt schandalig is aangezien ze mn order wel aannemen en ik daarna nog verzendkosten los erbij moest betalenmrc4nl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:56:
ik heb trouwens vandaag pas de mybks code van vorige hunt gebruikt voor mijn fotoboek, ben benieuwd naar het resultaat
Dat hoop ik echt niet aangezien ik 2x fotoboek heb besteld. Net zoals een kennis van mij.Katseviool schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:32:
[...]
En? Hier namelijk ook op het laatste moment van code gebruik gemaakt echter nooit meer iets ontvangen wbt fotoboek of communicatie. Tent lijkt failliet te zijn, wat overigens echt schandalig is aangezien ze mn order wel aannemen en ik daarna nog verzendkosten los erbij moest betalen
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ben serieus uren bezig geweest om die 100 pagina's vol te zetten. Alles geupload, mooie melding alles succesvol en nog 7 euro verzendkosten moeten overmaken. Na orderbevestiging nooit meer iets van die tent mogen vernemen en op mails reageren ze niet.mydogisgone schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:40:
[...]
Dat hoop ik echt niet aangezien ik 2x fotoboek heb besteld. Net zoals een kennis van mij.
Hmm hier ook hetzelfde verhaal. Zou erg spijtig zijn want leek me een mooi boek te worden...Katseviool schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:02:
[...]
Ben serieus uren bezig geweest om die 100 pagina's vol te zetten. Alles geupload, mooie melding alles succesvol en nog 7 euro verzendkosten moeten overmaken. Na orderbevestiging nooit meer iets van die tent mogen vernemen en op mails reageren ze niet.
Edit: Zie nu dat ze in Diemen zitten waar ik werk. Ik denk dat ik even langs ga binnenkort.
[ Voor 9% gewijzigd door Streup op 23-06-2014 16:49 ]
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Ik voel met je mee, maar toen ik je Nick icm je verhaal zag moest ik toch even grijnzen. sorryKatseviool schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:02:
[...]
Ben serieus uren bezig geweest om die 100 pagina's vol te zetten. Alles geupload, mooie melding alles succesvol en nog 7 euro verzendkosten moeten overmaken. Na orderbevestiging nooit meer iets van die tent mogen vernemen en op mails reageren ze niet.
Er is nog altijd de wet koop op afstand. Daar kun je je altijd op beroepen, mocht iBood defecte producten leveren en vervolgens roepen dat er geen garantie is.douwe.nl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:25:
Zit dit topic een beetje door te lezen en baal er van dat ik niet voor een Box gegaan ben afgelopen keer, als het zo zie is dat best interessant en ik hou wel van een (klein) gokje
Er staat op iBood dat er 1 maand garantie is op de producten in de Box, ik mag toch verwachten dat een Box geen defecte producten bevat zoals hier boven veelvuldig het geval is en als dit wel gebeurd de garantie dit oplost. Of heb je garantie op de boos zelf ?![]()
De verkopende partij is verplicht een deugdelijk product te leveren, er staat aangegeven dat de verpakking beschadigd kan zijn maar defecte producten vallen daar simpelweg niet onder toch of mis ik nou iets ?
Dit staat in de voorwaarden:
9. Garantie iBOOD verleent op de door haar geleverde zaken alleen garantie indien en voor zover deze iBOOD door haar leveranciers is verleend.
Dit valt voor de consument dus niet te controleren en zo kan iBood er dus mee weg komen door te roepen dat de leverancier geen garantie gegeven heeft ?
Daarnaast is er (dacht ik) zoiets als een wettelijke garantietermijn van 1 jaar, die fabrikanten moeten geven. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ik klik ze bijna allemaal aan, maar heb nog nooit een box kunnen bemachtigen. Dus inderdaad, je moet heel veel geluk hebben. En dan als ie binnen is ook nog weer zo te zien. Als ik al die verhalen lees vraag ik me echt af of het die 100 Euro wel waard is.bvbal79 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:11:
[...]
Zo ook de mensen die er wel voor gegaan zijn, maar hem niet hebben kunnen krijgen. Het is dus niet vanzelfsprekend dat je de box krijgt als je ervoor gaat.
Je moet uiteraard heel veel geluk hebben om zoiezo die box te bemachtigen - en dan een klein beetje geluk dat er iets van je gading bij zit.ksborg schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:00:
[...]
Ik klik ze bijna allemaal aan, maar heb nog nooit een box kunnen bemachtigen. Dus inderdaad, je moet heel veel geluk hebben. En dan als ie binnen is ook nog weer zo te zien. Als ik al die verhalen lees vraag ik me echt af of het die 100 Euro wel waard is.
In mijn geval heb ik 1 ding verkocht voor 100,- en de rest gehouden - veel dingen die ik ook nog kon gebruiken, maar lang niet alles - sommige dingen nagenoeg niet te verkopen zijn (of voor dermate lage prijzen dat ik het zo lief houd).
Surfin' paradise!
Niet toevallig 4x besteld?Snappie88 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:03:
Overigens had ik ook nog een mooie. Had vier Bjorn Borg onderbroeken besteld, maar kwamen er mooi acht aan in verpakkingdan is het helemaal een mooie deal
en pff... blijft veel geld voor een boxer
Ja idd.Pietervs schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 07:44:
[...]
Er is nog altijd de wet koop op afstand. Daar kun je je altijd op beroepen, mocht iBood defecte producten leveren en vervolgens roepen dat er geen garantie is.
Daarnaast is er (dacht ik) zoiets als een wettelijke garantietermijn van 1 jaar, die fabrikanten moeten geven. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
De garantie regelgeving ken ik, al meerdere malen gebruikt om toch een vergoeding/reparatie te krijgen na 2 jaar bv.
Vroeg me alleen af of iBood ergens een regeltje had waar in staat dat je daar afstand van doet of zoiets...
Er staat ook een telefoon nummer op de site, misschien eens bellen?Katseviool schreef op zondag 22 juni 2014 @ 20:02:
[...]
Volgens mij kun je in Nederland niet zo makkelijk afstand doen van je rechten, en mag dat ook helemaal niet. Het zijn immers wetten die bepalen dat jij ergens recht op hebt, en de verkoper kan zich daar niet zo maar onderuit pissen door te zeggen dat je geen rechten meer hebt als je het koopt. Het is geen Amerika met hun insurance waivers.douwe.nl schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:22:
[...]
Ja idd.
De garantie regelgeving ken ik, al meerdere malen gebruikt om toch een vergoeding/reparatie te krijgen na 2 jaar bv.
Vroeg me alleen af of iBood ergens een regeltje had waar in staat dat je daar afstand van doet of zoiets...
Is dit 1 keer per jaar of gewoon op een willekeurig moment?
Meestal wordt dit een week van te voren bekend gemaakt, maar ga er maar van uit dat het op een 'gunstig' moment is: altijd rond de 25e (mensen hebben net salaris gehad) en de afgelopen keer toen net het vakantiegeld gestort was.ro-bbo schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:06:
Ik zag toevallig dat de iBood hunts zijn geweest, nu kan ik nergens vinden wanneer er weer een hunt zal plaatsvinden.
Is dit 1 keer per jaar of gewoon op een willekeurig moment?
Waarschijnlijk weer in september, november en februari.
Daarnaast tussendoor nog wel een 'home & living hunt', maar dat is troep
toettoett
En de nieuwe verwachte verzenddatum is ook alweer verstreken.
Toeval, kreeg direct na het posten het volgende mailtje:
Wel zuur, dan krijg ik het pas na week 29.. Dus nog 4weken wachtenOp 27 mei heeft u een Sony hoofdtelefoon besteld bij iBOOD, waarvoor onze dank.
Helaas moeten wij u meedelen dat wij nog niet kunnen overgaan tot levering van het door u bestelde product. De door u bestelde hoofdtelefoon is, in tegenstelling tot eerder gemaakte afspraken met de leverancier, helaas niet meer op voorraad. Om deze reden willen wij u graag een alternatief model aanbieden, namelijk de Sony MDRHW300 hoofdtelefoon.
Voor specificaties over het model, verwijzen wij u naar onderstaande link:
http://www.sony.nl/electr...-met-hoofdband/mdr-hw300k
Voor een afbeelding van het aangeboden model, verwijzen wij u naar onderstaande link:
http://www.sonyproductinf...n/detail.php?id=MDRHW300K
De hoofdtelefoons zullen in week 29 bij het distributiecentrum worden afgegeven, vanwaar iBOOD ze zo spoedig mogelijk zal verzenden naar u. Op het moment dat uw pakket wordt overgedragen aan de vervoerder ontvangt u een e-mail met daarin de track en trace van uw zending.
Daarnaast ontvangt u, voor het ongemak en de vertraging die u moet ondervinden, van Sony een gratis set in-ears MDREX110LP BLACK bij uw levering.

En dan weet ik niet eens of dit wel een goede vervanger is
[ Voor 83% gewijzigd door Pinjataaa op 25-06-2014 14:31 ]
Barrycade schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:00:
[...]
Ik voel met je mee, maar toen ik je Nick icm je verhaal zag moest ik toch even grijnzen. sorry
Ben al druk aan het kijken of ik dit aanbod ga accepteren van Ibood of niet.Pinjataaa schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:59:
En dan weet ik niet eens of dit wel een goede vervanger is
MDR-HW300K MDR-RF4000K
Afmetingen en gewicht Circa 190 g 300 g
Gesloten type ja ja
Dynamisch type ja ja
Gesloten ontwerp ja ja
Driverunit 40mm 40mm
Diafragma PET long stroke
Frequentierespons (Hz) 10-22Khz 12-22Khz
Gevoeligheid (dB/mW) 98 db/mW
Magneet Neodymium Ferriet
Impedantie (ohm) 32 ohm
Volumeregeling ja (toets) ja
OplaadtijdCirca 3 uur 7 uur tot 16 uur
Batterijen NiMh + extra AAA
Mute functie automatisch
aan/uit indicator ja
aan/uit functie ja
Afstemming automatisch
Pricewatch 90,5 110,45
verder:
nieuws: Sony introduceert twee draadloze hoofdtelefoons
Ik neig naar het nieuwere model type MDR-HW300K accepteren. Gezien het gewicht zal deze een moderne batterij hebben (Lion) wellicht. Met netjes laadbeleid van de lader moeten deze langer meegaan dan de NiMh's van het oudere model. Ik heb nog ff de tijd om na te denken in ieder geval, dat is dan wel weer het voordeel van de langere levertijd
Ben ook wel benieuwd of iemand uberhaupt nog iets heeft ontvangen? Hun toeleverancier schijnt idd failliet te zijn maar na eigen zeggen zijn ze in zee gegaan met een nieuwe en hebben ze gegarandeerd alles 100% te leveren, alleen wanneer kan niemand zeggen *gaap* wat n zooitjeKatseviool schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:32:
[...]
En? Hier namelijk ook op het laatste moment van code gebruik gemaakt echter nooit meer iets ontvangen wbt fotoboek of communicatie. Tent lijkt failliet te zijn, wat overigens echt schandalig is aangezien ze mn order wel aannemen en ik daarna nog verzendkosten los erbij moest betalen
Hij gaat 2uur langer mee en laadt veel sneller op. De speakers zijn waarschijnlijk hetzelfde. Alleen jammer dat het niet zo'n mooie laadstation heeft als de oorspronkelijke headset.zuma schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:58:
[...]
Ben al druk aan het kijken of ik dit aanbod ga accepteren van Ibood of niet.
verder:
nieuws: Sony introduceert twee draadloze hoofdtelefoons
Ik neig naar het nieuwere model type MDR-HW300K accepteren. Gezien het gewicht zal deze een moderne batterij hebben (Lion) wellicht. Met netjes laadbeleid van de lader moeten deze langer meegaan dan de NiMh's van het oudere model. Ik heb nog ff de tijd om na te denken in ieder geval, dat is dan wel weer het voordeel van de langere levertijd
Ik accepteer hem wel.
De extra in-ear dopjes die je erbij krijgt zijn wel leuk bedoeld, maar voor mij overbodig.
[ Voor 36% gewijzigd door Pinjataaa op 26-06-2014 00:15 ]
Ik betaal voor een product welke niet geleverd wordt en communicatie is er ook niet.
Van Ibood hoeft je niets te verwachten op dit punt zij hebben geleverd waarvoor je betaald hebt.
Dat het bedrijf daarna blijkbaar failliet gaat met de belofte van de overnemede partij dat alles in orde komt heeft Ibood natuurlijk weinig mee van doen.
Maar wel schandalig dat de site nog steeds online is en nog steeds een levertijd van 5 dagen vermeld
terwijl ik inmiddels al meer dan een maand wacht op mijn boek en ik verhalen zie van mensen die er al 2 zelfs 3 maanden op wachten. Dit zou gewoonweg verboden moeten worden.
Ik heb dan ook hiervan aangifte gedaan via mijn politie, je kunt niet zomaar orders accepteren en geld innen terwijl je niets levert en dat blijkbaar al enkele maanden !
Het gaat me nog niet eens zozeer om het bedrag (totale schade financieel gezien is nog geen 3 tientjes)
Alhoewel dat met 100-en order toch weer een leuk zakcentje voor de oplichters is. Daarbij accepteren ze alle orders dus ook "nieuwe" klanten met een boek van 100 euro wordt gewoon geaccepteerd en geind en daarna hoor je letterlijk niets meer van ze !
Waar ik me nog veel meer aan stoor is de enorme hoeveelheid tijd die ik erin heb gestoken !
Hier ook 3,5 week zeker 4 avonden tot in de late uurtjes per week bezig geweest om 110 bladzijdes te vullen met trouwfoto's
Die krijg je niet te pakken.LOTG schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:09:
[...]
Er staat ook een telefoon nummer op de site, misschien eens bellen?
Vorige week maandag kreeg je nog een bandje dat het tot wel 5 weken kon duren voordat het uitgeleverd werd. Afgelopen maandag was er geen reactie meer op dat nummer
[ Voor 30% gewijzigd door harley op 26-06-2014 09:10 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik las zojuist dit op internet, hopelijk maken ze hun belofte waar:harley schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:03:
Ik heb ook problemen met de MyBKS.
Ik betaal voor een product welke niet geleverd wordt en communicatie is er ook niet.
Van Ibood hoeft je niets te verwachten op dit punt zij hebben geleverd waarvoor je betaald hebt.
.........................................
.........................................
[...]
Die krijg je niet te pakken.
Vorige week maandag kreeg je nog een bandje dat het tot wel 5 weken kon duren voordat het uitgeleverd werd. Afgelopen maandag was er geen reactie meer op dat nummer
Ibood
Heeft op 10 juni 2014 om 12:01 geantwoord
Geboden Oplossing:
Beste ckosters,
Zeer spijtig dat u de fotoboeken nog niet heeft ontvangen.
Wij hebben uitvoerig contact gehad met MyBKS en tot in detail doorgenomen wat er aan de hand is.
Er zijn zaken misgegaan waardoor er achterstanden in de productie zijn ontstaan.
Deze worden op dit moment weggewerkt, maar hiervoor heeft MyBKS nog enkele weken nodig.
Alle fotoboeken worden de komende weken 100% gegarandeerd geleverd, heb dus svp nog even geduld.
Als je vragen hebt, mail deze dan onder vermelding van je ordernummer naar: info@mybks.nl
Ook namens MyBKS excuses voor het ongemak en de vertraging.
Mocht u er niet uitkomen met MyBKS dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met iBOOD Customer Service.
Telefoonnummer wordt onderaan de FAQ op de website weergegeven.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Webcare Team
Dat is dus alweer meer dan 2 weken geleden toen er ook nog een antwoordapparaat antwoorde. Nu er niks meer is geloof ik dit ook niet meer.ReinTheMan schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:27:
[...]
Ik las zojuist dit op internet, hopelijk maken ze hun belofte waar:
Ibood
Heeft op 10 juni 2014 om 12:01 geantwoord
Geboden Oplossing:
Beste ckosters,
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Maar ja, 20 euro.
Het schijnt ook dat alle iPads van de hunt kwijt zijn geraakt bij iBood/PostNL.
Ik wacht ook nog steeds op mijn wireless headset, 28 mei besteld.
Zal iBood ten onder gaan aan hun eigen succes?
WTFFFF:
Beste Roy,
Op 28-05-2014 heb je de Sony MDR-RF4000K - Draadloze Over-ear Koptelefoon - Zwart bij iBOOD besteld.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 25-07-2014.
Zodra de order verstuurd is zul je een verzendbevestiging krijgen met daarin de track & trace gegevens om de zending te volgen.
Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan kun je dit doen in de 'mijn iBOOD' sectie op de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website.
[ Voor 55% gewijzigd door Pinjataaa op 18-07-2014 18:14 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]