Ff adres verandering mailen
En wat zit er zeker in the box? Dat spuuglelijke gouden horloge....lekker hoor!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Waaaaaaaaaaaaaatttttt! Wooooooottt!
Na bovenstaand verhaal:
Uiteindelijk een aantal schermen terug geklikt en opnieuw alles aangeklikt en zowaar kwam ik in mijn ING betaalscherm, betaald en bevestiging binnen! Yes, weer een box! Terwijl de hunt al 2 of 3 producten verder was!
En dat terwijl ik op moment van box aan het lunchen was... Terug gerend naar kantoor en toch gescoord!!
Na bovenstaand verhaal:
Uiteindelijk een aantal schermen terug geklikt en opnieuw alles aangeklikt en zowaar kwam ik in mijn ING betaalscherm, betaald en bevestiging binnen! Yes, weer een box! Terwijl de hunt al 2 of 3 producten verder was!
En dat terwijl ik op moment van box aan het lunchen was... Terug gerend naar kantoor en toch gescoord!!

nice, zo had ik de vorige hunt ook een boxPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:07:
Na bovenstaand verhaal:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm. Ik had in drie schermen een foutmelding en allemaal weggeklikt, wellicht niet zo handig geweestPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:07:
Na bovenstaand verhaal:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Succes ermee, als het niet lukt krijg ik dan een krat bier?
Nice. Gelukkig toch nog mensen die die box hebben. Of eigenlijk jammer, want dan had het nog een keer gemogenPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:07:
Na bovenstaand verhaal:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Really? Feli! Verdiend!
PSN: Fruitschaaltje
ik moet echt huilen... Kijk wat iBood met ons doet, bikkelharde tweakers veranderen in dramaqueens.
Hé je ananas is terecht!
Bedankt voor de tip Powder Toastman..dacht laat ik dat ook maar proberen. Als het niet lukt jammer dan.
MAAR..terug-> kon ik weer opnieuw op betalen klikken (met credit card) en nu is het ook bij mij gelukt!!
MAAR..terug-> kon ik weer opnieuw op betalen klikken (met credit card) en nu is het ook bij mij gelukt!!
Neeedarkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:
Zit er weleens wat leuks in zo'n box eigenlijk?
Ik ook zo de vorige keer, werkt schijnbaar nog steeds. Wel op mobiele site op m'n pc.
Zo, dan kan ik nu op m'n gemak zonder boxstress even een peuk gaan roken... en nagenieten van het boxsucces...
Nee. Daar gaat het helemaal niet op, het is een principekwestie. Ik moet gewoon ooit zo'n box.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
En dan straks een mailtje krijgen van ibood. Tja je hebt een box besteld, maar er is iets misgegaan. Hier heb je een cadeaubon van 5 euro
150 knotsendarkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:
Zit er weleens wat leuks in zo'n box eigenlijk?
7kg serano ham
48 condooms met noppen
Cons:::BB4E
Hier heb je een zaklampvertigoo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:
En dan straks een mailtje krijgen van ibood. Tja je hebt een box besteld, maar er is iets misgegaan. Hier heb je een cadeaubon van 5 euro
Nee hoor, werkt gewoon, en gewoon geleverd.vertigoo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:10:
Mijn vorige box had een waarde van ~1100 en had ik op diezelfde manier besteld.
Graag gedaan en gefeli! Bevestiging binnen met juiste product (box)? Geen zaklamp?DDarkForce schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:09:
Bedankt voor de tip Powder Toastman..dacht laat ik dat ook maar proberen. Als het niet lukt jammer dan.
vergeet het jellybean assortiment nietshameblaster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:11:
[...]
150 knotsen
7kg serano ham
48 condooms met noppen
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
"waarde"Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:11:
[...]
Nee hoor, werkt gewoon, en gewoon geleverd.
Thanks man! Gelukt via ideal nuPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:12:
[...]
Graag gedaan en gefeli! Bevestiging binnen met juiste product (box)? Geen zaklamp?
wuut, wat zat er allemaal inFamous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:11:
[...]
Moet je even in het vorige topic kijken, staat vast nog wel een afbeelding
Kwam vooral door een navigatie systeem voor de motor á 5 of 6 meier
[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 28-05-2014 13:13 ]
GVD dus net het scherm te vroeg weggeklikt als ik terug had gegaan bij wachten op proces order scherm en andere betaalmethode had geklikt had ik nu een box.
Weet ik dat ook weer voor de volgende keer maar een leuke fout is het niet
Weet ik dat ook weer voor de volgende keer maar een leuke fout is het niet
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
* Fruitschaal doet hopeloos vorige pagina's laden...
een doos met 1000 parker pennen heeft ook best wel veel waarde, maar ik heb er geen zak aanFamous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:11:
[...]
heb ik ook al 10 keer gedaan maar hier lukt t niet hoorFruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:13:
* Fruitschaal doet hopeloos vorige pagina's laden...
Gozer, Bram (mooie naam trouwens)bramgozer schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:13:
[...]
een doos met 1000 parker pennen heeft ook best wel veel waarde, maar ik heb er geen zak aan
Nee zat wel leuk spul in
Moet je ook al wel een stuk verder zijn en bij foutmeldingen werkt het niet!Raaa010 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:14:
[...]
heb ik ook al 10 keer gedaan maar hier lukt t niet hoor
Ik heb het hier ook geprobeerd, ik zat in het laatste schermpje voor de ideal betaling, maar als ik terug ga en nog een keer een betaling probeer te starten sta ik gewoon weer in het wachtscherm
mijn box had volgens mij een "waarde" van 500 euro. heb net kiet gespeeld, en een android stick+lamp aan overgehouden....bramgozer schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:13:
[...]
een doos met 1000 parker pennen heeft ook best wel veel waarde, maar ik heb er geen zak aan
dus waarde zegt geen fuck
i know i know i know i know i knowFamous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:15:
[...]
Moet je ook al wel een stuk verder zijn en bij foutmeldingen werkt het niet!
Mijn vorige box;Waah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:16:
[...]
mijn box had volgens mij een "waarde" van 500 euro. heb net kiet gespeeld, en een android stick+lamp aan overgehouden....
dus waarde zegt geen fuckis allemaal adviesprijzen... dezelfde adviesprijzen als op IBOOD
Navigatie en playbook samen voor 300 verkocht rest gehouden.Famous schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:05:
De box;
Boston Acoustics MC200 Air - €199
Polaroid zonnebril - 49,-
2x Dane-Elec SDHC ProLine Class 10 8GB - €20?
Kingston Ci95m draadloze muis - €21,-
Blackberry PlayBook inclusief hoesje - €100,-
Breil Manta TW0734 - €129,-
Oyama universal charging kit - €20,-
Garmin Zumo 660 - €500,-
Mannesman 37 delig schroef- en bitset - €25,-
Phillips spaarlamp - €1,-
UK to EU stekker - €1,-
Totale nieuwprijs van: €1065,-
[afbeelding]
Op mijn creditcard is €105,90 afgeschreven, echter tussen mijn bestellingen is geen box te vinden...
Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:18:
Op mijn creditcard is €105,90 afgeschreven, echter tussen mijn bestellingen is geen box te vinden...

met geluk als nog een box maar dikke kans dat je t geld terug krijgt en daar uiteraard eerst een maand op mag wachten.Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:18:
Ook ibood moet verdienen aan de boxWietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:18:
PS/XBL: Nogne
Komt omdat je al heel de dag zo negatief bent.Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:18:
Zo nu een box zeker is gesteld, ff werken maar weer
Naja, this m'n credicard die wordt pas over een maand weer geincasseerd.
betaal je wel rente over neem ik aan, zal niet heel veel zijn maar tochWietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:20:
Naja, this m'n credicard die wordt pas over een maand weer geincasseerd.
Hadden jullie trouwens een captcha bij de box?
nopevertigoo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:21:
Hadden jullie trouwens een captcha bij de box?
afwachten
Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:18:
't crasht sowieso..
YESSSSSS

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
ik betaal geen rente op de CCZspirit schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:20:
[...]
betaal je wel rente over neem ik aan, zal niet heel veel zijn maar toch
Die is van de vorige hunt
Het is mij eindelijk ook een keer gelukt een BOX te bestellen.
Duurde even, veel geduld, veel klikken.
Mail ontvangen van Ibood, nu afwachten op 6/7 juni.
Is mij eerste!
Is mij eerste!
blij te zien dat enkelen van jullie het wel hebben behaald.
Zelf alleen maar errors gezien, helaas.
"Today is the worst day since yesterday"
Had je ook zo'n wachtscherm?
Wat heb je toen gedaan? wachten
Ontmaagd!wezep schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:23:
Het is mij eindelijk ook een keer gelukt een BOX te bestellen.
Is mij eerste!
Ik had het zelfde.Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:23:
blij te zien dat enkelen van jullie het wel hebben behaald.
Helaas, mijn beugel werd uit mijn bek getrokken op het moment van de box 
Volgende keer beter.
Volgende keer beter.
Heb gebeld, wordt door blijven hunten of beter gezegd ermee kappen haha.
Verder terug klikken misschien? Zat op mobiele site op pc en één stap terug klikken werkte iss niet, 3 stappen terug wel!timberleek schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:16:
Ik heb het hier ook geprobeerd, ik zat in het laatste schermpje voor de ideal betaling, maar als ik terug ga en nog een keer een betaling probeer te starten sta ik gewoon weer in het wachtscherm
Inderdaad geen captcha deze keer. En heb nu gezien dat je dus geeneens snel hoeft te zijn, zat te lunchen en toen ik box zag op telefoon ben ik teruggesprint naar kantoor pc.
Eerst met http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ iedere keer "bad gateway" etc etctimberleek schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:24:
[...]
Had je ook zo'n wachtscherm?
Wat heb je toen gedaan? wachtenof vorige/volgende en opnieuw proberen te betalen?
tegelijkertijd met nog een browser http://m.ibood.com/nl/nl/ hetzelfde.
Op de telefoon iphone4 via http://m.ibood.com/nl/nl/ ook steeds fout na fout.
Na een minuut proberen ging de telefoon ineens door maar liep vast bij het versturen naar de betaling.
Ik had dus al Ideal gedrukt en daarna ING. Was dus al een beetje door de bestelling heen.
Toen heb ik toch maar een keer "pagina terug" gekozen en opnieuw betalen ingedrukt.
En hij ging door....
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Hier nog geen gelukdriel24 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:29:
[...]
Eerst met http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ iedere keer "bad gateway" etc etc
tegelijkertijd met nog een browser http://m.ibood.com/nl/nl/ hetzelfde.
Op de telefoon iphone4 via http://m.ibood.com/nl/nl/ ook steeds fout na fout.
Na een minuut proberen ging de telefoon ineens door maar liep vast bij het versturen naar de betaling.
Ik had dus al Ideal gedrukt en daarna ING. Was dus al een beetje door de bestelling heen.
Toen heb ik toch maar een keer "pagina terug" gekozen en opnieuw betalen ingedrukt.
En hij ging door....

Ben ook op de mobiele site terug gegaan. een paar keer geprobeerd, ook terug tot bestelgegevens invullen enzo. Nu een andere betaalmethode geprobeerd (CC), maar na het invoeren van de CC gegevens staat hij weer op verwerken...
Denk dat ik het maar opgeef te vaak terug en opnieuw geprobeerd, helaas maar volgende keer beter (waarschijnlijk niet maar eens moet het lukken)timberleek schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:31:
[...]
Hier nog geen geluk![]()
Ben ook op de mobiele site terug gegaan. een paar keer geprobeerd, ook terug tot bestelgegevens invullen enzo. Nu een andere betaalmethode geprobeerd (CC), maar na het invoeren van de CC gegevens staat hij weer op verwerken...
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
niet om l*llig te doen, maar je tijd raakt op.timberleek schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:31:
[...]
Hier nog geen geluk![]()
"Today is the worst day since yesterday"
Overigens ook vaag: had zowel mobiele site als de "normale" site open staan. Was op beide ingelogd. Uiteindelijk dus gelukt via mobiele site. Maar op normale site stond bovenaan nog steeds knop uitloggen (dus ingelogt), maar na eerste keer klikken op normale site kwam ik in gegevensscherm waar dus geen gegevens in stonden, was dus niet ingelogd, terwijl bovenaan scherm stond dat ik wel ingelogd was...
Maar boeien, heb een box!!!!!!!!!!!

Dat heb ik ook altijd - daarom log ik altijd eerst echt in (op gewone site dus door op uitloggen te klikken en dan weer in te loggen).Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:32:
Overigens ook vaag: had zowel mobiele site als de "normale" site open staan. Was op beide ingelogd. Uiteindelijk dus gelukt via mobiele site. Maar op normale site stond bovenaan nog steeds knop uitloggen (dus ingelogt), maar na eerste keer klikken op normale site kwam ik in gegevensscherm waar dus geen gegevens in stonden, was dus niet ingelogd, terwijl bovenaan scherm stond dat ik wel ingelogd was...![]()
En boeiuh idd en dank, want door je opmerking eerder heb ik ook een box
bah net even weg van mn plek komt die kut box! wragghhh!!! scheelt kan ik iig niet frustratie mode tegen ibood doen maar tegen mezelf dit keer
ach ik ging weg toen ik die cinderella troep zag verschijnen. Karma is een bitchMrHarry schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:35:
bah net even weg van mn plek komt die kut box! wragghhh!!! scheelt kan ik iig niet frustratie mode tegen ibood doen maar tegen mezelf dit keer

Graag gedaan!paulus_01 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:35:
[...]
Dat heb ik ook altijd - daarom log ik altijd eerst echt in (op gewone site dus door op uitloggen te klikken en dan weer in te loggen).
En boeiuh idd en dank, want door je opmerking eerder heb ik ook een box

Ach ik heb nog nooit een box bemachtigd (3e hunt inmiddels), al zit ik continu te wachten. Maar ik lach er maar een beetje om, want ik weet dat als ik wel zo'n doos heb dat ik er bijna niks uit gebruik, laat staan van nodig heb
(Al vind ik het wel een beetje jammer)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Zou gratis moeten zijn, sluikreclame !
Item voor in de ibood boxendarkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:38:
Zo zeg, dat coca cola ding is lelijk!
Coca Cola Can Fridge =D
Alleen 85euro vind ik way too much...
Alleen 85euro vind ik way too much...
De balk is vaak pas op de helft als er al een nieuwe aanbieding komt. Vind ik niet erg, maar waarom doen ze dat?
Je zou daar maar mee opgescheept zitten
[ Voor 47% gewijzigd door darkdesign op 28-05-2014 13:41 ]
Om eerlijk te zijn, ik heb nu een paar keer een box kunnen bemachtigen, maar het is echt een lot uit de loterij.Ypho schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:38:
Ach ik heb nog nooit een box bemachtigd (3e hunt inmiddels), al zit ik continu te wachten. Maar ik lach er maar een beetje om, want ik weet dat als ik wel zo'n doos heb dat ik er bijna niks uit gebruik, laat staan van nodig heb(Al vind ik het wel een beetje jammer)
Je hebt nu 3 hunts meegedaan, ik doe al een jaar of 4-6, misschien wel langer, elke hunt mee en bijna nooit gelukt.
er passen toch wel 8 blikjes in dus voor een tientje per blikje heb je opslag voor je cola.

Persoonlijk hoop ik dat er nog een INVICTA of Breil Mantalite horloge komt, beide kwamen ook toen ik weg was
Die invicta is wel mooi, die breil is te plastic voor mijn doen. die invicta was ik net te laat mee(was even roken)jakob558 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:42:
Persoonlijk hoop ik dat er nog een INVICTA of Breil Mantalite horloge komt, beide kwamen ook toen ik weg was
Dit bewijst maar weer dat roken goed voor je portomonnee is:Pgarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:42:
[...]
Die invicta is wel mooi, die breil is te plastic voor mijn doen. die invicta was ik net te laat mee(was even roken)
Xbox: Gulpener88
Zo had ik het nog niet bekeken, dank voor dit inzicht.Gertjuhjan schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:43:
[...]
Dit bewijst maar weer dat roken goed voor je portomonnee is:P
Omdat de hunt zo gaar is geworden dat het verkopen zo traag gaat en ze toch een keer door moeten naar het volgende item...darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:40:
De balk is vaak pas op de helft als er al een nieuwe aanbieding komt. Vind ik niet erg, maar waarom doen ze dat?
[...]
Je zou daar maar mee opgescheept zitten
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Pompiedom, even tijdens de lunch op jouwaanbieding.nl kijken.
Wacht...De hunt is nog bezig.
Fuif
Wacht...De hunt is nog bezig.
Fuif

senz
enjoy the weather.
ik ga niet met regen genieten, ook niet met een plu die op een wielrenners helm lijkt.
enjoy the weather.
ik ga niet met regen genieten, ook niet met een plu die op een wielrenners helm lijkt.
Lekker kleurtje tochgarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:49:
senz
enjoy the weather.
Met regen kan ik prima genieten. alleen niet buiten ;-)garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:49:
senz
enjoy the weather.
Het boogie board is meteem al dood..

"Be brave, don't shave"
Ah die €105,90 voor de box was naar het volgende artikel gegaan: Samsonite X’ion³ Travel Reistas
Waarom nou geen TV dan
?
Naja, in ieder geval geannuleerd.
Waarom nou geen TV dan
Naja, in ieder geval geannuleerd.
Iets met een adviesverkoopprijs vanuit de fabrikant..darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:57:
Stofzuiger vanaf 97 euro op kieskeurig. Die 220 euro is wel erg hoog gegrepen.
"Be brave, don't shave"
Damn, nu zal de box wel om 22:29 komen ofzo..
Ja dat begrijp ik wel, maar dat gaat dan toch nergens meer over.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Iets met een adviesverkoopprijs vanuit de fabrikant..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]