Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
In mijn thuis situatie (zit op Tweak met hun PacketForce modem) heb ik WiFi op hidden SSID gezet, en de TP Link als AP ingesteld dus de modem blijft zijn router werk doen.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:19:
[...]
Oeh, eigenlijk niet op die manier geprobeerd. Maar weet dat de verbinding redelijk instabiel werd met de routerfunctie op beide ingeschakeld.. Hele tijd mee zitten prutsen, en het werkte pas goed toen ik de boel uit heb laten schakelen.. Nu hebben mijn ouwe lui weinig nodig en ben ik zelf uit huis dus heb ik het weer in laten schakelen en kunne ze mooi hotspots gebruiken. Maar als ik af en toe bij hun thuis wat moet doen loop ik toch tegen deze beperkingen aan..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Weet alleen niet welke 'bestelpagina' ze het hier over hebben.Vulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:22:
Die heb ik ook maar even geïnstalleerd. Handige pop-up bij een nieuw item.
De eerste pagina? of de 3de, na dat je 2 keer volgende hebt geklikt en betaalmethode hebt gekozen.
Denk dat het waarschijnlijk het eerste is. Alleen heb je dan het product nog niet 'gereserveerd'
[ Voor 12% gewijzigd door Ghostier op 28-05-2014 10:26 ]

Bij de iBoodbox moet je eerst voorbij de captcha, gaat jou zo dus niet lukken.Vulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:26:
wilde het net testen met een box en hij ging meteen naar de betaalpagina toen die giftbox er stond
⏩ PVOutput☀️
Oja, natuurlijkQuad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:27:
[...]
Bij de iBoodbox moet je eerst voorbij de captcha, gaat jou zo dus niet lukken.

Oooh op die fiets! Even niet bij stil gestaan! Dat zou een prima oplossing zijn, thanks voor de tip.Quad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:22:
[...]
In mijn thuis situatie (zit op Tweak met hun PacketForce modem) heb ik WiFi op hidden SSID gezet, en de TP Link als AP ingesteld dus de modem blijft zijn router werk doen.
"Be brave, don't shave"
Op welke pagina zit de captcha?Quad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:27:
[...]
Bij de iBoodbox moet je eerst voorbij de captcha, gaat jou zo dus niet lukken.
Direct na de ik neem m
"Be brave, don't shave"
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En het is een grijs vlak met een donker klein grijs vlakje erin, waar je op moet klikken. En nee het is geen solid grijs vlak, maar een zwaar geruist vlakVulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:29:
Volgens mij direct na de 'ik neem hem'-knop
en daarna komt hun database error en nog 20 andere errors behalve de goeie pagina.Bron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:29:
En na de Captcha kom je op de 502 go fuck yourself page.
1dk is stuk bij mijPinobigbird schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:29:
1dk blijft weer hangen op 100%.
-
Thank youmydogisgone schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:21:
https://chrome.google.com...odhbifmgeaibgghngcb?hl=nl
denk dat hij deze bedoeld
"Be brave, don't shave"
Die hierboven dus
[ Voor 19% gewijzigd door mat.hi.as op 28-05-2014 10:32 ]
"Be brave, don't shave"
[ Voor 18% gewijzigd door DivZero op 28-05-2014 10:34 ]
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
⏩ PVOutput☀️
"Be brave, don't shave"
De meeste mensen hebben net hun loon (einde van de maand) En heel veel mensen hebben vakantie geld gekregen.
Krijg ik nu een box?
Nee ik vind 1dagkoopjes de best site van nederlandBron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:36:
Ik vind 1dagkoopjes de beste site van Nederland![]()
Krijg ik nu een box?
Zij delen de dozen niet uit...Bron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:36:
Krijg ik nu een box?
Die heb ik vorige maand al gehad, toen ik bij mn vorige werkgever weg ging.Edd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:35:
[...]
Ook iets met vakantiegeld wat een gros van de mensen hebben gekregen deze maand
Al weer op trouwens.
⏩ PVOutput☀️
Maar zij kunnen wel bij iBood zeggen dat jij er geen mag

http://m.ibood.com/captcha/image_captcha.phpthundermo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:30:
[...]
En het is een grijs vlak met een donker klein grijs vlakje erin, waar je op moet klikken. En nee het is geen solid grijs vlak, maar een zwaar geruist vlak
Beste site ooitmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:38:
[...]
Maar zij kunnen wel bij iBood zeggen dat jij er geen mag
Je kunt er een van me krijgen hoor, één met een kind er inBron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:36:
Krijg ik nu een box?
"Be brave, don't shave"
Jongen of een meisje?Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:40:
[...]
Je kunt er een van me krijgen hoor, één met een kind er in
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
BESTE OPMERKING OOIT, dit is pas marketing, zo moet microsoft dit ook doen op de E3. "We neuken kinect allemaal de moeder"DivZero schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:40:
We rebooten onze server helemaal de moeder
Nieuwe slogan voor de XBox: "PS4? Je moeder!"garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:41:
[...]
BESTE OPMERKING OOIT, dit is pas marketing, zo moet microsoft dit ook doen op de E3. "We neuken kinect allemaal de moeder"
ze zijn de servers aan het rebooten, dus dat lijkt me niet meer dan logischWietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:42:
Dat hele 1DK website laadt hier niet eens fatsoenlijk meer.
Anders was je nu de western digital 4tb misgelopen.
Wat wordt de Nex-Gen versie daar dan weer van?Visophetdroge schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:42:
[...]
Nieuwe slogan voor de XBox: "PS4? Je moeder!"
Jij bent af!garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:44:
Lasergame pakket, hoe raar is dit om als gozer van 23 mee over straat te rennen, want het lijkt me eigenlijk wel heul leuk om te doen.
Nietus!
Wellus!
Nietus!
Wellus!
Je moeder!
⏩ PVOutput☀️
eeuh... straatverbodraar ?garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:44:
Lasergame pakket, hoe raar is dit om als gozer van 23 mee over straat te rennen, want het lijkt me eigenlijk wel heul leuk om te doen.
"Today is the worst day since yesterday"
Gewoon doen en poep hebben aan wat anderen ervan vinden. Als je het zelf maar leuk vind toch? Ben al jaren geleden gestopt met rekening houden wat anderen er van zouden kunnen vinden. Maar ben dan ook al wat jaartjes ouder dan jij...garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:44:
Ik zeg: Gewoon weer terug naar 1 huntdag..Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:45:
Hoogstens nog 1 box, meer niet trust me. iBOOD is niet meer zoals vroeger.
Of nog beter, echt zoals de eerste hunts: Een hunt starten en stoppen als het op is.. Oftewel na 2 uur
-
En ik heb ook altijd wel lol in de AH, zou ik hier ook kunnen lasergamen?Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:46:
[...]
Gewoon doen en poep hebben aan wat anderen ervan vinden. Als je het zelf maar leuk vind toch? Ben al jaren geleden gestopt met rekening houden wat anderen er van zouden kunnen vinden. Maar ben dan ook al wat jaartjes ouder dan jij...
Ik zit op 4G, sneller internet, sneller de box!!TFDev schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:46:
Ik zit nu op mijn werk op mijn galaxy s4. Maar die loopt hier (en thuis) de hele tijd te janken op wifi "verbinding instabiel" terwijl je zelfs boven op de router zit. En 3g is hier ook ver te zoeken (net zoals uberhaubt fatsoenlijk ontvangst hier)
⏩ PVOutput☀️
Schuilen achter de kaas?garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:47:
[...]
En ik heb ook altijd wel lol in de AH, zou ik hier ook kunnen lasergamen?
Gewoon doen!
-
Mag je kiezen, pluk er gewoon ergens een vandaan
"Be brave, don't shave"
⏩ PVOutput☀️
je wordt pas oud als je stopt met spelen.garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:44:
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Tuurlijk KAN dat. Tot je verwijdert wordt door de filiaalmanager...garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:47:
[...]
En ik heb ook altijd wel lol in de AH, zou ik hier ook kunnen lasergamen?
Meh.. Een paar hunts terug kreeg je er in t laatste half uur echt nog een stuk of 10 voorbij, dat was pas feest. Overigens wist ik ook toen geen een te krijgen...Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:45:
Hoogstens nog 1 box, meer niet trust me. iBOOD is niet meer zoals vroeger.
"Be brave, don't shave"
Net alsof er hier 4G isQuad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:47:
[...]
Ik zit op 4G, sneller internet, sneller de box!!
we zijn er druk mee bezig!Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:42:
Dat hele 1DK website laadt hier niet eens fatsoenlijk meer.
Nou dan zeg ik DOEN!Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:49:
[...]
Tuurlijk KAN dat. Tot je verwijdert wordt door de filiaalmanager...
Maakt dat wat uit bij een headset dan?Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:50:
Neh, geen USB 3.0...
"Be brave, don't shave"
Nee, niet de enige. Ik zie hem ook alleen maar in 1 kleur. Erg ongepast..Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:52:
zeg dat kitguru logo... ben nou de enig die daar iets 'ongepast' in ziet?
ik zie niks.....Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:52:
EDIT
nu ik goed kijk wel trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 28-05-2014 10:53 ]
Ik weet nog niet of ik er 1 lijf in zie, of twee tegenover elkaarNukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:52:
Ben wat langzaam... Doelde op de voetbal zitzak.
1 met 2 grote tettenmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:53:
[...]
Ik weet nog niet of ik er 1 lijf in zie, of twee tegenover elkaar
2!!! more joymat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:53:
[...]
Ik weet nog niet of ik er 1 lijf in zie, of twee tegenover elkaar
dat zie ik niet?Palm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:53:
tetten!!!
woman giving a blowjob meer
Hoofd, recht boven
Handen die iets vasthouden,
links onder dat bolletje is dan de schoot van de man
De gene die box gaat typen als er echt een box is, die snapt niet dat hij dan te laat is met een box bemachtigen er is dan ook niemand die dat gaat zeggen. Trap er niet meer in mensen!!Senui schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:54:
BOX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eeeuh wij hebben het over het wit rode logo. focus op roodWaah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:54:
[...]
dat zie ik niet?
woman giving a blowjob meer![]()
Hoofd, recht boven
Handen die iets vasthouden,
links onder dat bolletje is dan de schoot van de man
[ Voor 94% gewijzigd door Zandhaas op 28-05-2014 10:56 ]
Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:55:
[...]
eeeuh wij hebben het over het wit rode logo. focus op rood

Ach soooooooo!!Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:54:
[...]
Ben wat langzaam... Doelde op de voetbal zitzak.
"Be brave, don't shave"
Je meent het.Waah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:57:
1dagskoopjes huntpagina is dood.....
⏩ PVOutput☀️
Niet? Ik vind bokalen anders zeeer ongepast
Nu mist iedereen de tv met football modeWaah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:57:
1dagskoopjes huntpagina is dood.....

Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]