I bad beat my meat by busting my nuts!
Verwijderd
lijkt me best fijn voor aan het strand/zwembad in de zomerTweaker36 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:04:
Nooit geweten dat er zo veel BT speakers bestaan...
Is er er markt voor zulke dingen?
De wijzen komen uit het Oosten!
NoepZor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:06:
Nu nog XL, in M past mijn scrotum niet..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Perfekt voor op een boot als de boot geen radio heeftTweaker36 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:04:
Nooit geweten dat er zo veel BT speakers bestaan...
Is er er markt voor zulke dingen?
PS/XBL: Nogne
Past ie wel in deze Wenger?NoepZor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:06:
PSN: Fruitschaaltje
Kan nooit echt slechter zijn dan een tuinslang van 15 euro bij de gamma oid
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Het lijkt zo leuk. Maar de connector is van plastic en gaat nogal eens vlug stuk blijkbaar.....Rubman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:09:
Toch toestraks maar die tuinslang besteld, gezien de tuin best wat uitgebreid is van modderpoel naar tuin wel handig lijkt me.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Lijkt mij ook inderdaadRubman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:09:
Toch toestraks maar die tuinslang besteld, gezien de tuin best wat uitgebreid is van modderpoel naar tuin wel handig lijkt me.
Als je het niet erg vindt die slang binnen te bewaren, want buiten mag niet volgens de handleiding.Rubman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:09:
Handleidingen zijn voor vrouwen en watjesVisophetdroge schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:12:
[...]
Als je het niet erg vindt die slang binnen te bewaren, want buiten mag niet volgens de handleiding.
Lolol. wat is dat nou voor een TUINslang, die hang je toch op in de tuin en dan kun je hem snel even pakken om de plantjes water te gevenVisophetdroge schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:12:
[...]
Als je het niet erg vindt die slang binnen te bewaren, want buiten mag niet volgens de handleiding.

Serieus, het staat echt in de handleiding. Het leek mij ook handig, totdat ik las dat hij niet langdurig buiten mag liggen.garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:13:
[...]
Lolol. wat is dat nou voor een TUINslang, die hang je toch op in de tuin en dan kun je hem snel even pakken om de plantjes water te gevenOf doe ik dat raar?
wat is lang? de slang in ruststand in ieder geval niet...Visophetdroge schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:18:
[...]
Serieus, het staat echt in de handleiding. Het leek mij ook handig, totdat ik las dat hij niet langdurig buiten mag liggen.
Als je het al gekocht hebt, ja. Maar voordat je iets aanschaft, is het best handig dat je de handleiding leest. Voor je het weet koop je een nutteloze tuinslang.
als er maar 1 of 2 op voorraad zijn, altijd mensen die snel reserveren en dan pas kijken of ze hem nemenGhostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:24:
Die synology nas ging net zo snel als een ibood box
Van sommige dingen hebben ze er inderdaad nog erg weinig. Jammer, want ik wil best wel zo;n ding in mn hypothetische doos (Ghostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:24:
Die synology nas ging net zo snel als een ibood box
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Das niet goed want morgen kan ik de hele dag de hunt al niet volgen.. ><Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:29:
Ik ben benieuwd of er een box komt vandaag.. Misschien komt er wel een vierde dag bij
Was eigelijk ook niet goed dat vandaag nog een extra hunt zou komen want blah too much stuff to do..
Bij Action voor 1,30 nieuwe connectorset halen en klaar. Superhandig zo'n uitrekbaar tuinslang, veel beter dan die knetterharde antieke tuinslangen.harley schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:11:
[...]
Het lijkt zo leuk. Maar de connector is van plastic en gaat nogal eens vlug stuk blijkbaar.....
Spellenpakket: Beverbende, Kolonisten kaartspel en Saboteur
(al kan ik niet wachten tot er weer (5.0) speakers voorbij komen

Ik zat nog te twijfelen, maar ik ken die spellen niet echt. Saboteur heb ik wel eens van gehoord en leek me wel tof. Zijn het leuke spellen voor 2 personen?WatGoedHeeee schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:35:
1e koop is een feit:
Spellenpakket: Beverbende, Kolonisten kaartspel en Saboteur![]()
(al kan ik niet wachten tot er weer (5.0) speakers voorbij komen
Maar ik moet het eerder vragen, nu is het waarschijnlijk te laat
Omdat hij werkt als een vouwfiets?FunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:37:
waarom zou een body shaper ruimte besparend zijn? Wordt je er zo slank van dat je minder ruimte in neemt?
Yup. En natuurlijk dat ie inklapbaar is.FunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:37:
waarom zou een body shaper ruimte besparend zijn? Wordt je er zo slank van dat je minder ruimte in neemt?
Komt vast wel nog een keer langs vandaag. Ze moeten toch van al die excess stock af.mat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:37:
[...]
Saboteur is echt zo'n campingspelletje dat het leukste is met 6-8 manmat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:37:
[...]
Ik zat nog te twijfelen, maar ik ken die spellen niet echt. Saboteur heb ik wel eens van gehoord en leek me wel tof. Zijn het leuke spellen voor 2 personen?
Dat catan kaartspel is wel leuk, maar vooral met 4 personen. Het heeft dezelfde basics als het bordspel, maar wel met zijn eigen draai eraan waardoor het geen flauwe rip-off is vind ik.mat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:37:
[...]
Ik zat nog te twijfelen, maar ik ken die spellen niet echt. Saboteur heb ik wel eens van gehoord en leek me wel tof. Zijn het leuke spellen voor 2 personen?
die zit thuis te huntenPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:36:
Mooi! Mijn baas / collega meldt zich net ziek, nu kan ik rustig werken vandaag met de hunt geopend op het scherm naast mijn werk...
toettoett
Life is simple, make choices, don't look back...
Je baascollega zit dus gewoon thuis te huntenPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:36:
Mooi! Mijn baas / collega meldt zich net ziek, nu kan ik rustig werken vandaag met de hunt geopend op het scherm naast mijn werk...
Wat denk je dat je baas/collega nu aan het doen is?Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:36:
Hunten natuurlijk
Lohol niet allemaal tegelijk
[ Voor 5% gewijzigd door murphylee op 28-05-2014 09:41 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Ik heb het pakket gekocht omdat ik een groot fan ben van Catan, en het komt wel eens voor dat ik 1 man te kort heb voor het echte bordspel. Dus nu kan ik dan het kaartspel gebruiken.mat.hi.as schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:37:
[...]
De overige 2 spellen heb ik nog nooit eerder gespeeld
Catan kaartspel is juist goud met ze 2en. Saboteur kan alleen met 3 man helaas. En beverbende is inderdaad ook leuker met ze 3enTwisterX schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:39:
[...]
Dat catan kaartspel is wel leuk, maar vooral met 4 personen. Het heeft dezelfde basics als het bordspel, maar wel met zijn eigen draai eraan waardoor het geen flauwe rip-off is vind ik.
Certified Google Teacher.
Koop Agricola als je van catan houdtWatGoedHeeee schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:41:
[...]
Ik heb het pakket gekocht omdat ik een groot fan ben van Catan, en het komt wel eens voor dat ik 1 man te kort heb voor het echte bordspel. Dus nu kan ik dan het kaartspel gebruiken.
De overige 2 spellen heb ik nog nooit eerder gespeeld

Weet niet of de box er in pastflipkipse schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:43:
Een prullebak om alle rotzooi die je gekocht hebt in te gooien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat spel ziet er idd heel tof uit, heb die ook maar gelijk besteld
"Be brave, don't shave"
Er zouden nog 2 boxen komen.. Volgens mystique..Bron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:45:
Komt er nog een box eigenlijk of is het onbekend?
toettoett

Maakt niet uit, zijn we eerder bij de box50Miles schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:48:
Oh shit, betreft een dekbedovertrek. Kan ik dus gelijk weer annuleren
Ja, maar ondertussen moet je hem wel verzilveren voor 31-07-2014RoyalRuymble schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:49:
Perfect voor moederdag....wel even wachten nog dan!
Ypho (names Ypho jr): "Hier mams, een babyfoto op canvas"
Mams: "Maar je bent ondertussen 16 maanden!"
Ypho (namens Ypho jr): "Ja, maar hij moest verzilverd worden"
[ Voor 26% gewijzigd door Ypho op 28-05-2014 09:51 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Vooral omdat moederdag niet net geweest isYpho schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:50:
[...]
Ja, maar ondertussen moet je hem wel verzilveren voor 31-07-2014
Ypho (names Ypho jr): "Hier mams, een babyfoto op canvas"
Mams: "Maar je bent ondertussen 16 maanden!"
Ypho (namens Ypho jr): "Ja, maar hij moest verzilverd worden"
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik zat even te twijfelen, maar heb hem toch niet gekocht ivm het ontbreken van AC snelheid. Omdat mijn laptop dit ondersteund wacht ik nog even tot er router voorbij komt die ac ondersteundBron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
Best leuke router voor die prijs
Ubee er tussen zitten nu? Drama apparaat als je het mij vraagt.. In ieder geval qua wifi..garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:02:
Ik heb eigenlijk gewoon een willekeurige gigait router nodig, haal mn ziggo snelheid niet! ..
"Be brave, don't shave"
ubee valt kwa drama nog wel mee hoor, die cisco modems zijn pas ruk.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:02:
[...]
Ubee er tussen zitten nu? Drama apparaat als je het mij vraagt.. In ieder geval qua wifi..
Heb nog een oude ubee, die met maar 1 ethernet aansluiting, dus gaat naar eigen router toe.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:02:
[...]
Ubee er tussen zitten nu? Drama apparaat als je het mij vraagt.. In ieder geval qua wifi..
Snel, kopen!NoepZor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:06:
Start een usenet downloader op, wacht een 10 tal seconden en je WiFi ligt eruit.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:02:
[...]
Als je de verbinding dicht trekt klapt die er inderdaad uit.
Deze router heb ik in elk geval gescoord voor thuis als AP. Heb mijn laptop opgewaardeerd met een 5Ghz adapter en de huidige router ondersteund het niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Xbox: Gulpener88
Niet de box die jij zoekt.Zspirit schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:04:
Goede morgen allemaal!
Al een box geweest sinds de pauze?
ja 3Zspirit schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:04:
Goede morgen allemaal!
Al een box geweest sinds de pauze?
Ik heb er gelukkig zelf geen last meer van, heb glas met een zelf geconfigureerde modem werkt perfect. Maar zat laatst bij mijn ouders met zo'n ubee en zag dat het bereik om te janken was en idd alls je je lijn voltrekt stopt ie er mee >.<Quad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:04:
[...]
Start een usenet downloader op, wacht een 10 tal seconden en je WiFi ligt eruit.
Als je de verbinding dicht trekt klapt die er inderdaad uit.
Deze router heb ik in elk geval gescoord voor thuis als AP. Heb mijn laptop opgewaardeerd met een 5Ghz adapter en de huidige router ondersteund het niet.
"Be brave, don't shave"

Kansloos inderdaad, daarom kan ik zo onmogelijk nieuwsgroepen gebruiken bij mijn vriendin.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:09:
[...]
Ik heb er gelukkig zelf geen last meer van, heb glas met een zelf geconfigureerde modem werkt perfect. Maar zat laatst bij mijn ouders met zo'n ubee en zag dat het bereik om te janken was en idd alls je je lijn voltrekt stopt ie er mee >.<
Nu heb ik zo een router over, de TP Link WR1043ND en deze mag dan wat mij betreft naar hun toe.
⏩ PVOutput☀️
Is met bijna alle door provider verstrekte modem / routers zo geloof ik. Heb een Zyxel van Telfort thuis, en die heeft ook een waardeloos bereik, een natte krant heeft een groter bereik...Vulchare schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:11:
Thuis heb ik UPC, bereik is ook zo triest. Als er een muur tussen zit heb je geen bereik meer
Jij leest gewoon wat je wilt lezen.
Doe je goed, houd er wel rekening mee dat als je de router functie van ziggo uit laat schakelen je ook geen gebruik meer kunt maken van hotspots.... Dat is dan weer een nadeel..Quad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:12:
[...]
Kansloos inderdaad, daarom kan ik zo onmogelijk nieuwsgroepen gebruiken bij mijn vriendin.
Nu heb ik zo een router over, de TP Link WR1043ND en deze mag dan wat mij betreft naar hun toe.
"Be brave, don't shave"
Binnenkort maar even op zoek naar wat natte kranten danPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:13:
[...]
Is met bijna alle door provider verstrekte modem / routers zo geloof ik. Heb een Zyxel van Telfort thuis, en die heeft ook een waardeloos bereik, een natte krant heeft een groter bereik...
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Hidden SSID niet daarop mogelijk zonder dat te ervaren? Maar anders laat ik het netwerk er wel op staan, de andere router moet toch op een andere plek komen straks.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:14:
[...]
Doe je goed, houd er wel rekening mee dat als je de router functie van ziggo uit laat schakelen je ook geen gebruik meer kunt maken van hotspots.... Dat is dan weer een nadeel..
⏩ PVOutput☀️
Welke is dat?peter00 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:16:
wat een heerlijke Chrome plugin is dat toch. kan gewoon doorwerken en wachten op de bel. Even het popupje op het andere sherm bekijken en verder maar weer.
"Be brave, don't shave"
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl belt bij een nieuwe aanbieding. Of zal hij echt een plug-in hebben geïnstalleerd?
Oeh, eigenlijk niet op die manier geprobeerd. Maar weet dat de verbinding redelijk instabiel werd met de routerfunctie op beide ingeschakeld.. Hele tijd mee zitten prutsen, en het werkte pas goed toen ik de boel uit heb laten schakelen.. Nu hebben mijn ouwe lui weinig nodig en ben ik zelf uit huis dus heb ik het weer in laten schakelen en kunne ze mooi hotspots gebruiken. Maar als ik af en toe bij hun thuis wat moet doen loop ik toch tegen deze beperkingen aan..Quad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:17:
[...]
Hidden SSID niet daarop mogelijk zonder dat te ervaren? Maar anders laat ik het netwerk er wel op staan, de andere router moet toch op een andere plek komen straks.
"Be brave, don't shave"
Dat vraag ik me dus ook af.. Ben van deze link/site idd op de hoogte. Thanks anywayVisophetdroge schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:19:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl belt bij een nieuwe aanbieding. Of zal hij echt een plug-in hebben geïnstalleerd?
"Be brave, don't shave"
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]