Je vroeg er net naar hehe, daar is je printer.
Daar heb je je printer
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
U roept, iBood draait!jmk schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:53:
Hopelijk komt er nog een fatsoenlijke printer < € 100,00 langs straks. Of nog zo'n super aanbieding zoals die Samsung EVO 250 GB voor € 109,00.
Bij iBood moeten er toch ook Tweakers werken? Niemand die kan bevestigen of ze daar actief mee lezen hier? Als het mijn bedrijf was had ik heel dit topic met een enorme beamer op de muur geprojecteerd tijdens een hunt.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dan roep ik BOX of AC Ryan, de goede
Goedemorgen!!! Nog 2 keer een box? Wat een naai-actie zeg.. Plak er dan geen dag bij, laat het dan wat sneller gaan..
PSN: Fruitschaaltje
Ze houden er aardig de vaart erin vanochtend zeg...
Weinig printers gezien deze hunt? Alleen die Minolta volgens mij 2 of 3 keer
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Pff het is even gas der bij momenteel
Certified Google Teacher.
Tuurlijk, het is een extra dag..wmeester schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:58:
Ze houden er aardig de vaart erin vanochtend zeg...
Hoppa, nog meer SD kaartjes

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
YouTube: Remmi Demmi Boys - Ich liebe Ananas (Offical Video)
[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 28-05-2014 08:02 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Voetjes van de vloer want hij komt eraan!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Eindelijk geen schoonmoeder meer nodig om te komen stofzuigenharley schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:03:
YouTube: Kyle's Mom Is A Big Fat Bitch Southpark
De stofzuiger?harley schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:03:
heb hier al een half jaar een roomba 780 naar tevredenheid rondzwerven.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Na deze 3 dagen zijn er weer een hoop nederlanders voorzien van een SD kaart.
In welk formaat dan ook
In welk formaat dan ook
Dat is een gevaarlijke camera. Zou eigenlijk niet verkocht mogen worden. Te onherkenbaar.
Hadden we die printer niet net een half uur geleden?
Heb net gecontrolleerd.
Was het verschil tussen de 2590 en 2480 versies. dus deze was iets goedkoper als de vorige.
Heb net gecontrolleerd.
Was het verschil tussen de 2590 en 2480 versies. dus deze was iets goedkoper als de vorige.
[ Voor 53% gewijzigd door Ghostier op 28-05-2014 08:14 ]
Daar is een aardige printer, helaas voor iemand in dit topic nie onder de 100 ballen
dit is toch geen goede router?
Ik heb hem niet eens gezienSuperKneus schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:22:
zo die s4 mini ging snel
de makita van net was nog sneller weg, maar goed daar zullen ze er dan waarschijnlijk niet veel van gehad hebben
Zo, dag 3 alweer. Nog geen box gemist zo te zien. Kom maar op!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Nee ik zat er klaar voor om 7 uur maar toen kwam de hele scheerafdeling voorbij
Dan heb je dat moederbord ook kunnen kopen. baal dat ik die gemist hebEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:27:
Nee ik zat er klaar voor om 7 uur maar toen kwam de hele scheerafdeling voorbij
zou iemand echt 150 euro uitgeven aan een slaap gadget
Ik zie dat ik niet veel heb gemist vanacht
nog meer boem boem? hoeveel speakers zijn al langs gekomen dan!?
En de printers hebben we nu ook wel weer gezien....
Kleurenprinter... u vraagt ibood levert. alleen niet voor onder de <€100
Tja ik zie ook liever boxen.Zandhaas schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:31:
nog meer boem boem? hoeveel speakers zijn al langs gekomen dan!?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik zoek meer een kleuren all in one die niet zo groot is. Ik print misschien 30 velletjes per jaar. Zo'n Big Ass heb ik niets aan.
Yippie kayak, other buckets!
Soccermode, die had ik nog niet eerder gezien.
Whaat, autosaves highlights, dat is wel geniaal
40" is alleen wel te klein.
[ Voor 46% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 08:36 ]
Dan kan je goedkoper voor die 30 velletjes langs de printshop fietsenjmk schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:34:
Ik zoek meer een kleuren all in one die niet zo groot is. Ik print misschien 30 velletjes per jaar. Zo'n Big Ass heb ik niets aan.
Dat is de Samsung football modus waar ze het over hebben. Wel apart dat ze dat op die manier vertalen.
football != soccerGhostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:36:
[...]
Dat is de Samsung football modus waar ze het over hebben. Wel apart dat ze dat op die manier vertalen.
Dat weet ik, ik bedoelde ook meer dat ik het nog niet in deze benaming had gezien.Ghostier schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:36:
[...]
Ja inderdaad ik gebruik al jaren mijn eigen printer niet meer. is het niet waard om de toner enzo bij te houden.flipkipse schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:35:
[...]
Dan kan je goedkoper voor die 30 velletjes langs de printshop fietsen
sucker mode...
en weer een bluetooth speaker... kappen met die onzin, je hebt alleen maar last van mensen die rondlopen met die speakers.
Printers ook opzouten!
Sola pannen moet ik hebben!
en weer een bluetooth speaker... kappen met die onzin, je hebt alleen maar last van mensen die rondlopen met die speakers.
Printers ook opzouten!
d'r zijn verschillende soort engels
Ik heb het niet over 'american football' maar kijk ook eens naar south african en australian english, dan zie je het wel.
edit: komen ze weer met die slangen die je beter in de lokale hardware shop kunt halen. wegens verzendkosten.
[ Voor 15% gewijzigd door Ghostier op 28-05-2014 08:40 ]
Ik heb die Soundboomm's thuis staan en ik vind ze geweldig hoor. Zijn zat situaties waar ze goed van pas komen zonder overlast te bezorgen.FunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:38:
sucker mode...
Printers ook opzouten!
Hoe lang is het nou wel niet geleden dat er een box geweest is? Gisterochtend om 7u?
Yup!Valandin schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:40:
[...]
Hoe lang is het nou wel niet geleden dat er een box geweest is? Gisterochtend om 7u?
iBood zou je een bluetooth jammer kunnen verkopenFunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:38:
sucker mode...
Printers ook opzouten!
Zou het niet beter zijn dat ibood alleen maar boxen verkoopt voor een half uur
ipv 3 dagen allerlei gadgets en af en toe een box
iBood verkoopt me niks zolang ze geen boxen doenpilon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:42:
[...]
iBood zou je een bluetooth jammer kunnen verkopen
Wil je dat het internet kapot gaat? want zo gaat het internet kapot.Senaxx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:42:
Zou het niet beter zijn dat ibood alleen maar boxen verkoopt voor een half uuripv 3 dagen allerlei gadgets en af en toe een box
Dit vraagt om een memegarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:43:
[...]
Wil je dat het internet kapot gaat? want zo gaat het internet kapot.
Ik zag de meme ook voor me, maar aangezien er in de ochtend gewerkt moet worden, heb ik geen tijd om een meme te maken.

Heeft iemand ervaring met die 5m led strips? Afknipbaar per 5cm. Hoe moet ik me dat voorstellen?
garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:44:
[...]
Ik zag de meme ook voor me, maar aangezien er in de ochtend gewerkt moet worden, heb ik geen tijd om een meme te maken.

Dank voor deze toevoeging.
Mesjes... ipv een box... ook leuk, ik heb het gevoel dat sommige mensen deze gaan aanschaffen als er niet snel een box komt
Waar blijven nou die normale oordopjes...
Goedemorgen, we zijn er weer
. Misschien vandaag de Boston Accoustics Sub scoren
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Zo snel als het toenstraks ging.....
Verwijderd
zo langzaam gaat het nu..RoyalRuymble schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:50:
Zo snel als het toenstraks ging.....
neem je die ook mee naar het strand? of op de piste? of naar de veluwe?Valandin schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:40:
[...]
Ik heb die Soundboomm's thuis staan en ik vind ze geweldig hoor. Zijn zat situaties waar ze goed van pas komen zonder overlast te bezorgen.
En alweer een printer! YES!
Deze ochtend is voor de printers...
Wel handig als je een 1-mans zaak hebt. Volgens mij is dat de doelgroep atm.Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:52:
En alweer een printer! YES!
Als iemand nu nog klaagt dat hij niet kan printen....
gigabit ethernet aansluiting

Ik behoor inderdaad niet tot die doelgroep..FunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:53:
[...]
Wel handig als je een 1-mans zaak hebt. Volgens mij is dat de doelgroep atm.
Okay, now I wanna do thispilon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:54:
[...]
handig als je een youtube stream wilt printen ???
Een Gigabit aansluiting kan toch handig zijn? Mijn foto's zijn 25mb het stuk. Als ik er even 30 wil uitprinten, dan scheelt dat wel.
Wel handig zo'n ijsmachine in je 1-mans zaakFunFair schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:53:
[...]
Wel handig als je een 1-mans zaak hebt. Volgens mij is dat de doelgroep atm.
Is ook zeker handig, niks mis met gigabit, alles moet sowieso af van FE aansluitingen.PWM schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:55:
Een Gigabit aansluiting kan toch handig zijn? Mijn foto's zijn 25mb het stuk. Als ik er even 30 wil uitprinten, dan scheelt dat wel.
goed plan
Hij is al weg hoor jongens... Al is er nu een dekbedovertrek..
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Laten we beginnen met netbooks met een Gbit ethernet aansluiting, i.p.v. printers...garriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:56:
[...]
Is ook zeker handig, niks mis met gigabit, alles moet sowieso af van FE aansluitingen.
Het is inderdaad wat lastigerBartske schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:26:
Perfecte hunt timing natuurlijk, net iedereen salaris en vakantiegeld gehad natuurlijk.
Jammer dat de quickreply weg is, het grote spammen maakt het altijd zo leuk juist
JAMMER
Valar Morghulis
Ik ook krijg godver zin om te slapen, had hem bijna besteld.Palm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:58:
ik word er moe van
2 persoons, maar je moet nooit op het plaatje afgaan...3CPO schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:58:
1 persoons , en wat beelden ze af?
Gevaarlijk ook die kaarsen3CPO schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:58:
1 persoons , en wat beelden ze af?

Nee gek das romantisch dat is wat de dames willen, KAARSEN OP BED
Môgguh. Ben er ook weer... Alhoewel, ben eigenlijk aan het werken. Tussendoor maar even een oogje in het zeil houden hier.
ibood speaker dag vandaag
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
SpeakerBOX!
zo heb ik dat grapje de 3e dag ook weer gemaakt
deze dag begint goed.
zo heb ik dat grapje de 3e dag ook weer gemaakt
[ Voor 64% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 09:04 ]
Nooit geweten dat er zo veel BT speakers bestaan...
Is er er markt voor zulke dingen?
Nee, daarom zijn ze nu bij iBoodTweaker36 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:04:
Uhu voor mensen die hem in de capuchon van die jas leggen die net langs kwam en dan met hun "matties" over straat lopen.Tweaker36 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:04:
Ik mis toch wel de onderbroeken humor in dit topic, het is nog veelte rustig.
[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 28-05-2014 09:06 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]