"Be brave, don't shave"

en 20 stappen achteruit
Die tvs zjn meestal wel 100-200 euro goedkoper als ergens anders.darkdesign schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:59:
Als we even heel reëel kijken, zijn dit nu echt goede aanbiedingen?
Normaal gooi je thee over je arm heen als er geen hunt is?Waah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:00:
godsamme flikker ik geen thee over mijn arm damnit. Huntstress
normaal nooitBron schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:01:
[...]
Normaal gooi je thee over je arm heen als er geen hunt is?
In de regel is iBood veel sneller met verzenden dan er in de omschrijving staat vermeld.Senaxx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:01:
Tv is toch 200 eurotjes goekoper dan andere prijs sites. Helaas krijg je hem wel bijna pas na het WK
"Be brave, don't shave"
Lees je zin nog een keer, die eersteWaah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:02:
[...]
normaal nooitzou ff snel naar de huntpagina switchen... stomme thee ook.... blijkbaar tijd voor koffie
[ Voor 4% gewijzigd door Pinobigbird op 28-05-2014 11:02 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Thee = gay zeggen wij hier altijdWaah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:02:
[...]
normaal nooitzou ff snel naar de huntpagina switchen... stomme thee ook.... blijkbaar tijd voor koffie
"Be brave, don't shave"
een beetje gay is wel oke, zegen wij hier altijd.
nop loopt hopeloos achter, tenminste voor mij
[ Voor 5% gewijzigd door Nukar op 28-05-2014 11:03 ]
"Today is the worst day since yesterday"
Dan klinkt het publiek harder geloof ik, echt rommel. Ik zou iedereen ook willen afraden om nu ook echt geen TV meer te kopen, binnen 6-9 maanden zijn die 4K televisies gewoon mainstream. Ja content is er nog weinig, maar hoe verder de prijzen dalen, des te snellere de content gaat veranderen en dan zit je weer met zo'n overjarige resolutie in huis te janken.RoyalRuymble schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:02:
Wat is dat football mode eigenlijk?
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 28-05-2014 11:04 ]
Touchégarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:03:
[...]
"Be brave, don't shave"
Zeg maar nee, dan krijg je er 2Eärendil schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:04:
Zeg nee tegen thee!
Ach, heb net onlangs een van de laatste 50" Panasonic plasma's gekocht. Uiteraard alleen 1080p, maar boeien, vind het beeld schitterend en kan er nog een paar jaar van genieten. Tegen de tijd dat-ie aan vervanging toe is, koop je hopelijk een OLED (of beter) voor weinig.NotSoSteady schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:03:
[...]
Dan klinkt het publiek harder geloof ik, echt rommel. Ik zou iedereen ook willen afraden om nu ook echt geen TV meer te komen, maar nu 6-9 maanden zijn die 4K televisies gewoon mainstream. Ja content is er nog weinig, maar hoe verder de prijzen dalen, des te snellere de content gaat veranderen.
Liever een Panasonic 1080p plasma dan een Samsung 4K LCD voor mij...
lijkt er wel op...knny schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:06:
De chat ligt er ook uit?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Even F5'en dan, want hier weer up and running.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Gaat mij voornamelijk om dat ik op de 5Ghz verbinding kan, als enige in de omgeving.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daar ben ik het wel mee eens.Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:07:
[...]
Ach, heb net onlangs een van de laatste 50" Panasonic plasma's gekocht. Uiteraard alleen 1080p, maar boeien, vind het beeld schitterend en kan er nog een paar jaar van genieten. Tegen de tijd dat-ie aan vervanging toe is, koop je hopelijk een OLED (of beter) voor weinig.
Liever een Panasonic 1080p plasma dan een Samsung 4K LCD voor mij...
As long as the balls dont touchgarriej schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:03:
[...]
It's not gay when its in a threeway.
browser herstart werkte welPinobigbird schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:07:
[...]
Even F5'en dan, want hier weer up and running.
Crossing swords geen probleem?
"Be brave, don't shave"
Als de kwaliteit net zo k*t is als die van de auto's van hetzelfde merk, zul je die garantie nodig hebben ook!
Balls dont touch, crossing swords en jij begint over grinder??
"Be brave, don't shave"
Ik houd het dan liever bij een tower bridge
"Be brave, don't shave"
**LA LA LA CANT HEAR YOU**Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:16:
[...]
Balls dont touch, crossing swords en jij begint over grinder??![]()
![]()
t is youtube, zal wel meevallen, ik neem toch het risico niet.
Tis youtube dus vast wel, en anders hadden ze t moeten blocken
[ Voor 10% gewijzigd door Tiestor op 28-05-2014 11:19 ]
"Be brave, don't shave"
Niet dus. loopt alweer achter. Ik hou voorlopig iBood zelf ook maar in de gaten
Er komt toch geen box meer.Senui schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:19:
1DK loopt weer achter
Het was geen mooie winter, wel een lekkere winter.
Dankjewel dat je het zegt, kunnen we er tenminste vanuit gaan dat er over 5minuten een box komtZspirit schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:20:
Ik ben ffe mysteryshoppen het zou me verbazen als ik een box mis.
iBood heeft hem gebroken, hij kan de druk niet meer aan en geeft op.
Derde dag was eerst niet ingepland, alle boxen die worden vergeven staan al klaar...
Meer kans voor de rest joooo
toettoett
De boxen zijn zo groot dat ze een extra dag nodig hadden om ze in te pakken!! Vandaar een dag langer hunten!Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:23:
[...]
Derde dag was eerst niet ingepland, alle boxen die worden vergeven staan al klaar...
"Be brave, don't shave"
Daarom gisteren maar een box inderdaad, logisch.Tiestor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:24:
[...]
De boxen zijn zo groot dat ze een extra dag nodig hadden om ze in te pakken!! Vandaar een dag langer hunten!
Ja of ze dachten, hey die 2 boxen laten we voor de derde dag.Wietsee. schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:24:
[...]
Daarom gisteren maar een box inderdaad, logisch.
toettoett
Jij hunt voor de eerste keer zekerThecola schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:25:
[...]
Ja of ze dachten, hey die 2 boxen laten we voor de derde dag.

toch maar like-en op Fb dan gegarandeerd succes.....Thecola schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:25:
[...]
Ja of ze dachten, hey die 2 boxen laten we voor de derde dag.

We kunnen weet met zijn allen naar IRC gaanSenaxx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:26:
Kan tweakers ook een slowchat modes krijgen? Automagisch de laatste comments inladen. Klik me suf op "er zijn nog x nieuwe comments"
dat kan tweakers.net niet aan... wausensiteSenaxx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:26:
Kan tweakers ook een slowchat modes krijgen? Automagisch de laatste comments inladen. Klik me suf op "er zijn nog x nieuwe comments"
Ik ga over op Ibood.nl
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
staat ook helemaal niet in beeld dat er een storing is.......50Miles schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:27:
Achterlijke 1DK. Zit nog steeds op die peper- en zoutmolen te wachten, blijkt dat we al drie aanbiedingen verder zijn...
Ik ga over op Ibood.nl
Nee, iBood loopt achter. Dat Pout- en zeperstel is weer terug50Miles schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:27:
Achterlijke 1DK. Zit nog steeds op die peper- en zoutmolen te wachten, blijkt dat we al drie aanbiedingen verder zijn...
Ik ga over op Ibood.nl

Ik leen wel een paar postduiven uit de til van de buurman
Zit op mijn werk, met een klein venster op het tweede scherm. Die balk was net buiten beeldWaah schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:28:
[...]
staat ook helemaal niet in beeld dat er een storing is.......
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Ach, er komen tijdens de hunt ook telefoons voor vaste telefonie langs.
die heeft er toch wel een tijdje opgestaan, jammer hoor.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:30:
Bah, net te laat voor de GoPro..
Komt vast terug, die aanbieding is al 10 langsgekomenSuperKneus schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:30:
[...]
die heeft er toch wel een tijdje opgestaan, jammer hoor.
Even die extensie van Chrome installeren en GoPro in de keywords zetten. Dan kom je zo op de bestel pagina als hij nog eens terug komt.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:30:
Bah, net te laat voor de GoPro..
link?RobbertDs1 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:35:
[...]
Even die extensie van Chrome installeren en GoPro in de keywords zetten. Dan kom je zo op de bestel pagina als hij nog eens terug komt.
Niet overdrijven, slechts 5 keer. Waaronder een hele nachtSvL88 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:31:
[...]
Komt vast terug, die aanbieding is al 10 langsgekomen
Verwijderd
Waar staat hij goedkoper (of in de buurt van 330 euro)? Ik weet dat hij bij Groupon stond voor 319, maar die leverancier was niet de meest gerenommeerde webshop..MineMine schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:35:
Vond de GoPro niet echt een aanbieding tegenover online webshops?
Vondt die melding al handig, maar wist niet eens dat die opties er in zatenRobbertDs1 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:35:
[...]
Even die extensie van Chrome installeren en GoPro in de keywords zetten. Dan kom je zo op de bestel pagina als hij nog eens terug komt.
Ikke, gisterenavond besteldPalm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:38:
hey die versterker wilde iemand
Werkt niet bij Box ivm CaptchaSenaxx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:38:
[...]
Vondt die melding al handig, maar wist niet eens dat die opties er in zatenbedankt!
Niet zo kieskeurig doen
Dan had je heel de nacht (tussen half 2 en 7) de tijd voor die iPadSenaxx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:39:
Ik zit nog te wachten op een ipad air spacegrey of een onkyo receiver....
Gewoon een keer uit of de box (
Wilde eigenlijk ook liever zwart, maar gok dat die niet meer langs gaat komen
Ik zit bij de hunt voor meer producten dan alleen de box
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]