~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Eigenlijk niet, natuurlijk. Daar heb je speciaal bestek voor nodig.
[ Voor 21% gewijzigd door Visophetdroge op 27-05-2014 22:22 ]
PSN: Fruitschaaltje
Stop die condooms maar in die box en gooi hem online..HomePlayer schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:19:
Duidelijk, Nu komt de
[afbeelding]
eerst condooms kopen en dan een doos.
-
Wat jij nodig hebt ?AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:11:
F*ck yea! Ribstructuur, net wat ik nodig had!
niet je vriending ?
Kijk, jij hebt er verstand van.
Extra grip komt altijd van pas.
Vingers vallen precies tussen te ribbels van de ribstructuur.
[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 27-05-2014 22:25 ]

Is een fijne tas hebben we al 6 jaar in gebruik en nog steeds tevreden !
[ Voor 40% gewijzigd door harley op 27-05-2014 22:29 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Knappe jongen als je dat kunnen vullen hoorAdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:28:
80 liter! Daar passen heel wat kwakjes in.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:31:
Kan iemand de productexpert even vragen of deze tas over een speciaal "kwakvak" beschikt?

Meteen invriezen joh!
Maar de vorige bevalt nog steeds goed en als we volgend jaar weer op vakantie gaan zou hij wel van pas komen........
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Het is wel 80 liter he...harley schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:34:
ben aan het twijfelen of ik nog zo'n tas erbij pak. Eigenlijk niet nu direct nodig en eigenlijk geen geld voor.
Maar de vorige bevalt nog steeds goed en als we volgend jaar weer op vakantie gaan zou hij wel van pas komen........
IJsblok zakjes, perfect voor je kwakjes!
Gewoon doen!harley schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:34:
ben aan het twijfelen of ik nog zo'n tas erbij pak. Eigenlijk niet nu direct nodig en eigenlijk geen geld voor.
ziet er hetzelfde uit alleen heet die volgens mij anders (zal wel komen omdat die blauw is )
Denk rustig na. Het lijkt er op dat je alle tijd hebt.harley schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:34:
Ik zou het niet doen.harley schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:34:
of misschien toch wel?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ja misschien heb je gelijk...Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:36:
Ik zou twijfelen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
maar hij heeft er al wel1 natuurlijk, toch weer 45 euro..
[ Voor 34% gewijzigd door Flagg op 27-05-2014 22:40 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Misschien stoppen ze die tas wel vol.Pinobigbird schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:39:
Als ze die tas maar niet in de box doen, is ie meteen vol
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
met lucht.jakob558 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:40:
Als ze de tas dan ook vullen vind ik het prima.
xbl: superlucky luke
PSN: Finally_Chris
Het gadgetgehalte is niet hoog genoeg.. Anders waren mensen zo van: oh, huh? Is dit leuk? Weet ik niet?! KOPEN! NU! SNEL! IBOOD! BOX! TAS! Next.Flagg schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:39:
ik snap het niet want het is echt geen geld voor die tas.
maar hij heeft er al wel1 natuurlijk, toch weer 45 euro..
Vol met kwakjes zeker...
H-h-hallo?', 'Spreek ik met 2012?'
[ Voor 7% gewijzigd door Fruitschaal op 27-05-2014 22:43 ]

Ben express verder gegaan met waar ik mee bezig was.
Fotoboek van de bruiloft moest echt af !
Nu alleen nog leuk lettertype voor de kaft in mooi sierlijke letters en zilvergloed ofzo zien te photshoppen maar het lukt maar niet
Dit. Mooi idee!Visophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:40:
Het zou leuk zijn als er een soort afsgsysteem zou komen. Dat de prijs langzaam zakt, totdat ze allemaal verkocht zijn.
En dat terwijl die tas er zowat een uur stond..harley schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:43:
Hé net te laat voor die tas![]()
Nu alleen nog leuk lettertype voor de kaft in mooi sierlijke letters en zilvergloed ofzo zien te photshoppen maar het lukt maar niet
je eigen bruiloft?harley schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:43:
had die tas dan gekocht, mocht je willen vluchten... (kwestie van tijd)
Hier uitzoeken:harley schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:43:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=601
En dan dit doen:
YouTube: Photoshop Tutorial - How to make a Silver/Metal Effect on Text
succes
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
xbl: superlucky luke
Jeps vorig jaar al getrouwd maar foto's pas vorige maand mogen ontvangen dus al een maand druk bezig met vullen van album. Nu eindelijk klaar. Moest wel want voucher verloopt eind deze week !Flagg schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:46:
[...]
je eigen bruiloft?
had die tas dan gekocht, mocht je willen vluchten... (kwestie van tijd)
Geprobeerd maar ik krijg het toch niet zo mooi. denk dat ik het maar niet zilver doeZeror schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:46:
[...]
Hier uitzoeken:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=601
En dan dit doen:
YouTube: Photoshop Tutorial - How to make a Silver/Metal Effect on Text
succes
Maar weet nog niet wat dan wel.
In Soviet Russia ibood buys you!AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:49:
Dit is meer wat voor ibood.ru
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Waar kun je die in nl aanschaffen? zie enkel buitenlandse sitesVisophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:50:
Mobius Action Cam raad ik aan. Zonder schermpje, dus makkelijker uit het zicht te plaatsen. En je kunt hem ook nog gebruiken waarvoor hij bedoelt is!
banhammer 3000
waar hebben ze dit vandaan? ^^
Waarom zou je 'm in NL aanschaffen?TF schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:52:
[...]
Waar kun je die in nl aanschaffen? zie enkel buitenlandse sites
Staat er al een paar jaar hoorZandhaas schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:52:
lol die tekst boven chat,
banhammer 3000
waar hebben ze dit vandaan? ^^
TopFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:57:
Poeh, ik krijg langzaam maar zeker een dipje. Al 16 uur geen box langs gekomen. WHUT.. Ik ga zometeen maar eens slapen.. Kunnen jullie tenminste die box kopen ( die waarschijnlijk komt als ik net in bed stap)
Wat kan het schelen, de Jamo's zijn geweestFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:57:
Poeh, ik krijg langzaam maar zeker een dipje. Al 16 uur geen box langs gekomen. WHUT.. Ik ga zometeen maar eens slapen.. Kunnen jullie tenminste die box kopen ( die waarschijnlijk komt als ik net in bed stap)
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Same here, vriendin schreeuwde; "Die moet je KOPEN!"RoyalRuymble schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:58:
Ik heb deze boxen voor jullie gekocht. Dan schiet het misschien een beetje op...
Ik heb hem bij Banggood.com vandaan. Iets meer dan €50 en gelukkig geen gezeur bij invoeren. Stond op de verpakking ook "RC gadget €23". In de hoop dat ze er intrappen bij de douane.TF schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:52:
[...]
Waar kun je die in nl aanschaffen? zie enkel buitenlandse sites
Erg leuk ding, ik heb hem gekocht om te filmen vanuit de lucht met een radiografisch bestuurbare helikopter. Maar dan ligt hij 99% van de tijd niks te doen. Nu hangt hij achter de binnenspiegel aan de voorruit van de auto. Neemt automatisch op wanneer het contact aangaat en stopt na een paar minuten nadat de stroom weer wegvalt. En hij overschrijft oude bestanden als de sd-kaart vol is.
Kortom, geen omkijken naar en een goede manier om zo'n ding niet te laten verstoffen als je hem niet gebruikt. En met die rare situaties die ik op de weg meemaak... Ik ben er blij mee.
Jij ook nog wakker?
I know. Maar ik wil een zesde box hebben! 6.0 setje
Laat anders even weten wanneer je je bed in gaat stappenFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:57:die waarschijnlijk komt als ik net in bed stap
En hoe laat morgen begint het?!
Computers are useless. They can only give you answers.
Nog steeds wakker ja, maar lig al wel op bed. Morgen voor de derde dag hunten. Vanav wordt toch niets meer.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:59:
[...]
Jij ook nog wakker?
I know. Maar ik wil een zesde box hebben! 6.0 setje
ik ga er meestal op liggen, en loop er niet optimberleek schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:59:
[...]
Laat anders even weten wanneer je je bed in gaat stappen
NU!timberleek schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:59:
[...]
Laat anders even weten wanneer je je bed in gaat stappen
Lezen jullie mee IBOOD?

Gaat dit altijd zo? Denk dat ik de volgende Hunt maar skip haha.
ENNNNNN WE HEBBEN EEN WINNAAR! Gefeliciteerd, je bent de duizendste tweaker die ernaar vraagt.Powder Toastman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
Vroegâh (toen alles beter was) zat er toch een quick reply onderaan bij het hunt topic? Waar is-ie heen?

En nee, een antwoord geef ik uiteraard niet ^^
[ Voor 6% gewijzigd door Frolow op 27-05-2014 23:03 ]
Je hoeft je echt niet te schamen, we doen er allemaal hard aan meePoint schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
Dit is m'n eerste iBOOD Hunt en ik zit al sinds 9 uur iedere vijf minuten m'n smartphone te checken voor zo'n Box. Letterlijk; ook tijdens college. Vaak staat hij ook nog non-stop aan. Ik voel me echt een no-lifer nu.
En als ie komt ben je op je mobiel niet snel genoegPoint schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
Dit is m'n eerste iBOOD Hunt en ik zit al sinds 9 uur iedere vijf minuten m'n smartphone te checken voor zo'n Box. Letterlijk; ook tijdens college. Vaak staat hij ook nog non-stop aan. Ik voel me echt een no-lifer nu.
Die is er uit getoast ivm quick-chat..Powder Toastman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
Vroegâh (toen alles beter was) zat er toch een quick reply onderaan bij het hunt topic? Waar is-ie heen?
Ik denk dat je geluk hebt is deze keer echt het langste periode zonder box volgens mij. Tenminste als je daarop staat te wachten.Point schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
Dat "quick" schijnt dat "slow" van slow chat een beetje in de weg te zitten.Powder Toastman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
Oh ja, ik had vandaag bij college gewoon mijn laptop voor me open staan met ibood aan.Point schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
En daarna 's middags op werk ook
maar de boxen duren wel heel lang nu
[ Voor 3% gewijzigd door timberleek op 27-05-2014 23:04 ]
Heerlijk, toch? En dan ook nog even IRC of iets dergelijks aan, paar leuke dagen zo.Point schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
(http://irc.tweakers.net/ibood, mensen!)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Heb hem zelfs op het werk aan staan op mijn tweede scherm. Hunts komen ook altijd op momenten dat het eigenlijk helemaal niet uit komtPoint schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:02:
And.. They're gone!Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:05:
Die Curver bakjes staan serieus al 10 minuten op 71%...
Ja, ik kreeg dat net in de mail van iBood.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:05:
Komt die 3e dag nou nog of niet?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]