ja voor snoep is het best prijzig, maar ja ik geef ook 5e pd uit aan autodrop en tosti's dus misschien ligt het daaraanGhostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:40:
[...]
maakt niet uit als het 5 maal 200gram was, was het nog steeds te duur.
Lol. Kan, maar dan moet ik meer verzendkosten betalen ( voor 5 km ) ... Dusche kan dan bij ibood.deFlagg schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:39:
[...]
moet je niet hier naartoe dan?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.be/
LOL. BASH THE LIMBO'S
PSN: Fruitschaaltje
Lolsambalbaj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:38:
nu nog de jelly bean machine
lolsambalbaj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:38:
nu nog de jelly bean machine
jup mij ip staat op palemig en dat ligt in DEUTSCHLAND, ben trouwens in 5 min in duFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:42:
[...]
Lol. Kan, maar dan moet ik meer verzendkosten betalen ( voor 5 km ) ... Dusche kan dan bij ibood.de
LOL. BASH THE LIMBO'S
Dusche schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:43:
[...]
jup mijn ip staat op palemig en dat ligt in DEUTSCHLAND, ben trouwens in 5 min in du
LOL
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Mijn belly heeft niet genoeg ruimte voor al die jelly.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ibood is lekker aan het trollen
PSN: Finally_Chris
De jelly beans zijn wel in.
xbl: superlucky luke
Ik dacht dat Palemig bij het altijd mooie Heerlen hoorde,,Dusche schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:43:
[...]
jup mij ip staat op palemig en dat ligt in DEUTSCHLAND, ben trouwens in 5 min in du
Ontopic: dafuq, wie wil dit nu voor zijn verjaardag?
Tellen!
Jumpen op de radio.. lol
Jumpen op de radio.. lol
ojaa er was hier iets anders op ig en dat ligt in de, maar gewoon bij de lidl of aldi in de een brievebus huren en via bestellen.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:44:
[...]
Ik dacht dat Palemig bij het altijd mooie Heerlen hoorde,,
Ontopic: dafuq, wie wil dit nu voor zijn verjaardag?
Dit was het trouwens Wikipedia: Geilenkirchen
GEIL
[ Voor 13% gewijzigd door Dusche op 27-05-2014 21:49 ]
Ik zit er niet in hoor, maar is dit een goede prijs?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
dat is toch een verdubbeling van de prijsPWM schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:47:
Pff, 200+ voor een oude machine, terwijl een 8 jaar nieuwer model 399 kost.
Overpriced games voor bij je overpriced PS3.
Wat een logica op idood... Eerst allemaal jelly beans achter elkaar. Nu PS3
Nu een versterker, hierna een setje speakers, daarna een subwoofer..jooproo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:51:
Wat een logica op idood... Eerst allemaal jelly beans achter elkaar. Nu PS3
-
IS duits model die receiver dan he......
Ik zit momenteel letterlijk tegen mezelf te praten "Nee is te duur, kan ik momenteel niet betalen, niet doen"
Dit was een heel serieuze versterker, dus goeie prijs.
In de war qua model.
In de war qua model.
[ Voor 22% gewijzigd door coptician op 27-05-2014 21:53 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Silent cinema. Daar hoef je natuurlijk geen €350 voor uit te geven.
Gewoon doen! Koopje!ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:52:
Ik zit momenteel letterlijk tegen mezelf te praten "Nee is te duur, kan ik momenteel niet betalen, niet doen"
-
vroeg me ook al af wat dat was... mijn receiver heeft ook een mute knopVisophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:53.:
Silent cinema. Daar hoef je natuurlijk geen €350 voor uit te geven.
Koopje = Iets dat je niet hoeft en nog steets geld kost.
Bestekset voor bij je receiver
Dit bestek kun je als antenne gebruiken voor je net gekochte receiver.
All of the Yamaha receiver models have a feature called “Silent Cinema." This mode allows private listening enjoyment of multi-channel music or movie sound, including Dolby Digital and DTS Digital Surround, through ordinary headphones! Simply plug in your headphones to enjoy your multi-channel experience right away. This feature is perfect for those late night movies or when other noises are interfering with your enjoyment of the movie or music. It could also be used in the case of a tricky install where there is not a possibility for rear surround speakers, thus giving the user a sense of surround sound with the headphones.
Oftewel, je kunt een koptelefoon insteken..

[ Voor 3% gewijzigd door Fruitschaal op 27-05-2014 21:55 ]
Niet als aarde?AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:54:
Dit bestek kun je als antenne gebruiken voor je net gekochte receiver.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En dat terwijl als je naar wiki gaat of een willekeurig film school je gelijk begrijpt dat silent cinema allang de term is voor het kijken van film zonder geluid.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:55:
All of the Yamaha receiver models have a feature called “Silent Cinema." This mode allows private listening enjoyment of multi-channel music or movie sound, including Dolby Digital and DTS Digital Surround, through ordinary headphones! Simply plug in your headphones to enjoy your multi-channel experience right away. This feature is perfect for those late night movies or when other noises are interfering with your enjoyment of the movie or music. It could also be used in the case of a tricky install where there is not a possibility for rear surround speakers, thus giving the user a sense of surround sound with the headphones.
Geen zin in ruzie met de huisbaas als 'ie eind deze week geen huur kan incasseren
Stomme versterker!Ghostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:57:
[...]
En dat terwijl als je naar wiki gaat of een willekeurig film school je gelijk begrijpt dat silent cinema allang de term is voor het kijken van film zonder geluid.

kijk altijd films zonder geluid... ben doof 
zal ik m kopen dan
zal ik m kopen dan
Besteksetje wel gedaan, wetende dat ik die op zeer korte termijn nodig ga hebben
er zijn er nog 37 te koop,vandaarValandin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:58:
Gaat wel lekker rap zeg
4 personen is niets, koop er gelijk 2! anders heb je shit in de toekomst.ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:59:
Besteksetje wel gedaan, wetende dat ik die op zeer korte termijn nodig ga hebben
Kan ook, is multifunctioneel.
FunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:59:
[...]
4 personen is niets, koop er gelijk 2! anders heb je shit in de toekomst.

Dat zie ik als aanmoediging om op tijd af te wassenFunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:59:
[...]
Not sure if trolling of if he does have a point.FunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:59:
[...]
[/moeilijk kijkende Fry]
roflcopter, had zijn naam nog niet gelezen (of onbewust) hahaha.Visophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:01:
[...]
Not sure if trolling of he does have a point.
\[/moeilijk kijkende Fry]
Je baalt straks als je 6 personen te eten hebt en je weer oud kutbestek erbij moet pakken.
Hij heeft natuurlijk gelijk. Als je ontbijt zou je direct alles in de vaatwasser moeten proppen/ moeten afwassen.. anders kun je 's avonds niet met zn vieren etenVisophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:01:
[...]
Not sure if trolling of if he does have a point.
\[/moeilijk kijkende Fry]
Is dit een verkapte pauze... Duurt wel erg lang =/
nog een fijne hunt, ik ga mn puus in.
haha, oh wow idd nog steeds 't bestek setje. Was idd geen probleem om even weg te zijn
K kan nu zeker na betaling de vorige bestelling niet meer aanpassen om er 2 van te maken
Nope..ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:06:
K kan nu zeker na betaling de vorige bestelling niet meer aanpassen om er 2 van te maken
"Be brave, don't shave"
Nu 2 bestellen en de vorige annuleren?
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
nieuwe bestellen, oude annuleren.ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:06:
Bestekset blijft tot 7:00 staan??
Ik ken het, ik ben al lang blij dat ik bij mijn moeder hetzelfde type servies bij kan lenen als mijn vriendin weer eens haar hele familie uitnodigt om te komen eten. En de mijne erbij. Borden genoeg, maar met het servies red ik het niet...FunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:03:
[...]
roflcopter, had zijn naam nog niet gelezen (of onbewust) hahaha.
Je baalt straks als je 6 personen te eten hebt en je weer oud kutbestek erbij moet pakken.
Gewoon nog een keer bestellen..ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:06:
-
Dat kan uiteraard welWerewolf_789 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:06:
"Be brave, don't shave"
Annuleren en twee bestellenShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:06:
InderdaadWerewolf_789 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:06:
Of koop er 5, gaat het wat sneller
xbl: superlucky luke
Mn ma wou eigenlijk de huidige Sola bestek van 13 jaar oud ook wel eens een keertje vervangen. Maar inderdaad, wel twee te gelijk nodig.. Twijfel nog.ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:06:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu 30 bestellen en de vorige annuleren, dan kunnen we sneller door naar de volgende aanbieding.
Iedereen kopen nu deze rommel en snel, stelletje mallerds
.
Dank u.
Dan hoop ik dat SitHappens een box scoort.
Helaas, hier komt geen reactie meer dus dan maar niet.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Idd geannuleerd en er 2 besteld, schiet 'ie ook prompt door naar de volgende aanbieding 
Ga sowieso nog wel voor de box, was gister bijna gelukt.
They see me rollin' they hatin'.
heb je ze nou wel of niet dan?ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:09:
Idd geannuleerd en er 2 besteld, schiet 'ie ook prompt door naar de volgende aanbieding
F*ck yea! Ribstructuur, net wat ik nodig had!
Yes, en betaald. Dacht dat ik de trigger gestoten had dat 'ie door zou gaan naar de volgende aanbieding
Heey wtf dacht dat ik het hele Durex assortiment wel kende ondertussen... Net ff gecheckt maar nog voldoende voorraad dit decennium voorzien te zijn
[ Voor 10% gewijzigd door ShitHappens op 27-05-2014 22:13 ]
Niks voor Tweakers dusAdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:11:
-
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:11:
Cons:::BB4E
Open box?
Geen slechte koop hoor, heb tien jaar geleden zoiets van Sola gekocht voor meer. Eet er nog steeds mee.ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:12:
[...]
Yes, en betaald. Dacht dat ik de trigger gestoten had dat 'ie door zou gaan naar de volgende aanbieding
Heey wtf dacht dat ik het hele Durex assortiment wel kende ondertussen...
Vis?Visophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:13:
[...]
Geen slechte koop hoor, heb tien jaar geleden zoiets van Sola gekocht voor meer. Eet er nog steeds mee.
zeevruchten?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Duidelijk, Nu komt de

eerst condooms kopen en dan een doos.

eerst condooms kopen en dan een doos.
Scherp.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]