Rustig afwachten, dagen beginnen pas als de vorige voorbij is.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:05:
Komt die 3e dag nou nog of niet?
Over 54 minuten weet je het... dan begint de volgende dagAdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:05:
Verdorie, laat me zo'n box kopen dan hoef ik niet nog een dag naar deze meuk te staren.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
De derde dag begint woensdag, over 53 minuten dus.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:05:
DAGSKOOPJES HANGT VAST
PSN: Fruitschaaltje
gisteren ging het door tot 2:00, dus hopelijk vandaag ook pauze.Powder Toastman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:06:
[...]
Over 54 minuten weet je het... dan begint de volgende dag
Diep man, heel erg diep...jakob558 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:06:
[...]
Rustig afwachten, dagen beginnen pas als de vorige voorbij is.
Hur hur.HEY_DUDE schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:07:
ik trek niet nog een dag
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:06:
Verdorie, laat me zo'n box kopen dan hoef ik niet nog een dag naar deze meuk te staren.
Western Digital Harde schijf nu.
En nu HD kabel triple pack let op dat 1 van de sites achter loopt
En nu HD kabel triple pack let op dat 1 van de sites achter loopt
[ Voor 17% gewijzigd door Ghostier op 27-05-2014 23:09 ]
Damn, dankjewel. Ik vond het niet eens gek dat het zo lang duurde met dat nep-tupperware.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:07:
[...]
De derde dag begint woensdag, over 53 minuten dus.
DAGSKOOPJES HANGT VAST
F5'en? Niet gewoon een auto-refresh plugin geïnstalleerd in je browser?lennartbee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:05:
Ik loop onderhand te F5-en omdat ik het idee heb dat ie vastloopt op die curver boxen
ze lopen nu achter, bezig met fixen....
ik denk dat ze plaatje box aan het zoeken
ik denk dat ze plaatje box aan het zoeken
Hij liep vast, hij is weer bij nu.
Hij zit iBOOD te foppen in de hoop dat ze een box online gooien.zakkenjongen schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:09:
ging jij niet slapen?!
Inderdaad een loze kreet, ideaal voor LED tv's.... Dus niet voor mijn plasma?

Vijf jaar garantie op een kabel. Die niet beweegt. Ik vond garantie niet nodig, maar als ze daar dan mee komen, denk ik: "Waarom hebben ze er geen vertrouwen in dat die kabels het zes jaar uit zullen houden?"
hmm deze hdmi kabels of die van philips. allebei even duur..
How are you doing?
Alleen al terugsturen etc kost meer aan tijd en moeite dan bij de volgende hunt weer een nieuw setje kopenVisophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:12:
Vijf jaar garantie op een kabel. Die niet beweegt. Ik vond garantie niet nodig, maar als ze daar dan mee komen, denk ik "waarom hebben ze er geen vertrouwen in dat die kabels het zes jaar uit zullen houden."
wat is toch met die ananas?
Mijn meesterplan?! Hoe heeft iemand het kunnen ontdekken?AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:11:
[...]
Hij zit iBOOD te foppen in de hoop dat ze een box online gooien.

Btw ik heb nog nooit wat gekocht op iBood. Stel er komt een box, ik klik op 'ik neem er heen', en heb geluk met er geen Gateway blabla komt. Is ie dan gereserveerd voor mij? Of moet ik allemaal gegevens invullen en gaat ie aan m'n neus voorbij omdat vele anderen hun gegevens al vooraf ingevuld hebben en dus in een keer door kunnen klikken? Anders koop ik deze HDMI kabeltjes ff
Tja dat heb ik ook met dat bestek van eerst. Levenslange garantie... Waarop?Visophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:12:
Vijf jaar garantie op een kabel. Die niet beweegt. Ik vond garantie niet nodig, maar als ze daar dan mee komen, denk ik "waarom hebben ze er geen vertrouwen in dat die kabels het zes jaar uit zullen houden."

Als het enorm slap is dat het bij het minste of geringste buigt heb je dat al vlot door.
En als ik na 3 jaar opbel dat het niet meer zo mooi glimt als voorheen denk ik dat ik de nieuwe bedrijfscomedian wordt daar...
Ik zou in ieder geval inloggen, als dat je vraag is. Dan staan je gegevens klaar..Point schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:13:
Btw ik heb nog nooit wat gekocht op iBood. Stel er komt een box, ik klik op 'ik neem er heen', en heb geluk met er geen Gateway blabla komt. Is ie dan gereserveerd voor mij? Of moet ik allemaal gegevens invullen en gaat ie aan m'n neus voorbij omdat vele anderen hun gegevens al vooraf ingevuld hebben en dus in een keer door kunnen klikken? Anders koop ik deze HDMI kabeltjes ff
Wees er pas gerust op als je geen zaklamp in je bestellingshistorie ziet staanPoint schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:13:
Je moet meteen al je gegevens invullen.. Maar je hebt toch een account aangemaakt waarin alles in staat? En je bent toch wel ingelogd?Point schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:13:
-
Registreren en inloggen, lijkt me.Point schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:13:
Jaja, ik heb geregistreerd en sta ingelogd haha. Maar ik bedoel betaalgegevens e.d.
Ik probeer het zelf ook altijd, maar ze hebben het steeds weer door.Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:13:
[...]
Mijn meesterplan?! Hoe heeft iemand het kunnen ontdekken?
![]()
Iedere keer dat ik echt ga slapen komt er een box online.

Had je al een bugsweep gedaan op je slaapkamer?AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:15:
[...]
Ik probeer het zelf ook altijd, maar ze hebben het steeds weer door.

"Mijn vork is een lepel geworden. Kan ik hem opsturen en een nieuwe vork verwachten?"timberleek schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:13:
[...]
Tja dat heb ik ook met dat bestek van eerst. Levenslange garantie... Waarop?![]()
Als het enorm slap is dat het bij het minste of geringste buigt heb je dat al vlot door.
En als ik na 3 jaar opbel dat het niet meer zo mooi glimt als voorheen denk ik dat ik de nieuwe bedrijfscomedian wordt daar...
Het is zijn eigen leven gaan leiden.. Bij de chat van 1DK staan 8 emoticons. Waarvan 7 smiley's en 1 ananas. Zodoende zijn mensen gaan spammen met de ananas en de gasten van Yes Radio spelen zo nu en dan het nummer Remmi Demmi Boys - Ich liebe Ananas... En zo loopt de chat vol met ananassenZandhaas schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:13:
wat is toch met die ananas?
Komt pas op het einde en is voor iedereen gelijkPoint schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:15:
Jaja, ik heb geregistreerd en sta ingelogd haha. Maar ik bedoel betaalgegevens e.d.
-
Verwijderd
Morgenochtend vrij dus ik ga lekker door tot de pauze vannacht
mag wel wat sneller trouwens...
Misschien hebben ze wel stiekem een camera in je slaapkamer opgehangen.... Ze hebben camera's zat over zo te zien aan het aanbod...AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:15:
[...]
Ik probeer het zelf ook altijd, maar ze hebben het steeds weer door.
Als je tot het betaalscherm komt, is de kans aanwezig dat je een box krijgt. Maar er was vanochtend ook iemand die ineens een zaklamp had afgerekend.
Wooloolooooh!ErayRawr schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:16:
[...]
Het is zijn eigen leven gaan leiden.. Bij de chat van 1DK staan 8 emoticons. Waarvan 7 smiley's en 1 ananas. Zodoende zijn mensen gaan spammen met de ananas en de gasten van Yes Radio spelen zo nu en dan het nummer Remmi Demmi Boys - Ich liebe Ananas... En zo loopt de chat vol met ananassen(denk dat het zo is gegaan),
Je zou bijna zeggen dat ze het tempo hebben verlaagd om zo nog een dag te kunnen vullen. Of ze hebben nog een paar containers meuk ontdekt in het magazijn...
Een zaklamp... Het zal je maar gebeuren. Nja ik zet nog maar eens een aflevering van The Blacklist op m'n tablet aan en probeer m'n gaarheid te vergeten.
Blacklist is wel leuk ja. Straks even de seizoensfinale van het 1e seizoen kijken, was gisteren in slaap gevallen...Point schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:19:
Een zaklamp... Het zal je maar gebeuren. Nja ik zet nog maar eens een aflevering van The Blacklist op m'n tablet aan en probeer m'n gaarheid te vergeten.
Niet nog meer zonnebrillen.. Ik heb al een impuls-zonnebril! STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ooit wel een doos toegestuurd gekregen waar een klein rood lampje op zit te knipperen, die heb ik als nachtkastje naast m'n bed staan.Powder Toastman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:17:
[...]
Misschien hebben ze wel stiekem een camera in je slaapkamer opgehangen.... Ze hebben camera's zat over zo te zien aan het aanbod...
Zouden ze misschien...
en dan nog een achteraansturen ... wtf nou is er ook een lepel in een vork veranderdVisophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:16:
[...]
"Mijn vork is een lepel geworden. Kan ik hem opsturen en een nieuwe vork verwachten?"
Deze aanbieding ging over kabels èn vijf jaar garantie. Dus niet per se garantie op die kabels, maar wie weet wel op een andere aankoop naar keuze! Anders had er immers toch wel mèt garantie gestaan! Blijkt ineens toch een mooie aanbieding geweest te zijn. Jammer dat ik te laat ben.
500 euro.. Instant-buysambalbaj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:21:
kom maar op met die 250 euro box
-
Neuh dat is de reflectie van de lampen om je raam ..AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:20:
[...]
Ik heb ooit wel een doos toegestuurd gekregen waar een klein rood lampje op zit te knipperen, die heb ik als nachtkastje naast m'n bed staan.
Zouden ze misschien...
Hoezo 250 euro? Heb je een gerefurbishte Dacia Logan nodig of zo?sambalbaj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:21:
kom maar op met die 250 euro box
Powder Toastman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:22:
[...]
Hoezo 250 euro? Heb je een gerefurbishte Dacia Logan nodig of zo?

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ja! Jammer dat ik die aanbieding aan me voorbij heb laten gaan!fish schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:20:
[...]
en dan nog een achteraansturen ... wtf nou is er ook een lepel in een vork veranderd
Is er morgen nog een dag?
De Hunt is toch altijd maar 1 of 2 dagen?
I bad beat my meat by busting my nuts!
Ben nog maar bij aflevering 3. Ben tegelijkertijd met Homeland begonnen en die slokt wat meer tijd op. Heb Fargo ook nog staan.Powder Toastman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:20:
[...]
Blacklist is wel leuk ja. Straks even de seizoensfinale van het 1e seizoen kijken, was gisteren in slaap gevallen...
En over een maand zijn er weer tentamens

Ze hebben er nog een dag aangeplakt.murphylee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:23:
Ik ben benieuw of een 1000euro box even snel verkocht zullen worden. Meeste mensen zullen afhaken als ze bij het betaalscherm komen.
Moet wel leuk blijven toch?Blord schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:24:
Ik ben benieuw of een 1000euro box even snel verkocht zullen worden. Meeste mensen zullen afhaken als ze bij het betaalscherm komen.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Vroegâh 1 dag, sinds een jaar of zo 2 dagen en nu plots voor het eerst 3 dagen. Maar is volgens mij pas vandaag besloten, want er was 2 dagen aangekondigd. Net email gekregen van iBood dat er een 3e dag aan toegevoegd wordt. Nog teveel meuk in het magazijn.murphylee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:23:
officieel meest kansloze hunt? morgen gaan ze toch alleen die troep opnieuw plaatsen waar ze nog 100+ stuks van hebben, vandaag de laatste dag voor mij hoor geen box die het goed kan maken.
Zou een mooie stunt zijn.Blord schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:24:
1000euro box?
hoeveel soorten boxen zijn er dan wel?
1000 euro box, geweldig!, kun je dingen als een 4k tv-scherm, misschien een leuk camera, en nas. Er zou echt veel meer waardevolle dingen in een 1000 euro box zitten zou ik denken.Blord schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:24:
Vorige keer waren er zelfs 20, 40 en 100 euro boxen.. Dacht ik. Of 150.. Ik weet het ook niet meer..
Vroeger had je 40 euro, 60 euro en 100 euro boxen. Bij 1 hunt hebben ze ook 150 euro boxen gedaan, maar nu volgens mij alleen nog maar 100 euro boxen.Zandhaas schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:25:
1000euro box?
Denk omdat veel mensen liepen te piepen dat ze vonden dat sommige 60 euro boxen meer waarde hadden dan sommige 100 euro boxen. Om gezeik te voorkomen (denk ik zelf) nu enkel nog maar 100 euro boxen. Aftrek vinden ze toch wel...
Jep, ook 150 euro boxen, maar dat waren meer omgelabelde 100 euro boxen geloof ik..Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:26:
Vorige keer waren er zelfs 20, 40 en 100 euro boxen.. Dacht ik. Of 150.. Ik weet het ook niet meer..
-
Urban Raver. Is die beter dan de Hillbilly Raver?
Ja er waren volgens mij zelfs mensen die een 150 euro doos kregen waar nog een 100 euro post-it op zat...Edd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:28:
[...]
Jep, ook 150 euro boxen, maar dat waren meer omgelabelde 100 euro boxen geloof ik..

Ibood zei overigens dat ze wel degelijk verschillend waren...

Mooi, morgen dan maar iets kopen.zakkenjongen schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:24:
officieel meest kansloze hunt?
Heb je die van vorig jaar gevolgd?
Dat was pas triest! Alleen maar meuk, keuken meuk wel te verstaan en heel veel lampjes.
Deze keer zitten er een paar redelijke tv's en receivers bij.
De glorie dagen van de ibood Hunt heb ik helaas niet meegemaakt. Volg ze pas een jaar of 3
I bad beat my meat by busting my nuts!
Hoi ananasjes, ben er weer,
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ze waren ook wel degelijk verschillend, de ene kostte 100 euro en de ander 150.timberleek schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:29:
[...]
Ja er waren volgens mij zelfs mensen die een 150 euro doos kregen waar nog een 100 euro post-it op zat...![]()
Ibood zei overigens dat ze wel degelijk verschillend waren...
LOL, ik vind ze nog lelijk ook.zakkenjongen schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:29:
pricewatch: Denon AH-D321 (Zwart)
geniale actie weer ibood
[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 27-05-2014 23:30 ]
Man man man..Famous schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:30:
Heb ook pas een keer oorbellen gezienmurphylee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:29:
[...]
Mooi, morgen dan maar iets kopen.
Heb je die van vorig jaar gevolgd?
Dat was pas triest! Alleen maar meuk, keuken meuk wel te verstaan en heel veel lampjes.
Deze keer zitten er een paar redelijke tv's en receivers bij.
De glorie dagen van de ibood Hunt heb ik helaas niet meegemaakt. Volg ze pas een jaar of 3
Krijg je de box?Famous schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:30:
Yippie kayak, other buckets!
Kom maar met de box
Past wel bij die lelijke ava
Voor iedereen die toch een box wil scoren, klik hier
Vergeet je RandomReader niet morgen
We zijn bijna door de koptelefoons heen!
Watch dogs atm.Senui schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:
Zal wel niet, maar speel er hier iemand GunZ The Duel?
Speelde, ga binnenkort mee doen met Gunz 2Senui schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:
Zal wel niet, maar speel er hier iemand GunZ The Duel?
Ananas al terecht?Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:
[...]
Nee, ik ben aan het wachten dat iemand hem terug photoshopped. Tot nu toe niet gebeurd...
Haha, ja ik heb em al in mijn tas gestoptFruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:
[...]
Painten jongen!Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:35:
[...]
Nee, ik ben aan het wachten dat iemand hem terug photoshopped. Tot nu toe niet gebeurd...
Ik ben overtuigd dat iemand anders dit veel beter kan. Ik kan jullie overtuigen dat ik die dan als avatar gebruik..
Combineert leuk met die sub van net. Maar waarom dat lelijke bruine hout?
Het lijkt meer op 2,5-weg dan 3-weg...
Je bent Tweaker of je bent het niet!Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:37:
[...]
Ik ben overtuigd dat iemand anders dit veel beter kan. Ik kan jullie overtuigen dat ik die dan als avatar gebruik..
Turtles
"Met ingebouwde Side Bass Driver"Visophetdroge schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:39:
Het lijkt meer op 2,5-weg dan 3-weg...
zegt genoeg toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]