inderdaad, sorry
same here! Kan je beter de eigen site gebruiken om te voorkomen dat het misgaat (of dat je wat langzamer bent).HEY_DUDE schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:34:
[...]
Voor de box werkt ie niet. Ik klikte en werd toen doorgestuurd naar de homepage van ibood en moest ik opnieuw klikken. Sta je meteen 1-0 achter.
Nu is natuurlijk de grote vraag of er nog een box komt en of er een tweaker is die er 1 heeft kunnen bestellen?
Is dat wat? die Samsung
Nee dus, geen CI+ ondersteuning
[ Voor 45% gewijzigd door murphylee op 26-05-2014 19:42 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Tja... We zijn en blijven mannen hé? Multi tasken kunnen we (nog) steeds niet..Raaa010 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:38:
[...]
hahah ik werd gek ik zat aan de telefoon voor werk![]()
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
joah, heb een tevé van duuzend euri's en weet niet wat het is maar hij kan foebal kijken
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
*** Krijgt een hyves flashbackBlord schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:42:
[...]
Cheer up en eet een ananas.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 19:43 ]
Borden nog in de afwas?Nielsjuhz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:43:
Naja ik en me vriendin zaten lekker aan tafel te eten tijdens de hunt.
[afbeelding]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Iedereen word gek van die hunt haha
Zou het bedrijf hier zelf nog dikke winst op maken juist omdat er zo veel geïnteresseerden zijn?
Zou het bedrijf hier zelf nog dikke winst op maken juist omdat er zo veel geïnteresseerden zijn?
BlackMonkey schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:43:
Iedereen word gek van die hunt haha

Zou eerder naar de Panasonic 55ET60 kijken dan.murphylee schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:41:
Is dat wat? die Samsung
Kost 100,- meer
En dan komt er een box langs en uit enthousiasme slaat de één de ander een blauw oog en de ander mept de kommen op de grondNielsjuhz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:43:
Naja ik en me vriendin zaten lekker aan tafel te eten tijdens de hunt.
[afbeelding]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Waaat?
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
die voetbal modus is trouwens wel leuk, inzoomen tijdens het kijken op acties enzo:)
Verwijderd
Sowieso, hier komt niks van Samsung meer de drempel over, alles gaat binnen 3-4 jaar naar de knoppen...Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:44:
[...]
Zou eerder naar de Panasonic 55ET60 kijken dan.
Kost 100,- meer

Kan ik ook in de belgische hunt bestellen als nl'er
Is wel ideaal wanneer je een vriendin hebt die wilt wachten tot de tv kapot is voordat je een nieuwe haaltVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:45:
[...]
Sowieso, hier komt niks van Samsung meer de drempel over, alles gaat binnen 3-4 jaar naar de knoppen...
Dat kan maar de spullen worden alleen naar een Belgisch adres verzonden.tweaker1706 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:44:
die voetbal modus is trouwens wel leuk, inzoomen tijdens het kijken op acties enzo:)
Mijn vorige Samsung TV had ik aan mijn moeder gegeven toen de scheiding rond was, ding is nu 4 jaar oud dacht ik, werkt nog perfectVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:45:
[...]
Sowieso, hier komt niks van Samsung meer de drempel over, alles gaat binnen 3-4 jaar naar de knoppen...
Verwijderd
Dat kun je zelf ook heel snel regelen, gewoon een keer uit goede wil stofzuigen en dan met de slang "per ongeluk" achter de tv blijven hangen en hem van het kastje af sleuren.....Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:46:
[...]
Is wel ideaal wanneer je een vriendin hebt die wilt wachten tot de tv kapot is voordat je een nieuwe haalt
Nee komt morgen denk ik..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Er komt nog een tweede dag als hunt.
Verwijderd
Er is altijd een uitzondering op de regelFamous schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:46:
[...]
Mijn vorige Samsung TV had ik aan mijn moeder gegeven toen de scheiding rond was, ding is nu 4 jaar oud dacht ik, werkt nog perfect
Ik heb stofzuigers, tv's, dvd, bluray etc gehad, allemaal naar de knoppen...
* Bundin kijkt naar zijn licht bejaarde LE37B-serie tv die prima zijn rondjes draait.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:45:
[...]
n=3 zegt weinig over de kwaliteit van 't spul, maar door de bank genomen lees ik weinig over onbetrouwbare Samsung tv's.
En die stofzuiger komt uit een andere divisie, die waarschijnlijk net zoveel met de tv-toko van doen heeft als elke andere stofzuigerfabrikant.
[ Voor 29% gewijzigd door Bundin op 26-05-2014 19:51 ]
Kan ook iets over de persoon zeggen natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:48:
[...]
Er is altijd een uitzondering op de regel![]()
Ik heb stofzuigers, tv's, dvd, bluray etc gehad, allemaal naar de knoppen...
Verwijderd
Touche
Niet voor het merk anzich in zijn geheel
Gossie nog 1 voor 549, 40 incher samsung haha
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 19:50 ]
Stikt van de tv's joh

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Waar zijn de Dora en Sponge Bob spullen als je ze nodig hebt ?
Ik houd het weer even voor gezien, ga maar weer verder met Watch Dogs.
Tot vannacht wanneer de box weer komt
Tot vannacht wanneer de box weer komt
Ik blijf die 21:9 dingen vet vinden. Maar 29" op die breedte is geen vervanger voor m'n 32" tv.
Ik heb die nexus 4 besteld, was dat een goeie deal? Ik wil eigenlijk de 5, mocht ie nog voorbij komen dan annuleer ik de 4.
Eindelijk een BOX bemachtigd
Via de mobiele site
Via de mobiele site
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
En toch lijkt me dat voor je dagelijkse 16:9 TV uitzendingen de moeite niet waard. Voor films kan het misschien nog wel, maar ik heb geen zin om of naar uitgestrekte beelden of zwarte randen aan de zijkant te kijkenSiempie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:54:
Ik blijf die 21:9 dingen vet vinden. Maar 29" op die breedte is geen vervanger voor m'n 32" tv.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Was refurbished, maar verder wel ok prijsHEY_DUDE schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:54:
Ik heb die nexus 4 besteld, was dat een goeie deal? Ik wil eigenlijk de 5, mocht ie nog voorbij komen dan annuleer ik de 4.
Si vis pacem, para bellum
Ik kan nergens de inlog knop vinden, moet ik daarvoor eerst een random product aanclicken om in te loggen?
die Stereoboomm 500 heb ik vanmiddag al besteld.
Zijn geen videoreviews van te vinden, maar de textreviews vertellen mij dat er een flink geluid uit komt.
Ben benieuwd!
Zijn geen videoreviews van te vinden, maar de textreviews vertellen mij dat er een flink geluid uit komt.
Ben benieuwd!
Oh, getest door iBood-ers, dan is het een topding!

Probeer het eens zou ik zeggen.. mijn hemel.Workaholic schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:56:
[...]
Ik kan nergens de inlog knop vinden, moet ik daarvoor eerst een random product aanclicken om in te loggen?
Wel 2 jaar garantie, langer gaat een mobieltje niet mee.
klopt. Je moet eerst ff een product selecteren.Workaholic schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:56:
[...]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Voor die 3 keer in het jaar (en Indy 500 was gister, dus heb niet veel meer te gaanPsychoMantis_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:56:
[...]
En toch lijkt me dat voor je dagelijkse 16:9 TB uitzendingen de moeite niet waard. Voor films kan het misschien nog wel, maar ik heb geen zin om of naar uitgestrekte beelden of zwarte randen aan de zijkant te kijken
Ghehe daar valt dan wel iets voor te zeggen inderdaad. Maar goed, daarom heb je natuurlijk een surround setje staan. Zodat je niet naar je crappy 5W TV speakertjes hoeft te luisterenSiempie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:58:
[...]
Voor die 3 keer in het jaar (en Indy 500 was gister, dus heb niet veel meer te gaan) dat ik tv kijk maakt dat me niet uit. Audio is om te janken bij tv-uitzendingen en downloads zien er nog beter uit ook.
Jamo Sub!!
Nu nog de speakerset
Nu nog de speakerset
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Goede aanvulling op de 5.0 jamo sets.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Jup, maar dan moeten die wel voorbij komen.
Als ze nu nog een leuke goedkope versterker doen..
ik ben nog niet zo bekend met ibood, hoevaak per jaar is er zo'n hunt?
De bron is crappy 2.0, dus met de 5.0 set kan je dan juist geen tv meer kijkenPsychoMantis_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:59:
[...]
Ghehe daar valt dan wel iets voor te zeggen inderdaad. Maar goed, daarom heb je natuurlijk een surround setje staan. Zodat je niet naar je crappy 5W TV speakertjes hoeft te luisteren
Zag onlangs ook dat Netflix alleen maar crappy audio heeft en zelfs maar 5% heeft surround daar. Jammer, maar helaas.
Vriendin van me zoekt nog een setje goede zuilen... ben benieuwd of ze er tussen zitten...
Zelf heb ik de kussens gekocht
Heb je al een Jamo set gescoord dan?GENETX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:05:
Als ze nu nog een leuke goedkope versterker doen..
Ja die heb ik al gescoord vanochtend
Niet gemist, maar was me te duur. Ik aim anders voor de 250 euro kostende Pioneer VSX-828-K,. Meer dan 250 euro heb ik er nu niet voor over, de Jamo set is leuk, maar niet zo leuk dat ik er een te goede versterker bij gooi.Workaholic schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:05:
Je hebt net de marantz gemist.. was niet duur imho
[ Voor 35% gewijzigd door GENETX op 26-05-2014 20:08 ]
Gloeiende... Dat is die set die ik miste.
Verwijderd
Nonde***** of het is niet te betalen ( ondanks vakantiegeld) of het is totaal niet interessant.... potverdikkie
Vanochtend 8:30 dacht ik
PSN: Fruitschaaltje
Netflix durf ik niet te zeggen, dat gebruik ik nietSiempie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:06:
[...]
De bron is crappy 2.0, dus met de 5.0 set kan je dan juist geen tv meer kijken![]()
Zag onlangs ook dat Netflix alleen maar crappy audio heeft en zelfs maar 5% heeft surround daar. Jammer, maar helaas.
Verwijderd
Die Jamo Set komt meestal vaker voorbij.
Moet zeggen subliem setje voor het geld
Marantz van net erbij en je bent vertrokken
Moet zeggen subliem setje voor het geld
Marantz van net erbij en je bent vertrokken
I know. Het enige moment van de dag dat ik weg moest voor een afspraak.
Net de Jamo sub ook niet gedaan, heb een iets goedkopere Boston Accoustics sub al eerder gescoord.
Jamo's komen iedere hunt meerdere keren voor in verschillende samenstellingen (5.1 en 5.0) dus als je ze de eerste keer mist is de kans op terugkeer vrij groot. Ik heb zelf een 5.0 uit een daily gehaald en er een andere sub (klipsch) bij gedaan maar dat was meer omdat ik eerst zelf wilde testen of ik een sub nodig vond (ja dus)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
hoevaak per jaar is er een ibood hunt?
Verwijderd
Mensen met Rabo : Attentie : Er is een storing bij de Rabobank voor iDeal! Je kunt dus niet met je Rabobank rekening betalen!
Meestal om de 3 maanden.tweaker1706 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:09:
hoevaak per jaar is er een ibood hunt?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Zo, net ff dat 21:9 scherm gekocht 
Betaling lijkt ze zijn mislukt (ideal) maar de bevestigingsmail is wel binnengekomen... we merken het wel
Betaling lijkt ze zijn mislukt (ideal) maar de bevestigingsmail is wel binnengekomen... we merken het wel
Fijn, heb niets anders.Attentie : Er is een storing bij de Rabobank voor iDeal! Je kunt dus niet met je Rabobank rekening betalen!
Lol, heeft iBood nu rabobank plat gekregenVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:09:
Mensen met Rabo : Attentie : Er is een storing bij de Rabobank voor iDeal! Je kunt dus niet met je Rabobank rekening betalen!

Heb net zelf wat anders besteld,
maar ik had nergens last van. Hoeft dus niet!
maar ik had nergens last van. Hoeft dus niet!
Die heb ik laten staan omdat ik twijfelde over de kleurstelling t.o.v. de Jamo speakers.GENETX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:09:
[...]
Net de Jamo sub ook niet gedaan, heb een iets goedkopere Boston Accoustics sub al eerder gescoord.
Wat boeit dat nou een beetje variatie in kleur is ook leuk.50Miles schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:11:
[...]
Die heb ik laten staan omdat ik twijfelde over de kleurstelling t.o.v. de Jamo speakers.
Storing bij de Rabo lijkt wel mee te vallen?
Meestal plaats je de sub juist uit het zicht zodat dat in principe niet zoveel uit zou moeten maken. Maar goed dat hangt ook een beetje van de ruimte af natuurlijk50Miles schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:11:
[...]
Die heb ik laten staan omdat ik twijfelde over de kleurstelling t.o.v. de Jamo speakers.
Hmm, heb nog wel led lapjes nodig voor mijn vanochtend aangeschafte lampen, maar deze passen geloof ik niet
Surfin' paradise!
Wat betreft hoe vaak de hunt is. Kijk hier voor een mooi overzichtje
gvd, ik mis elke keer de audio aanbiedingen
bij mij opent irc pagina niet
[ Voor 8% gewijzigd door Dusche op 26-05-2014 20:17 ]
Das geen zinDusche schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:17:
bij mij open irc pagina niet
edit: nog steeds niet
[ Voor 8% gewijzigd door RedPixel op 26-05-2014 20:18 ]
I see red pixels.
Gelukkig, een hartslagmeter, die heb ik nodig....
op mn laptop doet de irc het niet maar op tablet wel. LOL
Misschien eens een irc client of applet installeren.. just saying. Dacht dat dit Tweakers was.
Werkt niet. Er is een Captsa scherm tussen.
Transformer TF101 tablet heeft geen problemen met IRC hoor...
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
d8 dat ik al een client had geinstallerd maar niet dus, mjaDouweegbertje schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:23:
Misschien eens een irc client of applet installeren.. just saying. Dacht dat dit Tweakers was.
Heb net even een koop geprobeerd, je komt tot de iDeal betaling zonder een Captcha, dus het zou wel moeten kunnen toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]