niet bij een boxmoh.moh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:26:
Heb net even een koop geprobeerd, je komt tot de iDeal betaling zonder een Captcha, dus het zou wel moeten kunnen toch?
Box heeft alleen een captchamoh.moh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:26:
Heb net even een koop geprobeerd, je komt tot de iDeal betaling zonder een Captcha, dus het zou wel moeten kunnen toch?
Bij de box niet, dan krijg je een soort van captcha. Zie ook dit: www.ibood.com/nl/nl/order...37c191362403c26f4e6e0cfd6moh.moh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:26:
Verwijderd
Denk dat er een auto loader met de nieuwe update ingeprogd kan worden, maar weet ik niet zeker.
Ja, behalve dat je bij de box wel captcha krijgt.moh.moh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:26:
Overigens zal niemand zijn script delen, ik in elk geval niet
Verwijderd
Bij de boxen moet je wel op een donker stipje drukken in een grijs vlak. 10000 keer geklikt maar elke keer een 502 bij de box net..moh.moh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:26:
Verzendkosten ^^'
PSN: Fruitschaaltje
Voor de mensen die net binnen komen, het forum is verlaten voor IRC momenteel:
http://irc.tweakers.net/ibood
Wordt nog genoeg gepraat
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat is inderdaad klote, misschien kunnen we een andere manier vinden.. Er zal vast wel iemand slimmers te bedenken zijn. Misschien een scriptje dat je pc een geluidje laat maken, zodra er een box langs komt en in ieder geval op de ''Ik wil er een knop drukt", zodat je in ieder geval niet zelf hoeft te kijken.
Ik stel dit maar voor, omdat het de eerste keer is dat ik meedoe, maar ik kan mij niet voorstellen dat er niets slimmers te bedenken is bij de HUNT. Misschien kunnen we in ieder geval wel een script maken waar je een lijst van producten invult voor de HUNT, wel vervolgens met een boolean bekijkt of de prijs aan een bepaald threshold voldoet en dan dat product koopt. Aangezien de producten in de verschillende HUNT's wel worden herhaald; bijvoorbeeld die koffer van iemand. Zo weet je tenminste zeker dat je op de BOX na krijgt wat je wilt...
Ik stel dit maar voor, omdat het de eerste keer is dat ik meedoe, maar ik kan mij niet voorstellen dat er niets slimmers te bedenken is bij de HUNT. Misschien kunnen we in ieder geval wel een script maken waar je een lijst van producten invult voor de HUNT, wel vervolgens met een boolean bekijkt of de prijs aan een bepaald threshold voldoet en dan dat product koopt. Aangezien de producten in de verschillende HUNT's wel worden herhaald; bijvoorbeeld die koffer van iemand. Zo weet je tenminste zeker dat je op de BOX na krijgt wat je wilt...
Verwijderd
Hoppakee
, iedereen op old skool IRC 
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 20:36 ]
Zoiets dergelijks is er al: de iHunt Snipermoh.moh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:33:
Dat is inderdaad klote, misschien kunnen we een andere manier vinden.. Er zal vast wel iemand slimmers te bedenken zijn. Misschien een scriptje dat je pc een geluidje laat maken, zodra er een box langs komt en in ieder geval op de ''Ik wil er een knop drukt", zodat je in ieder geval niet zelf hoeft te kijken.
Wellicht een rare vraag, maar waarom is iedereen zo happig op de ibood box?
(Het lijkt namelijk niet altijd een goede deal te zijn.)
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Kan hem altijd terug sturen.neokarasu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:36:
Gewoon, voor de kick.neokarasu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:36:
Ik ben er altijd (3x so far) erg goed uitgesprongen qua inhoud (vind ik zelf dan)
Dat is gewoon triest als je dat doet (mits alle producten werken uiteraard).
Ander programma misschien ? De iHunt Sniper is niet meer.Powder Toastman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:36:
[...]
Zoiets dergelijks is er al: de iHunt Sniper
Ik heb de Sniper hier nog op m'n pc staan, maar gebruik hem niet. Maar hij werkt volgens mij nog wel.Blord schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:39:
[...]
Ander programma misschien ? De iHunt Sniper is niet meer.
Nee maar de box kwam er wel langs...Siempie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:44:
[...]
En dan komt er een box langs en uit enthousiasme slaat de één de ander een blauw oog en de ander mept de kommen op de grond
De iHunt sniper is iig niet meer te downloaden...Mij aub ook PM'en met een linkje naar de iHunt Sniper!
[ Voor 36% gewijzigd door moh.moh op 26-05-2014 20:50 ]
Ik heb je een pm gestuurd.Powder Toastman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:43:
[...]
Ik heb de Sniper hier nog op m'n pc staan, maar gebruik hem niet. Maar hij werkt volgens mij nog wel.
Verwijderd
Voor de binnenkomers
Vrijwel iedereen zit in : http://irc.tweakers.net/ibood Come and join the party
die blijft hier ladenVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:54:
Voor de binnenkomers
Hier ook.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Nee! Stop nu maar met die spamm.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:54:
Voor de binnenkomers
En dan surf je even willekeurig maar iBood, is het ineens de Hunt
Had ik eerder moeten weten
Had ik eerder moeten weten

De echte hardcore hunters zitten niet in de IRC, maar op het forum.... Zoals afgelopen hunts, met 's nachts de jukebox....
Sorry, ik blijf in de chat van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl hangen
Heb er nu al weer zin in!Powder Toastman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:57:
De echte hardcore hunters zitten niet in de IRC, maar op het forum.... Zoals afgelopen hunts, met 's nachts de jukebox....
Meh.DaMarcus schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:57:
Sorry, ik blijf in de chat van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl hangen
[ Voor 25% gewijzigd door GENETX op 26-05-2014 21:03 ]
Powerlines met 5 euro korting 
Had ze eigenlijk wel nodig, maar voor 5 euro verschil in de PW is het de moeite niet om ze tijdens de hunt te scoren
Dan kijk ik wel even wat verder en koop 'betere'
Had ze eigenlijk wel nodig, maar voor 5 euro verschil in de PW is het de moeite niet om ze tijdens de hunt te scoren
Dan kijk ik wel even wat verder en koop 'betere'
Ich liebe ananas! Nu op de radio
BEANS!!!11!!1Einsch!
Kom ook op irc, geniet van de geweldige ad banners.
schone pc, geen tracking cookies etc.. inb4 alle grapjes
schone pc, geen tracking cookies etc.. inb4 alle grapjes

Damn, wil graag een keer jellybeans kopen, maar 19 euro..? Had geen idee dat dat zo duur was
Edit: Hahaha, Beslist weet wel wat voor publiek ze hebben in die chat
Edit: Hahaha, Beslist weet wel wat voor publiek ze hebben in die chat
[ Voor 29% gewijzigd door Ample Energy op 26-05-2014 21:15 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Zegt meer over wat Google weet over Douweegbertje.
Google Chrome is bij mij zo vriendelijk om de reclame niet te weergeven door een paginafout ofzo
.
* GENETX zijn internet lijkt sowieso een beetje te haperen zo nu en dan.
Google Chrome is bij mij zo vriendelijk om de reclame niet te weergeven door een paginafout ofzo
* GENETX zijn internet lijkt sowieso een beetje te haperen zo nu en dan.
[ Voor 65% gewijzigd door GENETX op 26-05-2014 21:20 ]
"knotsen"...

Pic?
Gaat de goede kant op, volgende item is krat Jupiler voor 7 Euro....
Go Ibood!
Go Ibood!
Ben jij er zo een die het woord 'lolly' gebruikt dan?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Met 3,90 statiegeld en 11,95 verzendkosten wat er nog bij komtsprintkanon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:21:
Gaat de goede kant op, volgende item is krat Jupiler voor 7 Euro....
Go Ibood!
Sowieso ; YouTube: Trafassi - Lik maar aan mijn lollySiempie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:21:
[...]
Ben jij er zo een die het woord 'lolly' gebruikt dan?
Je vergeet dat je er ook nog een week tot 10 dagen op moet wachten
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Dan zal hierna wel een tandenborstel komen
Cons:::BB4E
Knots is gelijk aan oertijd, denk het niet dus!shameblaster schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:25:
Dan zal hierna wel een tandenborstel komen
Waarom staan die knotsen niet in de Pricewatch? Want zo weet ik natuurlijk niet of dit een goede aanbieding is...
-
Niemand die honger heeft?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mijn vriendin is gek van die grote knotsen, ik hoop tenminste dat ze deze bedoeld.
Jezus, ga eens door, wordt hier knotsgek van....
Koop ze allemaal even op dan, dit schiet niet op zo.NotSoSteady schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:31:
Mijn vriendin is gek van die grote knotsen, ik hoop tenminste dat ze deze bedoeld.
Je vriendin zal er vast blij mee zijn.
Pfff, nu ook al ads tijdens de hunt.
"Perfect voor moederdag"
De .psd weggegooit, iBood?
De .psd weggegooit, iBood?
Ik ook! Gelukkig maar een korte werkweek deze week!
Haha, geen hond die de canvas heeft gekocht en toch weer "uitverkocht".
duwen ze in de boxsprintkanon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:48:
Haha, geen hond die de canvas heeft gekocht en toch weer "uitverkocht".
Ok, loop Ibood af te zeiken, maar heb wel de hdmi kabeltjes gekocht. Voel me nu toch wat vies.
Inderdaad!sprintkanon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:53:
Ok, loop Ibood af te zeiken, maar heb wel de hdmi kabeltjes gekocht. Voel me nu toch wat vies.

Tot wanneer duurt deze hunt, dinsdag avond?
jepgeldermalsen schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:58:
Tot wanneer duurt deze hunt, dinsdag avond?
"Be brave, don't shave"
POEPZOOI!
Same hier...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Wow. Kom net thuis uit 't werk, hangen die HDMI kabels er, en bam direct erna de box.
Helaas was ik te fanatiek in de Captcha aan het klikken waardoor ie afkeurde
Helaas was ik te fanatiek in de Captcha aan het klikken waardoor ie afkeurde

Ik zie die doos er te lang opstaan 
Zegt toch iets over de dozen
Zegt toch iets over de dozen
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
jullie komen er tenminste.. bad gatewaaaaaay
"Be brave, don't shave"
Blijf hangen bij het betaalscherm (zoals gewoonlijk).
502 Bad Gateway na het bestelscherm met mijn info
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
Ik vind €100 nog wel veel voor iets waarvan je niet weet wat erin zit.
YESSSSSSSSS!!!!!!
IK HEB EENTJE
IK HEB EENTJE
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! € 99.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 105.90
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Man man man man man...
Same, same.. Meh.bottom line schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:04:
Sorry, you can't order at this moment
"Be brave, don't shave"
AdmiralSnipe schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:05:
Man man man man man...
Gefeliciteerd Ryber
Ik kap met deze zooi dit is echt onmogelijk
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nice Ryber. Wel een video van het uitpakken maken als je hem daadwerkelijk krijgt. Ben benieuwd wat er in zit.
Hier ook wederomAdmiralSnipe schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:04:
Blijf hangen bij het betaalscherm (zoals gewoonlijk).
Cons:::BB4E
Volgens mij is die captcha meer een random-doorstuur als daadwerkelijk een klik-raak systeem. Zo vaak misklikken lukt me niet eens met een fles whiskey in mijn donder
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Heb wel 500 keer op het donkere vlakje geklikt... 502-errors
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Kom ik *UITEINDELIJK* eens een stap verder (lees: na dat irritante "klik op het zwarte gedeelte"-plaatje kwam ik voor de verandering uiteindelijk eens in het orderscherm terecht), kom ik daarna gewoon weer op de voorpagina uit.
Echt kansloos dit.
Daarna na meerdere malen proberen tot de conclusie gekomen dat dat plaatje fake moet zijn, in de ruim 20 pogingen werd ruim de helft afgekeurd terwijl ik toch echt in het zwarte gedeelte klikte...
Echt kansloos dit.
Daarna na meerdere malen proberen tot de conclusie gekomen dat dat plaatje fake moet zijn, in de ruim 20 pogingen werd ruim de helft afgekeurd terwijl ik toch echt in het zwarte gedeelte klikte...
[ Voor 28% gewijzigd door Wildfire op 26-05-2014 22:08 ]
Ik doe sowieso een unboxing vid! Heb altijd met plezier naar anderen hun videos gekeken hier, nu kan ik EINDELIJK een keer zelf iets bijdragenHurricane schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:06:
Nice Ryber. Wel een video van het uitpakken maken als je hem daadwerkelijk krijgt. Ben benieuwd wat er in zit.
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Laat maar zitten, wat een knaken gedoe zeg.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Yes, ipv 1x ben ik er 3x door gekomen. 1 voor mijn vader en 1 voor mijn broertje en 1 voor me zelf. 3x afzonderlijk account hoor
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Pfff, zit net ff 2 minuten achter m'n pc, box!! Jaahhhh!!!
"klik op het zwarte vlekje".
Uh? Naja, klik.
Sorry, niet mogelijk...
Argh!!!!
"klik op het zwarte vlekje".
Uh? Naja, klik.
Sorry, niet mogelijk...
Argh!!!!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Kansloos inderdaad. Ik kwam nog wel een stap verder, maar dan database error. Sorry hoor, maar als je dit elk kwartaal doet, kan je dan nog geen memory-based order systeem bouwen?
Ook netjes 3x apart afleveradres?iCy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:07:
Yes, ipv 1x ben ik er 3x door gekomen. 1 voor mijn vader en 1 voor mijn broertje en 1 voor me zelf. 3x afzonderlijk account hoor
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]