what the fuck.
Die image werkte voor geen meter. pas na 7x, en te laat
Die image werkte voor geen meter. pas na 7x, en te laat
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik ook
Ter land, ter zee en in de kroeg
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ter land, ter zee en in de kroeg
[ Voor 27% gewijzigd door harley op 26-05-2014 19:19 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
2e keer erin, database error grmbl
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Precies dit haha. Was wel al in 't bestelscherm beland maar toch maar weggekliktSiempie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:18:
Besluit ik toch even te kijken, hebben ze net die box. Maar heb overdag niet gekeken, dus weet niet wat er in zit en om dan maar met 100 euro te gaan spelen...
PSN: Fruitschaaltje
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Net als 10.000 andereFruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:20:
Ook mij helaas niet gelukt.. Na 12321342314 x proberen. Waarschijnlijk was dit de reden dat er niemand doorkwam
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Nu is 80% afgehaakt en kunnen wij de echte deals wegkapenSalmon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:19:
[...]
Precies dit haha. Was wel al in 't bestelscherm beland maar toch maar weggeklikt
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Me too, maar kansloosBaZnGaNL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:20:
Bezig met verwerken van je bestelling... @ Mobiel..
-
Where is my ANY key
Ga er wel vanuit... Maar eens ff paar min afwachten... Kan ook echt nooit naar de WC toe...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
ora et labora
Coolpix is toch óók leuk?LukeS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:21:
Box aangeklikt, betaalgegevens ingevuld, lang wachten en vervolgens de volgende mail:
Je bestelling:
1x Nikon COOLPIX S800c digitale camera met Android besturingssysteem, Wi-Fi en GPS, wit € 109.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 115.90
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Echt ideaal dat hahahah, terug emailen dan maar?LukeS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:21:
Box aangeklikt, betaalgegevens ingevuld, lang wachten en vervolgens de volgende mail:
Je bestelling:
1x Nikon COOLPIX S800c digitale camera met Android besturingssysteem, Wi-Fi en GPS, wit € 109.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 115.90
Meerdere helaas, ik kwam er tot 2x toe maar eerste keer bad gateway en 2e keer database error.Nielsjuhz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:21:
gvd kreeg zowat elke html foutcode wel tevoorschijn...
Ibood mag wel in hun servers investeren...
Ik kwam wel door naar de NAW maar daarna bad gateway
error enz.
Ik heb ook een leuke computer..
Adem in , adem uit, herhaal...Wildfire schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:22:
Ik word hier dus echt @#$!%@$#%!@%#@#$ van. Bij elke hunt probeer ik een box te pakken te krijgen maar NOOIT lukt het, ik krijg altijd time-outs, database connection errors, meldingen dat het te druk is...
Dit is gewoonweg echt niet leuk meer. Ze steken die k*tbox maar in hun achterste, ik heb er genoeg van op deze manier...
Rare is dat dat product vanmorgen om 11:12 was
Ik heb PRECIES hetzelfde! Ik wacht GVD al 19 fucking uur. Bij beide boxes was ik binnen de seconde bij de captcha en vanaf dan alleen maar 502 en database connection errors.Wildfire schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:22:
Ik word hier dus echt @#$!%@$#%!@%#@#$ van. Bij elke hunt probeer ik een box te pakken te krijgen maar NOOIT lukt het, ik krijg altijd time-outs, database connection errors, meldingen dat het te druk is...
Dit is gewoonweg echt niet leuk meer. Ze steken die k*tbox maar in hun achterste, ik heb er genoeg van op deze manier...
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
[ Voor 52% gewijzigd door mydogisgone op 26-05-2014 19:25 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
ik dus ook...........Ryber schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:23:
[...]
Ik heb PRECIES hetzelfde! Ik wacht GVD al 19 fucking uur. Bij beide boxes was ik binnen de seconde bij de captcha en vanaf dan alleen maar 502 en database connection errors.
echt fucking tering bullshit
Kijken of je nog een mooie muis kunt scoren zo...EmilioFLR schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:26:
fijn ook dat ik een kapotte muis heb die 1/3 kans heeft op een dubbel klik. En laat ik nou net daar last van krijgen tijdens het anti bot systeem van hun
Als het een Razer is zit er stof tussen, maar stuk gaat hij binnenkort sowieso.EmilioFLR schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:26:
fijn ook dat ik een kapotte muis heb die 1/3 kans heeft op een dubbel klik. En laat ik nou net daar last van krijgen tijdens het anti bot systeem van hun
AHAHA ja was ik ook al van plan maar heb alleen nog maar draadloze voorbij zien komen.borstel schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:27:
[...]
Kijken of je nog een mooie muis kunt scoren zo...
Vorige Hunt waren ze er met HP muizenborstel schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:27:
[...]
Kijken of je nog een mooie muis kunt scoren zo...
Ik klik elke keer goed maar tijdens de box gaat het nooit door.Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:25:
Voor mensen die het "black box" klikken beter onder de knie willen krijgen:
http://www.ibood.com/nl/n...37c191362403c26f4e6e0cfd6
Blijkbaar is het enorm moeilijk aangezien hij hem 8x niet pakte
[ Voor 22% gewijzigd door Powder Toastman op 26-05-2014 19:30 ]
Volgende keer even vorige pagina en volgende pagina doen. Hierdoor had ik de vorige hunt een box weten te scoren. Toen was er echter GEEN captcha dus weet niet hoe dat nu gaat.Powder Toastman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:29:
Ik zit net mijn dochter te vertellen dat er pas één box is geweest, draai mij terug naar het scherm en jawel, een box op het scherm. Kwam nog tot betaalscherm met tekst: kies hieronder betaalmethode of zoiets, maar rest van scherm bleef blanco. Dus kon niets kiezen.
Op mobiele site btw.
Klopt, zo is het mij de vorige keer ook gelukt, helaas deze keer niet....Famous schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:30:
[...]
Volgende keer even vorige pagina en volgende pagina doen. Hierdoor had ik de vorige hunt een box weten te scoren. Toen was er echter GEEN captcha dus weet niet hoe dat nu gaat.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 19:32 ]
Zou kunnen Nexus 10 en Nexus 7 zijn al langs gekomenHEY_DUDE schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:31:
Zou de nexus 5 nog voorbij komen?
Daar zit iedereen al op. Nu jij dus ookVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:31:
Dit is handig, chatten, auto refresh en een fijnere layout zonder die sirene lampen![]()
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Voor de box werkt ie niet. Ik klikte en werd toen doorgestuurd naar de homepage van ibood en moest ik opnieuw klikken. Sta je meteen 1-0 achter.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:31:
Dit is handig, chatten, auto refresh en een fijnere layout zonder die sirene lampen![]()
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Ik ben er maar mee gestopt... Wordt toch niks...Wietsee. schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:31:
Een ogenblik alsjeblieft...
Je betaling zal in een ogenblik verwerkt worden.
Bezig met verwerken van je bestelling...
nog steeds niks dus
Zelfde joe..Wietsee. schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:31:
Een ogenblik alsjeblieft...
Je betaling zal in een ogenblik verwerkt worden.
Bezig met verwerken van je bestelling...
nog steeds niks dus
Voor mij deed die het wel.HEY_DUDE schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:34:
[...]
Voor de box werkt ie niet. Ik klikte en werd toen doorgestuurd naar de homepage van ibood en moest ik opnieuw klikken. Sta je meteen 1-0 achter.
Zorg ervoor dat je al ingelogd bent in iBood en laat de browser in achtergrond draaien.HEY_DUDE schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:34:
[...]
Voor de box werkt ie niet. Ik klikte en werd toen doorgestuurd naar de homepage van ibood en moest ik opnieuw klikken. Sta je meteen 1-0 achter.
BaZnGaNL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:34:
[...]
Ik ben er maar mee gestopt... Wordt toch niks...
Huh? Philips was het toch? Was niet eens heel goedkoop...tweaker1706 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:35:
die Samsung tv was in 3 seconden weg, jammer
Haha!! Zie het meer als een spel...
Voor de grootte van dit ding is hij geweldig! En scheelt 100 euro, dus kopehBlord schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:36:
Marantz receivers zijn wel mooie dingen.
Werd toch niets. Niemand kon in de bestelpagina komen.Zspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:36:
Fuck box gemist, ik wist dat ik niet moest gaan avond eten
er kwam nog een samsung langs dacht ik, was er eentje ofso. Kan het ook verkeerd gezien hebben.Beekforel schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:36:
[...]
Huh? Philips was het toch? Was niet eens heel goedkoop...
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ik telde er 3tweaker1706 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:37:
[...]
er kwam nog een samsung langs dacht ik, was er eentje ofso. Kan het ook verkeerd gezien hebben.
hahah ik werd gek ik zat aan de telefoon voor werk
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 19:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq