Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Markos
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-09 14:34

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Hoe kan ik zien wat er allemaal gedekt wordt door mijn Surface Pro 3 garantie?

Ik krijg alleen dit te zien:
quote:
Technische ondersteuning verlopen: 23-02-2015
Hardwaregarantie verloopt: 24-11-2016
Dit staat er op de MS site:
quote:
Standaard beperkte garantiedekking

De standaard beperkte garantie biedt:

2 jaar garantie voor hardwaredefecten en -storingen.
90 dagen technische ondersteuning voor vooraf geïnstalleerde software van de experts van het Microsoft Answer Desk voor Surface.
Microsoft Complete

Met Microsoft Complete ontvang je het volgende:

2 jaar technische ondersteuning van Answer Desk.
Bescherming tegen onbedoelde schade, zelfs als je het apparaat laat vallen of er vloeistof op knoeit.*
Als je de Complete zou hebben, dan zouden beide data hetzelfde moeten zijn? Of zit de kans er alsnog in dat de SP3 voor vloeistof verzekerd is?

Markos wijzigde deze reactie 18-09-2015 16:22 (67%)

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01:06

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:00:
Hoe kan ik zien wat er allemaal gedekt wordt door mijn Surface Pro 3 garantie?

Ik krijg alleen dit te zien:

[...]

Dit staat er op de MS site:

[...]

Als je de Complete zou hebben, dan zouden beide data hetzelfde moeten zijn? Of zit de kans er alsnog in dat de SP3 voor vloeistof verzekerd is?
eh....de SP3 is standaard zeker niet voor vloeistof verzekerd. Vaak dekt je inboedelverzekering dat soort zaken wel, misschien die even een belletje doen? O-)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dushonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

quote:
TheVMaster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:13:
[...]

eh....de SP3 is standaard zeker niet voor vloeistof verzekerd. Vaak dekt je inboedelverzekering dat soort zaken wel, misschien die even een belletje doen? O-)
Is helaas niet gedekt bij mijn verzekering, vandaar dat ik verder zoek. Standaard is dat uiteraard niet verzekerd, maar bij die complete garantie wel. Maar ik weet niet welke garantie er op zit

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:11
quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:52:
[...]

Is helaas niet gedekt bij mijn verzekering, vandaar dat ik verder zoek. Standaard is dat uiteraard niet verzekerd, maar bij die complete garantie wel. Maar ik weet niet welke garantie er op zit
Tenzij je specifiek voor de Complete garantie hebt gekozen en/of het ergens op een factuur hebt staan zit je gewoon op de standaard garantie.

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik kan niet booten omdat de SSD niet gevonden wordt in mijn SP3 dus ik wil een Windows installatie doen op een USB stick of MicroSD kaartje zodat ik wat meer kan checken wat wel en niet werkt. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit moet doen, alleen dat het kan. Ik lees dat het persé geformatteerd moet worden als GPT FAT32, klopt dat?
En hoe zou ik een OS (liefst Windows, 8 of 10 maakt mij niet uit) naar een USB-stick of MicroSD kunnen installeren? Of Windows To Go.

• Swerfer
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18-09 17:35
quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:43:
Ik kan niet booten omdat de SSD niet gevonden wordt in mijn SP3 dus ik wil een Windows installatie doen op een USB stick of MicroSD kaartje zodat ik wat meer kan checken wat wel en niet werkt. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit moet doen, alleen dat het kan. Ik lees dat het persé geformatteerd moet worden als GPT FAT32, klopt dat?
En hoe zou ik een OS (liefst Windows, 8 of 10 maakt mij niet uit) naar een USB-stick of MicroSD kunnen installeren? Of Windows To Go.
http://windows.microsoft....dia-creation-tool-install

Maak met bovenstaande link een USB stick waarvan je kan booten. In de bios kan je aangeven dat je wilt booten van USB.

Lukt bovenstaande niet, dan http://www.microsoft.com/...downloadablerecoveryimage

Swerfer wijzigde deze reactie 19-09-2015 21:51 (7%)

Dutch CORION Provider

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

quote:
Swerfer schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:49:
[...]

http://windows.microsoft....dia-creation-tool-install

Maak met bovenstaande link een USB stick waarvan je kan booten. In de bios kan je aangeven dat je wilt booten van USB.

Lukt bovenstaande niet, dan http://www.microsoft.com/...downloadablerecoveryimage
Deze heb ik beide al, ik wil echt het besturings systeem installeren op de USB-drive of MicroSD kaart. Geen installatie medium maken om het op de tablet SSD te installeren.

• Swerfer
quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:53:
[...]

Deze heb ik beide al, ik wil echt het besturings systeem installeren op de USB-drive of MicroSD kaart. Geen installatie medium maken om het op de tablet SSD te installeren.
Aha, op die manier. Ik denk dat je dan meer kans maakt met een Linux distributie zoals Ubuntu...

Dutch CORION Provider

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Oke het wil niet echt lukken wat ik wil. Ik dacht een Windows 10 installer te starten via USB en dan te installeren naar een microSD kaartje. Maar tijdens de installatie komt de sd-kaart niet in de lijst van schijven om op te installeren. Dus nu heb ik de Windows 10 installer op de sd-kaart gezet en wil ik deze op een USB stick installeren. Maar ik kan de micro-sd niet booten. Ik heb al geprobeerd met een chameleon bootloader (hackintosh) en een Hiren's BootCD op usb, maar deze kan ik beide ook niet booten via usb. Het enige wat ik dus kan booten is dus de recovery usb en de windows installer usb. Heeft iemand nog ideeën? :)

Ik kan via de recovery usb wel in command prompt komen, kan ik daar iets mee? :9

Markos wijzigde deze reactie 20-09-2015 01:02 (6%)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:30

MRE-Inc

FS Weldoener !

Voor diegenen met hoge cpu belasting door indexing, lees het volgende eens. Ik had het probleem met mijn eerste SP3 ook namelijk. Ik heb toen onderstaande uitgevoerd en dat loste het probleem definitief op:

http://cloudyquestions.co...look-at-your-pdf-ifilter/

Vraag mbt 2e display. Ik heb een LG tv die Miracast/Intel Widi heeft. Mijn scherm naar mijn LG tv sturen werkte vaker niet dan wel, maar gisteren had ik een firmware update voor mijn LG tv en nu werkt het vlekkeloos. Echter wat ik nu graag wil is dat ik via een toetscombinatie mijn actieve app naar het het 2e scherm kan sturen. Wat is het beste om te doen, de Intel drivers te installeren waarin hoogstwaarschijnlijk wel een tool in zit die dat mogelijk maakt, of zijn er 3rd party tools die dat beter kunnen ?

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Beam: MRE-Inc

• RobinFM
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:58
Dikke pluim voor Microsoft...

Van mijn SP3 is de microfoon stuk. Via een Advanced Exchange maar liefst drie vervangers binnengekregen. Helaas hadden die allemaal een gele waas over het scherm. Die heb ik dus teruggestuurd, want liever een kapotte mic dan een lelijk scherm. De Nederlandse helpdesk zei maar één ding te kunnen doen: 'een vierde Exchange opzetten en hopen dat het nu wel goed gaat'. Toen ik zei dat ik daar weinig vertrouwen in had, was het antwoord: 'Dan stuurt u maar een klacht per brief'.

Daar had ik niet zo'n zin in. Dat kost weer veel tijd, en onderhand was ik al zes weken met dat gedoe aan de gang. Ik heb mijn verhaal daarom maar eens gemaild naar het Microsoft-hoofdkantoor in de VS (even opzoeken wie de directeur is van de Devices-divisie is niet zo moeilijk 8) ).

Een uur later ging de telefoon met de mededeling dat ze het zeer hoog opnamen en er direct mee aan de slag gingen. Nog een uur later volgde een mailje om te laten weten dat het geregeld zou worden; met nog een leuk extraatje erbij ook:
'We take these escalation seriously. In an effort to make it right, we are upgrading your Surface Pro 3 to an i7 256gb from the i5 256gb that you currently have.'

Twee dagen later kwam UPS de vervanger afleveren en die is helemaal zoals het hoort! Gewoon een normaal scherm waarbij wit ook echt wit is... Top!

Het heeft even geduurd, en op zich jammer dat je zoiets op deze manier moet spelen, maar Microsoft heeft dit toch ontzettend netjes opgelost vind ik... _/-\o_

• Bas_De_Beer
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23-03 10:11
https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch

Hier staat de Surface Pro 3 128GB i5 Silver voor ¤550,-. Meteen even gebeld met MAXICT en ze zeggen dat alles gewoon klopt en legitiem is, dus net eentje besteld. Wat denken jullie?

• Karel17
  • Laatst online: 17-09 15:04
quote:
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:21:

Hier staat de Surface Pro 3 128GB i5 Silver voor ¤550,-. Meteen even gebeld met MAXICT en ze zeggen dat alles gewoon klopt en legitiem is, dus net eentje besteld. Wat denken jullie?
Dat is bruut goedkoop! Als je met hen gebeld hebt (wat heel eerlijk is) moet je het direct kopen natuurlijk! :*)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 09:21
quote:
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:21:

WOW wtf!
Dat is echt ziekelijk cheap idd!

Wel jammer dat het niet de 256gb versie is, die heeft mijn persoonlijke voorkeur :p

daarnaast érg vreemd dat als ik zoek op de site naar surface pro 3 dat ik geen versie kan vinden met die prijs, is dit een of andere aanbieding?

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Kooj1980
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:47
De 256 GB-versie is ook goedkoper dan de rest van de pricewatch:
pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci7, 8GB, 256GB Zilver
En de 512:
pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci7, 8GB, 512GB Zilver

Verleidelijk...

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• jimz93
quote:
ja nu je het zegt!

had niet in de prcewatch gekeken :s

Maar tering wat een aanbieding...! :o :o

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Wauwww....ik ga mijn i5 mooi op Marktplaats zetten voor 850 euri....en dan haal ik een mooie nieuwe i7 :+

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dushonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

Super! :o Tis dat ik net een dure vloer heb gekocht maar anders! O-)

Ik spaar dan toch wel liever voor een SP4...

Ben wel benieuwd of andere bedrijven zullen volgen.

Ramon wijzigde deze reactie 22-09-2015 14:02 (19%)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• jimz93
quote:
Ramon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:00:
Super! :o Tis dat ik net een dure vloer heb gekocht maar anders! O-)

Ik spaar dan toch wel liever voor een SP4...

Ben wel benieuwd of andere bedrijven zullen volgen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met een aankomende aankondiging van de SP4.

Vraag me wel af of de SP4 qua prijsklasse dan zoveel lager zal liggen dan de SP3 bij introductie, ¤800 erschil op de i7 512GB is toch wel érg veel voor een prijsverlaging lijkt me?

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19:56
Pfffffff.... lastig... wachten op de SP$ of deze aanbieding pakken. Denk dat ik toch maar wacht tt de aankondiging en dan die avond beslis
quote:
jimz93 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:05:
[...]

Ik vermoed dat het te maken heeft met een aankomende aankondiging van de SP4.

Vraag me wel af of de SP4 qua prijsklasse dan zoveel lager zal liggen dan de SP3 bij introductie, ¤800 erschil op de i7 512GB is toch wel érg veel voor een prijsverlaging lijkt me?
Het lijkt me dat je zo'n prijsverlaging dan wil afromen. Dus je gaat eerst 200 onder je concurrentie zitten, en dan weer 200, etc.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• jimz93
quote:
Ramon schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:08:
[...]

Het lijkt me dat je zo'n prijsverlaging dan wil afromen. Dus je gaat eerst 200 onder je concurrentie zitten, en dan weer 200, etc.
Ja precies, ik kan er m'n vinger niet op leggen waarom deze daling... : :X :?

maar de hamvraag: moet ik deze nou kopen of wachten tot de SP4 komt (die dan dubbel zo duur zal zijn) :9

en zo ja: wat voor toepassingen kan ik ervoor bedenken, m.a.w. eigenlijk zoek ik een excuus om dit apparaat aan te schaffen :+

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
De i7 met 8GB ram is overigens niet de juiste...die verwijst naar de i5 met 8 GB RAM... :(

• Kooj1980
quote:
TheVMaster schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:21:
[...]

De i7 met 8GB ram is overigens niet de juiste...die verwijst naar de i5 met 8 GB RAM... :(
Je hebt gelijk, dat had ik nog niet gespot. Ik heb de i7 in bestelling staan, het al wel een annulering worden.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Kooj1980 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:26:
[...]

Je hebt gelijk, dat had ik nog niet gespot. Ik heb de i7 in bestelling staan, het al wel een annulering worden.
Jij hebt de i7 besteld.....of dacht je de i7 te bestellen en is het de i5 geworden? :+

• jimz93
weet je wat, ik ga het gewoon proberen. Doe ik het niet ben ik een dief van mijn eigen portemonnee :p

• Kooj1980
quote:
TheVMaster schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:27:
[...]

Jij hebt de i7 besteld.....of dacht je de i7 te bestellen en is het de i5 geworden? :+
Een i7 met 512 GB besteld. De i5 256 GB heb ik hier al staan. Als dat niet zo was, had ik zo die besteld, dus het is het goed dat je het verschil in product hebt gespot voor andere geïnteresseerden. Ik ben benieuwd!

Ik ben erg benieuwd naar de Pro 4, maar deze prijs is wel een erg grote buitenkans.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Kooj1980 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:34:
[...]

Een i7 met 512 GB besteld. De i5 256 GB heb ik hier al staan. Als dat niet zo was, had ik zo die besteld, dus het is het goed dat je het verschil in product hebt gespot voor andere geïnteresseerden. Ik ben benieuwd!

Ik ben erg benieuwd naar de Pro 4, maar deze prijs is wel een erg grote buitenkans.
Ik zit ook te dubben...heb hier een 128GB i5 liggen, die staat nu op Marktplaats....geen idee of die voor 850 weg gaat :+ Dan komt er een 256/8GB versie voor in de plaats....in het ergste geval gaat die over een maand weer voor 850 of 900 euro weg :)

• matroosoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:33

matroosoft

Lone Christian

Hij is nu anders offline.. Zal toch wel foutje zijn geweest..

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
matroosoft schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:38:
Hij is nu anders offline.. Zal toch wel foutje zijn geweest..
Staat hier nog gewoon op de site...en volgens mij had er iemand gebeld....?

• Kooj1980
Deze zie ik nog staan:

Ik zit nog eens te kijken naar dit model, het is dus niet een i7, maar wel i5 met 256 GB die elders flink duurder zou zijn. Dit is het model dat ik momenteel gebruik, en is ook al een superapparaat:
pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 8GB, 256GB Zilver

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Kooj1980 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:40:
Deze zie ik nog staan:

Ik zit nog eens te kijken naar dit model, het is dus niet een i7, maar wel i5 met 256 GB die elders flink duurder zou zijn. Dit is het model dat ik momenteel gebruik, en is ook al een superapparaat:
pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci7, 8GB, 256GB Zilver Moet je wel de juiste koppelen :)

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Kooj1980 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:40:
Deze zie ik nog staan:

pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci7, 8GB, 256GB Zilver Moet je wel de juiste koppelen, al staat hier dat het gaat om de i7.....maar je komt uit bij de i5 met 256 GB en 8GB ram.

JackSparrow wijzigde deze reactie 22-09-2015 14:43 (5%)

• Kooj1980
Ja, maar dat is dus verwarrend, want op Max ICT staat de i5 256 GB als je doorklikt vanaf de i7 256 GB-link.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Kooj1980 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:42:
Ja, maar dat is dus verwarrend, want op Max ICT staat de i5 256 GB als je doorklikt vanaf de i7 256 GB-link.
Klopt....maar bij de link die jij gaf staat de link van MaxICT niet.. :+

• Kooj1980
Dat was maar om het prijsverschil aan te geven :). Ach, het zijn allemaal topdeals mocht er echt geleverd worden.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

Helaas......alle producten zijn weg.....blijkbaar was het toch een foutje ;w

JackSparrow wijzigde deze reactie 22-09-2015 14:47 (3%)

• Bas_De_Beer
Ben blij dat ik er toch eentje besteld heb. Ben benieuwd of ze gaan leveren!

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
RobinFM schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:19:
Dikke pluim voor Microsoft...

Van mijn SP3 is de microfoon stuk. Via een Advanced Exchange maar liefst drie vervangers binnengekregen. Helaas hadden die allemaal een gele waas over het scherm. Die heb ik dus teruggestuurd, want liever een kapotte mic dan een lelijk scherm. De Nederlandse helpdesk zei maar één ding te kunnen doen: 'een vierde Exchange opzetten en hopen dat het nu wel goed gaat'. Toen ik zei dat ik daar weinig vertrouwen in had, was het antwoord: 'Dan stuurt u maar een klacht per brief'.

Daar had ik niet zo'n zin in. Dat kost weer veel tijd, en onderhand was ik al zes weken met dat gedoe aan de gang. Ik heb mijn verhaal daarom maar eens gemaild naar het Microsoft-hoofdkantoor in de VS (even opzoeken wie de directeur is van de Devices-divisie is niet zo moeilijk 8) ).

Een uur later ging de telefoon met de mededeling dat ze het zeer hoog opnamen en er direct mee aan de slag gingen. Nog een uur later volgde een mailje om te laten weten dat het geregeld zou worden; met nog een leuk extraatje erbij ook:
'We take these escalation seriously. In an effort to make it right, we are upgrading your Surface Pro 3 to an i7 256gb from the i5 256gb that you currently have.'

Twee dagen later kwam UPS de vervanger afleveren en die is helemaal zoals het hoort! Gewoon een normaal scherm waarbij wit ook echt wit is... Top!

Het heeft even geduurd, en op zich jammer dat je zoiets op deze manier moet spelen, maar Microsoft heeft dit toch ontzettend netjes opgelost vind ik... _/-\o_
Dat is super netjes opgelost....beetje vergelijkbaar met het issue wat ik had met m'n Type Cover (3x opgestuurd..en elke keer een UK retour) en dan uiteindelijk een cheque t.w.v. 300 euri krijgen _/-\o_
quote:
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:50:
Ben blij dat ik er toch eentje besteld heb. Ben benieuwd of ze gaan leveren!
Lijkt me wel toch, aangezien je er over gebeld had? :9

JackSparrow wijzigde deze reactie 22-09-2015 14:55 (6%)

• Bas_De_Beer
quote:
TheVMaster schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:50:

[...]

Lijkt me wel toch, aangezien je er over gebeld had? :9
Inderdaad, maar heb er toch nog een klein beetje m'n twijfels bij aangezien ze nu zo abrupt afgehaald zijn. Maar we zullen gewoon van het beste uitgaan :)

... En de bestelling staat al op hold. :+

Bas_De_Beer wijzigde deze reactie 22-09-2015 15:30 (6%)

• jimz93
heh balen! had de i5 128 gb in de bestelling staan maar wilde achteraf toch de i7 bestellen maar dat pas vanavond doen... :')

edit:

had de i5 wel in mijn winkelmandje staan, nu stond hij bij het afrekenen op ¤0,- en betaal ik enkel voor de verzendkosten xD

jimz93 wijzigde deze reactie 22-09-2015 16:20 (35%)

• jorritv
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-09 13:05
MaxICT heeft mij inmiddels aangegeven dat het bestelde product niet meer leverbaar is omdat het EOL is en dat zij de bestelling annuleren.

jorritv wijzigde deze reactie 22-09-2015 16:26 (13%)

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
jorritv schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:24:
MaxICT heeft mij inmiddels aangegeven dat het bestelde product niet meer leverbaar is omdat het EOL is en dat zij de bestelling annuleren.
LOL dat is heel erg bijzonder natuurlijk.....het stond niet alleen op hun website verkeerd, maar ook in de Pricewatch van Tweakers. Bijzonder dat het ineens niet meer leverbaar is...

• jimz93
heb net ook met ze gebeld, gaat hem niet worden...
ze hadden het product via een andere leverancier o.i.d. maar de prijs was sws fout blablabla.

end of story: geld terug en jammer maar helaas, geen enkele vorm van tegemoetkoming vanuit maxICT :')

stumpers.

• matroosoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:33

matroosoft

Lone Christian

Als ze hem toevallig leveren ga ik ze wel contacten, maar toch grappig. :)

matroosoft wijzigde deze reactie 22-09-2015 20:25 (45%)

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20:42
Weet iemand hoe je permanent je SP3 kan underclocken ? Ik heb wat met Intel Extreme Tuning Utility zitten testen. Blijkt dat bij sommige applicaties gewoon na een tijdje de fan volop begint te blazen. Echter, als ik met XTU de multipliers gevoelig verlaag, hoor ik de fan nagenoeg niet, blijft de CPU beduidend koeler, terwijl die applicaties nog altijd even vlot draaien !
Om de een of andere reden krijg ik die XTU tweaks echter niet permanent in mijn SP3. Meer zelfs, als ik na het wijzigen, een shutdown probeer, dan gaat mijn SP3 gaan rebooten ipv shutdown, en na reboot staat alles terug op default.

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:23

Ed_L

Edmin Harde Waren / Consumentenelektronica

Ik Henk 'm!

underclocken heeft vrij weinig nut bij deze cpu's. Ja fan profiel aanpassen heeft denk ik meer zin.

• Twixie
Hoezo weinig nut ? Ik beschreef hoe ik hier duidelijk merk dat mijn SP3 pakken stiller is als ik met XTU de multipliers verlaag, terwijl ik voor de applicaties die ik gebruik nog altijd overschot heb (lees: CPU niet op 100%). Weet trouwens niet wat je bedoelt met 'fan profiel'. Bij mijn weten valt er niets te tweaken aan de fan zelf toch?

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:23

Ed_L

Edmin Harde Waren / Consumentenelektronica

Ik Henk 'm!

Wat ik bedoel is dat deze cpu's door de turbo functionaliteit niet lekker underclocken, omdat je daarmee een deel van de functionaliteit sloopt meer prestaties wanneer je dat nodig hebt). Wat je imho beter zou kunnen proberen is te undervolten.

• jorritv
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-09 13:05
quote:
TheVMaster schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:37:
[...]

LOL dat is heel erg bijzonder natuurlijk.....het stond niet alleen op hun website verkeerd, maar ook in de Pricewatch van Tweakers. Bijzonder dat het ineens niet meer leverbaar is...
Ik heb het nog geprobeerd, aangegeven dat het product met dezelfde specificaties nog steeds op hun site staat en dat ze die ook wel mogen leveren ;).
Maar ze gaan het echt niet doen.

Maar aan het typenummer te zien stonden demo modellen op de site.

jorritv wijzigde deze reactie 23-09-2015 07:20 (6%)

• der antoon
  • Laatst online: 26-07 16:57
Ik heb sinds een week ook een SP3. Kom van een iPad en er is dus wel enige gewenning nodig.
Loop ook tegen 1 probleem aan; in de tablet modus reageert Firefox niet op het aanraken van een tekstveld met het tonen van het onscreen toetsenbord.
Nu heb ik al heel wat gegoogled maar hier nog geen oplossing voor kunnen vinden.
Heb ook Opera geïnstalleerd maar daar werkt het prima. Het is dus niet zo dat alleen de browsers van MS zelf werken.
Is dit een bekent probleem en is hier een oplossing voor?

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
der antoon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:32:
Ik heb sinds een week ook een SP3. Kom van een iPad en er is dus wel enige gewenning nodig.
Loop ook tegen 1 probleem aan; in de tablet modus reageert Firefox niet op het aanraken van een tekstveld met het tonen van het onscreen toetsenbord.
Nu heb ik al heel wat gegoogled maar hier nog geen oplossing voor kunnen vinden.
Heb ook Opera geïnstalleerd maar daar werkt het prima. Het is dus niet zo dat alleen de browsers van MS zelf werken.
Is dit een bekent probleem en is hier een oplossing voor?
Dit is mij inderdaad ook al opgevallen.....heb er helaas nog geen oplossing voor... :+

• GerkeP
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 13:40

GerkeP

Vragen mag altijd........

quote:
der antoon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:32:
in de tablet modus reageert Firefox niet op het aanraken van een tekstveld met het tonen van het onscreen toetsenbord.
Firefox heeft in april 2014 helaas de handdoek in de ring gegooid vwb de MUI apps. Dat hebben ze ook niet meer opgepakt.
Als je er over mailt, dan staat dat ook niet op de planning.
Ik gebruik FF eigenlijk alleen nog bij websites die wat moeite hebben met IE/Edge

GerkeP wijzigde deze reactie 23-09-2015 13:53 (8%)

GerkeP

• der antoon
Het is alleen dat ik Firefox prefereer om de diverse add-on's.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
der antoon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:43:
Het is alleen dat ik Firefox prefereer om de diverse add-on's.
Dat is hopelijk met een paar weken verleden tijd....in november zouden volgens mij plugins in Edge beschikbaar moeten komen...

• der antoon
Ah kijk, das dan weer goed nieuws, dank je.

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Sinds gisteren eigenaar van een Surface met i5, 4GB en 128GB. Wat een fijn apparaat. Moet nog wel even wennen aan de vorm; was gewend dat een scherm 'vast' zat aan het toetsenbord.

Iemand tips voor het volgende? Mijn favoriete houding is om op mijn rug op de bank met mijn laptop op mijn buik een serie te kijken. Het scherm is dan lekker dichtbij. Met de Surface is dat lastiger omdat die 'omvalt'. En de kickstand is dan eigenlijk net te kort waardoor het scherm te ver naar achteren kantelt.

• jadatmag
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 01-09 17:10
quote:
Twixie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:43:
Weet iemand hoe je permanent je SP3 kan underclocken ? Ik heb wat met Intel Extreme Tuning Utility zitten testen. Blijkt dat bij sommige applicaties gewoon na een tijdje de fan volop begint te blazen. Echter, als ik met XTU de multipliers gevoelig verlaag, hoor ik de fan nagenoeg niet, blijft de CPU beduidend koeler, terwijl die applicaties nog altijd even vlot draaien !
Om de een of andere reden krijg ik die XTU tweaks echter niet permanent in mijn SP3. Meer zelfs, als ik na het wijzigen, een shutdown probeer, dan gaat mijn SP3 gaan rebooten ipv shutdown, en na reboot staat alles terug op default.
Voordat ik mijn SP3 had verkocht wou ik hem ook stiller en kouder krijgen. Dit heb ik bereikt door intel XTU automatisch te laten opstarten met windows en niet de clocks te verlagen maar een undervolt toe te passen. Ik had op internet ergens gelezen dat de volgende waardes haalbaar waren:

CPU Voltage Offset: -70
Cache Voltage Offset: -70
Graphics Voltage Offset: -70

Deze heb ik zelf getest en dit werkte stabiel. Ik heb extremer undervolt maar daarbij crashte hij wel. Ik weet niet zeker meer of deze instellingen de standby modus laten crashen (ik denk het wel) maar ik had toen der tijd de 'aan/uit knop' ingesteld als 'windows afsluiten' in energiebeheer. Hij start toch op in 10 seconden :9

Succes iig.

jadatmag wijzigde deze reactie 24-09-2015 11:53 (4%)

• Swerfer
quote:
Ojjorz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:08:
Sinds gisteren eigenaar van een Surface met i5, 4GB en 128GB. Wat een fijn apparaat. Moet nog wel even wennen aan de vorm; was gewend dat een scherm 'vast' zat aan het toetsenbord.

Iemand tips voor het volgende? Mijn favoriete houding is om op mijn rug op de bank met mijn laptop op mijn buik een serie te kijken. Het scherm is dan lekker dichtbij. Met de Surface is dat lastiger omdat die 'omvalt'. En de kickstand is dan eigenlijk net te kort waardoor het scherm te ver naar achteren kantelt.
Omvallen heb ik geen last van, maar ik laat dan ook het toetsenbord eraan zitten (naar achteren toe). Ik zet wel meestal een kussen op zijn kant en zit/lig ik daar tegen aan met de tablet op mijn buik...

Dutch CORION Provider

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Kun je Microsoft (Store / Surface afdeling) niet meer per mail contacteren? Eerst kon dit wel, ik kan nu alleen in geen mogelijkheid een e-mail adres vinden.
Weet iemand anders dit e-mail adres nog? (Vanuit je mailbox bijvoorbeeld)

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Ojjorz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:08:

Toetsenbord achterstevoren aansluiten, mogelijk kantelt de Surface dan niet als de kickstand niet tever is uitgeklapt (keyboard wordt dan gebruikt als vlak steunpunt i.p.v. je buik).

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-09 01:10
Misschien iets voor wie een Surface 3 Pro zoekt met een i5 en 4GB RAM: http://www.paradigit.nl/m...8gb/80030783/details.aspx

• RavenLord
  • Laatst online: 16-09 19:19

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 4GB, 128GB Zilver

Bol heeft m nu voor 949 staan, zonder cover helaas. Prijzen zijn aan t dalen. Mediamarkt voor 999 met cover erbij (moet je even door klikken naar de site, dan kan je m bijbestellen voor 0 euro)

Lijkt er op dat er op korte termijn wellicht nieuwe Pro 4's gaan komen (hoop ik dan haha)
Even wachten nog op 6 oktober wat MS gaat roepen.

Twijfel zelf nu wel, wil ik nu toch voor de Pro3 gaan of toch nog even wachten op de 4? Als de 3's nu flink gaan dalen in prijs...

psn: splettervlek

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19:56
Zou (net als ik :9 ) gewoon wachten tot 6 oktober. In de week erna, als er een Pro 4 wordt aangekondigd gaat de Pro 3 echt wel in prijs zakken. En als hij niet wordt aangekondigd, dan kan je 6 oktober alsnog de trekker overhalen :)

• RavenLord
  • Laatst online: 16-09 19:19

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Precies ;)
Mijn plan ook. Als de prijzen goed gaan dalen ga ik voor de pro3 i7 8Gb. En anders voor de nieuwe pro 4, maar dan moet ie wel het geld echt waard zijn. Nog even afwachten. Spannend :)

psn: splettervlek

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

Jups.....ben heel benieuwd, heb mijn SP3 128/4 GB i5 goed kunnen verkopen ( 800 euri zonder keyboard :+) O-) ...nu afwachten wat de SP4 moet gaan kosten...

JackSparrow wijzigde deze reactie 02-10-2015 00:12 (27%)

• k-city
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-09 23:19
De i5 128gb versie staat voor 568.99 op http://www.computercentra...z-nl-fr-de-hdwr-demo.html. Is dit een prijsfout of een demo model of iets dergelijks? Ik vond hem namelijk via de Twekaers pricewatch.

• GerkeP

GerkeP

Staat zelfs in de link DEMO ;)

GerkeP

• k-city
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-09 23:19
quote:
Haha, ja dat begreep ik nog wel, maar voor die prijs lijkt het dan nog vrij goedkoop. Als een Media Markt een showmodel verkoopt en de voorraad leegt dan gaan er een paar tientjes vanaf :P

• GerkeP

GerkeP

Precies, Mediamarkt ;)

GerkeP

• errox
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 30-05 15:32
DEMO surface tablets kunnen ook duiden op speciale deals met Microsoft. Het komt weleens voor dat bedrijven die per ongeluk in de voorraad zetten en dat leveringen daarvan gewoon uitkomen >:). Zeker met dropship hebben ze het vaak niet eens door 8)7

Achtergrond informatie: https://support.microsoft.com/en-us/kb/3042432

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:20

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Gister was op Aces Direct de i7 versie ook maar 880. Helaas te laat met het optrommelen van een kennis met zakelijk account. Veel acties met gratis typecover lopen ook af op het moment dat de SP4 aangekondigd gaat worden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• IJzerboot
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:06
Vandaag loopt de update vast op KB3093266 en een firmware update.
Grootste probleem: geen wifi meer.
Windows update lukt niet.

Oplossing: download en installeer KB3093266 vanaf hier.
http://www.chip.de/downlo...te-5-64-Bit_82403700.html
En alles werkt weer.

• GerkeP

GerkeP

quote:
IJzerboot schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:31:
Vandaag loopt de update vast op KB3093266 en een firmware update.
Grootste probleem: geen wifi meer.
Windows update lukt niet.

Oplossing: download en installeer KB3093266 vanaf hier.
http://www.chip.de/downlo...te-5-64-Bit_82403700.html
En alles werkt weer.
Een extra herstart van je machine was ook voldoende geweest om het op te lossen ;)

GerkeP

• fazerrider
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-09 11:10
quote:
TheVMaster schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:39:
[...]

Dit is mij inderdaad ook al opgevallen.....heb er helaas nog geen oplossing voor... :+
Dit is een bij het firefox team bekende bug. Firefox reageert niet goed op een windows setting (use onscreen keyboard). Komt in een toekomstige release, ik meen 2 tot 3 versies verder.

• jroersma
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-01 10:25
Vanochtend ook update geïnstalleerd die niet lekker ging.
Resultaat surface boot niet meer en krijg blauw scherm..
Hij zegt dat ik op de windows toets moet drukken maar dan gebeurt er niks..
Iemand tips?

• Swerfer
quote:
jroersma schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:28:
Iemand tips?
Alleen een blauw scherm met de tekst dat je op de Windows toets moet drukken of staat er meer? Wanneer komt dat blauwe scherm? Probeer zoveel mogelijk details te geven...

Dutch CORION Provider

• Ashaman
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-09 10:07
quote:
jroersma schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:28:
Iemand tips?
ik heb een zelfde probleem gehad (woensdagavond).
wat ik gedaan heb:
- recovery drive maken (http://windows.microsoft....create-usb-recovery-drive)
- opstarten met f8 of shift f8 (lukte me helaas niet met mn typecover :s)
- om de recovery disk te gebruiken had ik wel m'n recovery key nodig, via een andere pc kon ik deze achterhalen op de link die je ergens voorbij ziet komen.
- kies optie om in de safemodus op te starten
- in safe mode systeemherstel starten en terug gaan naar een punt voor je je update uitgevoerd hebt.

nadat dit voor mij succesvol was heb ik weer de update uitgevoerd en crashte hij weer 8)7
hele riedel weer geprobeerd uit te voeren en op de een of andere vage manier, na twee pogingen safe modus te starten kwam hij wel door het booten heen en is de update gelukt...

nu werkt alles weer naar behoren,
succes

• IJzerboot
quote:
GerkeP schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:33:
[...]

Een extra herstart van je machine was ook voldoende geweest om het op te lossen ;)
Nope. Dat werkte niet.. ook niet na 4x opnieuw opstarten....

• jroersma
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-01 10:25
Opgelost! Pfff.. na een paar keer opstarten kreeg ik toetsenbordje rechtsboven in mijn scherm. Hierop op de functie toetsen gedrukt en daarna bitlocker sleutel ingevoerd .. ik kwam telkens verder totdat ik in een menu fouten kon uitschakelen bij het op starten.. Daarna werden aanpassingen ongedaan gemaakt en klaar is kees.

• jimz93
Enne, wat denken jullie van de opvolger?

Ik vind het (wederom) een prachtig apparaat!
Tof ook dat ze met dezelfde afmetingen een groter scherm weten te brengen + weer een betere keyboard cover :)

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:35

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Mannen, hier een heel groot probleem. Hier vandaag ook de corrupte firmware binnen gekregen (ik dacht dat ie al teruggetrokken was). Met als resultaat dat ie niet meer opstart. Hij blijft hangen op het Surface logo ZONDER de bekende draaiende kringeltjes, enkel dus het statische Surface logo.

Uiteraard is er geen herstel-usb gemaakt en de laatste reguliere backup is ook al ff geleden. Er staan wel belangrijke bestanden op die ik het liefst wil bewaren.
Volgens de Microsoft website rest mij niets anders dan Windows 10 te downloaden en opnieuw te installeren, met dus als resultaat dat alles weg is.
Stel dat ik dat doe, is het dan een kwestie van de usb stick er in steken en gaan? De tablet doet echt he-le-maal niets meer.

Jullie hulp wordt bijzonder gewaardeerd!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Twixie
quote:
jimz93 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:51:
Enne, wat denken jullie van de opvolger?
Weinig evolutie in de SP4... Behalve misschien de type cover, maar die gaat dus ook op SP3 werken.
Maar die Surface Book... Kwijl kwijl !!!

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het bespreken van de SP4 en de SB mag in een eigen topic, maar niet hier

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
PaT schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:22:
Mannen, hier een heel groot probleem. Hier vandaag ook de corrupte firmware binnen gekregen (ik dacht dat ie al teruggetrokken was). Met als resultaat dat ie niet meer opstart. Hij blijft hangen op het Surface logo ZONDER de bekende draaiende kringeltjes, enkel dus het statische Surface logo.

Uiteraard is er geen herstel-usb gemaakt en de laatste reguliere backup is ook al ff geleden. Er staan wel belangrijke bestanden op die ik het liefst wil bewaren.
Volgens de Microsoft website rest mij niets anders dan Windows 10 te downloaden en opnieuw te installeren, met dus als resultaat dat alles weg is.
Stel dat ik dat doe, is het dan een kwestie van de usb stick er in steken en gaan? De tablet doet echt he-le-maal niets meer.

Ehh.....een bootable usb stick maken lost denk ik het probleem niet op, aangezien bitlocker op je machine draait. Waarschijnlijk kun je met die bootable disk je schijf wel benaderen, maar dan zul je wel je Bitlocker recovery key van je OneDrive moeten halen...

• Ashaman
quote:
TheVMaster schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Ehh.....een bootable usb stick maken lost denk ik het probleem niet op, aangezien bitlocker op je machine draait. Waarschijnlijk kun je met die bootable disk je schijf wel benaderen, maar dan zul je wel je Bitlocker recovery key van je OneDrive moeten halen...
even terug scrollen naar de reacties van 2oktober....

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Ashaman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:37:
[...]

Je doelt dan waarschijnlijk op PaT, aangezien ik geen issues heb met mijn Surface Pro 3 (ow...wacht die van mij is verkocht :+)

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
Ashaman schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:37:
[...]

Je doelt dan op Ashaman in "[W8] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 3" neem ik aan.

Dit is wat mij betreft een halve onzin post aangezien je op een Surface Pro 3 in je bootmenu komt door een combinatie van volume down en power, je voor de daar genoemde oplossing wel een recovery usb moet hebben (en die heb ik dus niet, lesson learnt the hard way zeg maar). Op de support pagina van Microsoft wordt dan eigenlijk alleen maar aangeraden om Windows 10 opnieuw te installeren.

@TheVMaster: Bitlocker? Volgens mij had ik/(ze) dat niet ingeschakeld staan, maar zeker weten doe ik dat niet.

• Ashaman
quote:
PaT schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Je doelt dan op Ashaman in "[W8] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 3" neem ik aan.

Dit is wat mij betreft een halve onzin post aangezien je op een Surface Pro 3 in je bootmenu komt door een combinatie van volume down en power, je voor de daar genoemde oplossing wel een recovery usb moet hebben (en die heb ik dus niet, lesson learnt the hard way zeg maar). Op de support pagina van Microsoft wordt dan eigenlijk alleen maar aangeraden om Windows 10 opnieuw te installeren.

@TheVMaster: Bitlocker? Volgens mij had ik/(ze) dat niet ingeschakeld staan, maar zeker weten doe ik dat niet.
dat je in je bootmenu komt met die combinatie is mij onbekend maar goed om te weten.
die recovery usb kun je maken. (mits je een usb stick en een ander apparaat hebt)
de bitlocker had ik zelf ook niet ingeschakeld maar er wordt wel om gevraagd....

• Twixie
Staat BitLocker niet vanzelf aan ? Ik kan me niet herinneren bij de install van mijn SP3 ergens gezegd te hebben dat BitLocker enabled moet zijn, maar blijkbaar is dat gewoon het geval op mijn C-schijf.

• kevinl
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07-09 14:11
quote:
PaT schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:22:

Dat dat nog kan gebeuren vandaag de dag met een tweaker op een surface pro. Van belangrijke zaken heb ik gewoon een kopie in de cloud staan. Van sommige dingen werk ik gewoon uit de cloud. Ik zou niks bewaren op de surface wat niet al ergens ook al staat. En als er iets kwijt is dan is dat vaak maar een dagje werk wat je kwijt bent. Maar het is wel rot voor je dat je niet meer bij je bestanden komt. Iedereen moet dit een keer meemaken om te voelen dat je niet lichtzinnig om moet gaan met je bestanden.
Bezint voordat u begint.

• popcorn
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19-03 11:47
Wat voor prijsdalingen verwachten jullie (if any)? Ik ben wel geïnteresseerd in de i5, zou wel mooi zijn als die rond de 700 euro uitkomt, maar dat is misschien wel erg optimistisch.

• kevinl
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07-09 14:11
quote:
popcorn schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:33:
Wat voor prijsdalingen verwachten jullie (if any)? Ik ben wel geïnteresseerd in de i5, zou wel mooi zijn als die rond de 700 euro uitkomt, maar dat is misschien wel erg optimistisch.
Voor 700 is de i5/8GB/256 echt een mooie prijs. Dat zou ik zeker doen. Ook als er een actie is met een type cover.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Verwacht het alleen niet dat hij zo zou dalen. Ik vind de Pro4 niet de upgrade die weer de nieuwprijs rechtvaardigd, vooral als je elk jaar een nieuwe pen van 30-50 euro kan kopen. Wat dat betreft zijn het pareltjes at a price.

• popcorn
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19-03 11:47
quote:
Señor Sjon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:41:
Verwacht het alleen niet dat hij zo zou dalen. Ik vind de Pro4 niet de upgrade die weer de nieuwprijs rechtvaardigd, vooral als je elk jaar een nieuwe pen van 30-50 euro kan kopen. Wat dat betreft zijn het pareltjes at a price.
Kan je die batterij niet gewoon vervangen dan?

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Dat haal ik niet uit de tekst. Niet oplaadbaar in ieder geval. Maar goed, dat wandelt offtopic hier. ;)

• Twixie
Is al niet de eerste keer dat ik iemand zie die de presentatie interpreteert alsof de pen na een jaar mag weggegooid worden... Seriously ?!
En als je dan nu al een SP3 hebt, weet je sowieso al dat het dus gewoon met verwisselbare niet-oplaadbare batterijtjes werkt.

• IJzerboot
@PaT: je bedoelt volume omhoog en aan/uit knop combinatie. Toch?

http://www.microsoft.com/...very-device?os=windows-10

- Als de SP3 helemaal niets meer doet, heeft ie dan wel stroom? Heb je getest met docking station/adapter aangesloten?
- Gebeurt er wel wat als je een externe monitor aansluit of het toetsenbord?
Het kan ook een probleem zijn met je scherm of met het touch gedeelte.
Zie deze link: http://www.microsoft.com/...ont-turn-on?os=windows-10

Als je bitlocker ingeschakeld had kun je deze info waarschijnlijk ook goed gebruiken:
http://www.microsoft.com/...os=windows-10#accordian-4

Als dat niet zo is en de hardware is ok, zou je met een boot usb stick de belangrijke bestanden simpel moeten kunnen benaderen.

Er is nog veel meer mogelijk dan een kale herinstallatie.
Succes!

IJzerboot wijzigde deze reactie 07-10-2015 16:20 (20%)

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS/PB

Hide the Gin Tonic!

quote:
Señor Sjon schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:41:
Eh..waarom zou je ieder jaar een nieuwe pen moeten kopen? De batterijen zijn gewoon vervangbaar...

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Ah ok, dat was me niet duidelijk. ;)

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True