Ik hoop toch nog steeds wel dat tegen Australië en Chili gewoon in een 4-3-3 opstelling gespeeld wordt.
We werden ooit Europees Kampioen in een soort 4-4-2 opstelling...
Maar je moet gewoon eerst je beste spelers op hun beste plek zetten en daarachter de boel zo goed mogelijk dichttimmeren. Dus je zet eerst Van Persie, Robben en Sneijder op hun plek en daarachter zoveel mogelijk sterke middenvelders en snelle en harde verdedigers. Welk systeem dat dan uiteindelijk wordt boeit niet zo veel.
Maar je moet gewoon eerst je beste spelers op hun beste plek zetten en daarachter de boel zo goed mogelijk dichttimmeren. Dus je zet eerst Van Persie, Robben en Sneijder op hun plek en daarachter zoveel mogelijk sterke middenvelders en snelle en harde verdedigers. Welk systeem dat dan uiteindelijk wordt boeit niet zo veel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
http://www.futhead.com/14/squads/build/Fiber schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:51:
We werden ooit Europees Kampioen in een soort 4-4-2 opstelling...
We wachten in spanning af
Nah..., geen zin in. Maar ik bel Louis vanavond wel even, en dan komt het ook helemaal goed.Sjah schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:04:
@Fiber>> kan jij geen bondscoach worden..?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zoiets als dit? http://www.futhead.com/14/squads/12601465/apis29 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:34:
[...]
http://www.futhead.com/14/squads/build/
We wachten in spanning af
Je kan hier en daar nog met wat poppetjes schuiven maar ik zou deze opstelling wel graag zien op het WK. De backs Janmaat en van Aanholt die lekker veel kunnen opkomen. Op het middenveld Fer i.p.v. Blind voor het loopvermogen (iets met box-to-box
Ik snap niet dat iedereen Depay zou graag wil meenemen. ZIjn statistieken zijn niet veel beter dan die van Promes afgelopen seizoen. Zijn passeerbeweginen zijn prachtig hoor, maar wat er daarna gebeurd vind ik vaak nogal tegenvallen. Aangezien het toch voor de bank is zou ik dan eerder Promes meenemen. Die kan niet alleen passeren maar heeft ook een goede (steek)pass in huis. Die kun je dus ook op 10 kwijt als het moet. Met het wegvallen van Van der Vaart lijkt me dat niet verkeerd. Achter Snijder heb je nu alleen Wijnaldum die niet bepaald wedstrijdritme heeft. Of je moet Robben of Van Persie een linie terughalen.
Nu we het toch over een 10 hebben - Immers had ik trouwens ook wel een plek in Brazilie gegund. Zo sierlijk als een nijlpaard in een tutu, maar een fantastisch loopactie, kopsterk, diepgang, fysiek en een winnaarsmentaliteit. Maar goed, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, want in Holland moet het voetbal vooral mooi zijn.
Nu we het toch over een 10 hebben - Immers had ik trouwens ook wel een plek in Brazilie gegund. Zo sierlijk als een nijlpaard in een tutu, maar een fantastisch loopactie, kopsterk, diepgang, fysiek en een winnaarsmentaliteit. Maar goed, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, want in Holland moet het voetbal vooral mooi zijn.
Dat zou ook mijn ideale basisopstelling zijn. Alleen op de positie van Fer zou ik de Guzman zetten. Dan heb je wat meer voetbal, zegmaar een opbouwer naast "breker" De Jong.rickjehh schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:13:
[...]
Zoiets als dit? http://www.futhead.com/14/squads/12601465/
Je kan hier en daar nog met wat poppetjes schuiven maar ik zou deze opstelling wel graag zien op het WK. De backs Janmaat en van Aanholt die lekker veel kunnen opkomen. Op het middenveld Fer i.p.v. Blind voor het loopvermogen (iets met box-to-box) en voorin onze sterren. Je zou er nog voor kunnen kiezen om Fer in te wisselen voor Fer als je tegen Australie speelt, dan krijg je wat meer voetbal.
[ Voor 28% gewijzigd door T-MOB op 30-05-2014 11:24 ]
Regeren is vooruitschuiven
@T-MOB
Als Sneijder een blessure krijgt ga je, denk ik, niet experimenteren met een rookie als Promes. Leuk die acties tegen Schotland maar het lijkt me ook geen Europese topper in wording op die positie.
Mocht het met Sneijder om welke reden dan ook niet gaan dan zou ik eerder Van Persie of Robben een vrije rol achter de spits geven. Aanvallers hebben we wel.
Als Sneijder een blessure krijgt ga je, denk ik, niet experimenteren met een rookie als Promes. Leuk die acties tegen Schotland maar het lijkt me ook geen Europese topper in wording op die positie.
Mocht het met Sneijder om welke reden dan ook niet gaan dan zou ik eerder Van Persie of Robben een vrije rol achter de spits geven. Aanvallers hebben we wel.
Laten we wel wezen, Depay heeft veel meer talent dan Promes (hij heeft ook vaker gescoord trouwens).
Hij is bovendien 2 jaar jonger en hij heeft meer interlands gespeeld, dan lijkt de keuze me snel gemaakt.
Hij is bovendien 2 jaar jonger en hij heeft meer interlands gespeeld, dan lijkt de keuze me snel gemaakt.
Promes lijkt mij ook geen Europese topper in wording op 10 - het is ook een aanvaller. Maar buiten Sneijder hebben we die helemaal niet in de selectie (ok, heel misschien Wijnaldum). Mijn punt is meer dat je aan Promes een veelzijdigere speler hebt dan aan de Depay. Dat baseer ik niet op dat potje tegen Schotland, maar op wat ik bij Twente van hem heb gezien. Bij Depay valt me juist op hoe vaak hij een medespeler over het hoofd ziet die er beter voor staat en dan gewoon (mis) schiet. Missschien dat het een vertroebelde waarneming is hoor, dat ik het telkens bevestigd zie omdat ik nu eenmaal bedacht heb.
Qua statistieken is het afgelopen seizoen 11/8 (goals/assists) uit 31 (Promes) om 12/7 uit 32 (Depay). Dat pleit niet voor de een of de ander imho. Talent en leeftijd is allemaal leuk en aardig als je als club een speler wil kopen/verkopen. Voor een tournooi dat over 2 weken start lijken me de huidige vorm doorslaggevend, niet de potentie van de speler.
Qua statistieken is het afgelopen seizoen 11/8 (goals/assists) uit 31 (Promes) om 12/7 uit 32 (Depay). Dat pleit niet voor de een of de ander imho. Talent en leeftijd is allemaal leuk en aardig als je als club een speler wil kopen/verkopen. Voor een tournooi dat over 2 weken start lijken me de huidige vorm doorslaggevend, niet de potentie van de speler.
Regeren is vooruitschuiven
Bij PSV stond er nog al vaak iemand niet vrij. Locadia moet beter leren positie kiezen en de middenvelders sloten niet aan. Hij heeft PSV bijna in zijn eentje naar die vierde plek gebracht (daarom mocht hij van mij wel de verkiezing 'talen van het jaar' hebben gewonnen).
De andere aanvallers en middenvelders van PSV hebben dit seizoen vrij hard gefaald.
De andere aanvallers en middenvelders van PSV hebben dit seizoen vrij hard gefaald.
Ik denk dat Depay ook heel goed tot zijn recht komt in een 352. Robben en Depay die naar binnen komen en steeds op goal schieten, van Persie erachter: dat is mogelijk nog gevaarlijker dan de optie met Sneijder.
Nog meer mensen morgen naar NL - Ghana?
Ben benieuwd welke spelers morgen op het veld gaat staan
hopelijk iets wat gaat lijken op een definitieve 11.
Ben benieuwd welke spelers morgen op het veld gaat staan
Float like a butterfly, sting like a bee.
martinusz schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:13:
Nog meer mensen morgen naar NL - Ghana?
Ben benieuwd welke spelers morgen op het veld gaat staanhopelijk iets wat gaat lijken op een definitieve 11.
http://nos.nl/wk2014/arti...-zet-blind-linksback.htmlVermoedelijke opstelling: Jasper Cillessen, Daryl Janmaat, Ron Vlaar, Stefan De Vrij, Bruno Martins Indi, Daley Blind; Jonathan de Guzman, Nigel de Jong, Wesley Sneijder; Arjen Robben, Robin van Persie.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Edit: was net handmatig de opstelling aan het typen, maar halverwege ben ik ingehaald 
Tijdens de training in De Kuip vandaag speelt V Gaal met Blind als Linksback, en De Guzman naast De Jong, wat dus mogelijk morgenavond ook gaat gebeuren.
Tijdens de training in De Kuip vandaag speelt V Gaal met Blind als Linksback, en De Guzman naast De Jong, wat dus mogelijk morgenavond ook gaat gebeuren.
Behalve de linksback zou dat best weleens de 10 namen kunnen zijn voor de basis
Ben benieuwd morgen, Ghana zal een fysieke ploeg zijn, kijken hoe dit dan uitpakt met dit systeem.
Hoorde net op Radio 1 dan Blink links op het middenveld wordt gezet, weet nu niet wat er van moet denken.dutchgio schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:27:
Edit: was net handmatig de opstelling aan het typen, maar halverwege ben ik ingehaald
Voor linksback komt hij tekort op het WK. Blind vind ik net een soort Anita wat dat betreft.
Probleem voor Blind is ook dat zijn plekkie op het middenveld in dit systeem niet bestaat. Dan zou je bijvoorbeeld 442 in een ruit moeten spelen.
Waarom moet Blind perse in de basis eigenlijk? Het lijkt erop alsof sommige spelers moeten spelen ongeacht hun favoriete positie bij hun club terwijl ze dan in oranje helemaal niet uit de verf komen.
Hetzelfde als voorheen met een speler als Kuyt op linksbuiten.
Uh het is een oefenwedstrijd he...misschien wil Louis kijken of Blind linksback ook presteert, zo niet dan kan hij wellicht de conclusie trekken dat hij Blind daar niet nodig heeft en er geen plek is om het middenveld en dus afvalttweaker2010 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:49:
Waarom moet Blind perse in de basis eigenlijk? Het lijkt erop alsof sommige spelers moeten spelen ongeacht hun favoriete positie bij hun club terwijl ze dan in oranje helemaal niet uit de verf komen.
Van Gaal denkt in 3-4-3 in plaats van 5-3-2, dus dan zou Blind linksmid staanmartinusz schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:53:
[...]
Uh het is een oefenwedstrijd he...misschien wil Louis kijken of Blind linksback ook presteert, zo niet dan kan hij wellicht de conclusie trekken dat hij Blind daar niet nodig heeft en er geen plek is om het middenveld en dus afvalt
Kongolo speelde daar maar matig in de eerste oefenwedstrijd. Van Aanholt deed het een stuk beter. Nu test V Gaal of Blind daar ook goed uit te voeten kan, waarbij je ook meteen de Guzman op het middenveld naast De Jong kunt testen.
Ik denk niet dat Blind afvalt, dat denk ik van Kongolo wel
leuk zo'n debuut tijdens een oefenwedstrijd, maar het WK komt te vroeg voor hem, dat is nog een iets te hoog gegrepen.
Van Aanholt heeft de vorige oefenwedstrijd laten zien wel prima te kunnen spelen, en die is dus nu ieder geval zeker dat ie mee mag naar het WK. of ie in de basis start hangt dan weer af van hoe Blind het morgen doet
Van mij hoeft dat niet.tweaker2010 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:49:
Waarom moet Blind perse in de basis eigenlijk?
Dat kan bijna niet. Dan heb je alleen Veltman als backup voor het centrale trio, en geen extra linkspoot achterin. Dus of Rekik of Kongolo gaat mee. En aangezien Kongolo ook als back uit de voeten kan lijkt me de keus dan logisch.dutchgio schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:01:
[...]
Ik denk niet dat Blind afvalt, dat denk ik van Kongolo wel
Zal ook wel een test voor de verdediging worden ja.martinusz schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:29:
Behalve de linksback zou dat best weleens de 10 namen kunnen zijn voor de basisBen benieuwd morgen, Ghana zal een fysieke ploeg zijn, kijken hoe dit dan uitpakt met dit systeem.
Ik vind dat op papier wel een mooie opstelling, en of het in de praktijk ook gaat werken dat gaan we zaterdag wel zien. Maar daar zijn die oefenwedstrijden dan ook voor bedoeld...The Outlaw schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:25:
[...]
[Vermoedelijke opstelling: Jasper Cillessen, Daryl Janmaat, Ron Vlaar, Stefan De Vrij, Bruno Martins Indi, Daley Blind; Jonathan de Guzman, Nigel de Jong, Wesley Sneijder; Arjen Robben, Robin van Persie...]
http://nos.nl/wk2014/arti...-zet-blind-linksback.html
Wanneer vertrekt Oranje? Donderdag? Weekje acclimatiseren is goed, wat Australië doet is overdreven (die zijn er al).
Die Aussies moeten ook een veel groter tijdsverschil goedmaken...Sjah schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:32:
Wanneer vertrekt Oranje? Donderdag? Weekje acclimatiseren is goed, wat Australië doet is overdreven (die zijn er al).
Spelen jullie nog tegen Ghana? Vind ik met het oog op blessures eerlijk gezegd geen goed plan om zo twee weken voor het tornooi tegen een stel beenhouwers te gaan spelen...
Daar is ie dan lekker snel mee. Ik vind het ook vreemd dat hele systeem opeens is omgegooid toen Strootman geblesseerd raakte. Aardige speler hoor, maar Strootman zou anders ook het verschil niet maken.martinusz schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:53:
[...]
Uh het is een oefenwedstrijd he...misschien wil Louis kijken of Blind linksback ook presteert, zo niet dan kan hij wellicht de conclusie trekken dat hij Blind daar niet nodig heeft en er geen plek is om het middenveld en dus afvalt
Het is toch van de gekke dat er nu (2 weken voor het WK) de opstelling nog niet vast staat? Op basis van dat ene oefenpotje tegen Ghana wordt straks gekeken of Blind daar wel of niet lekker speelt...
Vast even oefenen op de pingels
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat het team in grote lijnen al lang vast staat. En wie er linksback speelt gaat echt het verschil niet maken...
Scheids doet niks, dus gewoon doorlopen en alsnog scoren
Louis gaat voor de wedstrijd zijn def. selectie bekend maken. Vraag me af, als er iemand tegen Ghana het ziekenhuis in wordt geschopt of hij dan nog vervangers mag oproepen voor op het WK.Coltrui schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:24:
Spelen jullie nog tegen Ghana? Vind ik met het oog op blessures eerlijk gezegd geen goed plan om zo twee weken voor het tornooi tegen een stel beenhouwers te gaan spelen...
Grote lijnen? De keeper is nog niet bekend. Defensie nog niet, van Aanholt viel tegen... dan toch maar Blind?Fiber schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:38:
[...]
Ik denk dat het team in grote lijnen al lang vast staat. En wie er linksback speelt gaat echt het verschil niet maken...
Wie moet er dan op het middenveld? Opeens weer de Guzman die een half jaar geleden voor het laatst 10 min heeft meegedaan in oranje. En wat wordt de rol van Huntelaar als je Kuyt al meeneemt? Etc etc.
Het is gewoon te laat om hiermee te experimenteren.
Dat is één. Het feit dat er een paar frêle spelers de ploeg dragen, is twee.The Outlaw schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:35:
[...]
Louis gaat voor de wedstrijd zijn def. selectie bekend maken. Vraag me af, als er iemand tegen Ghana het ziekenhuis in wordt geschopt of hij dan nog vervangers mag oproepen voor op het WK.
Nee, zeer risicovol als je het mij vraagt.
Ja. Voor jou en mij wellicht niet, hoewel ik hem min of meer wel kan raden, maar ik denk dat Van Gaal zijn basis elf inderdaad grotendeels wel in zijn hoofd heeft.
En of Kuyt nou wel of niet bij de 23 zit, dat boeit nog veel minder dan wie er linksback komt te staan. we hebben drie toppers voorin, de rest moet in dienst van die drie spelen en zijn grotendeels uitwisselbaar...
Ja, volgens mij mag hij tot de Fifa deadline nog wisselen, al zal hij dat liever niet doen lijkt mij.The Outlaw schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:35:
[...]
Louis gaat voor de wedstrijd zijn def. selectie bekend maken. Vraag me af, als er iemand tegen Ghana het ziekenhuis in wordt geschopt of hij dan nog vervangers mag oproepen voor op het WK.
[ Voor 28% gewijzigd door Fiber op 30-05-2014 20:41 ]
Boëtius, Zoet, Van Aanholt, Rekik, Promes en Vilhena niet naar WK
http://www.ad.nl/ad/nl/45...ilhena-niet-naar-WK.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/45...ilhena-niet-naar-WK.dhtml
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Goed nieuws! In mijn ogen de zwakste spelers die nu afgevallen zijn.
Van Aanholt vind ik toch wel opvallend. Rest snap ik wel. Al betwijfel ik of Rekik zoveel minder is dan een Veltman bijv. Verder heeft Promes de pech dat ie betere voetballers voor zich heeft. Depay vind ik verder, al heeft Wijnaldum wel erg weinig ritme. Maar ik zie Promes niet echt de man voor die positie.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verrassend dat van Aanholt is afgevallen. Nu is er toch niet echt een aanvallend alternatief voor Blind. En Kongolo is ook al de backup voor Indi wat dat betreft. Had dan Kuijt thuis gelaten. Die heeft niet zoveel nut volgens mij.
Selectie Nederlands elftal is bekend.

Ff een meninkje erbij :verdedigend hou ik mijn hart vast

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 31-05-2014 12:00 ]
De makkelijkste oplossing: De vier jonkies van Jong Oranje, die waren toch al weg, de minste keeper en de onbekendste linksback...
Geen verrassing dus. Zal de sfeer in de groep ook wel goed doen, ik bedoel, als je Kuyt of zo laat afvallen dan krijg je veel meer vragen en gedoe en zo...
Geen verrassing dus. Zal de sfeer in de groep ook wel goed doen, ik bedoel, als je Kuyt of zo laat afvallen dan krijg je veel meer vragen en gedoe en zo...
Jammer, had dan v Aanholt en Kongolo nog even allebei vanavond aangekeken, en die laatste afvaller er dan morgen afgegooid.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 31-05-2014 11:56 ]
De keus was niet tussen Kongolo en v Aanholt. Een linksbenige centrale verdediger heb je sowieso nodig.
Alles voor het groepsproces. Nu gelijk duidelijkheid: Dit is de groep en daar gaan we het mee doen te beginnen met het opvreten van Ghana.
Snap de keuze voor kongolo ipv van Aanholt niet.Harribo schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:45:
[afbeelding]
Boetius zal wel balen, deze speler werd zo opgehemeld het hele seizoen...
Alle afvallers zullen balen als het goed is...
Maar hij is nog jong, en als hij zo door gaat dan zit hij er bij het EK over twee jaar vast wel bij.
Maar hij is nog jong, en als hij zo door gaat dan zit hij er bij het EK over twee jaar vast wel bij.
Als Krul maar eerste keeper wordt. Echter, Van Gaal zal wel voor Cillessen kiezenHarribo schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:45:
[afbeelding]

Grappig, op Teletekst staat Blind bij de verdedigers...
Dan lijkt met het wel duidelijk dat Blind dé linkback van het Nederlands elftal is.
Waarom Cillessen eigenlijk in de pikorde boven Zoet staat is mij een raadsel. Niet dat ik zeg dat Zoet beter is. Maar ik vind Cillessen nu ook niet speciaal beter dan Zoet.
En waarom Krul niet gewoon de eerste keeper is, is mij ook een raadsel.
Ik zie de kwestie Cillessen eerste keeper boven Krul hetzelfde als Castaignos boven van Persie, want ja Castaignos heeft er 14 in zijn competitie gescoord en van Persie maar 12. Dat kun je niet maken tegenover Krul die gewoon goed keept in een veel zwaardere competitie. Heel respectloos.
Waarom Cillessen eigenlijk in de pikorde boven Zoet staat is mij een raadsel. Niet dat ik zeg dat Zoet beter is. Maar ik vind Cillessen nu ook niet speciaal beter dan Zoet.
En waarom Krul niet gewoon de eerste keeper is, is mij ook een raadsel.
Ik zie de kwestie Cillessen eerste keeper boven Krul hetzelfde als Castaignos boven van Persie, want ja Castaignos heeft er 14 in zijn competitie gescoord en van Persie maar 12. Dat kun je niet maken tegenover Krul die gewoon goed keept in een veel zwaardere competitie. Heel respectloos.
Leuk dat Kuyt er weer bij zit, een van de belangrijkste spelers van het vorig WK voor Nederland imho. 
Alhoewel hij weinig tot geen speeltijd zal krijgen waarschijnlijk.
Smiling as the shit comes down...
Vrees het ook voor Huntelaar. Jammer, zie Klaas veel liever spelen dan RobinScrooLoose schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:05:
Leuk dat Kuyt er weer bij zit, een van de belangrijkste spelers van het vorig WK voor Nederland imho.
Op de training gisteren trainde ze zelfs met Kuyt als rechtsback (!). Hij probeerd zich in te spelen op andere posities omdat de concurrentie in de aanval gewoonweg beter is..
Toch raar als ie dat zou dien, van linksvoor/spits naar rechtsachter
Toch raar als ie dat zou dien, van linksvoor/spits naar rechtsachter
Als hij beter is dan de huidige rechtsback dan zie ik het probleem niet zo. En die rechtsback staat als het goed is helemaal niet zo ver achterin. Heeft Kuyt een beetje een goeie voorzet vanaf rechts...? Kan hij kilometers maken langs de zijlijn...?
Snap niet dat de achterhoede van Feyenoord wordt meegenomen op Janmaat na.
Heb ze internationaal zien spelen en kapitale blunders af en toe zien maken. Afgezien van spelinzicht en intelligentie.
Zou bijna gaan denken dat van Gaal smeergeld krijgt...
Heb ze internationaal zien spelen en kapitale blunders af en toe zien maken. Afgezien van spelinzicht en intelligentie.
Zou bijna gaan denken dat van Gaal smeergeld krijgt...
Het probleem is dat we niet veel alternatieven hebben. Nouja Van Dijk en Douglas misschien dan, maar Douglas heb ik geen idee meer hoe goed ie nog is sinds ie uit Nederland weg is, en Schotland is nu ook niet een competitie om naar huis over te schrijven.
De defensie blijft gewoon het zorgenkindje, het is te hopen dat de huidige verdedigers komende jaren wat ervaring op gaan doen en het liefst nog wat extra weerstand in het buitenland gaan krijgen.
De defensie blijft gewoon het zorgenkindje, het is te hopen dat de huidige verdedigers komende jaren wat ervaring op gaan doen en het liefst nog wat extra weerstand in het buitenland gaan krijgen.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zeg het maar, wat zie je als de alternatieven? Er is zo weinig keuze, het verdediger zijn is in Nederland een ondergewaardeerd beroep. Met opmerkingen over smeergeld (al dan niet serieus bedoeld) maak je je redenering niet sterkerHarribo schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:49:
Snap niet dat de achterhoede van Feyenoord wordt meegenomen op Janmaat na.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 31-05-2014 13:59 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stadion is al aardig gevuld
Ik volg het niet zo erg, dus misschien dat dit een domme vraag is, maar ik ga 'm toch stellen: waarom wordt Emanuelson niet linksachter opgesteld of in elk geval meegenomen?
Mooi dat blauwe shirt. Straalt wat meer mannelijkheid uit dan dat feestelijke oranje.
Van Gaal heeft hem vaak bekeken en vindt hem blijkbaar niet goed genoeg voor dit WK...Mmore schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:15:
Ik volg het niet zo erg, dus misschien dat dit een domme vraag is, maar ik ga 'm toch stellen: waarom wordt Emanuelson niet linksachter opgesteld of in elk geval meegenomen?
Ik hoop echt dat dit een goede wedstrijd wordt. Er zijn nu eigenlijk geen excuses meer om niet gewoon dik te winnen van Ghana...
Fantastisch begin!
Robben, Sneijder en Van Persie maken hun status direct waar...
Is die commentator nou zo schor of ligt het aan mijn tv...
Robben, Sneijder en Van Persie maken hun status direct waar...
Is die commentator nou zo schor of ligt het aan mijn tv...

[ Voor 93% gewijzigd door Fiber op 31-05-2014 20:43 ]
Robben
Wk finale momentje
[ Voor 5% gewijzigd door Goron op 31-05-2014 20:46 ]
Nu kan het gelukkig geen kwaad...
Hoeveel - Nul gaat het worden? Vijf? Zes? Zeven...?
Robben bijna bij de enkels afgezaagd...
Hoeveel - Nul gaat het worden? Vijf? Zes? Zeven...?
Robben bijna bij de enkels afgezaagd...

[ Voor 21% gewijzigd door Fiber op 31-05-2014 20:50 ]
4-0 denk ik
Vriendschappelijk duel loopt nu al uit de hand.
Vriendschappelijk duel loopt nu al uit de hand.
Zolang er niemand geblesseerd raakt heb je ook gewonnen
Ik denk 3-0.
Ik denk 3-0.
Robben moet niet zo huilen na zo'n suffe tackle en de bal er maar eens in rammen ipv hem op de eerste ring te mikken. Geldt overigens ook voor de rest, de Ghanezen zijn fysiek stukken sterker en dat merk je wel op het veld.
Zullen we afspreken dat de derde kans van Robben er wel in gaat...?
Ik heb begrafenissen meegemaakt met betere sfeer. Wat een verschrikkelijke atmosfeer bij deze pot. Oranje publiek op zijn best.
Nu de selectie bekend is, topictitel aangepast naar "opstelling en oefenpotjes"
Dit was toch al nummer 3 die er niet in gingFiber schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:59:
Zullen we afspreken dat de derde kans van Robben er wel in gaat...?
Blind, Veltman en Cillissen dit seizoen Jupiler leaque?! Bedoelt ie nou invalpotjes of vorig seizoen

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2014 21:05 ]
Wedstrijdjes bij Jong Ajax...dutchgio schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:01:
[...]
Dit was toch al nummer 3 die er niet in ging
Blind, Veltman en Cillissen dit seizoen Jupiler leaque?! Bedoelt ie nou invalpotjes of vorig seizoen
Kan die nerveuze toeter niet ophouden...?
Zo, daar zat ik me precies ook aan te ergeren zeg heyFiber schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:06:
Kan die nerveuze toeter niet ophouden...?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Raar commentaar dan.
Hij doet voordoen alsof ze het hele seizoen met de A1 meededen
Kan iemand die in het stadion is even dat toetertje de keel in persen van die irritante hufter?
Dank u.
@Fiber
Ben gestopt met kijken
Dank u.
@Fiber
Ben gestopt met kijken
[ Voor 14% gewijzigd door MrMonkE op 31-05-2014 21:10 ]
★ What does that mean? ★
Ik blijf de keuze voor Cilessen onbegrijpelijk vinden. Een keeper die nog niet serieus getest is en op een paar CL-wedstrijden na nooit tegenover spitsen van internationale kwaliteit heeft gestaan. Ik hoop voor hem dat het niet afloopt als met Scott Carson, waarvan Steve MacLaren vond dat hij klaar was voor het grote werk, blunderde in zijn eerste belangrijke wedstrijd en helemaal afgebrand werd, en nu eerste divisie speelt in Engeland.Coltrui schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:08:
Die Cillessen kan toch ook niet echt een bal goed inspelen...
Hebben jullie ook het geluid van het commentaar hapert bij herhalingen?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Tja, Van der Sar is al een tijdje gestopt en zijn natuurlijke opvolger Stekelenburg is helaas ook op een zijspoor beland...Coltrui schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:08:
Die Cillessen kan toch ook niet echt een bal goed inspelen...
Lijkt wel die hornblower van game of thrones YouTube: Theon Greyjoy and Bolton's Hornblower
Nou dan hoop ik dat ik niet zo eindig als die opegwonden baardmans in jou clip.

★ What does that mean? ★
Toeter is trending op twitter haha wtf
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Theon toen ie nog Theon wasGoron schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:13:
Lijkt wel die hornblower van game of thrones YouTube: Theon Greyjoy and Bolton's Hornblower
En dan wel een zeer irritante toeter die ze niet even filteren door de dichtstbijzijnde microfoons uit te zetten of het ding te ontnemen.PWM schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:01:
Ik heb begrafenissen meegemaakt met betere sfeer. Wat een verschrikkelijke atmosfeer bij deze pot. Oranje publiek op zijn best.
Late reactie omdat ik nog in [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 zat.
[ Voor 65% gewijzigd door Saturnus op 31-05-2014 21:19 ]
Ik wou net wat gaan zeggen over die toeter maar ik ben blijkbaar niet de enigste die zich er aan irriteert
Smiling as the shit comes down...
Niet mee eens, dat vond ik zelfs wel gezellig en dat wende. Maar van dit nerveuze toetertje wordt ik redelijk gestoord...vhal schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:15:
Ach, de vuvu was erger...

Alles beter dan die rottige toeter.
Dit topic is gesloten.