don't mistake lack of talent for genius.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ga ik nog gelijk krijgen ook. Had ik mijn pool maar even aangepast..Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:45:
Als Costa Rica nu even van Italië wint en Uruguay wint de volgende wedstrijd van Italië zijn zowel Italië als Engeland uitgeschakeld.
⏩ PVOutput☀️
Het is er dan ook 31 graden! Ze zijn om 1 uur lokale tijd begonnen..Quad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:51:
Beide ploegen zijn echt helemaal op ook he.
Inderdaad, dat wordt een pracht wedstrijd.RoD schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:54:
Mooi diten wat krijgen we straks een fijne alles-of-niets-pot tussen Uruguay en Italië
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die mag je uitleggen.Goron schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:55:
Mooi hoor! Europa wordt te kijk gezet!
... not as I do.
Net onze poule des doods met een fijne eerste-of-tweede-pot tussen NL en ChiliRoD schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:54:
Mooi diten wat krijgen we straks een fijne alles-of-niets-pot tussen Uruguay en Italië
Omdat met deze wedstrijd Engeland eruit ligt en Italië het heel moeilijk krijgt (en spanje er al uit is)? Vind het wel leuk om de underdog landen als Chile en Costa Rica het zo goed te zien doen ten opzichte vd miljoenen-competities in de UK, Italië en Spanje.
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 20-06-2014 20:02 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Volgens mij worden de Miljarden competities te kijk gezet, door competities waar ze zelf spelers opleiden ipv allerlei buitenlanders in de top teams staan.Goron schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:00:
[...]
Omdat met deze wedstrijd Engeland eruit ligt en Italië het heel moeilijk krijgt (en spanje er al uit is)? Vind het wel leuk om de underdog landen als Chile en Costa Rica het zo goed te zien doen ten opzichte vd miljoenen-competities in de UK, Italië en Spanje.
Ok bij Spanje was dat anders (barca had veel spanjaarden, maar toch).
Spanje winnaar CL en nummer 2. Kansloos eruit.
Engeland, met MC en Chelsea miljarden vergooit, maar nu er uit.
Italie, al jaren corrupt nu erg lastig
Portugal erg lastig, maar tegen Duitsland.
Belgie erg lastig, maar wel gewonnen.
Nederland ook gewonnen.
Vooral de dure competities die miljarden schuld hebben hebben verloren. Duitsland heeft het relatief eerlijk verdiend.
overigens zal de WK ranking erg veel verspringen. Als Nederland van CR wint en mogelijk ook nog van Brazilie dan komen ze erg erg hoog weer op de ranking te staan.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
En Nederland en Duitsland.Vlassie1980 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:42:
Dit is tot nu toch het WK van de landen uit Midden en Zuid-Amerika.
Het is een beetje vroeg om allerlei geografische trends aan te gaan wijzen. Alleen de Afrikanen komen een beetje slecht voor de dag, maar dat is eigenlijk ook al jaren zo.
edit: Uruguay is ook niet goed, op Suarez na.
[ Voor 6% gewijzigd door Clush op 20-06-2014 21:05 ]
... not as I do.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En zo niet?Kain_niaK schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:03:
Wedden dat Nederland uiteindelijk weer tegen Uruguay uitkomt. Ik zweer het je. quote me maar wanneer het zo ver is.
Ja maar dit soort teams zijn wel fel op de bal zoals wel meer teams. Allemaal rennen ze zich suf om te winnen.Clush schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:00:
edit: Uruguay is ook niet goed, op Suarez na.
Ik zou dat graag meer zien bij Nederland die bezieling, vind het wat lafjes behalve dan bij onze voorhoede
Nederlandse PS5 clan / 30+

⏩ PVOutput☀️
Grab shell dude!
Uruguay - Italie is mooi affiche. Is me om het even wie doorgaat. Zowel Italie als Uruguay vielen zwaar tegen tegen Costa Rica. Italie was beter tegen Engeland dan Uruguay.
Maar Uruguay heeft Suarez en dat was toch wel echt een wereld van verschil. Het team had zoveel meer geloof tegen Engeland dan tegen Costa Ricahorizon1978 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:12:
Doelsaldo gaat voor onderling resultaat. Dus als Uruguay of Italie winnen en Costa Rica verliest kan Costa Rica nog tweede worden.
Uruguay - Italie is mooi affiche. Is me om het even wie doorgaat. Zowel Italie als Uruguay vielen zwaar tegen tegen Costa Rica. Italie was beter tegen Engeland dan Uruguay.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Scheelde toch wel weinig hoor. Je kan het ook gewoon op pech gooien en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook.The Outlaw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:38:
Zonde dat Engeland eruit ligt, hebben ze aan zichzelf te wijten natuurlijk. Maar de bakermat van het voetbal die er nu al meteen uitligt. Heel zuur.
Maarja, kwalificatie moet je afdwingen, en dat hebben ze niet gedaan.
... not as I do.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hoop echt dat hij eruit vliegt.
Deed hij trouwens tegen Ajax ook steeds, zodra hij geen bal kan krijgen gaat hij liggen
[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 24-06-2014 18:36 ]
Neuh, zijn er genoeg die hoog scoren in dramaqueens.Harribo schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:
Balotelli is echt een belediging voor het voetbal.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
lol, nu chellini weer
edit, hoppa, weer 2..
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2014 18:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zou nog een bijt incident bij kunnen van suarez en het is compleet zeg maar....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Ik hoop maar dat Urugay het op z'n heupen krijgt in de 2e helft.
Inderdaad, ben nu nog meer voor Uruguay
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 24-06-2014 18:48 ]
How do you save a random generator ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ergens vind ik het wel leuk omdat Uruguay hetzelfde zou hebben gedaanTTLCrazy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:48:
Italianen kunnen als geen ander een wedstrijd dood maken zo met al die aanstellerij. Ze hebben dat helemaal niet nodig
Ik hoop maar dat Urugay het op z'n heupen krijgt in de 2e helft.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Tweede helft dan maar...?Quad schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:37:
Ik heb zin in Italië - Uruguay morgen! Dat moet een fantastische pot worden, kan gewoon niet anders!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jammer, zelfs de rolstoelbasketballers van de special olympics staan langer op hun benen.TTLCrazy schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:49:
Nee, Engeland is uitgesloten, dus 1 van de 2 gaat zowiezo door
Is nog best wel een sportieve/nette wedstrijd zo te zien, gaat alleen jammergenoeg nergens meer om.
Ik hoop alleen dat Balotellie sowieso nog (direct) rood krijgt. Dat zou erg terecht zijn.Herman schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:
[...]
Ergens vind ik het wel leuk omdat Uruguay hetzelfde zou hebben gedaan
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Waarom niet?Pinobigbird schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:03:
Dat zal niet meer lukken dus
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
QFTSepp14 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:06:
Mja misschien dat het voor de chileense coach dit meer een schoolvoorbeeld van afbraakvoetbal is, Wat een zaadpartij
Dit. Zo mee eensch dit. Ik haak bij sommige wedstrijden echt af vanwege dit mega irritante gedrag. Verneukt het hele voetbalspelletje en het kan zo mooi zijn....Kain_niaK schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:54:
Wij doen het ook. Dansen rond de cornervlag ... Robben die makkelijk neer gaat. Altijd die handjes om hoog: hey hey hey HEY! Hard in komen en de bal en de voet van de tegenstander raken en dan onschuldig kijken. Het hoort eigenlijk niet bij voetbal maar is al 20 jaar of langer de norm en ik heb wel eens wedstrijden gezien uit de jaren 60 waar hele teams gewoon begonnen te vechten. Maar het zou wel eens een keer heerlijk zijn als er een team komt dat daar volledig niet aan mee doet. Niet protesteren tegen scheids en gewoon accepteren wat er gebeurd en winnen met voetbal en niet het toneel er rond heen. Liefst het Nederlandse team. Da's waarom ik het duitse team best wel een warm hart toedraag. Die wedstrijd Ghana Duitsland? Bijna geen spelonderbreking omdat iedereen aan het voetballen was ipv schoppen & toneelspel.
Dit italie is ook wel te kloppen....
Scheidsrechters zijn heel slecht tot nu toe op een paar na. Vooral met penalty's, vaak onterecht wel en onterecht niet gegeven

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Sepp14 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:14:
Af en toe is het net of je naar een hele slechte kung fu film kijkt. Wat een slechte acteurs
... not as I do.
Dit begint er op te lijken...vhal schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:16:
Alsof Uruguay niet wil ofzo...
Oh lekker een rooie kaart
Nu gaat Italië zeker dichttimmeren
[ Voor 3% gewijzigd door Tupac op 24-06-2014 19:18 ]
Dit topic is gesloten.