Volgens mij raakte niemand hem?Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:43:
Heb de herhaling niet goed gezien, maar stond Suarez buitenspel?
Wel twee heerlijke goals hoor!
Volgens mij raakte niemand hem?Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:43:
Ja maar de bal werd geloof ik verlengd door een speler van Engeland.Quad schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:43:
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
De rest kan echt ook wel wat hoor...D-e-n schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:41:
Uruguay is gewoon een kutelftal met een geweldenaar voorin.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 66% gewijzigd door D-e-n op 19-06-2014 22:47 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Wie weet is Costa Rica gewoon ook wel vreselijk goed en schoppen ze straks Italië ook uit het toernooi...Vlassie1980 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:46:
Kan gek lopen, verliezen van een voetbaldwerg als Costa Rica en nu van Engeland winnen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2014 22:52 ]
Helemaal mee eens!RoD schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:51:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, maar ik gun het Suarez wel. Hij is af en toe knettergek, maar zijn prestaties zijn weergaloos.
Ben het wel met je eens, het is soms een irritante darm maar voetballen kan hij!RoD schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:51:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, maar ik gun het Suarez wel. Hij is af en toe knettergek, maar zijn prestaties zijn weergaloos.
Dito! Niets tegen Engeland maar ben wel blij nuRoD schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:51:
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dat ventje dus wegdenken en je hebt iemand die twee heul mooie goals maakte deze wedstrjidYemoke schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:53:
Mja ik weet niet, ik vind het maar een naar ventje lol
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Italy striker Mario Balotelli on Twitter: If we beat Costa Rica I want a kiss, obviously on the cheek, from the UK Queen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kan best over vier jaar, als hij de PL, CL, wereldbeker en FA cup met MU een paar keer heeft gewonnen...Randy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:26:
[...] Heb dit WK wel meer sympathie voor Engeland gekregen dan de afgelopen twee toernooien bij elkaar. Erg leuk team met héél veel potentie. Louis van Gaal zou een perfecte coach zijn voor die ploeg.
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 20-06-2014 00:22 ]
Verwijderd
Als echte stad Groninger kan Suarez bij mij helemaal niet kapot, hij is bij mijn plaatselijke FC Groningen ontdekt en klaar gestoomd voor het echte werk. Alleen zijn Dracula neigingen hebben wij hem als nuchtere Groningers niet bij gebracht.Randy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:26:
Vooral vanwege de bijtincidenten zal ik Suarez _nooit_ iets gunnen, maar hij knalt die tweede wel even weergaloos binnen! Heb dit WK wel meer sympathie voor Engeland gekregen dan de afgelopen twee toernooien bij elkaar. Erg leuk team met héél veel potentie. Louis van Gaal zou een perfecte coach zijn voor die ploeg.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Pijnlijke waarheden zijn dat. In dat opzicht mogen we blij zijn met de "onderbetaalde" Eredivisie. Daar spelen nog veel Nederlandse talenten en breken de echt goede spelers door voordat ze naar het buitenland gaan en op zeer hoog niveau gaan spelen. Het verklaard ook waarom Oranje steeds met een nieuwe lading spelers kan komen van kaliber. Maakt niet uit hoe erg er gemopperd word het is gewoon een feit dat Oranje vrij systematisch wereldteams neerzet.Señor Sjon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:29:
Ik vind dit wel een sterke column over de staat van de Engelsen: http://www.nusport.nl/column/3807594/ing-ger-lund.html
En ze willen natuurlijk voor geen goud als Groot-Brittannië voetballen, dus de vijver met spelers blijft betrekkelijk klein.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wereldteams misschien niet, maar wereldspelers hebben we er altijd wel een paar van, inderdaad. Meer nog dan dat de eredivisie een leuk opwarmertje is voor het echte werk, zijn vooral onze jeugdopleidingen gewoon de beste van de wereld. Daarin lopen we echt voorop, en dat ook al jaren.DanielWW2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:35:
[...]
Pijnlijke waarheden zijn dat. In dat opzicht mogen we blij zijn met de "onderbetaalde" Eredivisie. Daar spelen nog veel Nederlandse talenten en breken de echt goede spelers door voordat ze naar het buitenland gaan en op zeer hoog niveau gaan spelen. Het verklaard ook waarom Oranje steeds met een nieuwe lading spelers kan komen van kaliber. Maakt niet uit hoe erg er gemopperd word het is gewoon een feit dat Oranje vrij systematisch wereldteams neerzet.
... not as I do.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Haha, 2 dikke kansen voor BaloHironshy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:29:
Holy **** gebeurt echt geen reet in deze wedstrijd
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
... not as I do.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wie nietMigrator schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:46:
De Italianen hebben Costa Rica een klein beetje onderschat geloof ik. Mooie kopbal en dik verdiend!
Goed punt
Ik had ze door in de poule...
Er gebeurde te veel in de tussentijd volgens mij, kwamen er niet aan toe.Goron schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:48:
Wel raar hoor die penalty niet geven en dan geen herhaling laten zien voor zo lange tijd
[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 20-06-2014 18:50 ]
Rond de 20% van de goals komt van (ex)eredivisie spelers las ik vandaag.Joosie200 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:49:
Suarez gisteren, Ruiz vandaag, oud-spelers binnen de Nederlandse competitie pakken hun doelpunten ook mee en hoe
[ Voor 59% gewijzigd door Clush op 20-06-2014 18:55 ]
... not as I do.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
CRC is de verrassing van het toernooi tot nu toe, als ze deze voorsprong thuis brengen.PWM schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:57:
Costa Rica is toch gewoon geplaatst bij winst? Dat zou een stunt zijn na 2 potten
[ Voor 9% gewijzigd door Tk55 op 20-06-2014 18:59 ]
Daar heeft Uruguay niets aan als Costa Rica Engeland verslaat of gelijkspeelt.D-e-n schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:58:
Engeland gaat het ook bij winst van Italië niet redden hoor. Dan spelen Uruguay en Italië gewoon gelijk de laatste pot.
... not as I do.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
don't mistake lack of talent for genius.
Sprak iemand die was geweest. Lange rijen, soms uren, 1 op 2 blijkt zakkenroller en voor het stadion worden kaartjes verhandeld door handelaren die soms 100 kaarten op zak hebben, ook Nederlanders overigens. Organisatie is gewoon aanfluiting.AcoLyte! schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:06:
Wat een leegte op de tribune overigens...
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben wel een vlijmscherpe counter in huis.Quad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:20:
Zie Costa Rica dit zo niet winnen. Italië speelt ze zo helemaal op.
⏩ PVOutput☀️
Ach, De Rossi en Cassano zijn 30/31 dus dat valt mee. Buffon en Pirlo zijn gewoon steengoed.Quad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:22:
Spelen wel veel oudjes bij Italië toch? Buffon, Pirlo, de Rossi, Cassano?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
[ Voor 6% gewijzigd door Hironshy op 20-06-2014 19:38 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Officieel vijfde WK, maar speelde niet in 1998Sepp14 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:30:
Buffon zijn vierde WK. Sinds 1997 in de selectie. Die heeft wel een brok ervaring. Nog steeds een hele goede doelman.
Beter oplettenQuad schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:44:
Geen waterpauzes gezien vandaag?
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 20-06-2014 19:45 ]
Ik heb het niet gezien, heb een klein stukje moeten missen omdat ik op de fiets zat tussen treinstation en thuis.
⏩ PVOutput☀️
Kun je nagaan 5 WK meemaken
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq